**برگرد**

1397/07/22

(تکمیل شد)

میگن عشق همون اولش خوبه که هر کاری میکنی بهش نمیرسی،وقتی برسی دیگه خز میشه،لذتی نداره،ی جوری میشه،دیگه اونطوری که میخوای نمیشه…نمیدونم،من که هیچ وقت بهت نرسیدم که ثابت کنم همشون دروغ میگن و نمیفهمن

به احترام تو که رفتی چند نفرُ معرفی میکنم و به تدریج داستان زندگیشون میذارم با مطلبی که راجبشون جالب باشه تا بفهمید که پسری که ترکیبی ازین آدماس چرا نباید هر شب به وقت تنهایی گریه نکنه و سیگار نکشه و یقه دنیا ر نگیره و کاری به هیچکس نداشته باشه و …چرا همه بهش نگن پسرِ…

دل آرام …خواستنی!
وقتی ک پیدات کنم میدونم ک هیچ وقت نمیتونم از چشمات دل بکنم…
جای بدی شده دنیا…شرایط بدیه این زندگی…و میدونم فقط وقتی ب تو برسم این دوتا ر میتونم فراموش کنم …
در هر صورت لعنت ب این دنیای بی تو و لعنت ب این زندگیه بی تو …ببین کارم ب کجا کشیده!!!
لعنت ب شهوانی …لعنت



شیوه روایت زندگی این چهار نفر با هم فرق خواهد داشت…

رضایزدانی



نمیخوام در مورد سال و ماه و محل تولد و اینا بگم که در مورد رضا یزدانی اصلا ربطی ب تاپیک من نداره،زندگینامشُ جاهای مختلف گذاشتن ولی آشنایی من و یزدانی از آلبوم ساعتا خوابن شرو شد،خب هرکسی به خواننده ای علاقه داره مثلا خود من از قمیشی و چاووشی و عرفان و خیلی از خواننده های دیگه خوشم میاد ولی یزدانی چون با خیلی از خاطرات من گره خورده برام خیلی خاصه،وقتی با سیگارکشیدن و آبجو تو تاریکی و تنهایی با هندزفری آهنگاش ده ساعت پشت سر هم گوش میدادم و بگای سگ میرفتم.

اصلا از همکاریش با یغما گلرویی شرو شده یا خودش اینطوریه نمیدونم ولی تو آهنگاش از امید خبری نیست و هر لحظه بیشتر واقعیتُ جلو چشمت میاره و بیشتر بگای سگ میری مخصوصا اونجا که ی آهنگِ کاملُ چن دقیقه پشت سر هم میخونه و میگه که نگران نباش حل میشه و آخرآهنگ جایی که همه چی تموم میشه و ب احترام اینکه رضا یزدانی هم گفته بالاخره ی نیم امید کیری ب خودت دادی و منتظری آهنگ بعدی پلی شه با دکلمه و ی صدای ضعیف میگه"نگران باش حل نمیشه"

در مورد رضا یزدانی اینکه دروازه بانه و بازیگره و دندانپزشک تجربیه و لیسانس مهندسی چوب و کاغذ داره وعاشق چرم پوشیدنه و سبکش راک از نوع یزدانیه و ی دختر داره و زندگی عالی با همسرش و ماهی حداقل 10 تومن درآمدشه و آرتیست کمپانی Ibanez ژاپنه و هزاران چیز دیگه اصلا مهم نیست،مهم اینه که با واقعیت آزارت میده ولی هیچ وقت بهت دروغ نمیگه.



نمیدونم دلیلش چیه(البته میدونم ولی نمیخوام بگم)که چرا فقط آدمای خاصی آهنگاش گوش میدن(البته هر جایی استثنا هست و اگه کسی آهنگاش گوش میده و میگه بهش علاقه دارم دلیل نمیشه که …:) )

ادامه دادن صحبت در مورد رضا یزدانی بی فایدس و فقط باید گوشش کنی،پس برا دانلود کامل آلبوماش به وبسایت رسمی خودش مراجعه کنید و هیچ ترتیبی هم لازم نیس هرچی دانلود کنی بگای سگ میری!!امیدوارم خوشتون اومده باشه:)

کیانو ریوز



آل پاچینو،رابرت دنیرو،جانی دپ،لیام نیسون،تام هاردی وخیلی بازیگرای دیگه همه مورد علاقه منم هستن ولی چرا کیانو ریوز؟

به شدت درونگراس،با وجود مشکل خوانش پریشی مطالعش بالاس،4 بار از مدرسه اخراج شد،چند بار رشتش عوض کرد،دروازه بان هاکی روی یخ بود،لبنان بدنیا اومد پدرش سه سالش که بود خونوادش ول کرد،اصالت پدرش پرتغالی چینی آمریکای جنوبیه یه کارگر،مادرش انگلیسی و خیاط،مادرش 4 بار دیگه و هر بار در کشوری شوهر کرد،کل دوران کودکی تا جوونیشُ طی 20 سال تو لبنان،استرالیا،اروپا،کانادا و آمریکا هر کدومشون چن سال زندگی کرده شاید به همین دلیل هیچ وقت ی جا نمونده و عادتش شده جابجا شه و با وجود اینکه خونه داره ترجیح میده تو هتل و خونه های اجاره ای زندگی کنه،فرانسوی هم صحبت میکنه،شاید با فیلم کنستانتین(با اون سیگار کشیدنای بی اعصابش) یا ماتریکس یا وکیل مدافع شیطان یا جان ویک بشناسیش،هر جایی سعی میکنه کت و شلوار بپوشه حتی موقع رانندگی با موتور سیکلت و هزارتا نکته ریز دیگه که نمیخوام بگم خز شه.

به ندرت مصاحبه می کنه ولی وقتی که فرصتی برای صحبت در مورد دوست درگذشته اش ریور فینیکس پیدا می کنه جملاتی احساسی میگه بر اساس اطلاعات روزنامه تلگراف موقع بازی تو فیلم «تا زمان مرگ تو را دوست دارم» (I Love You To Death) با هم آشنا شدن و دوستی نزدیکشون با بازی در فیلم «آیداهوی اختصاصی خودم» (My Own Private Idaho) بیشتر شد. ریوز در مصاحبه ای در سال 2000 در مورد این فیلم و فینیکس میگه:" فیلم قشنگی بود و آن شکلی که وی در خیابان و تنها به پایان خود رسید،کفش هایش که یک غریبه آن ها را برداشت". دوستی او و فینیکس در سال 1993 به طور ناگهانی به دلیل مرگ فینیکس در اثر مصرف ترکیبی از هروئین، کوکایین و قرص والیوم تموم شد. وقتی که از ریوز در مورد این حادثه پرسیدن گفت: من از دوستی با او لذت بردم. بسیار زیاد و از ذهن، روح و قلب او نیز لذت بردم. ما هر کدام باعث شدیم که جنبه های خوب دیگری نمایان شود. او یک متفکر اورجینال و واقعی بود. او در هیچ چیزی سکون نداشت". فینیکس موقع مرگش 23 سالش بود.



ی بار ازدواج کرد بچش مرده بدنیا اومد و زنش بعد سه هفته افسردگی شدید با تصادف فوت کرد دو تاشون بغل هم خاک کرد،تو یه مصاحبه سال 2006 نتونست جلوی خودش بگیره و با عصبانیت گفت"لعنتی! این عادلانه نیست! خیلی بی معنی است. درد وغصه تنها ظاهرش را تغییر می دهد اما پایانی ندارد"بعد این اتفاق بود که طرفداراش لقب کیانوی غمگین بهش دادن و از تنها ساندویچ خوردناش تو جاهای مختلف عکس میگرفتن.



کیم ریوز خواهرش 10 ساله سرطان خون داره و سرپرستیشُ ب عهده گرفته و بخاطر همین خیلی از درآمدشُ به چنتا موسسه تحقیقی سرطان کمک میکنه



الان تولیدی موتورِ Arch motorcycle داره که تا به وب سایتش نری و موتوراشُ نبینی من هر چی بگم نمیفهمی!



ادامه نمیدم،فقط هر موقع خواستین یکی از معانی زندگی ر بفهمین میتونین سراغش برین و فیلماش دانلود کنین،شاید فک کنین همینکه آمریکاس دیگه خوش بحالش بوده ولی کیانو که الان 55 سالشه یعنی معنای بگای سگ رفتن یعنی مَرد

براد پیت



اگه رضا یزدانیٌ فقط بخاطر آهنگاش دوست دارم و کاری به زندگی خودش ندارم یا اگه کیانو ریوز هم بخاطرِ فیلماش و هم بخاطرِ زندگیش با خودم مشترک میدونم،ولی در مورد براد پیت اصلا کاری ب زندگی شخصیش ندارم و از زندگی شخصیش متنفرم در عوض توی فیلماش همه ی زندگیِ سگی منه،زندگی که همیشه با بقیه و دنیا و بیشتر با خودم جنگیدم اونجایی که تو فیلم باشگاه مشت زنی تا آخر فیلم متوجه نمیشی که داره با خودش بوکس میکنه یا تو فیلم داستان زندگی جسی جیمز وقتی روی دریاچه یخ زده وایساده و صورتِ خودشُ رو یخ میبینه در حالیکه رفیقش داره باهاش صحبت میکنه با عصبانیت ب یخ شلیک میکنه(از همه بیشتر از تصویر خودم توی شیشه بخاری میترسم،ادمی که هر کاری ازش برمیاد)یا توی فیلمِ تروی(این حماسه ب یاد ماندنی) هر چند پادشاهشه ولی چون اشتباه میکنه براش نمیجنگه و فقط برای خودش و چیزی که واقعا درسته بی رحم میجنگه یا فیلم فاری یا فیلم جنگ جهانی زامبیها که تنها راه زنده موندنُ سکون نداشتن و حرکت کردن میدونه و مثل ی مردتا آخرش بارها بگای سگ میره ولی ادامه میده.



به همین خاطر صحبتُ کوتاه میکنم و فقط دعوتتون میکنم فیلماشُ دانلود کنین و از زندگی سگیش لذت ببرین.

شریعتی



نمیدونم چی بگم،چون اگه شرو کنم به گفتن باید تا صب بشینم بنویسم



متنفرم از رفتار سگیِ از پیش و ندانسته و بی اطلاع و کینه ای قضاوت کردن و حرف زدن و ادعای فهمیدن کردن،هرچی تو ذهنت راجب بهش شنیدی بنداز بیرون ،اگه میخوای بفهمی که چرا،چرا شریعتی؟باید بگم متاسفانه یا خوشبختانه باید ی2000صفحه ای بخونی که بفهمی چی میگم اینطوری بیفایدس،عکس2000صفحه ر پایین میذارم



فقط اینکه انسانِ بی خود شریعتی و بیگانه ی کامو زیاد فرقی با هم ندارن هرکدومش بخونی فرقی نداره،دو تای دیگه هم که گفتگوهای تنهایی 1 و 2



5486 👀
6 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2018-10-14 21:24:36 +0330 +0330

امشب اولین ویرایش...شروع با رضا یزدانی به احترام آهنگ "به فکر سالم باش" چون شاید خیلیا بخوان ی چن ساعتی نخوابن بیدار بمونن و سیگار بکشن.... امشب به وقت بامداد ویرایش جدیدی از تاپیک راجع به دومین نفر گذاشته میشه ....امشب ویرایش جدیدی راجع به نفر سوم گذاشته میشه...? ?

1 ❤️

2018-10-14 22:53:46 +0330 +0330
نقل از: Lady_Ronaak تو هم مثل من عشق هالیوودی

یا ی فیلم از زندگی بعضی از بچه هایی که اینجان هالیوودُ جمش میکردن،فقط این ادما ی رفتارای مشخصی دارن که هر کدوم ازون رفتارا یکی از ویژگی های منه همین نمیدونستم اگه اینا نبودن چطور میگفتمشون ? ? :(

3 ❤️

2018-10-14 22:57:03 +0330 +0330
نقل از: JadoGar_Sefid ? نظر خاصی درمورد تاپیک ندارم اما قسمت (وقتی ک پیدات کنم میدونم ک هیچ وقت نمیتونم از چشمات دل بکنم)

این جمله بنظرم فقط یک شعار هست ک ما همیشه برای عشقی که از پیشمون رفته میدیم … چون وقتی اون رو پیدا کنیم ،هیچی از زندگی جدیدش نمیدونیم ، ممکنه کارایی کرده باشه (حالا هر کاری از کارای بد تا ازدواج و غیره) که ما حتی تصورش واسمون سخت باشه ، ممکنه بعداز پیدا کردنش به جای اینکه نتونیم از چشماش دل بکنیم ، چشمامون رو ببندیم و فقط ازش دور بشیم …

ولی بالاخره باید ی چیزی بگم خر شه برگرده ? ? :)

1 ❤️

2018-10-15 03:00:50 +0330 +0330
نقل از: hilda19 تجربه شخصیمو دارم بهت میگم اول خواستم تو خصوصیت بگم ولی گفتم شاید به درد 1نفر دیگه هم بخوره...بعضیا مدلشونه...به یه رابطه عین یه کوه نگاه میکنن ب محض اینکه به دستش بیارن و فتح بشه همون زمانیه ک دیگه دلشون میخاد برگردن...نه که ادمای بدی باشنا...اصلا...فقط سبک زندگیشونه عاشق فتحای جدید...نه فقط تو رابطشون زندگی عادیش و مثلا شغلی که میخاد هم همینه یه چیز با ارزشه تا وقتی که بین دستاشون نباشه :) ادمایی به سبک تو که یه رابطه براشون عین یه دشته دوس دارن تا اخر عمر باهم توش قدم بزنن و لذت ببرن هیچ وقت نمیتونن با گروه اول کنار بیان... ادم شبیه خودتو پیدا کن :) ?

کاش ی بار به من فرصت میداد تا بفهمم شما چی میگین،عادت بد من اینه که تا خودم سرم به سنگ نخوره نمیفهمم(همه میگن این مسیر بری سرت به سنگ میخوره)ولی ازینا گذشته باید بگم دنیای با ارزشی داریم و خودمون بی ارزشش کردیم یا دنیای بی ارزشی داریم و خودمون بی ارزش ترش کردیم :( ممنونم از نظرای خوبت و اینکه همینجا گفتی،چ خوب فهمیدی تاپیکُ:) ? :-* ?

1 ❤️

2018-10-15 19:47:33 +0330 +0330

هر جا میرم…چنتا از این دخترا…جلوتر از من کامنت گذاشتن…اینا چی میخان از جون شهوانی…اه

0 ❤️

2018-10-15 19:54:16 +0330 +0330
نقل از: keyvan_30c هر جا میرم...چنتا از این دخترا...جلوتر از من کامنت گذاشتن...اینا چی میخان از جون شهوانی...اه

? ?

1 ❤️

2018-10-15 19:56:23 +0330 +0330

شعری سروده ام:

از عشق هر کی گفته

گه خورده حرفَ مفته

کپی ازاد

0 ❤️

2018-10-15 20:01:57 +0330 +0330
نقل از: keyvan_30c شعری سروده ام:

از عشق هر کی گفته

گه خورده حرفَ مفته

کپی ازاد

گلم هر شعری شعر نیست

هر چیزی دلیل نمیشه

ما هم از عشق نگفتیم،گفتیم جزء زیبایی های دنیان مثل گل مثل بلبل مثل زن مثل .....

در هر صورت ب دلیل عدم حس زیبایی شناسی و محتوای توهین آمیز توهین=بلاک :) ?

1 ❤️

2018-10-16 02:23:04 +0330 +0330
نقل از: newus **کیانو ریوز فوق العادست فیلماشو دوست دارم**

پستت جالب بود :)

2 نفر بعدی اونارم بذارم تکمیل میشه ممنون از نظر مثبتت :) ? ?

1 ❤️

2018-10-16 02:43:50 +0330 +0330
نقل از: newus
نقل از: abbbbbcc
نقل از: newus **کیانو ریوز فوق العادست فیلماشو دوست دارم**

پستت جالب بود :)

2 نفر بعدی اونارم بذارم تکمیل میشه ممنون از نظر مثبتت :) ? ?

بعدا تاپیکت رو چک میکنم واسه دو نفر بعدی خیلی هم عالی ....

دنبال فیلم بودم اسامی این بازیگرا رو دادی کلی فیلم خوب ک ندیدم پیدا کردم ? ?

راستی جان ویک 3 هم 2019 میاد

? ? ?

1 ❤️

2018-10-16 10:54:32 +0330 +0330

جالب بود تاپیکت
حال روز خیلیاست
چی بگم

1 ❤️

2018-10-16 10:56:21 +0330 +0330
نقل از: albalo2 جالب بود تاپیکت حال روز خیلیاست چی بگم

در حال تکمیله امشب نفر سومُ میذارم ? ? ?

1 ❤️

2018-11-27 17:58:05 +0330 +0330

cheghaaadr royai Oomidvaram k peydash koni

1 ❤️

2018-11-27 18:00:02 +0330 +0330
نقل از: mrmr.66 cheghaaadr royai Oomidvaram k peydash koni

کاش بشه ? ?

1 ❤️

2018-11-27 18:06:32 +0330 +0330
نقل از: fmg_max تشکر از مضمون زیبا و شخصیت های جالب . اگه از آلبر کامو کتابی خوندید توصیه می کنم آثار فرانتس کافکا روهم حتما حتما بخونید ، همه آثارشو خوندم ، دنیای کابوس زده ای که تصویر می کشه عجیب با حال و هوای زندگی ما تو ایران نزدیکه .عجیب !

ممنون از پیشنهادت :) ? ?

1 ❤️

2019-05-10 21:06:51 +0430 +0430

به احترام بازیش تو فیلم از یادها رفته و اهنگی که وسط فیلم میخونه این تاپیک بالا میارم،زمانه بدیست نازنین،راحت باش و به کسی گوش نکن!..



1 ❤️

2019-05-11 08:19:31 +0430 +0430

متن خوبی نوشتی . نه جوابی میخواد نه نظری خاص . یه سری اطلاعات عمومیه جالب بود که برای دیگران هم گذاشتی و ما هم استفاده کردیم .
مخصوصا مطلب مربوط به هنر پیشه فیلم ماتزیکس که همش اسمش یادم میره ، خیلی برام جالب بود .
مرسی

1 ❤️

2019-05-11 08:30:29 +0430 +0430
نقل از: uzer متن خوبی نوشتی . نه جوابی میخواد نه نظری خاص . یه سری اطلاعات عمومیه جالب بود که برای دیگران هم گذاشتی و ما هم استفاده کردیم . مخصوصا مطلب مربوط به هنر پیشه فیلم ماتزیکس که همش اسمش یادم میره ، خیلی برام جالب بود . مرسی

?

1 ❤️

2019-05-30 18:00:13 +0430 +0430

:) ?

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «