حقايقى كه شما را شگفت زده خواهند كرد!

1397/10/16

٢٥ حقيقت عجيب و غريب كه شما را شگفت زده خواهند كرد!
(تقديم به ناشناسى كه سرشار از انرژى مثبت است)

اکثر روانشناسان و روانپزشکان عقیده دارند که سکس مهمترین بخش از یک رابطه عاشقانه است. سکس مهمترین و خصوصی ترین اتفاقی است که بین شما و پارتنر جنسی تان رخ می دهد تا نشان دهنده عشق موجود میان شما باشد. البته، شما همچنین می توانید برای ابراز عشق خود با پارتنرتان معاشرت کنید، گپ بزنید، او را در آغوش بگیرید و ببوسید اما این کارها را با مادر، خواهر و برادر و حتی دوستان خود نیز انجام می دهید. در واقع سکس عملی است که با کمک آن نوع و عمق رابطه با پارتنر خود را مشخص می کنید.

همچنین علاوه بر اینکه از سکس به عنوان یک بیان منحصر به فرد از میزان صمیمیت بین افراد استفاده می شود به نظر می رسد که منافع و خواص متعددی نیز با خود به ارمغان می آورد. کاهش اضطراب، کاهش خطر ابتلا به سرطان (به خصوص سرطان پروستات در مردان)، تسکین درد، بهبود خواب و در مواردی درمان بی خوابی، افزایش حس نشاط و شادی، تقویت سیستم ایمنی، کاهش روان‌رنجوری، زیبایی و طراوت پوست و… از مواردی است که تاکنون در نتیجه تحقیقات دانشمندان به عنوان فواید سکس اثبات گردیده است. مهمتر از همه، ایجاد ارتباط جنسی وسیله ای طبیعی برای تولید مثل است که تداوم نژاد بشر را تضمین می نماید. به عبارت دیگر، می توان ادعا کرد که سکس، خود زندگی است.
.
مواردی که می خوانید ٢٥ نکته عجیب و غریب در مورد سکس است که برایتان جذاب خواهد بود:
.
١- طبق تحقیقات دانشگاه ایالتی نیویورک، در معرض منی بودن می تواند به زنان برای مبارزه با افسردگی کمک کند. این گزارش می افزاید که ترکیبات تشکیل دهنده منی می تواند باعث ایجاد نشاط و افزایش محبت و علاقه برای زنان شود. همچنین منی حاوی کورتیزول است که از آن به عنوان افزایش دهنده احساسات و عواطف در مغز انسان یاد می شود.
.

.
٢- محققان دانشگاه راتگرز نیوجرسی با استفاده از تصویربرداری های پیشرفته ام آر آی به این نکته دست یافته اند که در پاسخ به تحریک های جنسی مختلف، بخشهای مختلف مغز فعال می گردند. به عنوان نمونه بخشی از مغز که در پاسخ به تحریک دهانه واژن فعال می گردد با بخشهایی که در پاسخ به تحریک دیواره رحم یا کلیتوریس یا نوک سینه ها فعال می گردند متفاوت است. پس در هنگام سکس از هیچ کدام از جزییات غافل نشوید.
.
٣- متوسط طول زمانى ارگاسم در زنان بیست ثانیه می باشد. چهارده ثانیه طولانی تر از متوسط طول زمانى ارگاسم در مردان!
.

.
٤- در طول مقاربت جنسی، علاوه بر نواحی تناسلی و سینه ها، داخل بینی نیز متورم می شود.
.

٥- در بانک اسپرم منی اهدایی را در دمای منفی ٣٢١ درجه فارنهایت (حدود منفى ٢٠٠ درجه سانتيگراد) نگهداری می کنند. در این دما منی به مدت زمان نامحدود ذخیره شده و اسپرم ها سالم و قابل استفاده می مانند.
.
٦- برخی از زنان در هنگام زایمان به ارگاسم می رسند!
.

.
٧- علاوه بر انسانها، بونوبوها (نوعی شامپانزه) و دلفینها تنها حیواناتی هستند که علاوه بر تولید مثل، سکس را برای لذت جنسی نيز تجربه می کنند.
.
٨- برای نعوظ یک آلت مردانه با اندازه متوسط دو قاشق غذاخوری خون لازم است.
.

.
٩- علیرغم اینکه بسیاری از افراد سردرد را یک عذر موجه برای عدم سکس می دانند، سکس می تواند یکی از راه های تسکین آن باشد زیرا با بهبود گردش خون در رگهای مغز باعث کاهش تنش ها و فشار ها می گردد.
.
١٠- آمارها نشان داده که ٨٥ درصد مبتلایان به حمله قلبی در هنگام سکس، در حال خیانت به پارتنر جنسی خود بوده اند.
.
١١- زوج های یونانی به طور متوسط ١٣٨ بار در سال سکس را تجربه می کنند که آنها را در صدر لیگ سکس جهان قرار می دهد! زوج های ژاپنی با میانگین ٤٥ بار سکس در سال در رتبه آخر قرار گرفته اند.
.

.

١٢- مردان در طول عمر خود حدود ١٧ لیتر منی دفع می نمایند که این مقدار شامل حدود نیم تریلیون اسپرم است.
.
١٣- هنگام انزال، سرعت اولیه خروج منی بالغ بر ٢٨ مایل بر ساعت است که سریعتر از رکورد جهانی برای سرعت در دوی ١٠٠ متر است که در حال حاضر ٢٧/٤٩ مایل بر ساعت ثبت شده است.
.
١٤- سرعت تپش قلب برای مردان و زنان در هنگام ارگاسم، به طور متوسط 140 ضربه در دقیقه است که یک تاکی کاردی (تندتپشی) محسوب می شود.
.
١٥- مریلین مونرو، معروف ترین نماد سکسی قرن بیستم، به دوستش اعتراف کرده بود که علیرغم تجربه سکس با سه شوهر و صف طویلی از دلباختگانش، هیچگاه در زندگی ارگاسم را تجربه نکرده است.
.

.

١٦- یک قاشق چایخوری منی حاوی حدود پنج کالری است. نیم ساعت سکس، به طور متوسط صد تا دویست کالری را می سوزاند.
.
١٧- ویبراتور، که در حال حاضر یک اسباب بازی جنسی رایج برای زنان محسوب می شود، در قرن نوزدهم طراحی شده بود تا به بیماران کمک کند که با علائم اضطراب هیستریک مبارزه کنند.
.

.
١٨- تمامی تخمک های مورد نیاز برای به وجود آوردن تعداد فعلی بشر ساکن روی کره زمین داخل یک تخم مرغ جا می گیرد.
.
١٩- تمامی اسپرم های مورد نیاز برای به وجود آمدن تعداد فعلی بشر ساکن روی کره زمین را می توان داخل یک کپسول آسپرین جا داد.
.
٢٠- در فرهنگ آزتک ها، آووکادو به عنوان یک محرک جنسی قوی مطرح بوده و طبق قوانین باکره ها از تماس با آن محروم بوده اند.
.
٢١- شکلات حاوی فنتیل آمین است، همان ماده شیمیایی که پایه اصلی ساخت مخدرهایی است که در انسان حالت های احساسی به وجود می آورد، به مولکول عشق نیز معروف است و باعث تقویت حس شهوت در انسان می گردد.
.
٢٢- پنگوئن ها برای ساخت لانه نوزادان خود از سنگریزه استفاده می کنند. پنگوئن های ماده با پنگوئن های نری که همسران خود نیستند، رابطه جنسی برقرار می کنند و در عوض برای ساخت لانه های خود از آنان سنگریزه دریافت می کنند. همین نوع ارتباط در بین شامپانزه ها برای دریافت غذا مشاهده شده است.
.
٢٣- قدیمی ترین علائم کشف شده از مردانى که از کاندوم در طول رابطه جنسی استفاده کرده اند بر روی دیوار غاری در فرانسه نقاشی شده است. تاریخ این نقاشی بین دوازده هزار تا پانزده هزار سال پيش تخمین زده شده است.
.

.
٢٤- در یونان باستان علامت و اصطلاح عامیانه برای برقراری رابطه جنسی دهانی نواختن فلوت بوده است.
.
٢٥- در طی جنگ جهانی اول اعضای سرویس اطلاعاتی بریتانیا متوجه شدند که می توان از منی به عنوان جوهر نامرئی استفاده کرد. آنها پس از اینکه پی بردند که در گذر زمان منی بسیار بدبو می شود استفاده از آن را متوقف کردند.

ترجمه: حسام

3453 👀
2 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2019-01-06 06:39:59 +0330 +0330

فکر می کنم ایرانی ها رکورد یونان رو زده اند - فقط چون در ایران چنین آمارهایی گرفته نمی شه - یونان برتر هست - در مورد ژاپن هم جالبه - اگر اشتباه نکنم بیشترین فیلم های پورن در شرق آسیا رو ژاپنی ها می سازند

1 ❤️

2019-01-06 17:51:00 +0330 +0330

عالی بود ممممنوووون

0 ❤️

2019-01-07 04:27:09 +0330 +0330
نقل از: erny19qwerty سپاس

?

0 ❤️

2019-01-07 04:35:56 +0330 +0330
نقل از: hot_boy.1990 ممنون جالب بود

?

0 ❤️

2019-01-07 04:36:13 +0330 +0330
نقل از: شالاخیضا عالی بود ممممنوووون

?

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «