امین فردین خایمال و کصکش امیرتتلو

1399/01/14
تعریف لغوی "کصکش" ینی: «کسی که کُس (زن روسپی) برای شخص سومی معرفی و اصطلاحاً کُس را به سوی کیرمردی میکشاند.» تعریف "خایمال" هم که واضح است!

پیش از هر چیز عرض شود که هرچن این دو تا چلغوز در حدی نیسن که بهشون پرداخته شود ولی امان از توده‌ی عوام که احمق‌ها را چنان بزرگ میکنند که مام ناچاریم درمورد دو تا گوزپیچِ ریدمان اینچنین افشاگری کنیم!

  • شلمغزی چون تتلو که البته به حد کافی معرف حضور هس. پیشتر نیز تاپیک «مکتب تتلیتی و دیدگا نسبت به زن» ایجاد گردیده بود که البته مقصود از آن نه پرداختن به شخص این معلوم‌الحال جلبک، بلکه اصل موضو سرانجام رَهِ زن‌ستیزی بوده که خعلی شیک و بی‌تعارف توسط این روانی به روشنی بیان گردیده است.
    (درست همانگونه که یک بسیجی روانی، نگرش راستین جمهوری اسلامی و ایدئولوژی قاسم‌سلیمانی‌ها را اینچنین صادقانه و بدون تعارف جار زده بوده و پرده از نقاب شیک حکومت برداشته است. اساساً دیوانگان در شناساندن مکاتب بسیار مفید واقع میشوند!)
  • امین فردین ولی به ادعای خود خبرنگاری‌ست مستقل که با رسانه‌ی پشت پرده به افشاگری میپردازد ولی هیچ وخ اونور قضیه رو افشا نمیکند و معلوم نی خودش پشت همان پرده به کیا کون میدهد… ایشون مستند میسازد درمورد قاچاق جنسی و بهره‌کشی از دختران ایرانی و خود را دلسوز سرنوشت دختران وطنش جلوه میدهد… ای جان عسیسم! اخیراً نیز برنامه‌های سریالی با هدف افشاگری فساد سلبریتی‌ها ساخته که به فسادهای مالی و کلاهبرداری و پارتی‌بازی میپردازد. البته این نابغه‌ی بزرگوار بخش بیشتر برنامه‌ی خود را به اطلاعات بسیار مهم و حیاتی و ارزشمند دیگری اختصاص میدهد؛ این محتوای سرّی و بسیار مفید عبارت‌ است از این که کدام سلبریتی در چه دورانی با کودوم سلبریتی دیگه بوده و کی با کی خوابیده و کیا با همدیگه گروپ سکس زدن و هم مواد کشیدن و خلاصه اینچنین خبرای بسیار گرانبها و پربار درمورد چگونگی رفع نیاز زیر شیکم سلبریتی‌ها که هر ایرانی فهیم و فرهیخته‌ای باید از آن خبر داشته باشد تا بر اطلاعات عمومی‌اش افزوده شود… بدین ترتیب امین فردین حسابی مخاطب جذب نموده و زور میزند بلکه بتواند خودش هم تبدیل به سلبریتی خفنی بشود که ملت برایش کف و سوت بکشند و خشتک بدرند!

تا اینجای قضیه مشکلی نیس. چه بسا در غرب نیز پاپاراتزی‌ها اخبار با محتوای زیر افق خشتک سلبریتی‌ها تولید میکنند و خریدار هم بسیار دارد. مشکل از جایی آغاز میشود که دورویی و خایمالی و چه بسا کصکشی محض به میان می‌آید برخلاف همان آرمان میهنی که بر اساس آن مستندهای قبلی ساخته شده.

مستند قاچاق دختران ایرانی در اینستاگرام از رسانه پشت پرده به گزارش امین فردین کچل

• ایشون در گذشته این مستند رو ساخته و خود را ناموسپرست و دلسوز آن دختران ایرانی جلوه میدهد که از طریق اینستاگرام از آنها بهره کشی جنسی میشود.
• ایشون در مستندهای افشای فساد سلبریتی‌ها که در پیج یوتیوبش هس، مدام از کصکشیِ افراد و معرفی کردن دختر به سلبریتیها گفته و از اصطلاح بِکِش با تحقیر برای آنها اسفاده میکند.

ولی بسیار جالب است که این کوتوله‌ی کچل نه فقط تابحال پشت پرده‌ای از امیر حسین مقصودلو (تتلو) رو نکرده، بلکه همیشه خایمال بی‌چون و چرای تتلو بوده و با گزارش از کنسرتهای تتلو و رکوردهایش به نحوی از وی حمایت نیز میکرده و در استوری‌های اینستاگرامیش او را مورد تشویق قرار میداده و حسابی با روغن زیتون میمالیده.

بگذریم از این که چقد یکی باید خایمال باشد که خایمال کسی شود که او خودش عمری خایمال بوده! (خامنه‌ای و مجوز ارشاد)
این قضیه عجیب به نظر میرسید تا این که چندی پیش امین فردین دیگه از خایمالی هم فراتر رف و رسماً برای تتلو کصکشی (به معنای واقعی کلام) نمود و این بار خودش درست در نخش یک بِکِش برای یک سلبریتی ظاهر شد با یکی از استوری‌های پیج ایسنتاگرام خویش که در اینجا ملاحظه میشود:↓

https://up.shahvani.com/u/cticcnlgwg.mp4


خلاصه که جالب به نظر میاد این کچل خایمال درمورد همون فسادی که قبلنا مستند میساخ، این بار در قبال تتلو نه فقط خفه خون گرفته و اعتراضی بهش ندارد بلکه با کصکشی، آن را همراهی هم میکند!
استوری‌های تتلو که خودش گویای امر هس:

5844 👀
2 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «