آیسان بی گناه در اسارات سکس محارم

1400/06/30

⁦پیشاپیش از تمام کسانی که ممکن است با خواندن این مصاحبه آزرده خاطر شوند، عذرخواهی میکنم
همچنین بابت طولانی بودن تاپیک ، عذرخواهی من را پذیرا باشید🙏

آیسان قربانی تجاوز به محارم است. قربانی خانواده ای فروپاشیده، پدر و مادری بیمار و ناآگاه، قربانی نظام آموزشی و مدیران و معلمانی که به حدی از نوجوانان دور هستند که آیسان نتوانست رازش را فاش کرده و کمک بخواهد، آیسان در حالی که تنها بیست و یک سال دارد گرفتار بیماری‌های روحی و جسمی است در حالی که برادرش مانند بسیاری موارد مشابه دیگر، آزاد و رها زندگی می‌کند.

مادرم به طرز وحشیانه‌ای ما را میزد
آیسان به اندازه تمام عمرش حرف داشت، حرفایی که هیچ وقت گوش شنوایی برای شنیدنشان نداشت. او که از ترس برادر و مادرش به آرامی صحبت می‌کرد گفت نمی‌دانم از کجا شروع کنم بهتر است از خانواده ام بگویم: «ما هیچ وقت به معنای واقعی خانواده نبودیم. از زمانی که به یاد دارم مادرم همیشه در حال داد و بیداد کردن و راه انداختن دعوا و البته تحقیر شدید پدرم بود. در خانواده ما مادرم شدیدا سلطه داشت و ما مثل مرگ از او می‌ترسیدیم. کتک زدن ما رو از وقتی خیلی کوچک بودیم شروع کرد. یادمه حتی وقتی خیلی بچه بودم و خودم رو خیس می‌کردم منو تا سر حد مرگ میزد. با کوچکترین بهانه منو برادرم رو به باد کتک می‌گرفت. با چکش و میله‌های آهنی می‌زد تو سر برادرم. منو هم میزد، همیشه هم در رو روی من قفل می‌کرد از همون بچگی تا الان این کارو می‌کنه حتی اجازه نمی‌داد دستشویی برم. توی اتاق زندانی بودم تا وقتی از سر کار برگرده، مادرم فروشنده است. منی که همیشه اسیر و شدیدا تحت کنترل بودم هیچ درکی از فضای بیرون نداشتم، از همه چیز و همه کس می‌ترسیدم. این ترس‌ها و خشونت‌ها سبب شد که به بیماری یا اختلال «ptsd» مبتلا شوم و حتی راه رفتنم هم دچار مشکل شود. پدر و مادرم هیچ توجهی به نیاز‌های ما نداشتند، نه چیزی برای ما می‌خریدند نه تربیت و آموزشی در کار بود، هر دو بیسواد و به نظر من شدیدا بیمار بودند.»

«مادرم به حدی خشن بود که با کوچکترین حرف یا اختلافی که تو عالم بچگی بین منو برادرم پیش می‌اومد یا من حرفی میزدم که دوست نداشت، شب که خواب بودم می‌آمد بالای سرم در حالی که یه گوشه لباسش را آتیش زده بود می‌گفت پاشو می‌خوام آتیشت بزنم، می‌خوام بکشمت. من از ترس از خواب بیدار می‌شدم، همیشه این کارو می‌کرد حتی وقتی بزرگ شدم، به خاطر این کار‌ها همیشه کابوس‌های وحشتاک می‌دیدم. این رفتار‌ها و خشونت هاش هرچی ما بزرگتر شدیم بدتر شد.»

پدرم به فیلم پورن معتاد بود
«از وقتی یادم میاد پدرم هیچ نقشی تو زندگی ما به جز کار کردن نداشت. شدیدا منفعل بود. نه حرفی میزد نه توی خونه نسبت به چیزی واکنش نشون می‌داد. البته فکر می‌کنم به خاطر این بود که مادرم آدم حسابش نمی‌کرد، همیشه باهاش خشن بود حتی بهش تف می‌کرد ومدام بهش فحاشی می‌کرد. پدرم شباهتی به یه مرد خانواده دار نداشت بیشتر شبیه یک پسر نوجوون بی خیال و معتاد بود. اعتیاد پدرم به فیلم‌های پورن بود. از اون زمان که این فیلم‌ها رو سی دی بودند تا بعد که ماهواره اومد و بعدشم گوشی، پدرم مدام فیلم پورن می‌دید. براش هم مهم نبود که جلوی ما این کارو بکنه فکر میکرد ما بچه‌ایم و متوجه نیستیم. صبح می‌رفت سر کار ظهر می‌اومد یه فیلم نگاه می‌کرد می‌رفت سراغ مادرم اونم با سر و صدا انگار نه انگار که ما توی خونه هستیم. پدرم دوباره می‌رفت شب میومد باز همین برنامه بود تا وقتی بخوابه.»

۵ سالم که بود برادرم تجاوزهاش رو شروع کرد
«برادرم از من ۷ سال بزرگتره وقتی من ۵ سالم بود اون ۱۲ سالش بود. فیلم‌های پدرم رو دیده بود. هر وقت پدر و مادرم می‌رفتن بیرون فیلم‌ها رو پخش می‌کرد من رو هم تشویق می‌کرد که ببینمشون. تمام حرکات اون بازیگر‌ها رو یاد گرفته بود. دست مالی‌هاش و آزار‌های جنسیش رو وقتی ۵ سالم بود شروع کرد. من فقط گریه می‌کردم، اما اون توجهی نداشت. نمی‌تونستم به مادرم بگم مطمئن بودم باز هم مثل همیشه منو میزنه و زندانیم میکنه، برادرم هم تهدیدم می‌کرد که اگر کسی چیزی بفهمه منو میکشه، ۷ ساله که شدم روابطه اش رو طور دیگه‌ای با من شروع کرد، با خشونت و تهدید بیشتر. منو تشویق می‌کرد به رابطه و مدام میگفت که چرا ناراضی هستی این کار که خیلی خوبه تازه همه خواهر برادر‌ها اینجورین فقط ما نیستیم که، تا بچه بودم هیچ درکی از این کار نداشتم و واقعا فکر می‌کردم همه این کارو می‌کنند.»

«بزرگتر که شدم یه چیزایی متوجه شدم و مقاومتم بیشتر شد. گریه می‌کردم و جیغ میزدم اونم خشونت هاش رو برای شکستن مقاومت من بیشتر کرد. من رو شدیدا کتک می‌زد و تهدید به کشتن می‌کرد. بشدت ازش می‌ترسیدم، صحنه چشماش، بدنش که می‌لرزید و عرق می‌کرد همیشه جلو چشمام بود. ازش متنفر بودم. نمی‌تونستم به کسی بگم، نه با فامیلی رفت و آمد داشتیم نه حتی دوستی تو مدرسه داشتم. می‌ترسیدم حرف بزنم، از واکنش دوستام می‌ترسیدم، می‌دونستم نه تنها کمکم نمی‌کنند که آبروم رو می‌برن و بعد از اینکه تو مدرسه پخش کردن باهام قطع رابطه می‌کنند. به مدیر و معلم‌ها که قطعا نمی‌تونستم بگم، همین چیزی رو چطور میشه به معلم‌ها و مدیری که مدام به ناخن و موی آدم گیر میدن گفت. همسایه‌ها هم هر وقت با صدای جیغ من پشت در می‌اومدن، برادرم در رو باز نمی‌کرد.»

مادرم از تجاوز برادرم خبر داشت
«پدرم که کلا نبود. این چند سال اخیر هم رفت یه شهر دیگه و ۲ ماهیپ یکبار هم خونه نمی‌اومد. مادرم از یه جایی به بعد یه بو‌هایی برده بود، اما به روی خودش نمی‌آورد احتمالا به خاطر آبرو، همیشه ترس آبرو داشت، منو که می‌زد سریع زندانی می‌کرد که همسایه‌ها صدای گریه هامو نشنوند. با اینکه می‌دونستم خودش قضیه رو می‌دونه، اما یه بار که خیلی ناراحت بودم جریان رو بهش گفتم. برادرم سه سالی رفته بود کشور‌های اطراف برای کار، من از دست آزارهاش راحت بودم، اما مادرم همچنان اجازه نمی‌داد پا مو از خونه بذارم بیرون، مثل همیشه منو زندانی می‌کرد، میزد و با چاقو تهدید می‌کرد. توی یکی از این کتک کاری‌ها بهش گفتم یکبار جلوی اون آشغال رو نگرفتی و نپرسیدی که چرا ۱۰ ساله با من اون کارو میکنه، همیشه در مقابل جنایتش سکوت کردی. از شنیدن حرفام نه تنها متعجب نشد که منو گرفت به باد فحش و تهمت که تو هرزه هرجایی هستی، معلوم نیست با کی چه غلطی کردی که می‌اندازیش گردن برادرت، تو فقط یه فاحشه کوچولویی همین.»

به سوی رهایی
برادرم که بعد از سه سال برگشت باز آزار‌های جنسیش رو شروع کرد. اما من حالا دیگه صاحب گوشی بودم. توی یکی از این پیچ‌های اینستاگرامی با پیج خانم فاطمه باباخانی که یکی از زنان فعال در حوزه حمایت از حقوق زن و مبارزه با خشونت علیه زنان هست آشنا شدم و از ایشون کمک خواستم. ایشون راهنمایی کردن منو که باید به اورژانس اجتماعی مراجعه کنم، خودشون هم کار‌های مقدماتی رو انجام دادند تا من سر یه فرصت اون خونه اون جهنم رو ترک کنم. قراره فردا از خونه بزنم بیرون. خیلی خوشحالم که دارم نجات پیدا می‌کنم. امیدوارم حالم زود خوب بشه بتونم یه زن قوی بشم و به دختر‌های مثل خودم کمک کنم. کاش بقیه قربانی‌های تجاوز هم سکوتشون رو بشکنن»

آیسان اکنون در خوابگاه اورژانس اجتماعی است، قرار است خانم باباخانی که در حال تاسیس یک مرکز حمایتی برای زنان و دختران در ارومیه است، آیسان را نزد خود برده و ضمن فرستادن او به دانشگاه، مقدمات فراگیری کار و حرفه‌ای برای او را نیز فراهم کند.

برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2021-09-21 18:44:27 +0430 +0430

ابتدای فیلم inception ، وقتی شخصیت دیکاپریو میخواد تلقین (inception) رو توضیح بده میگه: «بنظرت مسری چیز تو دنیا چیه؛ ویروس ها ،انگل ها و.‌… !؟
ایده ، ایده مسری ترین عامل دنیاست. ایده و فکری که درون ذهن یک فرد قرار داده میشه و در آینده تبدیل به یک باور میشه!» باوری که می‌تونه زندگی فرد و چندین انسان دیگه رو به نابودی سوق بده. درست مثل اتفاقی که برای کارکتر زن دی‌کاپریو در این فیلم اتفاق افتاد!!
بعضی دوستان معتقدند اینجا سایت سکسی و آزاد و هر کسی می‌تونه هر حرفی بزنه و از سکس محارم بگه و با داداش خیالیش سکس کنه تا جایی که به کسی آسیب وارد نشه !
این یک تفکر به ظاهر منطقی و دمکراتیک هست که دوستان دارند، ولی آیا واقعا تفکر افرادی که به سکس محارم اعتقاد دارند آسیبی به کسی وارد نمی کنه در جامعه!؟
حالا بیاید به این فکر کنیم ، یه پسری با سن پایین وارد سایت بشه. و تحت تاثیر این تاپیک ها ، بگه چقدر باحاله . کاش منم خواهرم پارتنر سکسیم بشه. بعدش تحت القائات یکسری تاپیک دیگه در خصوص دستمالی کردن افراد هست، به این نتیجه برسه اگر من اول شروع کنم به دستمالی کردنش ، شاید منو پس بزنه ، ولی طبق نظراتی که خوندم، اونم کم کم خوشش میاد و لذت می‌بره و بعدشم از من تشکر می‌کنه .
یعنی به این قشنگی به خودش تلقین می‌کنه که اینکار رو برای شاد کردن خواهرش انجام میده ولو اینکه بر خلاف میل اون باشه.
ببیند به چه راحتی میشود کسی که می‌تواند پشت و پناهش خواهرش باشد رو به فردی متجاوز اونم هم به عزیز ترین شخص زندگیش تبدیل کرد!
اینکه بگویم فلان کار بد است ، ولی چون بمن آسیب نزده ، پس منم در موردش اظهار نظر نمی کنم یکجور توجیه دردناک است . میگن اونی که ظلم می‌کنه ، بده. اونی که در برابر ظلم سکوت میکنه، بدتر!
ممنون از همراهیتون 🙏🌹


2021-09-21 18:57:20 +0430 +0430

در ادامه این تحلیل به این نتیجه میرسیم که داداش آیسان داستانهای شیوا رو میخونده باباش تاپیکای سارا رو میدیده. مامانشم تحت تاثیر تگ من بوده!! پس باید با حذفمون آیسان رو نجات داده ، جامعه جهانی رو به صورت یکجا اصلاح کرد… خسته نمیشید شماها؟

6 ❤️

2021-09-21 19:00:36 +0430 +0430

چه تلخ ولی کلا اختلال ptsd یا اختلال پس از سانحه در خیلی موارد رخ میده و ریشه اصلی اون دروان کودکی هست و بیشتر اوقات احتیاج به کار گروهی و درمانی مداوم داره .
من بنا به مصالح و رازداری و شاید اینکه خود اون نوجوونها در این سایت عضو باشن نمیتونم موارد مشاوره رو در اینجا ذکر کنم ولی اونایی که دوتا فیلم پورن میبینن و داستان مینویسند و یا اونایی که واقعا هدفشون جهت دهی افکاره( که معلوم الحالند) باید به رنجهایی که وارد میکنند فکر کنند. درصد اونایی که با رضایت رابطه دارن به یک هزارم درصد هم نمیرسه فقط درد و رنج داره و هزار مسئله دیگه.😖😖😖😖
مرسی کوپری با تاپیک خوبت که نشون بی‌تفاوت نبودنه و این ارزشمنده🙏🙏🙏🙏🙏😊😊😊😊

6 ❤️

2021-09-21 19:03:41 +0430 +0430

↩ shahx-1

در ادامه این تحلیل به این نتیجه میرسیم که داداش آیسان داستانهای شیوا رو میخونده باباش تاپیکای سارا رو میدیده. مامانشم تحت تاثیر تگ من بوده!! پس باید با حذفمون آیسان رو نجات داده ، جامعه جهانی رو به صورت یکجا اصلاح کرد…


0 ❤️

2021-09-21 19:15:35 +0430 +0430

↩ حسینی بای
حسینی بای خوبه خبرنگاری، روانشناس نشدی وگرنه به همه قرص سیانور میدادی!!! خالاص 😂😂😂😂

2 ❤️

2021-09-21 19:23:10 +0430 +0430

اکثر روابط که منجر به سکس با محارم میشن معمولا در سنینی اتفاق میفتن که شخص مورد تجاوز و نه سکس در سنین پایین و سنینی مورد تجاوز بهتره بگیم قرار گرفته که زیر هجده سال و هنوز شخصیت کامل وی شکل نگرفته گواه این مطلب میزان انتخاب سکس محارم در سنین بالاتر هست که اگر بعنوان جامعه کوچکتر در خودتون و در اطرافیان که بقول ما از آب و گل در اومدن بپرسید آگاهانه کمتر کسی سکس با محارم رو انتخاب خواهدکرد چون هم به بلوغ فکری و هم به بلوغ شخصیتی رسیده.اکثر قربانیان سکس محارم معمولا دختران کم سنی هستند که تازه با حس جنسی کنترل نشدشون مواجه میشن و توسط افراد سن بالاتر مورد دست درازی و تجاوز قرار گرفتن و معمولا فرد متجاوز با این عناوین که خودش میخاست خودش کرم ریخت و …عمل شنیعش رو ماله کشی می‌کنه .چون متاسفانه در مدارس و جامعه آموزش جنسی به کودکان و نوجوانان داده نمیشه این آگاهی دیر شکل میگیره و بیشتر اطلاعات شخص از همسالان و یا محیط مجازی بدست میاد پس بخاطر همینه که ما گلومون رو پاره میکنیم اگه اگر خود شما دارای روابط با محارم نیستید و وقتی بهتون میگن محارم بازی نمیکنید گه میخورید میآید اونو خوب و قشنگ جلوه میدید برای دیگران .اگر کسی محارم رو دوست داره و اونو تایید می‌کنه مثل همجنسگرایان انجمنی تشکیل بده مثل هر آدم باشرف دیگه ای بیاد در جمع مردم عادی یا در جامعه با شهامت بگه من با خواهرم رابطه دارم و مثل همجنسگرایان که سالها آسیب و تبعاتش رو با روح و جسمشون پذیرفتن تا بالاخره تونستن حداقل اونو به رسمیت بشناسونن در بعضی کشورها رنجشم بجون بخرند .روابط با محارم چون اکثرن قربانی به سکس زیر سن قانونی هست در راسته پدوفیلی که همگی حتی این سایت هم اونو کثیف ترین نوع رابطه جنسی قلمداد می‌کنه قرار میگیره چون طبق آمار خیلی از دختران بعد این اتفاق به پزشک های متخصص هجوم میبرن جهت دوختن پرده بکارت و یا سقط جنین .اگر طبق گواه متجاوزان به محارم این قضیه با میل و رغبت شریک جنسیشون که همون خواهر و مادرشون و…هست انجام شده مراجعه به پزشک جهت دوختن پرده و سقط جنین خودش معنیش پشیمونی از انجام اون کار قلمداد نمیشه ؟چرا این متجاوزان به محارم نمیان تو جمع فامیل و آشنا بگن ما سکس با محارم داریم ؟چرا نمیان بگن فرزند ما حاصل روابط با محارم هست و اونو پذیرا هستیم و بزرگش خواهیم کرد ؟چرا وقتی بهشون لقبی که خودشون ترویج میکنن رو بهشون اطلاق میکنن بعنوان یک توهین یا فحش قلمدادشون میکنن؟

آیا گفتن کلمه آزادی خواه برای کسی که در این زمینه فعالیت داره توهینه یا کلمه ای که بهش بباله

آیا یک آدم همجنسگرا اگه بهش بگی همجنسگرا اونو فحش قلمداد میکنه؟مثلا بهش بگی تو دوستت رو کردی ؟یا دوستت تو رو کرد ؟این توهین آمیز نیست بلکه عملی هست که طرف خودش اونو با افتخار بخودش چسپونده

در مورد محارم اما ظاهراً این افراد نه شهامت ایستادگی در مورد مطالبشون رو دارن. و نه حاظرن کسی بهشون کاری که میکنند رو نسبت بدن .درمطالبشون از روابط بین خواهر و برادر مینویسند و از لذتهایی که بردن از دید زدن سوراخ مادرشون و اینکه قرص خواب ریختن تو غذاش و در موقع خواب باهاش سکس کردن و…

بعد اگر به همینا بیای بگی این رابطه رو که میگی خوبه و ازش نوشتی آیا برای پسر یا دختر خودتم میخای صدای واااا مصیبتا و طفلان مسلم و ریشش پر خون حبیب ابن مظاهر رو گریه و …شون در میاد که به فرزند. من به مادر یا خواهر من توهین نکنید

ترویج فرهنگ محارم باید برای علاقمندان محارم روشن کنه زمانی که از چیزی میگید و اونو تروجیش میدید دیگه اون موضوع شخصی نیست چون در جایی قرارش دادید که به مخاطب مخالف حق میده نظرش رو بیان کنه .وقتی سکس محارم یا بی‌غیرتی و ضربدری و… رو از لذتها و مزایایش میگید باید جنبه نظرات مخالف و کلماتی مثل بی‌غیرت رو که خودتون اونو تبلیغ می‌کنید داشته باشید

وقتی یکی میگه من بیغیرتم مگه میشه از کلمه بی‌غیرت بدش بیاد؟
وقتی یکی میگه من همنجسگرام مگه میشه به دیگران بگه مفعول یا فاعل توهینه؟
وقتی یکی میگه من محارم رو تبلیغ میکنم و از لذت لایک و تعاریف دیگران تا خشتکش مشعوف میشه مگه میشه بیاد بگه از اینکه بگن فردا بچم منو بکنه ناراحت میشم و توهین بمن شده

اگر از این مسایل بدتون میاد خفه بشید و تبلیغ نکنید وگرنه باید با عواقب چیزی که خودتون کاشتید مواجه بشید دوستانی که تاپیک محارم رو لایک کردن یا نوشته ها و داستان محارم رو لایک کردن یادتون باشه طبق گفته خود این دوستان لایک کردن یک نوشته یا داستان مفهومش اینه شما هم محارم رو دوست دارید .(طبق قوانین جدید کسانی که پست هر کسی رو لایک میکنند موافق هرچه که ایشون در گذشته و آینده انجام داده بوده طرف هستند 😂 )

10 ❤️

2021-09-21 19:24:09 +0430 +0430

↩ حسینی بای
بچه تا ۱۰ سال تصوری از مرگ نداره وقتی به دوران بلوغ میرسه با واژه مرگ سروکله میزنه و میترسه و در اون دوران اگه مشکلی داشته باشه و خودشو تنها حس کنه خودکشی میکنه . گاهی ترس از مرگ اونقدر بزرگه که درد و رنج رو تحمل میکنه.😊😊😊
منم با چنین بزرگترهایی نمیتونم سروکله بزنم گاهی بروسلی میشم 😂😂😂😂

1 ❤️

2021-09-21 19:29:54 +0430 +0430

↩ Shab.n1
دقیقا دوست خوبم
مرسی از اطلاعات و کامنت خوبت 🌹🌹🌹
ممنون از لطفی که بمن داری 🙏🌹🥰

1 ❤️

2021-09-21 19:31:28 +0430 +0430

↩ jack.sparr0w
واقعا عالی بود.👌👌👌👌🌹

2 ❤️

2021-09-21 19:37:08 +0430 +0430

↩ حسینی بای
یه شخصی مثل شاهین نجفی پس از شنیدن خودکشی دختر همسایه اشون که مورد تجاوز بوده نمیتونه بی تفاوت باشه و ترانه میگه اونور دنیاست بعد اینجا چندتا با پوزش سیب زمینی از سکس با محارم و بی غیرتی میگند 😖😖😖😖😖

1 ❤️

2021-09-21 19:37:56 +0430 +0430

↩ حسینی بای

خودکشی یکی از راه های پایان دادن به این تهدید بود

خداروشکر که به این سمت نرفت و تونست خودش رو از این منجلاب نجات بده و الان می‌تونه به دنبال رویاهای خودش بره
البته رویاهای که گزینه اعتماد به دیگران دیگر درونش وجود نداره🤦😔

1 ❤️

2021-09-21 19:39:52 +0430 +0430

↩ Joseph_Cooper
خواهش کوپری 👌👌👌👌🙏🙏🙏تاپیکت پر از حرفه اونی که فهمید یعنی با درد و رنج اشناست و دلش برای بقیه میسوزه و انسانیت سرش میشه🙂🙂🙂🙂 اونی که نفهمید مثل پاتریک باب اسفنجی سیم‌های مغزش قطع شده!!! 😂😂😂😂

1 ❤️

2021-09-21 19:41:00 +0430 +0430

↩ حسینی بای
خواهشا پباده نشو بیست و سی بدون خبرنگار میمونه 😂😂😂😂😂

1 ❤️

2021-09-21 19:43:59 +0430 +0430

اینی ک تو گفتی رو من با چشم خودم دیدم با این تفاوت ک خواهر برادر مشکای ندارشتن بلکه خواهر خوشحال بود از این قضیه حتی خواهر ۷ سالشون هم وارد این کارها کردهه بودن ب طوری ک وقتی پدر مادر میرفتن بیرون دختر بچه رو خساب اینوه این کارا بازی با خواهر بزرگتر همه کار میکرد واقعا تاسف باره.

1 ❤️

2021-09-21 19:47:27 +0430 +0430

↩ حسینی بای
خیلی سخته خیلی سخت 😖😖😖😖موردی داشتم توسط پدر. اندام داخلی بشدت اسیب دیده بود الان دختر دبیرستانی هست ولی تا اخر عمر بچه دار نمیشه، افسردگی داره. ناخنهاش رو تا حد خون انداختن میجوه ،😖😖😖
حالا دوستانی که میگن خسته نشدید شماها ؟؟؟ خسته نباشن😖😖😖

1 ❤️

2021-09-21 19:47:44 +0430 +0430

↩ jack.sparr0w
ممنون از مطالب خوب و مفیدی که به اشتراک گذاشتید دوست عزیز 🙏🌹

1 ❤️

2021-09-21 19:51:51 +0430 +0430

↩ حسینی بای
یعنی هیچ راه حلی جز‌مرگ به ذهن شما نمیرسه وقتی به یکی داره ظلم میشه؟ امکان کمک بهش نیست ؟ نباید تلاشی کنه که خودشو نجات بده ؟ حق زندگی نداره ؟ اصلا چرا مادر و برادر کثافتش رو نکشه؟ چرا باید خودشو بکشه؟این چه تفکریه

3 ❤️

2021-09-21 19:56:27 +0430 +0430

جانا سخن از دهان ما می گویی 😪

یه حرفیه درسته: ما آزادیم تا وقتی کارمون به کسی آسیب نزنه.
اما به راستی بازه آسیب زدن چقدره ؟ ممکنه 10 سال باشه نتیجه یک عمل. و این سوگیری شناختی هست که درگیرش میشم. وقتی میبینیم در بازه کوتاه مدت یا جسمی ضرری نداره میگیم ما مجازیم انجامش بدیم.

کسی میاد از خیانتش تعریف میکنه ( مثلا توی اینستاگرام) و میگه خیانت کردم چون نیاز داشتم و با صرف گفتن این حرف یه ذره از کوه قبح خیانت میریزه و این ایده رو از بین 1000 نفر یک نفر دیگه عمل میکنه و …
100 سال بعد دیگه خیانت قبحی نداره.
اینجا در بازه یکساله ظاهرا اولین کسیکه از خیانتش گفت بازه ای نداشت اما در پارادایم های چند ساله یه استحاله فرهنگی رخ داد و تا قبل از اون استحاله هم یه عالمه زندگی به خاطر یه: " ایده و فکری که درون ذهن یک فرد قرار داده میشه و در آینده تبدیل به یک باور میشه " تبدیل به جهنم و خاکستر میشه.
مرسی که هستی کوپری و مرسی که اهمیت میدی.
حرفای خوبی میزنی و میزنن خیلیای دیگه مثل شما اما چون این حرفا مخالف اون ذات زیاده طلب آدماست کارگر نمیشه در حالیکه اگر یه حرف موافق ذات زیاده طلب باشه مثه کرونا دلتا پخش میشه.
❤️ ❤️ 😘 😘 🙏 🙏 👌 👌
Big hug 🤗

3 ❤️

2021-09-21 20:01:25 +0430 +0430

↩ حسینی بای

فقط کاش کاش که بتونه بایسته

برای اینکه آیسان تاپیک ما بتونه روی پای خود وابسه و دوباره زندگی خودشو شروع کنه ، ما افراد جامعه باید کمکش کنیم، نه اینکه خودمون رو بی تفاوت نشون بدیم.
پس یادت باشه بی تفاوت بودن نسبت به این دختر و دخترای دیگه ، با عمل داداشش هیچ فرقی ندارد دوست عزیز

3 ❤️

2021-09-21 20:02:20 +0430 +0430

↩ aaaabbbbbbcccr7
عالی 👌👌👌

0 ❤️

2021-09-21 20:04:58 +0430 +0430

↩ gole _yas
خیلی کامنت تلخی بود 😔😔😔
اگر همچین آدمی رو ببری توی یک کشور متمدن اروپایی مثلا انگلیس و بگی همچین کاری کرده، بهت قول میدم همشون به اتفاق به سوزاندنش در کوره های آتیش رای میدن. کاش ما انسان بودن را یاد بگیرم 🤦😔
مرسی دوست عزیز از همراهیت 🙏🌹

0 ❤️

2021-09-21 20:06:38 +0430 +0430

↩ Dokhtar.hiz
اتفاقا همچین آدمایی رو باید رسوا کرد در جامعه تا بفهمن نمی تونن خیلی راحت هر غلطی که دلشون خواست انجام بدن.

1 ❤️

2021-09-21 20:11:41 +0430 +0430

↩ aaaabbbbbbcccr7
دقیقا 👌👌👌
مرسی از مطلب خوبت دوست خوبم 🌹
والا برای من اگر یک نفر هم با دیدن این تاپیک ها ، باعث بشه حداقل بفکر وادار بشه ، کافیه 🥰
ممنون از کامنت و همراهیت دوست خوبم 🙏🌹

3 ❤️

2021-09-21 20:24:03 +0430 +0430

↩ Shab.n1
چقدر تلخ 😫😖😞

1 ❤️

2021-09-21 20:27:53 +0430 +0430

↩ عیسی.مولا
کاری با درست یا غلط بودن این کار، ندارم و بر فرض که این کار مشکل نداره اما هر کی این کارو کرد خاطره این کار رو با خودش نگه داره و به کسی نگه چون وقتی همچین چیزی از حالت شخصی بیرون میاد دیگه شخصی حساب نمیشه و بقیه حق قضاوت دارن.
یه مثال میزنم
بعد ساخته شدن فیلم فیفتی شیدز مراجعه به بیمارستان ها به خاطر سکس خشن زیاد شد، یکی دلش میخاد سکس خشن بکنه عیب نداره اما وقتی فیلم دربارش میسازه مسوول مشکلاتی هست که توی زندگی دیگران اتفاق میوفته.
توی رابطه با محارم هم همینه اگر کسی اومد از خاطرش گفت و تعریف کرد با محرمش چقدر داره عاشقانه زندگی میکنه و این فکر باعث شد جرقه این رابطه توی ذهن یه شخص دیگری بخوره و بره پی عملی کردنش و این باعث شه یه خانواده کاملا متلاشی بشه.
کدوم آدم عاقلی میاد بگه کسیکه داستانش رو منتشر کرده مقصر نیست؟!
اگر مقصر نیست پس یکی بیاد از خاطره کشتن حیوونای خونگیش و کارای وحشیانش بگه یا بدتر یکی بیاد بگه من مثه دکستر یه قاتل زنجیره ای رو کشتم و تیکه تکیه اش کردم.
اون کسیکه میاد خاطره سکس با محارمش رو میگه و از شیرین بودن زندگیش میگه دقیقا مثه کسی میمونه که میگه جف بزوس یا بیل گیتس یا استیو جابر این کار ها رو کرد و شد از ثروتمند ترین آدم دنیا. کسی نیست بگه هزاران نفر مثه اینا بودن که مثه اینا تلاش کردن و هیچی نشدن بلکه بدبخت هم شدن.

چیزی که وجود نداره رو کسی نمیبینه و زندگی که از بین رفته رو هم نه کسی میبینه ونه کسی بهش اهمیت میده (متاسفانه 😞 )

نتیجه: اقلا این کار رو میکنید نیاید فضای مجازی ازش تعریف کنید. همین.

یکمی فکر خوبه

2 ❤️

2021-09-21 20:30:44 +0430 +0430

↩ Shab.n1
😭 😭 😭

1 ❤️

2021-09-21 20:33:03 +0430 +0430

↩ عیسی.مولا
تجاوز بدهست در هر صورتی فرقی نداره با چه شخصی هست و چه عنوانی داره 🙄🙄🙄🙄
ولی وقتی در خانواده اتفاق میافته طرف به چه کسی پناه ببره؟ به چه کسی اعتماد کنه؟ امنیت دیگه معنا داره؟ یعنی چی به کسی ربط نداره ؟؟؟
این میزان رضایت رو از کدوم جامعه اماری پیدا میکنین ؟؟؟ کجا رضایت سکس بین خواهر و برادر و یا مادر و پسر، پدر و دختر رو دیدین و بدست اوردین؟؟؟ والا من که تو مرکز مشاوره هستم ندیدم ، شما دیدین ما رو هم روشن بفرمایین😐😐😐😐

2 ❤️

2021-09-21 20:33:32 +0430 +0430

↩ Alixxx$$$
فکر کنم این ضرب المثل رو شنیدی :
به خاطر میخی نعلی افتاد
به خاطر نعلی اسبی افتاد
به خاطر اسبی سواری افتاد
به خاطر سواری جنگی شکست خورد
به خاطر شکستی مملکتی نابود شد
و همه این ها به خاطر کسی بود که میخ را خوب نکوبیده بود
دوست عزیز ما در دنیای زندگی میکنیم که همه چیز سلیقه وار به همدیگه وصلند . نمی توانی بگویی چون در دسترس عموم مردم نیست، پس روی افکار جامعه هم تاثیر ندارد. این یک نتیجه گیری به کل اشتباه است.
بعد هم اینکه اعضای از سایت که این افکار رو ترویج میدن رو بی گناه بدونم و تمامی تقصیرات رو بر گردن خانواده ها بیندازیم ، مثل این میمونه بگیم اون پسری که رفته مواد خریده ، ساقیش گناهی نکرده ، همه تقصیر گردن خانوادست که جلوش رو نگرفته !

5 ❤️

2021-09-21 20:48:57 +0430 +0430

↩ عیسی.مولا
البته، طبق گفته جناب کنفوسیوس حق با شماست 😂😂😂😂

2 ❤️

2021-09-21 20:50:38 +0430 +0430

↩ عیسی.مولا
هر کس آزاد است هر چه میخواهد بکند یا هرچه میخواهد انجام دهد تا جایی که به دیگران آسیب نزند.
جمله درست با برداشت های غلط.
اگر با تعریف این تخیلات هیچچچچچ مشکلی برای کسی روی این کره خاکی پیش نمیاد عیب نداره.
اما …
قضاوت با خواننده.

3 ❤️

2021-09-21 21:03:47 +0430 +0430

↩ Shab.n1
دقیقا با حرفتون موافقم . آلمان نازی در مورد یهودیان و نسل کشیشون رو همگی دورادور به خاطر داریم یا شنیدیم و اردوگاه‌های اجباری و حتی فراتر سوزوندن و …در اینکه دیگه جهان هیچ شکی نداره حالا توی ارقام و اعداد ممکنه یه اختلاف دیدگاه هایی وجود داشته باشه.در همین سایتهای پورن هم اگر به خاطر داشته باشید سکس با حیوانات و پدوفیلی و…یک زمانی وجود داشت جهت فروش که جامعه جهانی به این نتیجه رسید دیدن این مسایل حتی بعنوان نمایشی از اون تاثیرات مخرب برای جامعه داراست .امروزه نژاد پرستی و تبلیغش ممنوعه حتی فیلمهای پدوفیلی و حیوانی رو در سایتهای پورن نمی‌بینیم مگر بصورت زیر زمینی .دقت کنید که حتی فیلمهایی که اکران میشه باید در اون رده سنی گذاشته بشه که در چه رده سنی قرار میگیره مثل مثبت چهارده و هجده و… این ها فقط یک عدد نیستند حتی اسباب بازی و وسایلی که می‌خریم از لباس گرفته تا …براشون رنج سنی تعیین شده که به مخاطب یا مصرف کننده آسیبی نرسه یعنی قضیه آزادی و حتی آزادی های مختلف نمیتونه بدون قید و شرط و عواقب برای گروه های سنی باشه .هممون شاهدیم که با ظهور داعش و به دست گرفتن ویدیوها و فیلمبرداری های حرفه ای چه مقدار و چه تعداد از نوجوانان اروپایی و آمریکایی و…به داعش پیوستند و جانی انگلیسی نمونه بارز این فضا بود که مسئولیت بریدن گردن اسیران رو داشت .حال با تمام این تفاسیر برام عجیبه یه عده تاثیرات مخرب اونچه که در سایت یا حتی در جامعه رو آنجام میدن کتمان و با ماله کشی سعی در مخفی کاری دارن .اینکه یکی بیاد برای فان چند تا تاپیک در طول سال بزنه یه موضوع هست و اینکه یکی تمام وقتش رو تمرکز کنه روی خشونت یا سکس با محارم یا مثلاً دفاع از آخوند و …هم یه موضوع جدا .

3 ❤️










‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «