آموزش اولین سکس و زدن پرده بکارت

1396/01/15



اگر واقعا میخواید از دست دادن باکرگیتون بدون درد و همراه با لذتی وصف ناشدنی باشه، خوندن این 22 نکته رو از دست ندین.

همونطور که به دفعات از خیلی ها شنیدین، چندتا نکته ی اساسی وجود داره که باید موقع اولین تجربه ی سکسیتون به یاد داشته باشید تا سکسی بدون درد و توام با لذت رو تجربه کنید.
موقع تجربه ی سکس برای نخستین بار، بالطبع هیجان زیادی دارین که از بابت ترشح ادرنالین خوبه ولی از بابتی ممکنه باعث بشه که نگرانی و استرس بهتون تسلط پیدا کنه که اثراتی منفی داره؛ چراکه حتی ریزترین نگرانی ها هم در روند سکس اختلال ایجاد میکنه که در نتیجه ی اون هرچی بافته بودین، پنبه میشه.
پس قبل اینکه تو بغل هم شیرجه بزنین و مشغول عشق بازی بشین، چند دقیقه ای از وقتتون رو برای خوندن یکسری نکته ای که در ادامه ی مطلب ذکر شده اختصاص بدین تا در عین بهبود عملکردت جنسیتون، بتونید هر نوع نگرانی رو از خودتون دور کرده و نهایت لذت رو ببرید.

  • درد اولین سکس

یکی از معمول ترین ترس های دخترا موقع اولین سکس، مربوط به دردی میشه که این کار به همراه داره. به همین دلیل تصمیم گرفتیم نکاتی رو در این مقاله ذکر کنیم تا این درد و به تَبَع اون استرس رو به حداقل برسونیم تا سکسی بی نظیر و کاملا متفاوت با سایرین رو تجربه کنید و از تک تک ثانیه های این لحظه ی به یاد موندنی و خاطره انگیز لذت ببرید.

  • لوبریکانت

حتما مطمئن بشید که قبل از دخول، کستون آماده و بعبارتی به اندازه ی کافی مرطوب باشه. این آمادگی از اختصاص دادن دقایقی از رابطتون به عشق بازی کسب میشه. ضمنا علاوه بر رطوبت طبیعی خود کس، میتونید از کاندوم هم استفاده کنید؛ چراکه به دلیل لوبریکانتی که در خودش داره باعث روان تر شدن کیر طرف مقابلتون میشه. ولی اگه هیچکدوم از اینا هم کارساز نبود و همچنان احساس درد و سوزشی شدید داشتین، میتونین از لوبریکانت های آب پایه ای که کاندومای رایج رو که از جنس لاتکسن در خودشون حل نمیکنن هم استفاده کنید.

  • آیا پارگی بکارت در همه ی دختران با درد همراهه؟

راستش خیلی از دخترا کوچکترین درد رو هم موقع پارگی بکارتشون متحمل نمیشن ولی خب در مقابل تعداد اندکی هم هستن که درد غیرقابل تصوری رو تحمل میکنن.

  • این کار چقدر درد داره؟
    به فرض اینکه حتی اگر پارگی بکارت کوچکترین دردی هم داشته باشه، میتنم بهتون اطمینان بدم که بیشتر از درد یه سوزنی که توی انگشتتون فرو میره نیست و در حقیقت درد اصلی نشات گرفته از نگرانی و افکار شماست که علاوه بر تلقین احساس دردی شدید، باعث انقباض عضلات و در نتیجه ی اون، به مراتب درناک تر شدنِ اولین دخول میشه. پس سعی کنید که کاملا ریلکس باشید.

  • علت خون ریزی چیه؟

ممکنه موقع برقراری اولین سکس واژینال، متوجه لکه ای خون و یا حتی خونریزی شدیدی بشید که نشات گرفته از مویرگ های موجود در پرده ی بکارته.

  • پرده ی بکارت اصلا چی هستش؟

پرده ی بکارت، جزئی بسیار نازک، حتی نازکتر از پوست، هستش که ورودی واژن رو سد میکنه. البته لازم به ذکره که اگر از محل دقیقش اطلاعی نداشته باشید، محاله که بتونید حتی با استفاده از آینه هم اون رو ببینید. ضمنا بیاد داشته باشید که پرده ی بکارت معیار اصلی باکرگی نیست؛ چراکه با تجربه ی هرنوع سکسی، دیگه عملا باکره نیستید و الزاما وجود این یک پرده دلالت بر باکرگی نمیکنه.
البته لازم به ذکره که پارگی پرده ی بکارت میتونه بنا به دلایلی مثل اسب سواری، تمرین های سخت، ژیمناستیک و یا حتی فرو رفتن ناخواسته ی هر شیئی خارجی به واژن رخ بده. پس عدم خونریزی احتمالی در حین برقراری اولین سکس واژینال رو دلیل بر وجود مشکلی در اندام جنسیتون ندونین و مواردی رو که در بالا ذکر شده رو از نظر بگذرونین تا متوجه علت عدم وجود پرده ی بکارت تو کستتون بشین.

  • سایز کیر و تاثیرش بر سکس

سایز کیر دوست پسرتون، ارتباط مستقیمی با احساس لذت و در عین حال دردی که حین برقراری اولین سکس واژینالتون می کنید داره. پس اگه کیر دوست پسرتون کلفت تر و دراز تر از گنجایش شما بود، ازش بخواید که با فرو کردن سر کیرش شروع کنه و به دنبالش تدریجا، باقی کیرش رو هم فرو کنه. ولی اساسا بهتره که موقع اولین سکس واژینال، تنها به فرو کردن سر کیر بسنده کنید و بعد گذشت دقایقی و فروکش کردن هرنوع درد احتمالی، کارتون رو تا عمق بیشتری ادامه بدین.

  • پارتنر باکره و غیر باکره

در اولین سکس واژینال، بهتره که یکی از طرفین تجربه ی سکس داشته باشه تا بتونه کنترل اوضاع رو در دست بگیره و کار رو به نحو احسن به پیش ببره. اگر این فرد دوست پسرتونه و شما به معنای واقعی کلمه یک باکره هستید، بهش اعتماد کنید و کنترل اوضاع رو به اون بسپرید و سعی نکنید طوری جلوه بدین که در زمینه ی سکس تجربه دارین. علاوه بر اون به یاد داشته باشید که این اولین سکس شماست. پس بهتره به جای این کارها روی لذت بردن از این لحظات غیرقابل تکرار تمرکز کنید و در عین حال چیزهایی جدیدی رو از پارتنر با تجربتون یاد بگیرید.

  • شش نکته ی ضروری برای آقایون

اگه شما جزو میلیون ها پسر باکره ی روی این کره ی خاکی هستین و دارین خودون رو برای تجربه ی اولین سکس آماده میکنید، بد نیست اونچه رو که در ادامه میاد مروری بکنید.

  • خود ارضایی

از چند ساعت قبل سکس، شروع به خود ارضایی کنید؛ چراکه ممکنه بدلیل بی تجربگی، آبتون در همون لحظات اول تو کس دوست دخترتون فواره بزنه. البته با وجود اطمینانی که از دیرتر ارضا شدنتون دارین هم بهتره باز از کاندوم استفاده کنید؛ چراکه ممکنه هنوزم اسپرم توی مجاری ادراری یا اطراف کیرتون مونده باشه و از این طریق منجر به بارداری ناخواسته بشه.

  • اگه حس کردین دارین ارضا میشین، چند لحظه ای دست نگه دارید

طبیعیه که توی اولین سکستون کنترل چندانی روی خودتون نداشته باشید و یهو توی کس دوست دخترتون ارضا بشین. پس هروقت احساس کردین که به ارگاسم نزدیک شدین، چند لحظه ای دست نگهدارین و نفس عمیقی بکشین و به دنبالش با حرکاتی دیگه مثل بوسیدنِ طرف مقابل حواستون رو از اصل کاری پرت کنید و بعد گذشت چند وقت دوباره کارتون رو از سر بگیرید.

  • زیاد تند نرید

بی مقدمه دخول کردن دو ایراد اساسی داره؛ اول اینکه هیجان بیش از حدتون ممکنه باعث سریعتر به ارگاسم رسیدنتون بشه. و دوم اینکه همین هیجان و هول زدن ممکنه باعث سستی و گیجی شما بشه و نتونید نمایشی خوب در حد توانایی هاتون رو به اجرا بذارید. بنابرین قبل از دخول لازمه که اقلا 15 دقیقه عشقبازی کنیدغ چراکه این عمل بسان یک نوع نرمش برای کیرتون به حساب میاد و هیجان و عطش اولیتون رو هم تعدیل میکنه و بدین ترتیب میتونید عملکرد بهینه تری داشته باشید.

  • خشن رفتار نکنید

با اینکار ممکنه که به طرف مقابلتون آسیب برسونید. ضمن اینکه ارضا شدنتون هم به مراتب تسریع میشه. بنابرین لازمه که لطافتی کافی به خرج بدین و حتی هر از چندی دست نگه دارین و روی لذت بردنِ دوست دخترتون تمرکز کنید. علاوه بر این شاید بد نباشه که حرکاتتون رو آروم و با ریتمی قابل پیش بینی انجام بدین؛ چرا که طرف مقابلتون میدونه که حداقل تا دقایقی دیگه چی رو تجربه میکنه و این مسئله احساس لذت و سرخوشی بیشتری رو درش بوجود میاره.

  • در اومدن

ممکنه به دلیل حشر بالای یکی از طرفین یا هردو طرف، سرعت و شدت حرکات زیاد باشه و منجر به در اومدن کیر شما از کس دوست دخترتون بشه. پس سعی کنید حرکاتتون رو حتی الامکان آروم تر انجام بدین تا از این مسئله جلوگیری بشه.

  • به حالات طرف مقابلتون توجه داشته باشید

ممکنه حین تلنبه زدن، درد شدیدی رو به دوست دخترتون تحمیل کنید که حتی شاید به زبون هم نیاره. پس لازمه که چشم از حالات جسمی و حرکاتش برندارید تا مثلا در صورت وقوع همچین مسئله ای حرکاتتون رو کندتر کنید و یا بخش کمتری از کیرتون رو توی کسش بکنید. بنابرین داشتن توجه کافی به حالات طرف مقابل، بهترین و ساده ترین روشیه که شما رو قادر میکنه بتونید تشخیص بدین که آیا طرف مقابلتون هم لذت میبره یا اینکه صرفا داره تحملتون میکنه.

  • شش نکته ی ضروری برای خانم ها

با خوندن 6 نکته ای که در ادامه ی مطلب آورده شده خواهید فهمید که دخترا حین برقراری اولین رابطه ی واژینال چه احساسی دارن.

  • لزومی نداره که حتما خونریزی داشته باشید

حتی اگر این اولین باری باشه که جسمی خارجی به کستون وارد میشه، احتمالش هست که هیچ گونه ای از خونریزی رو تجربه نکنید. مخصوصا که گاهی اوقات خونریزی بقدری کم و محدوده که عملا هیچ اثری از خون قابل مشاهده نیست.

  • خونریزی و آلوده شدنِ تخت

خونریزی شما ارتباط مستقیمی با سایز و ضخامت پرده ی بکارتتون داره. علی ای حال بهتره که حتی در صورت اطلاع از این فاکتور ها و میزان خون احتمالی، بهتره که برای جلوگیری از آلوده شده تختتون، از قبل اون رو با یه چیزی پوشونده باشین که البته یکی از بهترین روش های اینکار، استفاده از تعداد نوار بهداشتی کنار هم چیده شده است.

  • کوفتگی و اسپاسم عضلانی

بعضی از دخترا بعد برقراری اولین سکس واژینال، به مدت یک الی دو روز نوعی کوفتگی رو در بدنشون احساس میکنن که گذراست و نشات گرفته از انقباض شدید ماهیچه های داخلی حین اولین دخول هستش؛ چراکه این ماهیچه ها آمادگی کافی جهت فعالیت زیاد رو ندارن و درنتیجه، یک نوع کوفتگی و خستگی مفرط مثل اونچه که بعد هرنوع فعالیت سخت فیزیکی احساس میشه رو به همراه دارن.

  • تداوم خونریزی

خونریزی ممکنه تا چند (دو-سه) روز بعد از انجام اولین سکس هم ادامه پیدا کنه اما بهتره در صورتی که شدت خونریزی یا مدتش، از یه حدی فراتر رفت، این مسئله رو با یکی از افراد مورد اعتمادتون و یا حتی پزشک معالجتون در میون بذارید.

  • ارگاسم حین اولین سکس

احتمال ارضا شدن حین انجام اولین سکس واژینال بشدت پایینه و در نتیجه لازمه که سطح توقعتون رو پایین بیارید؛ چراکه باید در نظر بگیرید که این اولین سکستون و یک نوع تجربه ی جدیده و این به خودی خود نکته ی مثبتی تلقی میشه و همه ی انتظارات رو برآورده میکنه.

  • ارضا شدن چه حسی داره؟

راستش توصیف حس اولین ارگاسم به هیچ وجه کار ساده ای نیست و یا بهتر بگم، در کلام نمیگنجه. اما خب بطور کلی میشه گفت که ارگاسم، امواجی از لذت رو در بدن به حرکت در میاره و چهارستونش رو به لرزه میندازه. البته گفتنش خالی از لطف نیست که بخشی از حسی که موقع ارضا شدن بهتون دست میده قابل مقایسه با احساسیه که موقع تمیز کردنِ گوشتون با گوش پاک کن بهتون دست میده. پس اگه پاک کردن داخل گوشتون، باعث میشه که یک آن چشماتون رو ببندین، احساس ضعف خوشایندی کنید و یا تمرکزتون رو از دست بدین، میتونید حس تقریبی ارگاسم رو درک کنید.

  • اولین سکس و 5 حالتی که ممکنه پیش بیاد

تصور سناریویی بی نظیر برای اولین سکس چندان نزدیک به واقعیت نیست؛ جراکه این مسئله گاهی اوقات توام با گیجی، حواس پرتی و ناشی گری نشات گرفته از بی تجربگیه. بنابرین سعی کنید دهنتون رو از تمامی این مسائل منحرف کرده و صرفا روی لذتی که از رابطه میبرید تمرکز کنید.

  • شل بودنِ کیر آقایون

خون رسانی به همه ی اعضای بدن در مواقعی که قلب تپشی ناشی از هیجان و استرس رو تجربه میکنه، یکسان نیست و به همین دلیل ممکنه بعضی از آقایون دچار شل شدگی کیر یا به اصطلاح عدم نعوظ بشن. بنابرین لازمه که در صورت رخ دادنِ همچین پیش آمدی، خودتونو کنترل کرده و مدتی عشقبازی کنید تا این مشکل مرتفع بشه. ضمنا اگه این اولین تجربه ی سکسی هردوتاتون باشه، شق شدن کیر دوست پسرتون زیاد طول نخواهد کشید.

  • عدم وجود رطوبت کافی در کس خانم ها

هیجانی مفرط، تنها انتظاریه که اغلب افراد از تجربه ی اولین سکس دارن در حالیکه این هیجان همیشه توام با لذت نیست؛ چراکه ممکنه علیرغم برانگیخته بودنِ خانم ها، کسشون به محض انجام دخول خشک بشه و این عمل دردی شدید رو به همراه بیاره. پس لازمه که بجای گذاشتن همه ی تمرکزتون روی دخول، مطمئن بشید هردو به اندازه ی کافی تحریک شدین. در نتیجه هر چیزی غیر این رو نادیده بگیرید و با توسل به عشق بازی خودتون رو به آمادگی کامل برای کارهای بعدی برسونید.
البته در صورتیکه این روش کارگر نیفتاد، میتونید از لوبریکانت استفاده کنید. فقط حواستون باشه که در استعمال لوبریکانت زیاده روی نکنید؛ چراکه استفاده ی زیادی، باعث ایجاد لغزندگی بیش از حد و در نتیجه ی اون بیرون اومدن کیر توی کس میشه. البته در اینصورت هم جایی برای نگرانی وجود نداره؛ چراکه این مشکل با پخش کردن لوبریکانت رو قسمت های دیگه ی پوست قابل حله.

  • زود انزالی

این اتفاق مسئله ای رایج حین برقراری سکس توسط یک زوج باکره است؛ چراکه کنترل این حد از شهوت کار ساده ای نیست. حالا اگه آقایون اولین کسی باشن که ارضا میشن، لازم نیست نگران باشند و تنها کافیه به عشقبازی مشغول شن و برای مدتی از فکر دخول بیرون بیان تا دوباره به حالت برانگیختگی کامل برسن. البته درصورتیکه که این شخص کم سن و سال باشه، شق شدن دوباره ی کیرش بیشتر از نیم ساعت طول نمیکشه.

  • ارضا نشدنِ خانم ها

از هر ارگاسمی دو نکته قابل برداشته؛ اول اینکه به دختره حسابی خوش گذشته و دوم اینکه پسره این کاره بوده. پس قاعدتا شانس تجربه ی ارضا شدن در اولین سکس فوق العاده پایینه. البته لازم نیست که نسبت به این موضوع بدبین باشین چراکه سکس یه خودی خود هم وسیله و هدفه. حالا چه با ارگاسم و چه بی ارگاسم.

  • آسیب های سکس و احساس ناراحتی

بهترین کار ممکن در زمانی که سکس برای هر یک از طرفین دردناک باشه (بیشتر خانم ها)، آروم تر کردن حرکاته. علاوه بر این میتونید به جای تلنبه زدن، از حرکات چرخشی کیر توی واژن استفاده کنید و مطمئن باشید که این کار هم میتونه به خوبی تلنبه زدن لذت بخش باشه.

خب بدین ترتیب هرچیزی رو که جهت کسب آمادگی برای اولین سکس و از دست دادن بکارت بود یاد گرفتین. البته حالا که در تمامی زمینه ها آگاهی کافی رو کسب کردین، لازمه مطمئن بشید که هردوی شما آمادگی ذهنی و احساسی کافی جهت برداشتنِ این قدم بزرگ در رابطتون رو دارین؛ چراکه اولین سکس یکی از بهترین و فراموش نشدنی ترین خاطرات زندگی هر فرده و برای همینم لازمه که در موردش وسواس بیشتری به خرج بدین.

18678 👀
1 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2017-04-03 21:09:06 +0430 +0430

چن تا زفاف رو تجربه کردی؟اقای هرمس پیک بین خدایان یونان باستان؟! ?

0 ❤️

2018-03-19 21:09:40 +0330 +0330

جالب بود مطلبش

0 ❤️

2018-06-06 00:55:58 +0430 +0430

باتشکررر ?

1 ❤️

2018-10-07 18:52:41 +0330 +0330

چطور می توانیم رابطه جنسی خوبی داشته باشیم؟
آنچه که در این مقاله عنوان شده قانون نیست. قانون گذاشتن برای رابطه جنسی غیرممکن است.
آنچه که مهم است این است که کاری که می کنید احساس خوبی به شما بدهد. و این احساس خوب باید بعد از رابطه جنسی هم باقی بماند.
به هیچ وجه نباید بعد از رابطه جنسی مضطرب و نگران شوید که مبادا همسرتان باردار شود یا دچار بیماری شوید.
به همین دلیل، برنامه ریزی برای جلوگیری از بارداری و رابطه جنسی ایمن باید مد نظرتان باشد.
چه زمان باید رابطه جنسی داشته باشیم؟
زمان رابطه جنسی اهمیت چندانی ندارد. آنچه مهم است این است که این زمان، زمانی باشد که هر دو نفر شما احساس راحتی کنید.
خیلی از زوجین دوست دارند با سپیده صبح رابطه جنسی برقرار کنند، خیلی ها عصرها را ترجیح می دهند و بعضی دیگر تاریکی شب را.
مهمتر از زمان رابطه جنسی، زمانی است که می خواهید با هم بگذرانید.
برای اولین رابطه جنسی زمان زیادی را اختصاص دهید.
روزهای تعطیل معمولاً بهتر است، می توانید کل روز را، حتی ساعت خواب را، صرف آن کنید.
آیا قبل از رابطه جنسی باید چیزی بخوریم یا بنوشیم؟
از خوردن غذای سنگین قبل از رابطه جنسی خودداری کنید چون خواب آلودتان می کند. غذای سبک بخورید، مشروب نخورید. الکل نعوظ را دشوار می کند.
کجا باید رابطه جنسی انجام دهیم؟
اینکه کجا رابطه جنسی انجام دهید تصمیم خیلی مهمی است. پیدا کردن جایی که هر دوی شما بتوانید حداقل تا 48 ساعت آینده تنها باشید خیلی سخت است. اما ارزشش را دارد.
تخت خواب بهترین محل برای عشق بازی است. اتاق خواب همه شرایط لازم برای داشتن یک رابطه جنسی فوق العاده را دارد: گرما، راحتی، فضای کافی و توالت. می توانید با هم دوش بگیرید.
چه چیزهایی باید همراه داشته باشیم؟
هر چه که برای راحتیتان لازم است را با خود داشته باشید. کاندوم، بالشت مورد علاقه تان یا حوله حمام.
آیا هر دوی ما باید در یک زمان ارضاء شویم؟
نگران همزمان کردن ارگاسم ها نباشید. خیلی از خانم ها تا زمانیکه تجربه کافی پیدا نکنند، در طول رابطه جنسی ارگاسم نمی شوند. خیلی بعید است که در اولین رابطه جنسی بتوانید هر دو با هم ارضاء شوید. پس سعی کنید که خوش بگذرانید و حتماً به همدیگر بگویید که چه چیز برایتان لذت بخش است و به ارضاء شدنتان کمک میکند.
مخصوص خانم ها:
اول باید چه کار کنم؟
نباید از همسرتان انتظار داشته باشید که در اولین جلسه بداند که چه چیز به شما لذت می دهد. این شما هستید که باید به او بگویید.
دست های او را بگیرید و به او بگویید که دوست دارید چطور بدنتان را لمس کند.
اگر دفعه اول شریک جنسیتان باشد، احتمالاً اضطراب و استرس زیادی خواهد داشت و آلت تناسلیش خوب واکنش نخواهد داد.
برای تحریک دوباره آن به صبر، آرامش و درک نیاز دارید. به همین خاطر است که گفتیم باید زمان زیادی را برای اولین رابطه جنسی خود اختصاص دهید.
آیا دردناک خواهد بود؟
احتمالاً داستان های زیادی در مورد درد از دست دادن باکرگی شنیده اید. برای بعضی از خانم ها واقعاً دردناک است اما اگر همسرتان کارش را درست انجام دهد درد زیادی نخواهید داشت. از روغن استفاده کنید و به همسرتان زمان دهید. خودتان بگویید که چه زمان برایتان لذت بخش است و کی دردتان می گیرد.
رابطه جنسی را در چه حالتی باید انجام دهیم؟
خیلی از خانم ها دوست دارند رابطه جنسی دفعه اولشان را طوری انجام دهند که خودشان روی مردشان قرار گیرند.
حالتی را انتخاب کنید که برایتان بهتر ست.
فقط یادتان باشد که به او بگویید که عجله نکند و درصورت نیاز از روغن مخصوص استفاده کنید.
مخصوص آقایون:
اگر نتوانستم به نعوظ دست پیدا کنم چه؟
شاید خنده دار به نظر برسد اما ممکن است این اتفاق واقعاً بیفتد. نگران نباشید چون کاملاً طبیعی است و همه آن تقصیر اضطراب و استرس شماست. یک نفس عمیق بکشید . سعی کنید اضطرابتان را فراموش کنید و مطمئناً باشید که آلت جنسیتان واکنش می دهد.
اگر قبلاً رابطه جنسی نداشته ام باید حتماً به او بگویم؟
خیلی از مردها فکر می کنند چون مرد هستند باید مسئولیت رابطه جنسی را برعهده بگیرند و مهم نیست که کدامشان تجربه بیشتری دارد.
اگر شما تابه حال رابطه جنسی نداشته اید و طرفتان داشته است، اجازه بدهید که کنترل همه چیز دست او باشد.
از اعتراف واقعیت نترسید. اگر خودتان هم نگویید مطمئن باشید که طرفتان خودش متوجه می شود که قبلاً رابطه جنسی نداشته اید و خودش همه چیز را نشانتان می دهد.
اگر خیلی زود ارضاء شدم چه؟
اگر خیلی زودتر از زمانی که می خواستید ارضاء شدید اشکالی ندارد، بخوابید و باز دوباره امتحان کنید. بار دوم بسیار ریلکس تر خواهید بود.
آیا آلت تناسلیم به اندزه کافی بزرگ است و شکل درستی دارد؟
اندازه آلت جنسی یکی از نگرانی های بسیار متداول آقایون است. سایز متوسط آلت جنسی کمی بیشتر از 13، 14 سانت در زمان نعوظ است و این اندازه برای راضی کردن طرفتان کافی است. واژن خانم ها می تواند خیلی راحت خودش را با اندازه های خیلی بزرگ یا خیلی کوچک آلت جنسی مردها مطابقت دهد و اندازه آلت جنسیتان ارتباطی با ارضاء کردن طرفتان ندارد.
یک مسئله مهم دیگر شکل آلت جنسی است. خیلی از مردها نگران می شوند که چرا آلت جنسیشان به سمت پایین یا سمت چپ خم است و تصور می کنند چون هیچوقت هیچ مردی را در فیلم های پرنو با چنین آلت تناسلی ندیده اند، پس مال آنها طبیعی نیست.
خیلی های دیگر فکر می کنند خم بودن آلت تناسلیشان به سمت پایین رابطه جنسی را برایشان دشوار می کند. اما یادتان باشد رابطه جنسی را می توان در حالات بی شماری انجام داد.
واژن زن و آلت جنسی مرد می توانند به شکل های مختلف با هم جور شوند و هر حالت جدید برای رابطه جنسی لذت های جدیدی را به شما و طرفتان خواهد داد.
آیا شریک جنسی خوبی خواهم بود؟
یک شریک جنسی خوب بودن به طور خودکار ایجاد نمی شود. با انتخاب زمان مناسب، مراقبت و تمرین، مطمئن باشید هر آنچه که برای یک شریک جنسی فوق العاده لازم باشد را دارید.
اولین جلسه رابطه جنسی برای هر دوی شما کمی ناشیانه خواهد بود اما آغازی برای فوق العاده ترین زمان های زندگیتان خواهد شد.

(clap)

مطالب بیشتر

0 ❤️



تاپیک‌های داغ





‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «