آنچه زنان باید درمورد خایه بدانند

1399/03/14

چند مرد توضیح می‌دهند که دوست دارند پارتنرشان چگونه بیضه‌هایشان را تحریک کند

by Ellen Scott
Thursday 30 Jun 2016 2:57 pm

بیضه، تخم، خایه، می‌توانید هرچه خواستید صدایشان کنید، اما نمی‌توان وجودشان را انکار کرد. برخی افراد معمولا با آن‌ها بازی می‌کنند و برخی هم چون خیلی حساس هستند به آن‌ها دست نمی‌زنند؛ اما عده‌ای هم هستند که خودشان بیضه ندارند و نمی‌دانند باید با بیضه‌های پارتنرشان چه کنند.
چرا؟ چون زنان نمی‌دانند که بیضه‌ها در مردان چه احساسی ایجاد می‌کند؛ همان‌طور که مردان درکی از لذت تحریک کلیتوریس در زنان ندارند. هر مرد حس کاملاً متفاوتی نسبت به بیضه‌هایش دارد، همان‌طور که حس زنان به واژنشان با یکدیگر متفاوت است. هر کس از نوع خاصی از تحریک بیضه خوشش می‌آید.

برخی مردان معمولاً زمانی از شما می‌خواهند فعالیت جنسی خاصی انجام دهید، زیاد وارد جزئیات نمی‌شوند و شاید جالب نباشد که در حین سکس بپرسید: «وایسا، حالا چی‌کار کنم؟ ینی منظورت اینه نازشون کنم یا بگیرمشون توی مشتم؟ چجوری بخورمشون؟» و با خود بگویید پارتنرتان چقدر در برقراری ارتباط بد است…

بنابراین، با چند مرد گفتگو و پرسیده شده که دوست دارند پارتنرشان با بیضه‌هایشان چه‌کار کند. پاسخ‌های این مردان می‌تواند آموزنده باشد.
(نام اصلی افراد ذکر نشده چون دوست نداشتند زمانی که برای استخدام شدن در جایی درخواست می‌دهند، با یک سرچ؛ اطلاعات مربوط به تحریک بیضه‌هایشان بالا بیاید!)


خب، آقایان! دوست دارید پارتنرتان چگونه بیضه‌هایتان را تحریک کند؟

چارلی، ۲۴ساله: «راستشو بخواید، زیاد از این کار خوشم نمیاد. لمس شدن بیضه‌ها حس عجیبی بهم میده، از طرفی بیضه‌ها خیلی حساس‌اند و ترجیح می‌دم کسی بهشون دست نزنه

سم، ۲۷‌ساله: «ترجیح می‌دم در حد خیلی مختصر تحریک شن. باید احتیاط کرد چون این ناحیه بسیار حساسه و باید با ملایمت باهاش رفتار بشه.»



جف، ۲۷‌ساله: «به آرومی… طریقه‌ی تحریک بیضه‌ها برای هر کس متفاوته. بنابراین زنان باید با زبان بدن پارتنرشون آشنا باشن. فکر می‌کنم زنان نباید سریع در این باره تصمیم بگیرن، باید تحریک‌های مختلف رو امتحان کنن و ببینن پارتنشون از چه چیزی خوشش میاد.»

جان، ۲۴‌ساله: «به‌آرومی و به‌ندرت. به‌هرحال تحریک تخم‌ها با زبان ضرری نداره.»

مارتین، ۳۷‌ساله: «توی دست گرفتن، کشیدن، لیس زدن.»



روری، ۲۴‌ساله: «نوازش آروم همراه با هندجاب یا ساک‌زدن، اما نه بیش‌از‌حد. نیازی به توجه زیاد به این قسمت نیست، مگر هر از گاهی در حین سایر تحریک‌ها.»

مایک، ۲۵‌ساله: «توی دست گرفتن، مالیدن و نوازش آروم. بوسیدن، لیسیدن و خوردنشون هم عالیه!»


دوست دارید زنان چه نکته‌ای را درباره‌ی بیضه‌ها بدانند؟

چارلی: «این که بیضه‌ها بسیار حساس هستند. کوچکترین ضربه‌ای می‌تواند باعث جمع شدن اشک در چشم‌ها بشه.»

سم: «*این کیسه‌های منی پرمو شاید زمخت و بدقواره به‌نظر برسن، اما درواقع بسیار ظریف هستن. شاید کمی شبیه به نوک سینه‌ی زنان باشن ـ مطمئنا نباید بهشون فشار بیاد، اما لمس کردن آرام و با‌ملاحظه‌ی اونا می‌تونه لذت‌بخش باشه.»

جف: «*لمس کردن بیضه‌ها برای بعضی افراد بسیار لذت‌بخشه و بعضی هم ازش متنفرن. به نظر پارتنرتون بستگی داره پیشنهاد من اینه که تحریک‌های مختلف رو امتحان کنید. و تحریک رو شدید‌تر نکنید مگر این‌که پارتنرتون از شما بخواد.»



جان: «*با بیضه باید مثل شیشه رفتار کنید. اونا واقعاً حساس هستن. و بله، بیضه‌ی سمت چپ پایین‌تر از بیضه‌ی دیگه قرار گرفته.»

مارتین: «*کاش زنان می‌دونستن که تحریک بیضه‌ها چقد حس خوبی داره… بیشتر اوقات کسی به بیضه‌ها توجه نمی‌کنه. اون‌قدر‌ها هم نازک‌نارنجی نیستن که اصلا نتونید بهشون دست بزنید!&»



روری: «بیضه‌ها بسیار حساس هستن و باید با اونا با ملایمت رفتار بشه. شاید تحریکشون لذت زیادی نداشته باشه، اما نباید اونا رو نادیده گرفت. تحریک قسمت‌های جدید می‌تونه به تنهایی بسیار هیجان‌انگیز باشه.»

مایک: «بیضه‌ها فوق‌العاده حساس هستن، به طرز منحصر‌به‌فردی. تا‌به‌حال پسربچه‌ای که دوستش به بیضه‌هایش ضربه زده باشه، دیدید؟ واکنشش اصلاً اغراق‌آمیز نیست. دردی شبیه دل‌پیچه‌ی بسیار شدید!»


دوست دارید که پارتنرتان در رابطه با بیضه‌هایتان از چه کاری خودداری کند؟

چارلی: «مشت کردن. حتی فشار دادن آروم اونها می‌تونه باعث درد و به واکنشی غیر ارادی منجر بشه.»

سم: «از مکیدن کامل بیضه‌هام خوشم نمیاد. می‌دونم که برای بعضی افراد لذت‌بخشه، ولی من دوست ندارم.»



جف: «بیضه‌ها حساس هستن و ضربه زدن بهشون اصلا جالب نیست. از کشیدن و فشاد دادنشون نیز باید خودداری کنید مگر این‌‌که پارتنرتون خوشش بیاد. گذشته از این، خواهش من اینه که با ظرافت با آن‌ها بازی کنید.»

جان: «مانند فیلم‌های پورن با بیضه‌ها رفتار نکنید. شاید مرد‌ها در فیلم پورن مکیدن شدید بیضه‌ها رو دوست داشته باشند اما این که با کیسه‌ی بیضه‌ها مانند جاروبرقی رفتار کنید، جالب نیست.»

مارتین: «بیضه‌ها رو چنگ نزنید یا گاز نگیرید و لطفاً روی اونها ضربه نزنید (این اتفاق زیاد رخ می‌دهد).»

روری: «هرگز فشارشون ندید. دوباره می‌گم که بیضه‌ها بسیار حساس هستن و باید با ملاحظه باهاشون رفتار کنید.»

مایک: «نباید بهشون ضربه بزنید یا گاز بگیرید یا فشارشون بدید.»


آیا تجربه‌ای لذت‌بخش و فوق‌العاده‌ای را درباره‌ی تحریک بیضه‌هایتان به خاطر می‌آورید؟

چارلی: «تجربه‌ی خیلی خاصی نداشته‌‌م، وبس اولین تجربه‌ی تحریکشون همراه با ساک زدن برام هیجان‌انگیز بود. شاید پیش از تجربه کردنش، تحریک بیضه‌ها رو به‌عنوان یه لذت جنسی در نظر نمی‌گرفتم، اما تحریک اونها با دهان برام بسیار لذت‌بخش بود.»



سم: «تجربه‌ی جذابی که می‌تونم بهش اشاره کنم، زمانی بود که درست پیش از رسیدن به ارگاسم، پارتنرم اونا رو محکم توی دستش گرفت، البته نه اونقدر محکم، و چند بار فشارشون داد در حالی که با دست دیگه‌ش آلتم رو تحریک می‌کرد.»



جف: «تحریک بیضه‌ها رو دوست دارم. بنابراین مثال‌های زیادی به‌خاطر دارم. اما به‌نظر من باید به علاقه‌ی زنان به تحریک بیضه‌ها هم توجه بشه. معلومه که بعضی از زنان از بیضه‌ها خوششون نمیاد.
مردان اونقدرها هم که زن‌ها تصور می‌کنن بی‌ملاحظه نیستن، بنابراین اگه از بیضه‌ها خوشتون نمیاد، بهتره به بخش‌های دیگه توجه کنید، چون گاهی اوقات به‌نظر می‌رسه برخلاف میل خودتون به بیضه‌ها دست می‌زنید، اما ما مردان سعی می‌کنیم ادب و احترام رو رعایت کنیم و به شما چیزی نگیم. در این صورت تحریک بیضه‌ها زیاد نمی‌تونه تحریک کننده باشه… همین رو می‌تونم بگم.
»



جان: «راستش، تجربه‌ی خاصی به‌خاطر نمیارم. در واقع به تحریک بیضه‌ها علاقه‌ی چندانی ندارم، اما تحریک بیضه‌ها با زبان و سپس مکیدن آن‌ها با شدت کم یا متوسط می‌تونه لذت‌بخش باشد.»



مارتین: «یکی از دوست‌دختر‌هام موقع ساک زدن زبونش رو دور بیضه‌هام می‌چرخوند و اونها رو به‌اندازه‌ی سایر بخش‌های آلتم تحریک می‌کرد. همچنین، در حین سکس هم بیضه‌هام رو با اشتیاق ماساژ می‌داد. قطعاً اون بیشتر از من به تحریک بیضه‌ها علاقه‌مند بود.»



روری: «پارتنرم با زبونش اونها رو قلقلک می‌داد و به آرامی می‌مکید. بهترین کار اینه که در کمال آرامش بهشون توجه کنید. و تحریک با زبان بهترین روش هست.»



مایک: «خوردن بیضه‌ها در حین هندجاب بسیار لذت‌بخشه


بسیار خب، موضوع جذابی بود.
فکر می‌کنم با خواندن این مطالب می‌توان فهمید که در رابطه با تحریک بیضه‌ها، هر مرد علایق خاصی دارد و از چیز‌های خاصی خوشش نمی‌آید. برخی از مرد‌ها عاشق تحریک بیضه هستند و برخی از آن‌ها بسیار حساس هستند.



بهترین کار این است که تحریک‌های متفاوت را امتحان کنید، با ملایت شروع کنید و از پارتنرتان بپرسید که از چه چیزی خوشش می‌آید (شاید چون تا‌به‌حال آن را در حین سکس تجربه نکرده‌اید، از آن خودداری می‌کنید). تحریک بیضه‌ها می‌تواند فوق‌العاده لذت‌بخش باشد. پس بیضه‌ها را نادیده نگیرید.


منبع:

metro.co.uk/2016/06/30/men-explain-what-they-actually-want-their-partners-to-do-with-their-balls-5976579

16777 👀
3 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2022-04-02 23:19:23 +0430 +0430
0 ❤️

2022-04-02 23:37:39 +0430 +0430

یکی از بهترین تجربیات من میک زدن با آرامش پارتنرم بود کامل داخل دهنش وبا زبونش ماساژش میداد 😜😜😜ای جووونی کجایی یادت بخیر

0 ❤️



تاپیک‌های داغ





‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «