ارگاسم بدون دخالت دست

1398/11/14

آیا می‌توان بدون دخالت دست به ارگاسم رسید؟ جامعه هیپنوتیزم‌های اروتیک اینگونه فکر می‌کنند

درون اینترنت جستجوی بی‌انتهایی برای کشف لذت‌های جنسی — بدون تکان دادن حتی یک ماهیچه وجود دارد!

by Luke Winkie
Feb 2, 2018

آیا می‌توانید بدون دخالت دست یک ارگاسم کامل را تجربه کنید؟ اعضای جامعه‌ی هیپنوتیزم‌های اروتیک فکر می‌کنند که شدنی‌ست!

«نگران هیچ چیز نباشید این قرار است برای شما یک تجربه‌ی احساسی جنسی و آرامش‌بخش باشد.»
این آخرین چیزهایی‌ست که هر فرد شرکت‌کننده در این تجربه پیش از این که از او بخواهند دراز بکشد و بدنش را در راحت‌ترین وضعیت ممکن قرار دهد می‌شنود.
در مرحله‌ی بعد بانوی راهنما. شنونده (شرکت‌کننده در این تجربه) را از میان یک تجربه‌ی استاندارد مدیتیشن و نفس کشیدن عمیق راهنمایی می‌کند.
این تجربه کاملاً ایمن است تا زمانی که سیزده دقیقه از آغاز آن می‌گذرد و خانم راهنما می‌گوید که او در آن طرف دروازه‌های باز است!
«من اینجا ایستاده‌ام و برهنه هستم و به تو لبخند می‌زنم. دستانم را به سمت تو دراز می‌کنم. من تو را می‌خواهم» این آخرین چیزی است که خانم رهنما قبل از تعارف ساک زدن برای شرکت‌کننده به او می‌گوید!
برای چند دقیقه او کاملاً وانمود می‌کند که در حال ساک‌زدن است و در بین ساک‌زدن حرف‌های هوس‌انگیز و شهوانی به زبان می‌آورد… (یکی از کسانی که در این باره نظر داده بود گفته است «در حقیقت آن خانم مشغول خوردن و هورت کشیدن رشته‌های ماکارونی داخل سوپ است»)

کلیپ ۳۶دقیقه‌ای داخل یوتوب که بیشتر از ۳میلیون بازدیدکننده داشته است. یک ویدئو درباره‌ی هیپنوتیزم‌های به سبک اروتیک است. قسمتی از آن نیز پورن صوتی به شمار می‌آید و قسمتی دیگر ویدئویی آرامش‌بخش. اکنون هیپنوتیزم اروتیکی به شدت در اینترنت در حال گسترش است.
دلیل استقبال از این نوع ویدئوها گسترش روز افزون شبکه‌های اجتماعی و کاربران آن است که همواره در جستجوی راه‌های رسیدن به ارگاسم بدون دخالت دست هستند.

علاقه‌ی درونی مردان برای فراتر رفتن از روش‌های ابتدایی خودارضایی هرگز نباید دست کم گرفته شود. به همین دلیل است که صنعت بزرگی در زمینه‌ی اسباب بازی‌های سکسی شکل گرفته است. از ابزار ساک‌زن که به چراغ‌قوه معروف است گرفته تا عروسک‌های سکسی. همه‌ی اینها وعده‌ی یک ارگاسم با کیفیت‌تر و پرشورتر را به مصرف‌کنندگانشان می‌دهند. با این که بیشتر مردان ادعا می‌کنند با وجود دستانشان به هیچ ابزار دیگری احتیاج ندارند اما این پرسش همیشه مطرح بوده که آیا می‌شود بدون لمس کردن خودمان یا فرو کردن کیرمان در چیزی به ارضای جنسی برسیم؟

سابقه‌ی رسیدن به ارگاسم بدون دخالت دست به پیش از به وجود آمدن اینترنت می‌رسد. “هیپنو فتیشیسم” نامی‌ست که گذشتگان برای آن انتخاب کرده بودند و ریشه در جامعه‌ی ارباب/برده دارد و اصولاً به زمانی گفته می‌شود که از هیپنوتیزم به عنوان یک ابزار برای واگذاری قدرت در بازی‌های نمایشی در هنگام سکس استفاده می‌شود (مانند دکتر و بیمار، سرباز و اسیر، ارباب و برده، رئیس و منشی و…)

اگر شما مدت زمانی را برای تماشا کردن اینگونه ویدیوها در یوتیوب گذرانده باشید ممکن است ویدئوهای قدیمی هیپنوتیزم ساخته خانم ‘ایزابلا والنتینا’ یا ‘آنابل فیتال’ که برای گذران زندگی اینگونه ویدیوهای هیپنوتیزم اروتیک را تولید و توسط اینترنت می‌فروشند را دیده باشید.
این آدمها معمولاً هیپنوتراپیست‌های تحصیل کرده و دارای مدرک دانشگاهی نیستند اما توانسته‌اند طرفداران ثابتی را برای خود دست و پا کنند.
امروزه تعداد زیادی هیپنوتیزم‌گران غیر حرفه‌ای اینگونه ویدئوها را تولید و به رایگان برای نمایش روی یوتیوب و سایت‌های پورن صوتی مانند R / افسار گسیخته می‌گذارند. ( حرف R در الفبای انگلیسی نماد فیلم‌های شامل بخش‌های غیراخلاقی یا R-rated می‌باشد که افراد زیر ۱۷سال به هیچ عنوان بدون همراهی والدین حق دیدن این فیلمها را ندارند)

به طور ریشه‌ای جریان به این صورت است که یک متخصص هیپنوتیزم از صدایش برای بردن شنونده به خلصه و از خود بی‌خود شدن استفاد می‌کند در ادامه کار آنها صدایشان را شهوتی‌تر می‌کنند و کلمه‌ای کلیدی را انتخاب می‌کنند. کلمه‌ای واضح و معمولاً دستوری مانند «وقتی می‌گویم “جک پات” تو به ارگاسم خواهی رسید*» (جک پات اصطلاحی به معنای برنده شدن در نوعی بازی قمار است)

باقی فایل (پورن صوتی) تقریباً همانطوری که حدس زده‌اید پیش می‌رود راهنما فانتزی سکسی شنونده را با کلمات بیان می‌کند (معمولاً شرایطی غیر واقعی ولی هیجان‌انگیز مانند بودن در خوابگاه دانشجویی دخترانه‌ای پر از دختران حشری!) کلمات شهوت‌انگیز نیز تقریباً به اندازه‌ی زمانی که از سرویس‌های سکس تلفنی پولی استفاده می‌کنید به کار می‌روند! (سرویس تلفنی سکسی که در کشورهای خارجی رایج است معمولاً شماره تماسی‌ست که شما با انجام سکس تلفنی با دختری که در آن سوی خط نشسته ارضا می‌شوید و هزینه‌ی آن روی قبض تلفن‌تان می‌آید دقیقه‌ای ۲دلار).
بعد از حدود ۲۵ دقیقه زدن حرف‌های شهوت انگیز آنها کلمه‌ی کلیدی (که می‌تواند “جک پات” یا “آبراکادابرا” — ورژن خارجی همان اجی‌مجی‌لاترجی شعبده بازهای خودمان — باشد) به به زبان آورده و به طور ایده‌آل شنونده بلافاصله به ارضای جنسی می‌رسد و به هیچگونه لمس کردن نیازی نیست.

این ممکن است به نظر شما کاملاً بی‌معنا و چرند بیاید و اگر بخواهیم صادق باشیم کاملاً ممکن است چرند هم باشد. با وجود این که هیپنوتیزم قرنهاست که در تغییر و بازپروری انسانها به کار گرفته شده (برای مثال می‌توان به مصرف آن در کاهش وزن یا ترک سیگار اشاره کرد) درواقع تعداد بسیار کمی تحقیق اساسی در مورد کاربرد آن صورت گرفته است. پس این همیشه یک پرسش باقی می‌ماند که آیا هیپنوتیزم واقعاً در رساندن به ارگاسم موثر است؟

نکته‌ی بعدی این مبحث این است که مشهورترین اجراکنندگان هیپنوتیزم روی یوتوب افراد بدون مدرک دانشگاهی هستند که عضو انجمن هیپنوتیزم‌گران بالینی آمریکا هم نیستند. پس نمی‌توان هیپنوتیزم را نوعی درمان بالینی طبقه بندی کرد.
اما به صورت فرضی آنگونه که خانم ‘نیکول پریوس’ یک دانشمند عصب‌شناس که در زمینه‌ی رفتارهای جنسی در مجمع محققین آزاد (مستقل) فعالیت می‌کنند گفته است؛ امکان رسیدن به ارگاسم از طریق هیپنوتیسم کاملاً وجود دارد. «ما هیچ اطلاعی نداریم که در لحظه‌ی ارگاسم (در اعصاب بدن) چه اتفاقی می‌افتد» او می‌گوید از نظر علم پزشکی و سلامت «ما برای رسیدن به ارگاسم تلاش می‌کنیم و ناگهان برایمان اتفاق می‌افتد» اما تا زمانی که حقایق بیشتری راجع به آن کشف کنیم باید فرض را بر این بگذاریم که هر چیزی ممکن است.
خانم دکتر پریوس ادامه می‌دهند: «هیچ دلیل علمی برای این که یک انسان نتواند از طریق شبیه‌سازی (پورن صوتی) به ارگاسم برسد وجود ندارد. در واقع طبق بررسی‌هایی که بر روی مغز انسان انجام شده انسانها در محور زمان خود را تعلیم می‌دهند که در هنگام رسیدن به ارضای جنسی کنترل بیشتری روی بدن خود داشته باشند و شاید اگر روزی ما دلائل اصلی ارگاسم را (از نظر علم عصب شناسی) بهتر درک کنیم همه‌ی ما بتوانیم در هر لحظه‌ای که بخواهیم به آسانی پوشیدن دمپایی بدون هیچ پیش‌زمینه‌ای به ارگاسم برسیم.»

با این وجود اعلام این که هیپنوتیزم می‌تواند ارضای جنسی را به بالاترین درجه‌اش برساند هنوز قدم بزرگی است و خانم دکتر پریوس این را اضافه می‌کند که هیچکس تا کنون یک ارگاسم بدون هیچ نوع لمس جسمانی را در یک مرکز تحقیقاتی مشاهده و ثبت نکرده است.
او می‌گوید افراد زیادی در انجمن‌های r/HypnoGoneWild و یا r/EroticHypnosis وجود دارند که ادعا می‌کنند صرفاً با ادای کلمات و بدون هیچگونه تماس فیزیکی، ارضای جنسی را تجربه کرده‌اند. یکی از آنها متخصص ایجاد انجمن‌های اینترنتی با نام “جو” است (اسم مستعار است) او ادعا می‌کند که دو سال است با ارگاسم از طریق هیپنوتیزم آشنا شده است و در همان تلاش اول در این زمینه به موفقیت رسیده است.

«این تجربه بیشتر از حد تصور من برایم موفقیت‌آمیز بود… این تجربه در حد یک ساک‌زدن فوق‌العاده برایم هیجان‌انگیز و راضی‌کننده بود.»

برای همین جو می‌گوید یکی از چیزهایی که باعث شده ارگاسم‌های بدون دخالت دست برایش بسیار متفاوت باشد این است که مجبور نیست بین دو ارضای جنسی کمی صبر کرده و به بدنش استراحت دهد!
درست است او می‌گوید در بین ارگاسم‌هایش به هیچ وقفه‌ای نیاز ندارد: «آنچه من از ارگاسم به وسیله‌ی هیپنوتیزم به دست آوردم قدرت جنسی مردانه‌ی مرا کم نمی‌کند و همچنان می‌توانم در صورت تحریک فیزیکی به نعوظ رسیده و این نوع ارگاسم را نیز تجربه کنم… درواقع اگر دلم بخواهد می‌توانم بعد از ارگاسم هیپنوتیزمی با خودارضایی نیز به ارگاسم دیگری برسم.» راه حل دیگر هم این است که همچنان به استفاده از دستان خود ادامه دهید! از هر کدام که دلتان می‌خواهد.


منبع:

menshealth.com/sex-women/a19547092/erotic-hypnosis-asmr-audio-porn-orgasm

17111 👀
3 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2022-07-21 16:10:54 +0430 +0430

یوتوب پاکش کرده

0 ❤️

2022-08-12 03:10:13 +0430 +0430

متنو نخوندم حسش نبود طولانیه…ولی تیترو جواب میدم آره میشه بدون دخالت دست هم

0 ❤️

2022-08-15 19:16:14 +0430 +0430

خلاصشو مینوشتی بهتر بود کسی حال خوندن نداره

0 ❤️

2023-09-05 08:52:50 +0330 +0330

منم خیلی وقتا پیش اومده که بدون دست زدن بخودم در حین کون دادن ابم اومده

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «