امام علی شورت فاطمه را به عنوان گرو به یک یهودی داد!

1395/05/10



علامه مجلسى در جلد ٤٣ از كتاب معروف خود، بحار الأنوار
روايتى را بدين مضمون آورده كه : حضرت علی از فرط گرسنگى و نداشتن چيزى براى خوردن در خانه, به سوى شخص يهودى رفته و از وى طلب جو ميكند.
آن شخص یهودی برای ضمانت از وى چيزى بعنوان گرو ميخواهد. امام علی نيز لباس زیر(شورتک یا شورت بلندی که رانها را پوشش میدهد يا زيرپوش، همانطور كه مجلسى در توضيح كلمه الملاءة اورده) حضرت فاطمه را كه از جنس ابريشم بود را بعنوان گرو به شخص يهودى ميدهد.
در ادامه روايت امده كه آن شخص یهودی، لباس زیر حضرت فاطمه را به خانه اش ميبرد و در اتاقی نگه ميدارد و شب هنگام همسر وى وارد اتاقی که لباس زیر فاطمه آنجا بود، ميشود و مشاهد ميكند که نوری از آن اتاق بلند شده که تمام آن اتاق را روشن کرده است.
وى برگشت و پیش شوهرش رفت و به او گفت : من از آن اتاق نور بسیار بزرگی را دیدم. مرد یهودی با تعجب و بعلت فراموش کردن موضوع لباسى که آورده و در آن اتاق گذاشته، شتابان بلند شد و به داخل اتاق رفت و مشاهده کرد که شعله های نور از آنجا متساطع شده كه به ماه درخشان شبيه است.
مرد يهودى ازين ماجرا خیلی تعجب کرد و به نور خیره شد و متوجه لباس زیر فاطمه شد.
پس یهودی و همسرش از خانه خارج شدند و هر کدام پیش خویشاوندان خود رفتند سپس با هشتاد نفر یهودی امدند و زمانی که انان متوجه این ماجرا شدند همه مسلمان شدند.
متن عربى روايت:
٣٦ ـ قب ، يج : روي أن عليا استقرض من يهودي شعيرا فاسترهنه شيئا فدفع إليه ملاءة فاطمة رهنا وكانت من الصوف فأدخلها اليهودي إلى دار ووضعها في بيت فلما كانت الليلة دخلت زوجته البيت الذي فيه الملاءة بشغل فرأت نورا ساطعا في البيت أضاءبه كله فانصرفت إلى زوجها فأخبرته بأنها رأت في ذلك البيت ضوءا عظيما فتعجب اليهودي زوجها وقد نسي أن في بيته ملاءة فاطمة ، فنهض مسرعا ودخل البيت فاذا ضياء الملاءة ينشر شعاعها كأنه يشتعل من بدر منير يلمع من قريب ، فتعجب من ذلك فأنعم النظر في موضع الملاءة فعلم أن ذلك النور من ملاءة فاطمة ، فخرج اليهودي يعدو إلى أقربائه وزوجته تعدو إلى أقربائها فاجتمع ثمانون من اليهود فرأوا ذلك فأسلموا كلهم.
بيان : الملاءة بالضم والمد الازار والريطة [١].
[١]كذا في القاموس. وفى اقرب الموارد : هى الريطة ذات لفقين و ـ ثوب يلبس على الفخذين.
توضیح مجلسی در مورد لباس مورد نظر: شورتک یا شورت بلندی که رانها را پوشش میدهد.
منابع :
بحار الأنوار – ط دارالاحیاء التراث نویسنده : العلامة المجلسي جلد : ٤٣ صفحه : ٣٠
و در چاپ ديگر بحار الأنوار جلد ٤٣ ص ٢٧-٢٨
الثاقب فى المناقب از علامه طوسى ص ٣٠١ و ٣٠٢
الخرائج و الجرائح از قطب راوندى ص ٥٣٧ و ٥٣٨

منبع: سایت نقد اسلام

16945 👀
7 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2016-07-30 20:29:33 +0430 +0430

علي كه دختر هفت ساله ي خودش ام الكلثوم رو به عقد دشمن خونيش يعني عمر دراورد فقط به خاطر اينكه عمر 57 ساله از ام الكلثوم خوشش اومد و قصد جماع با اين دختر هفت ساله رو داشت و علي رو تهديد كرد و علي هم از روي ترس ناچار به انجام اينكار شد(درس اين داستان::جلد چهارم كتاب كافي از مرجوم كليني صفحه ي 458) حالا تو از اين علي انتظار داري شورت زنشو تقديم كسي نكنه؟؟

1 ❤️

2016-07-30 20:33:18 +0430 +0430
نقل از: seven-days >مگه اون زمان شورت اختراع شده بود؟؟

بله. البته اسمش شرت نبوده. کلمه ای که مجلسی به کار می بره الملاءه است. اگر توی قاموس عربی بگردی می بینید که :

المُلاَءَةُ : المِلْحَفَة ، ثَوْبٌ مِنْ قِطْعَةٍ وَاحِدَةٍ ذُو شَقَّيْنِ مُتَضَامِنَيْنِ

یعنی لباس یک تکه با دو پاچه.

و چون فاطمه زهرا شلوار نمی پوشیده منظور همان تنبان یا شرت بی بی دو عالم است!

0 ❤️

2016-07-30 21:12:50 +0430 +0430

دروغگو

0 ❤️

2016-07-30 21:20:39 +0430 +0430

حالا خوبه فقط شورتشو گرو گذاشته خود خانم BB دو عالم رو گرو نذاشتن.

6 ❤️

2016-07-30 23:37:44 +0430 +0430

خفه شید و جقتونو بزنین
اینجا چه سایتیه و شما چه کسشعرایی میگین

1 ❤️

2016-07-31 00:59:01 +0430 +0430

من تعجب میکنم از این عادت و رفتار ابله مآبانه مسلمان جماعت, البته اون شاخه از مسلمانانی که دیگه برای ابد کرکره مغزشون رو کشیدند پایین و مغزو انداختند تو شیشه الکل و گذاشتنش رو طاقچه تا مبادا یه لحظه ازش استفاده بکنن و دیگه اونجاست که دیدی فورا تبدیل به ذغال بشن! یا مثلا آسمونها فرو بریزه رو سرشون بخاطر استفاده از مغزهاشون و اندیشه کردنشون که موجب غضب الهی بشن!!! من مخاطبم این گروه از مسلمونها هستند و نه همه اونها. چون بر خلاف یک عده ایکه میآن توی سایت واز ترس فحش خوردن و یا مثلا کلاس گذاشتن یا هر چیز دیگه, الکی میگن که مسلمان نیستند و پیرو یک آیین دیگر و یا کلا لامذهبند!من هم یک مسلمان هستم. اما این دلیل نمیشه که بخوام حقیقتی رو که مثلا میبینم برخلاف باورهای بعضا حتی غلط من هستند کتمان بکنم!
چرا تا یکی میآد و یه مطلبی رو عنوان میکنه حالا هر چی هم که باشه, شماها فورا میآین و به طرف فحش میدین و یا تهدیدش میکنید و …؟! آیا اسلام بهتون یاد داده این طرز برخورد رو با یک کسی که مخالف شما می اندیشه؟ اگر واقعا این نوع برخورد شما برگرفته از تعالیم اسلام باشه, با عرض معذرت باید بگم که عجب دین مسخره و بی منطق و غیر عقلانی دارید شماها! یا که نه, در اصل اینجور نیست و این شماها هستید که شدید کاسه داغتر از آش و از شدت جهالت و کوته فکری خودتان و تعصبات جاهلی تان دارید مثلا به خیال خودتان از اسلامتان دفاع میکنید, بازم باید گفت که این دفاع کردن نیست بلکه از ریشه خشکاندن یک حقیقت است! همین ضایع کاریهارو کردید که الان دارید نتیجه شونو در همه دنیا می بینید که تا چه میزان تنفر داره از اسلام و مسلمین و احکامش روز به روز بیشتر و بیشتر میشه! بهتر نیست بجای بالا بردن صداتون, یه کمی منطق خودتون رو قوی بکنید؟؟ بابا! طرف حالا هر کسیه! اومده و بصورت مستند و مستدل با آدرس و اسم از توی یکی از معتبرترین منابع روایی و احادیث شیعه که عبارته از " بحارالانوار علامه مجلسی " یه روایتی رو نقل کرده. از زبان خودش که نگفته شما دارید بهش فحش میدید یا بهش میگید دروغگو!!! اگه موضوع باب میلت نیست, این فحش هارو باید به اون مجلسی روانی و سفیه و عقب افتاده ذهنی بگید که اومده و چون مفت خور بوده و بیکار, برداشته چند 10 جلد که هر کدومش چند 100 صفحه هست رو نوشته و تماما با این خزعبلات و حتی بسیار ضایع تر از اینهاشو هم پر کرده و تازه شده معتبرترین کتب شیعه! اون کلینی روان پریش هم که از این بدتر! فقط کافیه چند تا از اون روایات و فتواهاشو بخونی تا پی ببری به عمق و شدت عفب افتادگی و روانی بودنش! حالا تو به اسم دفاع از مثلا اسلامت هی بیا و به این و اون فحش بده. به منم بدترشو بده. چه فرقی ایجاد میشه در قضیه؟ آیا میتونی این منابع مورد تایید آخوندهای مورد قبولت رو نفی کنی؟ مسلما که نه. پس سنگین تر و باوقارتره که یا تو دلیلت محکمتر از مال مجلسی و کلینی باشه و یا اگه چیزی نداری, دیگه مثل یه بچه خوب ساکت بشینی و توی خلوتت به بیشمار سوتی و نقطه ضعف هایی که متاسفانه همه ادیان ابراهیمی که یکیش هم اسلامه و احکام نورانیش داره بیندیشی! البته اگه تا حالا چیزی بنام عقل براتون سالم مونده باشه!

6 ❤️

2016-07-31 01:47:54 +0430 +0430

حالا یه خاطره من میگم تو توی دفتر خاطراتت بنویس:یه روز یه مردی که شباهت زیادی به امثال تو داشت اومد ا-ل-ت-م-ا-س کرد که بهش کمک کنم.گفتم رو چه حسابی این مبلغ رو بهت بدم؟گفت همینجوری بده.گفتم ینی تو اینقدر ا-ل-ا-غ-ی که بلد نیستی بگی محض ر-ض-ا-ی خدا بده؟گفت من خ-د-ا رو قبول ندارم.گفتم پس به جای پول یه چیزی بهم بده که ارزشش رو داشته باشه.اونم آدرس خ-و-ن-ه-ا-ش و ش-م-ا-ر-ه ز-ن-ش-و داد گفت هر وقت خواستی بیا یه ح-ا-ل-ی ب-ک-ن.من که نه پول رو دادم نه خونه اش رفتم ولی حتما یه نفر دیگه رفته.اینجوریه که م-و-ج-د-ا-ت-ی مثل تو بوجود میان که ما بهشون میگیم ح-ر-و-م ز-ا-د-ه.

2 ❤️

2016-07-31 04:11:23 +0430 +0430
نقل از: siyamak1020 من تعجب میکنم از این عادت و رفتار ابله مآبانه مسلمان جماعت, البته اون شاخه از مسلمانانی که دیگه برای ابد کرکره مغزشون رو کشیدند پایین و مغزو انداختند تو شیشه الکل و گذاشتنش رو طاقچه تا مبادا یه لحظه ازش استفاده بکنن و دیگه اونجاست که دیدی فورا تبدیل به ذغال بشن! یا مثلا آسمونها فرو بریزه رو سرشون بخاطر استفاده از مغزهاشون و اندیشه کردنشون که موجب غضب الهی بشن!!! من مخاطبم این گروه از مسلمونها هستند و نه همه اونها. چون بر خلاف یک عده ایکه میآن توی سایت واز ترس فحش خوردن و یا مثلا کلاس گذاشتن یا هر چیز دیگه, الکی میگن که مسلمان نیستند و پیرو یک آیین دیگر و یا کلا لامذهبند!من هم یک مسلمان هستم. اما این دلیل نمیشه که بخوام حقیقتی رو که مثلا میبینم برخلاف باورهای بعضا حتی غلط من هستند کتمان بکنم! چرا تا یکی میآد و یه مطلبی رو عنوان میکنه حالا هر چی هم که باشه, شماها فورا میآین و به طرف فحش میدین و یا تهدیدش میکنید و ...؟! آیا اسلام بهتون یاد داده این طرز برخورد رو با یک کسی که مخالف شما می اندیشه؟ اگر واقعا این نوع برخورد شما برگرفته از تعالیم اسلام باشه, با عرض معذرت باید بگم که عجب دین مسخره و بی منطق و غیر عقلانی دارید شماها! یا که نه, در اصل اینجور نیست و این شماها هستید که شدید کاسه داغتر از آش و از شدت جهالت و کوته فکری خودتان و تعصبات جاهلی تان دارید مثلا به خیال خودتان از اسلامتان دفاع میکنید, بازم باید گفت که این دفاع کردن نیست بلکه از ریشه خشکاندن یک حقیقت است! همین ضایع کاریهارو کردید که الان دارید نتیجه شونو در همه دنیا می بینید که تا چه میزان تنفر داره از اسلام و مسلمین و احکامش روز به روز بیشتر و بیشتر میشه! بهتر نیست بجای بالا بردن صداتون, یه کمی منطق خودتون رو قوی بکنید؟؟ بابا! طرف حالا هر کسیه! اومده و بصورت مستند و مستدل با آدرس و اسم از توی یکی از معتبرترین منابع روایی و احادیث شیعه که عبارته از " بحارالانوار علامه مجلسی " یه روایتی رو نقل کرده. از زبان خودش که نگفته شما دارید بهش فحش میدید یا بهش میگید دروغگو!!! اگه موضوع باب میلت نیست, این فحش هارو باید به اون مجلسی روانی و سفیه و عقب افتاده ذهنی بگید که اومده و چون مفت خور بوده و بیکار, برداشته چند 10 جلد که هر کدومش چند 100 صفحه هست رو نوشته و تماما با این خزعبلات و حتی بسیار ضایع تر از اینهاشو هم پر کرده و تازه شده معتبرترین کتب شیعه! اون کلینی روان پریش هم که از این بدتر! فقط کافیه چند تا از اون روایات و فتواهاشو بخونی تا پی ببری به عمق و شدت عفب افتادگی و روانی بودنش! حالا تو به اسم دفاع از مثلا اسلامت هی بیا و به این و اون فحش بده. به منم بدترشو بده. چه فرقی ایجاد میشه در قضیه؟ آیا میتونی این منابع مورد تایید آخوندهای مورد قبولت رو نفی کنی؟ مسلما که نه. پس سنگین تر و باوقارتره که یا تو دلیلت محکمتر از مال مجلسی و کلینی باشه و یا اگه چیزی نداری, دیگه مثل یه بچه خوب ساکت بشینی و توی خلوتت به بیشمار سوتی و نقطه ضعف هایی که متاسفانه همه ادیان ابراهیمی که یکیش هم اسلامه و احکام نورانیش داره بیندیشی! البته اگه تا حالا چیزی بنام عقل براتون سالم مونده باشه!

کسی کامنت آقای syamak1020 رو بخونه و اعتراض داشته باشه ثابت میکنه که یا قدرت درک و فهم قابلی نداره یا خودش رو زده به …

0 ❤️

2016-07-31 05:01:13 +0430 +0430

مشخصه مادرانتان و جد و نیاکانتان از آلت تناسلی بزرگ حضرت علی (ع) قبلا بهره مند شده اند بی پدر و مادرهای عوضی

3 ❤️

2016-07-31 06:02:00 +0430 +0430
نقل از: سیسا11 مشخصه مادرانتان و جد و نیاکانتان از آلت تناسلی بزرگ حضرت علی (ع) قبلا بهره مند شده اند بی پدر و مادرهای عوضی

من خودم بهره نبردم متاسفانه چون زمان حضرت نبودم از شانس بد اما جدو نیاکانم احتمالا بردن چون تو تاریخ هست که نوشته این حضرت علی با پسراش حسنین جزو سرداران لشکر عمر بودن تو جریان حمله اعراب به ایران و تمام شهرهای ایرانو گاییدن و کلی از ایرانیها رو یا کشتن یا بهشون تجاوز کردن یا به بردگی گرفتن احتمالا جدو نیکان شما و کلا همه بهره بردن برای همون که به یه تعداد از ایرانیها میگن سید چون نسلشون از آب منی حضرت هست. حالا بگذریم تو هم پسر گلم از حق نگذریم از عکس پروفایلت معلومه شوشول خیلی خوبی داری پایه ای برای محرم طرفای تاسوعا و عاشورا قرار بزاریم برا کونکونک بازی اگه هستی پیام بده. :-* ?

2 ❤️

2016-07-31 14:38:57 +0430 +0430

روایت داریم شرت نورانی حضرت این شکلی بوده:




2016-07-31 14:46:00 +0430 +0430
نقل از: off_boy حالا یه خاطره من میگم تو توی دفتر خاطراتت بنویس:یه روز یه مردی که شباهت زیادی به امثال تو داشت اومد ا-ل-ت-م-ا-س کرد که بهش کمک کنم.گفتم رو چه حسابی این مبلغ رو بهت بدم؟گفت همینجوری بده.گفتم ینی تو اینقدر ا-ل-ا-غ-ی که بلد نیستی بگی محض ر-ض-ا-ی خدا بده؟گفت من خ-د-ا رو قبول ندارم.گفتم پس به جای پول یه چیزی بهم بده که ارزشش رو داشته باشه.اونم آدرس خ-و-ن-ه-ا-ش و ش-م-ا-ر-ه ز-ن-ش-و داد گفت هر وقت خواستی بیا یه ح-ا-ل-ی ب-ک-ن.من که نه پول رو دادم نه خونه اش رفتم ولی حتما یه نفر دیگه رفته.اینجوریه که م-و-ج-د-ا-ت-ی مثل تو بوجود میان که ما بهشون میگیم ح-ر-و-م ز-ا-د-ه.

ميدوني فقط يه مشت كسشر تفت دادي رفتي؟؟؟؟

0 ❤️

2016-07-31 15:03:04 +0430 +0430
نقل از: Julia
نقل از: off_boy حالا یه خاطره من میگم تو توی دفتر خاطراتت بنویس:یه روز یه مردی که شباهت زیادی به امثال تو داشت اومد ا-ل-ت-م-ا-س کرد که بهش کمک کنم.گفتم رو چه حسابی این مبلغ رو بهت بدم؟گفت همینجوری بده.گفتم ینی تو اینقدر ا-ل-ا-غ-ی که بلد نیستی بگی محض ر-ض-ا-ی خدا بده؟گفت من خ-د-ا رو قبول ندارم.گفتم پس به جای پول یه چیزی بهم بده که ارزشش رو داشته باشه.اونم آدرس خ-و-ن-ه-ا-ش و ش-م-ا-ر-ه ز-ن-ش-و داد گفت هر وقت خواستی بیا یه ح-ا-ل-ی ب-ک-ن.من که نه پول رو دادم نه خونه اش رفتم ولی حتما یه نفر دیگه رفته.اینجوریه که م-و-ج-د-ا-ت-ی مثل تو بوجود میان که ما بهشون میگیم ح-ر-و-م ز-ا-د-ه.

ميدوني فقط يه مشت كسشر تفت دادي رفتي؟؟؟؟

اون یارو خودش زیر هر داستان هر نویسنده سایت فقط فحش میزاره بعد از قهوه ای شدن چندتا امام گوزو که اصلا هیچ ارزشی نداشتن ناراحت میشه.

0 ❤️

2016-07-31 15:46:46 +0430 +0430

اگه اظهار فضل و کمال نکنی ملت نمیگن هیچی بارت نیست! با این تاپیک و سردرش مشخصه قصدت چی چی بوده و بزور گشتی واسه اثباتشم از میون پیغمبرا جرجیسو انتخاب کردی !

دوما که نوشته ها و احادیث کتاب بحارالانوار علامه مجلسی خودش جای یه دنیا بحث و شک و شبهه داره ، در مورد صراحت و واقعیتش هیچ منبع و مدرک موثقی در دست نیست و اینا صرفا یه مشت نوشتس که از نسلی منتقل شده نسل بعد

در آخر بازم برای بار n ام میگم که آلت معظم در تفکر بعضی از عزیزانی که حرف گنده تر از دهنشونو بلغور میکنن

2 ❤️

2016-07-31 16:05:36 +0430 +0430
نقل از: Master_Fucker اگه اظهار فضل و کمال نکنی ملت نمیگن هیچی بارت نیست! با این تاپیک و سردرش مشخصه قصدت چی چی بوده و بزور گشتی واسه اثباتشم از میون پیغمبرا جرجیسو انتخاب کردی !

دوما که نوشته ها و احادیث کتاب بحارالانوار علامه مجلسی خودش جای یه دنیا بحث و شک و شبهه داره ، در مورد صراحت و واقعیتش هیچ منبع و مدرک موثقی در دست نیست و اینا صرفا یه مشت نوشتس که از نسلی منتقل شده نسل بعد

در آخر بازم برای بار n ام میگم که آلت معظم در تفکر بعضی از عزیزانی که حرف گنده تر از دهنشونو بلغور میکنن

عجب!!!پس جاي شك و شبهه داره؟؟؟؟ ? ? ? حاضرم قسم بخورم الان چون به نفع شما مسلمونا نيست کتاب بحارالانوار علامه مجلسی رو انكار ميكنيد ولي اگه موقعيت عوض شه اين كتاب ميشه برگ برندتون…در جلد چهارم كتاب كافي از مرحوم كليني (كه به كتب اربعه معروفه و بسيار مورد تاييد شيعيانه) در صفحه ي 458 نوشته كه علي دختر 7 ساله ي خودش ام الكلثوم رو به دشمن اون زمانش يعني عمر 57 ساله داده چون عمر وقتي ام الكلثوم رو ديد ازش خوشش اومد و قصد جماع با اونو كرد و از علي اونو خواستگاري كرد ولي علي در ابتدا اونو نپذيرفت كه عمر علي رو تهديد كرد و علي از روي ترس اين پسشنهاد رو پذيرفت.ببينم تو اينو چطور ماله كشي ميكني؟؟؟

-1 ❤️

2016-07-31 16:39:29 +0430 +0430

رفتی از سایتی که هیچ دلیلی بر صحت حرفاش نیست مطلب آوردی بعد ادعای روشن فکری هم میکنی، هر وقت رفتی همین سندی که گفتی رو خودت عکس گرفتی از روی کتابش نشون دادی اون وقت بیا اظهار نظر کن، امام علی نصف کوفه مال اون بوده، نخلستان هایی که امام علی داشته شما ها هفت جد آبادتون ندیدن به خودشون، همه رو وقف کرده وگرنه معاویه نصف امام علی هم سرمایه نداشته اون وقت از شدت گرسنگی بیاد گدایی کنه از کسی؟
یکم فکر کردن خیلی خوبه ها، فقط مونده بود به امام علی انگ گدایی و بی غیرتی بزنن، خاک بر سر افرادی که بدون فکر کردن حرفی رو میزنن، اومده طرف توی سایتش گفته فلانی( نصفشون معلوم نیست کی هستن اصلا) در کتاب فلان ( کتابه اصلا یا وجود نداره یا اگه وجود داره معتبر نیست یا مال علمای وهابی و ضد شیعه است، در جلد فلان و صفحه فلان با این متن که عمرا اگه یکی از اونایی که میخونن برن دنبال اینکه این متن چیه و معنیش چیه چون همه اونایی که میرن توی این سایت فقط باور میکنن و دنبال راست و دروغش نمیرن مثل همین کسی که این پست رو گذاشته فقط کپی پیست کرده
امام حسین راست گفت وقتی دید کوفی ها به هیچ صراطی مستقیم نیستن گفت اگه دین ندارید آدم باشید، اینو برای شما ها گفته بیشتر
از خوابی که خیلی وقته داخلش هستید بیدار شید
الان باز یکی میاد میگه تو که خیلی مذهبی هستی اینجا چی کار میکنی؟
خب اگه بده خودت اینجا چیکار میکنی
اگه خوبه پس مشکلی نداره
یه بار فکر نکردید که ادمین سایت چه آدم خوبیه که برای این که به جوانان ملتش برای ارضای غریزه شون کمک کنه حالا از هر راهی (مخصوصا اشکال دارش)
چه آدم خیریه که از وقت و هزینه اش میزنه تا جوانان روشن فکر ملتش ارضا بشن یه وقت کم نیارن توی ارضای شهوتشون
یک نفر این فکر رو نکرد
چون پای شهوت که میاد وسط دیگه انسان با حیوون فرقی نداره و حالیش نیست
کمی فکر بد نیست خدایی

1 ❤️

2016-07-31 17:03:50 +0430 +0430
نقل از: seven-days
نقل از: aloneghost رفتی از سایتی که هیچ دلیلی بر صحت حرفاش نیست مطلب آوردی بعد ادعای روشن فکری هم میکنی، هر وقت رفتی همین سندی که گفتی رو خودت عکس گرفتی از روی کتابش نشون دادی اون وقت بیا اظهار نظر کن، امام علی نصف کوفه مال اون بوده، نخلستان هایی که امام علی داشته شما ها هفت جد آبادتون ندیدن به خودشون، همه رو وقف کرده وگرنه معاویه نصف امام علی هم سرمایه نداشته اون وقت از شدت گرسنگی بیاد گدایی کنه از کسی؟ یکم فکر کردن خیلی خوبه ها، فقط مونده بود به امام علی انگ گدایی و بی غیرتی بزنن، خاک بر سر افرادی که بدون فکر کردن حرفی رو میزنن، اومده طرف توی سایتش گفته فلانی( نصفشون معلوم نیست کی هستن اصلا) در کتاب فلان ( کتابه اصلا یا وجود نداره یا اگه وجود داره معتبر نیست یا مال علمای وهابی و ضد شیعه است، در جلد فلان و صفحه فلان با این متن که عمرا اگه یکی از اونایی که میخونن برن دنبال اینکه این متن چیه و معنیش چیه چون همه اونایی که میرن توی این سایت فقط باور میکنن و دنبال راست و دروغش نمیرن مثل همین کسی که این پست رو گذاشته فقط کپی پیست کرده امام حسین راست گفت وقتی دید کوفی ها به هیچ صراطی مستقیم نیستن گفت اگه دین ندارید آدم باشید، اینو برای شما ها گفته بیشتر از خوابی که خیلی وقته داخلش هستید بیدار شید الان باز یکی میاد میگه تو که خیلی مذهبی هستی اینجا چی کار میکنی؟ خب اگه بده خودت اینجا چیکار میکنی اگه خوبه پس مشکلی نداره یه بار فکر نکردید که ادمین سایت چه آدم خوبیه که برای این که به جوانان ملتش برای ارضای غریزه شون کمک کنه حالا از هر راهی (مخصوصا اشکال دارش) چه آدم خیریه که از وقت و هزینه اش میزنه تا جوانان روشن فکر ملتش ارضا بشن یه وقت کم نیارن توی ارضای شهوتشون یک نفر این فکر رو نکرد چون پای شهوت که میاد وسط دیگه انسان با حیوون فرقی نداره و حالیش نیست کمی فکر بد نیست خدایی

من اگه میام این سایت خو به جهنم اعتقاغدی ندارم پس برای من اشکالی نداره ولی برای تو اشکال داره چون قراره بخاطر این کار ببرنت جهنم

در ضمن اینکه بگی تمام مدارکی که علیه یه فرد وجود وجود داره جعلیه ولی تمام اسنادی که اونو خوب نشون میده اصل و بدون شکه درست نیست. خودمونیم ینی امام علی از اول تا اخر عمرش حتی یه قدم کج برنداشته؟؟؟؟اونم ادمه دیگه

هرگز من رو به خاطر اومدن به این سایت جهنم نمیبرن، اتفاقا برعکس، اگه من تونستم کسیو با حرفام از خواب غفلت بیدار کنم جام بهشته، بعدشم سندی معتبره که نویسنده اش معتبر باشه، سایتی که معلوم نیست اصلا کی با چه نیتی درستش کرده کجاش معتبره؟ کمی هم فکر کردن واقعا خوبه، به جز اون فکر هم خوب چیزیه واقعا، اون افرادی که میان اینجا میگن روی فلان عضو خانواده ام بی غیرتم اونا شاید شورت همسرشون رو برن برای گدایی بدن، نه کسی که حتی بسیاری از دانشمندان بزرگه خارجی و غیر مسلمون سرش قسم میخورن، نه کسی که فقط اون بود که داخل خانه خدا به دنیا اومد، علاوه بر اون، اینه که میگی امام علی آدمه منم میدونم که آدمه، اگه فرشته بود و گناه نمیکرد که دیگه هیچ کی توی این دنیا سعی بر انجام ندادن گناه نمیکرد، چون همه میگفتن وقتی هیچ تا حالا نبوده که گناه نکنه پس ما هم نمیتونم اون وقت دنیا تا حالا از بین رفته بود، همه ما توی زندگی الگو هایی داریم، اگه قرار باشه کسی نباشه که بشه الگو قرار داشت برای پاک بودن و بی گناه بودن دنیا به گند کشیده میشد، تمامی امام ها و پیامبران برای همین اومدن، اگه حتی یک گناه هم انجام میدادن کسی دیگه بهشون اعتماد نمیکرد و اونا رو الگوی خودشون قرار نمیداد و اصلا نه دین یهود نه مسیح نه اسلام وجود نداشت، من از شما متشکرم که مثل خیلیا با فحش دادن جواب من رو ندادی و محترمانه صحبت کردی

1 ❤️

2016-07-31 17:05:58 +0430 +0430
نقل از: aloneghost
نقل از: seven-days
نقل از: aloneghost رفتی از سایتی که هیچ دلیلی بر صحت حرفاش نیست مطلب آوردی بعد ادعای روشن فکری هم میکنی، هر وقت رفتی همین سندی که گفتی رو خودت عکس گرفتی از روی کتابش نشون دادی اون وقت بیا اظهار نظر کن، امام علی نصف کوفه مال اون بوده، نخلستان هایی که امام علی داشته شما ها هفت جد آبادتون ندیدن به خودشون، همه رو وقف کرده وگرنه معاویه نصف امام علی هم سرمایه نداشته اون وقت از شدت گرسنگی بیاد گدایی کنه از کسی؟ یکم فکر کردن خیلی خوبه ها، فقط مونده بود به امام علی انگ گدایی و بی غیرتی بزنن، خاک بر سر افرادی که بدون فکر کردن حرفی رو میزنن، اومده طرف توی سایتش گفته فلانی( نصفشون معلوم نیست کی هستن اصلا) در کتاب فلان ( کتابه اصلا یا وجود نداره یا اگه وجود داره معتبر نیست یا مال علمای وهابی و ضد شیعه است، در جلد فلان و صفحه فلان با این متن که عمرا اگه یکی از اونایی که میخونن برن دنبال اینکه این متن چیه و معنیش چیه چون همه اونایی که میرن توی این سایت فقط باور میکنن و دنبال راست و دروغش نمیرن مثل همین کسی که این پست رو گذاشته فقط کپی پیست کرده امام حسین راست گفت وقتی دید کوفی ها به هیچ صراطی مستقیم نیستن گفت اگه دین ندارید آدم باشید، اینو برای شما ها گفته بیشتر از خوابی که خیلی وقته داخلش هستید بیدار شید الان باز یکی میاد میگه تو که خیلی مذهبی هستی اینجا چی کار میکنی؟ خب اگه بده خودت اینجا چیکار میکنی اگه خوبه پس مشکلی نداره یه بار فکر نکردید که ادمین سایت چه آدم خوبیه که برای این که به جوانان ملتش برای ارضای غریزه شون کمک کنه حالا از هر راهی (مخصوصا اشکال دارش) چه آدم خیریه که از وقت و هزینه اش میزنه تا جوانان روشن فکر ملتش ارضا بشن یه وقت کم نیارن توی ارضای شهوتشون یک نفر این فکر رو نکرد چون پای شهوت که میاد وسط دیگه انسان با حیوون فرقی نداره و حالیش نیست کمی فکر بد نیست خدایی

من اگه میام این سایت خو به جهنم اعتقاغدی ندارم پس برای من اشکالی نداره ولی برای تو اشکال داره چون قراره بخاطر این کار ببرنت جهنم

در ضمن اینکه بگی تمام مدارکی که علیه یه فرد وجود وجود داره جعلیه ولی تمام اسنادی که اونو خوب نشون میده اصل و بدون شکه درست نیست. خودمونیم ینی امام علی از اول تا اخر عمرش حتی یه قدم کج برنداشته؟؟؟؟اونم ادمه دیگه

هرگز من رو به خاطر اومدن به این سایت جهنم نمیبرن، اتفاقا برعکس، اگه من تونستم کسیو با حرفام از خواب غفلت بیدار کنم جام بهشته، بعدشم سندی معتبره که نویسنده اش معتبر باشه، سایتی که معلوم نیست اصلا کی با چه نیتی درستش کرده کجاش معتبره؟ کمی هم فکر کردن واقعا خوبه، به جز اون فکر هم خوب چیزیه واقعا، اون افرادی که میان اینجا میگن روی فلان عضو خانواده ام بی غیرتم اونا شاید شورت همسرشون رو برن برای گدایی بدن، نه کسی که حتی بسیاری از دانشمندان بزرگه خارجی و غیر مسلمون سرش قسم میخورن، نه کسی که فقط اون بود که داخل خانه خدا به دنیا اومد، علاوه بر اون، اینه که میگی امام علی آدمه منم میدونم که آدمه، اگه فرشته بود و گناه نمیکرد که دیگه هیچ کی توی این دنیا سعی بر انجام ندادن گناه نمیکرد، چون همه میگفتن وقتی هیچ تا حالا نبوده که گناه نکنه پس ما هم نمیتونم اون وقت دنیا تا حالا از بین رفته بود، همه ما توی زندگی الگو هایی داریم، اگه قرار باشه کسی نباشه که بشه الگو قرار داشت برای پاک بودن و بی گناه بودن دنیا به گند کشیده میشد، تمامی امام ها و پیامبران برای همین اومدن، اگه حتی یک گناه هم انجام میدادن کسی دیگه بهشون اعتماد نمیکرد و اونا رو الگوی خودشون قرار نمیداد و اصلا نه دین یهود نه مسیح نه اسلام وجود نداشت، من از شما متشکرم که مثل خیلیا با فحش دادن جواب من رو ندادی و محترمانه صحبت کردی

چندتا كامنت بالاتر كامنت منو ميبيني…اونو بخون ببينم چجوري اونو ماله كشي ميكنه دوست بسيجي گرامي

0 ❤️

2016-07-31 17:10:06 +0430 +0430
نقل از: Julia

علي كه دختر هفت ساله ي خودش ام الكلثوم رو به عقد دشمن خونيش يعني عمر دراورد فقط به خاطر اينكه عمر 57 ساله از ام الكلثوم خوشش اومد و قصد جماع با اين دختر هفت ساله رو داشت و علي رو تهديد كرد و علي هم از روي ترس ناچار به انجام اينكار شد(درس اين داستان::جلد چهارم كتاب كافي از مرجوم كليني صفحه ي 458) حالا تو از اين علي انتظار داري شورت زنشو تقديم كسي نكنه؟؟

شما که از خودت حرف میزنی اول توی اینترنت توی منابع درست نه سایت هایی که معلوم نیست کی نوشته سرچ کن اون وقت ببین عمر همسر ام کلثوم بوده یا نه، فقط توی گوگل بزن همسر عمر جوابت رو میده

0 ❤️

2016-07-31 17:14:20 +0430 +0430
نقل از: aloneghost
نقل از: Julia

علي كه دختر هفت ساله ي خودش ام الكلثوم رو به عقد دشمن خونيش يعني عمر دراورد فقط به خاطر اينكه عمر 57 ساله از ام الكلثوم خوشش اومد و قصد جماع با اين دختر هفت ساله رو داشت و علي رو تهديد كرد و علي هم از روي ترس ناچار به انجام اينكار شد(درس اين داستان::جلد چهارم كتاب كافي از مرجوم كليني صفحه ي 458) حالا تو از اين علي انتظار داري شورت زنشو تقديم كسي نكنه؟؟

شما که از خودت حرف میزنی اول توی اینترنت توی منابع درست نه سایت هایی که معلوم نیست کی نوشته سرچ کن اون وقت ببین عمر همسر ام کلثوم بوده یا نه، فقط توی گوگل بزن همسر عمر جوابت رو میده

مغلطه كردن تو امثال شما مسلمونا هست چون جوابي ندارين فرافكني ميكنين…عزيز من بهت ادرس دقيق دادم و خودم چك كردم و اينو از زبون يه اخوند معروف كه تو تلويزيون هم مياد شنيدم.باز چي ميگي؟؟

0 ❤️

2016-07-31 17:33:33 +0430 +0430
نقل از: Julia
نقل از: aloneghost
نقل از: Julia

علي كه دختر هفت ساله ي خودش ام الكلثوم رو به عقد دشمن خونيش يعني عمر دراورد فقط به خاطر اينكه عمر 57 ساله از ام الكلثوم خوشش اومد و قصد جماع با اين دختر هفت ساله رو داشت و علي رو تهديد كرد و علي هم از روي ترس ناچار به انجام اينكار شد(درس اين داستان::جلد چهارم كتاب كافي از مرجوم كليني صفحه ي 458) حالا تو از اين علي انتظار داري شورت زنشو تقديم كسي نكنه؟؟

شما که از خودت حرف میزنی اول توی اینترنت توی منابع درست نه سایت هایی که معلوم نیست کی نوشته سرچ کن اون وقت ببین عمر همسر ام کلثوم بوده یا نه، فقط توی گوگل بزن همسر عمر جوابت رو میده

مغلطه كردن تو امثال شما مسلمونا هست چون جوابي ندارين فرافكني ميكنين…عزيز من بهت ادرس دقيق دادم و خودم چك كردم و اينو از زبون يه اخوند معروف كه تو تلويزيون هم مياد شنيدم.باز چي ميگي؟؟

بنده همین الان کتاب اصول کافی جلد 4 رو دانلود کردم ولی اصلا حرف شما داخلش نبود حتی یه بار خواستم اینجا کپی کنم ولی گفت متن شما لینک غیر مجاز داره، مدرکت هم دروغ بود.

0 ❤️

2016-07-31 17:35:38 +0430 +0430
نقل از: aloneghost
نقل از: Julia
نقل از: aloneghost
نقل از: Julia

علي كه دختر هفت ساله ي خودش ام الكلثوم رو به عقد دشمن خونيش يعني عمر دراورد فقط به خاطر اينكه عمر 57 ساله از ام الكلثوم خوشش اومد و قصد جماع با اين دختر هفت ساله رو داشت و علي رو تهديد كرد و علي هم از روي ترس ناچار به انجام اينكار شد(درس اين داستان::جلد چهارم كتاب كافي از مرجوم كليني صفحه ي 458) حالا تو از اين علي انتظار داري شورت زنشو تقديم كسي نكنه؟؟

شما که از خودت حرف میزنی اول توی اینترنت توی منابع درست نه سایت هایی که معلوم نیست کی نوشته سرچ کن اون وقت ببین عمر همسر ام کلثوم بوده یا نه، فقط توی گوگل بزن همسر عمر جوابت رو میده

مغلطه كردن تو امثال شما مسلمونا هست چون جوابي ندارين فرافكني ميكنين…عزيز من بهت ادرس دقيق دادم و خودم چك كردم و اينو از زبون يه اخوند معروف كه تو تلويزيون هم مياد شنيدم.باز چي ميگي؟؟

بنده همین الان کتاب اصول کافی جلد 4 رو دانلود کردم ولی اصلا حرف شما داخلش نبود حتی یه بار خواستم اینجا کپی کنم ولی گفت متن شما لینک غیر مجاز داره، مدرکت هم دروغ بود.

اينم مدرك موثق ترش

0 ❤️

2016-07-31 17:38:19 +0430 +0430

نگاه كن با مدرك دقيق تر و خود كتاب

0 ❤️

2016-07-31 17:42:19 +0430 +0430
نقل از: siyamak1020 من تعجب میکنم از این عادت و رفتار ابله مآبانه مسلمان جماعت, البته اون شاخه از مسلمانانی که دیگه برای ابد کرکره مغزشون رو کشیدند پایین و مغزو انداختند تو شیشه الکل و گذاشتنش رو طاقچه تا مبادا یه لحظه ازش استفاده بکنن و دیگه اونجاست که دیدی فورا تبدیل به ذغال بشن! یا مثلا آسمونها فرو بریزه رو سرشون بخاطر استفاده از مغزهاشون و اندیشه کردنشون که موجب غضب الهی بشن!!! من مخاطبم این گروه از مسلمونها هستند و نه همه اونها. چون بر خلاف یک عده ایکه میآن توی سایت واز ترس فحش خوردن و یا مثلا کلاس گذاشتن یا هر چیز دیگه, الکی میگن که مسلمان نیستند و پیرو یک آیین دیگر و یا کلا لامذهبند!من هم یک مسلمان هستم. اما این دلیل نمیشه که بخوام حقیقتی رو که مثلا میبینم برخلاف باورهای بعضا حتی غلط من هستند کتمان بکنم! چرا تا یکی میآد و یه مطلبی رو عنوان میکنه حالا هر چی هم که باشه, شماها فورا میآین و به طرف فحش میدین و یا تهدیدش میکنید و ...؟! آیا اسلام بهتون یاد داده این طرز برخورد رو با یک کسی که مخالف شما می اندیشه؟ اگر واقعا این نوع برخورد شما برگرفته از تعالیم اسلام باشه, با عرض معذرت باید بگم که عجب دین مسخره و بی منطق و غیر عقلانی دارید شماها! یا که نه, در اصل اینجور نیست و این شماها هستید که شدید کاسه داغتر از آش و از شدت جهالت و کوته فکری خودتان و تعصبات جاهلی تان دارید مثلا به خیال خودتان از اسلامتان دفاع میکنید, بازم باید گفت که این دفاع کردن نیست بلکه از ریشه خشکاندن یک حقیقت است! همین ضایع کاریهارو کردید که الان دارید نتیجه شونو در همه دنیا می بینید که تا چه میزان تنفر داره از اسلام و مسلمین و احکامش روز به روز بیشتر و بیشتر میشه! بهتر نیست بجای بالا بردن صداتون, یه کمی منطق خودتون رو قوی بکنید؟؟ بابا! طرف حالا هر کسیه! اومده و بصورت مستند و مستدل با آدرس و اسم از توی یکی از معتبرترین منابع روایی و احادیث شیعه که عبارته از " بحارالانوار علامه مجلسی " یه روایتی رو نقل کرده. از زبان خودش که نگفته شما دارید بهش فحش میدید یا بهش میگید دروغگو!!! اگه موضوع باب میلت نیست, این فحش هارو باید به اون مجلسی روانی و سفیه و عقب افتاده ذهنی بگید که اومده و چون مفت خور بوده و بیکار, برداشته چند 10 جلد که هر کدومش چند 100 صفحه هست رو نوشته و تماما با این خزعبلات و حتی بسیار ضایع تر از اینهاشو هم پر کرده و تازه شده معتبرترین کتب شیعه! اون کلینی روان پریش هم که از این بدتر! فقط کافیه چند تا از اون روایات و فتواهاشو بخونی تا پی ببری به عمق و شدت عفب افتادگی و روانی بودنش! حالا تو به اسم دفاع از مثلا اسلامت هی بیا و به این و اون فحش بده. به منم بدترشو بده. چه فرقی ایجاد میشه در قضیه؟ آیا میتونی این منابع مورد تایید آخوندهای مورد قبولت رو نفی کنی؟ مسلما که نه. پس سنگین تر و باوقارتره که یا تو دلیلت محکمتر از مال مجلسی و کلینی باشه و یا اگه چیزی نداری, دیگه مثل یه بچه خوب ساکت بشینی و توی خلوتت به بیشمار سوتی و نقطه ضعف هایی که متاسفانه همه ادیان ابراهیمی که یکیش هم اسلامه و احکام نورانیش داره بیندیشی! البته اگه تا حالا چیزی بنام عقل براتون سالم مونده باشه!

یکی از معقولترین و منطقی ترین متنهایی که تو بحثهای دینی خوندم. مرسی. ?

0 ❤️

2016-07-31 17:57:34 +0430 +0430
نقل از: Julia نگاه كن با مدرك دقيق تر و خود كتاب

فکر کردی سایتی مثل یوتیوب که مال ضد شیعه هاست میاد مدرک درست میزاره، من جلد پنجم رو هم دیدم اصلا همچین مطلبی وجود نداشت، خود کتاب اصلی رو ول کردی چسبیدی به فیلم های توی یوتیوب، فقط برو خود کتاب رو ازش عکس بگیر بیار این مطلب رو، این سایت نمیزاره من لینک بزارم هر چی میزارم یا میگه دوست یابی توی این تاپیک ممنوعه یا میگه لینک معتبر نیست، شما برو خود کتاب رو با چشم های خودت ببین و عکسش رو برام بفرست، شما که ادعا داری همچین مطلبی هست، انقدر هم برای من از این سایت از اون سایت فیلم و عکس نزار، از خودت چیزی بیار، گفتم به یارو میگن شاهدت کیه میگه دمم همینه

0 ❤️

2016-07-31 18:05:01 +0430 +0430
نقل از: aloneghost
نقل از: Julia

علي كه دختر هفت ساله ي خودش ام الكلثوم رو به عقد دشمن خونيش يعني عمر دراورد فقط به خاطر اينكه عمر 57 ساله از ام الكلثوم خوشش اومد و قصد جماع با اين دختر هفت ساله رو داشت و علي رو تهديد كرد و علي هم از روي ترس ناچار به انجام اينكار شد(درس اين داستان::جلد چهارم كتاب كافي از مرجوم كليني صفحه ي 458) حالا تو از اين علي انتظار داري شورت زنشو تقديم كسي نكنه؟؟

شما که از خودت حرف میزنی اول توی اینترنت توی منابع درست نه سایت هایی که معلوم نیست کی نوشته سرچ کن اون وقت ببین عمر همسر ام کلثوم بوده یا نه، فقط توی گوگل بزن همسر عمر جوابت رو میده

**ابوبکر، خلیفه اول = پدر زن محمد **

عمر ، خلیفه دوم = پدر زن محمد

**عثمان ، خلیفه سوم = دو بار داماد محمد (شوهر رقیه و ام کلثوم ) **

علی ، خلیفه چهارم = داماد محمد

.

عمر ، خلیفه دوم = داماد علی ، خلیفه چهارم (یعنی پدر زن محمد شوهر نوه محمد هم بوده) ?

0 ❤️

2016-07-31 18:05:52 +0430 +0430
نقل از: seven-days
نقل از: aloneghost
نقل از: seven-days
نقل از: aloneghost رفتی از سایتی که هیچ دلیلی بر صحت حرفاش نیست مطلب آوردی بعد ادعای روشن فکری هم میکنی، هر وقت رفتی همین سندی که گفتی رو خودت عکس گرفتی از روی کتابش نشون دادی اون وقت بیا اظهار نظر کن، امام علی نصف کوفه مال اون بوده، نخلستان هایی که امام علی داشته شما ها هفت جد آبادتون ندیدن به خودشون، همه رو وقف کرده وگرنه معاویه نصف امام علی هم سرمایه نداشته اون وقت از شدت گرسنگی بیاد گدایی کنه از کسی؟ یکم فکر کردن خیلی خوبه ها، فقط مونده بود به امام علی انگ گدایی و بی غیرتی بزنن، خاک بر سر افرادی که بدون فکر کردن حرفی رو میزنن، اومده طرف توی سایتش گفته فلانی( نصفشون معلوم نیست کی هستن اصلا) در کتاب فلان ( کتابه اصلا یا وجود نداره یا اگه وجود داره معتبر نیست یا مال علمای وهابی و ضد شیعه است، در جلد فلان و صفحه فلان با این متن که عمرا اگه یکی از اونایی که میخونن برن دنبال اینکه این متن چیه و معنیش چیه چون همه اونایی که میرن توی این سایت فقط باور میکنن و دنبال راست و دروغش نمیرن مثل همین کسی که این پست رو گذاشته فقط کپی پیست کرده امام حسین راست گفت وقتی دید کوفی ها به هیچ صراطی مستقیم نیستن گفت اگه دین ندارید آدم باشید، اینو برای شما ها گفته بیشتر از خوابی که خیلی وقته داخلش هستید بیدار شید الان باز یکی میاد میگه تو که خیلی مذهبی هستی اینجا چی کار میکنی؟ خب اگه بده خودت اینجا چیکار میکنی اگه خوبه پس مشکلی نداره یه بار فکر نکردید که ادمین سایت چه آدم خوبیه که برای این که به جوانان ملتش برای ارضای غریزه شون کمک کنه حالا از هر راهی (مخصوصا اشکال دارش) چه آدم خیریه که از وقت و هزینه اش میزنه تا جوانان روشن فکر ملتش ارضا بشن یه وقت کم نیارن توی ارضای شهوتشون یک نفر این فکر رو نکرد چون پای شهوت که میاد وسط دیگه انسان با حیوون فرقی نداره و حالیش نیست کمی فکر بد نیست خدایی

من اگه میام این سایت خو به جهنم اعتقاغدی ندارم پس برای من اشکالی نداره ولی برای تو اشکال داره چون قراره بخاطر این کار ببرنت جهنم

در ضمن اینکه بگی تمام مدارکی که علیه یه فرد وجود وجود داره جعلیه ولی تمام اسنادی که اونو خوب نشون میده اصل و بدون شکه درست نیست. خودمونیم ینی امام علی از اول تا اخر عمرش حتی یه قدم کج برنداشته؟؟؟؟اونم ادمه دیگه

هرگز من رو به خاطر اومدن به این سایت جهنم نمیبرن، اتفاقا برعکس، اگه من تونستم کسیو با حرفام از خواب غفلت بیدار کنم جام بهشته، بعدشم سندی معتبره که نویسنده اش معتبر باشه، سایتی که معلوم نیست اصلا کی با چه نیتی درستش کرده کجاش معتبره؟ کمی هم فکر کردن واقعا خوبه، به جز اون فکر هم خوب چیزیه واقعا، اون افرادی که میان اینجا میگن روی فلان عضو خانواده ام بی غیرتم اونا شاید شورت همسرشون رو برن برای گدایی بدن، نه کسی که حتی بسیاری از دانشمندان بزرگه خارجی و غیر مسلمون سرش قسم میخورن، نه کسی که فقط اون بود که داخل خانه خدا به دنیا اومد، علاوه بر اون، اینه که میگی امام علی آدمه منم میدونم که آدمه، اگه فرشته بود و گناه نمیکرد که دیگه هیچ کی توی این دنیا سعی بر انجام ندادن گناه نمیکرد، چون همه میگفتن وقتی هیچ تا حالا نبوده که گناه نکنه پس ما هم نمیتونم اون وقت دنیا تا حالا از بین رفته بود، همه ما توی زندگی الگو هایی داریم، اگه قرار باشه کسی نباشه که بشه الگو قرار داشت برای پاک بودن و بی گناه بودن دنیا به گند کشیده میشد، تمامی امام ها و پیامبران برای همین اومدن، اگه حتی یک گناه هم انجام میدادن کسی دیگه بهشون اعتماد نمیکرد و اونا رو الگوی خودشون قرار نمیداد و اصلا نه دین یهود نه مسیح نه اسلام وجود نداشت، من از شما متشکرم که مثل خیلیا با فحش دادن جواب من رو ندادی و محترمانه صحبت کردی

من بیشتر اعتقاد دارم که فکر کردن تو اسلام حرامه و باعث کفر میشه نمیدونم شما چجوری میخای با تفکر بقیه رو هدایت کنی!

ازت یه سوال بکنم؟؟فرض کن خامنه ای یه موقعیت گیرش که رییس صهیونیستا مقابلش باشه و خامنه ای هم یه تفنگ تو دستش داره اماده کشتن اونه. میدونیم که اگه رییس صهیونیستا کشته بشه اسلام پیروز میشه فلسطین ازاد میشه جون کلی بچه و زن و بچه حفظ میشه. یهو یه زن لخت وارد اون صحنه بشه و خامنه ای بخاطر حرام بودن نگاه به نامحرم از اونجا فرار کنه و اون صهیونیست نجات پیدا کنه. چه فکری دربارش میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟جون هزاران انسان و حفظ اسلام واجب تره یا نگاه نکردن به یک نامحرم اونم فقط چندثانیه؟؟

امام علی و عمروعاص رو یادت بیاد

یعنی چون امام علی نگاه نکرده گناه کاره، من اگه توی میدون جنگ یه دشمن رو نکشم هیچی نمیاد بگه تو خائنی گناه کاری باید اعدام بشی، خواهشا اثبات هاتون یکم منطقی باشه، این متن رو شما بخونید جوابتون داخلشه

عمروعاص رسوا می شود

از ابن عبّاس نقل است که می گفت: یکی از روزهای جنگ صفّین بود که عمروعاص به مقابله علی علیه السلام رفت به امید آن که بتواند او را غافلگیر کند و بکشد. علی علیه السلام بر او حمله کرد و همین که می خواست او را فرو گیرد عمرو خود را از اسبش بر زمین افکند و دامن لباس خود را بر افراشت تا آنجا که عورتش از پشت آشکار شد. علی علیه السلام روی از او برگرداند و عمروعاص در حالی که زخمی و چهره اش خاک آلود شده بود برخاست، پیاده گریخت و خود را در پناه صف های سپاهیان خویش قرار داد. عراقیان فریاد برآوردند: که یا امیرالمؤمنین آن مرد گریخت، فرمود: آیا دانستید که بود؟ گفتند: نه. گفت: عمروعاص بود که عورت خود را به من نمایاند و من روی
[165]

از او برگرداندم.

چون عمروعاص پیش معاویه برگشت، معاویه از او پرسید اباعبداللّه چه کردی؟ گفت: علی مرا دید و بر خاک افکند. معاویه گفت: برو خدا را شکر کن و از عورت خود سپاسگزار باش که تو را نجات داد. به خدا سوگند که اگر تو او را آن چنان که باید می شناختی هرگز به نبرد او نمی رفتی و معاویه در این باره ابیاتی سرود که ترجمه آن چنین می شود:

«ای پناه بر خدا از لغزش های عمرو که مرا در مورد این که مبارزه تن به تن با علی را رها کردم سرزنش می کند. این مرد وائلی - عمروعاص - با ابوالحسن علی رویاروی شد و به زبونی در افتاد و اگر عورت خویش را برهنه نکرده بود چنگال های آن شاهین جانش را در ربوده بود…».

عمروعاص خشمگین شد و گفت: چه اندازه این موضوعِ علی ابوتراب را در مورد من بزرگ می کنی؟ مگر غیر از این است که من مردی هستم که با پسر عموی خویش رویاروی شده ام و او مرا بر زمین افکنده است!؟

آیا خیال می کنی که آسمان برای این کار خون می بارد!؟

معاویه گفت: نه، ولی این کار رسوایی تو را در پی داشت.(94)

پس از گذشت روزگاری روزی معاویه عمروعاص را دید و خندید.

عمروعاص گفت: ای امیرمؤمنان! خداوند لبت را همیشه خندان بدارد! از چه چیزی خندیدی؟ معاویه پاسخ داد: از حضور ذهن تو در آشکار ساختن عورت خودت در جنگ با پسر ابوطالب می خندم. به خدا سوگند علی را بزرگوار و بسیار بخشاینده یافتی که اگر می خواست به راحتی می توانست تو را بکشد.

عمروعاص هم خاموش ننشست و به معاویه گفت: ای امیرمؤمنان! به
[166]

خدا سوگند من آن هنگام که علی تو را به جنگ تن به تن دعوت کرد بر جانب راست تو بودم که دیدم چشم هایت از ترس مرگ کژ شد و نفس در سینه ات به بند آمد و کارهایی از تو سر زد که نمی خواهم برای تو بازگویم، بنابراین یا بر خویشتن بخند و یا دست از خندیدن بردار!(95)
94 . وقعة صفّین / 406 - 408 و 422؛ جلوه تاریخ در شرح نهج البلاغه ابن ابی الحدید، 4/44.95 . همان، 3/243 در باب اخبار ترسویان و برخی از داستانهای لطیف ایشان.

0 ❤️

2016-07-31 18:20:06 +0430 +0430
نقل از: seven-days
نقل از: aloneghost
نقل از: seven-days
نقل از: aloneghost
نقل از: seven-days
نقل از: aloneghost رفتی از سایتی که هیچ دلیلی بر صحت حرفاش نیست مطلب آوردی بعد ادعای روشن فکری هم میکنی، هر وقت رفتی همین سندی که گفتی رو خودت عکس گرفتی از روی کتابش نشون دادی اون وقت بیا اظهار نظر کن، امام علی نصف کوفه مال اون بوده، نخلستان هایی که امام علی داشته شما ها هفت جد آبادتون ندیدن به خودشون، همه رو وقف کرده وگرنه معاویه نصف امام علی هم سرمایه نداشته اون وقت از شدت گرسنگی بیاد گدایی کنه از کسی؟ یکم فکر کردن خیلی خوبه ها، فقط مونده بود به امام علی انگ گدایی و بی غیرتی بزنن، خاک بر سر افرادی که بدون فکر کردن حرفی رو میزنن، اومده طرف توی سایتش گفته فلانی( نصفشون معلوم نیست کی هستن اصلا) در کتاب فلان ( کتابه اصلا یا وجود نداره یا اگه وجود داره معتبر نیست یا مال علمای وهابی و ضد شیعه است، در جلد فلان و صفحه فلان با این متن که عمرا اگه یکی از اونایی که میخونن برن دنبال اینکه این متن چیه و معنیش چیه چون همه اونایی که میرن توی این سایت فقط باور میکنن و دنبال راست و دروغش نمیرن مثل همین کسی که این پست رو گذاشته فقط کپی پیست کرده امام حسین راست گفت وقتی دید کوفی ها به هیچ صراطی مستقیم نیستن گفت اگه دین ندارید آدم باشید، اینو برای شما ها گفته بیشتر از خوابی که خیلی وقته داخلش هستید بیدار شید الان باز یکی میاد میگه تو که خیلی مذهبی هستی اینجا چی کار میکنی؟ خب اگه بده خودت اینجا چیکار میکنی اگه خوبه پس مشکلی نداره یه بار فکر نکردید که ادمین سایت چه آدم خوبیه که برای این که به جوانان ملتش برای ارضای غریزه شون کمک کنه حالا از هر راهی (مخصوصا اشکال دارش) چه آدم خیریه که از وقت و هزینه اش میزنه تا جوانان روشن فکر ملتش ارضا بشن یه وقت کم نیارن توی ارضای شهوتشون یک نفر این فکر رو نکرد چون پای شهوت که میاد وسط دیگه انسان با حیوون فرقی نداره و حالیش نیست کمی فکر بد نیست خدایی

من اگه میام این سایت خو به جهنم اعتقاغدی ندارم پس برای من اشکالی نداره ولی برای تو اشکال داره چون قراره بخاطر این کار ببرنت جهنم

در ضمن اینکه بگی تمام مدارکی که علیه یه فرد وجود وجود داره جعلیه ولی تمام اسنادی که اونو خوب نشون میده اصل و بدون شکه درست نیست. خودمونیم ینی امام علی از اول تا اخر عمرش حتی یه قدم کج برنداشته؟؟؟؟اونم ادمه دیگه

هرگز من رو به خاطر اومدن به این سایت جهنم نمیبرن، اتفاقا برعکس، اگه من تونستم کسیو با حرفام از خواب غفلت بیدار کنم جام بهشته، بعدشم سندی معتبره که نویسنده اش معتبر باشه، سایتی که معلوم نیست اصلا کی با چه نیتی درستش کرده کجاش معتبره؟ کمی هم فکر کردن واقعا خوبه، به جز اون فکر هم خوب چیزیه واقعا، اون افرادی که میان اینجا میگن روی فلان عضو خانواده ام بی غیرتم اونا شاید شورت همسرشون رو برن برای گدایی بدن، نه کسی که حتی بسیاری از دانشمندان بزرگه خارجی و غیر مسلمون سرش قسم میخورن، نه کسی که فقط اون بود که داخل خانه خدا به دنیا اومد، علاوه بر اون، اینه که میگی امام علی آدمه منم میدونم که آدمه، اگه فرشته بود و گناه نمیکرد که دیگه هیچ کی توی این دنیا سعی بر انجام ندادن گناه نمیکرد، چون همه میگفتن وقتی هیچ تا حالا نبوده که گناه نکنه پس ما هم نمیتونم اون وقت دنیا تا حالا از بین رفته بود، همه ما توی زندگی الگو هایی داریم، اگه قرار باشه کسی نباشه که بشه الگو قرار داشت برای پاک بودن و بی گناه بودن دنیا به گند کشیده میشد، تمامی امام ها و پیامبران برای همین اومدن، اگه حتی یک گناه هم انجام میدادن کسی دیگه بهشون اعتماد نمیکرد و اونا رو الگوی خودشون قرار نمیداد و اصلا نه دین یهود نه مسیح نه اسلام وجود نداشت، من از شما متشکرم که مثل خیلیا با فحش دادن جواب من رو ندادی و محترمانه صحبت کردی

من بیشتر اعتقاد دارم که فکر کردن تو اسلام حرامه و باعث کفر میشه نمیدونم شما چجوری میخای با تفکر بقیه رو هدایت کنی!

ازت یه سوال بکنم؟؟فرض کن خامنه ای یه موقعیت گیرش که رییس صهیونیستا مقابلش باشه و خامنه ای هم یه تفنگ تو دستش داره اماده کشتن اونه. میدونیم که اگه رییس صهیونیستا کشته بشه اسلام پیروز میشه فلسطین ازاد میشه جون کلی بچه و زن و بچه حفظ میشه. یهو یه زن لخت وارد اون صحنه بشه و خامنه ای بخاطر حرام بودن نگاه به نامحرم از اونجا فرار کنه و اون صهیونیست نجات پیدا کنه. چه فکری دربارش میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟جون هزاران انسان و حفظ اسلام واجب تره یا نگاه نکردن به یک نامحرم اونم فقط چندثانیه؟؟

امام علی و عمروعاص رو یادت بیاد

یعنی چون امام علی نگاه نکرده گناه کاره، من اگه توی میدون جنگ یه دشمن رو نکشم هیچی نمیاد بگه تو خائنی گناه کاری باید اعدام بشی، خواهشا اثبات هاتون یکم منطقی باشه، این متن رو شما بخونید جوابتون داخلشه

عمروعاص رسوا می شود

از ابن عبّاس نقل است که می گفت: یکی از روزهای جنگ صفّین بود که عمروعاص به مقابله علی علیه السلام رفت به امید آن که بتواند او را غافلگیر کند و بکشد. علی علیه السلام بر او حمله کرد و همین که می خواست او را فرو گیرد عمرو خود را از اسبش بر زمین افکند و دامن لباس خود را بر افراشت تا آنجا که عورتش از پشت آشکار شد. علی علیه السلام روی از او برگرداند و عمروعاص در حالی که زخمی و چهره اش خاک آلود شده بود برخاست، پیاده گریخت و خود را در پناه صف های سپاهیان خویش قرار داد. عراقیان فریاد برآوردند: که یا امیرالمؤمنین آن مرد گریخت، فرمود: آیا دانستید که بود؟ گفتند: نه. گفت: عمروعاص بود که عورت خود را به من نمایاند و من روی
[165]

از او برگرداندم.

چون عمروعاص پیش معاویه برگشت، معاویه از او پرسید اباعبداللّه چه کردی؟ گفت: علی مرا دید و بر خاک افکند. معاویه گفت: برو خدا را شکر کن و از عورت خود سپاسگزار باش که تو را نجات داد. به خدا سوگند که اگر تو او را آن چنان که باید می شناختی هرگز به نبرد او نمی رفتی و معاویه در این باره ابیاتی سرود که ترجمه آن چنین می شود:

«ای پناه بر خدا از لغزش های عمرو که مرا در مورد این که مبارزه تن به تن با علی را رها کردم سرزنش می کند. این مرد وائلی - عمروعاص - با ابوالحسن علی رویاروی شد و به زبونی در افتاد و اگر عورت خویش را برهنه نکرده بود چنگال های آن شاهین جانش را در ربوده بود…».

عمروعاص خشمگین شد و گفت: چه اندازه این موضوعِ علی ابوتراب را در مورد من بزرگ می کنی؟ مگر غیر از این است که من مردی هستم که با پسر عموی خویش رویاروی شده ام و او مرا بر زمین افکنده است!؟

آیا خیال می کنی که آسمان برای این کار خون می بارد!؟

معاویه گفت: نه، ولی این کار رسوایی تو را در پی داشت.(94)

پس از گذشت روزگاری روزی معاویه عمروعاص را دید و خندید.

عمروعاص گفت: ای امیرمؤمنان! خداوند لبت را همیشه خندان بدارد! از چه چیزی خندیدی؟ معاویه پاسخ داد: از حضور ذهن تو در آشکار ساختن عورت خودت در جنگ با پسر ابوطالب می خندم. به خدا سوگند علی را بزرگوار و بسیار بخشاینده یافتی که اگر می خواست به راحتی می توانست تو را بکشد.

عمروعاص هم خاموش ننشست و به معاویه گفت: ای امیرمؤمنان! به
[166]

خدا سوگند من آن هنگام که علی تو را به جنگ تن به تن دعوت کرد بر جانب راست تو بودم که دیدم چشم هایت از ترس مرگ کژ شد و نفس در سینه ات به بند آمد و کارهایی از تو سر زد که نمی خواهم برای تو بازگویم، بنابراین یا بر خویشتن بخند و یا دست از خندیدن بردار!(95)
94 . وقعة صفّین / 406 - 408 و 422؛ جلوه تاریخ در شرح نهج البلاغه ابن ابی الحدید، 4/44.95 . همان، 3/243 در باب اخبار ترسویان و برخی از داستانهای لطیف ایشان.

الان شما منکر این هستی که امام علی بخاطر ندیدن عورت مرد اجازه داد بزرگترین دشمن اسلام زنده بمونه؟

به خدا سوگند علی را بزرگوار و بسیار بخشاینده یافتی که اگر می خواست به راحتی می توانست تو را بکشدمگه امام میتونه بخاطر بخشندگی و دلرحمی خودش از جون کسی که حکمش مرگه بگذره؟؟اونم کسی که وجودش باعث گمراهی دین و قتل مومنین میشه و فساد رو گسترش میده

چرا همش حاشیه میرین، اول اینکه امام در بخشیدن بدترین دشمنان در تمام منطقه معروف بوده، دوم اینکه کل متن رو ول کردی به این قسمتش چسبیدی، ببین کشته نشدن عمرو عاص بعد ها باعث چه چیزی شد، اگه عمرو عاص کشته میشد هیچ وقت واقعه کربلا رخ نمیداد، با وجود اون کافر های به ظاهر مسلمون مگه اسلام میتونست دووم بیاره، فقط تک بعدی نگاه نکنید، توی هر چیزی حکمتی هست، میدونم که الان میگید داری از زیر قضیه در میری، ولی هنوزم میگم امام علی با نکشتن عمرو عاص هرگز گناه مرتکب نشده، سعی نکنید به زور چیزی که خودتون میدونید درست نیست رو نسبت بدید به کسی که از هر گناه و خطایی مبرا هست.

0 ❤️

2016-07-31 18:21:53 +0430 +0430
نقل از: aloneghost
نقل از: Julia نگاه كن با مدرك دقيق تر و خود كتاب

فکر کردی سایتی مثل یوتیوب که مال ضد شیعه هاست میاد مدرک درست میزاره، من جلد پنجم رو هم دیدم اصلا همچین مطلبی وجود نداشت، خود کتاب اصلی رو ول کردی چسبیدی به فیلم های توی یوتیوب، فقط برو خود کتاب رو ازش عکس بگیر بیار این مطلب رو، این سایت نمیزاره من لینک بزارم هر چی میزارم یا میگه دوست یابی توی این تاپیک ممنوعه یا میگه لینک معتبر نیست، شما برو خود کتاب رو با چشم های خودت ببین و عکسش رو برام بفرست، شما که ادعا داری همچین مطلبی هست، انقدر هم برای من از این سایت از اون سایت فیلم و عکس نزار، از خودت چیزی بیار، گفتم به یارو میگن شاهدت کیه میگه دمم همینه

بابا اينطرف اللهياري از شيعه هاي دو اتيشست…چي ميگي واسه ي خودت؟؟؟؟؟تو همين كليپ كتاب رو هم برات مياره و برات ميخونه و صفحشو هم نشون ميده… الكي جواب نداري حرف مفت نزن.بگو كم اوردم

0 ❤️

2016-07-31 18:29:52 +0430 +0430
نقل از: Julia
نقل از: aloneghost
نقل از: Julia نگاه كن با مدرك دقيق تر و خود كتاب

فکر کردی سایتی مثل یوتیوب که مال ضد شیعه هاست میاد مدرک درست میزاره، من جلد پنجم رو هم دیدم اصلا همچین مطلبی وجود نداشت، خود کتاب اصلی رو ول کردی چسبیدی به فیلم های توی یوتیوب، فقط برو خود کتاب رو ازش عکس بگیر بیار این مطلب رو، این سایت نمیزاره من لینک بزارم هر چی میزارم یا میگه دوست یابی توی این تاپیک ممنوعه یا میگه لینک معتبر نیست، شما برو خود کتاب رو با چشم های خودت ببین و عکسش رو برام بفرست، شما که ادعا داری همچین مطلبی هست، انقدر هم برای من از این سایت از اون سایت فیلم و عکس نزار، از خودت چیزی بیار، گفتم به یارو میگن شاهدت کیه میگه دمم همینه

بابا اينطرف اللهياري از شيعه هاي دو اتيشست…چي ميگي واسه ي خودت؟؟؟؟؟تو همين كليپ كتاب رو هم برات مياره و برات ميخونه و صفحشو هم نشون ميده… الكي جواب نداري حرف مفت نزن.بگو كم اوردم

خب من کم آوردم شما که کم نیاوردی برو کتاب رو بردار و دقیق متن فارسی و عربی کتاب رو بفرست توی همین تاپیک، یعنی پی دی اف کتاب که توی اینترنت البته از سایت های معتبر هست رو بفرست یا اینکه عکس بگیر از کتابش جوری که نه تغییر داده باشی و معلوم باشه کتاب بدون دستکاریه، اگه حرفت درست باشه که نباید ترسی داشته باشی، خیلی ها دارن این تاپیک رو نگاه میکنن و منتظرن شما مدرکت رو نشون بدی، ما عجله ای نداریم، من کم آوردم هیچی نمیگم، شما که زیاد آوردی ببینم چیه میکنی، خوشحال میشم که به اشتباهم پی ببرم

0 ❤️

2016-07-31 18:34:19 +0430 +0430
نقل از: Julia
نقل از: aloneghost
نقل از: Julia
نقل از: aloneghost
نقل از: Julia

علي كه دختر هفت ساله ي خودش ام الكلثوم رو به عقد دشمن خونيش يعني عمر دراورد فقط به خاطر اينكه عمر 57 ساله از ام الكلثوم خوشش اومد و قصد جماع با اين دختر هفت ساله رو داشت و علي رو تهديد كرد و علي هم از روي ترس ناچار به انجام اينكار شد(درس اين داستان::جلد چهارم كتاب كافي از مرجوم كليني صفحه ي 458) حالا تو از اين علي انتظار داري شورت زنشو تقديم كسي نكنه؟؟

شما که از خودت حرف میزنی اول توی اینترنت توی منابع درست نه سایت هایی که معلوم نیست کی نوشته سرچ کن اون وقت ببین عمر همسر ام کلثوم بوده یا نه، فقط توی گوگل بزن همسر عمر جوابت رو میده

مغلطه كردن تو امثال شما مسلمونا هست چون جوابي ندارين فرافكني ميكنين…عزيز من بهت ادرس دقيق دادم و خودم چك كردم و اينو از زبون يه اخوند معروف كه تو تلويزيون هم مياد شنيدم.باز چي ميگي؟؟

بنده همین الان کتاب اصول کافی جلد 4 رو دانلود کردم ولی اصلا حرف شما داخلش نبود حتی یه بار خواستم اینجا کپی کنم ولی گفت متن شما لینک غیر مجاز داره، مدرکت هم دروغ بود.

اينم مدرك موثق ترش

0 ❤️










‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «