آیا کون دادن باعث میشه که محتاج پوشک بزرگسالان استفاده بشم؟

1396/05/30



**پرسش و پاسخ:
**سوال:
سلام دکتر دبی، دوست پسر من دوست داره که از پشت سکس کنیم. اگه بخوام صادقانه بگم، گاهی وقتا که کیرش داره بلند میشه نه اینکه کامل بلند شده باشه، منم دلم میخواد که این نوع سکس رو تجربه کنم. در هر صورت سوالی که دارم اینکه آیا سکس از پشت های مکرر باعث تخریب ماهیچه های مقعد میشه و باعث میشه که تو آینده مجبور شم از پوشک بزرگسالان استفاده کنم؟ از این بابت نگران هستم. با تشکر.

**پاسخ من:
**سوال بسیار جالبی هستش! باید بدونین که سکس از پشت ایمن و راحت (شما بخونین: بی درد) بعید هستش که موجب آسیب به مقعد حتی در بلند مدت بشه. در حقیقت 25 الی 40 درصد زنان سکس از پشت رو تجربه کردن ( البته درصد کمتری بطور مداوم انجامش میدن) ولی با این حال بی اختیاری مدفوع یعنی همون حالتی که موجب میشه افراد پوشک بزرگسالان استفاده کنن، پدیده نادری هستش. شما به راحتی میتونین از پشت سکس کنین و ازش لذت ببرین بدون اینکه به خودتون آسیب بزنین یا تو آینده پوشک استفاده کنین.

البته تا اونجایی که من میدونم دانشمندا تا این تاریخ هیچ مطالعه گسترده ای در مورد امنیت سکس از پشت در دراز مدت انجام ندادن. ولی از لحاظ تئوری این امکان وجود داره که روابط مقعدی در دراز مدت به دیواره پشتی واژن فشار وارد کنه که این موضوع میتونه موجب افزایش رهاسازی گازهای داخلی (گوزیدن) و یا حتی بی اختیاری مدفوع بشه. ولی با همه این اوصاف، از اونجایی که مردم سال های سال هستش که از پشت سکس میکنن و همچنان بی اختیاری مدفوع پدیده نادی بشمار میاد، باور عمومی بر این هستش که سکس از پشت، تاثیری در احتمال وقوع بی اختیاری در مدفوع نداره. بخصوص اگه وقتی که از پشت سکس میکنین حس راحتی داشته باشین، عوارض این نوع سکس به میزان قابل توجهی کاهش پیدا میکنه.

**سرطان مقعدی و زگیل های مقعدی
**سکس از پشت در صورت احتمال ابتلا به ویروس پاپیلوم انسانی (HPV) میتونه خطر ابتلا به سرطان مقعد رو افزایش بده، با این حال درسته که HPV ویروس شایعی به شمار میاد و اکثر بزرگسالان در برهه ای از زندگی خودشون بهش مبتلا میشن، با این حال سرطان مقعد بیماری نادری به حساب میاد. البته سکس از پشت بدلیل اینکه میتونه خطر ابتلا به HPV رو هم افزایش بده، درنتیجه میتونه احتمال ابتلا به زگیل های مقعدی رو هم افزایش بده، البته این مورد هم بسیار نادر هستش. اگه شما حس میکنین که سکس از پشت، لذت بخش هستش، مطمئنم احتمال بسیار پایین ابتلا به HPV رو هم نادیده میگیرین. البته باید این رو هم بدونیم که وقتی زنان و مردان تصمیم به سکس واژنی یا دهانی میگیرن هم احتمال ابتلا به HPV رو قبول کردن، چرا که ویروس پاپیلوم انسانی از همه روش های سکس که در بالا ذکر شدن هم میتونه انتقال پیدا کنه ولی به ندرت موجب بیماری هایی مثل سرطان میشه.

**بازی با کون و لذت ازش
**بطور کلی، خیلی از مردا و زنا، از انواع مختلفی از لذت های جنسی مربوط به کون بهره میبرن مثل، انگشت کردن، تحریک کون بوسیله دهان، استفاده از اسباب بازی های جنسی مخصوص کون و سکس از پشت. اگه از بازی کردن و سکس از پشت لذت میبرین، پیشنهاد میکنم که حتما کتاب من رو تو این زمینه مطالعه کنین، چرا که در این کتاب روش هایی یاد میگیرین که بوسیله اونا میتونین لذت بخش تر و با امنیت بیشتر، از پشت سکس کنین و در عین حال از سلامت خودتون هم اطمینان حاصل کنین.

منبع: Men’s health

2890 👀
1 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2017-08-20 22:01:46 +0430 +0430

اونایی ک این سوال توو ذهنشونه

حالا ک شما خعلی دوس دارید بدید عب نداره . بدید . شاید از درد کیون دادن ب لقا الله پیوستید و ب اونجا نرسیدید

0 ❤️

2017-08-21 05:58:06 +0430 +0430

ملت چه سوال های میپرسن ?

0 ❤️






تاپیک‌های تازه


‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «