تغذیه و سکس (افزاینده های حشر)

1395/10/25




معرفی خوراک، میوه‌جات و مواد غذایی مؤثر در میل جنسی ♀♂

گرم‌کننده‌ها، سردکننده‌ها، ویتامین‌ها، رفع اختلالات، افزاینده‌های ترشحات، تنظیم فشار خون، تنظیم قاعدگی، کاهنده‌های درد بارداری، پریود و سایر موارد مرتبط با شهوت جنسی مردان و زنان…

• مطالب برگرفته از سایتا و پیجای سلامت جنسی و شبکه‌های اشتماعی‌ هسن و منابع اصلیشون در درسرس ما نیس.
• واضحه ما بعنوان نگارنده، اطلاعات کافی در زمینه پزشکی و تغذیه نداریم لذا این بار از کاربران متخصص و اساتید اهل فن همیشه در صحنه خواهش میشود اگه هرگونه اشتبا در پستای ما صورت گرف، توسط اونا اصلاح شود تا مبادا حشرمندی با رژیم غلط از اینجا، دچار اختلالِ حشر شود!
• از هر طریق همراهی، برا نشر اطلاعات مفیدتر نیز استقبال میشود. 👌
• پستای طولانی رو به هیچ عنوان نقل نزنید که فضای زیادی اشغال و روال خوندن و پیگیری پستا سخ نشود. فلذا طوری نکنید که طوری بشود که ریدمان زده بشه به تاپیک!

امید است این اطلاعات موجب بهبود روابط هموطنان و هم‌زبانان شود.

9581 👀
3 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2017-01-14 17:26:27 +0330 +0330






برگرفته از «همه چیز درمورد تغذیه جنسی/ ایرانمطلب» :


در این نوشتار، قصد بر آن است که بهترین روش‌ها از نظر تغذیه و بدترین‌ها برای افزایش میل جنسی و یا کاهش آن دنبال شود و بهترین مواد غذایی و بایدها و نبایدهای آن معرفی گردد.



تاثیر تغذیه بر تقویت میل جنسی
وقتی در مورد سلامت جنسی صحبت می‌شود، پای مسائل زیادی از جمله خلق و خو و سازگاری زوجین تا خوردن غذاهایی که بر بهبود عملکرد جنسی مردان و زنان تاثیر می‌گذارد به میان کشیده می‌شود. از آنچه بزرگان طب سنتی و متخصصان علوم غذایی گفته‌‌اند این‌گونه بر‌می‌آید که تاثیر برخی مواد غذایی، مهارکننده‌های قوای جنسی را کاهش می‌دهد و باعث افزایش میل جنسی می‌شود. برخی دیگر جریان خون سیستم تناسلی را افزایش می‌دهد و تعدادی به ترشح هورمون‌های شادی بخش کمک کرده و می‌تواند فرد را سرحال آورده و خوش‌خلق کند.
البته به گفته حکما؛ پاسخ به غذا در هر فردی با فرد دیگر تفاوت دارد و دلیل این تفاوت‌ها طبیعت یا مزاج مختلف افراد است. نکته دیگر آن که غذاهای محرک جنسی در همه جای دنیا یکسان نیست و در هر منطقه جغرافیایی مردم انواع خاصی از خوراکی‌ها را می شناسند که به نظر آنها چنین خاصیتی دارد.


زن و شوهر[دو پارتنر جنسی] باید دارای مزاج یکسان باشند

انسان‌ها دارای دو طبع گرم و سرد با اخلاط سوداوی، صفراوی، بلغمی و دموی هستند که طب سنتی از روی همین موضوع مزاج شناسی کرده و به رفع مشکلات جنسی زوج‌ها می پردازد.
با بررسی روی مزاج‌ها مشخص شده است گرم‌مزاجان افرادی فعال و پرجنب وجوش و سردمزاجان کُند و کم انرژی هستند. درنتیجه برای ایجاد عشق و صمیمیت زوجین و تطابق جسمی و جنسی آنان، زن و شوهر باید دارای مزاج یکسانی باشند. یعنی فرد گرم‌مزاج با فرد گرم‌مزاج و فرد سردمزاج با فرد سردمزاج ازدواج کند، زیرا درغیر این صورت زن و شوهر بسختی می‌توانند تمایلات عاطفی و جنسی همدیگر را درک و تحمل کنند.

درواقع؛ فردی که گرم و پرانرژی است در کنش‌ها و واکنش‌های جنسی یا حتی خلقی و احساسی پررنگ‌تر و سریع‌تر از فرد سرد و منفعل جنسی است و این همان عاملی است که موجب نارضایتی زناشویی می‌شود و خوب است بدانید این مسأله در مورد تفاهم و همدل بودن دو دوست هم صادق است.

در میان مشکلات جنسی آنچه بیشتر در جامعه ما مشاهده می​شود؛ ضعف، ناتوانی و سردی میل جنسی است که برای به تعامل رسیدن زوجین در این زمینه، فردی که میل جنسی‌اش زیاد است باید از مواد غذایی کاهنده میل جنسی و فردی که از این لحاظ ضعیف است باید از غذاهای مولد این میل استفاده کند. البته این را توجه داشته باشید که با مواد غذایی طبع گرم هیچ‌گاه یک فرد سردمزاج را نمی‌توان گرم‌مزاج کرد و اگر هم بتوان او را تغییر داد بسیار اندک خواهد بود.


غذاهای طبع گرم و سرد

بیشتر مواد غذایی محرک میل جنسی دارای طبع گرم وبیشتر مواد غذایی مهارکننده این میل، دارای طبع سرد هستند. بر اساس یک تحقیق، مواد غذایی مهارکننده میل جنسی تا 40درصد می تواند از حرارت جنسی فرد بکاهد.

بسیاری از مواد غذایی مانند گوشت گوسفند، شتر، بوقلمون، مرغابی، انواع شیرینی‌ها، کشمش، خرما، عسل، ارده، انجیر، انگور، موز، خرمالو، خربزه، گردو، نمک، روغن، هل، تخم مرغ، نان گندم، ادویه‌جات تند و غذاهای فرآوری شده همچون سوسیس و کالباس طبع گرمی دارند، اما از غذاهای سرد می‌توان به گوشت گاو، گوساله، مرغ، ماهی، برنج، ماست، خیار، هندوانه، جو، ماش، باقلا، ذرت، زرشک، انواع لبنیات، کدو، ریواس، قارچ، تمبرهندی، گوجه سبز، چغاله بادام، گیلاس، کاهو، آلو، انار، سرکه، مرکبات ترش و آب یخ اشاره کرد.


غذاهای موثر در آمادگی روحی

یکی از مراحل آمادگی روحی برای داشتن یک رابطه جنسی موفق اعتماد به نفس بالا و روحیه بانشاط است که بتواند با استرس و تنش‌های روزمره مقابله کند. در نتیجه خوردن غذاهایی مانند ماهی، شیر، عسل، گوشت بوقلمون، گردو، موز، تخم مرغ، گوشت گوساله کم چرب و غذاهای تند و پرادویه می‌تواند با کمک به ترشح مواد شیمیایی خاص و افزایش "سروتونین"(هورمون شادی بخش) درگیری های ذهنی را کم کرده و با افزایش پمپاژ قلب و خونرسانی به مغز بر قدرت تمرکز و تخیل جنسی بیفزاید.


افزایش دهنده های قوای جنسی

برای مرحله بعد که باید به اندازه کافی خون به سیستم تناسلی برسد و هورمون‌های جنسی تراوش کند و انرژی فرد تامین شود، باید از این غذاها استفاده کرد؛ غذاهای دریایی که حاوی روی، سلنیوم و ید است، شکلات تلخ که محرک سیستم مغزی است، زنجبیل که باعث افزایش خونرسانی به دستگاه تناسلی مرد و زن می‌شود. زیتون سبز برای مردان و زیتون سیاه برای زنان و سیب که سبب تحریک و افزایش قوای جنسی می‌شود.

همچنین برای پیشگیری از اختلال نعوذ در مردان مصرف روزانه یک لیوان آب انار طبیعی توصیه شده است. میگو، سبزیجات برگ پهن مثل کاهو، گوجه فرنگی و روغن زیتون با تامین مواد لازم قدرت اسپرم‌سازی را افزایش می‌دهد.

اسفناج که سرشار از منیزیم است و سبب گشاد شدن رگ‌های خونی و جریان بهتر خون در اندام تناسلی می‌شود. لیموترش که به تولید و تحرک سلول‌های اسپرم کمک می‌کند. زغال اخته که با زدودن کلسترول رسوبی در رگ‌ها تاثیر کوتاه مدتی بر جریان خون داشته و بعضی از متخصصان تغذیه از آن به عنوان ویاگرای طبیعی نام برده اند.

سوپ جو، عسل، اووکادو، انجیر، بادام، مارچوبه و جگر که به علت داشتن ویتامین B6 به تولید هورمون مردانه تستوسترون کمک می‌کند. این را هم بدانید بر طبق نظر حکمای چینی؛ جوشاندن و خوردن مارچوبه به مدت سه روز متوالی سیستم تناسلی مرد و زن را تقویت کرده و برای بعضی بیماری‌های جنسی و کلیوی استفاده می‌شود. ریحان و اسطوخودوس هم یکی از موادی است که بوی آن محرک قوای جنسی در زنان است. البته به یاد داشته باشید تاثیر این غذاها بر روی قوای جنسی اشخاص متفاوت است.


مواد غذایی موثر بر نیروی جنسی



گفته میشود که «پس از گذشت چند سال از زندگی مشترک رابطه جنسی زوج‌ها رو به سردی میگذارد و حتی گاهی با گذشت زمان کاملا قطع می‌شود و هیچ مقاربت جنسی بین زن و شوهر صورت نمی‌گیرد.» در حالی که یکی از مهم‌ترین ارکان در حفظ زندگی زناشویی یک زوج، رابطه جنسی است. این سردی در رابطه از مسائل روانی و عاطفی موجود در زندگی مشترک که بگذریم، تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله فشار کار و زندگی و هوای آلوده و تغذیه نامناسب به وجود می‌آید.


خوراک مفید برای نیروی جنسی



[در اینجا یه سری از مواد غذایی مؤثر در قوای جنسی معرفی و خواصشون به اختصار شرح داده میشه. بعدها بطور مفصل‌تر به هرکودوم خواهیم پرداخ.]

بالا بردن میل جنسی با آرتیشو (کنگر فرنگی)
آرتیشو به دلیل میزان بالای اسید فولیک موجود در آن، برای افزایش میل جنسی هم خانم‌ها و هم آقایان مناسب است.

تقویت میل جنسی با مـــــوز
موز از آن دسته مواد غذایی است که از قدیم به عنوان تحریک‌کننده میل جنسی شناخته می‌شده است. موز تولیدکننده طبیعی انرژی و حاوی "بروملین" است که باعث تولید "تستسرون" می‌شود.

بالا بردن میل جنسی با قهوه
قهوه برای خواص تحریک‌کننده آن بسیار شناخته شده است. تحقیقات انجام شده روی موش‌های آزمایشگاهی نیز تایید کرده است که این نوشیدنی به ویژه در خانم‌ها میل جنسی را افزایش می‌دهد.

تقویت میل جنسی با شکلات تلخ
به نظر می‌رسد شکلات تلخ دوای هر دردی است و طول عمر را نیز افزایش می‌دهد. این خوراکی محبوب همچین به علت "فنیل اتیل آمین" موجود در آن، سطح انرژی و حالت روحی را بهبود بخشیده و باعث می‌شود خانم‌ها تمایل بیشتری نسبت به رابطه جنسی پیدا کنند.

افزایش میل جنسی با سیر
نگران بوی بد دهانتان نباشید و تا می‌توانید سیر بخورید. از مزایای بیشمار سیر که بگذریم این را نیز باید درباره آن بدانید که با افزایش جریان خون و آزاد کردن "نیتریک اکسید" باعث افزایش میل جنسی می‌شود.

تقویت میل جنسی با عسل طبیعی
عسل طبیعی حاوی ویتامین های B و A و "روی" است. همه این عناصر به تقویت قوای جنسی کمک می‌کنند.

بالا بردن میل جنسی با خردل
احساس تندی و گرمایی که از خوردن خردل به وجود می‌آید و اشک را در چشمان شما جمع می‌کند همان چیزی است که باعث زیاد شدن میل جنسی می‌شود. در قرون وسطا شهرت این خاصیت خردل به حدی بود که خوردن آن را در صومعه‌ها ممنوع کرده بودند.

افزایش میل جنسی با دانه کاج
دانه کاج یکی از منابع غنی روی است و همین خاصیت باعث می‌شود که تبدیل به یکی از مواد افزایش‌دهنده میل جنسی شود.

بالا بردن میل جنسی با توت‌فرنگی
توت‌فرنگی که حاوی مقادیر زیادی از ویتامین C است با افزایش جریان خون هر نوع احساس خوبی را در شما زنده می‌سازد. کافی است این میوه خوشمزه را همراه با شکلات بخورید تا تاثیر آن چندبرابر شود.


بخاطر اختلال سایت (ارور 500) به ناچار چکیده‌ی مطلب سایت iranmatlab.ir رو در ۲ تا پست چپوندیم...

2 ❤️

2017-01-14 17:26:27 +0330 +0330

ادامه مطلب پست قبل:

مطلبی که در ادامه می‌خوانید براساس این نظریه شکل گرفته است که:

الف: مرد‌ها غذاهایی را دوست دارند
ب: مرد‌ها روابط زناشویی را نیز دوست دارند
پ: در این صورت، خوردن غذاهایی که روابط زناشویی را بهتر می‌کند برای کدام مرد مهم نیست؟!

با کمک گرفتن از متخصصین تغذیه و مطالعات اخیر، ۱۰ماده غذایی موثر در این زمینه معرفی میشود:


تخم مرغ

• با خوردن تخم مرغ، تحریک‌پذیری مردان جوان کمتر می‌شود. برای اینکه اعصابتان را آرام کنید، با یک بشقاب تخم مرغ در صبح سعی کنید همه چیز را آسان بگیرید.
• املت، آب پز، یا تخم مرغ نیمرو یک منبع خوب ویتامینB می‌باشند و همچنین یک ماده غذایی کلیدی و اصلی برای داشتن رابطه عاری از استرس.
• هر زمانی که احساس اضطراب، و استرس کردید ویتامینB اولین چیزی است که در بدنتان به اتمام رسیده و اضطراب دارد نشانتان می‌دهد که به آن نیاز دارید.
• ویتامینB شما را از استرس دور می‌کند، به شما کمک می‌کند تا در هنگام رابطه آرام باشید و احساس خشم و عصبانیت را کاهش می‌دهد و به همین دلیل برای کسانی خوب است که از انزال زودرس شکایت دارند.


کرفس

• کرفس خوراکی است که مزه‌ای شبیه آب دارد اما می‌تواند رابطه شما را بهبود بخشد.
• هر ساقه کرفس حاوی "اندرواستنون" و "اندرواستنول" می‌باشد، این دو، دو ماده شیمیایی هستند که به شما در جلب نظر همسرتان کمک می‌کند (نگران نباشید این "استروئید" با استروئید اندرواستندیون متفاوت است) وقتی شما یک ساقه کرفس را می‌جوید اندرواستنون و بوی اندرواستنول را درون دهانتان آزاد می‌کنید.
• سپس آن‌ها از پشت حلق شما به سمت بینیتان به گردش در می‌آیند.
• "فرومون"(ماده شیمیایی بودار) تحریک‌های بدنتان را بالا می‌برد و باعث می‌شود تا سیگنالهای خوشبو کننده را به بدنتان بفرستد.
• دفعه بعد حتما کرفس را امتحان کنید. کرفس یک غذای کم کالری، با فیبر بالا است.
• پس می‌توانید هرآنچه که می‌خواهید از آن بخورید.


بستنی وانیلی

• می‌توانید تا جایی که می‌شود از آن بخورید.
• بستنی دارای سطح بالایی از کلسیم و فسفر است، کلسیم و فسفر دو ماده‌ای هستند که انرژی ماهیچه‌هایتان را تامین می‌کند و تمایلات جنسی شما را بالا می‌برد.
• کلسیم (۲۰۰ میلی گرم در یک کاسه) لذت زناشویی را تقویت می‌کند زیرا ماهیچه‌هایی که کنترل کننده انزال است برای گرفتگی و انقباض به کلسیم احتیاج دارد.
• فقط بستنی از نوع وانیلی آن را انتخاب کنید. نتایج تحقیقات نشان می‌دهد زمانی که مرد‌ها بوی وانیل را استشمام می‌کنند، به حالت ریلکس می‌روند، و از اضطرابشان کاسته می‌شود.


آجیل

مصرف سیگار، آلودگی هوا، و مانند این‌ها می‌توانند باعث تخریب اسپرم آقایان شود و دی ان‌ای داخل سلول‌ها را دگرگون کرده، خطرات را در تولید مثل افزایش دهد.
برای جنگیدن با این آلاینده‌ها چه باید کرد؟ از آجیل استفاده کنید. آجیل‌ها یک منبع غنی از سلنیوم هستند.
• سلنیوم مادهٔ معدنی است که به سالم نگه داشتن اسپرم‌ها و همچنین به شناور شدن آلاینده‌ها کمک می‌کند.
• آجیل همچنین یک منبع غنی از ویتامین‌ای است، آنتی اکسیدانی که از سلولهای اسپرم درمقابل آسیب‌های رادیکال آزاد محافظت می‌کند.
• تعداد اسپرم‌ها را افزایش می‌دهد.


جگر

• مقدار کمی از جگر منبع سرشاری از ویتامین آ است که برای افزایش قدرت باروری مفید می‌باشد.
• جگر همچنین یک منبع غنی از روی است که در سلامت سیستم تناسلی نقش مهمی دارد.
مطالعات نشان می‌دهند که مردانی که روزانه به مقدار فراوانی ویتامین آ مصرف می‌کنند تعداد اسپرم‌هایشان بالا‌تر و روابط جنسی بهتری نسبت به کسانیکه ویتامین آ مصرف نمی‌کنند دارند.
زمانی که ویتامین آ بدن کم می‌شود تولید اسپرم هم به طور چشمگیری کاهش می‌یابد.


هلو

پرتقال یک منبع عالی ویتامین C است اما هلوی یخ زده انتخاب بهتری است.
اگر به دنبال این هستید که کاستی‌های بدنتان را جبران کنید این بسیار حائز اهیمت است.
مردانی که به مقدار کافی ویتامین ث دریافت نمی‌کنند اسپرم‌هایی با کیفیت پایین تولید می‌کنند.
مردانی که حداقل ۲۰۰ میلی گرم ویتامین C به صورت روزانه مصرف می‌کنند اسپرمهای بیشتری تولید می‌کنند تا افرادی که ویتامین C کمتری مصرف می‌کنند.
ویتامین C همچنین از انبوه شدن اسپرم‌ها جلوگیری می‌کند.
یک بسته تکه‌های هلوی یخ زده فریز شده ویتامین C بیشتری نسبت به هلوی تازه دارد.
آن‌ها را یه شیر و غلات صبحانه‌تان اضافه کنید. یک فنجان میوه دوبرابر بیشتر از نیاز روزانه‌تان ویتامین C دارد.


گوشت کبابی

زمانی که احساس میکنید جذابیت‌ همسرتان کم شده روش ساده‌ای که روابطتان را پایدار کند این است که گوشت کبابی و مقداری گوشت راسته گوسفند بخورید.
• پروتئین موجود در گوشت سطح دوپامین و نور آدرنالین را بالا می‌برد.
• دوپامین و نور آدرنالین دو ماده شیمیایی در مغز هستند که حساسیت حین روابط زناشویی را بالا می‌برند.
• استیک سرشار از روی است، روی یک ماده معدنی است که تمایلات جنسی را با کاهش تولید هورمونی به نام پرولاکتین بالا می‌برد و با تحریک مداخله می‌کند.
• بهتر از همه خوردن گوشت قرمز است که به بالا بردن تستوسترون (هورمون جنسی مردانه) کمک می‌کند، درحالی که تولید هورمون جنسی متصل به گلوبولین را محدود می‌کند.
• گلوبولین ماده‌ای است که از گردش خون در ناحیه تناسلی جلوگیری کرده و توانایی جنسی مردانه را کاهش می‌دهد.


شکلات سیاه (تلخ)

• کاکائوی موجود در شکلات شامل متیلکسانتین است که حساسیت بدن را بالا می‌برد.
• شکلات همچنین شامل فنیلتیلامین است، که به مقدار بالایی تحریک کننده است.




[در پستای بعد به شوکولات سیا (تلخ) بیشتر خواهیم پرداخ]

2 ❤️

2017-01-14 17:26:30 +0330 +0330



شکلات تیره رنگ، یک داروی مقوی افزایش غریزه جنسی است!
چرا که حاوی "ال-آرژنین" است.
این ماده یک اسید آمینه برای افزایش حجم مایع منی و بهبود شدت ا‌ر‌گاسم است.
(دکتر سلامت / dr_saallaamat@)



زنانی که حداقل یک بار در روز از شکلات های تلخ با حداقل 70% کاکائو استفاده می کنند، انرژی جنسی بالاتری نسبت به بقیۀ زنان دارند.

‌(رهافان)


محققان ایتالیایی دریافتند که زنانی که در روز شکلات میخورند میل جنسی بیشتری نسبت به دیگر زنان دارند. همچنین دریافتند زنانی که به شکلات زیاد علاقه دارند و بسیار شکلات میخورند تحریک جنسی و رضایت جنسی بیشتری در مقایسه با زنانی که شکلات مصرف نمیکنند دارند. نتیجه علمی این تحقیق نشان میدهد که مصرف شکلات توسط زنان میتواند برای بهبود زندگی جنسی آنان مفید باشد.

قدرت افزایش دهنده میل جنسی شکلات مربوط به خواص روانگردان بودن آن است. محققان ایتالیایی حتی شکلات رو به عنوان دارو محسوب میکنند. در حقیقت شکلات حاوی مقدار کمی “اناندامید” و “کانابینویید” روان گردان است. اما ماده اصلی که شکلات رو بسیار شاد آور و خشنود کنده میسازد ماده تشکیل دهنده‌ای است که به «فنیلتیلامین» معروف است. این ماده دوپامین رو در مرکز لذت مغز آزاد میکند.

اگر دوپامین به اندازه کافی در بدن موجود باشد ما احساس خوشی، شادی و سرحالی میکنیم و اشتها، حرکات کنترل شده و قدرت تمرکز خوبی خواهیم داشت. همچنین روی ارگاسم جنسی نیز تأثیر خواهد گذاشت. مصرف شکلات از لحاظ شیمیایی باعث احساس خوشنودی، هیجان و رضایت میشود . احتمالأ ترکیب منحصر به فرد شکلات از لحاظ علم شیمی و مزه لذیذ آن باعث افزایش جذابیت و مصرف آن شده است. مصرف شکلات شیرین و کرمی یه حس خوبی مانند رابطه جنسی رضایت بخش به ما منتقل میکند. بنابراین روزانه فقط مقدار کمی شکلات تلخ مصرف کنید تا شاهد خواص باور نکردنی آن بر میل و زندگی جنسی خود باشید.

(سایت تخصصی جزیره‌ها)


شکلات تلخ برای قلب نیز مفید است

متخصصان تغذیه و سلامت در آمریکا اعلام کردند که راز خاصیت مفید شکلات تلخ برای سلامت قلب در واکنش باکتری‌های معده به این خوردنی خوشمزه نهفته است.
به گزارش سرویس «سلامت» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پزشکان مدعی هستند که شکلات تلخ برای سلامت قلب مفید است اما تا پیش از تحقیق اخیر دلیل اصلی این خاصیت شکلات تلخ آشکار نشده بود.
جهت اطلاعات بیشتر ← "خبرگزاری ایسنا"


✔ ✖ فواید و مضرات شوکولات تلخ ← "آکاایران"، "دکتر سلام"


بهبود عملکرد جنسی

آیا تا به حال به این نکته فکر کرده‌اید که چرا در روز عشق‌ورزی و محبت [منظورش ولنتاینه!]، تمام فروشگاه‌ها پر می‌شوند از بسته های رنگارنگ شکلات تلخ؟!
بهتر است بدانید که شکلات تلخ حاوی مقادیر بسیار زیادی از انواع آنتی اکسیدان‌ها و کافئین است و همین مواد تشکیل دهنده می‌توانند باعث افزایش جریان خون و رسیدن خون بیشتر به اندام‌های تناسلی و حفظ بیشتر و بهتر نعوظ در مردان شوند. به علاوه، فنیل تیلامین و سروتونین موجود در شکلات تلخ هم می‌توانند میل و هیجان جنسی را در افراد افزایش دهند و باعث لذت بخش‌تر شدن رابطه زناشویی در آنها بشوند.
(پرشین‌پرشین)


خلاصه با شوکولات تلخ حسابی در دنیای حشرات غوطه‌ور باشید!

شوکولات بازی...

2 ❤️

2017-01-14 18:11:07 +0330 +0330



موز محرک نيروی شهوت است


موز، دارای آهن، فسفر، منیزیم، پتاسیم و روی بسیار و ویتامین C ، A و B و هشتاد درصد قند است.
مواد قندی موجود در موز، به سرعت جذب می‌شود؛ می‌توان از آن به عنوان یک منبع تامین انرژی بدن استفاده کرد.
موز، به علت دارا بودن مواد فوق، شهوت را تحریک می‌کند. اما نباید در مصرف آن زیاده‌روی شود. هنگام استفاده از موز باید صبر کنید تا خوب برسد زیرا خوردن میوه‌ی نارس موز زیان‌آور است.
(دکتر شمشیری)


موز دارای ویتامین B6 است، مصرف موز به تنظیم هورمون‌ها و ترشح سروتونین کمک میکند، سروتونین باعث احساس سرخوشی و رضایت میشود، این میوه شامل آنزیمی برای تقویت میل جنسی در مردان است علاوه بر این درد مفاصل رانیز کاهش میدهد.

(ایرانکوک)


این میوه خوشمزه، سرشار از پتاسیم است و مصرف آن می‌تواند انرژی کافی برای برقراری روابط زناشویی و از بین بردن خستگی‌های روزانه‌تان را در پی داشته باشد. به علاوه، فولات فراوان موجود در موز به برقراری بهتر گردش خون در بدن و اندام‌های تناسلی‌تان در طول روابط زناشویی کمک می‌کند و باعث می‌شود که پس از رسیدن به ارگاسم، دوباره و با فاصله کمی انرژی و میل جنسی‌تان را به دست بیاورید.

(پرشین‌پرشین)


موز حاوی آنزیم بروملین (Bromelain) است. دانشمندان معتقدند این آنزیم می‌تواند ناتوانی جنسی را در مردان درمان کند. علاوه بر این موز مقدار زیادی پتاسیم و انواع ویتامین B چون ریبوفلاوین در خود دارد که به بالارفتن میزان انرژی در بدن کمک می‌کند.

(1دوست)

درضم اسفاده از موز برا یادگیری یه سری از مراحل سکس برا بانوان بد نیس. تا حدودی میتواند برا آشنایی سطحی، کارآمد واقع شود!



2 ❤️

2017-01-14 18:11:17 +0330 +0330



برای رابطه جنسی بهتر توت فرنگی بخورید


توت فرنگی با دارا بودن اسید فولیک برای بدن مفید است. این میوه خوشمزه از نقایص مادرزادی در زنان جلوگیری می‌کند و تعداد اسپرم‌های مردانه را هم بالا می‌برد.

بنا بر تحقیقات توت فرنگی به تولید مثل کمک می‌کند. علاوه بر آن رنگ قرمزش باعث افزایش میل و رغبت جنسی می‌شود. در سال 2008 تحقیق انجام شد که نشان می‌دهد زنانی که لباس قرمز می‌پوشند برای مردان جذابیت بیشتری دارند.

وقتی توت فرنگی را در شکلات تلخ قرار دهید از مزیت‌های جنسی هر دو خوراکی بهره مند خواهید شد. شکلات 70 درصد کاکائو با دارا بودن فلاونوئید باعث بهبود عملکرد عروق خونی می‌شود.

(نمناک)


به گزارش “ایران ناز” میوه‌ی توت فرنگی با روکش شکلات از آنچه شما فکر می‌کنید برای رابطه جنسی مفیدتر است. قصد ندارم در ارتباط با رابطه عاشقانه صحبت کنم، می‌خواهم درمورد فلاونوئیدها صحبت کنم.

واژه فلاونوئید (flavonoids) به مفهوم وسیع تمام رنگدانه‌های گیاهی را در بر می‌گیرد. نام فلاون از کلمه لاتین فلاووس به معنای زرد گرفته شده است. فلاونوئیدها مهار کننده سلول‌های سرطانی از طریق بیان ژن، افزایش دهنده ایمنی بدن (آنتی اکسیدان)، ضد ویروس، ضد باکتری، ضد تورم، ضد التهاب، ضد آلرژی، ضد موتاسیون، کاهش دهنده نفوذپذیری و شکنندگی مویرگ‌ها می‌باشند.

تحقیقات اخیر نشان داده که مصرف فلاونوئیدها که در خوارکیهای گیاهی مثل توت‌فرنگی یافت می‌شود می تواند به حفظ حالت نعوذ کمک کند. به عدم توانایی در حفظ حالت نعوذ به گونه‌ای که برای برقراری یک رابطه جنسی مورد نیاز است گفته می‌شود.

جهت اطلاع بیشتر ← «ایران‌ناز»




ترکیب توت‌ فرنگی با شوکولات فراموش نشود.

1 ❤️

2017-01-14 21:36:39 +0330 +0330

میوه‌ای که بر میل‌ جنسی زنان می‌افزاید...


زنانی که سیب می‌خورند سکس بهتری دارند!
این امر موجب استحکام و گرمی روابط زناشوئی میشود.

[بیخود نبود خدا این میوه رو تو بهشت حروم کرد]


خوردن سیب بعد از رابطه زناشویی بسیار مفید است.

چرا که قند خون را تا حدی بالا برده و از خستگی زودرس در رابطه زناشویی جلوگیری می کند

درضمن قوه تحریک‌پذیری را بالا میبرد.

زنانی که روزانه و به صورتی منظم یک یا دو سیب می‌خورند رابطه جنسی با کیفیتی بهتر را تجربه می‌کنند.
از یک سو به ممنوعه بودن شهرت دارد و از سوی دیگر می‌گویند درمان بسیاری از دردهاست. صحبت از سیب است، میوه ای که خواص بی شمارش آن را به یک خوراکی استثنایی بدل کرده است. اما اخیراً دانشمندان به یکی دیگر از فواید سیب پی برده‌اند، به عقیده آنها زنانی که روزانه و به صورتی منظم یک یا دو سیب می‌خورند نسبت به زنانی که سیب جایگاه مشخصی در رژیم غذایی آنها ندارد رابطه جنسی با کیفیتی بهتر را تجربه می‌کنند.
در این تحقیق 781 زن که سابقه هیچ گونه اختلال جنسی نداشتند، از داروی خاصی استفاده نمی‌کردند و به افسردگی نیز مبتلا نبودند مورد آزمایش قرار گرفتند. نتایج نشان داد مصرف روزانه سیب نه تنها از لحاظ زنان را در شرایط بهتری قرار می‌دهد بلکه عملکرد جنسی آنها را در جهت مثبت تغییر می‌دهد.
در واقع سیب همانند شکلات حاوی مقدار قابل توجهی "پُلی فنول" و "آنتی اکسیدان" است که موجب افزایش جریان خون در دستگاه تناسلی زنان میشود، علاوه بر این فلوریزین موجود در سیب که به هورمون استروژن شبهات بسیاری دارد به لذت و رضایت بیشتر زنان از یک رابطه جنسی کمک می‌کند. نکته جالب توجه این است که بسیاری از خواص یاد شده تنها در پوست سیب وجو دارد؛ بنابراین به زنان توصیه می‌شود برای داشتن یک رابطه جنسی خوب‌، خوردن سیب آن هم با پوست را فراموش نکنند.
(بیتوته)


خوردن سیب در طول روز با از بین بردن بوی بد دهان شما باعث میشود که شریک زندگیتان بیشتر به شما نزدیک شود علاوه براین کلسترول شما را پایین می‌آورد.

(پزشکان بدون مرز)


قبل از رابطه جنسی باید سیب بخوریم:

خوردن سیب بسیار مفید است چراکه قند خون را تا حدی بالابرده و از خستگی زودرس در سکس جلوگیری می‌کند در ضمن سیب یک میوه‌ی اعجاب‌انگیز است و قوه شهوت و تحریک‌پذیری را بالا می‌برد. احتمالاً برای همین میوه‌ی بهشتی هم به آن می‌گویند.

(آی‌آرمیکس)

2 ❤️

2017-01-15 13:34:09 +0330 +0330



فلفل تاثیر فوق العاده‌ای بر تقویت قوای جنسی مردها دارد

از زمان‌های گذشته تا کنون در طب‌های سنتی کشورهای مختلف مواد غذایی بسیاری برای تقویت جسارت و در واقع تبدیل کردن مردان به مردانی شجاع و جسور همچنین برای تقویت قوای جنسی و جسمی مردان مورد استفاده قرار می‌گرفته است که بسیاری آن را نادرست می‌خواندند اما امروزه پزشکان برای اولین بار تصمیم به آزمایش و تشخیص صحت این روش های قدیمی گرفتند که نتیجه بسیار جالب بود.
محققان دانشگاه گرونبل فرانسه برای مشخص شدن این مسئله بر روی فلفل و ادویه‌های تند مطالعاتی انجام داده‌اند که طبق نتایج به دست آمده؛ غذاهای تند و انواع فلفل باعث افزایش تستوسترون در مردان می‌شوند.
تستوسترون ماده‌ای است که مردان را نسبت به داشتن رابطه‌ی جنسی تحریک می‌کند و مواد غذایی همچون فلفل با افزایش تستسترون در مردان آنها را از سردمزاجی دور و موجب تقویت قوای جنسی انها می‌شود.
محققان فرانسوی بعد از انجام مطالعات بر روی هورمون های 114 مرد به تاثیر فلفل در این زمینه پی بردند. این مردان به دو دسته تقسیم شدند و دسته‌ای که غذاهای تند مصرف می‌کردند میزان قابل توجهی تستوسترون بالاتری نسبت به دسته ی دیگر مردان داشتند و همچنین در مدت مصرف غذاهای تند و انوع فلفل‌ها میل جنسی آنها افزایش یافته و تا حد قابل توجهی سرد مزاجی آنها درمان شده بود.
(نمناک)

تاثیرات مختلف فلفل روی هورمون‌های بدن زنان و مردان را با هم مقایسه کرده‌اند و متوجه شده‌اند که این امر موجب افزایش هورمون تستوسترون در آنان می‌شود و میل جنسی آنان را بالا می‌برد.
محققان در دانشگاه ایالتی پن دریافته اند زنان از سوخته شدن زبان توسط فلفل و احساس سوخته شدن ناشی از آن لذت می برند، در صورتی که مردان فقط تظاهر به علاقه به خوردن غذاهای تند دارند و بیشتر به دنبال پذیرفته شدن به عنوان یک فرد قوی در اجتماع و نزد دوستان خود با این کار دارند.
در عین حال پژوهشگران دریافته اند، مردانی که به خوردن غذاهای تند علاقه دارند دارای سطح بالاتری از هورمون تستوسترون به نسبت سایر مردان هستند.
(آکاایران)



1 ❤️

2017-01-15 17:34:13 +0330 +0330



عسل به تقویت قوای جنسی کمک می‌کنند

عسل طبیعی حاوی ویتامین‌های B و E و روی است. همه این عناصر به تقویت قوای جنسی کمک می‌کنند.

از نظر طب سنتی؛ عسل خالص و گرماندیده یک داروی موثر در درمان ناتوانی جنسی می‌باشد چون حاوی ویتامین E و روی و مواد معدنی دیگر می‌باشد که ثابت شده است که موادی که حاوی ویتامین E و روی هستند به درمان ناتوانی جنسی کمک می‌کنند.

عسل غذایی است مقوی، نیروبخش، محرک قوه باه و در درمان ناتوانی‌های جنسی تأثیر بسزایی دارد. چه به تنهایی صرف شود و یا همراه با سایر غذاهای دارویی مورد استفاده قرار گیرد و از این نظر خواص آن بر همگان روشن است.

[عمومن تو سایتای سلامت جنسی، از "عسل" بعنوان چاشنی یا یکی از مواد معجونای شفابخش جنسی و در ترکیب با مواد غذایی دیگه (مث "زنجبیل") یاد شده. و کمتر خواص تقویت کننده‌ی جنسیشو به تنهایی شرح دادن]



عسل با داشتن انواع ویتامین‌های گروه B می‌تواند در تولید هورمون تستوسترون موثر باشد. پژوهش‌ها نشان داده‌اند که ماده‌ای حاوی عنصر بور در عسل وجود دارد که جریان خون و میل جنسی را در مردان افزایش می‌دهد.

کسانی که مبتلا به ضعف تناسلی (مشکل در نعوظ، انزال زودرس و...) هستند، با مصرف روزانه عسل می‌توانند تا حدودی بهبود یابند.



عسل بازی...

1 ❤️

2017-01-15 19:11:48 +0330 +0330



هندوانه و عسل داروی طبیعی افزایش میل جنسی

به گزارش "العربیه" محققان آمریکایی به تازگی به این نتیجه رسیده‌اند که خواص هندوانه همان ویژگی‌های داروی جنسی ویاگرا را در بردارد.

دکتر "بیمو پاتیل" رئیس مرکز تحقیقات دانشگاه "ایه آندام " در ایالت تکزاس می‌گوید هندوانه حاوی ماده phyto-nutrients است که با ورود به جسم انسان به اسید Arginine تبدیل می‌شود.

براساس این گزارش اسید Arginine خود باعث افزایش اکسید نیتریک باز ‌کننده عروق می‌شود که اثر آن مشابه ویاگرا می‌باشد. علاوه بر این هندوانه حاوی ماده سیترولین است که این ماده همچنین نقش بازکننده عروق خونی و در نتیجه افزایش میل جنسی و توانایی را در جسم انسان دارد.

دکتر پاتیل می‌گوید هندوانه علاوه بر اینکه می‌تواند به عنوان داروی جنسی طبیعی بکار رود اما در مقاسیه با داروی ویاگرا، بدون عوارض جانبی باعث گردش خون در جسم انسان می‌شود.

این گزارش می‌افزاید دانشمندان به دنبال تولید یک نوع هندوانه ترکیبی هستند که دارای مقدار زیادی مواد "سیترولین" موجود در پوست هندوانه می‌باشد تا از ین پس بجای انداختن در زباله بتوان از پوست این ماده خوراکی هم استفاده کرد.

(عسل24)



0 ❤️

2017-01-18 13:56:58 +0330 +0330

انار موجب تصفیه خون می‌شود.

خوردن انار توسط مردان سبب می‌شود که غلظت خون آنها کاهش یابد و کاهش غلظت خون موجب این می‌شود که خون بتواند به نحو بهتری در اعضاء تناسلی جریان یابد و در نتیجه تغذیه اعضاء تناسلی مردان به نحو مطلوبی صورت می‌گیرد و این امر باعث افزایش میل جنسی به صورت طبیعی در مردان می‌شود. البته ممکن است انار از لحاظ تغذیه هم بر اعضاء تناسلی موثر باشد ولی مهمترین عمل انار در بدن مردان همان کاهش غلظت و تصفیه خون است.
کاهش غلظت خون در مردان سبب کاهش فشار خون هم می‌شود و کاهش فشار خون (در مردانی که دارای فشار خون بالا هستند) از عوامل بسیار مهم افزایش میل جنسی است. مصرف روزانه کمی انار، سبب افزایش میل جنسی به طور طبیعی در مردان شده و نیز باعث سلامتی کل بدن مردان و مخصوصا سیستم قلب و عروق آنان خواهد شد.
(۲زندگی)


خواص جنسی آب انار

نتایج پژوهشی که در دانشگاه ادینبورگ انگلستان انجام شده است نشان می‌دهد که آب انار یک ماده‌ی محرک قوای جنسی طبیعی است. این میوه علاوه بر تمام خواص کم‌نظیری که دارد برای افزایش میل جنسی خانم ها و آقایان مؤثر است.
بر اساس گزارش دیلی میل، نوشیدنی یک لیوان آب انار در روز باعث افزایش تستوسترون می‌شود. این هورمون میل جنسی آقایان و همچنین خانم ها را که با گذشت عمر کاهش پیدا می‌کند، کنترل می‌کند.
محققان به این نتیجه رسیدند که آقایان به جای مصرف قرص هایی مانند ویاگرا بهتر است آب انار را امتحان کنند. چون هم میل جنسی آن‌ها و هم سلامت عمومی شان را ارتقا می‌دهد.
هورمون تستوسترون نقش مهمی در سلامت و شرایط روحی آقایان و به ویژه در عملکرد جنسی آن‌ها دارد. این هورمون علاوه بر افزایش میل جنسی باعث افزایش انرژی، تولید بیشتر سلول‌های خونی و مقابله با پوکی استخوان می‌شود. به عقیده‌ی محققان با وجود این که این هورمون در خانم‌ها 40 تا 60 درصد کمتر ترشح می‌شود اما با این حال تأثیر زیادی در سلامت آن‌ها نیز دارد.
(تغذیه)
«فواید آب انار برای زنان باردار»

درمان اختلال نعوذ با آب انار
بر اساس پژوهش‌های انجام شده ، میزان اختلال نعوذ در مردان بدنبال مصرف آب انار به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرده است. برای رسیدن به میزان مطلوب، باید روزانه یک لیوان آب انار طبیعی نوشید. این نوشیدنی در فصل پاییز براحتی در دسترس است اما در دیگر فصلها می‌توان از رب انار استفاده کرد. شربتی با غلظت دلخواه از رب انار تهیه کنید و روزانه یک لیوان از آن را بنوشید . هرگز از آب انار غافل نشوید.
(ایران‌ناز)



0 ❤️

2017-01-19 00:32:22 +0330 +0330



تا اینجا بیشتر به غذاهای حشربخش و اونایی که تخت خوابو گرم‌تر میکنن اشاره شد ولی این پست با جمبه‌ی احتیاط‌ استثناعن به غذاهایی اختصاص داده میشود که بنا به دلایلی روا نیس قبل از مبادرت به سکس صرف شوند.


غذاهایی که پیش از معاشقه نباید بخورید

آیا امیدوارید که شام امشب، زمینه ساز یک عشق ورزی پر از شور و شیطنت خواهد بود؟
در حالی که مصرف مواد غذایی از قبیل آجیل و شکلات تلخ باعث بالا رفتن میزان شهوت می‌شود، سایر خوردنی‌ها می‌توانند اثر سوء بر این قضیه داشته باشند؛ عوارض جانبی این قبیل غذاها چندان سریع بروز پیدا نمی‌کند، اما اگر نمی‌خواهید رابطه جنسی‌تان به یک رابطه کاملا معمولی و کلیشه‌ای بدل شود، بهتر است غذاهای زیر را پیش از معاشقه کنار بگذارید.

هات داگ
غذای محبوب و بسیار وسوسه انگیز! اما خوردن هات داگ دیر انزالی در معاشقه را تضمین نخواهد کرد.
دکتر جاسکوالین ریچارد متخصص امور جنسی می‌گوید:
«چربی اشباع فراوان موجود در این غذا، عروق آلات تناسلی مردانه و زنانه را مسدود نموده و از لذت معاشقه خواهد کاست».
وی تاکوی ماهی را جایگزینی مناسب برای هات داگ می‌داند. اسیدهای چرب امگا-3 به سیستم قلب و عروق کمک کرده و تحریک جنسی را افزایش می‌دهند.

قرص نعناع
بوی بد دهان می‌تواند آزاردهنده بوده و شهوت جنسی را از بین ببرد؛ اما اگر می‌خواهید دهان خود را خوشبو کنید ممکن است دچار اشتباه شوید. مطالعات نشان می‌دهد جوهر نعناع خشک موجود در قرص نعناع سطوح تستوسترون را کاهش داده و تحریک جنسی را به تاخیر می‌اندازد.
دکتر ریچارد می‌گوید: «جویدن آدامس هایی با طعم نعناع اثرات بدتری به همراه دارد؛ جویدن آدامس هوا را وارد سیستم تنفسی شما کرده و سبب آروغ زدن می‌شود. ناله‌های هوسناک شهوت را بین طرفین افزایش می‌دهد اما تصور کنید آروغ زدن ... !!!»
دکتر روبین یوکیلیس موسس انجمن سالم‌ترین شما و مربی سلامت می‌گوید: «اگر مصر هستید که پیش از معاشقه از نعناع استفاده کنید بهتر است چای نعناع را امتحان کنید. میزان جوهر نعناع خشک در آن کمتر بوده و از نظر هضم بهتر از آدامس است».

سیب زمینی سرخ کرده
دعا کنید همسرتان همراه با غذا سیب زمینی سرخ کرده سفارش ندهد؛ همانند هات داگ چربی ترانس موجود در سیب زمینی سرخ کرده می‌تواند تاثیر منفی بر روی سطوح تستوسترون و گردش خون داشته باشد. محتوای بالای نمک در سیب زمینی سرخ کرده نعوظ آلت تناسلی در مردانی با مشکل فشار خون را می‌تواند به معضلی جدی بدل نماید.
حتی برای افراد سالم نیز سدیم می‌تواند باعث ایجاد احساس ناخوشایند نفخ شود. اگر میل به مصرف سیب زمینی دارید، به پیشنهاد دکتر ریچارد نوع تنوری را انتخاب کنید. این نوع سیب زمینی دوپامین (ماده شیمیایی شادی آور) را در بدن آزاد کرده و لذت رابطه جنسی را برای شما دو چندان می‌کند.

پنیر سویا
حداقل برای امشب هم که شده این غذا را از منوی خود حذف کنید؛ دکتر ریچارد می‌گوید مقادیر بالای فیتو استروژن پایه نباتی موجود در این ماده غذایی و مقدار زیاد سویای آن می‌تواند سطوح استروژن را افزایش دهد. هرچه میزان این هورمون در بدن بیشتر باشد تحریک جنسی کمتر رخ خواهد داد.
تخم مرغ می‌تواند جایگزین مناسبی برای افراد گیاهخوار باشد. با مقادیر بالای ویتامینهای B5و B6 موجود در تخم مرغ به جنگ استرس رفته و هورمون‌های خود را برای یک رابطه جنسی فوق العاده متعادل نمایید.

غذاهای کنسرو شده
هرچند این غذاها گزینه‌های سهلی برای شام به نظر می‌رسند اما به همین سهولت می‌توانند حال و هوای معاشقه را در شما از بین ببرند. دکتر فول برایت شرح می‌دهد که مقادیر بالای سدیم موجود در تمامی غذاهای کنسرو شده شما را دچار نفخ می‌کند (زیرا نمک باعث حفظ مایعات در بدن می شود)؛ دکتر یوکیلیس توصیه می‌کند در صورتی که حتما باید از این نوع غذا استفاده کنید، حداقل آنها را درون آبکش شسته و یا به مدت 20 دقیقه درون آب قرار دهید تا مقداری از نمک آنها زدوده شود.

الکل
معمولا مصرف الکل شور و شعف اولیه را از بین می‌برد.
دکتر ریچارد می‌گوید: «الکل میزان حساسیت شما را نسبت به لمس و نوازش کاهش داده و ارگاسم را تضعیف می‌کند». مطالعه انجام شده در دانشگاه واشنگتن در سال 2008 نشان داد مردان هوشیار بهتر از مردان مست قادر به حفظ حالت نعوظ هستند. پس اگر می‌خواهید در این زمینه موفق باشید بهتر است مصرف الکل را قطع کنید.

بلغور جو
شکی نیست که این ماده غذایی دارای خواص سلامتی فراوانی است. در واقع بلغور جو به بدن کمک می‌کند تا هورمون کاهنده استرس به نام سروتونین را تولید کند؛ مقدار متوسط این هورمون برای تحریک جنسی مطلوب است.
دکتر ریچارد می‌گوید: «اما مصرف بیش از حد در یک وعده غذایی اثر معکوس داشته و میل جنسی را دچار افول خواهد کرد».
علاوه بر این مقدار فیبر زیاد موجود در جو می‌تواند باعث نفخ شود. به عنوان جایگزین استفاده از تخم مرغ معاشقه سحرگاهی را لذت بخش تر خواهد نمود.

مصرف میوه پس از وعده غذایی اصلی
خوردن توت فرنگی با ولع پس از غذا یک دسر معاشقه به نظر می‌رسد.
دکتر یوکیلیس می‌گوید: «اما میوه ها با توجه به ماهیت هضم سریع مانع از هضم غذای اصلی شده و مشکلات فراوانی در سیستم گوارشی ایجاد می‌کنند (آروغ زدن، نفخ، مشکلات روده و ...)؛ میوه را حداقل 2 ساعت پیش یا پس از غذا مصرف کنید».

نوشیدنی های انرژی زا
ارضای کامل جنسی انرژی فراوانی از شما و همسرتان خواهد گرفت. دکتر دیوید زینکزکو در سری کتابهای اصول تغذیه خود با نام "بایدها و نبایدهای تغذیه" می‌گوید: «هرچند به نظر می‌رسد نوشیدنی‌های انرژی زا استقامت را افزایش می‌دهند اما دوز بالای شکر و کافئین موجود در آنها تنها اثر موقتی داشته و پس از آن بدن دچار رخوت شدید می‌شود».
به عبارت دیگر توان آن را نخواهید داشت که از خط پایان عبور کنید. شکر بیش از حد می‌تواند سطوح تستوسترون را نیز کاهش دهد و شهوت جنسی را از بین ببرد. دکتر یوکیلیس توصیه می‌کند که بجای این نوشیدنی‌ها از آب توت سیاه استفاده نمایید؛ این نوشیدنی که به طور طبیعی غدد آدرنال را تغذیه می‌کند، می‌تواند انرژی شما را نیز افزایش دهد.

منبع: www.3-m.ir



0 ❤️

2017-01-19 18:19:29 +0330 +0330



بعد از اتمام رابطه، می‌توانید شیرگرم کنید و ۱ قاشق غذاخوری عسل به شیرگرم اضافه کنید و بعد میل کنید همچنین می‌توانید از غذاهای دریایی مثل ماهی و میگو استفاده کنید از موادی که فسفر وکلسیم دارند بیشتر استفاده کنید تا انرژی ازدست رفته باز گردد.

یا با نوشیدن مایعات و نیز پسته و بادام و بادام زمینی که از مغزهای بسیار مفید هستند و حاوی عناصر زیادی برای ساخت اسپرم و افزایش قوای جنسی هستند استفاده کنید. نارگیل نیز بسیار مفید است که توصیه می‌شود هر روز از این مواد در حد تعادل استفاده کنید. به علاوه برای رشد اسپرم احتیاج به ویتامین C و اسید فولیک است که مصرف سبزیجات تازه به مقدار زیاد (سبزی خوردن و سالاد باهر غذا) بسیار کمک کننده است.

اگر شما با مواد غذایی دیگری آشنا هستید که به افزایش میل جنسی کمک میکند آن را با ما و دیگران در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع: www.irmix.ir


(قبل و بعد از رابطه جنسی چه چیزهایی بخوریم و نخوریم)

0 ❤️

2017-01-21 13:42:10 +0330 +0330

یکی از میوه هایی که باعث تقویت نیروی جنسی میشود آلبالو است. خوردن روزانه آلبالو به همراه عسل برای تقویت نیروی جنسی بسیار مفید است.
(های‌دکتر)

آلبالو باعث تقويت نيروي جنسي مي‌گردد 10 صبح و 5 عصر همراه عسل خورده شود.
(قطره)

هسته آلبالو در طب سنتی دارای خواصی همچون برطرف کننده‌ی لکه‌های پوست صورت و تقویت‌کننده‌ی میل جنسی است از این رو روغن هسته آلبالو نیز در موارد بهداشتی آرایشی به کار می‌رود.
خوردن مقدار کمی از روغن هسته‌ی آلبالو، میل جنسی خانم‌ها را تقویت می‌کند. برای این منظور یک قطره از روغن هسته‌ی آلبالو را روی یک حبه قند بریزید و نیم ساعت قبل از آمیزش جنسی آن را بخورید. به این ترتیب آمیزش جنسی لذت بخش‌تر و طولانی‌تری خواهید داشت.
(سلامتی)

براي درمان تقويت نيروي جنسی: [آلبالو] اسپرم (اسپرماتوزوئيد) را زياد می‌كند، قبل از غذا حدود 50 گرم ميل شود.
(آریا)



0 ❤️

2017-03-16 13:22:55 +0330 +0330

تغذیه جنسی (از خیال تا واقعیت)


**[► لینک یوتیوب](https://www.youtube.com/watch?v=G7ySqy1_gKc)**
(کیلیپی راجب تغذیه جنسی، از افسانه تا واقعیات درباره تاثیر داروها و مواد غذایی رو قوا و میل جنسی که می‌تواند زندگی زناشویی شما را متحول و حفظ کند)
0 ❤️

2017-03-18 18:34:17 +0330 +0330
  • انار ترش نيروي جنسي را كاهش مي‌دهد.
  • ميوه انبه مقوي نيروي جنسي است.
  • انجير و گردو محرك شهوت است. انجير ۱۰ عدد و گردو يك عدد هنگام صبحانه ميل شود.
  • براي تقويت نيروي جنسي و ازدياد شهوت صبحانه مويز و نخود برشته ميل شود.
  • شيره انگور كه مثلث باشد تقويت‌كننده ميل جنسي افرد سرد مزاج مي‌باشد. منظور از مثلث آن است كه آب انگور را آنقدر مي‌جوشانيم كه به يك سوم برسد.
  • سركه كم‌كننده نيروي جنسي است مخصوصاً سردمزاجان.
  • ساعت ۱۰ صبح و ۵ عصر بادام بوداده با كمي عسل ميل شود.
  • بادام‌زميني ۵۰ گرم و عسل يك قاشق غذاخوري و آب هويج يك ليوان بعنوان صبحانه محرك شهوت است.
  • ميوه رسيده برگاموت محرك نيروي جنسي است.
  • خوردن پرتقال همراه عسل باعث ازدياد اسپرم مي‌شود.
  • پسته روزي ۱۵ عدد با كمي عسل هنگام صبحانه به مدت ۲۱ روز ميل شود.
  • براي تقويت نيروي جنسي پودر تخم تمرهندي ۲۰ گرم را با ۱۰۰ گرم عسل مخلوط نموده روزي ۳ قاشق ميل شود و اين معجون باعث دير ارضاشدن مي‌گردد.
  • براي تقويت نيروي جنسي ۱۰ صبح و ۵ عصر تمشك ميل شود.
  • جهت تقويت قوه باء توت سفيد صبح بعنوان صبحانه ميل شود.
  • نيم ساعت بعد از نزديكي خربزه ميل شود.
  • از تخمه بوداده خربزه بعنوان تنقلات استفاده شود.
  • از دانه بوداده زردآلو استفاده شود در ضمن ديرهضم مي‌باشد كم خورده شود و نبايد بيش از ۲۰ دانه در روز خورده شود.
  • مرباي شكوفه سيب تقويت‌كننده نيروي جنسي است.
  • هلو تقويت‌كننده نيروي جنسي است بعد از هر غذا يك دانه خورده شود و يا ۱۰ دقيقه بعد از نزديكي يك دانه ميل شود.
  • زياده روي در خوردن عناب باعث كم شدن شهوت و غرايز جنسي مي شود.
  • براي افزايش نيروي جنسي روزي ۱۰ دانه فندق همراه عسل جويده و ميل شود.
  • روزي يك قاشق روغن فندق ميل شود.
  • موز محرك نيروي شهوت است.
  • نارگيل زيادكننده حرارت غريزي و تحريك كننده مراكز عصبي دستگاه تناسلي و زيادكننده اسپرم است با شكر خورده شود.
  • نارنگي باعث افزايش نيروي جنسي مي‌شود.
  • براي تقويت نيروي جنسي شب ۱۰ عدد خرما را در شير خيس نموده صبح كمي دارچين به آن اضافه كرده بعنوان صبحانه با يك ليوان شير ميل شود.
  • كساني كه دچار كمبود نطفه شده‌اند: پسته ۱۰ عدد، گردو يك عدد، فندق ۲۰ عدد، كنجد ۲ قاشق غذاخوري، نارگيل ۲ قاشق غذاخوري را با عسل مخلوط كرده بعنوان صبحانه ابتدا معجون را خوب جويده سپس يك ليوان شير بنوشيد.
  • آلبالو باعث ازدياد اسپرم مي‌شود يك ساعت قبل از غذا همراه عسل خورده شود.
  • براي تقويت نطفه ۱۰ صبح و ۵ عصر فندق با خرما ميل شود.
  • كساني كه كمبود نطفه دارند صبحانه از خرماي پخته در روغن زرد گاوي همراه شير گوسفند ميل كنند.
  • براي درمان ورم بيضه خاكستر شاخه‌هاي انگور را به صورت ضماد بگذاريد.
  • براي حفظ سلامتي پروستات و كليه ۲۰ روز در ماه هر روز ۳ دانه خرما ميل شود.
  • به‌مدت۷روز روزي۱۵گرم زرشك جهت ورم پروستات ميل‌شود.
  • ورم پروستات: در فواصل غذاهاي روزانه زغال اخته ميل‌شود.
  • جهت ورم پروستات ۴۰ گرم برگ درخت گلابي را در يك ليتر آب جوشانده هر ۴ ساعت يك ليوان ميل شود.
  • كساني كه بزرگي پروستات دارند از آب هندوانه استفاده كنند البته سرد نباشد.
  • كساني كه ورم پروستات دارند از دمكرده گل خشك آلو به مدت ۷ روز استفاده كنند، ۲ گرم در ۱۰۰ سي‌سي آب‌جوش ۲۰ دقيقه دم‌كرده ميل شود و يا از آلوي خشك هسته گرفته به صورت شياف استفاده كنند.
  • براي ورم پروستات ۱۰ صبح و ۵ عصر ازگيل ميل شود.
  • براي ورم پروستات خوردن پرتقال مفيد است.
  • كساني كه ورم پروستات دارند از هلو استفاده كنند.
  • كمپوت شليل براي ورم پروستات مفيد است.
  • ليموترش بهترين ضدعفوني‌كننده مجاري ادرار، كليه، مثانه‌ و پروستات است قبل ازغذا يك‌عدد همراه آب بمدت ۷ روز ميل‌شود.
  • براي جلوگيري از سرعت انزال ۴۰ گرم شكوفه خشك كرده انبه و ۱۲۰ گرم شكر را سائيده روزي يك قاشق به مدت ۱۴ روز ميل شود.

دکترسلامhidoctor

1 ❤️

2017-03-18 18:43:02 +0330 +0330

ایول. عالی بود ? ?

0 ❤️

2017-03-19 11:40:47 +0330 +0330

دس خوش…عالی بود…دو سال پیش رفتم دم ی عطاری تو شهرستان گفتم ی چیزی برا چاقی میخوام ک طبیعی باشه…گفت ی معجون دارم چاق میکنه ولی میل جنسیو زیاد میکنه(حالا ما همیجوریش از سر و رومون حشر میباره دیگه چ برسه…)عاقا ما تو رودرواس گفتیم بده اشکال نداره…ب همین روز اخر سال قسم هر صب ی قاشق میخوردم تا شب سیخ بودم.فقط دنبال سوراخ میگشتم…هر طهر و هر شب چندبار جنب میشدم…چند روز خوردم دیدم خیلی اوضا خیطه دیگه نخوردم ?

1 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «