بیایین در مورد فیتیش پا بیشتر بدونیم

1396/04/08



بیایین در مورد فیتیش پا بیشتر یاد بگیریم و بدونیم که چرا اصلا پا میتونه سکسی باشه؟ (از این فیتیش با نام پودوفیلیا (Podophilia) هم یاد میشه)
گاهی یه مرد علاقه شدیدی به سینه خانوم ها داره، یا یکی دیگه تو کار باسن هستش، ولی بعضی ها هستن که عاشق پاهای خانومان.
معمولا یه نگرش منفی در مورد انواع فیتیش ها وجود داره، ولی این جذابیت جنسی جادویی به پاهای خانوم ها با کسب 47 درصد محبوبیت در بین مردان، رتبه یک رو در بین انواع فیتیش ها به خودش اختصاص میده.
انواع مختلفی از فیتیش ها وجود داره و ارزش اینکه بیشتر در موردشون بدونیم رو دارن، و این بدلیل تفاوت دیدگاهی هستش که مردای مختلف دارن، مثلا شبیه دوست پسر آخرتون که باعث شد روی عضلات باسن تون بیشتر کار کنین، یا چارلی شین (Charlie Sheen) که به تازگی اعتراف کرده که دوست نداره با خانوم هایی که انگشت دوم پاهاشون بلندتر از انگشت اولشون هست، قرار بگذاره.
حالا که درک بهتری از این ماجرا پیدا کردین، بهتره بدونین که ما قصد نداریم سوار واگن هنجارهای جنسی بشیم. بلکه میخواییم به معنای واقعی کلمه با این نوع از فیتیش آشنا بشیم. پس قبل هرکاری به حرفای مردی که این نوع فیتیش رو داره گوش میدیم و سپس صحبت های دوست دخترم رو میشنویم که سابقه رابطه، نه با یکی از این افراد، بلکه با دوتا از اونا رو داشته.
در این نوع فیتیش فرد اساسا به پا (انگشتان، کف پا، کفش ها و حتی ناخن ها) بیش از سایر نقاط بدن علاقه جنسی نشون میده و این علاقه جنسی با انجام کارهایی مثل مالیدن، مکیدن، لیسیدن، بستن، مانیکور کردن، ماساژ دادن، بوسیدن و حتی بغل کردن همراه هستش تا فرد بتونه به لذت جنسی برسه.
لن کرنر (Lan Kerner) مشاور جنسی و نویسنده کتاب “اون دختر اول اومد (She Come First)”، معتقده که خیلی از مردا بوسیله پاهای زنا تحریک میشن و دوست دارن که در طول سکس هاشون با پاهای شریک جنسی شون بازی کنن، ولی این به این معنی نیست که پاهای زنا به تنهایی برای تحریک جنسی کافی هستش و این دقیقا همون چیزی هستش که در سایر انواع فیتیش هم مشاهده میشه.
فیتیش پا دامنه بسیار گسترده ای رو شامل میشه، برخی افراد به شکل یا سایز خاصی از پا علاقه دارن، یا دوست دارن که تمام انگشتان پا مانیکور شده باشن، یا نوع خاصی رو میپسند (مثل قضیه چارلی شین)، یا به بدلیجات ویژه پا علاقه دارن، یا پوشیدنی های ویژه پاها رو دوست دارن و حتی برخی به پاهای کثیف و بودار علاقه دارن. عده ای هم ممکنه همه موارد بالا رو دوست داشته باشن.
جیمز (اسم مستعار برای ناشناس ماندن) اولین بار زمانی فهمید فیتیش پا داره، که تو دبیرستان مجذوب پاهای معلم و همکلاسی هاش شد. اون جز کسایی هستش که گفتیم همه موارد بالا رو دوست دارن. درسته که اون، فیتیش خودش رو از مدرسه شروع نکرد، ولی تونست این فیتیش رو بوسیله همسرش تکامل بده و در طول زمان شهوتی ترش بکنه.
فعالیت جنسی مورد علاقه جیمز در رابطه با پا، شامل بوسیدن، لیسیدن و بوییدن میشه. ازش پرسیدم وحشی ترین کاری که تاحالا تو این مورد انجام دادی چی بوده؟ و اون اینطوری جواب داد:
" دوست دارم دختره با کفش روی یه تیک موز وایسه و بعد من رو مجبور کنه که اون موز رو از روی کفشش پاک کنم، البته نه فقط موز، بلکه هر چیزی که روی کفشش باشه."
همونطور که گفتم اون فیتیش خودش رو تکامل داده!
دوست دخترم جسی (اسم مستعار برای ناشناس ماندن) میگه پاهاش توسط دو تا از دوست پسرهای سابقش مثل دوتا الهه پرستش میشدن. اون میگه یکی از اونا اصلا دلش نمیخواست که پاهای دختره رو کس دیگه ای هم ببینه به همین دلیل، حتی وقتی برای قدم زدن به ساحل میرفتن اون مجبور بود تا کفش اسپورت بپوشه و این واقعا اذیتش میکرد. اون میگه درسته که هر دوشون از پاهام خوششون می اومد ولی یکیشون دوست داشت که پاهام همیشه مرتب باشن ولی اونیکی از کثیفی اونا خوشش می اومد.
ولی آیا جسی هم از این کار خوشش می اومد؟
“هر شب من برنامه ماساژ پا داشتم و عاشقش بودم. یکی از اونا هر روز این کارو برام انجام میداد و حتی به پاهام کرم و به ناخن هام لاک میزد.”
ظاهرا عاشقانه به نظر میاد !
رابطه جسی با اون دو تا پسر بخاطر فیتیشی که داشتن تموم نشده بود و اعتراف میکنه که پاهاش باعث هیجان اون مردا میشد و بنظرش چون قوزک و پاهای خیلی حساسی داره براش خوب هم بوده.
کرنر میگه “بعضی ها خیلی خوشبختن که تونستن یه شریک جنسی برا خودشون پیدا کنن که به قول دن ساویج (Dan Savage) از لحلظ جنسی، GGG (“good, giving and game”) هستش (یعنی تو تخت خوب عمل میکنه، یه لذت عالی بهت میده و دوست داره تو بازی های جنسی شرکت کنه). افرادی با این مشخصات دوست دارن تا دید خودشون نسبت به تابو ها رو وسیعتر بکنن و فیتیش های شریک جنسی شون رو وارد بازی های سکسی زندگیشون بکنن "
جسی یک GGG واقعی هستش که من شاهزاده پا صداش میکنم، چونکه میدونم براش مهم نیست که باهاش مثل یه شاهزاده رفتار کنی یا نه.
در مورد جیمز، اون هنوز نتونسته زنی پیدا کنه که کاملا روشن فکر باشه و بتونه همه چیز رو قبول کنه و این مسئله در مورد جسی کاملا برعکس هستش، اون فکر میکنه هرکسی باید با مسائل، به روز برخورد کنه و روشن فکر باشه.
کرنر میگه " اگه یه نفر فقط بوسیله یه چیز خاص تحریک بشه (برای مثال پا) ، و اگه همسرش درک متقابل درستی نداشته باشه، این مسئله میتونه باعث ایجاد ناراحتی های شدید در روابط بین طرفین بشه. پس اینطوری میشه استدلال کرد که انواع فیتیش ها، در برخی موارد، میتونن موجب اختلاف بین زوجین بشن.”
در دنیای سکس خیالی، همه ما میتونیم GGG باشیم، ولی چون ایجوری نیست، حتی یک فیتیش ساده مثل فیتیش پا هم میتونه به یه مشکل بزرگ تو یه رابطه جنسی تبدیل بشه، در چنین مواقعی، اینترنت و دنیای مجازی میتونه مفید واقع بشه.
کرنر میگه: " خوشبختانه، بسیاری از افراد که دارای فیتیش های جنسی هستن، میتونن شریک جنسی با عقاید نزدیک به خودشون رو از اینترنت پیدا کنن، یا حتی بعضی از افراد از برخی چیزهای دیگه مثل فیلم های پورن استفاده میکنن تا بتونن به اوج لذت جنسی برسن"
استفاده از چیزهایی مثل فیلم های پورن، اسباب بازی های جنسی یا حتی ایجاد لحظات خصوصی مشترک با افرادی که فیتیش های یکسانی دارند میتونه کمک کنه تا زندگی جنسی لذت بخشی داشته باشین.

منبع

2001 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2017-06-29 08:34:32 +0430 +0430

درود و سپاس از اطلارسانی

عرض شود که کاش یه منبع اطلارسانی هم میبود تا میفمیدیم عایا حشرمندانی که در این مورد فتیش حــادّ یا شایدم بقول این مقاله «فتیش تکامل‌یافته(!)» دارن، ینی علاقه رو از خود پای زنا گذروندنو به لیسیدن ته کفششونم رغبت نشون میدن (مث همین جناب جیمز مستعار در این مقاله) بخاطر این کارشون دچار مرضی هم میشن یا خیر؟

بهرحال زمینی که زنا با کفشاشون روش را میرن که برا همه مشترکه، شاید یه پیرمردی هم اخ و تف انداخ خلطش بعدها چسبید ته کفش زنه. اینو چجوری میخوان باهاش حال کنن امّت فوت‌فتیشِ تکامل یافته؟!

1 ❤️

2017-06-29 09:33:28 +0430 +0430

ممنون از مطلب مفیدتون

0 ❤️

2017-06-29 10:22:41 +0430 +0430

رفیق اشتباه نوشتی پدوفیل به کسانی میگن که با بچه ها سکس میکنن

0 ❤️

2017-06-29 10:43:15 +0430 +0430
نقل از: mmm700 رفیق اشتباه نوشتی پدوفیل به کسانی میگن که با بچه ها سکس میکنن

اون P**e**doـه. این P**o**do
1 ❤️

2017-06-29 10:46:36 +0430 +0430
نقل از: اسکلت حشری
نقل از: mmm700 رفیق اشتباه نوشتی پدوفیل به کسانی میگن که با بچه ها سکس میکنن

اون P**e**doـه. این P**o**do

تو هم عاشق هر دوشونی و قشنگ تفاوتشونو میدونی???

0 ❤️

2017-06-29 10:50:24 +0430 +0430
نقل از: mmm700
نقل از: اسکلت حشری
نقل از: mmm700 رفیق اشتباه نوشتی پدوفیل به کسانی میگن که با بچه ها سکس میکنن

اون P**e**doـه. این P**o**do

تو هم عاشق هر دوشونی و قشنگ تفاوتشونو میدونی???


پدوفیلم باشم مشتری فیلمای تو نیسم خیالت راحت.
0 ❤️

2017-06-29 13:02:39 +0430 +0430
نقل از: اسکلت حشری
نقل از: mmm700
نقل از: اسکلت حشری
نقل از: mmm700 رفیق اشتباه نوشتی پدوفیل به کسانی میگن که با بچه ها سکس میکنن

اون P**e**doـه. این P**o**do

تو هم عاشق هر دوشونی و قشنگ تفاوتشونو میدونی???


پدوفیلم باشم مشتری فیلمای تو نیسم خیالت راحت.

خخخخخخخخخخخ

0 ❤️

2018-05-22 12:26:38 +0430 +0430

دنبال سینمایی فوت فتیشم کسی داشت پیام بده???

0 ❤️

2018-05-23 09:12:02 +0430 +0430
نقل از: mmm700 رفیق اشتباه نوشتی پدوفیل به کسانی میگن که با بچه ها سکس میکنن

پدوفیل زیر شاخه های زیادی داره که فتیش پا و رابطه با کودک یکی از این زیر شاخه هاست

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «