ارگاسم مقعدی

1398/05/29

هرآنچه باید درمورد ارگاسم مقعدی بدانید

خیلی از عصب‌ها و عضلات این ناحیه به اندام جنسی‌تان متصل و پیوسته هستند.

Co-authored by Paisley Gilmour Jul 16, 2019

ارگاسم مقعدی تقریباً موضوع ناشناخته‌ای برای اکثر مردم است. آیا هر کسی می‌تواند این نوع ارگاسم را تجربه کند؟ چگونه یک زن می‌تواند ارگاسم مقعدی داشته باشد؟ آیا این نوع ارگاسم را فقط مردها که غده‌ی پروستات دارند تجربه می‌کنند؟

‘سامی کوال (Sammi Cole)’ متخصص سکس “Lovehoney” همه چیز را در مورد ارگاسم مقعدی توضیح می‌دهد:


اصلاً ارگاسم مقعدی چیست؟

سامی می‌گوید: «اگرچه ارگاسم مقعدی بدون تحریک هم زمان اندام جنسی سخت‌تر است ولی هم زنان و هم مردان می‌توانند این نوع ارگاسم را تجربه کنند. دلیل این موضوع این است که خیلی از رشته‌های عصبی و عضلات ناحیه‌ی مقعد به نوعی به اندام‌های جنسی‌تان متصل هستند. در مردان نیز غده‌ی پروستات که نقش حیاتی‌ای در انزال مردان دارد به راحتی از طریق مقعد تحریک می‌شود.»


چگونه کسی را به ارگاسم مقعدی برسانید؟

مانند هر نوع عمل جنسی دیگری تنها یک روش خاص برای ارگاسم مقعدی وجود ندارد چون هرکس بدن متفاوتی دارد. برای این کار لازم است هم ذهن و هم مقعدتان را ریلکس کنید. شاید چیزی شخصی‌تر از مقعد یک فرد نباشد. پس مهم است تا احساس راحتی و در کنترل بودن داشته باشید.


ارتباط داشته باشید و ریلکس کنید

سامی می‌گوید: «اول از همه اگر شخص دیگری می‌خواهد این کار را برای شما انجام دهد باید به راحتی با او حرف بزنید و ارتباط برقرار کنید تا مطمئن شوید هر دو از اینکار لذت می‌برید و او آنطور که می‌خواهید شما را تحریک می‌کند. اگر هم شما می‌خواهید پارتنرتان را به ارگاسم مقعدی برسانید به خوبی به او گوش کنید و به واکنش‌های بدنش توجه کنید. اگر مطمئن نیستید که او احساس خوبی دارد یا نه فقط کافی است که از او بپرسید.»
عضلات دهانه‌ی مقعد بسیار قدرتمند هستند پس عجله نکنید تا مقعد ریلکس شود و برای دخول آماده شود. همچنین باید از نظر ذهنی نیز در حالت مناسبی باشید چون اگر مغزتان مایل به این کار نباشد بدنتان نیر مایل به این کار نخواهد بود.


از روان‌کننده استفاده کنید

لازم است از روان‌کننده‌ی خوب و باکیفیتی که مخصوص مقعد است استفاده کنید. برعکس کص مقعد از خود مایعی ترشح نمی‌کند و مثل کص خود به خود خیس نمی‌شود. به همین دلیل برای یک دخول لذت بخش لازم است از روان‌کننده استفاده کنید تا تجربه‌ی لذت‌بخشی داشته باشید و از آسیب رساندن به خودتان و پارتنرتان جلوگیری کنید.
روان‌کننده‌های اورگانیک، گیاهی و ضد آلرژی کیفیت مطلوبی دارند و از بهترین مواد اولیه تهیه شده‌اند، همچنین این روان‌کننده‌ها نسبت به روان‌کننده‌های عادی دوام بیشتری دارند.


آرام شروع کنید

کار را آرام و لطیف مثلاً با یک انگشت آغاز کنید و وقتی که شما و پارتنرتان حس کردید که آماده‌اید، می‌توانید از اسباب‌بازی‌های جنسی مخصوص مقعد و یا کیرتان برای تحریک مقعد استفاده کنید.
بهترین اسباب بازی جنسی برای شروع آنهایی هستند که کوچک و ساده هستند. در ادامه می‌توانید از اسباب‌بازی‌های پیشرفته‌تر و بزرگتری مثل ROCKS OFF TEAZER PETITE استفاده کنید.
یادتان باشد با حوصله و آهسته کار را شروع کنید. هرگز سریعاً سر وقت مقعد نروید.

سامی می‌گوید: «اکثر رشته‌های عصبی مقعد در واقع در اطراف مقعد قرار دارند. پس یادتان باشد برای تحریک این ناحیه خوب وقت بگذارید تا آرام آرام او را برای ارگاسم آماده کنید. از آنجایی که ارگاسم به معنی آزاد شدن فشار و خروج خون از اندام‌های جنسی و برگشت آن به بدن می‌باشد، بهتر است تحریک مقعد را آرام شروع کنید.»

برخی از مردم تحریک ناحیه‌ی اطراف مقعد با انگشت را به اندازه‌ی کافی لذت‌بخش می‌دانند در حالی که بعضی‌ها دخول در داخل مقعد با زبان را ترجیح می‌دهند. استفاده از ویبراتور برای تحریک اطراف مقعد نیز می‌تواند برای ریلکس کردن مقعد مفید باشد چون در واقع با این کار عضلات اطراف مقعد را ماساژ می‌دهید.


می‌توانید ترکیبی عمل کنید

سامی می‌گوید: «اگر تابحال ارگاسم مقعدی را تجربه نکرده‌اید بهترین کار برای اولین تجربه‌تان این است که تحریک مقعدتان را همراه با دیگر انواع حرکات سکسی مثل سکس دهانی، تحریک ناحیه‌ی بین مقعد و اندام تناسلی و یا استفاده از اسباب‌بازی‌های جنسی انجام دهید. اگر تنهایی با مقعدتان بازی می‌کنید می‌توانید از “گیره‌ی نوک سینه” استفاده کنید تا بتوانید چندین نقطه از بدنتان را به طور همزمان تحریک کنید.»

  • ⚠️هشدار: به خاطر داشته باشید که هرگز بعد از استفاده از اسباب‌بازی جنسی یا انگشت‌تان در مقعد، سراغ کص (یا هرجای دیگری) نروید! این کار ممکن است باعث عفونت یا هر مشکل دیگری در کص یا مقعدتان شود.

♀ اگر کص دارید

شاید زنان متوجه این موضوع شده‌اند که مانند ارگاسم نقطه‌ی G بهتر است برای تجربه‌ی ارگاسم مقعدی اولین ارگاسم‌تان را با روشی که دوست دارید و قبلاً جواب داده است تجربه کنید. مثلاً اگر برای ارگاسم شدن به تحریک چوچوله‌تان نیاز دارید اولین ارگاسم‌تان را از طریق تحریک چوچوله‌تان داشته باشید و سپس سراغ بازی با مقعدتان بروید. این کار همچنین کمک می‌کند تا عضلات مقعدتان ریلکس شوند تا راحت‌تر به ارگاسم مقعدی برسید.


♂ اگر کیر دارید

اغلب اوقات کلید رسیدن مردان به ارگاسم مقعدی تحریک پروستات‌شان است.
سامی می‌گوید: «می‌توانید غده‌ی پروستات را چند سانت داخل مقعدتان و روی دیواره‌ی شکم‌تان که به شکل یک بافت سفت و گرد شبیه گردوست حس کنید. مانند نقطه‌ی G در زنان برای حداکثر کردن لذت‌تان نیاز به تحریک شدید (نه خشن) پروستات‌تان دارید.»
برای مالش و تحریک این غده بهتر است از انگشت یا ماساژور پروستات که حالت شبیه انگشت دارد استفاده کنید. با این کار می‌توانید فشار و حالت‌های تحریک شدن مختلفی را تجربه کنید تا بفهمید چه نوع تکنیکی برای ماساژ پروستات مناسب شما یا پارتنرتان است. اسباب بازی LELO LOKI WAVE بسیار گران و لاکچری است (ولی اگر تحریک مقعدی را دوست دارید عاشق این وسیله خواهید شد) که با حرکات موجی و فشار و حالت‌های مختلف پروستات را تحریک می‌کند.
برای برخی از مردان تحریک غده‌ی پروستات به تنهایی برای رسیدن به ارگاسم کافی است ولی بعضی افراد نیاز دارند تا تحریک پروستات را با حرکات دیگری ترکیب کنند. نکته‌ی دیگری که باید بدانید این است که هنگام تحریک پروستات مقداری پیشاب یعنی همان مایع “پیش از انزال (pre-cum)” زیادی قبل از انزال از کیرتان خارج می‌شود، این پدیده‌ی نتیجه‌ی وضعیتی معروف به “دوشیدن پروستات” است.


چگونه این کار را بدون کثیفکاری انجام دهید

سامی می‌گوید: «اگر نگران هر نوع کثیفکاری هستید بهتر است چند ساعت قبل از سکس دستشویی کنید و قبل از سکس حمام کنید. بعضی از افراد نیز از پمپ تمیزکننده‌ی مقعد برای تمیزی بیشتر استفاده می‌کنند. ولی یادتان باشد همه‌ی این کارها به ترجیحات و وسواس خودتان برمی‌گردد.»


آنچه باید به یاد داشته باشید

سامی می‌گوید: «مهم است که بدانید اگر با تحریک مقعد به ارگاسم نرسیدید هیچ مسئله‌ای نیست، بازی با مقعد حتی بدون رسیدن به ارگاسم نیز بسیار لذت‌بخش است پس فقط سعی کنید از این تجربه لذت ببرید و نگران چیزی نباشید.»


منبع:

cosmopolitan.com/uk/love-sex/sex/a24109009/anal-orgasm

5346 👀
2 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «