8 فانتزی جنسی مورد علاقه ی خانم ها

1396/01/13

تصور کنید که یک زوج جوان مشغول تماشای یک برنامه ی پرطرفدار آشپزی هستن که مرده میگه که من نمیفهمم چرا تویی که بالکل آشپزی بلد نیستی باید این برنامه رو ببینی؟ زنه هم در جواب میگه که تو هم هر روز پورن می بینی ولی تا حالا شده بهت چیزی بگم؟
با توجه به ماجرای بالا میشه نتیجه گرفت که باوجود اینه آقایون فکر میکنن یه کازانوای تمام عیار (Casanova = مردی که زن های زیادی دور و برش جمع کرده و تبحر فوق العاده ای در معاشرت و علی الخصوص سکس داره.) هستن، واقعیت یک چیز دیگه ایه؛ چراکه اونها با امیال و انتظارات واقعی خانم ها کاملا بیگانه هستن.

فانتزی های جنسی پنهانی، بخشی مهمی از علایق خانم ها هستن و در عین حال شما ازشون بی اطلاعید. بعنوان مثال ممکنه دوست دخترتون یه دختر کاملا آروم و دوست داشتنی به نظر برسه. در حالیکه ممکنه عاشق این باشه که به وحشیانه ترین شکل ممکن اسپنک بشه. البته درسته که در اینصورت خودش باید شما رو در جریان خواسته اش قرار بده ولی متاسفانه در اکثر روابط همچین اتفاقی نمیفته و این میل مدت ها رازی مگو باقی میمونه.

**تکلیف آقایون چیه؟
**
اول از همه باید این حقیقت رو درک کنید که ما خانم ها زیادی خیال پردازیم و به همین دلیلم فانتزی های زیادی رو توی سرمون می پرورونیم. ضمن اینکه علیرغم وجود امیالی منحصر فرد، یه سری فانتزی های رایجی وجود داره که اقلا یکبار از ذهن هر خانمی گذشته. پس همچنان با ما باشید و نکاتی رو که در ادامه ی مقاله آوردیم به قدت بخونید تا به کازانوایی واقعی تبدیل بشین.

**در چه مرحله ای از رابطه باید شروع به کنکاش در فانتزی های جنسی بکنید؟
**
برای اینکار بازی های زیادی وجود داره که اسمش به میزان ارتباط و صمیمت با طرف مقابلتون وابسته است.

اگه رابطتون صرفا یه شبه است، نیازی به چیدن سناریویی جدید ندارین؛ چراکه هرچیزی اعم از خود طرف، شخصیتش، بدنش و تجربتون متفاوت خواهد بود.

اگه مدت هاست که با طرف مقابل دوستین، باید شروع به ترکیب کردنِ فانتزی های جنسی بکنید.

ایجاد تغییر در ذائقه ی جنسی، رابطتون رو مثل روزهای اول اشناییتون شاد و پر احساس میکنه. همون روزهای خوشی که عشق و شهوت در دلاتون موج می زد و حتی بوسه ای برا تحریک شدنتون کافی بود. علاوه بر این، به دلیل صمیمتی که مدت هاست بینتون وجود داره، بالطبع شناختتون نسبت به طرف مقابل هم بیشتره. ضمن اینکه شاید خودش هم بارها به بعضی از فانتزی هایش اشاره کنه و یا برخی نکات رو یادآور بشه.

**اما اگه خودش هیچ اشاره ای به فانتزی های جنسیش نکنه چطور؟
**
اگه دوست دخترتون تا به حال سرنخی بهتون نداده و یا شایدم داده و شما شنونده ی بدی بودین، بهتره اون دسته از فانتزیهایی که خودم عاشقشون هستم و شک ندارم که بین اکثر خانم ها مشترکه باهاتون در میون بذارم.

راستش خیلی از آقایون توانایی ارضای امیال ما خانم ها رو ندارن و به همین دلیلم لازم دونستم که نکات مهمی در این رابطه رو براتون شرح بدم تا مثل یک پورن استار بدرخشید و قهرمان سکس رمانتیک طرف مقابلتون باشید و با برآورده کردن فانتزی ها و نیازهای واقعیش، شب هایی فراموش نشدنی برای هردوتون رو رقم بزنید.

**8 فانتزی جنسی مورد علاقه ی خانم ها
**



ممکنه خیلی هاتون از قبل به این موضوع اگاه باشید که کم نیستند خانم هایی که دوست دارن موهاشون کشیده بشه یا حین سکس اسپنک بشن و درد بکشن. در اینصورت بهترین فانتزی ممکن برای شما ارباب بردگی میتونه باشه.

ابتدائا مچ دستاش رو خیلی آروم بگیرید و با طناب یا یک تیکه پارچه ببندینش. بعد انجام اینکار، ابتکار عمل رو بدست میارین و میتونین سرتاپاش رو با خیالی راحت کند و کاو کنید.
برای شروع کار و به اصطلاح گرم کردن، کونشو به آرومی اسپنک کنید و مننتظر عکس العملش بمونید. اگر بعد انجام اینکار صدای ناله اش بلند شد و یا با ناله ها و حرفاش استقبال کرد، کارتون رو با شدت بیشتری ادامه بدین. یعنی با سرعن و قدرت بیشتری اسپنکش کنید و گهگاهی موهاشو به سمت خودتون بکشید تا به غقب خم بشه و بتونید لب هاش رو بین لباتون بگیرید. شایدم بد نباشه که کیرتونو تو صورتش بکوبید و به دنبالش تلنبه های وحشیانه ای توی دهنش بزنید. چون ناسلامتی اون برده ی شماست و باید هر اونچه رو که اراده میکند انجام بده…

بعد گذشت دقایقی سراغ سینه هاش برید و با مالیدن خودشون و نوکش اون رو تحریک کنید. در این مرحله نیاززی به اعمال فشار یا اذیت کردنش نیست و باید این کار رو آروم و با ملایمت انجام بدین و اجازه بدین که اگه نیاز به درد کشیدن از اون ناحیه هم داشت خودش به حرف بیاد.

فقط به یاد داشته باشین بتونید این مسئله رو به خوبی جا بندازید که اینجا رئیس شمایین و باز هم خود شما هستین که میتونین بهش لذت ببخشید یا هر نوع لذتی رو ازش سلب کنید.
بعد اینکه از کارتون با سینه هاش تموم شد، مسیرتون رو همراه با بوسیدن و لیسیدن به سمت پایین و کلیتوریسش ادامه بدین و بعد رسیدن هم با لب و دهن از خجالتش دربیان. ولی زیاد لفتش ندید. چراکه باید مسیرتون رو بازهم به سمت پایین ادامه بدین و اینبار سراغ رون و پاهاش برید و اونها رو نوازش کرده و لیس بزنید و بدین ترتیب کارتون رو تا مچ پاش دنبال کنید.

بعدش از جاتون بلند شین و بهش دستور بدین که بگه چقدر عاشق اربابش و کاراشه.
بازهم تاکید میکنم که نکته ی کلیدی این فانتزی، جا انداختن این مسئله است که شما رئیس هستین و اون حق نداره بدون اجازه ی شما هیچ کاری بکنه؛ چراکه حتی بوسه ای بدون اجازه از لب ها یا کیرتون هم باعث میشه که کنترلتون روی اون صد در صد نباشه و این خلافه قوانین بازیه.

همین کارهای محدود هم به اندازه ی کافی هیجان انگیز و خواهید دید که چطور به خودش میپیچه. پس لازمه به یاد داشته باشید که کنار گذاشتن ترس و شرم در عین به کار بردن خشونتی کنترل شده، لازمه ی ارباب بودنه. پس کاملا ریلکس باشید و به خوی حیوانی پنهانتون اجازه ی یکه تازی بدین.

علاوه بر این، باید در نظر بگیرین که این کار جذابیت هایی برای خودتون هم خواهد داشت؛ چون مثلا ممکنه بخواید دفعه ی بعد قوانین رو عوض کنید و این بار شما برده باشین و اون ارباب که توصیه میکنم حتما امتحانش کنید؛ چراکه حس کردن لب و دهن یک حوری بهشتی روی سرتاپاتون دیوونتون خواهد کرد.

**۲. سکس سه نفره
**


بعیده بتونید زنی رو پیدا کنید که به عمرش به رابطه ای سه نفره فکر نکرده باشه. خواه این رابطه متشکل از دو زن و یک مرد باشه و یا خواه بالعکس؛ چراکه هر دختری ( و حتی اکثر پسرا) برای یکبارهم که شده به لذتی که از کشمکش دو مرد برای تصاحب بدنش میبره فکر کرده. پس اگه با این موضوع مشکلی ندارین و براتون یک تابو نیست، حتما امتحانش کنید.

بدین منظور کارتون رو با اضافه کردن اسباب بازی های جنسی به سکس عادیتون برای تداعی شدن حس سکس سه نفره شروع کنید و شایدم بد نباشه که پورن هایی در این زمینه ببینید و یا باهم به استریپ کلاب(کلاب های رقص لختی) برید و عکس العملش رو بسنجید. و اگر دیدین که هردو از این وضعیت لذت میبرین، وقتشه که یه قدم دیگه به جلو بردارین.

باهاش صادقانه حرف بزنید و خیلی رک و راست نظرشو در مورد سکس سه نفره و ترجیحش در مورد جنسیت نفر سوم رو بپرسید. شما باید بتونید انچان صمیمتی رو بینتون بوجود بیارید که اون بتونه تمام نگرانی ها و دغدغه هاش رو با شما در میون بذاره. البته ممکنه که بعضی ها اصلا به سکس سه نفره علاقه ای نداشته باشن ولی وقتی که بیینن یکی از اون دو نفر دیگه، دوست پسر عزیزشه بحث عوض میشه و اونوقت حتی بعید نیست که خودشون هم به این مسئله اشتیاق نشون بدن؛ چراکه ممکنه به دلیل عدم شناخت روی افرادی دیگه، در کنارشون احساس راحتی نکنه و ار اونجایی که حضور دوست پسرش القا کننده ی نوعی حس آرامش توام با امنیته خیالش راحت میشه و حتی محض کنجکاوی و تنوع هم که شده باشه انجامش میده.

بدین ترتیب لازمه که به طور مستمر در مورد این مسئله صحبت کنید و آهسته و پیوسته، نظرش رو جلب کنید و در نهایت با دعوت از نفر سوم، شبی رویایی رو برای هر دوتاتون رقم بزنید.
شاید بد نباشه که موقع عملی کردن این مسئله کمی شراب یا هر نوع مشروب دیگه بنوشید تا یختون آب بشه. حواستون باشه که هیچ عجله ای نداشته باشید و بی قراری نکنید و تنها بذارید که همه چیز با روال عادی خودش پیش بره. البته در راستای این روند میتونید از پورن هم کمک بگیرید تا هرچه سریعتر امپر بچسبونید و دست به کار بشید و بهتره که خودتون با بوسه ای از روی لبای دوست دخترتون، آغازگر این سکس لذت بخش باشید. البته ممکنه که روتون نشه که شروع کننده ی این کار باشید که بازهم اشکالی نداره؛ چراکه با انجام کارای قبلی، جو به اندازه ی کافی شهوانی شده و خواه ناخواه به اون سمتی که باید، پیش میره. در آخر هم لازم به ذکره که سعی کنید به هردو طرف به یک اندازه توجه نشون بدین که البته این مسئله در صورتی صدق میکنه که نفر سوم یک زن باشه. در غیر اینصورت عملا دوست دختر یا زنتون به طور خودکار، مرکز توجه خواهد بود.

**۳. سکس با غریبه
**



صنعت پورن موفق به کسب درآمدی میلیون دلاری از طریق این فانتزی شده که البته بی دلیل هم نیست.
فتح شدن توسط یک مرد ناشناس، فانتزی اکثر زن هاست و یکی از راه های عملی کردنش، پوشیدن لباسی متفاوت و بطور کلی تغییر ظاهرتون برای اون شب به خصوصه تا در کنار نقشی که بازی میکنید، حس یک غریبه بودن رو به طرف مقابل القا کنید. فقط حواستون باشه که باید این نقش بازی کردن رو از لحظه ی شروع تا پایان رابطه ادامه بدین تا تجربه ای جدید رو در کنار شبی فوق العاده رو رقم بزنید.

ساده ترین حالت شروع اینکار به کار بردن همچین جملاتیه:
“سلام خوشگله. من جان هستم. افتخار اشنایی با کیو دارم؟”
“من به عمرم لب هایی به این نازی ندیدم. میشه طعمشون رو بچشم؟”
شک نکنید که طرفتونم باهاتون همراهی میکنه و وارد بازی میشه تا در ادامه واقعا تبدیل به دوتا غریبه بشین که دارن ذره ذره ی بدن همو برای اولین بار کشف میکنن.
نقش های مختلفی وجود دارن که میتونین بدین منظور ایفا کنید؛ لوله کش، تعمیرکار کامپیوتر، کارگر ساختمانی، مکانیک و یا حتی همسایه ای که اومده وسیله ای برای باغبونی قرض بگیره و یا مسافری از شهر دیگه که دنبال آدرسی تو محل شما میگرده. مخلص کلام اینکه هیچ محدودیتی برای اینکار وجود نداره.

**۴. سکس در اماکن عمومی
**



کل این فانتزی جنسی درباره ی سکس تو مکان های عمومیه که بالطبع نیازمند حواسی جمع و دقتی بالاست و در عین حال خالی از دلهره و ترس از دیده شدن هم نیست.
علاوه بر این، اضافه کردن قانون شکنی به فانتزی ها میتونه رهاوردی از جنس عمیق ترین ارگاسم ها داشته باشه. ولی خب این بین یک سوال اساسی پیش میاد؛ کجا؟؟؟
یکی از بهترین راه های انجام اینکار، ایجاد کمی تغییرات تو اتاق خواب و اونهم به نوعیه که یکجور حس عمومی بودن بهتون دست بده. بدین منظور تنها کافیه که موقع سکس، همه ی چراغ ها رو روشن کرده و پرده ها رو هم کنار بکشید تا داخل اتاقتون قابل مشاهده از بیرون باشه. بعد این هم کارتون تازه شروع میشه؛ چراکه باید بلد باشین جو الکی بدین و به دوست دخترتون القا کنید که الان داخل اتاق کاملا مشخصه و همه ی رهگذرا از خیابون و همسایه ها از پنجره، مشغول دید زدن سرتا پای اون هستن. لازم به ذکره که تنها در صورتی نتیجه ی مورد انتظار رو میگیرین که این کار رو به نحو احسن انجام بدین؛ چراکه تلقین و تصور بهترین راه تحریک هرموجودی به هر چیزیه. مخصوصا که اون موجود انسان و اون چیز یک فانتزی سکسی باشه.

**۵. خودارضایی در حضور دیگری
**



طبیعتا هر زنی به دلیل شرم و حیای ذاتی، راضی به میون داری و یکه تازی نمیشه و این به شما بستگی داره که بتونید اونو به انجام این کار تشویق کنید.
اول از همه اون نشونتن میده که چه کاری رو بیشتر دوست داره. پس لازمه که شش دنگ حواستون رو جمع کنید تا بفهمین که چجوری لذت بیشتری میبره. این حرکات سکسی و عشوه هایی که مختص شماست، کم کم تحریکتون میکنه و بالطبع این حس موقعی که شروع به ور رفتن با خودش بکنه و اینکار رو تا رسیدن به ارگاسم ادامه بده، بیشتر هم میشه. ارگاسمی عمیق و لذت بخش که رنگ و بویی از نوع غرور داره.
ولی خب شاید بپرسین که بهترین روش انجام این کار چیه؟
من یکی سراغ دارم:
قبل شروع کار و موقع عشق بازی، دست دوست دخترتون رو بگیرید و اونو روی کسش ببرید و به آرومی تکونش بدین؛ یعنی در اصل با دستتون، دستش رو روی کسش بمالید. فقط حواستون باشه که این کارو خیلی آروم و به صورت ریتمیک انجام بدین. بعد مدتی هم دستتون رو بردارین تا خودش از خجالت بهشتش دربیاد.
وقتی که اوج گرفت و به جون خودش افتاد، دستا و دهنتونو به کار بندازید تا لذتی دو چندان رو بهش هدیه کنید. البته اگرم تمایلی به اینکار ندارین و فقط میخواین که تماشا کنید، روبروش بشینید و از این نمایش لذت ببرید. البته شما هم میتونید دست به کار بشید و یه حالی هم به خودتون بدین؛ چون از اونجایی که اکثر خانوما دوست دارن که صحنه ی جق زدن مردا رو تماشا کنن، اینکار شما حشری ترش میکنه. ضمن اینکه سر خودتونم به کلاه نمیمونه و ارگاسمی نشات گرفته از یک چیزی متفاوت رو تجربه میکنید.
در آخر هم اضافه میکنم که یکی از بهترین مزایای این کار، از بین بردن شرم و خجالت هر یک از طرفینه که رابطه و سکسی بهتر رو به ارمغان میاره.

**۶. پورن خانگی
**



بازیگر فیلم خودتون بودن یکی از بهترین فانتزی هائیه که میتونن تجربه کنین. ضمن اینکه مروری دوباره بر اونچه که صورت گرفته میسره و لذتی دوچندان رو به همراه داره.
البته بهتره که قبل فیلمبرداری، چند تا عکس در حالت مختلف هم از سوپر استار فیلمتون بگیرید. حالاتی مثل درآوردن لباساش یا ور رفتن با خودش و یا هزاران پوزیشن سکسی و دلبرانه ای که به ذهن خلاقتون میرسه. البته تاکید میکنم که حتما تمامی عکس ها افکت سیاه و سفید داشته باشن؛ چراکه همه ی ما خانما حساسیت زیادی نسبت به پوستمون داریم و طبیعتا وجود لک و جوش و امثالهم روی پوستمون بدلیل آرایش غلیظی که نداریم، حس بدی رو بهمون القا میکنه. پس عاجزانه خواهش میکنم که تمامی عکس ها رو سیاه و سفید بکنید.

**۷. قصه پریان
**



یادتون میاد که تو دوران بچگی چقد دوست داشتیم که لباس شخصیت هایی خیالی و کمیک و یا ابر قهرمان هایی مثل بتمن و سوپرمن رو بپوشیم؟ من که به خوبی به یاد دارم. پس بیاید این بازی رو دوباهر تکرارش کنیم. منتهی اینبار در عالم بزرگسالی و با آمیزه ای از شهوتی سوزان.
برای شروع میتونید چندتا شخصیت داستانی و کارتونی رو انتخاب کرده و لباس های مخصوصشون رو از اسباب بازی فروشی ها تهیه کنید. لازمم نیست که نگران سایز باشین و اصلا کافیه که مثلا یه لباس سیندرلا با تاجش رو کرایه کنید. فقط یادتون باشه که مهمترین کار تو این مرحله انتخاب شخصیت هایی مناسبه و ضرورتی نداره که حتما یک شخصیت کارتونی و خیالی رو انتخاب کنید و میتونید از فیلم های مورد علاقه ی دوست دخترتون مثل فیلم زن زیبا با بازی جولیا رابرتس که مِن جمله خانوم پسندترین هاست هم استفاده کنید. بعدشم که ببریدش توی اتاق و ازش بخواید لباس یا هر زلم زیمبول دیگه ای که به همراهش خریدن رو بپوشه تا داستان رو شروع کنید.

اگرم نمیدونین که چطور باید کارتون رو شروع کنید، تنها کافیه که شروع داستان رو با کمی دخل و تصرف براش تعریف کنید؛ چراکه اصراری به عینی بودنِ جملات نیست و هدف تغییر جو و سوق دادنش به سمت حال و هوای داستانیه و بس.
اگر بازم عقلتون به جایی قد نداد میتونید از نمونه ای که در ادامه آورده شده استفاده کنید:
روزی روزگاری، دختر غمگینی به اسم سیندرلا بود. مادر اون مرده بود و پدرشم با بیوه ای که دو تا دختر داشت ازدواج کرده بود و اون ها هم به هیچ عنوان دوستش نداشتن.
روزی قرار شد که جشنی باشکوه در قصر پادشاه برگزار بشه و نامادری و خواهر ناتنی های سیندرلا هم رفتن که لباسای خوشگلی بخرن. ولی سندرلا حتی به خودش زحمت اجازه گرفتن برای رفتن به مهمونی رو هم نداد چرا که میدونست چه جوابی میشنوه:
“تو؟ چه غلطا! تو باید تو خونه بمونی تا ظرفا رو بشوری و زمینو جارو بزنی.”
هنوز دقایقی از رفتن اهل خونه نگذشته بود که اتفاق عجیبی افتاد. در خونه رو زدن و بلافاصله کالسکه ای شیک به همراه مردی فوق العاده جذاب جلوش وایستادن. وقتی سیندرلا درو باز کرد، مرده به داخل اومد و بوسه ای از لب های اون چید.
“اگه تو نمیتونی به مهمونی بیای، مهمونی پیش تو میاد. منم شاهزاده ی اینجا هستم به محض اینکه ذکر کس و کون کردنی و لب های خوردنیت رو شنیدم از قصر بیرون زدم و پیشت اومدم.”

اینم از یه مقدمه ی فوق العاده برای شروع ماجرایی بی نظیر و خاطره انگیز. حالا در ادامه هم لب هاشو ببوسید و در عین حال سینه هاشم نوازش کنید. به دنبالش پایینتر برین و تمامی نقاط بدنش رو از نو کشف کنید. فقط یادتون نره که در هر مرحله علاوه بر صدا کردنش به اسم سیندرلا، اشاره های دیگه ای هم به داستان بکنید و با لحنی کتابی هم حرف بزنید تا از حال و هوای فانتزیتون خارج نشین. فراموش هم نکنید که شما از الان تا چند ساعت دیگه، همچنان شاهزاده ای هستین افسانه ای از دل جنگل های خیال.

**۸. فانتزی رولت روسی
**



فانتزی رولت روسی(جایگذاری چند گلوله و خالی گذاشتن چند سیلندر و چکاندن ماشه بعد چرخاندن سیلندر) یک شرط بندی مطمئن برای عملی کردن اون دسته از فانتزی هائیه که دوست دخترتون دوست نداره. اما خب مشکل اساسیش اینه که ممکنه به دلیل سخت بودن بعضی کارها، بازی نیمه تموم بمونه. ولی با بکارگیری چند ترفند ساده میشه از وقوع این قبیل مشکلات تا حدودی جلوگیری کرد.
بازی با درخواست شما از دوست دخترتون برای نوشتن هر تعداد فانتزی مورد علاقه اش شروع میشه. پس لازمه که یک قلم و کاغذ تهیه کنید و ازش بخواید که هرتعدا فانتزی مورد علاقه اش رو روی برگه های مجزا بنویسه. بعدش همشون رو مچاله کنید و توی یک کاسه بندازین و با چشمانی بسته، یکی رو به طور شانسی بردارید و به هر چیزی که توش نوشته بود عمل کنید.

نتیجه

این فانتزی های جنسی میتونن زندگی جنسی شما رو برای همیشه تغییر بدن. پس هروقت که رابطتون کمی خسته کننده شد و نیاز به یک نوع تنوع پیدا کردین، ب

برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2017-04-03 04:10:04 +0430 +0430

کامل مطالعه کردم برای من که یه خانم هستم جالب بود مرسی

2 ❤️

2017-04-03 04:50:02 +0430 +0430

مرسی مرسی مرسی.عالی بود

0 ❤️

2017-04-03 07:40:33 +0430 +0430

بسیار عالی بود. یاد گرفتیم. مرسی

0 ❤️

2017-04-03 08:05:46 +0430 +0430

آفرین یک مطلب علمی بدرد بخور
البته تا وقتی که یه عده همیشه در صحنه نیومدن اینجا ابراز فضل کنن که اصلا چه معنی داره زن به این چیزا فکر کنه زن فقط باید حیا داشته باشه و منفعل باشه هر وقت شوهرش خاست بده نخاست هیچی نگه

1 ❤️

2017-04-03 08:36:30 +0430 +0430

بیشتر از نصف مواردی که گفتی عمومیت نداره و شاید علایق شخصی خودت باشه و نمیدونم چطور به این نتایج رسیدی

0 ❤️

2017-04-09 19:10:02 +0430 +0430

خیلی عالی بود.
به خصوص از رولت روسی خیلی لذت بردم

0 ❤️

2017-04-16 05:39:14 +0430 +0430

شما داری کاپی میکنی
فیلم زیاد میبینی
جق زیاد میزنی
مخصوصا از نوع رولت روسی
آخه برادر یه کم فکر کن به رولت روسی…

2 ❤️

2018-08-23 01:31:13 +0430 +0430

مشاوره

0 ❤️

2018-08-23 11:54:42 +0430 +0430

من 1 و 2 رو دوست دارم ولی اولیش که شوهر من انقد میترسه من خدای نکرده تو سکس معمولی دردم بگیره که ترجیح میده لاپایی بره و کلا منتفی
دومی هم که mfm دوست دارم اصن شوخیشم نمیتونم بکنم ، خراب غیرتیه
باید به گور ببرم هر دوشونو

2 ❤️

2018-08-23 13:03:36 +0430 +0430

بعله کاملا هم عالی بود

0 ❤️

2018-08-24 02:29:30 +0430 +0430

مرســــی ارت ? :-*

0 ❤️

2018-08-24 04:57:56 +0430 +0430

عالی بود مرسی از تاپیکت

0 ❤️

2018-10-19 07:25:14 +0330 +0330

ایا زن ها دوست دارند شیردهی بکنند وپستانشان را مرد بخورند

0 ❤️

2018-10-19 12:59:18 +0330 +0330

واقعا عالی بود مرسی از این تایپکتون

0 ❤️

2018-10-19 20:08:37 +0330 +0330

ماریا جان زیاد کس سعر تلاوط کردی. اینجا ایرانه و اگر کسی تو ایران متاهل باشه و دوست پسر هم داشته باشه کونش از ۳ جهت مختلف پاره میکنن

0 ❤️

2018-10-31 18:01:28 +0330 +0330

عالییییییییییییییییییییی
تشکر فراوان

0 ❤️

2018-10-31 23:32:41 +0330 +0330
نقل از: Shainijon من 1 و 2 رو دوست دارم ولی اولیش که شوهر من انقد میترسه من خدای نکرده تو سکس معمولی دردم بگیره که ترجیح میده لاپایی بره و کلا منتفی دومی هم که mfm دوست دارم اصن شوخیشم نمیتونم بکنم ، خراب غیرتیه باید به گور ببرم هر دوشونو

میتونی با دوتا غریبه باشی عزیزم

0 ❤️

2018-11-01 23:46:30 +0330 +0330

زوج باشخصیت…مودب و آروم…قابل اعتماد و از نظر نظافت شخصی در حد عالی از تهران یا کرج اگه هست…لطف کنن و آیدی تلگرامشون بفرستن.

0 ❤️

2018-11-02 13:41:38 +0330 +0330
نقل از: bornaa دنبال دختری واسه ازدواجم که بعد ازدواج جلوی خودم با غریبه ها سکس کنه . اگه دختری تمایل داره بهم پیام بده

حتما خودتو به روانشناس نشون بده. یادت نره ها.

0 ❤️

2018-11-02 21:01:28 +0330 +0330

بلاخره تو شهوانی یه چیز بدرد بخور دیدیم

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «