آثار حشر در کارتونهای دیزنی

1398/03/30

٩ اشاره‌ی سکسی پنهانی در کارتونهای والت دیزنی

by MEHERA BONNER
Feb 22, 2019

حتی قبل از این که اینترنت وجود داشته باشد همیشه شایعاتی درمورد اشاره به مسائل جنسی در فیلم‌های دیزنی بوده است (نمی‌شود یک چیز در این دنیا خوب و درست باشد!) در ذیل ٩ مورد که ممکن است بچگی‌تان را نابود کند آورده شده است:


١) کیر پنهان در Little Mermaid

دفعه‌ی بعدی که Little Mermaid را روی VHS تماشا می‌کنید (البته اگر هنوز VHS دارید) به کیری که وسط قلعه‌ی طلایی پنهان شده توجه کنید. ظاهراً یکی از کارکنان ناراضی، منحرف و یا شاید هم با مزه‌ی دیزنی این کار را انجام داده است، خیلی هم می‌گویند اتفاقی آن قسمت از قلعه به شکل کیر درآمده است. هنرمندی که قلعه را کشیده فقط کارش را انجام میداده است، تقصیر او نیست که قلعه‌ها کیری هستند!


۲) یک کیر پنهان دیگر در Little Mermaid

واقعاً این کارتون چه مشکلی دارد؟ ما یک فیلم در مورد خرچنگ‌های خنده دار و مارماهی‌های بد ذات می‌خواستیم، در عوض چه گیرمان آمد؟ نه یکی بلکه دو تا کیر ناخواسته! در این قسمت کیر نعوظ شده‌ی راهب کاملاً معلوم است ولی نقاش این فیلم "تام سیتو" می‌گوید که آن زانویش است! باشد ما هم باور کردیم!


۳) موقعی که علاءالدین در فاحشه‌خانه وقت می‌گذراند

خوب فکر کنید. او تنها مرد در یک اتاق پر از زن سکسی بود که دائماً شال‌شان را روی او می‌کشیدند و از این که او هیچ پولی ندارد عصبانی‌اند. علاءالدین ما خر نیستیم!


۴) وقتی که علااءلدین به دخترهای نوجوان گفت لباس‌هایشان را درآورند

این صحنه از از علاالدین را تماشا کنید و بگویید که آیا او نمی‌گوید «*دخترهای نوجوان خوب لباس‌هایتان را دربیاورید.*»؟ خیلی درمورد این صحنه بحث شده است و با اینکه علاءالدین این حرف را زده ولی ظاهراً او می‌گوید «*خوب است "کیتی"، جمع کن و برو.*» ولی قطعاً فکرهای دیگری هم در سرش بوده است.


۵) ابر سکس در Lion King

صحنه‌ی معروف شیر شاه که در آن "سیمبا" خودش را روی زمین می‌اندازد و گرد و خاکی که بلند می‌شود حروف کلمه‌ی SEX را نشان می‌دهد. دیزنی ادعا می‌کند که گرد خاک کلمه‌ی SFX (یک استودیوی انیمیشن) را نشان می‌دهد. ما هم قبول می‌کنیم!


۶) لباس زیر Jessica rabbit

اگر به موقع فیلم را متوقف کنید، متوجه می‌شوید که در این صحنه از فیلم Who Framed Roger Rabbit? لباس Jessica بالا می‌رود و کص او آشکار می‌شود، یا این که حداقل یک ناحیه شبیه بدن که شناسایی کردنش سخت است ولی قطعاً خیلی شبیه یک کص کارتونی است. دیزنی سعی کرد حرف و حدیث‌ها در مورد این صحنه را از بین ببرد ولی هیچ موقع این احتمال را که یکی از انیماتورها از قصد چنین کاری کرده باشد را رد نکرد.


۷) همچنین باید درمورد این که بچه herman چه آدم منحرفی هست هم حرف بزنیم

در نسخه‌ی اولیه‌ی Who Framed Roger Rabbit بچه herman از زیر دامن یک زن رد میشود و خیلی سریع با انگشتش به زیر دامنش اشاره می‌کند. به همین دلیل این صحنه از نسخه‌ی DVD این فیلم حذف شد.


۸) سر کیر در هرکول

در این صحنه هرکول این موجود بدشانس را با نعل اسب می‌زند و به خاطر این ضربه روی سرش یک برآمدگی شبیه کیر درمی‌آید که خیلی خوب با چشم‌های شبیه بیضه‌اش مچ می‌شود!


۹) کلوب رقاصی برهنه در کارتون ماشین‌ها

با در نظر گرفتن این صحنه که فقط هم چند ثانیه است می‌توان گفت که ایده‌ی ماشین روی ماشین خیلی حشری کننده است، مگر نه؟ بروم کسی را پیدا کنم که حافظه‌ی همه‌ی‌مان را پاک کند.


منبع:

menshealth.com/sex-women/g26472961/disney-movies-sex-references

22170 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «