تصورات اشتباه از سکس

1397/05/16

Cast members from HBO television series Sex and the City (Getty Images/Handout)

از ‘سامانت ایوان’ متخصص سکس شرکت Jo Divine کمک خواسته شده تا بعضی از تصورات غلط درمورد سکس را افشا کند:

گفته می‌شود کلیشه‌ها و تصورات غلط زیادی درباره‌ی سکس و دیدگاه ما نسبت به لذت بردن وجود دارد. در فرهنگ عامه‌ی امروز این کلیشه‌ها معمولاً اشتباه و مردسالارانه هستند، پس عجیب نیست که در قرن بیست و یکم مردم هنوز احساس می‌کنند اطلاعات درباره این موضوع گمراه‌کننده است. با در نظر گرفتن این موضوع ١١ مورد از این عقاید اشتباه جمع‌آوری گردیده با این هدف که درست یا غلط بودنشان مشخص شود.


١) تنها هدف هنگام دخول جنسی رسیدن به ارگاسم است✘
‘سم’ متخصص شرکت "Jo Divine " می‌گوید: خیلی‌ها سکس را به عنوان یک سفر در نظر می‌گیرند که هدف نهایی آن رسیدن به مقصد (ارگاسم) است، درحالی که آنها باید هدف خود را روی لذت بدن از مسیر متمرکز کنند. سکس بیشتر از این چیزهاست، نزدیکی جنسی چیزی است که باعث لذت شما می‌شود. تجربه‌ی هر ارتباط جنسی می‌تواند یک ماجراجویی باشد که هدف آنها لزوماً رسیدن به یک هدف مشخص (ارگاسم) نیست.
خیلی از مردم به خاطر این‌که به ارگاسم نمی‌رسند از زندگی جنسی خود ناراضی هستند که دلیل آن می‌تواند تحریک نشدن، کمبود اطلاعات جنسی یا ناتوانی در ارضا شدن باشد ولی یکی از مهم‌ترین موانع نرسیدن به ارگاسم، نگرانی بیش از حد نسبت به این مسئله است. پچ‌پچ کردن و فکر کردن با خودتان را کنار بذارید و به جای آن از سکستان لذت ببرید. اگر شما دائماً با خودتان فکر می‌کنید که «آیا دارم به ارگاسم می‌رسم؟»، «آیا به ارگاسم نزدیک شدم؟»، «کی به ارگاسم می‌رسم؟» شما به ارگاسم نخواهید رسید.


٢) همه‌ی ما می‌توانیم چندین بار به ارگاسم برسیم✘
بعضی از زنان می‌توانند چندین بار به ارگاسم برسند ولی همه‌ی ما این توانایی را نداریم. چوچوله و واژن زنان معمولاً بعد از ارگاسم خیلی حساس می‌شود و اکثر زنان دوست ندارند چوچوله و واژنشان با چیزی تماس داشته باشد ولی بعضی از زنان از این حساس شدن چوچوله و واژنشان لذت می‌برند و دوست دارند دوباره به ارگاسم برسند.


٣) مردان هر هفت ثانیه یک بار به سکس فکر می‌کنند✘
هیچ شواهد محکمی برای این موضوع وجود ندارد. اگر شما هر هفت ثانیه یک بار به سکس فکر می‌کنید به این معنی‌ست که روزی ٧٢٠٠ بار به این موضوع فکر می‌کنید. از آنجایی که باور کلی این است که مردان بیشتر از زنان به سکس فکر می‌کنند، محققان دانشگاه ‘اوهایو’ به مدت یک هفته افکار ٢٨٣ دانشجو را در مورد غذا، خواب و سکس شمارش کردند. دانشجویان پسر به طور متوسط روزانه ١٩ بار و دانشجویان دختر روزانه ١٠ بار در مورد سکس فکر می‌کردند. همچنین دانشجویان پسر به طور کلی افکار بیشتری که بر اساس نیاز داشتن هستند (مثل غذا خوردن) داشتند.


٤) همه‌ی زنان به ارگاسم می‌رسند✘
این حرف درست نیست چون بعضی از زنان دچار anorgasmia (عدم توانایی در رسیدن به ارگاسم) هستند و برای همین نمی‌توانند به ارگاسم برسند. ولی این به این معنی نیست که نمی‌توانند از لذت جنسی بهره‌مند شوند. همه به ارگاسم به‌عنوان مقصد و هدف سکس نگاه می‌کنند ولی سفر کردن تا جایی که امکانش را دارید هم می‌تواند لذت بخش و خوشایند باشد.


٥) شما می‌توانید اندازه آلت یک مرد را با کمک سایز کفشش حدس بزنید✘
خیلی از مردم سایز پا را معیاری برای اندازه آلت در نظر می‌گیرند ولی در سال 2002 بررسی انجام شده بر روی ١٠٤ مرد که توسط کالج لندن انجام شد نشان داد که سایز پا و آلت هیچ نسبتی با هم ندارند. یک بررسی انجام شده روی ٦٣ مرد در کانادا نشان داد که رابطه‌ی بسیار کمی بین طول آلت و قد فرد وجود دارد ولی این موضوع قطعی نیست. پس به نظر ما تنها چیزی که می‌شود از نگاه کردن به کفش یه مرد فهمید سلیقه‌ی اوست.


٦) شما فقط از طریق دخول به ارگاسم می‌رسید✘
اکثر زنان برای ارگاسم شدن نیاز به تحریک چوچوله‌شان دارند و ٧٠درصد زنان از طریق تحریک چوچوله به ارگاسم می‌رسند.
بسته به پوزیشن سکس، بعضی از زنان از طریق دخول به ارگاسم می‌رسند که دلیل آن تحریک همزمان چوچوله و ناحیه‌ی G اوست.
شما می‌توانید برای بالا بردن احتمال رسیدن به ارگاسم موقع دخول از ویبراتور چوچوله استفاده کنید.


٧) مرد زودتر ارضا می‌شود✘
ارگاسم زنان به اندازه‌ی ارگاسم مردان مهم است. اگر پارتنرتان زودتر از شما ارضا می‌شود می‌توانید کاری کنید تا موقع عشقبازی به ارگاسم برسید یا این که از او بخواهید تا قبل از این که شما به ارگاسم نرسیده‌اید ارضا نشود، این کار می‌تواند سکس را هیجان انگیزتر هم بکند!


٨) وانمود کردن به ارگاسم اشکالی ندارد✘
آموزش ندادن پارتنرتان درمورد این که شما از چه چیزی خوشتان می‌آید آسیب زننده است، حتی اگر نیت شما این باشد که به احساسات او لطمه نزنید.
اکثر مردم با یکم راهنمایی درمورد این که چطور پارتنرشان را ارضا کنند موافق‌اند. حتی اگر نمی‌توانید به ارگاسم برسید باید از سکس لذت ببرید، پس مطمئن شوید که به پارتنرتان بگویید که چه می‌خواهید.


٩) سکس واقعی مثل سکس در تلویزیون است✘
اصلاً اینطور نیست! سکس واقعی پر سر و صدا، کثیف، خجالت‌آور و گاهی بدبو است. شما در تلویزیون نمی‌بینید که زوج‌ها از روان‌کننده استفاده می‌کنند و بعد از سکس دستمال برمی‌دارند و به دستشویی می‌روند تا خودشان را تمیز کنند.


١٠) کاندوم سکس را خراب می‌کند✘
این موضوع پیچیده‌ای نیست. استفاده از کاندوم به این معنی است که پارتنرتان به شما اهمیت می‌دهد و شما می‌توانید با آرامش از سکس لذت ببرید بدون این که نگران حامله شدن و بیماری‌های مقاربتی باشید.
گاهی دلیل این که بعضی افراد می‌گویند استفاده از کاندوم باعث می‌شود تا چیزی را حس نکنند، استفاده نکردن از روان‌کننده است. استفاده از روان‌کننده سکس را برای شما لذت‌بخش‌تر می‌کند.
مطمئن شوید که از سایز مناسب کاندوم استفاده می‌کنید چون دلیل راحت نبودن بعضی مردان با کاندوم این است که از سایز اشتباه استفاده می‌کنند.


١١) لازم است که سکس تا چند ساعت طول بکشد✘
سکس باید هر چقدر که دوست دارید طول بکشد. باور عمومی این است که سکس خوب باید چند ساعت طول بکشد ولی برخلاف این موضوع محققان دانشگاه ‘پن’ به این نتیجه رسیده‌اند که خیلی از زوج‌ها از سکس بین ٣ تا ١٣ دقیقه لذت می‌برند و برایشان خوشایند است.
بعضی از زنان سکس طولانی‌تر را ترجیح می‌دهند درحالی که بعضی مردان سکس سریع را ترجیح می‌دهند. بعضی‌ها ممکن است سکس آرام و احساسی را ترجیح دهند. همه‌ی اینها بستگی به شما، مکان، زمان و چرا و چگونگی سکس شما بستگی دارد.
اگر شما وقت سکس طولانی را ندارید پس یک سکس سه دقیقه‌ای برای شما ایده‌آل و رضایت‌بخش خواهد بود. شما ممکن است به ارگاسم هم نرسید ولی قطعاً از سکس لذت خواهید برد و همین سکس کوتاه می‌تواند باعث شود که در آخر روز یک سکس طولانی داشته باشید.


✒️ برگرفته از:
independent.co.uk/life-/love-sex/common-myths-about-sex-and-sexual-pleasure-a6673941.h t m l
(فاصله‌ی بین h t m l حذف شود)

4523 👀
6 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2018-08-07 11:01:29 +0430 +0430

ممنون اسکلت جان ?

اینکه اندازه آلت به قد و سایز پا ربطی نداره رو من که مطمئنم وگرنه الان کیرخر باس وصل بود بهم ?

1 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «