اعتصاب سراسری کامیونداران

1397/03/01

اعتصاب سراسری کامیونداران و اعلام حمایت کامیونداران اصفهانی…

195 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2018-05-22 17:13:20 +0430 +0430

اعتصاب سراسری کامیونداران و اعلام حمایت کامیونداران اصفهانی

.......

https://youtu.be/eKfFZ6k3MVY

0 ❤️

2018-05-22 17:14:30 +0430 +0430

آغاز اعتصاب سراسری کامیون داران از بندرعباس تا تبریز و از بوشهر تا سیرجان / ۱ خرداد ۱۳۹۷

https://youtu.be/UlmCOI4QU0U

0 ❤️

2018-05-22 17:16:42 +0430 +0430

تجمع اعتراضی کارگران شهرداری بابت حقوق ومطالبات معوق، امروز ۱ خرداد

.....

https://youtu.be/6R6rYch1Wjk

0 ❤️

2018-05-22 17:18:03 +0430 +0430

اعتصاب سراسری کامیون‌داران ایران، کامیون‌داران رومانی با این اعتصاب اعلام همبستگی کرده‌اند

https://youtu.be/r_XMDUNerR4

0 ❤️

2018-05-22 17:19:04 +0430 +0430

اعتصاب رانندگان کامیون در بندر لنگه هم اکنون. ۱ خرداد

https://youtu.be/1mZzJNa2BPY

0 ❤️

2018-05-22 17:19:56 +0430 +0430

اعتصاب رانندگان کامیونها در اکبر اباد کوار. ۱ خرداد

https://youtu.be/N8ANIsduZgU

0 ❤️

2018-05-22 17:21:05 +0430 +0430

اعتصاب کامیون داران شیراز. ۱ خرداد

https://youtu.be/baH0glfwY5Q

1 ❤️

2018-05-22 17:21:57 +0430 +0430

اول خردادماه: اعتصاب رانندگان کامیون در هرمزگان

https://youtu.be/0giEeN1AyZE

0 ❤️

2018-05-22 17:23:42 +0430 +0430

اول خردادماه: اعتصاب_سراسری رانندگان و کامیون‌داران در بندرعباس

https://youtu.be/F7v6gBAO0nk

0 ❤️

2018-05-22 17:25:40 +0430 +0430

اول خرداد: اعتصاب رانندگان شهرستان پاسارگاد منجر به مسدود شدن پلیس راه سعادت‌شهر شد

https://youtu.be/ZoBXX0LfEJU

0 ❤️

2018-05-22 17:27:08 +0430 +0430

آمریکا و میخ آخر بر تابوت جمهوری اسلامی

مایک پنس، معاون رئیس‌ جمهور آمریکا ساعاتی پس از رونمايی از “نقشه راه برای ایران” از سوی وزیر خارجه این کشور، در مصاحبه با فاکس نیوز گفت: آنچه دونالد ترامپ روشن ساخته و وزیر خارجه ان را بیان کرد این است که ما با مردم ایران هستیم. مردم ایران شایسته‌ تر از آن هستند که رژیمی حامی تروریسم بر آنها حکومت کند. رژیمی که تهدیدی برای جامعه جهانی است.

واکنش رسانه های آمریکايی به سخنان پمپئو

اگر چه وزیر خارجه آمریکا در سخنرانی‌ روز گذشته خود صریحا به سیاست تغییر رژیم در ایران اشاره‌ای نکرد، اما محتوای سخرانی و مفاد درخواست‌هایش از تهران، باعث شد اغلب رسانه‌ها هدف اصلی استراتژی آمریکا را تغییر و براندازی رژیم ایران بدانند.

روزنامه واشنگتن‌ پست، سخنرانی وزیر خارجه آمریکا را یک مطالبه تقریبا صریح برای تغییر رژیم در تهران توصیف کرد.

وبگاه شبکه سی‌ان‌ان، نیز مانند سایر رسانه‌ها، هدف طرح جدید دولت آمریکا را تغییر رژیم در ایران دانست و نوشت: پومپئو روز دوشنبه در یک سخنرانی - که بسیاری از تحلیلگران آن را کاملا یک سیاست تغییر رژیم دانستند که فقط اسم تغییر رژیم نداشت - گفته آمریکا حکومت ایران را از طریق تحریم‌های اقتصادی و فشار نظامی خُرد خواهد کرد مگر آنکه رفتارش در خاورمیانه را تغییر دهد.

کلمنت ترم، کارشناس مسائل ایران، در باره درخواست‌های پومپئو به سی‌ان‌ان گفت: پذیرش شروط دولت آمریکا برای جمهوری اسلامی غیرممکن است. زیرا این شروط به مسائلی می‌پردازند که بخشی از هویت انقلاب اسلامی است. ما شاهد یک توافق جدید جدید (با رژیم ایران) نخواهیم بود، بلکه به سمت تغییر رژیم می‌رویم.

0 ❤️

2018-05-22 17:29:22 +0430 +0430

آمریکا تحریم‌های جدیدی را علیه پنج ایرانی کمک کننده به حوثی‌های یمن اعلام کرد

وزارت خزانه داری آمریکا روز سه شنبه تحریم های جدیدی را علیه پنج فرد ایرانی اعلام کرد. وزارت خزانه داری آمریکا می گوید این افراد به شبه نظامیان حوثی یمن از جانب سپاه پاسداران کمک های تخصصی نظامی کرده اند.

این تحریم ها کمتر از دوهفته پس از حمله موشکی حوثی ها به ریاض صورت می گیرد. مقامات سعودی می گویند حمله موشکی حوثی ها را دفع کردند.

در فهرست تحریم شدگان، اسامی مهدی آذرپیشه، محمدآقا جعفری (محمد جعفری)، محمود باقری کاظم آباد، جواد (علی) بردبار شیرامین، و سید محمدعلی حدادنژاد تهرانی به چشم می خورد.

این افراد به سپاه پاسداران از جمله نیروی قدس و فرماندهی موشکی الغدیر نسبت داده شده اند.

به گفته وزارت خزانه داری آمریکا، باقری و جعفری کار نظارت بر انتقال اجزای موشک های بالیستیک در منطقه و سپس استقرار موشک ها را در حمایت از فعالیت های سپاه پاسداران برعهده دارند.

به گفته وزارت خزانه داری آمریکا، سید محمدعلی حدادنژاد تهرانی به خاطر تهیه یا تلاش برای تهیه منابع مالی، مواد مورد نیاز، تهیه فناوری و پشتیبانی یا ارائه خدمات در حمایت از سازمان جهاد خودکفایی و تحقیقات سپاه تحریم شده است. این سازمان مسئول تحقیقات و توسعه موشک های بالیستیک است و از تلاش های سپاه برای ارتقای توان موشکی حوثی ها پشتیبانی کرده است.

وزارت خزانه داری آمریکا می گوید در نتیجه اعمال این تحریم ها، دارایی های این افراد از امروز در حوزه آمریکا مسدود می شود و آمریکاییان به طور کل از معامله با آنها منع می شوند.

همچنین، با اعمال تحریم های ثانویه، مؤسسات مالی خارجی که آگاهانه به معاملات مالی آنها کمک کنند، یا افرادی که از اقدامات آنها به نوعی با ارائه کمک های مادی یا کمک های دیگر پشتیبانی کنند، با خطر تحریم های آمریکا روبرو می شوند و ممکن است دسترسی آنها به نظام مالی آمریکا قطع شود و دارایی های آنها در آمریکا مسدود شود.

0 ❤️

2018-05-22 17:32:29 +0430 +0430

امیر فرشاد ابراهیمی

سعید حجاریان با روزنامه اعتماد مصاحبه کرده و مطلوب های جناح راست مخالف دولت را بر شمرده است.

ایشان از جمله می گوید که «مدل مطلوب آنها یک دولت «کابینه روحانی- نظامی» است نظامیان سکاندار وزارتخانه‌های کشور، دفاع، امورخارجه و اقتصاد شوند و مابقی کابینه در اختیار روحانیون قرار بگیرد. مطلوب دوم آنها دولت یا «کابینه نظامی» است. یعنی یک نظامی در رأس کابینه قرار بگیرد و تمامی وزرایش را از میان نظامیان انتخاب کند.

حجاریان می گوید : به نظر من نه کابینه «نظامی» و نه کابینه «نیمه نظامی- نیمه روحانی» نمی‌تواند گشایشی در حوزه اقتصاد و سیاست خارجی به وجود بیآورد و حتی شاید وضعیت را حادتر از امروز هم بکند. البته به نظر می‌رسد اقتصاد و سیاست خارجه دغدغه حامیان این دو مدل نباشد و باز هم فساد، گرانی و… باقی خواهد ماند.»

در تمام این مصاحبه که جان کلام همین دو مطلوب جناح راست است، یک نکته کلید مورد بحث قرار نمی گیرد. این که یک دولت نظامی حتی اگر گشایشی دربحران اقتصادی و معیشت مردم هم نتواند فراهم آورد، حداقل در مراحل اولیه، زمانی با استقبال مردم روبرو می شود که روحانیت را از صحنه سیاسی کشور بیرون کند و به حوزه های دینی باز گرداند. یعنی بساط امام جمعه ها و نمایندگی های ولی فقیه در استانها و شهرستانها و نمایندگی های ولی فقیه در ارگان های نظامی و حتی کشور جمع کند و پا را از روی ترمز آزادی های اجتماعی بردارد. تقریبا مدلی که ولیعهد عربستان سعودی مشغول آنست و با استقبال مردم و بویژه قشرهای متوسط و روشنفکر عربستان روبرو شده است.

فرض کنیم کابینه و دولت ائتلافی یعنی دولت نظامی - روحانی تشکیل شود. از همان ابتدای کار نه استقبال مردم را خواهد داشت و نه تفاهم در داخل دولت را. یعنی رقابت فلج کننده میان روحانیون و نظامی ها شدت خواهد گرفت و رهبر هم در این میان “لقمه والله بالله” خواهد شد و اگر جانب نظامی ها را نگیرد، تنها پایگاهی که برایش باقی مانده را از دست خواهد داد، زیرا پایگاه مردم و روحانی او اکنون هم بسیار ضعیف است.

آنچه که سعید حجاریان و تمامی اصلاح طلبان به آن اشاره نمی کنند این است که در کدام دولت جمهوری اسلامی تا کنون روحانیون و نظامیان حضور نداشتند ؟

حتی در دولت موقت هم که کوتاهترین عمر دولتها را داشته و سکولارترین دولت جمهوری اسلامی بوده هم افرادی همچون محمد علی رجایی و مصطفی چمران از نزدیکان به سپاه و روحانیت وجود داشتند .

در دو دولت سید محمد خاتمی که ایده آلترین نمونه آنان است دست کم ده روحانی و نظامی (عضو سپاه پاسداران) وجود داشته است .

در دو دولت روحانی نیز علیرغم تمام خط و نشانهایی که او برای سپاه می کشد بیش از ۱۹ وزیر با سابقه امنیتی و عضویت در سپاه و روحانی وجود داشته . ورای آنکه این دو دولت رکورد استانداران نظامی و امنیتی را در تمام دولتهای جمهوری اسلامی از آن خود کرده است .

آنچه که اصلاح طلبان را این روزها نگران کرده است و مدام هشدار دولت نظامی می دهند نه سقوط دولت روحانی و نه نگرانی آنها بابت مردم است بلکه روندی است که آنها خود را برای آرایش انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ آماده می کنند .

اصلاح طلبان که این روزها حتی از اصولگرایان هم منفور تر شده اند حالا درصدد هستند تا با شبه ترسناک دولت نظامی و دیکتاتوری مسلح مردم را ترغیب کنند تا برای فرار از آن به کاندیدای آنها پناهنده شوند .

آنها در دوم خرداد با وعده مطبوعات و احزاب آزاد به پیروزی رسیدند اما عملا شدید ترین حملات به این عرصه ها در همان دو دولت آنها بود و رئیس جمهور هیچ گاه از قدرت قانونی خود برای مبارزه با آن استفاده نکرد و آن لوایح دوقلوی جنجالی سیدمحمد خاتمی فقط به یک افسانه بدل گردید .

دولت اول روحانی نیز با نوید پایان حصر و آغاز آزادی و امید به پیروزی رسید که بعدها منکر آن شد ، دولت دومش نیز با «قول شرف» او که هرگز دستش بر روی دکمه فیلتر و سانسور نرود …

این روندی است که سالها اصلاح طلبان در پیش گرفته اند و اصولا ورود آنها به عرصه سیاسی از دوم خرداد تا کنون بر این هژمونی استوار بوده است .

0 ❤️

2018-05-22 17:35:29 +0430 +0430

بازداشت بیش از چهل تن در رده‌های مختلف سپاه

صبح روز گذشته (دوشنبه ۳۱ اردیبهشت)، بیش از چهل تن از کادرهای سپاه پاسداران توسط سازمان حفاظت اطلاعات این نهاد نظامی بازداشت شدند.

چهل تن از کادرهای سپاه پاسداران در نیروهای دریایی، هوایی، زمینی و بسیج صبح روز گذشته توسط سازمان حفاظت اطلاعات سپاه بازداشت شدند.

از این تعداد، مقادیر معتنابهی سلاح غیر مجاز، جنگ افزار نظامی و ادوات جنگی به دست آمده است.

این افراد پس از ماه‌ها شناسایی توسط سازمان حفاظت اطلاعات سپاه (ساحفاسا) به اتهام کودتای نظامی و جنگ مسلحانه به نفع «محمود احمدی‌نژاد» بازداشت شده‌اند.

0 ❤️

2018-05-22 19:28:52 +0430 +0430

نماینده مجلس: ناامیدی سطح وسیعی از جامعه را در بر گرفته است

سارا آکالین _ این نماینده مجلس این موضوع را در ارزیابی تصویب طرح اصلاح قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در دستگاه‌های دولتی در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت عنوان و تصریح کرد: در هر کشوری سعی می‌شود در سیستم اداری خود از نیروهای متخصص جوان استفاده کند، کما اینکه در اغلب کشورها در ارگان‌ها، نهادها و وزارتخانه‌ها ضمن آنکه از افراد متخصص با تجربه استفاده می‌شود، اما در کنار آنها باید نیروهای جوانی هم حضور داشته باشند که مهارت‌آموزی کرده و از تجربیات این افراد بهره‌مند شوند.

وی در ادامه با انتقاد از عدم اشتغال جوانان تحصیلکرده در کشور گفت: هم‌اکنون تعداد نیروهای جوان تحصیلکرده بیشتر از نیروهای باتجربه بازنشسته بوده، اما تعداد زیادی از آنها برغم اینکه از تخصص لازم هم برخوردار بوده فاقد شغل هستند و همین امر باعث شده که نه گرایشی به تشکیل خانواده و نه امیدی به آینده داشته باشند و این ناامیدی سطح وسیعی از جامعه را در بر گرفته است.
این نماینده مجلس، یادآور شد: مجلس نباید اصلاح قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در دستگاه‌های دولتی را به گونه‌ای تصویب کند که تمام افراد بازنشسته دارای تجربه از سیستم اداری حذف شوند، بلکه باید ضمن بکارگیری نیروهای جوان از ظرفیت افراد با تجربه نیز استفاده شود تا راهنمای نیروهای جوان باشند و نیروهایی را تربیت کنند که در آینده بتوانند سکاندار خوبی برای اداره کشور باشند.
موضوعی که پیش از این عباس گودرزی، دیگر نماینده مجلس نیز به آن اشاره کرده و گفته بود بازنشستگان پویایی و بازدهی لازم را در طول ۳۰ سال خدمت صرف کردند و امروز باید فضا را در اختیار نیروی جوان قرار دهند.

او در ادامه به نکته بسیار مهمی اشاره کرده و حتی این موضوع را باعث بی اعتمادی به نظام دانسته بود.

به گفته او متاسفانه به بهانه همترازی افراد متعددی بعد از بازنشستگی بکارگیری می شوند این در حالی است که اشتغال آنان با توجه به وجود بالای تعداد نیروی بیکار در کشور بی اعتمادی مردم به نظام و رنجش خاطر نیروهای جوان بیکار را در پی دارد.
گودرزی همچنین گفت بر اساس قانون پرداخت پاداش بازنشستگی در بودجه ۹۷ محدود شد و حداکثر پاداش باید ۷ برابر حداقل باشد اما متاسفانه دیده شده برخی بازنشستگان برای اینکه با کاهش پرداختی مواجه نشوند سریع خود را بازنشسته کردند و بلافاصله تحت عنوان مشاور بکارگیری مجدد شدند و این موضوع خیانت به بیت المال، نیروی جوان و ظلم به ملت است که با وجود تعداد بالای نیروی بیکار در کشور مجدد بکارگیری شوند.

چندی پیش امیدعلی پارسا، رئیس مرکز آمار کشور با ارائه آماری اعلام کرد ۳میلیون و ۲۰۰ هزار نفر بیکار مطلق در کشور داریم و حدود دو میلیون هم افرادی داریم که اشتغال ناقص دارند و به دنبال شغل تمام وقت هستند.
به گفته او بر اساس اطلاعات مرکز آمار کشور، در سال ۱۳۹۶، نرخ بیکاری ۱۲.۱درصد و سهم اشتغال ناقص از اشتغال نیز ۱۰.۴درصد بود.
پارسا همچنین اعلام کرد که در سال ۹۶ نرخ بیکاری جوانان ۲۸.۳درصد بود که نسبت به سال قبل ۰.۸درصد کاهش داشت.

0 ❤️

2018-05-22 19:35:27 +0430 +0430
0 ❤️

2018-05-22 19:41:25 +0430 +0430

رقص و کشف‌حجاب در کنار گشت ارشاد!

https://youtu.be/gE0W8DmfQ0s

0 ❤️

2018-05-22 23:21:57 +0430 +0430
نقل از: ONE0ONE نماینده مجلس: ناامیدی سطح وسیعی از جامعه را در بر گرفته است

سارا آکالین _ این نماینده مجلس این موضوع را در ارزیابی تصویب طرح اصلاح قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در دستگاه‌های دولتی در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت عنوان و تصریح کرد: در هر کشوری سعی می‌شود در سیستم اداری خود از نیروهای متخصص جوان استفاده کند، کما اینکه در اغلب کشورها در ارگان‌ها، نهادها و وزارتخانه‌ها ضمن آنکه از افراد متخصص با تجربه استفاده می‌شود، اما در کنار آنها باید نیروهای جوانی هم حضور داشته باشند که مهارت‌آموزی کرده و از تجربیات این افراد بهره‌مند شوند.

وی در ادامه با انتقاد از عدم اشتغال جوانان تحصیلکرده در کشور گفت: هم‌اکنون تعداد نیروهای جوان تحصیلکرده بیشتر از نیروهای باتجربه بازنشسته بوده، اما تعداد زیادی از آنها برغم اینکه از تخصص لازم هم برخوردار بوده فاقد شغل هستند و همین امر باعث شده که نه گرایشی به تشکیل خانواده و نه امیدی به آینده داشته باشند و این ناامیدی سطح وسیعی از جامعه را در بر گرفته است.
این نماینده مجلس، یادآور شد: مجلس نباید اصلاح قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در دستگاه‌های دولتی را به گونه‌ای تصویب کند که تمام افراد بازنشسته دارای تجربه از سیستم اداری حذف شوند، بلکه باید ضمن بکارگیری نیروهای جوان از ظرفیت افراد با تجربه نیز استفاده شود تا راهنمای نیروهای جوان باشند و نیروهایی را تربیت کنند که در آینده بتوانند سکاندار خوبی برای اداره کشور باشند.
موضوعی که پیش از این عباس گودرزی، دیگر نماینده مجلس نیز به آن اشاره کرده و گفته بود بازنشستگان پویایی و بازدهی لازم را در طول ۳۰ سال خدمت صرف کردند و امروز باید فضا را در اختیار نیروی جوان قرار دهند.

او در ادامه به نکته بسیار مهمی اشاره کرده و حتی این موضوع را باعث بی اعتمادی به نظام دانسته بود.

به گفته او متاسفانه به بهانه همترازی افراد متعددی بعد از بازنشستگی بکارگیری می شوند این در حالی است که اشتغال آنان با توجه به وجود بالای تعداد نیروی بیکار در کشور بی اعتمادی مردم به نظام و رنجش خاطر نیروهای جوان بیکار را در پی دارد.
گودرزی همچنین گفت بر اساس قانون پرداخت پاداش بازنشستگی در بودجه ۹۷ محدود شد و حداکثر پاداش باید ۷ برابر حداقل باشد اما متاسفانه دیده شده برخی بازنشستگان برای اینکه با کاهش پرداختی مواجه نشوند سریع خود را بازنشسته کردند و بلافاصله تحت عنوان مشاور بکارگیری مجدد شدند و این موضوع خیانت به بیت المال، نیروی جوان و ظلم به ملت است که با وجود تعداد بالای نیروی بیکار در کشور مجدد بکارگیری شوند.

چندی پیش امیدعلی پارسا، رئیس مرکز آمار کشور با ارائه آماری اعلام کرد ۳میلیون و ۲۰۰ هزار نفر بیکار مطلق در کشور داریم و حدود دو میلیون هم افرادی داریم که اشتغال ناقص دارند و به دنبال شغل تمام وقت هستند.
به گفته او بر اساس اطلاعات مرکز آمار کشور، در سال ۱۳۹۶، نرخ بیکاری ۱۲.۱درصد و سهم اشتغال ناقص از اشتغال نیز ۱۰.۴درصد بود.
پارسا همچنین اعلام کرد که در سال ۹۶ نرخ بیکاری جوانان ۲۸.۳درصد بود که نسبت به سال قبل ۰.۸درصد کاهش داشت.

نمیاندگان مجلس یا خوابند یا در حال نماز

چه میفحمند درد جوانان این مملکت رو

بچهاشونم که توی خارج توی پول غلط میزنن و سوار مازراتی میشن و توی بار دختر ویسکی سفارش میدن

گفتنی ها رو گفتیم وقت عمله

1 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «