اما و اگرهای سکس مقعدی

1399/02/08

سکس مقعدی و اما و اگر‌های آن

by Geeky Nymph | July 20, 2016</font |>

سکس مقعدی میتواند لذتبخش باشد اما مشکل چیست؟ هنوز تابو است!

سکس مقعدی می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد و ابعاد تازه‌ای از لذت جنسی را پیش روی ما قرار دهد. اما مشکل اینجاست که سکس مقعدی هنوز تابو به‌حساب می‌آید و دید منفی جامعه نسبت به آن باعث شده که بسیاری از افراد حتی با وجود علاقه‌مند بودن، از امتحان کردن سکس مقعدی خودداری کنند. اما حقیقت چیست؟ در این مطلب دید جامعه نسبت به سکس مقعدی و در واقع دلیل تابو بودن آن را بررسی خواهیم کرد.


دیدگاه جامعه به زنان و سکس مقعدی

برای ما سکس لذتی همه‌جانبه و خوشایند است. اما عده‌ای گونه‌هایی از سکس را ناپسند می‌دانند. در رابطه با سکس مقعدی در افراد دگرجنس‌گرا، معمولاً این‌گونه تصور می‌شود که زنان بدون میل خود و تحت فشار آن را انجام می‌دهند. تعریف عوام از سکس عملی است که زن برای لذت بردن مرد انجام می‌دهد یا عملی که مرد روی یک زن انجام می‌دهد تا خودش لذت ببرد و معمولاً شخصی که دخول انجام می‌دهد (پارتنر مرد) را بر دیگری مسلط می‌دانند. با چنین تصوری، شاید سکس مقعدی برای زن نوعی تسلیم شدن و تمکین در برابر مرد به نظر برسد.


حقیقت درباره‌ی زنان و سکس مقعدی

سکس مقعدی (مانند هر فعالیت جنسی دیگری) نباید فقط برای لذت بردن طرف مقابل انجام شود. رابطه‌ی جنسی موفق باید با توافق انجام شود و برای هر دو پارتنر لذت‌بخش باشد. اگر زنی به سکس مقعدی علاقه دارد، بهتر است آن را تجربه کند. مقعد دارای تعداد زیادی پایانه‌ی عصبی است و نزدیک بودن آن به واژن و نقطه‌ی G، سکس مقعدی را برای زنان بسیار لذت‌بخش می‌کند. اگر زنی به سکس مقعدی علاقه دارد یا از آن خوشش نمی‌آید، باید با پارتنر خود کاملا روراست باشد. و اگر زنی دوست دارد سکس مقعدی داشته باشد، باید نظر جامعه در این باره را به کلی فراموش کند. این موضوع کاملا به خود شخص مربوط است. (البته برای داشتن سکس مقعدی ایمن باید نکاتی را نیز رعایت کنید.)


دیدگاه جامعه به مردان و سکس مقعدی

برای مردان، مذکر بودن مانعی است در برابر تجربه کردن تحریکات مقعدی. بسیاری از مردان، در معرض دخول و تحریکات مقعدی قرار گرفتن را خلاف مردانگی می‌دانند و قرار گرفتن در جایگاه پذیرنده‌ی دخول را مایه‌ی ضعف و مربوط به زنان تصور می‌کنند. هنگامی که مردی به تحریکات مقعدی علاقه نشان می‌دهد، ممکن است نگران هم‌جنسگرا بودن خود شود.


حقیقت درباره‌ی مردان و سکس مقعدی

تحریک پروستات در مردان لذت شگفت‌انگیزی ایجاد می‌کند. لذت بردن از تحریک مقعدی غیرعادی نیست و به آناتومی بدن مردان مربوط می‌شود. اگر مرد هستید و به تحریک مقعدی علاقه دارید، به این فکر کنید که چرا خود را از این لذت محروم می‌کنید. فکر کردن به دلیل اصلی مخالفت شما با این مسئله می‌تواند به شما کمک کند که از دیدگاه خود درباره‌ی سکس، تحریک مقعدی یا حتی خودتان آگاه شوید. غلبه بر فشار‌های اجتماعی مربوط به مذکر بودن کار ساده‌ای نیست، با این حال در نظر داشته باشید که نباید لذت بردن مردان از تحریک مقعدی را تحقیر کننده، غیرعادی و زنانه بدانید. (البته در رابطه با استفاده از اسباب‌بازی‌های جنسی باید به برخی نکات توجه کنید.)


از فشار تا لذت

شاید تصور کنید که روشن‌فکر هستید، اما همه‌ی ما افکار زیادی داریم که بر خلاف میل ما [و توسط جامعه] شکل گرفته‌اند و باید با آن‌ها مقالیه کنیم. این که همه‌ی ما به‌نوعی احساس می‌کنیم که برای داشتن سکس مقعدی تحت فشار هستیم، نشان می‌دهد که این فشار ریشه‌ی خارجی و اجتماعی دارد. سکس مقعدی مانند هر نوع دیگری از سکس اگر به درستی انجام شوند می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد. در رابطه با داشتن یا نداشتن سکس مقعدی تنها باید به علاقه‌مندی‌های جنسی خود توجه کنید [نه دید جامعه نسبت به آن]. باید دقت کنید هدف از انجام این کار چیست. اجازه ندهید تصورات دیگران روی زندگی جنسی شما تاثیر بگذارد. این موضوع به احساسات شما مربوط می‌شود. اگر از سکس مقعدی خوشتان می‌آید، انجام آن می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد.


منبع:

kinkly.com/2/903/beyond-missionary/anal-sex/butt-play-your-ifs-ands-and-buts

16361 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «