باز نویسی افکار و عقاید جنسی خود ...

1396/09/03

سلام به دوستان عزیز .میخوام توی این پست بحث باور های و افکار غلط جنسی که سالها در اطرافمون به خوردمون داده شده بپردازم . اصولا توی کشور ما ایران از همون کلمه اول که به مسائل جنسی برسه شما وارد یک محیط ممنوع می شید و همونجوری که میدونیم حتی برای حضور در یک سایت مربوط به سکس و یا داشتن حتی یک تصور از دید فرهنگ ما سکسی ، اون سایت رو باید با فیلترشکن باز کرد . عمق این فکر غلط به درک نادرست و ترسناک جامعه ما از سکس می رسه . حالا راه حلش چیه؟ راه حلش اصلاح افکار زشت خودمون هست . اگر شما پسری هستید که سالهاست در کف یک رابطه هستید باید از خودتون بپرسید چرا توی جامعه ای که نصفش خانم هست شما هیچ کسی رو برای سکس ییدا نکردید ؟ جواب کاملا روشنه چون توی فرهنگ ما و توی فکر خیلی از شما دختری که سکس کنه دیگه تمیز نیست و شما حتی اگر عشقت هم به سکسی قبل از شما اشاره کنه ممکنه دیگه نخوایش . حتی در بعضی موارد طرف توی دوران نامزدی سکس کرده و پسره با خودش گفته که این خانم وقتی به این راحتی با من سکس کرد حتما خرابه و زده زیر نامزدی ! پس دوست عزیز اگر کسی باهات سکس نمی کنه بدون ناشی از باور های یک جامعه پر از مشکل و افکار و عقاید غلط هست و لطفا تو تلاش نکن بخشی از این غلط باشی. پس اول با سکس کنار بیاید ، سکس کثیف نیست ، کسی با سکس کردن تبدیل به موجود کثیفی نمی شه . خانم ها دستمال کاغذی نیستن و سکس کثافت خروجی دماغ شما نیست که اگر باهاش این رو گرفتی دیگه محکوم بشن به رفتن تو سطل آشغال (ببخشید کمی حال به هم زن بود چون این دقیقا فکر حال حاضر جامعه ماست ). شما به وجود انسان ها کنارتون نیاز دارید پس افکاری که مدام به دیگران برچسب میزنه و حذفشون می کنه ، کنار بزارید . موضوع بعدی باور غلط مفعول و فاعل توی سکس هست . حالا موضوع گی باشه یا جنس مخالف یا هر نوع از سکسی . من اصلا معنی واژه مفعول و فاعل رو نمی فهمم . سکس یک رابطه دو طرفه هست لعنتی ! خب همین باور مسخره شماست که باعث می شه خانم های جامعه از سکس متنفر بشن . چون تو فاعلی و اون مفعول ! در حالی که سکس یک فعل هست که برای انجام اون دو یا چند پارتنر نیازه . اینجوری نیست فاعلا اینور ، مفعولا اونور ! فاعل و مفعول مال فعل تجاوز هست که بحثش جدای از سکسه ! اما اینم بگم که تجاوز و سکس توی کشور ما خیلی مفهوم نزدیکی به هم پیدا کردن و این خودش خیلی مشکل ساز شده . برای نمونه حتی توی بخش هایی از فرهنگ ما این مفهوم هست که زنی که جذاب باشه احتمال تجاوز بهش بیشتره در حالی که فعل تجاوز ناشی از ظاهر یک خانم یا آقا یا بچه نیست ، ناشی از فساد ذهنی فرد متجاوز هست . پس سکسی بودن رو از تجاوز و اجازه به خودتون برای هر عمل زشتی جدا کنید . کسی که سکسی هست یعنی توجه می خواد .
سکس بیشتر از اینکه یک رابطه بر اساس سایز باشه (یک باور احمقانه دیگه ناشی از دیدن فیلم پورنو بیش از حد ) یک رابطه هست که توش توجه مهمه . شما بدون آلتتون هم می تونید یک خانم رو به ارگاسم برسونید . خانم ها خیلی راحت تر از تصورات شما توی سکس راضی می شن ولی با رفتار های خشن باعث نشیم که فرار کنن . متاسفانه حتی توی قوانین کشور ما زن مجبوره که از شوهرش تبعیت کنه ولی بدونید این باور غلط می شه زنی که هیچوقت ارضا نمی شه . خانم ها توجه می خوان ، نوازش می خوان ، احترام می خوان . اینارو نمیدید بهشون ، از زندگی شما میرن بیرون و بعضی هاشون برای پول با شما سکس خواهند کرد ولی خبری از ارگاسم و یا لذت نیست ، خبری از احساس واقعی توش نیست ، فقط آبت خالی می شه ولی از نظر روحی این رابطه صفر هست .

431 👀
1 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2017-11-24 15:22:55 +0330 +0330

بخشی بعد ماجرا سوء استفاده از سکس توی فرهنگ ما هست . وقتی می خوایم کسی رو تحقیر کنیم و بهش توهین کنیم می گیم با خانواده تو فلان کارو انجام دادیم یا میام فلان کار رو باهات می کنم . خب این یعنی به بدترین شکل استفاده کردن از سکس . بله توی خیلی جاهای دنیا هم این مدل فحشا هستن ولی دوست من تو همون جوامع با سکسیسم خوندن این نوع صحبت ها بخش مدنی جامعه مقاومت می کنه . در واقع در جامعه اونا سکسیست نبودن یک ارزش تعریف می شه ولی توی جامعه ما چی ؟ عکس این ماجرا سکسیست بودن یک واقعیت بدون شک تعریف می شه (که البته از بیخ جامعه ما داره نادونی خودش رو اثبات می کنه ) پس بیایم جلوی دری وری گفتن رو بگیریم چون جامعه ما ابزار دفاع از خودش رو نداره و ما با رواج این قبل حرفا به انسان های جامعه این مفهوم رو می خورونیم که اگر یکی با یکی سکس کنه و یکی آلت دراز داشته باشه اون یکی آلت زنانه داشته باشه یا از پشت سکس کنه حتما تحقیر شده پس این کار بدیه و نکنید ! در نتیجه شما همه عمرت در کف سکس خواهی بود . این چرخه مسخره که درست کردیم رو باید خودمون بشکنیم.

0 ❤️

2017-11-24 15:42:39 +0330 +0330

بخش دیگه ای از افکاری که نیاز به اصلاح دارن اینه که خیلی از کاربرها رو که من توی سایت دیدم ، بیشترشون فکر می کنن زندگی یک سکس طولانی مدت هست ولی واقعیت اینجوری نیست . سکس یک بخش مهم ولی کوتاه از زندگی همه مارو می بایست تشکیل بده . فکر نکنید یک خانم یا یک آقا قرار هست شب تا صبح لخت توی برنامه سکس باشه . متاسفانه آمار در مورد سکس توی ایران در دست نیست ولی با این همه مشکل اقتصادی و زن و مردی که ساعت ها کار می کنن و خیلی هاشون حتی توی یک شهرم نیستن فکر می کنم وضعیت فاجعه باری داری تعداد سکس یک خانم و آقا ایرانی در طول یک ماه .

پس کمی از خواب پاشید و واقعیت های بیرونی رو هم ببینید . توی این جامعه فرد میاد توی سایت شهوانی و خودش رو بهتر از پورن استار ها معرفی می کنه خب معلومه شما داری دروغ می گی دوست عزیز . اینجا ایرانه ، اینجا به قول آمار های رسمی کلا 20 در صد مردم ورزش می کنن ، سرانه فضاهای ورزشی یک سوم معیار جهانی هست (البته خیلی بدتره ولی آمار های رسمی اینو می گن ) پس بدونید اضافه وزن هست ، ضعف بدنی هست و خیلی مشکلات دیگه که متاسفانه بین این همه پست پر از دورغ گم شدن . خودتون رو برای واقعیت های بیرون جامعه آماده کنید و فکر نکن با کپی کردن 4 تا عکس جا زدنش به جای خودت تو دیگه می شی خدای سکس ، که مطمئن هستم خیلی از حضار حتی روش درست خود ارضایی رو هم نمی دونن .

0 ❤️

2017-12-25 08:23:26 +0330 +0330

تعریف جامع و مفیدی بود از شرح حال "سکسیسم" در افکار امروزی بخصوص فوشای جنسی و رواجشون در جامعه که نه تنها موجب توهمات برتری مرد بر زن میشود بلکه انگیزه‌هایی‌ست برا تجاوز و سایر جنایتای جنسی.

همچنین میتوانید بنگرید به ←«چرا حشر رو وسیله‌‌ی توهین قرار میدیم»

1 ❤️






تاپیک‌های تازه


‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «