حدیث های خنده دار و عجیب اسلام

1395/01/17

نوشته‌های زیر برگرفته از منابع معتبر شیعه و سنی است، البته شیعه تاکنون هیچ یک از کتبش را تصحیح نکرده (صحیح را از ضعیف جدا نکرده)؛ از دید اسلام‌پژوهان هیچ یک از کتب این مذهب قابل استناد نیستند؛ از آنجائیکه مذهب غالب کشور ما شیعه 12 امامی است، لذا پای هر حدیث معتبر زیر که نشان دهنده‌ی عمق خرافی بودن اسلام و توهم خنده‌دار محمد است، روایتی در همان راستا از کتب شیعه هم بیان شده.

** فرشتگان سینه محمد را می‌شکافند، آنجا را در تشتی از طلا که پر از حکمت و معرفت بود می‌شویند، تکه‌ای از آن را می‌بُرند و بیرون می‌اندازند:**

محمد در قرآن و از قول خدایش الله می‌گوید " آیا ما سینه‌ی تو را نشکافتیم و بار سنگین را از تو نینداختیم؟
منظور در اینجا این است همانگونه که می‌دانی ما سینه‌ی تو را شکافتیم و بار سنگین که تمام انسانها حمال آن هستند را از تو دور کردیم، پس به همین دلیل هرگاه که فارغ شدی ما را بندگی کن:
أَلَمْ نَشْرَحْ لَكَ صَدْرَكَ (انشراح/1) آيا ما تو سینه‌ی تو را نشکافتیم؟
وَوَضَعْنَا عَنكَ وِزْرَكَ (انشراح/2) و بار سنگین را از تو بر نداشتیم؟
الَّذِي أَنقَضَ ظَهْرَكَ (انشراح/3) باری که می‌توانست کمرت را بشکند.
فَإِذَا فَرَغْتَ فَانصَبْ (انشراح/7) پس هنگانی که فارغ شدی (در بندگی ما) کوشا باش.
در این مورد احادیث زیادی در هر دو فرقه‌ی بزرگ اسلامی وجود دارد که نشان دهنده‌ی عمق خرافی بودن این دین و متوهم بودن محمد است، او در اینجا اوج توهم خویش را به نمایش می‌‌گذارد و چندین بار در جاهای مختلف بیان کرده فرشتگان او را گرفتند‌، سینه‌اش را شکافتند و تکه‌ای مانند خون لخته شده را از بدنش خارج کردند، طبق توهم وی اولین بار در کودکی او و بار دوم هنگامیکه که در خانه‌اش در مکه بود و سوم هم هنگام معراج و رفتن نزد الله با خر بالدار (براق).(ترجمه حدیث):
من در حالی که پسربچه‌ای 10 سال و چند ماهه بودم در صحرا سخنانی را بالای سرم احساس کردم که مردی به مرد دیگر می‌گفت “آیا او همان است؟”
مرد گفت: بله.
پس با صورتی که هرگز در هیچ مخلوقی ندیده بودم و حالتی که هرگز نیافته بودم و جامه‌ای که بر تن کسی هرگز ندیده بودم در حالی که راه می‌رفتند نزد من آمدند تا اینکه هر کدامشان یکی از بازوانم را گرفتند بدون اینکه احساس لمس کردن را داشته باشم، پس یکی گفت:
او را بخوابان، مرا صاف خواباندند.
به همراهش گفت:
سینه‌اش را بشکاف، یکی از آن دو بالای سینه‌ام قرار گرفت، بدون اینکه دردی را احساس کنم و یا خونی را ببینم آن را شکافت و به او گفت:
غل و غش و حسودی را خارج کن، پس چیزی مانند خون لخته شده پس از خارج کردن آن را گرفت، پرت کرد و گفت “مهربانی و دلسوزی را داخل کن”. چیزی که خارج کرد مانند نقره بود…
إنی لفی الصحراء ابن عشر سنين و أشهر و إذا بكلام فوق رأسی و إذا رجل يقول لرجل:
أهو هو ؟
قال: نعم. فاستقبلانی بوجوه لم أرها قط و أرواح لم أجدها من خلق قط و ثياب لم أرها على أحد قط؛ فأقبلا إلی يمشيان، حتى أخذ كل واحد منهما بعضدی، لاأجد لأحدهما مسا، فقال أحدهما لصاحبه:
أضجعه؛ فأضجعجانی بلا قصر و لا هصر .
فقال أحدهما لصاحبه: افلق صدره؛ فهوى أحدهما إلى صدری ففلقه فيما أرى بلا دم و لا وجع، فقال له:
أخرج الغل و الحسد، فأخرج شيئا كهيئه العلقه، ثم نبذها فطرحها؛ فقال له:
أدخل الرأفه و الرحمه، فإذا مثل الذی أخرج، شبه الفضه، ثم هز إبهام رجلی اليمنى فقال: اغد و اسلم؛ فرجعت بها اغدو، رقه على الصغير و رحمه للكبير. (مسند احمد ابن حنبل/ مسند الانصار / حدیث محمد ابن ابی کعب عن ابیه)
اما حدیث بعدی
رسول الله (ص) فرمود: من در مکه بودم که سقف خانه‌ام شکافته شده، پس جبرئیل سینه‌ام را شکافت، با آب زمرم شست؛ سپس با تشتی از جنس طلا که پر از حکمت معرفت بود آمد و درون سینه‌ام خالی کرد سپس ظرف را گذاشت و مرا به آسمان دنیا برد، پس هنگامی که به آسمان دنیا رسیدم؛ جبرئیل به خزانه دار آسمان گفت که باز کن، او گفت: کیست؟
گفت: جبرئیل.
خزانه دار گفت: آیا کسی با توست؟ گفت "بله، محمد با من است …
ان رسول الله (ص) قال: فرج عن سقف بيتی و انا بمكه، فنزل جبريل ففرج صدری، ثم غسله بماء زمزم، ثم جاء بطست من ذهب ممتلئ حكمه و هيمانا، فأفرغه فی صدری؛ ثم أطبقه، ثم أخذ بيدی فعرج بی هلى السماء الدنیا، فلما جئت الى السماء الدنيا قال جبريل لخازن السماء افتح، قال من هذا؟
قال: هذا جبريل.
قال هل معک احد؟ قال نعم معی محمد، فقال… (صحیح بخاری/کتاب الصلاه/ باب کیف فرضت الصلاه فی الاسراء)

حدیث بعدی از قول انس ابن مالک
انس می‌گوید "شب اسری و پیش از اینکه وحی بر رسول الله بیاید، سه نفر نزد او آمدند، اولی گفت:
او کدامیک از آنان است؟
گفت: نفر وسطشان، او بهترینشان است، پس نفر دیگر (سومی) گفت:
بهترینشان را بگیرید، پس در آن شب (رسول الله) آنان را ندید تا اینکه شب دیگری آمدند در حالی که قلبش می‌دید و چشمش خواب بود و چنین است که تمامی پیامبران قلبشان نمی‌خوابد و این چشمان است که می‌خوابد، آنان با او سخنی نگفتند، او را بردند و کنار چاه زمزم گذاشتند، پس جبرئیل دست به کار شد و از گلو تا سینه‌اش را شکافت تا اینکه سینه و شکمش باز شد و با دستش او را با آب زمزم شست تا شکمش پاک شد، سپس با تشتی از جنس طلا و در آن مشک طلائی که پر از ایمان و حکمت بود آمد، سینه تا رگهای گردنش را پر (از ایمان و حکمت) کرد و او را تا آسمان دنیا بالا برد، دری از درهای آن را زد؛ اهل آسمان ندا دادند " کیست؟ گفت: جبرئیلم.
گفت: چه کسی با توست؟
گفت:"محمد با من است …
لفظ حدیث:
انس ابن مالک یقول عن ليله اسری برسول الله (ص) من مسجد الكعبه، انه جاءه ثلاثه نفر قبل ان يوحى اليه و هو نائم فی المسجد الحرام، فقال اولهم:
ايهم هو؟ فقال:
اوسطهم، هو خيرهم؛ فقال آخرهم:
خذوا خيرهم، فكانت تلک الليله فلم يرهم حتى اتوه ليله اخرى فيما يرى قلبه و تنام عينه و لا ينام قلبه، و كذلک الانبياء تنام اعينهم و لا تنام قلوبهم، فلم يكلموه حتى احتملوه، فوضعوه عند بئر زمزم، فتولاه منهم جبريل، فشق جبريل ما بين نحره الى لبته حتى فرغ من صدره و جوفه، فغسله من ماء زمزم بيده حتى انقى جوفه، ثم أتی بطشت من ذهب فيه تور من ذهب محشوا ايمانا و حكمه، فحشا به صدره و لغاديده يعنی عروق حلقه ثم أطبقه ثم عرج به الى السماء الدنيا فضرب بابا من أبوابها، فناداه أهل السماء من هذا، فقال جبريل، قالوا و من معک قال معی محمد…
(صحیح بخاری/کتاب التوحید/باب باب قوله وكلم الله موسى تكليما )
در حدیث زیر که در منابع شیعه وجود دارد همان مفهوم بالا بیان شده با این تفاوت که از قول آمنه مادر محمد هنگام زایش گفته شده " من مردی جوان بسیار خوش هیکل، بسیار سفید که بهترین لباسها را پوشیده بود دیدم و گمان کردم عبدالمطلب است، نزدیک من شد و در دهن او (طفل) تف نمود در حالیکه تشتی از جنس طلا که با زمرد آذین داده شده بود در دست داشت سینه‌‌اش را شکافت، تکه‌ای سیاه را از آن خارج نمود و بیرون انداخت…
… رايت رجلاً شابا من اتم الناس طولا و اشدهم بياضا، و احسنهم ثيابا، ما ظننته الا عبد المطلب، قد دنا منی فاخذ المولود، فتفل فی فيه، و معه طست من ذهب مضروب بالزمرد و مشط من ذهب، فشق بطنه شقا، ثم اخرج قلبه فشقه، فاخرج منه نكته سوداء فرمى بها… (الامالی/شیخ صدوق/ جلد1/صفحه 336 و همچنین در کتاب کمال الدین و تمام النعمه نوشته شیخ صدوق/ صفحه 176 ).
**-----------------------------------------------
**
** شیطان در بینی شخص خوابیده خانه می‌سازد.
**
هنگامیکه یکی از شما از خواب بیدار شد پس وضو بگیرد و سه بار آب را در بینی‌اش فرو کند؛ زیرا شیطان در بینی خفته خانه می‌سازد:
إذا استيقظ أراه أحدكم من منامه، فتوضأ فليستنثر ثلاثا، فإن الشيطان يبيت على خيشومه. (صحیح بخاری/ کتاب بدء الخلق/باب صفه ابلیس و جنوده)
و همین مفهوم در کتب شیعه "رسول الله همیشه 3 بار دستش را می‌شست و 3 بار آب در دهن می‌زد و 3 بار آب در بینی؛ زیرا شیطان در بینی شخص خفته خانه می‌سازد و همچنین در شستن مقعد و …

بالغ رسول الله في امتثاله فغسل يديه ثلاثا و تمضمض ثلاثا و استنشق ثلاثا و قال “فان الشيطان يبيت على خيشوم النائم” و هكذا السنة فی الاستنجاء و الغسل من الخبث و الغسل من الجنابه و الحيض و النفاس و الوضوء من الغمر وغير ذلک.(بحار الانوار/جلد 77/ صفحه 295)

**-------------------------------------------------------
**

محمد: میمونی را دیدم که زنا کرده بود، من و سایر میمون‌ها او را سنگسار کردیم.


رأيت فی الجاهليه قرده اجتمع عليها قرده قد زنت، فرجموها فرجمتها معهم. (صحیح بخاری/ مناقب الانصار/ باب القسامه فی الجاهلیه)

در حدیث زیر نیز از قول امام صادق در منابع شیعه گفته شده که برخی از جانوران با خواهرنشان مقارب میکردند؛ هنگامیکه متوجه میشدند آلتشان را بیرون میکشیدند و سپس با دندانشان محکم آن را گرفتند تا این که می مُردند.

قال ابو عبد الله (عليه السلام): و الله لقد نبئت ان بعض البهائم تنكرت له اخته، فلما نزا عليها و نزل كشف له عنها و علم انها اخته؛ أخرج غرموله (ذكره)، ثم قبض عليه باسنانه، ثم قلعه، ثم خر ميتا (قصص الانبياء جزائری/ص71 دار البلاغه).

در حدیث زیر هم بیان شده که میمونها ازدواج میکنند و بر جنس ماده غیرت دارند و این از خصیصه هائی است که انسان بدان افتخار میکند:

… و يأخذ نفسه بالزواج و الغيره على الاناث و هما خصلتان من مفاخر الانسان… (بحار الانوارجلد62/صفحه 238 ) . (جامع الحادیث الشیعه/السید بروجرودی/جلد16/صفحه 910)


**-----------------------------------------------
**
**اگر خروس آواز داد فرشته را ديده است و اگر خر عرعر کرد شيطان را ديده؛ همچنين الله خروسی دارد که پايش درون زمين و سرش زير عرش است:
**
رسول الله گفت: اگر بانگ (قوقولقوقو) خروسی را شنيديد پس از الله درخواست بخشش نمائيد؛ زيرا خروس فرشتهای را ديده است و اگر صدای خر(خر در قرآن) را شنيدند به الله پناه ببريد٬ زيرا او شيطان را ديده است:

ان النبی صلى الله عليه و سلم قال: اذا سمعتم صياح الديكه فاسألوا الله من فضله٬ فإنها رأت ملكا و إذا سمعتم نهيق الحمار فتعوذوا بالله من الشيطان٬ فإنه رأى شيطانا. (سنن ترمذی/ کتاب الدعوات/باب ما يقول إذا سمع نهيق الحمار. و صحيح مسلم/ كتاب الذكر وا لدعاء و التوبة و الاستغفار/ باب استحباب الدعاء عند صياح الديک)

امام صادق میگويد: الله خروسی دارد که پايش درون زمين و سرش زير عرش است٬ يکی از بالهايش در مشرق و بال ديگرش در مغرب میباشد و میگويد " سبحان الملک القدوس". ابا عبدالله عليه السلام يقول: ان الله ديكا رجلاه فی الارض و رأسه تحت العرش٬ جناح له فی المشرق و جناح له فی المغرب٬ يقول سبحان الملک القدوس.

فرشتهای از فرشتگان الله به صورت خروسی که دارای کرک و پر سفيد است٬ سرش زير عرش و پايش درون زمين پائينی و بالهايش هم همه جا پخش است: ملک من ملائكه السماوات على صوره الديک له زغب و ريش أبيض٬ رأسه تحت العرش و رجلاه تحت الأرض السفلى و جناحاه منشوران. (جامع الحاديث الشيعه/السيد بروجرودی/جلد16/صفحه 910)

الله خروسی دارد که پايش درون زمين هفتم و گردنش زير عرش بسته شده و بالهايش در هوا٬ اگر نيمه شب يا يک سوم پايانی شب باشد بالهايش را به هم میزند و “قوقولقوقو " میکند٬ يعنی میگويد “منزه است الله پادشاه به حق جهان٬ پس غير از او خدائی نيست او پروردگار فرشتگان و روح است”؛ پس بالهايش را به هم میزند… إن الله عزوجل ديكا رجلاه فی الارض السابعه وعنقه مثبته تحت العرش و جناحاه فی الهوى٬ إذا كان فی نصف الليل او الثلث الثانی من آخر الليل٬ ضرب بجناحيه و صاح " سبوح قدوس الله الملک الحق المبين فلا اله غيره رب الملائکته و الروح” فتضرب الديکه باجنحتها و بصبح. (الکافی/جلد8/صفحه272)

در عيون اخبار الرضا نوشته شيخ صدوق جلد 1 صفحه 277 و خصال شيخ صدوق جلد 1 صفحه ٬198 از قول امام رضا بيان شده که خروس 5 صفت پيامبران دارد: 1­ شناختن وقت نماز. 1­ غيرت. 3­ سخاوت. 4­ دليری. 5­ جماع زیاد كردن.

** خرافات در زمینه عطسه و خمیازه
**
پيامبر (ص) فرمود: خميازه از شيطان است و اگر يکی از شما خميازه کشيد ديگران آنچه (از
ورد) میدانند را بخوانند و اگر گفت “ها” شيطان میخندد:
النبی صلى الله عليه و سلم قال:
التثاؤب من الشيطان٬ فإذا تثاءب أحدكم فليرده ما استطاع٬ فان أحدكم اذا قال “ها” ضحك الشيطان.
(صحيح بخاری/ کتاب الادب/باب إذا تثاءب فليضع يده على فمه)
خميازه از شيطان و عطسه از الله است:
التثاؤب من الشيطان و العطسه من الله عز وجل. (الکافی/جلد2/ صفحه 654 )
فرستاده الله فرمود:
الله عزوجل هنگام نماز خواندن عطسه را دوست دارد و از خميازه منتفر است:
رسول الله (ص) قال: ان الله عزوجل يحب العطاس و يكره التثاؤب في الصلاه. (جامع الحاديث الشيعه/
السيد بروجردی/ جلد16 / صفحه74)
اگر کسی عطسه کرد و سپس دستش را بر سوراخ بينیاش گذاشت و گفت" الحمدۆ رب العالمين
حمدا کثيرا کما هو و اهله و صلی الله علی محمد النبی و آله و سلم" از سوراخ چپ بينیاش حشرهای
کوچکتر از ملخ و بزرگتر از مگس خارج میگردد٬ تا زير عرش الله میپرد و برای او تا روز قيامت طلب
بخشش میکند:
من عطس ثم وضع يده على قصبه أنفه٬ ثم قال:
“الحمد ۆ رب العالمين حمدا كثيرا كما هو أهله و صلى الله على محمد النبی و آله وسلم” خرج من منخره
الأيسر طائر أصغر من الجراد و أكبر من الذباب حتى يسير تحت العرش٬ يستغفر الله له إلى يوم القيامه.
(الکافی/جلد2/صفحه657)
**-------------------------------------------------------
**
**اگر کسی برای نماز صبح بيدار نشد شيطان در گوشش ادرار میکند.
**
ذكر عند النبی رجل فقيل ما زال نائما حتى أصبح ما قام إلى الصلاه٬ فقال: “بال الشيطان في
أذنه”. (صحيح بخاری/کتاب التهجد/باب إذا نام و لم يصل بال الشيطان فی أذنه)
من نام حتى اصبح٬ فقد بال الشيطان فی اذنه. (بحارالانوار /جلد 84 / صفحه 170)
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
**-------------------------------------------------------
**

**

در گور کافران 99 اژدها میآيد٬ اگر يکی از آنان بر زمين فوت کند تا ابد هيچ درختی نخواهد روئيد.


**

فرستادهی الله (ص) فرمود:
گور مؤمن 70 گز وسعت دارد که دارای باغ سبزی است و آنجا مانند ماه شب 14 نورانی است٬آيا میدانيد که آيهی “فإن له معيشة ضنكا” (طه/124) برای کيست و آيا معنی زندگی ضنک میدانی؟
گفتند: الله و فرستادهاش داناترند.
رسول الله صلى الله عليه و سلم فرمود: شکنجهی کافر در گورش و سوگند به کسی که جانم در دست اوست٬ همانا الله بر او 99 اژدها مسلط میکند ؛ آيا میدانيد اژدها چيست؟ آن معادل 99 ماری
است که هر مار 7 سر دارد٬ کافر را نيش میزنند و او را میخراشند.

المؤمن فی قبره فی روضه خضراء و يرحب له فی قبره سبعون ذراعا و ينور له قبره كالقمر ليله البدر؛أتدرون فيم أنزلت هذه الآيه: "فإن له معيشة ضنكا"؟ أتدرون ما المعيشه الضنک؟ قالوا: الله ورسوله أعلم. قال: عذاب الكافر فی قبره؛ و الذی نفسی بيده٬ انه ليسلط عليه تسعه و تسعون تنينا٬ أتدرون ما التنين؟تسعه و تسعون حيه٬ لكل حيه سبعه رئوس٬ ينفخون فی جسمه و يلسعونه و يخدشونه الى يوم يبعثون.(تفسير ابن کثير/سوره طه / قال اهبطا منها جميعا بعضكم لبعض عدو ...)

هنگامی که کافر وارد گور شد (منکر و نکير ) بر او وارد میشوند شيطان با چشمهائی از مس جلوش قرار میگيرد٬ آن دو میگويند: پروردگارت کيست و دينت چيست؟......:

(فی القبر) ...إذا كان الرجل كافرا دخلا عليه و أقيم الشيطان بين يديه٬ عيناه من نحاس؛ فيقولان له: من ربك؟ وما دينك؟ و ما تقول فی هذا الرجل الذی قد خرج من بين ظهرانيكم؟

فيقول: لا أدری؛ فيخليان بينه و بين الشيطان٬ فيسلط عليه فی قبره تسعه و تسعين تنينا لو أن تنينا واحدا منها نفخ فی الأرض ما أنبتت شجرا ابدا و يفتح له باب إلى النار و يرى مقعده فيها. (الکافی/جلد 3 / صفحه (237

-------------------------------------------------------
**
­­­­
محمد: ديوی که به قصد اخلال در نماز به صورتم تف کرد٬ به ستون مسجد
بستم.**

م.
رسول الله: ديشب ديوی از جن به صورتم تف نمود تا در نمازم اخلال ايجاد کند٬ پس الله به من قدرت
داد تا او را به ستونی از ستونهای مسجد ببندم و همهی شما او را ببينيد؛ پس ياد دعوت برادرم سليمان
افتادم که گفت: پروردگارا به من پادشاهی بده که هيچکس پس از من نداشته باشد" پس او را تحقيرگونه
مانند کسی که به آتش فرخوانده شود رها کردم:
رسول الله: إن عفريتا من الجن تفلت البارحه ليقطع علی صلاتی؛ فأمكننی الله منه٬ فأخذته فأردت أن
أربطه على ساريه من سواری المسجد حتى تنظروا إليه كلكم؛ فذكرت دعوه أخی سليمان “رب هب لي ملكا لا
ينبغي لأحد من بعدی” فرددته خاسئا عفريت متمرد من إنس أو جان مثل زبنيه جماعتها الزبانيه. (صحيح
بخاری/کتاب احاديق النبياء/ باب قول الله تعالى ووهبنا لداود سليمان نعم العبد إنه أواب ­ بحار الانوار/
جلد 18 / صفحه 82(

در ادرار ائمه آلودگی نيست!
“ليس فی بول الائمه استخباث” – ( منبع: انوار ولايه، ص. ۴۴۰ )
­­­-------------------------------------------------------
خوردن آب در حالت ايستاده در شب باعث زردی ميشود!
“شرب الماء من قيام بالليل يورث ماء الاصفر” ـ ( منبع: اصول کافی جلد ۶-ص۴۹۸ )

نگاه کردن به آلت تناسلی زن باعث کوری ميشود!
“النظر الی فروج النساء يورث العمی”- (منبع : من لا يحضره الفقيه -جلد ۳ ص۵۵۶ )

امام ده علامت دارد از جمله آنها ختنه شده بدنيا می آيد!، با پا وبراحتی متولد ميشود!، جنب نميشود!، اگر بخوابد قلبش بيدار است، چشمش ميخوابد ولی قلبش بيدار است!، همانطور که از جلو ميبيند از عقب هم ميبيند!
“يولد مطهرا مختونا و لا يجنب و تنام عينه و لا ينام قلبه و يری من خلفه کما يری من امامه” ـ ( منبع : اصول کافی جلد يک ص ۳۱۹ کتاب حجه باب مواليد الائمه )
این تاپیک ادامه دارد

7882 👀
5 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2016-04-04 20:01:27 +0430 +0430

با همين خرافات و خزعبلات اخوندا رو ملت سوار شدن…تو ايران ما 11 ميليون امام زاده داريم.باورت ميشه؟؟؟؟اين اخوندا با خرافات و اعتقادات و مقدس سازي هاي الكيشون ايران رو بيچاره كردن…باز هنوز يه سري تو خوابن فكر ميكنن هر كي بهشون بگه بالاي چشم اعتقادات ابروئه قمه در ميارن و سينه چاك ميشن و ميگن خدا دست تو رو سنگ ميكنه. ? ? اون سر دنيا داعش داره ادمها رو زجركش ميكنه و مثل گوسفند ميكشه جيك اين نصفه مسلمونا ه خصوص مسلموناي جقي مقيم شهواني در نمياد تا كسي يه انتقاد به دينشون بكنه سينه سپر ميكنن.از بس كه خرافاتين.همينجوري از دنيا عقب مونديم.

4 ❤️

2016-04-04 20:20:27 +0430 +0430
نقل از: Julia با همين خرافات و خزعبلات اخوندا رو ملت سوار شدن..........تو ايران ما 11 ميليون امام زاده داريم.باورت ميشه؟؟؟؟اين اخوندا با خرافات و اعتقادات و مقدس سازي هاي الكيشون ايران رو بيچاره كردن...باز هنوز يه سري تو خوابن فكر ميكنن هر كي بهشون بگه بالاي چشم اعتقادات ابروئه قمه در ميارن و سينه چاك ميشن و ميگن خدا دست تو رو سنگ ميكنه. ? ? اون سر دنيا داعش داره ادمها رو زجركش ميكنه و مثل گوسفند ميكشه جيك اين نصفه مسلمونا ه خصوص مسلموناي جقي مقيم شهواني در نمياد تا كسي يه انتقاد به دينشون بكنه سينه سپر ميكنن.از بس كه خرافاتين.همينجوري از دنيا عقب مونديم.

هر سید (حرام زاده عرب) یک امام زاده به حساب میاد تو خیلی از شهر ها میتونی امام زاده های زیادی با اسمای مسخره ببینی مثل بی بی رقیه یا سید جواد و هزاران کس شعر دیگه نکته مذخرفی که اینجاست اینه که این امام زاده های مدرن زمان شاه وجود نداشتن و بعد از عنقلاب 57 به وجود اومدن.

1 ❤️

2016-04-04 20:29:11 +0430 +0430
نقل از: sukhoi
نقل از: Julia با همين خرافات و خزعبلات اخوندا رو ملت سوار شدن..........تو ايران ما 11 ميليون امام زاده داريم.باورت ميشه؟؟؟؟اين اخوندا با خرافات و اعتقادات و مقدس سازي هاي الكيشون ايران رو بيچاره كردن...باز هنوز يه سري تو خوابن فكر ميكنن هر كي بهشون بگه بالاي چشم اعتقادات ابروئه قمه در ميارن و سينه چاك ميشن و ميگن خدا دست تو رو سنگ ميكنه. ? ? اون سر دنيا داعش داره ادمها رو زجركش ميكنه و مثل گوسفند ميكشه جيك اين نصفه مسلمونا ه خصوص مسلموناي جقي مقيم شهواني در نمياد تا كسي يه انتقاد به دينشون بكنه سينه سپر ميكنن.از بس كه خرافاتين.همينجوري از دنيا عقب مونديم.

هر سید (حرام زاده عرب) یک امام زاده به حساب میاد تو خیلی از شهر ها میتونی امام زاده های زیادی با اسمای مسخره ببینی مثل بی بی رقیه یا سید جواد و هزاران کس شعر دیگه نکته مذخرفی که اینجاست اینه که این امام زاده های مدرن زمان شاه وجود نداشتن و بعد از عنقلاب 57 به وجود اومدن.

من اينقدر سيد ميشناسم كه بيشتر از هر كس ديگه اي به خون اسلام و اخوندا تشنن........عنقلاب 57 بدبختي و حماقت بزرگ ملت ايران بود.پارسال تو مجلس يه نماينده به وضع امامزاده و دزدي زمينها توسط اخوندا اعتراض كرد كه امسال رد صلاحيتش كردن

اين ويدئو رو حتما ببين:::::https://www.youtube.com/watch?v=QQ07kKZFXJ4

0 ❤️

2016-04-04 23:50:36 +0430 +0430
نقل از: Julia
نقل از: sukhoi
نقل از: Julia با همين خرافات و خزعبلات اخوندا رو ملت سوار شدن..........تو ايران ما 11 ميليون امام زاده داريم.باورت ميشه؟؟؟؟اين اخوندا با خرافات و اعتقادات و مقدس سازي هاي الكيشون ايران رو بيچاره كردن...باز هنوز يه سري تو خوابن فكر ميكنن هر كي بهشون بگه بالاي چشم اعتقادات ابروئه قمه در ميارن و سينه چاك ميشن و ميگن خدا دست تو رو سنگ ميكنه. ? ? اون سر دنيا داعش داره ادمها رو زجركش ميكنه و مثل گوسفند ميكشه جيك اين نصفه مسلمونا ه خصوص مسلموناي جقي مقيم شهواني در نمياد تا كسي يه انتقاد به دينشون بكنه سينه سپر ميكنن.از بس كه خرافاتين.همينجوري از دنيا عقب مونديم.

هر سید (حرام زاده عرب) یک امام زاده به حساب میاد تو خیلی از شهر ها میتونی امام زاده های زیادی با اسمای مسخره ببینی مثل بی بی رقیه یا سید جواد و هزاران کس شعر دیگه نکته مذخرفی که اینجاست اینه که این امام زاده های مدرن زمان شاه وجود نداشتن و بعد از عنقلاب 57 به وجود اومدن.

من اينقدر سيد ميشناسم كه بيشتر از هر كس ديگه اي به خون اسلام و اخوندا تشنن........عنقلاب 57 بدبختي و حماقت بزرگ ملت ايران بود.پارسال تو مجلس يه نماينده به وضع امامزاده و دزدي زمينها توسط اخوندا اعتراض كرد كه امسال رد صلاحيتش كردن

اين ويدئو رو حتما ببين:::::https://www.youtube.com/watch?v=QQ07kKZFXJ4

برام مهم نیست که سید های از آخوندا و اسلام متنفرن یا نه با تجاوز اعراب به ایران و تجاوز مسلمان های وحشی و عقب افتاده به زنان ایران موجودات حرام زاده ای به نام سید متولد شدن. و نسلشون در حال بیشتر شدنه.
جمهوری اسهالی به خودی هاش هم رحم نمیکنه نمونش پسر مطهری و رفسنجانی.

0 ❤️

2016-04-05 12:45:50 +0430 +0430

کاری به مضخرفات اولش ندارم واگذارت میکنم به خودت و کف دستت :-)))
اما شیطان منظورش مُفه
د آخه الان تو توی سال 2016 زندگی میکنی میدونی جرم و چرک و میکروب چیه
پیامبر توی زمان تبلیغ دینش وقت نداشت بیاد توضیح بده و از بدی میکروب ها و جرم و باکتری های گرم مثبت و منفی بگه :-))
میومد راحت میگفت شیطان!
حدیث داریم وقتی ناخن شخصی بلند میشه زیرش شیطان میاد و اینا که زیاده
بعدم آقا مشکل داری؟؟؟ تو صبح پا شدی دماغتو نشور اگه کسی چیزی بهت گفت :-)) نشور آقا بزار پیروان این دین خرافی بشورن تو نشور :-))

بعدم بگو بینم تو با حکومت مشکل داری یا اسلام یا خودت دچار بی هویتی شدی؟ ? …
بهر حال امیدوارم به راه راست هدایت شوی

3 ❤️

2016-04-05 13:26:36 +0430 +0430
نقل از: sukhoi
نقل از: Julia
نقل از: sukhoi
نقل از: Julia با همين خرافات و خزعبلات اخوندا رو ملت سوار شدن..........تو ايران ما 11 ميليون امام زاده داريم.باورت ميشه؟؟؟؟اين اخوندا با خرافات و اعتقادات و مقدس سازي هاي الكيشون ايران رو بيچاره كردن...باز هنوز يه سري تو خوابن فكر ميكنن هر كي بهشون بگه بالاي چشم اعتقادات ابروئه قمه در ميارن و سينه چاك ميشن و ميگن خدا دست تو رو سنگ ميكنه. ? ? اون سر دنيا داعش داره ادمها رو زجركش ميكنه و مثل گوسفند ميكشه جيك اين نصفه مسلمونا ه خصوص مسلموناي جقي مقيم شهواني در نمياد تا كسي يه انتقاد به دينشون بكنه سينه سپر ميكنن.از بس كه خرافاتين.همينجوري از دنيا عقب مونديم.

هر سید (حرام زاده عرب) یک امام زاده به حساب میاد تو خیلی از شهر ها میتونی امام زاده های زیادی با اسمای مسخره ببینی مثل بی بی رقیه یا سید جواد و هزاران کس شعر دیگه نکته مذخرفی که اینجاست اینه که این امام زاده های مدرن زمان شاه وجود نداشتن و بعد از عنقلاب 57 به وجود اومدن.

من اينقدر سيد ميشناسم كه بيشتر از هر كس ديگه اي به خون اسلام و اخوندا تشنن........عنقلاب 57 بدبختي و حماقت بزرگ ملت ايران بود.پارسال تو مجلس يه نماينده به وضع امامزاده و دزدي زمينها توسط اخوندا اعتراض كرد كه امسال رد صلاحيتش كردن

اين ويدئو رو حتما ببين:::::https://www.youtube.com/watch?v=QQ07kKZFXJ4

برام مهم نیست که سید های از آخوندا و اسلام متنفرن یا نه با تجاوز اعراب به ایران و تجاوز مسلمان های وحشی و عقب افتاده به زنان ایران موجودات حرام زاده ای به نام سید متولد شدن. و نسلشون در حال بیشتر شدنه.
جمهوری اسهالی به خودی هاش هم رحم نمیکنه نمونش پسر مطهری و رفسنجانی.

داستان چی فکر میکردیم و چی شد!!!
را بلدید
انقلاب ما هم همینه
چی فکر میکردیمو چی شد!!!؟؟؟؟

1 ❤️

2016-04-05 13:51:52 +0430 +0430

نتونستم همه ی حرفامو بگم اما خلاصش فقط یچیزه ، شمایی که هزار و یکجور ادعا دارین محترمانه ازتون خواهش میکنم بحث دین رو داخل سیاست نکنید و دین رو از سیاست جدا بدونید و بعدش بیاید تحلیل کنید چون الان تو هیچ جای دنیا و هیچ سیاستی به ماهیت واقعی دین اسلام عمل نمیشه

0 ❤️

2016-04-05 16:07:43 +0430 +0430
نقل از: Master_Fucker نتونستم همه ی حرفامو بگم اما خلاصش فقط یچیزه ، شمایی که هزار و یکجور ادعا دارین محترمانه ازتون خواهش میکنم بحث دین رو داخل سیاست نکنید و دین رو از سیاست جدا بدونید و بعدش بیاید تحلیل کنید چون الان تو هیچ جای دنیا و هیچ سیاستی به ماهیت واقعی دین اسلام عمل نمیشه

از قضا دین اسلام داره به صورت ماهیت واقعیش توسط داعش و القاعده و طالبان اجرا میشه.

4 ❤️

2016-04-05 16:10:16 +0430 +0430

محمد: میمونی را دیدم که زنا کرده بود، من و سایر میمون‌ها او را سنگسار کردیم.
رأيت فی الجاهليه قرده اجتمع عليها قرده قد زنت، فرجموها فرجمتها معهم. (صحیح بخاری/ مناقب الانصار/ باب القسامه فی الجاهلیه)

در حدیث زیر نیز از قول امام صادق در منابع شیعه گفته شده که برخی از جانوران با خواهرنشان مقارب میکردند؛ هنگامیکه متوجه میشدند آلتشان را بیرون میکشیدند و سپس با دندانشان محکم آن را گرفتند تا این که می مُردند.

قال ابو عبد الله (عليه السلام): و الله لقد نبئت ان بعض البهائم تنكرت له اخته، فلما نزا عليها و نزل كشف له عنها و علم انها اخته؛ أخرج غرموله (ذكره)، ثم قبض عليه باسنانه، ثم قلعه، ثم خر ميتا (قصص الانبياء جزائری/ص71 دار البلاغه).

در حدیث زیر هم بیان شده که میمونها ازدواج میکنند و بر جنس ماده غیرت دارند و این از خصیصه هائی است که انسان بدان افتخار میکند:

… و يأخذ نفسه بالزواج و الغيره على الاناث و هما خصلتان من مفاخر الانسان… (بحار الانوارجلد62/صفحه 238 ) . (جامع الحادیث الشیعه/السید بروجرودی/جلد16/صفحه 910)

0 ❤️

2016-04-05 16:31:12 +0430 +0430
نقل از: Son_from_dust کاری به مضخرفات اولش ندارم واگذارت میکنم به خودت و کف دستت :-))) اما شیطان منظورش مُفه د آخه الان تو توی سال 2016 زندگی میکنی میدونی جرم و چرک و میکروب چیه پیامبر توی زمان تبلیغ دینش وقت نداشت بیاد توضیح بده و از بدی میکروب ها و جرم و باکتری های گرم مثبت و منفی بگه :-)) میومد راحت میگفت شیطان! حدیث داریم وقتی ناخن شخصی بلند میشه زیرش شیطان میاد و اینا که زیاده بعدم آقا مشکل داری؟؟؟ تو صبح پا شدی دماغتو نشور اگه کسی چیزی بهت گفت :-)) نشور آقا بزار پیروان این دین خرافی بشورن تو نشور :-))

بعدم بگو بینم تو با حکومت مشکل داری یا اسلام یا خودت دچار بی هویتی شدی؟ ? …
بهر حال امیدوارم به راه راست هدایت شوی

کف دست مال شما نصفه مسلموناست.
پستت سرشار از مغلطه و ریاکاری برای گِل مالی کردن چرت و پرت های دین اسهال بود.آیا اعراب و اون پیامبر زن باره توی نصفه مسلمون از واژه ای به نام (کثیف) نمیتونسته استفاده کنه؟حتما باید با خرافات میگفت ناخون هاتون رو کوتاه کنید وگرنه شیطان میاد میرینه زیر ناخونتون؟
همه ی نصفه مسلمونای شاسکول با این کسشعرا سعی میکنن لاپوشونی کنن ولی ریدند اونم به دینشون!!
ما به راه راست هدایت شدیم چرا شما نصفه مسلمونا به راه راست هدایت نمیشید و از این سایت حرام گم نمیشید بیرون تا بلکه رستگار شوید؟

1 ❤️

2016-04-05 16:52:55 +0430 +0430

هیچ چیز مربوط به اسلام خنده دار نیست…

هرچقدر هم این خرافه ها مسخره و مضحک باشه تهش آدم رو به بغض وا میداره :(

چون عاخرش میبینی حکم مملکت رو همین خرافه ها داره میچرخه :(

2 ❤️

2016-04-05 16:59:54 +0430 +0430
نقل از: گوزوی خوشبخت هیچ چیز مربوط به اسلام خنده دار نیست...

هرچقدر هم این خرافه ها مسخره و مضحک باشه تهش آدم رو به بغض وا میداره :(

چون عاخرش میبینی حکم مملکت رو همین خرافه ها داره میچرخه :(

درسته اینا برای کسانی که داخل یه حکومت اسلامی باشن زیاد خنده دار نیست ولی برای کسانی که خارج از یک حکومت اسلامی باشن خنده داره.
کاری که اکثر مردم اروپا و آمریکا در مورد این دین اهریمنی انجام میدن مسخره کردن حجاب کامل و جهاده.

1 ❤️

2016-04-06 11:30:02 +0430 +0430
نقل از: sukhoi
نقل از: Son_from_dust کاری به مضخرفات اولش ندارم واگذارت میکنم به خودت و کف دستت :-))) اما شیطان منظورش مُفه د آخه الان تو توی سال 2016 زندگی میکنی میدونی جرم و چرک و میکروب چیه پیامبر توی زمان تبلیغ دینش وقت نداشت بیاد توضیح بده و از بدی میکروب ها و جرم و باکتری های گرم مثبت و منفی بگه :-)) میومد راحت میگفت شیطان! حدیث داریم وقتی ناخن شخصی بلند میشه زیرش شیطان میاد و اینا که زیاده بعدم آقا مشکل داری؟؟؟ تو صبح پا شدی دماغتو نشور اگه کسی چیزی بهت گفت :-)) نشور آقا بزار پیروان این دین خرافی بشورن تو نشور :-))

بعدم بگو بینم تو با حکومت مشکل داری یا اسلام یا خودت دچار بی هویتی شدی؟ ? …
بهر حال امیدوارم به راه راست هدایت شوی

کف دست مال شما نصفه مسلموناست.
پستت سرشار از مغلطه و ریاکاری برای گِل مالی کردن چرت و پرت های دین اسهال بود.آیا اعراب و اون پیامبر زن باره توی نصفه مسلمون از واژه ای به نام (کثیف) نمیتونسته استفاده کنه؟حتما باید با خرافات میگفت ناخون هاتون رو کوتاه کنید وگرنه شیطان میاد میرینه زیر ناخونتون؟
همه ی نصفه مسلمونای شاسکول با این کسشعرا سعی میکنن لاپوشونی کنن ولی ریدند اونم به دینشون!!
ما به راه راست هدایت شدیم چرا شما نصفه مسلمونا به راه راست هدایت نمیشید و از این سایت حرام گم نمیشید بیرون تا بلکه رستگار شوید؟

خب همین دو جمله اولت کاملا برتری شعوری منه نصف مسلمان به توی بی دین رو میرسونه 🙄… د آخه لامصب حکمتی داشته که به جای کصیف گفته شیطان… (حوصله توجیه کردنتو ندارم ولی میگم که چون شیطان بار منفی بالایی داشت از آن کلمه استفاده نکرد… یا دلیل دیگه که هیچ کدوم خرافه نیست مگه اینکه شما بخوای خرافه بخوانیش که نطر خودته و بحثش جداست !)
به به چقدرم خوب فحش میدی آفرین! دارم راه راستی که بهش هدایت شدی رو میبنیم از نحوه حرف زدنت معلومه عزیز 🙄 … من که دنبال زندگیمم گناهمو میکنم کار خیرمم میکنم خدا اون دنیا حساب میکنه کدوم بیشتره کدوم کمتره شما که به راه راست هدایت شدی (حتما توی شهوانیم هدایتت کردن :-) )حرص رستگاری ما به قول خودت نصفه مسلمون ها رونخور نگران ادبیات خودت باش که قضاوت بر حق بودن بین ما برای یکی از بالا بحثمان را میبنیه اینقدر آسون نکنی.!

0 ❤️

2016-04-06 11:46:46 +0430 +0430
Son_from_dust: من که دنبال زندگیمم گناهمو میکنم کار خیرمم میکنم خدا اون دنیا حساب میکنه کدوم بیشتره کدوم کمتره
_

🙄

0 ❤️

2016-04-06 11:50:09 +0430 +0430

دوست عزیز سوخو جان هرچند زحمت کشیدی و مطالبی گردآوری کردی ولی عنوان تاپیک این شبهه رو برای بعضی ها ایجاد میکنه که این دین اسهالی دستورات و قوانین عقلانی هم داره و شما فقط دستورات مزخرف و در آوردی!!در صورتی که دین از اساس و بنیاد مزخرف و خنده دار و دشمن خرد و روشناییه! شما هم وقت و انرژی قی متی و ص رف توجیه این (به چه) مسلمونا نکن در یک کلام باید رید به اسلام،،،

1 ❤️

2016-04-06 11:57:45 +0430 +0430
نقل از: آقای+زرنگ دوست عزیز سوخو جان هرچند زحمت کشیدی و مطالبی گردآوری کردی ولی عنوان تاپیک این شبهه رو برای بعضی ها ایجاد میکنه که این دین اسهالی دستورات و قوانین عقلانی هم داره و شما فقط دستورات مزخرف و در آوردی!!در صورتی که دین از اساس و بنیاد مزخرف و خنده دار و دشمن خرد و روشناییه! شما هم وقت و انرژی قی متی و ص رف توجیه این (به چه) مسلمونا نکن در یک کلام باید رید به اسلام،،،

با اون جمله آخرت کاملا موافقم.
در مورد عنوان تاپیک چه چیزی بهتره؟

0 ❤️

2016-04-06 12:03:37 +0430 +0430
نقل از: Son_from_dust
نقل از: sukhoi
نقل از: Son_from_dust کاری به مضخرفات اولش ندارم واگذارت میکنم به خودت و کف دستت :-))) اما شیطان منظورش مُفه د آخه الان تو توی سال 2016 زندگی میکنی میدونی جرم و چرک و میکروب چیه پیامبر توی زمان تبلیغ دینش وقت نداشت بیاد توضیح بده و از بدی میکروب ها و جرم و باکتری های گرم مثبت و منفی بگه :-)) میومد راحت میگفت شیطان! حدیث داریم وقتی ناخن شخصی بلند میشه زیرش شیطان میاد و اینا که زیاده بعدم آقا مشکل داری؟؟؟ تو صبح پا شدی دماغتو نشور اگه کسی چیزی بهت گفت :-)) نشور آقا بزار پیروان این دین خرافی بشورن تو نشور :-))

بعدم بگو بینم تو با حکومت مشکل داری یا اسلام یا خودت دچار بی هویتی شدی؟ ? …
بهر حال امیدوارم به راه راست هدایت شوی

کف دست مال شما نصفه مسلموناست. پستت سرشار از مغلطه و ریاکاری برای گِل مالی کردن چرت و پرت های دین اسهال بود.آیا اعراب و اون پیامبر زن باره توی نصفه مسلمون از واژه ای به نام (کثیف) نمیتونسته استفاده کنه؟حتما باید با خرافات میگفت ناخون هاتون رو کوتاه کنید وگرنه شیطان میاد میرینه زیر ناخونتون؟ همه ی نصفه مسلمونای شاسکول با این کسشعرا سعی میکنن لاپوشونی کنن ولی ریدند اونم به دینشون!! ما به راه راست هدایت شدیم چرا شما نصفه مسلمونا به راه راست هدایت نمیشید و از این سایت حرام گم نمیشید بیرون تا بلکه رستگار شوید؟

خب همین دو جمله اولت کاملا برتری شعوری منه نصف مسلمان به توی بی دین رو میرسونه 🙄.. د آخه لامصب حکمتی داشته که به جای کصیف گفته شیطان.. (حوصله توجیه کردنتو ندارم ولی میگم که چون شیطان بار منفی بالایی داشت از آن کلمه استفاده نکرد.. یا دلیل دیگه که هیچ کدوم خرافه نیست مگه اینکه شما بخوای خرافه بخوانیش که نطر خودته و بحثش جداست !) به به چقدرم خوب فحش میدی آفرین! دارم راه راستی که بهش هدایت شدی رو میبنیم از نحوه حرف زدنت معلومه عزیز 🙄 .. من که دنبال زندگیمم گناهمو میکنم کار خیرمم میکنم خدا اون دنیا حساب میکنه کدوم بیشتره کدوم کمتره شما که به راه راست هدایت شدی (حتما توی شهوانیم هدایتت کردن :-) )حرص رستگاری ما به قول خودت نصفه مسلمون ها رونخور نگران ادبیات خودت باش که قضاوت بر حق بودن بین ما برای یکی از بالا بحثمان را میبنیه اینقدر آسون نکنی.!

**من که دنبال زندگیمم گناهمو میکنم کار خیرمم میکنم خدا اون دنیا حساب میکنه کدوم بیشتره کدوم کمتره** واقعا با جملت تحت تاثیر قرار گرفتم!

واقعا خنده داره که نصفه مسلمونا این جمله رو میگن 🙄 . حتما میرید دختر میکنید بعد از کردن میرید سر نماز جماعت و کونتون رو برای نفر پشتی قمبل میکنید 🙄 🙄 .

بازم تو پستت مغلطه کرده و یک جواب عقلانی ندادی ? .

3 ❤️

2016-04-06 13:38:32 +0430 +0430
نقل از: sukhoi
نقل از: آقای+زرنگ دوست عزیز سوخو جان هرچند زحمت کشیدی و مطالبی گردآوری کردی ولی عنوان تاپیک این شبهه رو برای بعضی ها ایجاد میکنه که این دین اسهالی دستورات و قوانین عقلانی هم داره و شما فقط دستورات مزخرف و در آوردی!!در صورتی که دین از اساس و بنیاد مزخرف و خنده دار و دشمن خرد و روشناییه! شما هم وقت و انرژی قی متی و ص رف توجیه این (به چه) مسلمونا نکن در یک کلام باید رید به اسلام،،،

با اون جمله آخرت کاملا موافقم.
در مورد عنوان تاپیک چه چیزی بهتره؟

قطره ای از دریای دین اسهالی!!

0 ❤️

2016-04-06 20:15:48 +0430 +0430

بر اساس روایات مذهبی آدم حدود 7200 سال پیش زندگی می‌کرد
بر اساس روایات تاریخی محمد حدود 1400 سال پیش زندگی می‌کرد
بر اساس روایات مذهبی آدم اولین پیغمبر و محمد آخرین پیغمبر است
بر اساس روایات مذهبی 124 هزار پیغمبر بین اون دو نفر آمده‌اند
بر اساس روایات بالا و کمی محاسبه هر 17 روز یک پیغمبر آمده است!

0 ❤️

2016-04-06 20:41:39 +0430 +0430

اگر خروس آواز داد فرشته را ديده است و اگر خر عرعر کرد شيطان را
ديده؛ همچنين الله خروسی دارد که پايش درون زمين و سرش زير عرش است:

رسول الله گفت: اگر بانگ (قوقولقوقو) خروسی را شنيديد پس از الله درخواست بخشش نمائيد؛ زيرا
خروس فرشتهای را ديده است و اگر صدای خر(خر در قرآن) را شنيدند به الله پناه ببريد٬ زيرا او شيطان
را ديده است:

ان النبی صلى الله عليه و سلم قال:
اذا سمعتم صياح الديكه فاسألوا الله من فضله٬ فإنها رأت ملكا و إذا سمعتم نهيق الحمار فتعوذوا بالله من
الشيطان٬ فإنه رأى شيطانا. (سنن ترمذی/ کتاب الدعوات/باب ما يقول إذا سمع نهيق الحمار. و صحيح
مسلم/ كتاب الذكر وا لدعاء و التوبة و الاستغفار/ باب استحباب الدعاء عند صياح الديک)

امام صادق میگويد: الله خروسی دارد که پايش درون زمين و سرش زير عرش است٬ يکی از
بالهايش در مشرق و بال ديگرش در مغرب میباشد و میگويد " سبحان الملک القدوس".
ابا عبدالله عليه السلام يقول: ان الله ديكا رجلاه فی الارض و رأسه تحت العرش٬ جناح له فی المشرق و
جناح له فی المغرب٬ يقول سبحان الملک القدوس.

فرشتهای از فرشتگان الله به صورت خروسی که دارای کرک و پر سفيد است٬ سرش زير عرش و
پايش درون زمين پائينی و بالهايش هم همه جا پخش است:
ملک من ملائكه السماوات على صوره الديک له زغب و ريش أبيض٬ رأسه تحت العرش و رجلاه تحت
الأرض السفلى و جناحاه منشوران. (جامع الحاديث الشيعه/السيد بروجرودی/جلد16/صفحه 910)

الله خروسی دارد که پايش درون زمين هفتم و گردنش زير عرش بسته شده و بالهايش در هوا٬ اگر
نيمه شب يا يک سوم پايانی شب باشد بالهايش را به هم میزند و “قوقولقوقو " میکند٬ يعنی میگويد
“منزه است الله پادشاه به حق جهان٬ پس غير از او خدائی نيست او پروردگار فرشتگان و روح است”؛
پس بالهايش را به هم میزند…
إن الله عزوجل ديكا رجلاه فی الارض السابعه وعنقه مثبته تحت العرش و جناحاه فی الهوى٬ إذا كان فی
نصف الليل او الثلث الثانی من آخر الليل٬ ضرب بجناحيه و صاح " سبوح قدوس الله الملک الحق المبين فلا اله
غيره رب الملائکته و الروح” فتضرب الديکه باجنحتها و بصبح. (الکافی/جلد8/صفحه272)

در عيون اخبار الرضا نوشته شيخ صدوق جلد 1 صفحه 277 و خصال شيخ صدوق جلد 1 صفحه
٬198 از قول امام رضا بيان شده که خروس 5 صفت پيامبران دارد:
1­ شناختن وقت نماز.
1­ غيرت.
3­ سخاوت.
4­ دليری.
5­ جماع زیاد كردن.

1 ❤️

2016-04-06 22:24:40 +0430 +0430
نقل از: آقای+زرنگ بر اساس روایات مذهبی آدم حدود 7200 سال پیش زندگی می‌کرد بر اساس روایات تاریخی محمد حدود 1400 سال پیش زندگی می‌کرد بر اساس روایات مذهبی آدم اولین پیغمبر و محمد آخرین پیغمبر است بر اساس روایات مذهبی 124 هزار پیغمبر بین اون دو نفر آمده‌اند بر اساس روایات بالا و کمی محاسبه هر 17 روز یک پیغمبر آمده است!

تو یه زمان چندین پیامبر تو مکان های مختلف بودن!
مثل خضر که هنوز زندست! از قبل از یوسف هم بوده تا الان!
یا حضرت عیسی!
زمین اونقدر بزرگ بوده و ارتباطات کم که نیاز باشه چند پیامبر هم زمان با هم باشن!

0 ❤️

2016-04-07 00:13:37 +0430 +0430
نقل از: marde_tanha
نقل از: آقای+زرنگ بر اساس روایات مذهبی آدم حدود 7200 سال پیش زندگی می‌کرد بر اساس روایات تاریخی محمد حدود 1400 سال پیش زندگی می‌کرد بر اساس روایات مذهبی آدم اولین پیغمبر و محمد آخرین پیغمبر است بر اساس روایات مذهبی 124 هزار پیغمبر بین اون دو نفر آمده‌اند بر اساس روایات بالا و کمی محاسبه هر 17 روز یک پیغمبر آمده است!

تو یه زمان چندین پیامبر تو مکان های مختلف بودن!
مثل خضر که هنوز زندست! از قبل از یوسف هم بوده تا الان!
یا حضرت عیسی!
زمین اونقدر بزرگ بوده و ارتباطات کم که نیاز باشه چند پیامبر هم زمان با هم باشن!

آقای مرد تنها؛ باید خدمت شما عرض کنم همه این یکصدوبیست وچهار هزار پیامبر در منطقه کوچک ومحدودی از زمین که امروزه خاور میانه خوانده میشه، ظهور کرده اند و بقیه نقاط کره زمین مثل قاره آمریکا، استرالیا، اروپا، و بخش خیلی بزرگی از آفریقا از این نعمت بی بهره بودند

0 ❤️

2016-04-07 05:39:27 +0430 +0430
نقل از: ali.shahvani1374 من نمیدونم این مطالبو از کجا آوردی...که اصن صحت دارن یا نه.... بر فرض هم که صحت داشته باشن، یه سری روایات و احادیث هستن که نباید به گوش همه رسوندشون، چون درک و شعور بالایی میخاد فهمشون، که ماشالام تابلوه همه در حد تیم ملی دارن این سطحو....البته اگه توهین نشه!!!

بله واقعا درک شعور خیلی زیادی باید داشته باشی تا بفهمی چرا الله یه خروس داره که پاهاش تو زمینه و سرش تو آسمون.
تقیه و مغلطه شما نصفه مسلمونا دیگه قابل باور نیست.

1 ❤️

2016-04-08 18:46:22 +0430 +0430
نقل از: arasyar
نقل از: marde_tanha
نقل از: آقای+زرنگ بر اساس روایات مذهبی آدم حدود 7200 سال پیش زندگی می‌کرد بر اساس روایات تاریخی محمد حدود 1400 سال پیش زندگی می‌کرد بر اساس روایات مذهبی آدم اولین پیغمبر و محمد آخرین پیغمبر است بر اساس روایات مذهبی 124 هزار پیغمبر بین اون دو نفر آمده‌اند بر اساس روایات بالا و کمی محاسبه هر 17 روز یک پیغمبر آمده است!

تو یه زمان چندین پیامبر تو مکان های مختلف بودن!
مثل خضر که هنوز زندست! از قبل از یوسف هم بوده تا الان!
یا حضرت عیسی!
زمین اونقدر بزرگ بوده و ارتباطات کم که نیاز باشه چند پیامبر هم زمان با هم باشن!

آقای مرد تنها؛ باید خدمت شما عرض کنم همه این یکصدوبیست وچهار هزار پیامبر در منطقه کوچک ومحدودی از زمین که امروزه خاور میانه خوانده میشه، ظهور کرده اند و بقیه نقاط کره زمین مثل قاره آمریکا، استرالیا، اروپا، و بخش خیلی بزرگی از آفریقا از این نعمت بی بهره بودند

پیامبر گوزوی اسلام در اون موقع خبری از وجود قوم های مایا و سرخ پوستان پرو و بودایی ها نداشت وگرنه از کون مبارکشان اسم چندتا پیامبر و اراجیفی راجب این اقوام در قرآن می آوردند.

2 ❤️

2016-04-08 19:49:09 +0430 +0430

تشکر ویژه از سوخوی بابت تاپیک جالبش.هم خنده داشتند و هم تاسف بار بودن که مردم کشور ما حاضر نیستند این آشغال ها را از ذهنشون بریزن بیرون.واقعن به این مردم امیدی نمی بینم.

امیدوارم که بتونی تاپیکت رو بیشتر ادامه بدی و همچنین به سرنوشت آخرین تاپیک من دچار نشوی.

1 ❤️

2016-04-08 19:51:09 +0430 +0430
نقل از: دهقان@خلافکار تشکر ویژه از سوخوی بابت تاپیک جالبش.هم خنده داشتند و هم تاسف بار بودن که مردم کشور ما حاضر نیستند این آشغال ها را از ذهنشون بریزن بیرون.واقعن به این مردم امیدی نمی بینم.

امیدوارم که بتونی تاپیکت رو بیشتر ادامه بدی و همچنین به سرنوشت آخرین تاپیک من دچار نشوی.

چه بلایی سر تاپیک عکس امام زنان اومده؟

0 ❤️

2016-04-08 20:02:18 +0430 +0430
نقل از: sukhoi
نقل از: دهقان@خلافکار تشکر ویژه از سوخوی بابت تاپیک جالبش.هم خنده داشتند و هم تاسف بار بودن که مردم کشور ما حاضر نیستند این آشغال ها را از ذهنشون بریزن بیرون.واقعن به این مردم امیدی نمی بینم.

امیدوارم که بتونی تاپیکت رو بیشتر ادامه بدی و همچنین به سرنوشت آخرین تاپیک من دچار نشوی.

چه بلایی سر تاپیک عکس امام زنان اومده؟

انقد این بسیجیای کون نشور هتاکی کردند و پست اسپم گذاشتند که تاپیک هم همراه با امام زنان به غیبت کبری رفت!دیگه چاره جز این نداریم که منتظر بشیم تا زمانیکه امام زنان از چاه توالت جمکران بیاد بیرون و به لطفش تاپیک رو هم احیا کنه ?

0 ❤️

2016-04-08 20:06:09 +0430 +0430



2 ❤️

2016-04-08 20:57:22 +0430 +0430

لایک
نگاه کن اخه میگن خود ارضای گناه کبیره هست و هزار جور درد و مرض به همراه داره اما تو ویکی پدیا بر عکس نوشته کدوم قابل اعتماد تره دین یا علم؟

0 ❤️

2016-04-08 21:05:47 +0430 +0430
نقل از: ..مازی لایک نگاه کن اخه میگن خود ارضای گناه کبیره هست و هزار جور درد و مرض به همراه داره اما تو ویکی پدیا بر عکس نوشته کدوم قابل اعتماد تره دین یا علم؟

اینو باید خودت بفهمی ولی از نظر من علم همیشه از دین سرتره مثلا با علم محقق ها دارن به پایان ساخت داروی ایدز میرسن ولی با علم چی؟ روز به روز داره تعداد تروریست ها و جلادان اسلامی بیشتر و بیشتر میشه اونم فقط برای آزار انسان ها.

0 ❤️

2016-04-09 16:23:03 +0430 +0430

** خرافات در زمینه عطسه و خمیازه
**
پيامبر (ص) فرمود: خميازه از شيطان است و اگر يکی از شما خميازه کشيد ديگران آنچه (از
ورد) میدانند را بخوانند و اگر گفت “ها” شيطان میخندد:
النبی صلى الله عليه و سلم قال:
التثاؤب من الشيطان٬ فإذا تثاءب أحدكم فليرده ما استطاع٬ فان أحدكم اذا قال “ها” ضحك الشيطان.
(صحيح بخاری/ کتاب الادب/باب إذا تثاءب فليضع يده على فمه)
خميازه از شيطان و عطسه از الله است:
التثاؤب من الشيطان و العطسه من الله عز وجل. (الکافی/جلد2/ صفحه 654 )
فرستاده الله فرمود:
الله عزوجل هنگام نماز خواندن عطسه را دوست دارد و از خميازه منتفر است:
رسول الله (ص) قال: ان الله عزوجل يحب العطاس و يكره التثاؤب في الصلاه. (جامع الحاديث الشيعه/
السيد بروجردی/ جلد16 / صفحه74)
اگر کسی عطسه کرد و سپس دستش را بر سوراخ بينیاش گذاشت و گفت" الحمدۆ رب العالمين
حمدا کثيرا کما هو و اهله و صلی الله علی محمد النبی و آله و سلم" از سوراخ چپ بينیاش حشرهای
کوچکتر از ملخ و بزرگتر از مگس خارج میگردد٬ تا زير عرش الله میپرد و برای او تا روز قيامت طلب
بخشش میکند:
من عطس ثم وضع يده على قصبه أنفه٬ ثم قال:
“الحمد ۆ رب العالمين حمدا كثيرا كما هو أهله و صلى الله على محمد النبی و آله وسلم” خرج من منخره
الأيسر طائر أصغر من الجراد و أكبر من الذباب حتى يسير تحت العرش٬ يستغفر الله له إلى يوم القيامه.
(الکافی/جلد2/صفحه657)
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­

0 ❤️










‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «