بهینه سازی خود ارضایی بانوان

1391/11/30

الیس عزیز
روش های مطلوب خودارضایی برای بانوان کدام ها هستند؟‌ من معمولا برای انجام این کار کتاب های سکسی و داستانهای تحریک کننده می خوانم ولی همیشه به آن چیزی که می خواهم نمی رسم. وقتی خودم این کار رو انجام می دم برای رسیدن به ارگاسم به مشکل برمی خورم. واقعا علاقمندم که راجع به نقاط تحریک پذیر بدن یک زن بیشتر بدانم و یاد بگیرم که چطور می توانم تجربه خودارضای خودم را بهبود بخشم و بهترین لذت رو برای خودم ایجاد کنم

خواننده گرامی:
متشکرم که به حیطه ای اشاره کردید که نیاز به توجه بسیار دارد. ذهن، اندام جنسی خارحی و سایر بدن شما، سه بخشی هستند که می توانند شانس شما را در مسیر رسیدن به یک ارگاسم بزرگ افزایش دهند. ذهن بزرگترین نقطه تحریک پذیر در هر کسی است . وقتی خود ارضایی می کنید ساختار ذهن و ساختن یک فانتزی عامل ایجاد در تفاوت در میزان لذت بردن شما هستند.

اگر مطالعه پورن اولین قدم شما در بر انگیختن خودتان می باشد می توانید محدوده آن را گسترش دهید. این به شما کمک می کند که سناریو های جدیدی را کشف کنید و بدینوسیله در خود ارضایی خودتان تنوع ایجاد نمایید.َ حتی می توانید تعداد افرادی را که در فانتزی شما ایفای نقش می کنند را افزایش دهید تا هر موقع که در مود انچام این کار هستید ( و یا در مواقعی که می خواهیدخود را در این مود قرار دهید) آنها رو فرا بخوانید.

اگر مایل به خواند مطالب سکسی و تحریک کننده هستید احتمالا از تماشای تصاویر پورن هم لذت خواهید برد که اینترنت منبع بسیار مناسبی است که می توانید عکس ها یا فیلم های سکسی و تحریک کننده رو در آن جستجو کنید.

تکیه کردن به ذهن علاوه بر اینکه می تواند بسیار مفید باشد گاهی هم دردسر زا ست . از آنجایی که فکر دارای هیچ حد و مرزی نیست امکان دارد وقتی در حال خود ارضایی هستید مسائلی مثل کار یا لیست کارهایی که می خواهید انجام بدهید حواس شما را پرت کنند.

بعضی افراد برای دستیابی به یک ارگاسم راحت در فضایی که در آن قرار دارند با کارهایی مثل پخش یه موسیقی خاص یا روشن کردن شمع ، یک حالت رمانتیک ایجاد می کنند و برخی با تاریک کردن اطرافشان در خود ارضایی خودشان تفاوت ایجاد می کنند.
این روش ها را امتحان کن و ببین که کدام رو دوست داری و با انجام دادن کدام یک از آنها به نتیجه دلخواه خود می رسی.
فقط خودت رو تحت فشار قرار نده که حتما به ارگاسم برسی، ارگاسم مثل گربه ایست که فقط به دلخواه و خواست خودش به سراغت می آید.

انسانهای مختلف با روشهای متفاوتی تحریک می شوند و فقط باید راههایی که شما را به این مرحله می رسانند کشف کنید.
وقتی مسئله مربوط به اندام های پایینی می شود، مناطقی وجود دارند که باید مورد توجه قرار بگیرند: کلیتوریس محبوب، واژن عضلانی شگفت انگیز، نقطه جی مرموز و لبهای کوچک و بزرگ مهجور افتاده.
با توجه به سلیقه خودتان، می توانید از منوی فوق یک یا چند غذای باب طبعتان را سفارش دهید.
حال باید بدانیم که روش های متعددی برای برانگیخته کردن این نقاط وجود دارند: استفاده از دست، ویبراتور،آلت مصنوعی،خیار، موز و یا حتی اسپری کردن آب با دوش دستی . از هرکدام از این ها که استفاده می کنید باید سرعت، فشار،حالت قرار گرفتن و عمق مورد پسندتان را هم در نظر داشته باشید .
کلیتوریس با توجه به در دسترس بودن و علائمی که به هنگام تحریک از خود نشان می دهد به آسانی قابل شناسایی است. در این نقطه بیش از سایر نقاط بدن انسان( از هر جنسی) اعصاب حسی وجود دارد و با برانگیخته شدن متورم و پر از خون می گردد و امکان دارد بزرگتر و سفت تر از حالت عادی خود شود. اگه فکر می کنین نیاز دارین می توانید از یه مقدار لوبریکنت( روان کننده) کمک بگیرید و درجه های مختلفی از فشار و سرعت رو امتحان کنید.( ضربه های لمسی آرام ویا مالش شدید). همچنین امتحان نحوه های متفاوت حرکت رو هم می توانید در این تجربه اضافه کنید مثل حرکت به صورت عدد هشت لاتین ، حرکات عمودی و افقی. به طور همزمان می توانید از سایر انگشتان خود برای لمس و تحریک لب های کوچک و بزرگ نیز کمک بگیرید.
در خود ارضایی می توان از انواع اسباب بازی های جنسی هم استفاده کرد. ویبراتور ها با تنوع بسیاری در شکل، ابعاد، قدرت و عملکرد تولید می شوند و اگر برای بار اول می خواهید از آنها استفاده کنید پیشنهاد می کنم که از روی لباس زیرتان این کار را انجام دهید تا از شدت و قدرت آن بکاهید و یا نوعی از ویبراتور را تهیه کنید که دارای درجه شدت و قدرت باشد که به میل خود بتوانید در آن تغییر ایجاد نمایید. باید بدانید که اگر از ویبراتور خریده شده ناراضی باشید به دلایل متعددی نمی توانید آن را به فروشگاه پس بدهید پس در خرید آن دقت لازم را بفرمایید.
لوله خرطومی واژن به هنگام بر انگیختگی و تحریک طولانی تر می شود و یک ماده لوبریکنت ( روان کننده) طبیعی ترشح می نماید. با استفاده از یک آلت مصنوعی برای دخول و یا یک ویبراتور برای تحریک کلیتوریس امکان دارد نقاط لذت بخش و تحریک پذیر دیگری را هم کشف کنید. به عنوان مثال نقطه کوچکی تشکیل شده از بافتی خاص در بالای دیواره جلویی لوله واژن قرار دارد که به آن نقطه جی گفته می شود. برای پیدا کردن آن یک انگشت را به داخل ببرید و به عقب و جلو تکان دهید و دیواره را لمس کنید. برای بسیاری از زنان تحریک جی یک ارگاسم بسیار شدید و یا حتی انزال را در پی دارد. در انزال دیواره های واژن منقبض شده و با فشار مایعی را به خارج می پاشند.این مایع یک تفاوت جزئی با لوبریکنتی که واژن ترشح می کند دارد.بیشتر به آب شباهت دارد و برخی آن را با ادرار اشتباه می کنند.بسیاری از زنان در هنگام تحریک این نقطه ، قبل از رسیدن به ارگاسم احساس می کنند که ادرار دارند.مطمئن باشید که این ادرار نیست ولی برای اطمینان خاطر می توانید قبل از شروع خود ارضایی مثانه خود را تخلیه کنید.
خوب ، اگر سه روش متفاوت واژنی، کلیتوریسی و نقطه جی برایتان کافی نیست باید بگویم که برخی از زنان با تحریک کردن مقعد و نوک های سینه به تنهایی یا همزمان با تحریک اندام های جنسی ارضا می شوند. در سر تا سر بدن می توان نقاط تحریک پذیر زیادی را پیدا کرد که بعضی هاشون خیلی غیر منتظره می باشند. بنابراین اون چیزی که قایق شما رو به حرکت در می آورد منحصرا به خود شما تعلق دارد.
وقتی خود ارضایی می کنید خیلی آرام قسمت های داخلی ران ها، لاله ها و نرمه های گوش، زیر بغل، نوک سینه ها، پاها ، شکم و گردن خود را به آرامی لمس کرده و مالش دهید. لمس برخی از این اندام گاه در رساندن شما به یه ارگاسم بزرگ دخیل می باشند .
برای دسترسی راحت به اندام های خود و تجربه ارضا شدن در حالات مختلف، می توانید این کار را در پوزیشن های متنوع انجام دهید.

4072 👀
1 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2013-02-23 20:06:03 +0330 +0330

اگه به دیدار حوریان بهشتی نرفتم و زنده موندم حتما با این کلمات یه نظر سنجی توی شهوانی میذارم
تحریک کدام یک از این قسمت ها موجب برانگیختگی بیشتر شما می شود
قسمت های داخلی ران ها، لاله ها و نرمه های گوش، زیر بغل، نوک سینه ها، پاها ، شکم و گردن

0 ❤️

2013-02-23 20:17:11 +0330 +0330

شیخ شاپور این تاپیکارو از کجا پیدا میکنی؟؟؟ :D
شیخ شما که سوالات شرعی شهوانیون رو جواب میدی چطور از پاسخ به این سوال عاجزید؟؟ :D
پس نتیجه مطالعه و تجربه شما چی شد؟

((صاحب تاپیک خدایی هرکی این متن ها رو واست ترجمه کرده بهترین نحو از پس کار بر اومده))

0 ❤️

2013-02-23 20:28:49 +0330 +0330

منکه همیشه دست به کسم هیچ مشکلی باهاش ندارم گاهی 5-10 بار در روز انجامش میدم.درهرشرایطی اینکارو میکنم و به اورگاسم میرسم اغلب اوقات هم آبم میپاشه روی تشکم و روش بیهوش میشم. حتی یه مدت به دست خودم عادت کرده بودم و دوست پسرم با مالش تحریکم که نمیکرد هیچ، عصبیم هم میکرد. ولی الان گاهی شورتمم به کسم بخوره آبش آویزون میشه و باید دست به کس بشم.

0 ❤️

2013-02-23 21:05:18 +0330 +0330

[quote=judy_1363]منکه همیشه دست به کسم هیچ مشکلی باهاش ندارم گاهی 5-10 بار در روز انجامش میدم.درهرشرایطی اینکارو میکنم و به اورگاسم میرسم اغلب اوقات هم آبم میپاشه روی تشکم و روش بیهوش میشم. حتی یه مدت به دست خودم عادت کرده بودم و دوست پسرم با مالش تحریکم که نمیکرد هیچ، عصبیم هم میکرد. ولی الان گاهی شورتمم به کسم بخوره آبش آویزون میشه و باید دست به کس بشم.[/quote]

ومن ا… التوفیق

0 ❤️

2013-02-23 22:20:56 +0330 +0330

[quote=امام زاده بیژن]شیخ شاپور این تاپیکارو از کجا پیدا میکنی؟؟؟ [/quote]
از توفیقات لینک های واصله در پیام های خصوصی توسط دوستان :D

0 ❤️

2017-11-24 20:53:11 +0330 +0330

خیلی کمکم کرد
خیلی خوب بود بازم بیشتر بذار

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «