ارتباط بین سیگار و کوچکی کیر

1399/04/20

هشدار دانش: کشیدن سیگار می‌تواند باعث کوچک شدن آلت تناسلی شود

متخصصان تاثیرات مستقیم سیگار را بر آلت تناسلی مردان برملا کرده‌اند. از جمله این تاثیرات می‌توان به کوچک شدن آلت تناسلی و از دست دادن قدرت نعوظ اشاره کرد

by Shivali Best May 8, 2019

سیگار کشیدن عادتی‌ست که ۱۵٪ از مردم بریتانیا دچار آن هستند، ولی توصیه‌های جدید ممکن است باعث شود عده‌ای از این افراد دیگر به سراغ سیگار نروند.
آقای دکتر ‘مارک لانیادو’ (Mr Laniado) اورولوژیست (متخصص مجاری ادرار) که در کلینیک خیابان هارلی مشغول به کار است، اینچنین می‌گوید:

تعداد زیادی از بیمارانی که به طور روزانه نزد من مراجعه می‌کنند دچار عارضه‌ی از دست دادن قدرت نعوظ شده‌اند.
برای به دست آوردن یک نعوظ کامل شما به مقدار کافی خون در رگهای آلت تناسلی‌تان نیاز دارید درحالی که مردان سیگاری به طور گسترده‌ای دچار عارضه‌ی تصلب شرایین (آترواسکلروز، سخت شدن شاهرگ‌ها) در تمامی رگهای خون بدنشان می‌باشند و این شامل رگهای داخل آلت تناسلی نیز می‌شود که در نتیجه مقدار خونی که به این قسمت می‌رسد بسیار کم خواهد بود و آلت تناسلی مردان مانند گذشته قابلیت نعوظ را نخواهد داشت.

مواد شیمیایی که در دود سیگار وجود دارد می‌تواند روی استحکام رگها تاثیرگذار باشد نیکوتین باعث می‌شود رگهای خونی نازک و شکننده شوند صدمه‌ی وارد شده به رگها در ابتدا موقتی است ولی در محور زمان به صورت دائمی درمی‌آید.

به طرز نگران‌کننده‌ای کشیدن سیگار می‌تواند در محور زمان باعث کوچک شدن آلت تناسلی مردان شود.
دکتر لانیادو همچنین اینگونه توضیح می‌دهد که:

بیماران من اغلب می‌گویند آلت تناسلی من به سختی به نعوظ می‌رسد و طول مدت نعوظ نیز بسیار کوتاه است. دیگر مثل سابق هر روز که از خواب بیدار می‌شوم آلت من در حالت نعوظ نیست یا در زمان سکس دیگر مانند سابق سخت و محکم نیست.
گاهی اوقات نیز بیماران می‌گویند هرچقدر پیرتر می‌شوند آلت تناسلی‌شان نیز کوچکتر می‌شود زیرا سیگار کشیدن جریان خون را در آلت تناسلی کمتر می‌کند که در نتیجه نعوظ‌های ناگهانی و صبحگاهی که برای نگه داشتن اندازه آلت تناسلی در سایز همیشگی لازم است برایشان رخ نمی‌دهد.

پس به طور خلاصه: سیگار کشیدن می‌تواند آلت تناسلی را کوچکتر از حد معمول نشان دهد (به علت کمتر شدن جریان خون) یا این که واقعاً آن را به اندازه‌ای کوچکتر از قبل تبدیل کند.

پیش از این که بانوان سیگاری از این که از این عوارض معاف هستند بی‌دلیل خوشحال شوند باید گفته شود سیگار کشیدن می‌تواند روی کیفیت سکس‌های آنان نیز تاثیرگذار باشد زیرا تحریک جنسی بانوان نیز اگر درست به آن فکر کنید به دلیل گردش خون در ناحیه واژن است.


منبع:

mirror.co.uk/science/smoking-cigarettes-can-make-your-15015002

همچنین میتوانید بنگرید به:
تاثیر سیگار بر زندگی جنسی

8141 👀
2 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2021-06-07 14:56:27 +0430 +0430

من سیگاری هستم و یمدت ترک کرده بودم باید بگم که واقعا تاثر گذاره و خیلی سایز آلت و قطرش رو خصوصا کاهش میده من الان دو روزه نکشیدم و بخاطر همین موضوع هم میخوام ترک کنم.

0 ❤️

2021-12-18 19:08:59 +0330 +0330

↩ bo3ebarkirnab
سلام مبشه آیدی تل بدین درمورد سایز کیز صحبت کنیم

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «