تجربیات زنان از سکس با کیر کوچک

1398/03/22

١۴ زن تعریف می‌کنند که داشتن سکس با یک کیر فوق‌العاده کوچک چه احساسی دارد

«اگر مرد شخصیت باحالی داشته باشد مشکلی نیست»

by Katie Notopoulos October 15, 2014

کیر بسیار کوچک و میکروسکوپی اصطلاحی است برای زمانی که کیر مرد حدود ٢ونیم برابر از اندازه‌ی استاندارد تعیین شده برای کیر مردان کوچکتر باشد. آنگونه که دکتر ‘ژوزف الوکال’ دستیار استاد دانشگاه در رشته‌ی اورولوژی (مجاری ادرار) و رییس بخش سلامتی و بهداشت اندام جنسی مردانه در مرکز پزشکی لانگون مستقر در دانشکده‌ی پزشکی شهر نیویورک اینچنین می‌گوید که اندازه‌ی استاندارد برای کیرهای میکروسکوپی زیر ٣ سانتیمتر و یا ١ونیم اینچ در حالت نعوظ و تحریک شدن می‌باشد.
دلائل وجود یک کیر میکروسکوپی می‌تواند مربوط به عدم رشد کافی مجاری ادرار به دلیل عدم وجود هورمون‌های کافی در زمان جنین بودن باشد. در اکثر موارد بیمار با داشتن این عارضه به دنیا می‌آید. دکتر الوکال همچنین می‌گوید در برخی موارد کیر کوچک حالت ارثی دارد و هیچ دلیل دیگری برای آن وجود ندارد اما مردان دارای کیرهای کوچک نباید مشکلی در سیخ کردن و یا شاشیدن داشته باشند.

١۴ زنی که این مصاحبه با آنها انجام شده هیچگونه تخصص پزشکی ندارند و نمی‌توانند درمورد کیرهای غیر عادی هیچ نوع تشخیص پزشکی بدهند. آنها خاطراتشان را به عنوان تجربیات شخصی نقل کرده‌اند و نه توصیف پزشکی کیرهای کوچک.

  • نکته: موارد دیگری از مشاهدات پزشکی درمورد اندازه‌ی کیرهای کوچک ثبت گردیده است از جمله کیر غیر قابل نعوظ و یا کیر دفن شده که می‌تواند با معضل پزشکی کیر بسیار کوچک اشتباه گرفته شود. در همین مورد باید گفته شود کیرهای بسیار کوچک و کیرهای میکروسکوپی (کیرهایی که در موقع نعوظ زیر ٢ سانت طول دارند) لزوماً یکی نیستند در حالی که به گفته‌ی دکتر الوکال فقط یکی از هر ٢٠٠ مرد کیر میکروسکوپی دارد.

مقدار قابل توجهی از زنان ادعا می‌کنند با مردهایی بوده‌اند که کیر میکروسکوپی داشته‌اند. وقتی من در این مورد پرس و جو کردم دوستانم همکارانم و حتی غریبه‌هایی از سایت توییتر همگی پاسخ‌های مشابهی به من دادند.
چیزی که در همه‌ی این مکالمات به طور دائمی تکرار می‌شد؛ این بود که تنها چیزی که واقعاً برای زنان اهمیت دارد این است که آیا مردی که با او بوده‌اند یک عوضی بوده و یا یک انسان قابل احترام. اگر او مردی مهربان، بخشنده و با توجه به نیازهای زنان در رختخواب بوده، اندازه‌ی کیرش اهمیتی برای زنان نداشته است. کیر میکروسکوپی شبیه به این است:

منبع تصویر: ویکیپدیا


١.

من با مردی که کیر بسیار کوچکی داشت، برای یکسال قرار گذاشتم. اولین باری که آن را دیدم شوکه شدم. اما اینقدرها بدم نیامد. اولین باری که ما با هم سکس داشتیم تنها باری بود که کیر او وارد کص من شد. برای بقیه‌ی مدتی که با هم بودیم من برایش ساک می‌زدم و او کص مرا می‌خورد. من اصلاً از این جریان ناراحت نبودم. او بسیار در هنر کصلیسی وارد بود. سکس دخولی برای هر دوی ما معذب‌کننده بود. هیچکدام از ما نتوانستیم با طرف مقابل هماهنگ باشیم و به همین دلیل لذتی از آن نبردیم.

من فکر می‌کنم آن مرد برای به دست آوردن تجربه در کص لیسیدن بسیار روی آن تمرکز کرده بود زیرا او می‌خواست کمبود سایز کیرش را با این کار جبران کند. ولی ما هرگز درباره‌ی این مسئله با هم حرف نزدیم. خیلی رک باید بگویم من واقعاً از رابطه‌ام با او لذت بردم.
(ناشناس)


٢.

اولین برخورد من با یک مرد کیرکوچک، همین امسال اتفاق افتاد. البته اولین برخورد ما روی سایت دوستیابی تیندر بود. اول کار این قضیه برایم عجیب و متفاوت بود اما الان دیگر برایم جا افتاده است که چرا او اصرار داشت قبل از این که با هم سکس کنیم، چند بار با هم بیرون برویم و همدیگر را بهتر بشناسیم.

در ضمن او درمورد این که می‌خواهد یک رابطه‌ی عاطفی کامل با من داشته باشد کاملاً صریح بود و این که علاقه‌ای به سکس‌های بی‌معنی و جدا شدن از یکدیگر بعد از آن نداشت. در ابتدا من فکر کردم او یکی از این مردهایی است که به رسومات اهمیت می‌دهد. من متولد ماه عقرب هستم و معروف هستم به این که با هر کسی آشنا می‌شوم همان اول کار با او سکس می‌کنم. برای همین فکر کردم این منتظر سکس ماندن کاری احمقانه، خسته‌کننده اما شیرین و رمانتیک است. اما خوب روی من جواب داد.
درضمن اولین باری که با هم سکس داشتیم او کص مرا لیسید و واقعاً در این کار مهارت زیادی داشت. اینقدر از کارش لذت بردم که وقتی شلوارش را پایین کشیدم سایز کوچک کیرش اصلاً برایم اهمیتی نداشت. وقتی کیرش را دیدم برای یک لحظه فکر کردم با این کیر کوچک چگونه می‌توان سکس کرد؟ اما بین ما یک جذابیت دوطرفه وجود داشت. از او خوشم می‌آمد و او نیز به طور واضح مرا پسندیده بود. در این لحظه می‌دانستم که ما این مشکل را حل خواهیم کرد. سکس برای هر دوی ما معذب‌کننده بود. زیرا سایز کیرش واقعاً کوچک بود. انگار سوزن کوچکی وارد کص من شده بود (دارم تیکه می‌اندازم!) (در زبان انگلیسی سوزن را نخ کردن استعاره از انجام کاری را به طور دقیق و بی‌نقص است. خانمی که با او مصاحبه شده با استفاده از این ضرب‌المثل کیر را به سوزن تشبیه کرده و به کوچکی آن تکه انداخته است ـ توضیح مترجم). ما سکس را در پوزیشن سگی انجام دادیم اما خدای من! او کوچک بودن کیرش را با لیسیدن عالی کص من به بهترین وجه جبران کرد و به عنوان زنی که کص بسیار کوچکی دارم این یک امتیاز بود که از سکس از ناحیه‌ی کص لذت می‌بردم بدون این که کوچکترین دردی داشته باشم.

نتیجه گیری نهایی من: او یک شریک جنسی بخشنده و سخاوتمند بود که به لذت بردن من واقعاً اهمیت می‌داد. برایش مهم بود که من به تعداد بیشتر از او به ارگاسم برسم و بلد بود چگونه مرا به ارگاسم برساند! و واقعاً یک دختر بیش از این از یک مرد چه چیزی می‌تواند بخواهد؟!
پس نصیحت من به خانمها این است که قدر کیر کوچک را بدانید، ساک زدن برای آنها از همیشه آسان‌تر است و این نوع مردان می‌دانند که لذت بردن یک زن در سکس به فرو رفتن سوزن (کیر) به داخل کص او خلاصه نمی‌شود. به طور کلی هیچ کس به اندازه‌ی مردان کیر کوچک تمایل به کصلیسی ندارد. به دلایلی متفاوتی ما نتوانستیم ازدواج کنیم اما کیر کوچک او جزو آن دلایل نبود.
(ناشناس)


٣.

من در دانشگاه یک عضو غیر فعال انجمن خواهری بودم. در هیچ کدام از مناسبتها حاضر نمی‌شدم. بالاخره تصمیم گرفتم در یکی از مراسم‌هایی که به طور مشترک با انجمن برادری برگزار می‌شد، شرکت کنم. در اینگونه مراسم معمولاً یک سبک لباس پوشیدن از قبل انتخاب می‌شود و همه آنگونه لباس خواهند پوشید. می‌خواستم کمی خوش بگذرانم. آنجا با پسر باحالی آشنا شدم. خیلی بامزه بود، باهوش بود، یک کوچولو هم تپل بود، دقیقا پسر رؤیاهای من بود.

ما در حال بوسیدن هم بودیم. او او تمام حرفهایی را که باید بزند (تعریف کردن از دختر) می‌زد. بعد ما به اتاق او رفتیم و لباس‌هایمان را درآوردیم. اول فکر کردم کیرش هنوز راست نشده. اما بعد که شروع به فرو کردن کیرش در کص من کرد، من تازه فهمیدم جریان چیست! برای من یک سکس خوب با کسی که با هم تفاهم و ارتباط روحی داریم خیلی بهتر از یک سکس فوق‌العاده با یک پسر کیرکلفت اما عوضی است. من هزار بار ترجیح می‌دهم پسری خوب و فهمیده با کیری کوچک در زندگی‌ام داشته باشم تا یک عوضی بیشعور با یک کیر گنده!

سکس بدک نبود، در واقع احساس می‌کردم انگار کسی در می‌زند بدون این که داخل بیاید! اما خیلی چیزهای دیگری هست که شما می‌توانید با بدن همدیگر انجام دهید که باعث می‌شود کیفیت سکس بالا برود. مشکل این بود که او اعتماد به نفس پایینی داشت و نمی‌توانست آبش را بیاورد. او حتی نمی‌خواست که من کیرش را لمس کنم و کمکش کنم آبش بیاید. من فقط می‌توانم تصور کنم که دخترهای قبلی چگونه با او رفتار کرده بودند که باعث شده بود او اینقدر دستپاچه باشد. به هر حال واقعاً حس بدی به من دست داد زیرا اصلاً خیال شکایت کردن از اندازه‌ی کیرش را نداشتم.
(ناشناس)


۴.

من در جشن ماهانه‌ی راک‌اندرول (یک سبک موسیقی) در سالن ویژه‌ی صرف مشروب در محله‌ی‌مان شرکت کرده بودم که او را دیدم. او قدبلند، سبزه و خوش‌قیافه بود. زمان دبیرستان خیلی از او خوشم می‌آمد. شروع کردم با او حرف زدن و اتفاقات این چند وقت گذشته را برای هم تعریف کردن. بعد با هم رقصیدیم و بعد شروع کردیم همدیگر را بوسیدن. مشخص شد او فیلمبردار یک گروه شعبده باز محلی است و استودیوی فیلم‌برداری او دقیقاً دیوار به دیوار سالن بود. چون هر دو مست و بسیار حشری بودیم من گفتم «حتماً! چرا نه؟ بزن بریم!»

ما رفتیم داخل و به هر دلیلی او فکر کرد این که من روی پاهایش بشینم و فیلم شعبده‌بازی تماشا کنیم خیلی سکسی است! حالا هر چی! روش او برای وسوسه کردن من اصلاً تعریفی نداشت اما خوب به جهنم! این هم می‌توانست برای خودش یک خاطره باشد! پس به رویش نیاوردم و اجازه دادم مرا ببرد روی کاناپه که در یک گوشه‌ی تاریک استودیو قرار داشت. شلوارش را از پایش درآوردم و دستانم را گذاشتم روی کیرش و فهمیدم درازایش در حالت سیخ بودن حتی نصف کف دست من هم نبود! تازه دستهای من واقعاً کوچک هستن! او متوجه سردرگمی من شد و گفت «نگران نباش بزرگتر می‌شود.» (که البته نشد!) در حالی که یک خنده‌ی عصبی تحویلش می‌دادم (به سایز کیرش نمی‌خندیدم. این که به من درمورد کیرش هشدار می‌داد مرا به خنده انداخت.) پس به بوسیدن او ادامه دادم. بدون این که متوجه شوم، او در تاریکی به آهستگی جق زد و درنتیجه آبش را روی لباس گرانقیمت من پاشید! من واقعاً عصبانی شدم و برای تنبیه او بعداً مجبورش کردم برای من و همه‌ی دوستانم پیتزا بخرد! عجب آدم عوضی‌ای بود! آب کیرش را ریخت روی لباسم!
(ناشناس)


۵.

من یک بار برای یک سال و نیم با مردی که کیر بسیار کوچکی داشت قرار می‌گذاشتم. زیاد بد نبود! من خیلی جوان و بی‌تجربه بودم و نمی‌دانستم که کیری که در اختیارم است یک کیر بسیار کوچک است. سکسمان خوب بود چون اولاً او حسابی برای راضی نگه داشتن من تلاش می‌کرد دوماً او بی‌نهایت خوش‌قیافه و جذاب بود. برای همین کیر خیلی کوچکش برایم مشکلی به حساب نمی‌آمد. راستی یک چیز دیگر هم یادم آمد؛ در شهر کوچک ما مردی بود که کیر بسیار کوچکی داشت ولی با این حال بین زنان شهر طرفداران زیادی داشت زیرا معروف بود که در کصلیسی مهارت بسیار زیادی دارد پس این را هم باید در نظر گرفت!
(ناشناس)


۶.

من دو تجربه از برخورد با کیرهای بسیار کوچک و میکروسکوپی داشته‌ام. اولی با کسی بود که واقعاً دوستش داشتم و با او قرار می‌گذاشتم. او به کمبود خود کاملاً آگاه بود و همیشه تلاش می‌کرد این مسئله را برایم جبران کند. برای مثال او ساعت‌ها کص من را لیس می‌زد و واقعاً در این کار با استعداد بود. همیشه هم از من می‌پرسید آیا کاری دیگری هست که برایم در رختخواب انجام دهد؟ هر کاری که از او می‌خواستم با توجه کامل برایم انجام می‌داد. برای همین وقتی که ما رابطه‌مان را به دلایلی که هیچ ربطی به سایز کیرش نداشت تمام کردیم، من هیچ نوع حساسیت نسبت به کیرهای کوچک در خودم احساس نمی‌کردم و با ذهن باز با این مساله برخورد می‌کردم.

چند ماه بعد من با مرد دیگری آشنا شدم و می‌خواستم با او بخوابم. ما چند باری با هم بیرون رفته بودیم. او حتی از اولی کیرش کوچکتر بود. من هیچ اعتراضی نکردم و چیزی نگفتم چون اگر کسی دفعه‌ی اول که با من سکس می‌کرد از کص من انتقاد می‌کرد واقعاً دلم می‌خواست بمیرم. اما حقیقت این بود که وقتی مرا می‌کرد، عملاً هیچ چیزی احساس نکردم. انگار او اصلاً آنجا نبود. او هم برای لذت بردن من هیچ کاری نکرد و اهمیتی به ارضا شدن من نداد. وقتی کارش تموم شد از من پرسید «خوشت اومد؟» من پاسخ دادم «نه، اصلاً!» بعد به او توصیه کردم که باید برای ارضا شدنم به من کمک کند!
دیگر به موضوع اشاره‌ای نکردم. دفعه‌ی بعد که خواست با من سکس کند، او تلاش کرد از راه‌های دیگری مرا به ارگاسم برساند اما باز هم نتوانست. من او را متوقف کردم و گفتم که «شاید بخواهی کص مرا بلیسی!» او در ابتدا گیج شد… به او توضیح دادم «دفعه‌ی قبل اصلاً چیزی احساس نکردم.» او عصبانی شد گفت «یعنی می‌گویی کیر من کوچک است؟» من پاسخ دادم که «بله! کیر کوچکی داری.» او فریاد کشید «شاید کص تو بیش از حد بزرگ (گشاد) است!» و سپس آنجا را ترک کرد.

برای دانستن اندازه‌ی مرد اول کیرش در حالت نعوظ حدود ٧ سانت و مرد دوم در حالت سیخ بودن کمتر از ٣ سانت بود و یک کاندوم معمولی روی آن حالت لباس‌های بلند و یکسره‌ی اهالی هاوایی را داشت, (شبیه لباس سفید و بلند عربها)
(ناشناس)


٧.

سال 2006 بعد از این که کارهای طلاقم تمام شد، او اولین پسری بود که با او قرار گذاشتم. من بیست و شش سالم بود او چند سالی از من جوانتر بود اما انقدر جوان نبود که کم سنی‌اش را علت عدم رشد کیر بسیار کوچکش جلوه دهد. زیرا اگر اون خیلی کم سن بود معنی‌اش این بود که من دارم با یک پسر زیر سن قانونی سکس می‌کنم و هر کسی که سریال “نظم و قانون” را دیده باشد می‌داند که این کار به شدت غیر قانونی است.
حدود دو ماه بود که با هم بیرون می‌رفتیم و او بارها شب را در خانه‌ی من گذرانده بود. در این شبها فقط از کمر به بالا شیطونی می‌کردیم، بوسیدن، بغل کردن و از این چیزها… من داشتم همه چیز را خیلی آهسته جلو می‌بردم. (خوب حداقل برای من خیلی آهسته بود.) چون تازه از شوهرم جدا شده بودم یواش‌یواش حس کردم که بهش احساس دارم و در نهایت روزی رسید که حس کردم بالاخره وقت آن است که با هم سکس کنیم.

ما روی تختخواب دراز کشیده بودیم و او برای اولین بار جلوی من شورتش را درآورد و حاضرم قسم بخورم اولین چیزی که بعد از دیدن کیرش به ذهن من رسید این بود که این کیر است یا یکی از علائم ناقص‌الخلقه به دنیا آمدن! کاملاً به یاد دارم این دقیقاً همون جمله‌ای بود که به ذهنم رسید. کیرش در حالت نعوظ به اندازه‌ی انگشت شست من بود.
درضمن این را هم باید یادآوری کنم که انگشتان شست من واقعاً نازک و کوچک هستن! این باید قشنگ شما را متوجه کنه که چقدر سایز کیرش کوچک بود. در حالت نعوظ کیر او به اندازه انگشت شصت پای خانوم “مگان فاکس” بود. (مگان فاکس هنرپیشه‌ی معروف هالیوودی که قبل از حاملگی‌اش به خاطر ظرافت و کوچکی پاهایش در چند تبلیغ تلویزیونی شرکت کرد. از جمله تبلیغ معروف گوشی موبایل که ایشون لخت در وان حموم نشسته و فقط انگشتان پاهایش لاک‌زده به رنگ قرمز روشن بیرون از کف روی سطح اب است و دارد سلفی می‌گیرد. در ادامه‌ی این تبلیغ بعد از گذاشتن عکسش آنلاین نصف شهر شروع به جق زدن می‌کنند ـ توضیح مترجم) دیگر لازم نیست برایتان بگویم در زمان سکس من هیچ چیزی داخل کصم احساس نکردم. چند روز بعد دوباره سکس را امتحان کردیم برای این که مطمئن بشوم اشتباه دید و یا اشتباه کص(!) نبوده! اما اشتباهی در کار نبود. من در موتور جستجوی آنلاین جویز عبارت “کیرهای بسیار کوچک” را جستجو کردم. نتیجه‌ی جستجوی آنلاین کاملاً واضح بود. من داشتم یک کیر میکروسکوپی را تجربه می‌کردم.

کیر میکروسکوپی دلیلی اصلی تمام کردن من با او نبود. حتی دلیل دوم و یا سوم هم نبود. آخه اینجوری نبود که تقصیر او باشد و به خاطر این که او هرگز به سایز کیرش اشاره نکرد من فکر می‌کنم خودش هم خبر نداشته کیرش چقدر در مقایسه با بقیه کوچک است. در نهایت اختلاف سنی ما و وسواسی بودن او برایمان مشکل درست کرد و من تصمیم گرفتم از نیویورک بروم و برگردم فلوریدا و تا زمانی که طلاقم برایم عادی نشود کنار خانواده‌ام باشم.
(مارسی روبین)


٨.

سکه‌های کوچک (اسمی که من روی کیرهای کوچک گذاشتم)
(در انگلستان قدیم واحد پول پنی ـ شیلینگ ـ و پوند بوده است. پنی مانند قرون ما پول خرد و بی‌ارزش‌ترین پول بوده است. نویسنده از تشابه کلمه‌ی penne یعنی پول و penis به معنی کیر برای درست کردن این جوک استفاده کرده است ـ توضیح مترجم)
کیر کوچکی که من می‌خواهم امروز درموردش حرف بزنم مربوط به رابطه‌ی کوتاه مدتی می‌شود که با یک مرد قدبلند داشتم. قد او تقریباً ٢ متر و ١٠ سانت بود. واقعاً جذاب و خوش‌قیافه بود. یکی از آن مردهایی که همه می‌گفتن واقعاً از من سرتر است.

اولین بار که ما با هم به رختخواب رفتیم قبلش در سالن ویژه‌ی صرف مشروب حسابی همدیگر را بوسیده بودیم و من منتظر بودم که بعد از بردن او به خانه‌ام با یک کیر بزرگ و حسابی روبرو شوم زیرا که قد و هیکل بزرگی داشت، دستانی بزرگ و پاهایی ماهیچه‌ای یعنی همه چیز تمام! بالاخره به لحظه‌ای که شورتش را پایین کشیدم رسیدیم. واکنش من در برابر کیر میکروسکوپی او یک چهره‌ی کاملاً بی‌حالت و احساس بود.
من درمورد بدن مردانی که با آنها سکس می‌کنم قضاوت نمی‌کنم. کچل بودن؟ اشکالی ندارد! کمر پر از پشم؟ مهم نیست! کون پشمالو؟ آن هم قبول است. نوک سینه‌ی عجیب غریب؟ آن هم مهم نیست! کیر کوچوک؟ آن هم باز اشکالی ندارد. ما راجع به کیر کوچکش بحثی نکردیم و او از بدن لخت من تعریف کرد.
خود سکس هم هیچ تعریفی نداشت و اصل

12 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2019-06-12 06:29:38 +0430 +0430

مرد شماره ۶ رفتارش مسخره بود

1 ❤️

2019-06-12 11:33:54 +0430 +0430

به نظر من تمام این زنها زر میزنند که هیچ مشکلی با دول کوچولو نداشتن . خیلی جالب هست که در واقعیت زنها در خلوتهای خودشون از کوچکی الت پارتنرشون پیش هم مینالند و حتی مسخره هم میکنن مرده رو یواشکی کرکر با هم میخندن ولی همان زنها جلوی رسانه که میان الکی طوری فیلم میان که نخیر اصلا سایز الت براشون مساله نیست ! این هم یکجور ادای تنگها رو دراوردن هست :| ?

زاررررررررررت

5 ❤️

2019-06-12 11:45:28 +0430 +0430
نقل از: گوزوی خوشبخت به نظر من تمام این زنها زر میزنند که هیچ مشکلی با دول کوچولو نداشتن . خیلی جالب هست که در واقعیت زنها در خلوتهای خودشون از کوچکی الت پارتنرشون پیش هم مینالند و حتی مسخره هم میکنن مرده رو یواشکی کرکر با هم میخندن ولی همان زنها جلوی رسانه که میان الکی طوری فیلم میان که نخیر اصلا سایز الت براشون مساله نیست ! این هم یکجور ادای تنگها رو دراوردن هست :| ?

زاررررررررررت


ممکن است اینچنین هم باشد.

کیر به روت

2 ❤️

2019-06-12 12:49:46 +0430 +0430

فقط اونی که تشبیه کرده بود به انگار کسی در میزد ولی داخل نمیومد ?

2 ❤️

2019-06-12 19:42:11 +0430 +0430

چه حرفا!!

حالا کسلیسیش به کنار و میپذیریم، ولی خو تا کی قرار بود فقط بلیسه و بلیسه؟؟! دلش نمیخواست کیر بره توش؟!

اینا هم کیر زده زیر دلشون دیوثا!

حسام دمت گرم ?

2 ❤️

2019-06-12 19:44:45 +0430 +0430

این چرت و پرت های مربوط به سایز مایز چه برای زن چه مرد در تاریخ موضوعیتی نداشته
همین چند دهه ی اخیره که به لطف رسانه های آبدوخیاری و مردمان ابله و بی مقدار این کسشعر ها باب شده.
زندگی جنسی انسان رو تقلیل میدن به سایز کیر و پستون
این وسط یک مشت شیاد سازنده “قرص شومبول دراز کن” هم با پول همون کوچک مغز های کوچک دودول میرن جنده بازی.

1 ❤️

2019-06-13 03:12:32 +0430 +0430

کیر ۱۳ سانتی کوچیک به حساب میاد آیا؟؟؟؟
راه بزرگ‌کردنش چیه ؟؟؟مبخوام به ۱۵ برسه

1 ❤️

2019-06-13 05:47:28 +0430 +0430

والا، من چیزی که فکر میکنم اینه که خیلی از اینا رو میگن که کسایی که سایزشون کوچیکه دپرس نشن.

وگرنه همینجوریش دخترا به کسی که قدبلند یا عضله‌ای نیست با تحقیر نگاه میکنن. چه برسه به اینکه سایزش کوچیک باشه. نه اینکه هرچی بزرگتره باشه بیشتر بخوان نه! ولی فکر نمیکنم زیر ۱۴، ۱۵ سانت رو اصلا جدی بگیرن

1 ❤️

2019-06-13 14:27:26 +0430 +0430

من زن نیستم اما متاهلم خانومم همیشه می گه بزرگی و کوچیکی اهمیتی نداره مهم اینه که مرد چه جوری زن رو در ابتدای کار تحریک می کنه ، زنا وقتی درست شهوتی شن اصلا براشون سایز مهم نیس فقط دوس دارن یه کیر گیرشون بیاد ابشو بریزن بیرون تا خیالشون راحت شه البته این نظر زن منه

1 ❤️

2020-11-01 05:42:20 +0330 +0330

جالب بود ممنون

0 ❤️

2020-11-01 07:21:44 +0330 +0330

↩ پسرشجاح۹
ممنون از زحمتی ک کشیدی

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «