آیا جمهوری اسلامی انتقام مردم ایران از کودتای 28 مرداد بود؟

1394/11/24

روز گذشته در هیاهوی تبلیغاتی آمریکا به ناگاه اسم محمد مصدق بر زبان برنی سندرز جاری شد و تلویحا نقش به روی کار آمدن نظام جمهوری اسلامی توسط مردم ایران به نوعی انتقام مردم ایران از کودتای 28 مرداد که توسط آمریکایی ها برای سرنگونی دولت دموکراتیک به ثمر رسید برداشت شد…
برنی سندرز نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در مناظره شب گذشته خود با هیلاری کلینتون به شدت نسبت به سیاست تغییر رژیم ایالات متحده در قبال ایران انتقاد کرد. سناتور ۷۴ ساله ورمانت با انتقاد از سیاست خارجی آمریکا در قبال ایران اظهار داشت اگر ما علیه دولت مصدق کودتا نمی کردیم در ایران انقلابی رخ نمی داد که الان مجبور شویم این مشکلات را با ایران داشته باشیم. این مناظره نخستین دیدار دوباره هیلاری و سندرز بعد از آرای شگفت انگیز نیوهمپشایر است که سندرز توانست با قاطعیت رقیب خود را شکست دهد.

به نظر میرسه مردم ایران بعد از کودتایی که بر علیه دولت دموکراتیکشان به ثمر نشست به نوعی مردمی که از شکست خوردنشان در رسیدن به دموکراسی که با کمال حیرت توسط کشورهایی که دم از دموکراسی زده میشد انجام شد (امریکا-انگلیس) ناامید شده و ضرب المثل اگر به چاه بیفتم همه را با خود به پایین میکشم رو اجرایی کرده و با به روی کاراوردن جمهوری اسلامی این ضرب المثل رو عملی کرده و به نوعی برای همه ی جهان مشکل ساخته.
نظر شما چیه؟

595 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2016-02-13 18:40:01 +0330 +0330

يه عده از انقلاب واقعا سود بردن و اين وسط عوام صدمه ديدن و دنيا رابطش رو با ايران كمرنگ كرد.نميتونيم بگيم همه با هم ته چاه رفتن چون بعضي ها واقعا توي اين 37 سال نونشون تو روغنه.چه تو ايران و چه تو امريكا.البته به نفع ايرانه كه برني سندرز رييس جمهور شه تا بلايايي دوباره سر اين ملت بدبخت نياد.
مشكلات ملت ما ريشه اي عميق در سنگلاخ داره.فقط مردم عادي اين وسط داره زندگيشون تباه ميشه و جيكشونم در نمياد.مردم ايران حكم مرده هاي متحرك رو دارن.فقط به فكر اينن كه يه جوري زندگي زندگيشون رو بگذرونن و اصلا به اين فكر نيستن كه ازش لذتي ببرن چون هميشه هشتشون گروئه نهشونه.معلوم نيست كي اين فلاكتها تموم ميشه.

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «