برون پاشی (squirting) زنان چیست؟

1396/08/16

**مایعی که موقع سکس با فشار از زن ها خارج میشه چیه؟
**


شاید شما اینو توی پورن دیده باشید یا برای خودتون یا همسرتون اتفاق افتاده باشه. جدیدا یکسری محقق این پدیده جنسی رو توی ازمایشگاه مطالعه کردن. تو این ازمایش هفت نفر که این پدیده براشون اتفاق افتاده بود داوطلب شدن تا بفهمن چی باعث این پدیده میشه.

شاید اولش به نظر بیاد که این مایعی که با فشار خارج میشه ادراره. برای همین محققان برای شروع ازمایش روی این پدیده ،اول از زن ها خواستن تا مثانشون رو خالی کنن و نمونه ادرار بدن و بعدش با سونوگرافی مطمئن شدن تا مثانه اونها کاملا خالی شده باشه. تو مرحله بعد توی یه اتاق تنها یا با همسرشون یه کاری کردن تا تحریک بشن ولی به ارگاسم نرسن، وقتی همه داوطلب ها تحریک شدن محقق ها یه سونوگرافی دیگه انجام دادن و دیدن مثانه یه مقدار کم پر شده که البته عادی چون همیشه یه ذره ادرار باقی میمونه، بعد از سونوگرافی زن ها به تحریک شدن ادامه دادن تا وقتی که مایع با فشار ازشون خارج شد، بعد دوباره سونوگرافی انجام دادن و مشخص شد مثانشون کاملا خالی شده ، پس اون ادرار باقی مونده از قبل از بدن خارج شده . محققان مایع خارج شده رو ازمایش کردن و مشخص شد همون ترکیب ادرار رو داره و این مایع از مثانه خارج میشه و منشائ اصلی اون هم کلیه هستش ، پس این مایع یه جورایی ادرار رقیق شده هستش.

**این پدیده احتمالا به خاطر تحریک نقطه g اتفاق می افته
**
محققان نقطه g رو یه مجموعه از نواحی واژن شامل چوچوله ، مجرای ادرار و دیواره ی جلویی واژن میدونن. اگر شما به درجه ی خوبی از تحریک شدن میرسین همه ی نواحی تحریک شده واژن منبسط و متورم تر میشن و باعث میشه فشار بیشتری روی مجرای ادرار وارد بشه و باعث میشه به جلو متمایل بشه و این تغییر زاویه بین مثانه و مجرای ادارار باعث میشه تا ادرار کردن راحت تر بشه و چون همزمان شما دارین تحریک میشین و احساس خوبی دارین و دارید ماهیچه هاتونو شل میکنید تا به ارگاسم برسید همه ی این فاکتور ها کنار هم جمع میشن و باعث میشه بعضی ها موقع انزال مایعی با فشار ازتون خارج بشه.



**برونپاشی (squirting) همان انزال زنان نیست
**خیلی از مردم فکر میکنن این پدیده با انزال زنان یکیه ولی محققان فکر میکنند که این دو باهم فرق دارن. مایعی که با فشار پرتاب میشه حجم بیشتری داره و از مجرای ادرار خارج میشه ولی موقع انزال حجم مایع کمتر و غلیظ تره و البته از واژن خارج میشه واین مایع چسبناک و غلیظ تر از ادرار هستش. مایع انزال که از پروستات زنان میادش ( زن ها هم غده پروستات دارن) میتونه با ارگاسم و تحریک اتفاق بیفته ولی چون مقدارش کمتره و مقداری وارد واژن میشه باعث میشه شما کمتر متوجهش بشید.



**برای بعضی ها برونپاشی و انزال میتونه همزمان اتفاق بیفته
** چون توی تجزیه مایع پرتاب شده ،پروتئینی وجود داشت که در پروستات زنان وجود داره ولی اشتباهه که فرض کنید این مایع هم شامل ادرار و هم شامل منی زنان هستش چون این مایع فقط ادرار رقیق هستش.

**بعضی ها ممکنه برون پاشی کنند با اینکه اصلا به ارگاسم نرسیده باشن
**
برای خیلی ها این یه اتفاق لذت بخش نیستش. اگر این اتفاق برای شما نمیفته کاملا نرماله و هیچ مشکلی نداره چون این پدیده اساسا یه جور ادرار ناخواسته موقع سکسه.

باید بدونید که مایعی که با فشار ازتون خارج میشه اساسا ادراره ولی لزومی نداره احساس بدی داشته باشین چون این یه واکنش طبیعیه ،چه از این کار خوشتون بیاد چه نیاد. و دلیلی نداره این پدیده حتما باید برای شما اتفاق بیفته.

منبع

6178 👀
3 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2017-11-07 06:33:33 +0330 +0330

پس اون مایع درواقع شاش رقیقی بیش نیس!

تموم رؤیاپردازیامون به گا رف…

2 ❤️

2017-11-07 06:40:43 +0330 +0330

کاملا اشتباه بود مطالبتون.جنس این مایع مثل اشک چشم و از لیزوزیم هستش.خانوما به هیچ عنوان غده پروستات ندارن.ولی بخاطر زحمتی که کشیدید و مطلب گذاشتید ممنونیم

0 ❤️

2017-11-07 06:42:42 +0330 +0330

خیلی مفید

0 ❤️

2017-11-07 16:34:40 +0330 +0330
نقل از: sara_farshad ولی من یه کلیپ دیدم که آب خانمه بعد از ارضا شدن از واژنش خارج شد. از این بابت مطمئنم

نخیر.با عرض معذرت این مایع شفاف که از جنس اشک چشم هستش از مجاری ادراری خارج میشه اما ادرار نیست و کمی شیرین

0 ❤️

2017-11-07 17:54:47 +0330 +0330
نقل از: mardezendegi
نقل از: sara_farshad ولی من یه کلیپ دیدم که آب خانمه بعد از ارضا شدن از واژنش خارج شد. از این بابت مطمئنم

نخیر.با عرض معذرت این مایع شفاف که از جنس اشک چشم هستش از مجاری ادراری خارج میشه اما ادرار نیست و کمی شیرین

خیلی مطلب جالبی بود، مرسی

0 ❤️

2017-11-07 18:07:58 +0330 +0330
نقل از: اسکلت حشری

پس اون مایع درواقع شاش رقیقی بیش نیس!

تموم رؤیاپردازیامون به گا رف…

متاسفم رویات بفاک رفت تازه فهمیدی ابی رو که با ولع تو صورتت یه مدته پاشیده در اصل شاشیده بهت ?

ازین ناراحتی بره اینور اونور بگه شاشیدم به اسکلت سایت ?

درکت میکنم رفیق اخرین بار فکر میکردم تو خواب دارم میشاشم و وقتی بیدار شدم دیدم ای داد جا تره و خواب نیس حال تورو داشتم ?

3 ❤️








‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «