ترفند هایی برای ارگاسم بانوان

1396/03/22



با یاد گرفتن چهار ترفند پیش رو، شما میتونین در هر سکسی، زن مقابل رو به اوج لذت جنسی برسونین.
وقتی که زن کمرشو خم میکنه، آه و ناله میکنه و از لذت به خودش میپیچه، شما هم حس خوبی پیدا میکنین و به خودتون میبالین که تونستین شریک جنسی تون رو حال بیارین. ولی این همه ماجرا نیست، اگه این حالت اتفاقی بوده باشه یا اگه نتونین تا اون لحظه خاص این حالت رو نگه دارین، چی؟
بهتره بدونین که در ایجاد چنین حالتی همه چیز دست شما نیست. حتی خود زنان هم معتقدند که اگه در شرایط روحی و جسمی مناسبی قرار نداشته باشن، ارگاسم براشون چیزی شبیه غیر ممکن میشه. اگه شما عاشق ترین فرد این دنیا باشین ولی خانومتون پریشان و نگران باشه یا احساس راحتی نداشته باشه، شما نمیتونین اون رو به اوج لذت جنسی برسونین. پس اولین چیزی که باید بدونین اینکه آرامش خودتون رو حفظ کنین و قبول کنین که همه چیز دست شما نیست. از طرفی هم، ما میدونیم که خیلی از مردا به جایگاهی که رو تخت پیش یک خانوم دارن، ارزش میدن و ارضا شدن زن رو برا خودشون یه مسئولیت تلقی میکنن. برای اینکه بتونیم این قسمت از معادله رو بدرستی حل کنیم باید یاد بگیریم که چطوری شریک جنسی مون رو به ارگاسم برسونیم، پس تو ادامه مقاله با ما همراه باشین.

**1- از عطر های مُشک دار استفاده کنین
**وقتی حرف از سکس به میون میاد، در بین حواس پنجگانه، بویایی قوی ترین حسی هستش که خودش رو نشون میده. به دو دلیل : اول اینکه، هر چیزی که دارای مشک باشه، پس حاوی تستوسترون هستش، که باعث میشه زن به سرعت شهوانی بشه. جالبه بدونین که پودر بچه هم با توجه به شباهت در بو، تاثیر مشابهی بر بانوان میزاره. دوم اینکه، بویایی، سکس و حافظه، اشتراکات فراوانی در مغز دارن و بهتره بدونین، عطر هایی که موجب تحریک جنسی میشن، ماندگار ترین تاثیر رو دارن. جالبیش اینکه از اون به بعد هر موقع که رایحه این عطر به مشامش بخوره، ذهنش خود به خود، به زمانی میره که آخرین بار اون رو، بر روی بدن شما حس کرده.

**2- پاهاشو گرم کنین
**هر مردی میدونه که وقتی زنی لخت میشه که بخوابه، دوست داره که پاهای سردشو بین پاهای گرم مرد بزاره تا اونا هم گرم شن. گرم شدن پاهای یک زن بیشتر از هر چیزی که فکرشو بکنین میتونه موجب آرامش فیزیکی زن بشه. در نظر بگیرین که اگه زن سردش باشه، احتمالش خیلی کمه که شروع به لخت شدن کنه. مهمترین چیزی که شاید خیلی از شما ازش غافل باشین این نکته هستش که گرم شدن پاها تاثیر بسزایی در به ارگاسم رسیدن زنان داره.
یه خبر خوب اینکه با توجه به تحقیقات محققان دانمارکی دانشگاه گرونینگن (Groningen) شانس به ارگاسم رسیدن زنان نسبت به گذشته 30% افزایش یافته؛ پس کار شما کمی راحت تر شده و اگه میخوایین که همسرتون رو به ارگاسم برسونین، در نیاوردن جوراب های زن شاید ایده بدی نباشه. اگه میخوایین که جو رو کمی سکسی تر بکنین، میتونین پاهای زن رو بوسیله ژل های گرم کننده ماساژ بدین، تو این ماساژ انگشتان پا و ما بین اونارو فراموش نکنین چرا که طبق علم بازتاب شناسی ارتباطات تگاتنگی با دستگاهی تناسلی زن دارن. در نظر داشته باشین که لب ها، دست ها، پاها و اندام های تناسلی اشتراکات فراوانی در مغز دارن و حتی میشه گفت که پاها و اندام های تناسلی، همسایه یکدیگر محسوب میشن و اشتراکات فراوانی از دیگاه سکس دارن. شاید به این دلیل باشه که ما میبینیم وقتی زنا تو خونه کاری برای انجام دادن ندارن یا حوصله شون سررفته میرن بازار و شاید به این دلیل هستش که از این پدیده تحت عنوان “بازار درمانی” یاد میشه.

**3- بر روی ساعت 2 و 10 زن تمرکز کنین
**وقتی بین پاهای زن قرار میگیرین، اون دوست داره که شما با کس اش بازی کنین و حس کنه که شما محو اون کس زیبا شدین. اگه تصمیم دارین که زبونتون رو دور بر کلیتوریس اش بازی بدین، بهتره که به ساعت 2 و 10 کلیتوریس تمرکز کنین و سپس کناره هاشو لیس بزنین و بعدش آروم زبونتون رو بر روی سر کلیتوریس فشار بدین، اینجاس که میبین زن چطوری براتون آه و ناله میکنه. با توجه به اینکه خود کلیتوریس بسیار حساس هستش، شما بهتره که بر روی این دو نقطه تمرکز کنین. بهترین روش برای انجام این کار این هستش که شما به پشت دراز بکشین و زن روی صورت شما قرار بگیره، در این حالت ابتکار عمل در دست زن قرار میگیره و میتونه بیشترین لذت ممکن رو کسب کنه. اگه فکر میکنین که کلیتوریس شریک جنسی تون بیش از اندازه حساس هستش میتونین بجاش نقطه جی رو تحریک کنین، این نقطه که چند سانتیمتر در داخل واژن و بر روی دیواره جلویی واژن قرار داره، با سطح اسفنجی شکلش قابل لمس هستش، شما میتونین این تقطه رو به وسیله انگشت اشاره و با حرکاتی شبیه اینکه به یکی میگین بیا اینجا تحریک کنین.

**4- سمت راست ستون فقرات زن رو ببوسین
**بوسیدن سمت راست ستون فقرات خیلی بیشتر از سمت چپ موجب تحریک زن میشه، شاید به این دلیل باشه که سمت راست بدن رو نیمکره چپ مغز کنترل میکنه که بخش منطقی مغز بشمار میاد و میتونه زن رو وادار به خیلی کارا بکنه. سعی کنین که وقتی این قسمت رو میبوسین، بوسه هاتون رو به شکل دوار بزنین چرا که حس و حال قوی تری نسبت به بوسه هایی ایجاد میکنه که بر روی یک خط زده میشن.

حالا وقت اون رسیده که مهارت هایی رو که امروز یاد گرفتین رو برین و رو شریک جنسی تون تست کنین. اگه کارهای گفته شده دربالا رو با دقت انجام بدین، مشاهده میکنین که پوستش شروع به سرخ شدن میکنه، مردمک چشمش گشادتر میشه، بخش هایی از بدنش شروع به لرزیدن میکنه و همه اینا نشانه هایی هستن که اون داره حال میکنه و میخواد به ارگاسم برسه، اون شمارو به خودش میکشه و این فراید اونقدر ادامه پیدا میکنه که زن ارگاسم میشه. فقط کافیه که به ما اعتماد کنین و با اعتماد به نفس جلو برین و موفق بشین.

منبع

1975 👀
1 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2017-06-12 09:47:08 +0430 +0430

خیلی خوبه که همه آقایون به شریک جنسیشون و حال کردن اون اهمیت بدن.
خود من تو سکس بیشترین لذتو از به هم پیچیدن طرف مقابلم می‌برم و به ارگاسم رسیدن اون بهترین نقطه تو سکسامه.شاید باورتون نشه که در هر سکس انقباضها و تکان‌های که در شریک جنسیم در نقطه اوج ارضا شدنش بهش دست پیدا می‌کنه برام چند برابر لذت بخشتر از هنگامیه که خودم ارضا میشم.

1 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «