روش صحیح تراشیدن موهای زهار (کس و کون)

1396/06/16



اصلاح موهای زهار (یا موهای زاید ناحیه تناسلی) برای خیلی از مردا و زنا که روز به روز هم تعدادشون داره بیشتر میشه، به یک گرایش سکسی تبدیل شده، ولی برای اینکه بتونین بخوبی از پسش بربیایین، چندتا نکته ریز داره که باید اونا رو یاد بگیرین. چه مرد باشین و چه زن، فرایند انجام کار تا حد زیادی شبیه به هم هستش، موهاتون رو از بین میبرین و تلاش میکنین تا پوست تون ملتهب نشه. فکر کنم بهتر باشه بریم سر اصل مطلب:

مرحله اول
قیچی رو آماده کنین

**1- موهای زهار رو کوتاه کنین.
**تیغ ها یا ژیلت ها برای تراشیدن موهای کوتاه ساخته شدن، به همین دلیل اگه با اونا موهای بلند رو تمیز کنین، به سرعت مسدود یا کند میشن. برای اینکه بتونین موهای ناحیه تناسلی تون رو کوتاه کنین، به آرومی موهارو بگیرین و به سمت بالا بکشین، سپس اون ها رو بوسیله یک قیچی کوچیک و تیز ببرین. ترجیحا از قیچی هایی استفاده کنین که داری محافظ هستن. البته برای موهایی که کوچیکتر از 6 میلی متر باشن میتونین از ماشین های برقی اصلاح هم استفاده کنین.
• اگه شما در زمینه مد دهی به موهای اون پایین تازه کار هستین، شاید بد نباشه موهاتون رو چند روزی به همین منوال رهاشون کنین تا پوست شما عادت کنه و حس خارش اون از بین بره.
• اگه پیش دور و بریاتون معروف به دست طلا هستین، شاید بد نباشه از خیر قیچی بگذرین و بجاش از ماشین های اصلاح برقی استفاده کنین. البته امروزه این دستگاه ها به قدری پیشرفت کردن که موهارو از نزدیکی های پوست اصلاح میکنن.

**2- موهاتون و فولیکول های اونارو با گرفتن یه دوش گرم، نرم و لطیف کنین.
**این کار سبب میشه تا تراشیدن موهای شرمگاه راحت تر بشه. ولی در عین حال که فرایند اصلاح رو آسون تر میکنه، ممکنه زمان بیشتری طلب کنه.
• شاید بگین، اخه کی حوصله و وقت اینکارو داره؟ خب در این شرایط میتونین یک حوله رو گرم و خیس کنین و به مدت 5 دقیقه بر روی موهای این منطقه قرار بدین. این کار اثری مشابه روش قبل داره.
• کسایی که خبره این کار هستن همیشه پیشنهاد میکنن، قبل و بعد از اصلاح حتما لایه برداری کنین. اما برخی هم معتقد هستن که فقط بعد از اصلاح اقدام به لایه برداری کنین. لایه برداری قبل از تراشیدن موها، کمک میکنه که همه موها در دسترس قرار بگیرن و پوست های مرده هم از بین برن و در نتیجه راحت تر میتونین اصلاح کنین و احتمال بریدگی هم کاهش پیدا میکنه. به همین دلیل بهتون پیشنهاد میکنیم که اگه وقتش رو دارین قبل از اصلاح، پوست رو لایه برداری کنین.

**3- از کرم های مخصوص اصلاح استفاده کنین
**برای اینکه بتونین اصلاح راحتی داشته باشین میتونین از کرم ها، ژل ها یا فوم های مخصوص اصلاح استفاده کنین. البته پیشنهاد میکنیم که بجای استفاده از خمیر ریش، از کرم های مخصوص اصلاح واژن استفاده کنین. ولی در هر شرایطی موهای ناحیه تناسلی خودتون رو بدون روان کننده اصلاح نکنین.
• قبل از استفاده از کرم های اصلاح، مقداری از اون رو بر روی قسمتی از بدن خودتون تست کنین. چرا که برخی محصولات بهداشتی در بعضی افراد عوارض آلرژیک دارن.
• با این دلیل که برخی محصولات فقط برای بانوان بازاریابی میشن، به این معنی نیست که فقط خانوم ها میتونن از اونا استفاده کنن. کرم های اصلاح خانوم ها ملایم تر هستن و در طرف مقابل کرم های اصلاح آقایون معطر هستن و ممکنه موجب تحریک و سوزش پوست خانوم ها بشن. اگه به خودتون اهمیت میدین، بد نیست یه سری به فروشگاه ها بزنین یا مال دوست دختر، هم اتاقی یا خواهرتون رو کش برین. خیالتون تخت باشه که متوجه نمیشه.

مرحله دوم
شروع کنین به اصلاح

1- ژیلت رو بگیرین دستتون
نو هستش دیگه، مگه نه؟ آخه هر چه قدر نو تر باشه، بهتر جواب میده. خوشبختانه این تیغ های جدید تیغه های متعددی دارن و در کناره هاشونم چیز های ژل مانندی وجود داره که کار روان کننده رو انجام میدن. حالا کی اهمیت میده که صورتی باشه یا آبی؟ اگه سه تا تیغه تیز داشته باشه، نه تنها کار شما راحت تر میشه، بلکه برای پوست تون هم مفید هستش.
• اگه از اون افرادی هستین که دوست ندارین مدام ژیلت بخرین، پس بهتره مواظب اینی که دارین باشین تا بتونین دوباره ازش استفاده کنین. برای موهای ناحیه تناسلی تون یه ژیلت جداگانه کنار بزارین و بعد از هر بار استفاده، خوب تمیزش کنین. بعد از استفاده نزارین خیس بمونه چون کیفیت تیغه هاش پایین میاد و کارایی اونا کاهش پیدا میکنه.

**2- پوست تون رو بکشین
**اگه پوست بدنتون شل هستش، این احتمال وجود داره که پوست تون رو ببرین. در نظر داشته باشین که تیغ ها بهترین کارایی خودشون رو بر روی سطوح صاف نشون میدن، به همین دلیل بهتره پوست تون رو بکشین و نگه دارین تا کارتون بهتر و راحت تر بشه.
• راحت باشین و کار رو از زیر ناف شروع کنین، پوست تون رو به سمت بالا بکشین و شروع کنین به تمیز کردن و هر شکلی که دوست دارین رو دربیارین. دوست دارین همه جاش رو صاف کنین؟ شاید هم بخوایین یه 8 انگلیسی در بیارین؟ هر چی باشه شما الان نقاش خودتون هستین و زندگی هنر تقلید کردنه. خلاصه بعد ساعت ها حبس در حموم و خطاطی با موهاتون، ممکنه سوالاتی تو ذهنتون بوجود بیاد.

**3- فرآیند اصلاح رو به آرومی انجام بدین و عجله نکنین
**دو تا مسئله هستش که باید به خاطر داشته باشین: اصلاح در جهت رشد مو مانع از التهاب پوست میشه و اصلاح در خلاف جهت رشد موها اصلاح عمیق تری رو براتون به ارمغان میاره. با دونستن این دوتا مطلب شما راحت تر میتونین شرایط تون رو آنالیز کنین. اگه پوست حساسی دارین، مطمئنا تصمیم میگیرین که در جهت رشد موهاتون اصلاح کنین حتی اگه دوبرابر زمان معمول وقت بگیره.
• اگه تصمیم گرفتین نحوه اصلاح تون رو به نوع عمیق تر تغیر بدین، در ابتدا میتونین در جهت عمود بر رشد موها اصلاح کنین. برای مثال اگه موهاتون به سمت پایین رشد میکنن، میتونین در جهت چپ یا راست اصلاح کنین. سعی کنین تا جهت رشد موهارو احساس کنین نه که ببینین، به این روش میتونین اصلاح سریع تری داشته باشین.
• بیش از اندازه تیغ نکشین، این کار برای اینکه موهاتون از بین برن و اگه بیش از اندازه ژیلت بکشین پوست تون رو ملتهب میکنین.
• در مراحل اولیه اصلاح، مشاهده میکنین که وقتی دو روز پشت سر هم اصلاح میکنین، پوست تون جوش های قرمز رنگی میزنه و ملتهب میشه، به همین خاطر تا زمانی که پوست شما عادت نکرده، بین اصلاح هاتون چند روزی فاصله بندازین.

**4- بین کپل هاتون رو فراموش نکنین.
**اگه تاحالا برای وکس کردن به مراکز اپیلاسیون مراجعه کرده باشین، مطمئنا این صحنه رو به یاد میارین که وقتی مسئول اپیلاسیون همه جاتون رو وکس کرد و شما فکر میکنین که دیگه تموم شده، یهویی طرف میگه، خب حالا برگردین! اون موقع هستش که یادتون میافته که شما کلا اون شکاف رو فراموش کرده بودین. اگه بخوایین که که کاملا عاری از مو بشین، باید اونجا رو هم تمیز کنین.
• بعد از دو سه بار اصلاح، جلوی آینه وایمیسین و فکر میکنین که همه چی تموم شده، ولی واقعا اینطوریه؟ اگه واقعا میخوایین که کاملا عاری از مو باشین، به این معنی هستش که بالا، پایین، داخل، بیرون، پشت، جلو و هر جایی که فکرشو بکنین باید تمیز باشه.
• اگه کاملا عاری از مو بشین، باید بدونین که این کار احتمال ابتلا به بیماری های مقاربتی رو بیشتر میکنه، لاقل در دو مورد کاملا مصادق داره، ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) و زگیل آبکی (molluscum contagiosum). شاید دومی در ظاهر ربطی به بیماری های قابل انتقال جنسی نداشته باشه، ولی تو واقعیت مرتبط هستش.

**5- آشفته بازاری که درست کردین رو تمیز کنین
**اگه تو یه حموم اشتراکی بعد از اصلاح، موهاتون رو از اطراف چاه توالت پاک نکنین، احتمالا طرد بشین یا مجبور باشین برای هفته ها آشغال ها رو شما جمع کنین و خلاصه از طرف هم اتاقی هاتون از الان تا عید سال بعد به یه جک تبدیل میشین. سعی کنین از این کارای خجالت آور دوری کنین، مودب باشین و بعد از اصلاح همه جا رو خوب تمیز کنین.
• توالت برای اصلاح جای مناسبی به حساب میاد ولی مناسب ترین جا دوش حموم هستش، لااقل از نقطه نظر بهداشتی. بعد اینکه اصلاح تون تموم شد، به چاه آب، کف، حوله و ژیلت خودتون خوب نگاه کنین چرا که نباید هیچ نشونه ای حتی از یک تار مو مشاهده بشه.

مرحله سوم
پیشگیری از قرمزی، جوش زدن و خارش پوست

**1- لایه برداری کنین تا پوست تون تمیز بمونه
**با این کار پوست های مرده بعد از اصلاح رو پاک می کنین، موهاتون رو آماده رشد میکنین و مانع از این میشین که موهاتون داخل پوست رشد کنن. با چربی های طبیعی پوست، ناحیه شرمگاهی تون رو به آرومی پاک کنین. با این کار منفذ های پوست شما باز میشن و موهاتون دیگه داخل پوست رشد نمیکنن. شاید این سوال تو ذهنتون ایجاد شده که چطور میتونین از اون جوش های قرمز و ملتهب شدن پوست خلاص بشین؟
• یه راه حل از زبان یه متخصص: از شکر استفاده کنین و اون رو روی پوست خودتون مالش بدین تا پوست تون مثل کون یه بچه صاف بشه. اگه دم دست تون شکر نیست، میتونین بجاش از جوش شیرین استفاده کنین که این هم همون کار شکر رو انجام میده.
• اگه یه زن هستین، اجازه ندین که صابون داخل کوس تون بره. کوس شما بطور طبیعی بوسیله بدن پاک سازی میشه و نیازی نیست که شما اون رو با صابون یا هر چیز دیگه ای بجز آب بشورین، چرا که استفاده از صابون تعادل اسیدیته واژن رو بهم میزنه (بدن بطور طبیعی برای مبارزه با باکتری ها، PH واژن رو پایین نگه میداره) و کوس شما رو در معرض عفونت قرار میده.

**2- از روغن تخم مرغ استفاده کنین.
**روغن تخم مرغ حاوی چندین زیست فعال هستش که مانع از عفونت و التهاب میشه و به پوست های تحریک شده کمک میکنه تا هرچه سریع تر، به حالت قبلی خودشون برگرده.
• به مدت یک هفته و دوبار در روز به پوست های مناطقی که اصلاح کردین، روغن تخم مرغ بزنین و ماساژ بدین.
• به دلیل اینکه این روغن به راحتی جذب پوست میشه، نیازی به تمیز کردن یا شستن نیست و تا دوش گرفتن بعدی میتونین به حال خودش رهاش کنین.

3- موهای تراشیده شده و باقی مانده روی پوست رو بشورین، به آرومی خشک کنین و پوست خودتون رو مرطوب نگه دارین.
برای این کار میتونین از روغن بچه، آلوورا یا مرطوب کننده هایی که برای این منظور ساخته شدن، بهره ببرین. روغن تخم مرغ حاوی ایمونوگلوبولین هایی هستش که میتونه خارش ناشی از خراش های جزئی بر روی پوست رو برطرف کنه. از مرطوب کننده هایی که حاوی رنگ های مصنوعی و رایحه های معطر هستند، اجتناب کنین.
• هر چی که استفاده میکنین، اطمینان حاصل کنین که عطر و بو نداشته باشه چرا که میتونه موجب التهاب و تحریک پوست بشه. با همین دلایل از افترشیو های مردانه به هیچ عنوان بر روی ناحیه تناسلی استفاده نکین چرا که چیزی بجز سوزش به همراه ندارن.
• از کرم های مرطوب کننده هم میتونین استفاده کنین. این کرم ها تو همه فروشگاه ها و در انواع مختلف و در تنوع برند موجود هستن.
• در نظر داشته باشین که روغن بچه میتونه کاندوم های لاتکس رو سوراخ کنه. به هیمن دلیل اگه قصد دارین بعد از تموم شدن اصلاح برین سراغ سکس، پیشنهاد میکنیم که از روغن بچه استفاده نکین.

**4- اگه از محصولات پودری استفاده میکنین، بیشتر دقت کنین
**پودر ها، عرق و چربی های اطراف ناحیه تناسلی رو به خودشون جذب میکنن و در نتیجه میتونن التهاب و تحریک پوست اون ناحیه رو کاهش بدن. ولی در زمان استفاده از چنین محصولاتی باید دقت کنین که این پودر ها با نواحی حساس کیر یا کوس شما تماس پیدا نکنن. و در نظر داشته باشین که کل سطح پوست رو با این پودر ها نپوشونین، چرا که کل منفذ های پوست بسته میشن و پوست دیگه نمیتونه تنفس کنه و در نتیجه ممکنه پوست شما جوش بزنه.
• خانوما به هیچ عنوان نباید از پودر بچه بر روی ناحیه تناسلی خودشون استفاده کنن، چراکه این کار خطر ابتلا به سرطان تخمدان رو افزایش میده. حتی امروزه از این پودر برای خشک کردن دستکش های جراحی هم استفاده نمیشه چرا که این پودر در برخورد با بافت های مخاطی، میتونه سمی باشه.

**5- بد نیست با موچین سری هم به اون پایین بزنین و خوب بررسی ایش کنین.
**حتی اگه تو این کار مهارت داشته باشین و از ژیلت های گرون قیمتی هم استفاده کنین، بازم این احتمال وجود داره که اینجا و اونجا، باز موهایی جا بمونه. موچین تون رو بردارین و این تار موهای باقی مونده رو بکشین و بندازین دور. مطمئن باشین که دردش بیشتر از چند ثانیه طول نمیکشه و میتونین از پسش بر بیایین.

منبع: wiki how

16741 👀
6 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2017-09-06 21:29:06 +0430 +0430

ینی بخاطر زدن ی پشم باید اینقد متنو بخونیم حالا ¿ :(((((

3 ❤️

2017-09-06 21:36:00 +0430 +0430
نقل از: Gangsta-Rap ینی بخاطر زدن ی مشم باید اینقد متنو بخونیم حالا ¿ :(((((

نه مجبور نیستی. این آموزش برای تازه کارهاست :)

0 ❤️

2017-09-06 22:46:25 +0430 +0430

چه کاریه خب لیزر کنید راحت و این همه تیغ و قیچی و وقت هدر نمیدیم (preved)

1 ❤️

2018-10-17 18:01:44 +0330 +0330

1.این روش رایج‌ترین وسیله از بین بردن موها در خانم‌ها و آقایان است اما باید یادآور شد که هنگام خشک بودن پوست، این روش مناسب نیست زیرا موی خیس و نرم بدن به آسانی تراشیده می‌شود. استفاده از تیغ تمیز و مناسب برای این کار بسیار ضروری بوده و برخلاف باور مردم، این کار موجب تغییر رنگ یا میزان رشد موها نمی‌شود.
کندن و بیرون‌کشیدن:
ادامه کلیک کنید

0 ❤️

2019-05-04 12:40:45 +0430 +0430
نقل از: Hermes1
نقل از: Gangsta-Rap ینی بخاطر زدن ی مشم باید اینقد متنو بخونیم حالا ¿ :(((((

نه مجبور نیستی. این آموزش برای تازه کارهاست :)

برای غیر اونا هم مفیده

0 ❤️

2019-05-04 14:41:11 +0430 +0430
نقل از: Baaran98
نقل از: Hermes1
نقل از: Gangsta-Rap ینی بخاطر زدن ی مشم باید اینقد متنو بخونیم حالا ¿ :(((((

نه مجبور نیستی. این آموزش برای تازه کارهاست :)

برای غیر اونا هم مفیده

جوووووون

0 ❤️

2019-05-05 05:53:57 +0430 +0430

۱-صابون بزن
۲-پشم رو بزن به همین سادگی به همین خوشمزگی ;)

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «