تحریم اسکار توسط اصغر فرهادی

1395/11/11

متن زیر پیام اصغر فرهادی هست درمورد حضور نیافتن در مراسم اسکار .




(متاسفم که از طریق این نوشته اعلام می‌کنم در مراسم اسکار امسال در کنار دیگر اهالی سینما شرکت نخواهم کرد. در روزهای گذشته علی‌رغم شرایط غیرمنصفانه‌ای که برای ورود مهاجران و مسافران چند کشور به ایالات متحده پیش آمد، همچنان تصمیمم بر حضور در این مراسم بود و ابراز نظراتم به رسانه‌ها درباره این شرایط و به هیچ عنوان قصد عدم حضور و یا تحریم مراسم را به نشانه اعتراض نداشتم چون آگاهم که بسیاری از اهالی سینمای آمریکا و اعضای آکادمی مخالف افراطی‌گری و تندروی‌هایی هستند که این روزها بیش از گذشته در حال اعمال است و همان‌گونه که روز اعلام نتایج آکادمی به پخش کننده‌ام در آمریکا اعلام کردم به همراه مدیرفیلمبرداری‌ام در این مراسم حضور خواهیم داشت، همچنان تصورم همراه بودن در این اتفاق بزرگ فرهنگی بود. اما امروز به نظر می‌آید که این امکان حضور با اما و اگرهایی همراه است که برایم به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست حتی اگر برای سفر من به آمریکا استثنایی قایل شوند. پس مایلم آنچه را که قرار بود در فرصت سفرم بیان کنم در اینجا ابراز نمایم.

تندروها علی‌رغم جنگ‌ها و دعواهای سیاسی‌شان در همه جای دنیا، بسیار شبیه به هم به جهان می‌نگرند. آن‌ها برای درک جهان چاره‌ای ندارند جز تقسیم آن به دو بخش ما و دیگران تا همواره با ساختن تصویری هولناک از دیگران، مردم کشورشان را دچار ترس از آن‌ها بکنند. این فقط محدود به آمریکا نیست. در کشور من نیز تندروها اینگونه‌اند. سال‌هاست در دو سوی اقیانوس عده‌ای تندرو تلاششان بر آن است تا از مردم کشور مقابل تصویری غیرواقعی و هولناک بسازند و از تفاوت‌های بین ملت‌ها و فرهنگ‌ها اختلافات، و از اختلافات دشمنی‌ها، و از دشمنی‌ها ترس ایجاد کنند. ترس مردم ابزار مهمی‌ست برای توجیه افراطی‌گری و تندروی صاحبان ذهن‌های بسته. حال آنکه من باور دارم شباهت‌های بین انسان‌ها در روی این کره‌ی خاکی در سرزمین‌ها، فرهنگ‌ها و ادیان مختلف بسیار گسترده‌تر از تفاوت‌هاست. من باور دارم ریشه بسیاری از خشونت‌های امروز جهان در میان ملت‌ها را باید در تحقیرهای دو سویه دیروزشان جستجو کرد و تحقیرهای امروز ملت‌های دیگر به یقین بذری‌ست برای خشونت‌های فردا. تحقیر ملت‌های دیگر به بهانه حفظ امنیت مردم یک کشور پدیده تازه‌ای در جهان نیست و همواره خود زمینه‌ای برای ایجاد شکاف و دشمنی در آینده بوده است. من از این طریق انزجار خود را از شرایط تحمیل ‌شده ناعادلانه‌ای که برای ورود قانونی بعضی از هموطنانم و همچنین مردم شش کشور دیگر به ایالات متحده در حال اعمال است ابراز می‌کنم و امیدوارم این شرایط منجر به شکاف بیشتر بین ملت‌ها نشود)

اصغر فرهادی

نظر شما چیست؟

5270 👀
2 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2017-01-30 22:46:22 +0330 +0330

آفرین به این شجاعت اصغر آقا .

3 ❤️

2017-01-30 23:04:57 +0330 +0330

حقیقتش با شناختی که از آقای فرهادی داشتم، اصلاً انتظار چنین واکنشی رو نداشتم!
بنظرم ایشون با تحریم اسکار،به خودش و اعتبارش ضربه زد.
آقای فرهادی با این واکنش احساسی و نسنجیده، به شکلی حامی جمهوری اسهالی دراومد!
لازمه همینجا بگم بهتره که خودمونو گول نزنیم!
اولاً این تعلیق ویزا از جانب ترامپ، بیشتر به ضرر آقازاده‎ها و سپاهیا و سرمایه داران هستش. نه مردم عادی و آزادی‎خواه!
کیه که ندونه تمام اعضای مافیای قدرت در جمهوری اسهالی، با ثروت بیت‎المال و مکیدن خون مردم ایران، اقامت آمریکارو خریدن!؟
پس این تعلیق برای مردم عادی هیچ تبعاتی نخواهد داشت. در ضمن این قانون فقط 3ماهه هست. بعدش دوباره روال عادی میشه
لازم به ذکره که با این واکنش آقای فرهادی بی‎اختیار یاد صحبت آقای مشایخی افتادم که چند روز پیش فرموده بودن: "بی‎خود ما آشغالهارا بزرگ نکنید! آن زمان هم نوکر سیستم بودیم، حالا هم نوکر سیستمیم"
البته نظرات دیگر دوستان هم محترمه

5 ❤️

2017-01-30 23:38:28 +0330 +0330

بشخصه طرفدار ایشون نیسم، با سبک فیلماشم زیاد حال نمیکردم هیچ وخ، ولی بنظرم به طریق خوبی میتونس اونور همیشه بعنوان یه نماد صلح از جانب ایرانیا باشه. چه بسا شاید حتا خودشم چنین هدفی از شرکت تو اون مراسما داش (طبق نطقای همیشگی خودش رو سن).

این قسمت حرفاشم بنظرم باید با آب‌طلا نوشت:
«تندروها علی‌رغم جنگ‌ها و دعواهای سیاسی‌شان در همه جای دنیا، بسیار شبیه به هم به جهان می‌نگرند. آن‌ها برای درک جهان چاره‌ای ندارند جز تقسیم آن به دو بخش ما و دیگران تا همواره با ساختن تصویری هولناک از دیگران، مردم کشورشان را دچار ترس از آن‌ها بکنند. این فقط محدود به آمریکا نیست. در کشور من نیز تندروها اینگونه‌اند.»


حقا که حرف قشنگیه؛ به‌واقع افراد کم‌سواد و کوته‌فکر یا بقولی همون کودنهای سیاسی، همواره واسه اینکه خیال خودشونو راحت کنن و به مخ مبارک چندان فشاری نیارن، همین تقسیمی که اصخر فرهادی گف تو ذهنشون انجام میدن راحت همه چیو با عینک سیاسفید میبینن تا خودشونو از هرگونه زحمت تجزیه تحلیل معاف کنن. عین همون مشنگای مثلن مخالف رژیم اسلامی که هرکی اینجا اندکی با نظراشون مخالف بود بهش میگن بسیجی. عین همونایی که این حرکت خود جناب فرهادی رو «همراهی با رژیم» فرض کردن اونم درحالی که خودش واضحن به وجود تندروها تو کشور خودمون اعتراف کرده،‌ اونم وختی همین حرفش میتونسه خطرساز باشه واسش!

ترامپ و دم و دسگاشم اینجوری که شواهد نشون میده؛ از لحاظ تندروئی، چندان فرق زیادی با حکومت آحوندی خودمون ندارن. بقول حاج‌اصخر؛ تندورها همشون مث همن. فلذا شیر تو دهن همشون (بقول یکی دیگه)
حالا یه عدّه از ایرانیا، همچیـن با هیجان دارن خایه‌های ترامپ رو از دور میمالن انگار قراره همین فردا دو دونگ از عامریکا رو به اسم باباشون بکنه...

6 ❤️

2017-01-31 23:40:25 +0330 +0330

دونالد ترامپ: مهاجران غیرقانونی باید به وطن خود برگردند.

سرخپوست آمریکایی: عه! راس میگی؟! پس خودت کی ميرى؟!

3 ❤️

2017-02-01 07:29:41 +0330 +0330

به تخمم که اون جاکش اسکارو تحریم کرده .این همه فجایع تو ایران داره هر روز اتفاق میوفته روزنامه نگارو شلاق میزنن یارو جوون 20 ساله رفته کولبری بهمن افتاده روش این همه مصیبت دیگه بعد هیچ کدوم از این اقایون صداشون درنمیاد حالا وقتی که حسین اوبامای مسلمون زاده رفته و یه مرد واقعی اومده میخواد جلو تروریست واسه همه دنیا ناله میکنه. فرانسه دیوث که خمینی رو تو آب نمک خوابوند و واسه ما فرستاد شده چاقال جمهوری عسلامی گفته ویزا رو 2 برابر میکنیم خخ نامو سا اگه خار اینا گاییده نشد با این تریپ انسان دوستانه ورداشتنشون اون مرکل جند ه هم چند سال دیگه که تروریست های در قالب پناهجو که راه داد تو آلمان لونه کردن و شروع به کشتن آلمانی ها کردن حساب کار دستش میاد

2 ❤️

2017-02-01 08:22:25 +0330 +0330

مرسی بیدارگر…

مث گذشته… همیشه نکات ریز رو می بینی… درست برعکس خیلی از “کودکان درون…”…

فرق بین “قانونی” و “غیر قانونی” ، براحتی قابل فهمه… حتا برای کسایی که نمی فهمن… یا نمیخان بفهمن…

0 ❤️

2017-02-01 08:25:48 +0330 +0330

به جنبه سیاسیش کاری ندارم چون ماشاالله اینقدر اینجا روشنفکر نما هست ک نیازی به شرکت بقیه تو بحثای سیاسی نیست.من به جنبه انسانیش کار دارم.واقعا مرحبا به اصغر جان فرهادی ک اولا فیلمش ترکونده و فوق العاده اس فیلمش و دوما این عمل اقای فرهادی یعنی احترام به تمام مردم ایران!همینو بس!

1 ❤️

2017-02-01 08:30:25 +0330 +0330

یاد وراجی های یه آخوند مشنگ افتادم ( یکی ازین ائمه جمعه لاشخور…) که میگف ما با تحریمِ گوگل، 400 میلیون دلار بهش ضرر زدیم… ? ? ?

آخه مردک، گوگل اصن نیازی بتو و مفخورای دور و برت نداره که بتونی بهش ضرر بزنی… اینو توی کله پوکت فرو کن… تا ترامپ واست فرو نکرده… ? ?

حالا هم نوبت این آقاس… ( البته بشرطی که اجیر و اسیر دست سازمان عاقایون نشده باشه…).

اسکار هم، واسه برگزاری مراسم، منتظر ایشون نمیمونه… چون نیازی نمی بینه… این “اصغرها” هستن که واسه اسکار بال بال میزنن…

1 ❤️

2017-02-01 08:49:17 +0330 +0330

اینا هر کاری به نفعشون باشه میکنن خودش داره میگه نمیخواستم تحریم کنه بعد که لابد فهمیده اونا نمیزارن که بره و در واقع مجبوره که نره گفته خب بزار حالا که اینجوریه منم بگم تحریم میکنم.این سلبریتی ها از جمله اون ترانه علیدوستی که حالا معلوم بوده اصلا قرار نبوده که دعوتش کنن فقط به فکر سود و منفعت شخصی خودشون صدای اعتراض مردم نیستند
هر چند من وقتی اصغر فرهادی با اون کت و شلوار و کراوات و شخصیت هنری با وقار و شیک میرفت رو صحنه جایزه میگرفت احساس غرور میکردم

1 ❤️

2017-02-01 11:50:38 +0330 +0330

خیلی جالبه که هر چی معترض به این طرح تعلیق سه ماهه ویزای آمریکا هست، همه دولتیها و بسیجیا و مزدورای جمهوری اسهالی هستن و لاغیر! (erection)

این اصغر آغا هم خوب خودشو نشون داد این وسط! 🙄 مردک خودفروخته!

این آقا اگه واقعاً طرف مردم بود، حتی شده با خایه‎مالی جناب ترامپ هم که شده، باید به نمایندگی از مردم ایران میرفت و حرفشو تو تریبون جشنواره اسکار میزد، نه اینکه حالا که دیده راهش نمیدن، بیاد و مثلاً تحریم کنه!! بعضی آدما مایه خنده‎ان فقط ?




تعدادی از هموطنان روبروی سفارت آمریکا علیه ترامپ و قوانین ممنوعیت ورود ایرانیان به آمریکا اینگونه تظاهرات کردند و نوشتند

ترامپ بر پدرت لعنت!

پ.ن: این خانوم چادری میخواد بره آمریکا چکار کنه؟؟ مگه اونجا بلاد کفر و شیطان بزرگ نبود؟! 🙄 🙄

4 ❤️

2017-02-01 12:09:19 +0330 +0330

دلم برای ابتکار و فریدون و روحانی و نوبخت و نعمت زاده شدیداً سوخت

طفلی‎ها ایرباس خریده بودن برای سر زدن به بچه هاشون تو آمریکا (dash)

تو روحت ترامپ! 🙄

5 ❤️

2017-02-01 12:19:15 +0330 +0330

من موندم چطور تا قضیه اسرائیل میشه همه از خایه یهودیا بالا میرن که اینجا سرزمین پدریشون بوده وحقی واسه اعراب فلسطینی قائل نیستن ولی تا صحبت از سرخپوستا میشه تغییر رویه میدن.کسی که ادعای روشنفکری داره تعصب نداره حالا چه تعصب آخوندی چه تعصب آمریکایی ;)

3 ❤️

2017-02-01 12:29:53 +0330 +0330
نقل از: unknown.boy95 من موندم چطور تا قضیه اسرائیل میشه همه از خایه یهودیا بالا میرن که اینجا سرزمین پدریشون بوده وحقی واسه اعراب فلسطینی قائل نیستن ولی تا صحبت از سرخپوستا میشه تغییر رویه میدن.کسی که ادعای روشنفکری داره تعصب نداره حالا چه تعصب آخوندی چه تعصب آمریکایی ;)


حالا بیا و به یه مش خایه‌مال همیشه در صحنه اینو بفمون! ?
اینا هنو درست نفمیدن "مهاجر غیرقانونی" ینی چی. ولی کی حال داره بشینه از سیر تا پیاز واسه یه سری جَوگیر خودفروخته توضی بده که اگه اصلن قانونی بخواد واسه سکونت تو آمریکا مطرح باشه، دراینصورت آمریکاییای قانونی کیا میشن و مهاجران غیرقانونی کیا؟

4 ❤️

2017-02-01 12:29:54 +0330 +0330
نقل از: بیدارگر باید مینوشتی تحریم اصغر فرهادی توسط پرزیدنت ترامپ .این بی‌ هنر که کاراش به اندازه پشم کارهای کیا رستمی هم نمیشه اسکار رو با پول خون ملت ایران و با لابی گری دمکراتای آمریکا براش خریدن که واسه جمهوری اسهالی آبرو ی هنری دست و پا کنن. وگرنه اصغر کجا و اسکار کجا.

شما همون سلام بمبئی رو ببینی برات مناسب تره…کمی نظرات منتقدین آمریکایی مجلاتی مثل variety - entertainment weekly رو درباره فیلم فروشنده مطالعه کنی بعد نیست کم کم احساس میکنم شما نه تنها با رژیم بلکه با کل ملت ایران مشکل داری

3 ❤️

2017-02-01 12:38:09 +0330 +0330

اینم قابل توجه خایه‌مالان قسم خورده‌ی ترامپ که خیال دارن هرکی بهش معترضه از دم و دسگاه رژیم آخوندیه:

‏حضور "سرگئی برین"، بنیانگذار گوگل، در فرودگاه سانفرانسیسکو برای اعتراض به دستور ترامپ.
«من اینجام چون من هم یک مهاجرم.»


"سرگئی برین"، مدیرعامل گوگل در کنار کودکی از ایران با این پیام:
«من میخواهم پدربزرگ و مادربزرگم از ایران برگردند.»


خعلی جالبه یکی مث مدیر عامل گوگل میاد پشت ایرانیای مهاجر درمیاد ولی از اینور یه مش ایرانی وطن‌فروش در اوج خفت و خواری همچنان با هیجان دارن خایه‌های ترامپی رو میمالن که بعنوان یه ایرانی آدم حسابشون نکرده! ?
حالا من کاری ندارم این خایه‌مالیای شما که کوچیکترین تاثیری رو اوضا نداره ولاکن محض مراعات حال خودتون یکم آروم‌تر بمالید بلکه پوس دساتون سائیده نشه! ;)

6 ❤️

2017-02-01 12:42:25 +0330 +0330

قبل از هر چیزی بگم که نه بسیجی هستم،نه سپاهی،نه مسلمون نه به خدا اعتقادی دارم ولی لازمه یادآوری کنم که ترامپ تمام ملت ایران رو تروریست خطاب کرده حتی شما دوست عزیز…به نظرم این کار آقای فرهادی کار کاملا درستی بوده…جالبه تو خود آمریکا تمام رسانه ها و بازیگران و مجریان و تعداد زیادی از مردم شیکاگو و نیویورک و لس آنجلس بر علیه ترامپ هستن روشنفکران مملکت ما برای خودشون از ترامپ یک چیزی ساختن که بینهایت شبیه امام زمان مسلمون هاست…ترامپ کشور خودش کم دردسر نداره که بخواد بیاد شما رو آزاد کنه اگر خیلی ادعا دارین لطف کنین یک فراخوان کلی بدین دوباره تا آزادی خواه های واقعی بریزن بیرون…شما جزو همون دسته هستین که سال 88 تا دوتا گلوله مشقی از تفنگ بسیجیا شلیک شد همتون ترسیدین…هیچکس تو هیچ جای دنیا به فکر شما نیست که بخواد بیاد نجاتتون بده لازمه خودتون یک تکونی به خودتون بدین…یادآوری میکنم همین آمریکا میخواست کاری کنه همون 57 یک کاری میکرد نه الان که 40 سال گذشته…یکی از کامنت های قبلیم رو دوباره اینجا تکرار میکنم…شیخ ها منافع عربستان رو تامین میکنن ، عربستان هم منافع آمریکا رو تو خاورمیانه پس تا وقتی اینجوری باشه خیالتون راحت که حالا حالا ها باید این عمامه به سر ها رو تحمل کنیم اگر خیلی به رگ اصالت ایرانیتون بر میخوره پاشین خودتون یک کاری کنین

3 ❤️

2017-02-01 13:32:10 +0330 +0330
نقل از: بیدارگر کی‌ ترامپ همه ی ایرانیا رو تروریست خطاب کرده ؟ ترامپ فقط به این علت ورود ایرانیا رو ممنوع کرده چون جمهوری اسهالی همکاری اطلاعاتی‌ با آمریکا در جهت شناسائی تروریستا نمیکنه. همین . ترامپ هم نمیخواد بیاد کسی‌ رو نجات بده . میاد که سر مار که سپاه پاسدارانه رو قطع کنه. این وسط ملت ایران هم خود به خود آزاد میشن .

واااای دستش درد نکنه این ترامپ شما آب حوض نمیکشه?دوست عزیز ترامپ چجوری میخواد نسل این بسیجیا رو برداره?با بمب و موشک دیگه…پایگاه های این بسیجیا کجاست?مسجد…مسجد کجاست وسط شهر…تو مسجد کیا هستن ? یک سری آدم فریب خورده…همون حرفی که تو تاپیک خودت زدم رو تکرار میکنم نباید یک سری فریب خورده که تو ایران ما زیادن به خاطر حاکمینشون نابود بشن…در ضمن ترامپ گفته به دلایل تهدیداتی که توسط این کشور ها بر روی آمریکا هست یعنی چی?یعنی همه تو این کشورا از جمله ایران بمب دستشون گرفتن که برن آمریکا رو بترکونن

2 ❤️

2017-02-01 13:37:49 +0330 +0330
نقل از: بیدارگر کی‌ ترامپ همه ی ایرانیا رو تروریست خطاب کرده ؟ ترامپ فقط به این علت ورود ایرانیا رو ممنوع کرده چون جمهوری اسهالی همکاری اطلاعاتی‌ با آمریکا در جهت شناسائی تروریستا نمیکنه. همین . ترامپ هم نمیخواد بیاد کسی‌ رو نجات بده . میاد که سر مار که سپاه پاسدارانه رو قطع کنه. این وسط ملت ایران هم خود به خود آزاد میشن .

در ضمن اون همکاری اطلاعاتی هم برای این بوده که ایران با روسیه برای تحویل اسنودن وارد مذاکره بشه که ایران هم قبول نکرده در واقع در تمام این 40 سال حکومت اسهالی این بهترین کاری بوده کردن اسنودن یک آزادیخواه واقعیه

2 ❤️

2017-02-01 14:00:15 +0330 +0330

در این که آمریکا به زودی به ایران حمله میکنه شکی نیست اما امیدوارم همونطور که شما میگی فقط این وطن فروشای عرب پرست نابود بشن و ایرانی ها قربانی حماقتشون نشن

1 ❤️

2017-02-01 14:22:26 +0330 +0330
نقل از: بیدارگر
نقل از: unknown.boy95 من موندم چطور تا قضیه اسرائیل میشه همه از خایه یهودیا بالا میرن که اینجا سرزمین پدریشون بوده وحقی واسه اعراب فلسطینی قائل نیستن ولی تا صحبت از سرخپوستا میشه تغییر رویه میدن.کسی که ادعای روشنفکری داره تعصب نداره حالا چه تعصب آخوندی چه تعصب آمریکایی ;)

بسیجی‌ عرب پرست مگه کشور جعلی فلسطین اصلا وجود داره؟ تو تخم محمد چوسلمون هیچی‌ و قبول نداشته باشی‌ قرآن رو که قبول داری،نداری؟ هرجای قرآن رو باز کنی‌ داستان‌های قوم بنی ‌اسرائیل هستش با مکانی که توش زندگی‌ می‌کردن. کجا زندگی‌ می‌کردن یهودیا؟ تو ماداگاسکار؟ نه‌ چوسلمون جان اونا تو اسرائیل زندگی‌ می‌کردن. وقتی که‌ نه‌ چوسلمونی وجود داشته نه دین کثیف چوسلام. گوه خوری سرخپوستها هم به تو نیومده. دوستان همه بدونین در کشور آمریکا سرخپوستها کلی‌ پول به عنوان اجاره زمین از دولت آمریکا میگیرن و به غیر از اون امتیاز خیلی‌ از بیزنس‌ها از جملهٔ کازینو‌ها همه در اختیار سرخپوستاس. به قدری امتیاز و پول مفت دارن که نمیدونن چیکار کنن باهاش . حالا یه مشت گوه مثل این دلقک میاد واسه سرخپوستا اشک تمساح می‌ریزه. آخه عن تپه شاشیدم به دینت ایرانی داره میمیره زیر آوار، زیر بهمن، تو پراید. کسکش تو دلت واسه سرخپوست و فلسطینی میسوزه مثلا. گوه تو اون دینت.

این کسخل اینقد رد داده که هرکی اسم فلسطین میاره فکر می کنه مسلمونه 🙄 🙄

آخه گوساله یه نگا به پروفایل و تاپیکام بندازی می فهمی گه اضافی خوردی ?

درضمن اینقدرخایه اسرائیل و آمریکا رو نمال اونا فقط نفت و پایگاه نظامی و چند تا خایه مال خود فروخته مثل خودت میخوان که هرچی گذاشتن درشون صداشون که درنمیاد هیچی قربون صدقه شونم برن ? ?

2 ❤️

2017-02-01 14:26:30 +0330 +0330

به قدری از خوندن پستای این مغز فندقی بیدادگر حالم بد میشه که بعدش حتما باید برم توالت یکم تخیله کنم بلکه اثرش بپره

نه فقط این تاپیک بلکه تاپیکای دیگ مث ذبح و…که حداقل کاربراشون از نزاکت بویی بردن هم به گند می کشه.ناموسا بی خدا که نیستی؟هرچند هرکه پستای تورو بخونه میفهمه مرض وعقده داری و تخمشم حسابت نمی کنه ?

2 ❤️

2017-02-01 14:53:49 +0330 +0330

به نظرم اشتباه کرد که نرفت…

همین حرفها رو اگه داخل اون مراسم (درصورتی که فیلمش انتخاب میشد) میرفت بالای سن جلوی دوربین اون همه رسانه میگفت خیلی بهتر بود ولی از اینجا صداش به جایی نمیرسه :(

0 ❤️

2017-02-01 14:56:55 +0330 +0330
نقل از: بیدارگر
نقل از: deba69 به نظرم اشتباه کرد که نرفت....

همین حرفها رو اگه داخل اون مراسم (درصورتی که فیلمش انتخاب میشد) میرفت بالای سن جلوی دوربین اون همه رسانه میگفت خیلی بهتر بود ولی از اینجا صداش به جایی نمیرسه :(

نرفت؟ راهش نمیدن دلت خوشه ها…

پس این حضور با اما و اگر و استثناها که گفته چیه؟

0 ❤️

2017-02-01 15:28:06 +0330 +0330

البته این “اصغر آقا” رو یوخده جوّ ورداشته.اصولاً الان مد شده که اگه لیبرال نباشی اصلاً روشنفکر نیستی.این وقایع بعد از ریاست جمهوری ترامپ نشون میده که لیبرالها و سوسیالیستها و چپگراها در تمام دنیا هنوز گوشی دستشون نیومده.باباجان!خودتون ترامپ رو ساختین!دو سال تموم کوبیدینش و یه تنه رفتید از کلینتون پشتیبانی کردید و انقد در این کار زیاده روی کردید که خود مردم دیگه حالشون بهم خورد از شما.دیگه کسی اهالی سینما و تلویزیون و موسیقی رو در زمینه سیاست گهی به حساب نمیاره.شما یه ربع سی ان ان رو نیگا کنید،یه مشت دموکرات احمق جمع شدن مث وروره جادو دارن زر میزنن!یعنی به حد تهوع رسیده دیگه برای یه آمریکایی.در همین زمینه ممنوعیت، نظر سنجی شده از آمریکاییها و اکثریتشون ازش پشتیبانی میکنن!با همه سعی و تلاش اینهمه رسانه عریض و طویل لیبرال در آمریکا!
یه راهپیمایی راه انداختن هر چی ماده سگ شاشو و فمینیست و لزبین و جک و جنده بود جمع شدن که چیزی شبیه سیرک بود بخصوص با اون ادا و اطوار ماده سگی مث مدونا ?
در ضمن ترامپ کار عجیب غریبی نمیکنه،داره همون چیزایی رو که در مدت دو سال کارزار انتخاباتیش گفت عملی میکنه.

2 ❤️

2017-02-01 15:29:23 +0330 +0330
نقل از: unknown.boy95 به قدری از خوندن پستای این مغز فندقی بیدادگر حالم بد میشه که بعدش حتما باید برم توالت یکم تخیله کنم بلکه اثرش بپره

نه فقط این تاپیک بلکه تاپیکای دیگ مث ذبح و…که حداقل کاربراشون از نزاکت بویی بردن هم به گند می کشه.ناموسا بی خدا که نیستی؟هرچند هرکه پستای تورو بخونه میفهمه مرض وعقده داری و تخمشم حسابت نمی کنه ?

حرف دلمو زدید ? اون روز از بددهنی های این بیشعور به قدری اعصابم خرد شد که خواستم تاپیک رو حذف کنم اما هرچی میزدم همش مینوشت باید 24ساعت از ایجاد تاپیک گذشته باشد و چرت و پرت

1 ❤️

2017-02-01 15:31:56 +0330 +0330

البته مطمینم الان باز میاد و توهین میکنه

عیب نداره ادبیات هر کسی کلکسیون شعور و شخصیت و فرهنگ خانوادگی خودشه! :)

0 ❤️

2017-02-01 15:33:03 +0330 +0330

دستش درد نکنه

0 ❤️

2017-02-01 15:34:55 +0330 +0330
نقل از: so_gol البته مطمینم الان باز میاد و توهین میکنه

عیب نداره ادبیات هر کسی کلکسیون شعور و شخصیت و فرهنگ خانوادگی خودشه! :)

برای اینکه به جز توهین چیزی بلد نیست.مگه شما تا حالا یه پست بدون حرف مفت وتوهین ازش دیدی؟! ?

معرفت درّ گرانیست به هرکس ندهندش… :)

0 ❤️

2017-02-01 17:21:25 +0330 +0330

فرهادی و علیدوستی دارن کاه تو اخور اخوندهای بی همه چیز میریزن ..اون احمق های که تو طول سال میرن راهپیمایی و مرگ بر تمام دنیا میگن و پرچمش رو اتیش میزنن و زیر پا له میکنن نمیفهمید دارید ب یه ملت توهین میکنید..اونوقت انتظار دارید نامه فدایت شوم براتون ارسال کنن ? ?

2 ❤️

2017-02-01 17:34:51 +0330 +0330
نقل از: unknown.boy95
نقل از: so_gol البته مطمینم الان باز میاد و توهین میکنه

عیب نداره ادبیات هر کسی کلکسیون شعور و شخصیت و فرهنگ خانوادگی خودشه! :)

برای اینکه به جز توهین چیزی بلد نیست.مگه شما تا حالا یه پست بدون حرف مفت وتوهین ازش دیدی؟! ?

معرفت درّ گرانیست به هرکس ندهندش… :)

کلا ما ایرانیا عاشق دیکتاتور ها هستیم از هیتلر تعریف میکنیم در حالی که یک دنیا (حتی تو خود آلمان) میتونی مخالفین بسیار زیادی ازش ببینین…این حکومت اسلامی رو خودمون آوردیم رو کار و ازش تعریف میکردیم و حالا هم داریم میزنیم تو سرمون به غلط کردن افتادیم…حالا هم به ترامپ به چشم یک نجات دهنده نگاه میکنیم…تا وقتی که بخوایم نگاهمون به عرب و آمریکایی و انگلیسی و روسی باشه هیچوقت ایران دیگه دوران خوش نخواهد دید مگه اینکه به خودمون بیایم و خودمون یک کاری بکنیم…اگر همینطور پیش بره ایران نابود و تبدیل به افسانه میشه و همونطور که بسیاری از تاریخ کشورمون به دست عرب ها پاک شده باقیش هم به دست اینا پاک میشه و در دویست سال آینده فقط یک اسم ایران میمونه و همین گربه کوچیک هم از بین میره

3 ❤️

2017-02-01 17:54:51 +0330 +0330

? ? ?

0 ❤️










‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «