خبر های سینمایی

1398/02/21

خبر های جدید سینمایی فیلم و سریال ها در این تاپیک (inlove)

820 👀
1 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2019-05-11 06:45:46 +0430 +0430

«جان ویک» وقتی که مشغول آدمکشی نباشد دست به کاری جالب می‌زند.



«جان ویک» آدمکش محبوب با بازی «کیانو ریوز» یک ماشین کشتار است که به سگ‌ها علاقه‌ نشان می‌دهد، اما در طول سه فیلم «جان ویک» (۲۰۱۴)، «جان ویک: بخش ۲» (۲۰۱۷) و «جان ویک: بخش ۳ – پارابلوم» (John Wick: Chapter 3 – Parabellum) در تابستان امسال، به ندرت زندگی ویک خارج از آدمکشی به تصویر کشیده شده. ریوز به تازگی در مصاحبه با «آپراکس» فاش کرده است که لذت‌بخش‌ترین سرگرمی برای ویک در قسمت اول فیلم به نمایش گذاشته شده اما از نسخه‌ی نهایی حذف شده است.

ریوز می‌گوید: «در فیلمنامه‌ی اول شرح داده شده بود که ویک با کتب‌ چرمی کهن کار می‌کند و کتاب ترمیم می‌کند. این صحنه را فیلمبرداری کردیم. در فیلم وجود ندارد، اما ما فیلمبرداری‌اش کردیم. او یک سرگرمی و پیشه دارد. کارش این بوده. در بهترین حالت، همسرش می‌میرد، و وقتی که به دنبال انجام امر ناممکن می‌رود، به این کار مشغول بوده.»

متأسفانه در سه فیلم «جان ویک» نشانی از علاقه‌ی نهانی شخصیت به کتب قدیمی مشاهده نمی‌کنیم، اما ممکن است در قسمت چهارم صحنه‌هایی از او در کنار کتاب‌ها به نمایش گذاشته شود. ریوز دنباله‌ی دیگری برای «جان ویک» را غیرمحتمل نمی‌داند. او به «آپراکس می‌گوید: «بله، به تخته بزنیم. حضور من به داستان و کارگردان بستگی دارد. این نقش را بسیار دوست دارم و از بازی کردنش لذت می‌برم.»

در «جان ویک: بخش ۳ – پارابلوم» ریوز بار دیگر با «چاد استالسکی» کارگردان دو قسمت قبل همکاری می‌کند. داستان «پارابلوم» وقایع را پی می‌گیرد که درست پس از قسمت دوم روی می‌دهند: «جان ویک» با آدمکشی در «کانتیننتال» قوانین را زیر پا گذاشته و تحت تعقیب است. با ۱۴ میلیون دلار پاداشی که برای قتل او تعیین شده، «جان ویک» باید از چنگ خطرناک‌ترین آدمکش‌های دنیا فرار کند و از نیویورک خارج شود. در این قسمت «ایان مک‌شین» و «لارنس فیشبورن»، نقش‌های قبلی خود را تکرار می‌کنند و «هالی بری» و «انجلیکا هیوستون» چهره‌های جدید چندگانه‌اند.

استودیوی لاینزگیت «جان ویک: بخش ۳ – پارابلوم» را در تاریخ ۱۷ می در آمریکا اکران می‌کند.

1 ❤️

2019-05-11 06:50:33 +0430 +0430



«استیون اسپیلبرگ» و استودیوی امبلین از تهیه‌کنندگی سریال درام «بول» (Bull) شبکه‌ی CBS پس از مطرح شدن اتهامات جنسی علیه «مایکل ودرلی» کناره‌گیری کرد. نماینده‌ی امبلین اعلام کرده است که «استیون اسپیلبرگ»، «امبلین تله‌ویژن»، «دریل فرانک» و «جاستین فالوی» دیگر در تولید سریال نقشی نخواهند داشت. اسپیلبرگ و فرانک فالوی مدیران امبلین تهیه‌کنندگی سه فصل اول سریال «بول» را برعهده داشتند. قرارداد سازندگان این سریال حقوقی به تازگی توسط شبکه برای فصل چهارم تمدید شده بود.

در تولید فصل‌های جدید سریال «بول» که یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های CBS بود، هیچ‌گاه تردیدی وجود نداشت، اما این مجموعه اوایل این فصل تلویزیونی پس از مطرح شدن اتهامات آزار جنسی علیه ودرلی توسط «الایزا دوشکو» همبازی او در آن زمان، و شکایت ۹.۵ میلیون دلاری بازیگر زن آلبانیایی تبار از CBS، در کانون توجه قرار گرفت.

اسپیلبرگ و همسر و «کیت کپشا» از حامیان همیشگی جنبش‌های ضد-آزار جنسی بوده‌اند و اکنون به نظر می‌رسد که اسپیلبرگ که با دوشکو دیدار کرده دیگر قصد مشارکت در سریال را نداشته باشد. این اقدامی جسورانه برای یکی از سودآورترین سریال‌های در حال پخش تلویزیون است.

دوشکو مارس گذشته گفته بود: «من صبح امروز با سه تن از سران جنبش «تایمز آپ» و آقای «استیون اسپیلبرگ» دیدار کرده‌ام. ما در مورد راه حل‌های احتمالی برای این عدم توازن قدرت در سیستم، آزار و سوءاستفاده‌هایی که در صنعت فیلمسازی و فراتر از آن می‌بینیم و می‌شنویم و تجربه می‌کنیم به بحث نشستیم و ایده‌هایمان را مطرح کردیم.»

جنجال سریال «بول» دسامبر گذشته به وجود آمد وقتی که فاش شد یکی از اعضای سابق سریال از شبکه‌ی CBS شکایت کرده و به علت آزار جنسی ودرلی ۹.۵ میلیون دلار طلب کرده است. دوشکو جزئیات اتهاماتش را در مقاله‌ای که در بوستون گلوب منتشر کرد شرح داد و از جو مسموم حاکم بر شبکه و صحبت‌های غیراخلاقی ودرلی خطاب به او گفت که منجر به شکایت شد. دوشکو به فاصله‌ی کوتاهی پس از شکایت اخراج شد.

ودرلی نقش خود در اخراج دوشکو را تکذیب کرد اما معترف شد که رفتارهایی از او سر زده که «نه خنده‌دار بودند و نه شایسته» و سپس از اینکه موجب آزردگی خاطر بازیگر شده عذرخواهی کرد.

«امبلین تله‌ویژن» نقش زیادی در تأمین هزینه‌های تولید سریال داشت، بنابراین کناره‌گیری آن‌ها تأثیر قابل توجهی بر «بول» خواهد داشت. در این سریال با نویسندگی «دکتر فیل مک‌گرا» و «پل آتاناسیو»، ودرلی در نقش «دکتر جیسون بول» بازی می‌کند.

0 ❤️

2019-05-11 06:53:40 +0430 +0430




«ماتریکس» آخرین بار در سال ۲۰۰۳ با «انقلاب‌های ماتریکس» به سینما آمده است.
آیا «لانا» و «لیلی واچوفسکی» آماده‌ی بازگشت برای کارگردانی قسمت چهارم «ماتریکس» (The Matrix) می‌شوند؟ هیچ گزارش رسمی در این زمینه منتشر نشده اما «چاد استالسکی» کارگردان «جان ویک» در مصاحبه با «یاهو» می‌گوید برنامه از این قرار است. مارس سال ۲۰۱۷ گزارش شده بود که برادران وارنر به دنبال ریبوت «ماتریکس» با «مایکل بی. جوردن» سیاهپوست در نقش اصلی است. واچوفسکی‌ها در آن زمان به پروژه ملحق نشدند اما بنابر گفته‌های استالسکی این اتفاق می‌تواند رخ دهد.

استالسکی به «یاهو» می‌گوید: «بسیار خوشحالم که واچوفسکی‌ها تنها یک فیلم «ماتریکس» نمی‌سازند، بلکه این دنیای دوست‌داشتنی را توسعه می‌دهند. و درصورتی که در حد آنچه تاکنون انجام داده‌اند باشد، کافی است با من تماس بگیرند [و بگویند:] «هی، تمایل داریم تو بدل کار فیلم باشی» و من می‌روم و احتمالاً با ماشین زیر گرفته می‌شوم.»

استالسکی می‌گوید از بازگشت واچوفسکی‌ها به عنوان کارگردان فیلم قاطعانه سخن نمی‌گوید، اما به هواداران اطمینان خاطر می‌دهد که لانا و لیلی در خلق دنباله‌ی این چندگانه‌ی محبوب نقش خواهند داشت.

کارگردان «جان ویک» در پاسخ به این پرسش که آیا واچوفسکی‌ها در توسعه‌ی فیلم نقش خواهند داشت یا نه می‌گوید: «بله، در ضمن اگر از من کمک بخواهند، در حال هر کاری که باشم به سویشان می‌شتابم.»

استالسکی در سه‌گانه‌ی «ماتریکس» به عنوان بدلکار با واچوفسکی‌ها همکاری کرد و از آن پس با چندگانه‌ی «جان ویک» شناخته می‌شود. او این فیلم را به همراه «کیانو ریوز» ستاره‌ی «ماتریکس» جلوی دوربین برد. «ماتریکس» در سال ۱۹۹۹ ساخته شد و به سبب جلوه‌های ویژه‌ی پیشرفته‌اش به یک بلاک‌باستر انقلابی تبدیل شد. قسمت اول فیلم چهار اسکار تصاحب کرد و ۴۶۳ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. دو دنباله‌ی بعدی، «ماتریکس: بارگذاری مجدد» (The Matrix Reloaded) و «انقلاب‌های ماتریکس» (The Matrix Revolutions) هر دو در سال ۲۰۰۳ روی پرده رفتند. هنوز مشخص نیست که قسمت بعدی «ماتریکس» یک پیش‌درآمد است یا حوادث آخرین قسمت را پی می‌گیرد.

به روز رسانی: نماینده‌ی «چاد استالسکی» در مصاحبه با «اسلش‌فیلم» می‌گوید گزارش «یاهو» دقیق نبوده و گفته‌های او در مورد سناریویی فرضی است که احتمال مشارکت واچوفسکی‌ها در آن می‌تواند وجود داشته باشد.

0 ❤️

2019-05-11 07:02:54 +0430 +0430

چون عکس و امضات سریال دکستر هس اولین لایک رو تقدیم میکنم
دکستر عشقه

1 ❤️

2019-05-12 07:21:38 +0430 +0430
نقل از: Ali_oj چون عکس و امضات سریال دکستر هس اولین لایک رو تقدیم میکنم دکستر عشقه

دمت گرم عشقی داش ?

0 ❤️

2019-05-12 07:25:32 +0430 +0430




طبق جدیدترین اخبار منتشر شده ، کمپانی Paramount (پارامونت) اعلام کرده که فیلم درام Infinite (بی‌نهایت) با نقش‌آفرینی کریس ایوانز (Chris Evans) در تاریخ ۷ آگوست ۲۰۲۰ برابر با ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ به‌روی پرده‌های سینما می‌رود. این کمپانی همچنین تاریخ اکران فیلم Coming to America 2 (سفر به آمریکا ۲) با بازی ادی مورفی (Eddie Murphy) را تغییر داده و این فیلم در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ برابر با ۲۸ آذر ۱۳۹۹ به‌ اکران در می‌آید.

با این تغییر این فیلم باید با قسمت دوم Avatar 2 (آواتار) جیمز کامرون (James Cameron) در گیشه به رقابت بپردازد اما کمپانی Disney (دیزنی) به تازگی اعلام کرده که تاریخ اکران این فیلم با یک سال تاخیر همراه خواهد بود. آنتونی فوکوآ (Antoine Fuqua) کارگردانی Infinite را برعهده خواهد داشت و از جمله تهیه‌کنندگان این فیلم می‌توان به لورنزو دی بوناونتورا (Lorenzo di Bonaventura)، مارک واهرادیان (Mark Vahradian) و جان زائوزیرنی (John Zaozirny) اشاره کرد. فیلمنامه این فیلم نیز به قلم جان لی هنکاک (John Lee Hancock) و ایان شور (Ian Shorr) نوشته خواهد شد که اقتباسی از رمان The Reincarnationist Papers اریک مایکرانز خواهد بود.

داستان این فیلم درباره زنان و مردانی است که در طول قرن‌های مختلف تجدید حیات کرده تا با فردی دیوانه که قصد نابودی دنیا را دارد، مبارزه کنند. سرنوشت سیاره به دستان مردی با بیماری اسکیزوفرنی (با بازی کریس ایوانز) است که خاطرات و رویاهایش مربوط به زندگی‌های بی‌شماری در گذشته است. کریس ایوانز اولین بار در سال ۲۰۱۱ و در فیلم Captain America: The First Avenger (کاپیتان آمریکا: اولین انتقام‌جو) دنیای سینمایی مارول نقش کاپیتان آمریکا را ایفا کرد و از آن موقع تا به امروز و آخرین بار در فیلم Avengers: Endgame (انتقام‌جویان: پایان بازی) نقش این شخصیت ابرقهرمانی را ایفا کرد.

0 ❤️

2019-05-12 07:33:19 +0430 +0430




تیزر جدیدی از سریال Swamp Thing منتشر شد که اون رو براتون آماده کردیم که در بالا می توانید ای تیزر رو تماشا نمایید…

استار گرل (Stargirl) یکی از کاراکترهای سریال چهارم استریمینگ DC یعنی Swamp Thing است که تاریخ شروع آن رسما برای ۳۱ می ۲۰۱۹ برابر با جمعه ۱۰ خرداد اعلام شد و ماجرای Abby Arcane که به دنبال تحقیق راجع به ویروس کشنده و مرگبار باتلاقی در لوئیزیانا است و کم کم متوجه اسرار ترسناک و مرموز این باتلاق خاص میشود.

پیش از این در سالهای ۱۹۹۰ تا ۱۹۹۳ از شبکه ی USA Network سریال با همین مزمون پخش میشده است که این سریال تفاوت فضایی زیادی با آن داستان و سریال دارد و با توجه به حضور James Wan به عنوان تهیه کننده پیش بینی میشه تم ترسناک خوبی نیز بر سریال قالب بشه و Gary Dauberman شورانر سریال نیز قول سریالی ریت R و ترسناک را داده است.

0 ❤️

2019-05-21 05:57:46 +0430 +0430



شبکه‌ی HBO پیش از نمایش اپیزود نهایی سریال «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones)، اولین تریلر فصل جدید «وست‌ورلد» (Westworld) یکی دیگر از سریال‌های پربیننده‌ی خود را منتشر کرد.

فصل سوم این سریال علمی-تخیلی بر روی «آرون پال» بازیگر ثابت جدید مجموعه متمرکز است. این تریلر اطلاعات چندانی از داستان به دست نمی‌دهد اما با فضای کلی فصل و البته شخصیت پال که با سریال «قانون‌شکنی» شناخته می‌شود، آشنا می‌شویم.

تریلر او را در حال عبور از یک پل نشان می‌دهد تا اینکه به «دلورس» با بازی «ایوان ریچل وود» برخورد می‌کند که در حالتی پریشان به سر می‌برد. شخصیت پال به او پیشنهاد کمک می‌کند، ممکن است از این کار خود پشیمان شود.

صدای شخصیت پال در طول ویدیو به گوش می‌رسد که می‌گوید: «گفتند دنیایی بهتر می‌سازند – ناهمواری‌هایش را هموار می‌کنند. اما این یک دروغ بود. به گمانم ناهمواری‌ها تنها چیزی باشد که به آن چنگ می‌زنم.»

در این تریلر علاوه بر این شخصیت‌های «لینا ویت» و «ونسان کسل» بازیگر فرانسوی را نیز برای اولین بار مشاهده می‌کنیم. شبکه‌ی HBO هنوز تاریخ پخش فصل سوم «وست‌ورلد» را اعلام نکرده اما هواداران نباید به این زودی‌ها منتظر بازگشت به دنیای ربات‌های قاتل باشند. فصل سوم سریال به نویسندگی «لیزا جوی» و «جاناتان نولان» تا سال ۲۰۲۰ از این شبکه‌ی کابلی پخش نخواهد شد.

0 ❤️

2019-05-21 06:02:55 +0430 +0430




آخرین پروژه‌ی «نیکلاس ویندینگ رفن» تحت عنوان «برای جوانمرگ شدن زیادی پیر بودن» (Too Old To Die Young) سریالی تلویزیونی محسوب می‌شود که در استودیوی آمازون به تولید رسیده اما کارگردان جنجالی در حین برگزاری کنفرانس مطبوعاتی جشنواره‌ی کن این پروژه را یک سریال تلویزیونی نمی‌نامد.

رفن می‌گوید: «این یک فیلم است. یک فیلم ۱۳ ساعته. [برنامه‌ی] تلویزیونی نیست! به ریلتی شوها و شبکه‌های خبری [برنامه‌ی] تلویزیونی می‌گویند. به این می‌گویند آینده، که همان استریمینگ باشد.»

رفن در ادامه توضیح می‌دهد که از واژه‌ی «استریمینگ» برای توصیف برنامه‌سازی اپیزودیک استفاده کرده است. وی می‌گوید: «من فکر می‌کنم استودیوها برای استریمینگ غائی آماده می‌شوند. این را دیگر همه می‌دانند.» اما منظورش را از «استریمینگ غائی» شرح نمی‌دهد.

دو اپیزود از سریال «برای جوانمرگ شدن زیادی پیر بودن» جمعه شب در کن به نمایش درآمد. رن در اقدامی منحصر به فرد تصمیم گرفت به جای نمایش اپیزود اول و دوم، قسمت‌های سوم و چهارم را برای اولین بار اکران کند، زیرا فکر می‌کند که این دو قسمت به جوهره‌ی داستان سریال در مورد یک پلیس لس آنجلسی با بازی «مایلز تلر» اشاره دارد.

رفن در پاسخ به این پرسش که آیا برای اسپویل نشدن داستان تصمیم به نمایش این دو اپیزود گرفته است یا نه می‌گوید: «با «گزارش مولر» که طرف نیستیم.»

رفن می‌گوید عنوان سریال در آخرین روزهای تولید «شیطان نئونی» (The Neon Demon) به ذهنش خطور می‌کند. او تمایل داشته برای روایت داستانش بوم بزرگ‌تری اختیار کند. رفن می‌گوید: «تفاوت میان استریمینگ و نمایش مرسوم در سالن این است که استریمینگ یک جریان انرژی است که ۲۴ ساعت شبانه روز در اطراف ما می‌چرخد. استریمینگ مانند اقیانوسی از فرصت‌هاست. اینکه اثری خلق می‌کردم که کنترلی رویش نداشته برایم جذابیت داشت. هر روز به سر کار می‌آمدیم و شروع به رنگ‌آمیزی می‌کردیم تا اینکه پولمان ته ‌کشید. تا آن زمان به مدت ۱۰ ماه در حال فیلمبرداری بودیم.»

فیلمساز همچنین فاش می‌کند که «دونالد ترامپ» در شکل گیری سریال سهیم بوده است. رفن می‌گوید: «وقتی به لس آنجلس نقل مکان کردیم تا مراحل تولید را آغاز کنیم، انتخابات در حال انجام بود. این مسئله بر روی فردی خارجی چون من که اهل کپنهاگن امن‌ترین و شاید لیبرال‌ترین شهر کهکشان بودم تأثیر زیادی گذاشت. مثل بیگانه‌ای فضایی بودم که در سرزمینی غریب رها کرده باشند.»

رفن می‌گوید هر شب به اتاق نویسندگان می‌رفته تا اپیزودهای بعدی را دوباره براساس اخباری که به گوش می‌رسید سازماندهی کند. او اشاره می‌کند که ریاست جمهوری ترامپ موجب شده سریال لحنی آخرالزمانی به خود بگیرد: «ایده‌ی کلی این بود در سریالی که می‌سازیم زنان امید [دنیا] باشند و همه‌ی مردان تباه شده.»

0 ❤️

2019-05-21 06:04:19 +0430 +0430




ستاره‌ی سریال «بهتر است با سال تماس بگیرید» می‌گوید «آنتونی هاپکینز» از بازی او تعریف کرده است.
حضور «جیانکارلو اسپوزیتو» در سریال‌های تلویزیونی گاهی به شکل دلپذیری غافلگیرکننده است – مانند بازگشتش به دنیای «قانون‌شکنی» (Breaking Bad) در سریال «بهتر است با سال تماس بگیرید» (Better Call Saul) یا پدیدار شدنش در پایان فصل دوم «سفیدپوستان عزیز» (Dear White People) به عنوان راوی. اما حضور کوتاهش در فصل دوم «وست‌ورلد» به چندگانه‌ای به کلی متفاوت مرتبط است: دنیای «هانیبال لکتر».

وقتی «آنتونی هاپکینز» در سال ۲۰۱۸ «جیانکارلو اسپوزیتو» را برای بازی در فصل دوم «وست‌ورلد» پیشنهاد کرد، تصور می‌‌شد که علتش علاقه‌ی هاپکینز به «قانون‌شکنی» باشد. اما اسپوزیتو اخیراً در مصاحبه با «ایندی‌وایر» فاش کرده است: «[پیش از بازی در «وست‌ورلد»] وقتی از آنتونی پرسیدند چه کسی باید در نسخه‌ی دیگری از «سکوت بره‌ها» بازی کند مشتاقانه از من صحبت کرد. او فوراً نام مرا برد و از من ستایش کرد.»

اسپوزیتو در پاسخ به این پرسش که آیا حاضر است نقش معروف‌ترین قاتل زنجیره‌ای را بازی کند می‌گوید: «شوخی می‌کنید؟ معطل نمی‌کنم – چرا که احساس می‌کنم [هاپکینز] با این شخصیت مرزهای جدیدی در بازیگری گشود. کسی بود که شما به راستی از او متنفر می‌شدید، اما… من از جهات مختلف شیفته‌ی بازی او در این نقش شدم. با خود می‌گفتم: «عجب، اتفاقات بسیار آزاردهنده‌ای روی داده اما بیننده کمی به او علاقه‌مند است.» بنابراین بله، پاسخ بله است. حاضرم برای بازی در این نقش تا پای جان بجنگم.»

اسپوزیتو در حال حاضر مشغول بازی در فصل پنجم «بهتر است با سال تماس بگیرید» است و نمایش او در فصل چهارم همین سریال ممکن است برای او نامزدی امی را به دنبال داشته باشد. در مقطع فعلی سریالی براساس شخصیت «هانیبال لکتر» در تلویزیون پخش نمی‌شود و آخرین بار در سریال «هانیبال» (Hannibal) شبکه‌ی NBC‌ با بازی «مدس میکلسن» دیده شده است. اما مدت‌هاست که شایعات احیای این سریال توسط «برایان فولر» برای فصل چهارم به گوش می‌رسد. از آنجا که سریال «ددوود» (Deadwood) پس از مدت‌ها صاحب یک فیلم بلند شد، بعید نیست که سازندگان آن سریال هم دیر یا زود ادامه‌ی داستان را روایت کنند.

شخصیت «گاس فرینگ» در «قانون‌شکنی» با «هانیبال لکتر» تفاوت‌های بسیاری دارد اما درک این مسئله که «آنتونی هاپکینز» چگونه ایده‌ی بازی اسپوزیرو در این نقش به ذهن خطور کرده سخت نیست.

0 ❤️

2019-05-21 06:09:46 +0430 +0430
نقل از: Cinemax «جان ویک» وقتی که مشغول آدمکشی نباشد دست به کاری جالب می‌زند.



«جان ویک» آدمکش محبوب با بازی «کیانو ریوز» یک ماشین کشتار است که به سگ‌ها علاقه‌ نشان می‌دهد، اما در طول سه فیلم «جان ویک» (۲۰۱۴)، «جان ویک: بخش ۲» (۲۰۱۷) و «جان ویک: بخش ۳ – پارابلوم» (John Wick: Chapter 3 – Parabellum) در تابستان امسال، به ندرت زندگی ویک خارج از آدمکشی به تصویر کشیده شده. ریوز به تازگی در مصاحبه با «آپراکس» فاش کرده است که لذت‌بخش‌ترین سرگرمی برای ویک در قسمت اول فیلم به نمایش گذاشته شده اما از نسخه‌ی نهایی حذف شده است.

ریوز می‌گوید: «در فیلمنامه‌ی اول شرح داده شده بود که ویک با کتب‌ چرمی کهن کار می‌کند و کتاب ترمیم می‌کند. این صحنه را فیلمبرداری کردیم. در فیلم وجود ندارد، اما ما فیلمبرداری‌اش کردیم. او یک سرگرمی و پیشه دارد. کارش این بوده. در بهترین حالت، همسرش می‌میرد، و وقتی که به دنبال انجام امر ناممکن می‌رود، به این کار مشغول بوده.»

متأسفانه در سه فیلم «جان ویک» نشانی از علاقه‌ی نهانی شخصیت به کتب قدیمی مشاهده نمی‌کنیم، اما ممکن است در قسمت چهارم صحنه‌هایی از او در کنار کتاب‌ها به نمایش گذاشته شود. ریوز دنباله‌ی دیگری برای «جان ویک» را غیرمحتمل نمی‌داند. او به «آپراکس می‌گوید: «بله، به تخته بزنیم. حضور من به داستان و کارگردان بستگی دارد. این نقش را بسیار دوست دارم و از بازی کردنش لذت می‌برم.»

در «جان ویک: بخش ۳ – پارابلوم» ریوز بار دیگر با «چاد استالسکی» کارگردان دو قسمت قبل همکاری می‌کند. داستان «پارابلوم» وقایع را پی می‌گیرد که درست پس از قسمت دوم روی می‌دهند: «جان ویک» با آدمکشی در «کانتیننتال» قوانین را زیر پا گذاشته و تحت تعقیب است. با ۱۴ میلیون دلار پاداشی که برای قتل او تعیین شده، «جان ویک» باید از چنگ خطرناک‌ترین آدمکش‌های دنیا فرار کند و از نیویورک خارج شود. در این قسمت «ایان مک‌شین» و «لارنس فیشبورن»، نقش‌های قبلی خود را تکرار می‌کنند و «هالی بری» و «انجلیکا هیوستون» چهره‌های جدید چندگانه‌اند.

استودیوی لاینزگیت «جان ویک: بخش ۳ – پارابلوم» را در تاریخ ۱۷ می در آمریکا اکران می‌کند.

ریوز خیلی عشقه

1 ❤️

2019-05-21 06:14:01 +0430 +0430




فیلم جدید استودیوی برادران وارنر براساس بازی ویدیویی «مورتال کامبت» (Mortal Kombat) در تاریخ ۵ مارس سال ۲۰۲۱ اکران می‌شود. این فیلم در چنین تاریخی باید باید با «اربابان عالم» (Masters of the Universe) استودیوی سونی که برای اکران در تاریخ ۴ مارس درنظر گرفته شده و انیمیشن فانتزی «نیمونا» (Nimona) استودیوی فاکس رقابت کند.

فیلم اکشن فانتزی «مورتال کامبت» با تهیه‌کنندگی «جیمز وان» کارگردان «آکوامن» و کارگردانی «سایمون مک‌کوید»، سومین فیلمی است که از بازی ویدیویی محبوب اقتباس می‌شود. پیش از این در سال ۱۹۹۵ و ۱۹۹۷ دو فیلم تحت عناوین «مورتال کامبت» (Mortal Kombat) و «نابودی مورتال کامبت» (Mortal Kombat: Annihilation) اکران شده بود. اولین قسمت فیلم که توسط نیو لاین تولید شد ۱۲۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت و با واکنش منفی منتقدین همراه شد. دنباله‌ی «مورتال کامبت» نیز دو سال بعد تنها ۵۰ میلیون دلار فروش کرد.

«میدوی گیمز» در سال ۱۹۹۲ این بازی ویدیویی را عرضه کرد و ایده‌ی اولیه‌ی آن توسط «اد بون» و «جان توبایاس» مطرح شده بود. استودیوی برادران وارنر در سال ۲۰۰۹ میدوی را خریداری کرد و در سال ۲۰۱۱ ریبوت فیلم را با «کرین تنچروئن» کلید زد اما او سه سال بعد از پروژه جدا شد.

مراحل پیش تولید پروژه به زودی در استرالیا آغاز می‌شود و اواخر سال جاری میلادی جلوی دوربین می‌رود، اما اطلاعات دقیقی از داستان فیلم در دست نیست. بازی ویدیویی «مورتال کامبت ۱۱» به تازگی به بازار عرضه و با استقبال گیمرها همراه شده است. فیلم «اربابان عالم» سونی پیش از این قرار بود در کریسمس امسال به نمایش درآید.

0 ❤️

2019-05-21 06:39:11 +0430 +0430

دمت گرم
تاپیک مفیدی هست

1 ❤️

2019-05-21 06:52:31 +0430 +0430
نقل از: katalan boy دمت گرم تاپیک مفیدی هست

چاکرم داش

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «