بهینه کردن تجربه ی سکس تک نفره

1395/09/28



آلیس عزیز،
اول از همه لازمه بگم که من همیشه پیگیر صفحت هستم و از اینکه انقدر با حوصله و روشن فکرانه راهنمایی میکنی ازت ممنونم. و بخاطر همینم هست که میتونم هر سوالی رو که میخوام بدون هیچ خجالتی ازت بپرسم.
من یه پسر 19 ساله ی باکره و دانشجوی سال دومم. طبیعتا مجبورم زمان زیادی رو توی خوابگاه بگذرونم و انقدری تنها نمیشم که هروقت دلم خواست و با خیال راحت خود ارضایی کنم. ولی خب بازم چندان اهمیتی هم نداره. مشکل اصلیم اینه که بخاطر زندگی خوابگاهی، اساسا وقتی برای خود ارضایی ندارم.
چند وقت پیش فهمیدم که قراره هم اتاقیم چند وقتی نباشه و حسابی ذوق کرده بودم. اغراق نمیکنم و واقعا تا چند روز بقدری هیجان داشتم که همه متوجه شده بودن!
وقتی که بالاخره لحظه ی موعود رسید، دست بکار شدم و شروع کردم به مالوندن خودم که الحق حس بی نظیریم داشت. ولی مشکل بعدی این بود که علیرغم سعیم برای فکر کردن به چیزای دیگه و جلوگیری از ارضا شدن، بازهم نمیتونستم خودم رو بیشتر از 5 دقیقه کنترل کنم و ارضا میشدم.
لطفا کمکم کن تا بتونم از این فرصت پیش اومده نهایت استفاده رو ببرم و خودارضایی هام رو طولانی تر بکنم.

  • پسر خروس کمر

پسر خروس کمر عزیز،
اولا اینکه علیرغم اسمت فکر نمیکنم این لقب برات مناسب باشه؛ چون 5 دقیقه ای طول میکشه که ارضا بشی که خیلیم عالیه. چون همین الانشم آدمای زیادی هستن که حتی نصف اینم نمیتونن ادامه بدن. پس تو هم به جای اذیت کردن خودت و نگرانی بابت تایم باقی مونده تا ارضا شدنت، ریلکس باش و از تک تک لحظاتش لذت ببر.
دوم اینکه همین 5 دقیقه ای که میگی تحت تاثیر هیجان زیاد و پیش داوری که میکنی قرار داره. و با وجود این شرایطت نمیتونی انتظار بیشتر از 5 دقیقه هم داشته باشی. ضمن اینکه میتونی بلافاصله راند دوم رو هم شروع کنی؛ چون راند دوم زمان مناسبی برای تغییر دادن دست و امتحان کردن روون کننده ها و فانتزی های ذهنی دیگه است. سوای این ها لزومی نداره که همیشه جایی رو که بیشترین لذت رو بهت میده و با همون روش سابق بمالی. برای ایجاد تنوع هربار بهتره علیرغم میزان لذتی که میبری، جاهای جدیدی رو با روش های دیگه ای بمالی و یا به این فکر کنی که سریعترین حالت ارضا شدنت چقدر طول میکشه.
اساسا چندان اهمیتی نداره که ارضا شدنت چقدر طول بکشه. تعداد دفعاتی که میتونی نان استاپ ارضا بشی مهمه و این مسئله توی سکس واقعی هم صدق میکنه.
توصیه ی آخرم اینکه باقی مواقع که هم اتاقیتم هست میتونی موقع دوش گرفتن که بالطبع فضای خصوصی تری داره، بدون اینکه کسی متوجه بشه با صابون یا شامپو از خود ارضایی لذت ببری.

ترجمه:‌ Saam

منبع

4973 👀
1 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «