آب منی و ارزش غذایی

1398/11/14
**

آیا منی یک غذای فوق‌العاده است؟**

by Delilah James Dec 28, 2015

بگذارید واقع‌بین باشیم؛ با وجود تمام بیسکوییت‌های مخصوص کریسمس، بوقلمون‌هایی که با عسل پخته شده و نوشیدنی شکلات داغ که شما در طول زمستان نوش جان می‌کنید، آنقدرها هم به چاق‌کننده بودن غذاهایتان اهمیت نمی‌دهید. اما هر بار که می‌خواهید محتویات دهان پر از آب کیرتان را قورت دهید دچار تردید می‌شوید آیا سدیوم موجود در این آب با میزان آن در غذای دو روز من برابر است؟ شریک جنسی‌تان نیز بعد از این که ساک صبحگاهی‌تان را برایش زدید، ممکن است شوخی بی‌مزه‌ای با محتوای «خوب پروتیئن صبحگاهی‌ات را خوردی و نیازی به صبحانه نداری» با شما بکند (یا هر شوخی بی‌مزه‌ی دیگری که آقایان در اینگونه موارد می‌کنند).

اما پرسش این است که واقعاً هر بار که آب کیر را قورت می‌دهید، چه چیزی را به بدنتان اضافه می‌کنید؟ هر دختری باید این را بداند.
برای شروع با وجود این که باعث شگفتی‌تان خواهد شد باید بدانید که منی (آب کیر) فقط شامل یک درصد اسپرم است، خوب حالا باقی آن مایع چسبناک شامل چه چیزهایی‌ست؟ مشخص است؛ ویتامین‌ها و مواد معدنی!

آب کیر پر است از ویتامین C، کلسیم کلورین، اسید سیتریک، اسید لیسید، منیزیوم، نیتروژن شکر گیاهی (قند موجود در میوه و سبزی) فسفر، پتاسیم، سدیم، ویتامین B-12 و زینک(روی). شاید بهتر باشد به جای خوردن قرص روزانه‌ی مولتی ویتامین، روزی یک بار کیر ساک بزنید و آب آن را قورت دهید!
شوخی بود! زیرا شما احتمالاً فقط به مقدار یک قاشق چای خوری یا تقریباً در همین حدود آب کیر را قورت می‌دهید. (مگر این که دوست پسرتان ابرقهرمانی باشد که قدرتش در شلیک مداوم آب کیر باشد!)

پس مقدار ویتامین موجود در این حجم کم آنقدر نیست که تغییری روی سلامتی شما داشته باشد، به علاوه مقدار ویتامین موجود در آبکیر بستگی به سن و سال صاحب کیر، وزن او و شرایط سلامتی‌اش و چیزهای دیگر دارد.

بجز مقدار کمی از ویتامین و مواد معدنی اسپرم شامل مقداری بین ۵ تا ۲۵ کالری است که برابر است با میزان کالری موجود در مقدار کمی (حدود یک مشت) اسفناج.

آبکیر به هیچ عنوان رژیِم غذایی شما را به هم نمی‌ریزد (چاق کننده نیست) مگر این که روزی صد عدد کیر را ساک بزنید و آبشان را قورت دهید، تازه آن موقع هم کالری موجود به اندازه‌ی یه وعده غذا در رستوران است.

اما اگر شما به دنبال بهانه‌ای هستید که از زیر قورت دادن آب کیر دربروید، به سادگی از دوست پسر یا شوهرتان بخواهید که آب کیرش را روی صورتتان و یا سینه هایتان بپاشد! صددرصد او از کمی تمرین تیر اندازی بدش نمی‌آید. این را هم اضافه می‌کنیم که آب کیر برای پوست بدن شما بسیار مفید است.


منبع:

galoremag.com/is-sperm-a-superfood

18227 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «