آنچه درباره همجنسگرایی نمیدانی ...

1391/12/28

ایمیل دریافتی:

دوستان این یک داستان نیست و من نمیخوام داستان براتون شرح بدهم من درد جامعه رو برای شما دوستان میخوام باز کنم و شما بشناسید افرادی که در جامعه کنار شما زندگی میکنن و رفت آمد دارید اما هویت آنها را نمیدانید .
آنها بیمار نیستند بلکه درست بمیزان شما هوش و عقل دارند . آنها عقب افتاده یا معلول ذهنی نیستن بلکه در اثر جابجاشدن هورمون ها یا کمی یا زیادی کار کردن بعضی از آنها شاید مردانی با نامی مردانه اما افکار زن داشته باشند یا زنانی که من دیدم نمیدانم آیا شما نیز دیده اید که درست مثل آقایون هستند تنها سبیل یا کیر ندارند . باورکنید اگر با انتخاب من بود هیچ وقت نقش انسان همجنسگرا را انتخاب نمیکردم با من بود آلن دولن را انتخاب میکردم . یا برت پیت یا یک فرد معمولی تو دهات را که خوب وراحت زندگی آرام و بدون تمسخر قرار دادن و آزار دادن همنوعان خودم .
نمیدانم چرا بعضی از شما فکر میکنید همجنسگرایان همان افراد بزهکار با نام کونی یا ابنه ایی هستند که بزرگترین اشتباه را انجام میدهید تا میشنوید همجنسگرا یا گی فوری انگشت کونی بودن را روی او میگذارید .
اولا من خودم و آن دسته که شناخت دارم هیچ کدام برای کیر کشته و مرده نیستیم اصلا تهوع آور است راجب آن نوشت چه برسد به اینکه حرفهای آنرا زد .
ما همجنسگراها در گروه مردان - تاپ - بات- ورس (هردو) - و نوع آنان که عمل کرده اند مثلا آنها صورتی زیبا هم مثل دختران یا بدنی ظریف و اخلاق کامل زنانه دارا هستند آنها تغیر جنسیت داده و از مرد به زن یا عکس آن عوض شده اند ودر ایران هم این عمل را انجام میدهند .
تاپ ها یا فاعلان کسانی هستند که فقط با همجنس خود سکس میکنند فقط میکنند .
بات ها یا مفعولان کسانی هستند که فقط با همجنس خود سکس میکنند فقط دوست دارن بدهند .
ورس یا هردو حالت کسانی هستند که فقط در دو حالت های بالا را باهم دارند یعنی هم فاعل و هم مفعول یکسان را دارند .
ودسته ای هم که تغیر جنسیت داده هم تکلیف خود را دانسته اند اما گروه دیگری هستند که شیمیل نوشته ولی شمال صدا میکنند زنهایی هستند که کیر دارند و آنها معمولا تغیر جنسیت میدهند ولی هستند که تغیر جنسیت نداده عادی زندگی میکنند .
این موارد همگی همجنسگرایی میکنند و تنها شیمیل ها در هرشکلی که سکس کنند همجنسگرایی محسوب میشوند چه با زن چه با مرد همجنسگرا محسوب میشود چون مثل زنان سینه و مثل مردان آلت دارد .
اما گروه های بالا بنوعی همشون همجنسگرای کاملی هستن وتنها نمونه ای که هم میتوان جزو همجنسگراها یا افراد معمولی محسوب نمود که نوع بسیارزیاد و من نیز جزو همین گروه هستم بی وای - بی وای - تنها گروه که هم با زن و هم مرد سکس کنند اما این واقعیت است که خودم تجربه ای همه نوع آنرا داشتم . من هم با زن هم مرد فاعل بودم و هم به خاطر اشتباه شخص خودم واعتیاد در شیشه مدتی نه زیاد هم مفعول بودم اما حالا که از این مشکل بیرون آمدم باهمین تفاوت اگر که از کسی خوشم بیاد حاضرم برای سکس مفعول یا فاعل باشم اما در مقابل زن ها همیشه باقدرت کامل فاعل هستم .
افرادی که دارای خصوصیت های اخلاقی یا حرف ها و کارهای غیر معقول انجام دادن از نظر من منفور و من خودم از این افراد بیزار و احساس تهوع میکنم آنها که جوراب زنانه میپوشند یا خودشان را مثل آنان درست میکنند چندشم میگیرد و فکر میکنم این دسته باعث تحقیر مرد هستند و اگر دستم به آنها برسد سالم یا زنده نخواهند ماند .بنظر من بیمار هستند اگر شما همجنسگرا هستی لزومی به پوشیدن یا کارهای زننده نداری اگر مایل به جنس زن هستی خوب با تغیر جنسیت نجات دهد و باعث ناراحتی مردان دیگر نشوند.
با شناخت از همجنسگراها میتوان گروه های مثل کونی یا ابنه ای یا بچه بازی که جزو این گروه ها قرار ندارند و از نظر کل آن دسته از افرادی که به هر کسی بدهند کونی یا جنده کون میگویند و براشون فرقی نداره به چه کسی بدهند . و ابنه ای هم به کسانی گفته میشود که اگر کیر نباشه با هرچیز دیگری جای کیر حال کنند مثل نمونه های زیاد که در کونشان هرچیزی میکنند بچه باز ها هم که نوعی جنون است که برمیگرده به درون شخص که طبق اطلاعات همه آنان در کودکی مورد تجاوز قرار گرفته و آنان این مشکل خودشان را با انتقام از جامعه میگیرند . همه آنها در کودکی مورد سو استفاده یا تجاوز داشته و همه از آن سخن میگویند ولی هیچ انسان سالمی دست به همچین کاری نمیزند حتی همجنسگراها چون اکثر آنان دوست دارند با کسی که هستند طرف مقابل از هرنظر عاشق و معشوق درست مثل زن و مرد باهم هستند و من ندیدم همجنسگراهای عاشق هم را حتی بعد از جدایی به هم خیانت کنند یا به عشق خودشون معمولا یا مرگ یا سفر های مثل پناهندگی به کشور آزاد بین آنها فاصله ایجاد نموده است .
گاهی وقتی به یک همجنسگرا میخواهید پیشنهاد سکس دهید هیچ وقت تصور ننمایید که با نشان دادن عکس کیرتون میتونید با آنها سکس نمایید چون آنها خیلی از اینکار بیزار و محال ممکن است که بتوانی همصحبت هم شوی با آنها تنها کونی ها و ابنه ای ها هستند که با دیدن عکس کیر به شما ابراز علاقه میکنند . و آنها همجنسگرا نیستند . امیدوارم با شناخت کامل نسبت به همجنسگراها بدانید آنان تنها بخاطر مسائل شخصیشان با شما فاصله دارند و در تمام موارد عمومی بطور برابر در کنارتان هستند پس لازمه ای برخورد درست با دوستان دیگر باشید و افرادی که احساس بیزاری میکنند یا تصور میکنند که بیماری است باید بگویم سخت اشتباه میکنند چون خداوند خود شاهد همه ای جهان است و حتی خداوند در قران فرموده است همه ای شما انسان ها باهم برابر هستید و تنها کسی که از شما ارزش بیشتر دارد در مقابل خداوند آنهم با تقواترین انسان ها . اگر غیر آن بود میگفت شما مردان و زنان . پس چرا میگوید همه ای انسان ها . پس ما همجنسگراها تنها از عقاید پوچ و توهمات و اوهام افراد بیسواد و جاهل محکوم به نابودی هستیم . اما مغزهای روشن و سالم و تحصیل کرده میدانند باهم همه انسان ها برابر و یکسان هستند . اما در قبال قوم همجنسگرایی که در قوم عود یا عاد که به امر خداوند نسلشان محکوم به فنا شده بود تنها دلیل آن این بود که نسل آنان ادامه نداشت وقتی زنان فقط با زنان و مردان با مردان باشند خواه یا ناخواه محکوم به فنا بوده است اگر خداوند اینکار را انجام نمیداد خود بخود از بین میرفتند و درمورد مسئله دیگر اینکه آنان واقعا از نظر شخصی خود من نام انسان برایشان حیف بود چون همجنسگراها با عشق و عاشقی و درست مثل زن و مرد با خود پیوند زندگی مشترک میبندند و بدن خودشان را فقط برای شریک جنسی خود قرار داده و در غیر آن محال ممکن است اما آنها کلا زندگی روزمره را فراموش و پدر بر پسر و برادر بر برادر و مادر و دختر و خواهر با خواهر قاطی بودند که نسلشان هلاک شد .
امیدوارم با شناخت از جامعه که هستیم نسبت به یکدیگر احترام بگذاریم و فکر نکنیم چون با یکی سکس کرد حتما با شما نیز میکند بیایید به هم احترام بگذاریم حتی به کونی ها و ابنه ای ها حتی به اوا ها یا غیره حتی از آنان که احساس تهوع آدمیان را بوجود میاورند . اگر دوستمان همجنسگرا بود احترام اورا داشته باشیم چون فرداهارو کسی ندیده ممکن است فرزندان شما اینگونه باشند و برایتان خیلی دشوار خواهد بود اگر امروز نتوانید بخود بقبولانید که همه باهم یکسان هستیم آنزمان برایتان خیلی دشوار خواهد بود . همجنسگراهای لز چون شناخت نداشتم بحث نکردم اما آنچه از آنان میدانم این است که آنها نیز فقط با همجنس خود یعنی زن با زن رابطه دارند . آنها نیز باید مثل سایر همجنسگراها در زندگی نقش دارند تنها دلیل شخصی سوا از دیدگاه دیگران دارند اگر جامعه بتواند آگاهی پیدا کند خانواده ها فرزندان گی مرد یا لز خودشان را میشناسند و باعث فروپاشی زندگی آنان نخواهند شد که برای خودم پیش آمد همسرم لز بود و بیزار از مرد و جالب بود که من بی وای بودم باهم کنار آمدیم و بدون مشکلی از هم جدا شدیم .
دوستدارتان …

نوشته: امیر سیکن

3896 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2013-03-18 18:11:16 +0330 +0330

ايول جاويد خان دمت جيز.بانوشته ت حال کردم:D

0 ❤️

2013-03-18 18:16:28 +0330 +0330

جاوید داداش شیر تو دهنت و من ا… توفیق ! :D

0 ❤️

2013-03-18 18:23:43 +0330 +0330

همجنسگرایی به قول خودت یه حس و میتونیم بگیم که یه سری تداخل دی ان ای و هورمون و ای چیزا هستش
اما اینکه چرا همجس گرایی منع شده-بزرگترین دلیلش اسلامه واسه مسلونا و حتی گفته شده که همجنسگرایی گناه کبیرست
دوم اینکه از نظر علمی هم رد میشه چون امکان انتقال بیماری از مقعد بیشتر هست/مرد و زن نداره/و فکر کنم که در اسلام گاییدن زن از مقعد مکروه باشه
دلیل دیگه هم عرف جامعه هست که چون در ایران مرسوم نیست که باز برمیگرده به قانون اسلام-باهات برخورد بد میشه وگرنه کار شاقی نیست که-خود من بهم پیشنهاد داده شد که بیا سکس کنیم و مفعول باش که من رد کردم چون تصور گائیده شدنم وحشتناکه
امید وارم تو هم موفق باشی

0 ❤️

2013-03-18 18:37:11 +0330 +0330

جناب ادمين، اين تاپيک و ايميلي که به نمايش گذاشتيد فقط توهين به همجنسگرايي بود. گي ها را موجوداتي ضعيف و بدبخت معرفي کرديد. هيچ مشکلي در هورمون يا ترشح آن نيست. تکامل ژنتيک است و بس. از شما بعيد بود.

0 ❤️

2013-03-18 18:40:00 +0330 +0330

و واقعیت

0 ❤️

2013-03-18 19:01:19 +0330 +0330

اصلأ لازم نکرده شماها واسه ما دلسوزي کنين. همچين حرف ميزنين انگار شما نژاد برتر هستين. جز تحقير کردن کار ديگه هم بلدين؟ آقايان و خانمها، ما صدقه نخواستيم. لطف و محبت هم ارزونيتون. فکر ميکنين کي هستين که واسه ما احساس ترحم کنين؟ همينجوري از معده ي گاو اطلاعات علمي ميدين.

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «