ترفندهایی برای جق

1398/07/06

ترفند‌های خودارضایی از زبان دوست‌پسر‌هایم

by Filthy ones
January 5, 2012

باعث تاسف است که هزاران مرد خودارضایی می‌کنند ولی درصد بسیار کمی از ‌آن‌ها حاضر می‌شوند از این کار خود فیلم بگیرند یا تجربیات خود را در اینترنت یا با دوستان خود به‌اشتراک بگذارند.
خودارضایی عمل جذابی‌ست؛ آن قدر جذاب که پس از آن تا لحظاتی پا‌هایتان از کار می‌افتد. بنابراین تصمیم گرفتم که برخی از نکات مربوط به خودارضایی را با شما به اشتراک بگذاریم؛ ترفند‌هایی که از زبان پسرانی که با آن‌ها در ارتباط بودم شنیده‌ام.
مدتی قبل وقتی با دوست‌پسرم بیرون رفته بودم، خیلی اتفاقی از او شنیدم که گاهی‌اوقات در حین خودارضایی به دور آلت خود بند کفش می‌پیچد تا از فشار آن لذت ببرد! این‌جا بود که تصمیم گرفتم با توجه به چیز‌هایی که از پسر‌ها شنیده‌ام، به چند کار جالب و شهوت‌انگیز دیگر که پسر‌ها هنگام خودارضایی انجام می‌دهند اشاره کنم. به عبارتی موضوع بحث ما این است: «چند ترفند خلاقانه برای خودارضایی که شاید بخواهید برای ماجراجویی بیشتر امتحانشان کنید.»
حتی بعضی از پسر‌ها این ترفند‌ها را جلوی چشم من اجرا کرده‌اند و من با حسرت و درحالی که تشنه‌ی کیر بودم، آنها را تماشا می‌کردم!


۷ ترفند برای خودارضایی از زبان دوست‌پسر‌هایم

۱. انزال روی چیز‌های مختلف
بله، پاشیدن منی روی تی‌شرتتان می‌تواند واقعاً سکسی و جذاب باشد. اما چطور است چیز‌های دیگر را هم امتحان کنید؛‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ مثلاً، زیرشلواری، فنجان کنار تخت، عروسک بچگی‌هایتان، یا حتی داخل مشتتان. هرچه عجیب‌تر بهتر!

۲. استفاده از روان‌کننده
استفاده از روان‌کننده‌های جنسی می‌تواند برایتان جذاب باشد. البته اگر آلتتان ختنه نشده باشد شاید تمایل چندانی به استفاده از روان‌کننده نداشته باشید. اما اگر آلت شما ختنه نشده است، آغشته کردن سر آلت به روان‌کننده (فقط سر آلت) و مالش آن می‌تواند خودارضایی لذت‌بخشی برایتان به‌ارمغان بیاورد و احتمالاً ارگاسم خوب و شدیدی را تجربه خواهید کرد.

۳. وارد کردن اجسام به مقعد
می‌توانید از توپک‌های مقعدی، انگشت یا هر چیزی که دم دستتان بود استفاده کنید. البته واضح است که باید در این زمینه ایمنی را رعایت کرده و از اجسام برنده یا شکستنی به‌این منظور استفاده نکنید. تصور پسری که روی صندلی نشسته درحالی‌که یک توپک داخل مقعدش است و از شدت لذت، دیوانه‌وار به خود می‌پیچد می‌تواند جذاب باشد.

۴. خودارضایی بدون دست
از یک پسر شنیدم که در دوران رسیدن به بلوغ، مدتی طول کشیده تا بفهمد که با دست هم می‌تواند خودارضایی کند و پیش از با مالیدن خود به تخت‌خواب خود را ارضا می‌کرده؛ یعنی خودارضایی بدون دخالت دست!

۵. خودارضایی با نفرت
این مورد واقعاً حرف ندارد! هیچ چیز مانند یک خودارضایی دیوانه‌وار و خشن نمی‌تواند یک قلب شکسته را تسکین دهد؛ البته با تصور این صحنه که اعضای یک تیم فوتبال آمریکایی دارند حسابی از خجالت دوست‌دختر سابقتان درمی‌آیند. ناگفته نماند که منظور از تسکین قلب شکسته همان خنک شدن دلتان است.

۶. خودارضایی زیر دوش
بله، این ترفند را باید ایستاده انجام دهید. در حالی که زیر دوش ایستاده‌اید و آب به پشتتان می‌ریزد، به آلت خود صابون بزنید و آن‌قدر آن را بمالید تا ارضا شوید. و وقتی که از حمام بیرون بیایید، شادابی و معصومیت در چهره‌تان موج خواهد زد.

۷. خودارضایی وقفه‌ای
بهترین ترفند برای خودارضایی همین است. بمالید، قبل از انزال توقف کنید؛ بمالید، قبل از انزال توقف کنید؛ بمالید، قبل از انزال توقف کنید. آن‌قدر این کار را تکرار کنید تا صورتتان سرخ شود، اشک در چشمانتان جمع شود و اگر کسی به آلتتان دست بزند آبتان روی سقف بپاشد و ناله‌تان بلند شود.


منبع:

girlonthenet.com/2012/01/05/boywanking-masturbation-tips

34515 👀
1 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «