خلقیات بعضی از نسوان ما!

1398/07/29

میدونم که با گفتن این حرفها دارم با دست خودم حکم مرگم با جوخه آتش رو امضا میکنم! اما دیگه هر چه بادا باد!

پس ای شمشیرها مرا دریابید! بگذارید همه بدانند که مردی از سرزمین پارس برخاست و جان خویش را بر سر بیان حقیقت گذاشت! ;)

توجه بفرمایید که این خصوصیات “یک بخش قابل توجهی” از خانمهای ایرانی است “نه همگی” آنها! پس در ادامه بدون اینکه مرتب بگم “بعضی خانمها”, فقط میگم “خانمها”!

*زنها هر چقدر هم که نازیبا, خنگ و کسل کننده باشند خیلی راحت باور میکنند که زیبا, باهوش و فوق العاده و استثنایی هستند. کافی است مردی این مطلب را به صورتی قابل قبول و مکرر به آنها بگوید!

*زنها براحتی افسانه شاه پریان را باور میکنند. آنها از صمیم قلب باور دارند که مردی با جایگاه اجتماعی, اقتصادی, فرهنگی…بسیار بالاتر از آنها براحتی شیفته آنها خواهد شد و از آنها درخواست ازدواج خواهد کرد!

*تقریبا خانمی رو ندیدم که فکر کند خیلی زیبا نیست! یکجور اعتماد به نفس عجیبی در این زمینه در جامعه نسوان ما موج میزند. یک خاطره شخصی: خدمتکار خانمی داشتم که خانمی بود با قد حدود 155 و وزن حوالی 100 کیلو! مطلقه با دو تا بچه, کمی لوچ, شدیدا افسرده, کند ذهن و کم سواد!..اما با همه اینها این خانم انقدر به خودش امیدوار بود که نه تنها رفته بود توی کار بنده بلکه شماره خونه رو به یکی از دوستانش هم داده بود که ایشون هم مستفیض بشن…! (این رو به عنوان یک مورد خیلی حاد تعریف کردم اما اصل قضیه بقوت خودش باقی هست)

*زن شرقی به ازدواج نه به عنوان یک نوع مشارکت دو فرد نسبتا همسان, بلکه به عنوان یک روش جهش طبقاتی نگاه میکند! کمتر زن شرقی را دیدم که با مردی همتراز (زبانم لال پایین تر از!) خودش از نظر تحصیلی, فرهنگی اقتصادی, اجتماعی…ازدواج کند.

*زن ایرانی داستان شتر مرغ را به یاد می آورد که وقتی به او گفتند تخم بگذار گفت شترم و وقتی به او گفتند بار ببر گفت مرغم! او از یک طرف خود را مدرن و امروزی …میداند و میخواهد همپای زنان غربی حقوق اجتماعی مساوی با مردان داشته باشد, اما از طرف دیگر حاضر نیست مثل مردان کار کند! هر کجا هم به نفعش هست زن سنتی شرقی میشود!: مثلا اگر کاری نسبتا سخت و سنگین از او خواسته شود فوری میگوید “اوا! آخه زنی گفتن! مردی گفتن!” وقتی پای ازدواج در میان است مهریه و شیر بها میخواهد! وقتی پای کار کردن و کسب درآمد و مشارکت در هزینه های زندگی در میان است یا کار نمیکند یا میگوید “این وظیفه مرد است که زندگی را تامین کند”. وقتی صحبت به خانه داری و آشپزی و بچه داری میرسد, کاملا غربی میشود: “این کارها در شان یک زن مدرن نیست!” و “مگه کلفت آوردی!”… و با وجود تمام این تکنیک های ماهرانه زیر آبی!, باز هم مدام غر میزند که حق او خورده شده است!

*سطحی و خالی زنک بودن! همه رو شامل نمیشه اما خیلی شایع هست. شما کمتر خانمهایی رو میبینین که وقتی دور هم جمع میشن غیر از غیبت و مقایسه و پشت هم اندازی حرف دیگه ای بزنن! بندرت خانمهایی رو میبینین که وقتی با هم هستند راجع به موضوعات عمیقتری صحبت کنند!

*دست پیش را میگیرند تا پس نیافتند! چون معمولا سعی میکنند که در رابطه هایشان جهش طبقاتی کنند برای اینکه بالاتر بودن طرف مقابل را خنثی کنند به یک جنگ تبلیغاتی تمام عیار دست میزنند و با گرفتن انواع ایرادها از خود فرد خانواده او…سعی میکنند یک نوع تعادل ساختگی ایجاد کنند!

ادامه در کامنت ها

پ.ن. وقتی در اینجا خصوصیات اخلاقی (بعضی) خانمهای ایرانی لیست میشه, بهیچوجه به این معنی نیست که مردان ایرانی خصوصیات اخلاقی بد زیادی ندارند! منطقا این دو موضوع به هم ارتباطی ندارند!

خواهران و برادران گرامی! تاپیک “خلقیات بعضی از رجال ما!” هم ایجاد شده که به صورت مشابهی به خصوصیات اخلاقی بعضی از آقایون ایرانی میپردازد! به اونجا هم سر بزنین و نظراتتون رو بگین! با تچکر!

5180 👀
1 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2019-10-21 14:15:54 +0330 +0330

*زنان ایرانی اکثرا موجوداتی تمامیت طلب هستند! برخلاف ظاهر نرم و گفتار ملایم و ادعای مهربانی و عطوفت...اگر در مسند قدرت قرار بگیرند بیرحمانه تر از هر مردی با زیر دستان خود برخورد میکنند. خصوصا با زیردستان مونث! ظلمی که خود خانمها در حق همدیگر روا میدارند را هیچ مردی در حق آنها نمیکند!

*بخش دیگری از داستان تمامیت طلبی خانمها در حس مالکیتشان نسبت به مرد زندگیشان تجلی میابد! اگر به تمامی دعواهای تاریخی بین عروس و مادر شوهر یا عروس و خواهر شوهر در جامعه ما توجه کنید میبینید که فصل مشترک تمامی این دعواها این موضوع است که هر کدامشان آن مرد را "تمام و کمال" برای خود میخواهد وحاضر نیست که به بخشی از وجود او قانع باشد. مادر و خواهر پسر مورد نظر, عروس خانواده را در حکم دزدی میبینند که پسر/برادرشان را دزدیده و مال خود کرده و عروس هم آنها را در حکم رقبایی میبیند که باید از صحنه حذف شوند!

*شعار دادن! اگر پای صحبت آنها بشینین تا دلتان بخواهد شعار میدهند که مادیات مهم نیست و "فقط" عشق مهم است و...اما پای عمل که به میان میاید ناگهان مادیات در راس فهرست خودنمایی میکند! خونمون فلان جا باشه! ماشینمون شاسی بلند باشه! فلان سرویس طلا رو میخوام! مبلمان استیل فلان جور داشته باشیم! لباس و کفشم برند باشه...

*قضاوتهای یکطرفه و حق به جانب بودن! اگر شما راجع به ظاهر خانمی ایراد بگیرین تبدیل میشین به سطحی ترین! بی شعورترین! بی اخلاق ترین ...انسان روی کره زمین که "به خودش جرات داده" دیگران رو قضاوت کنه! اما امان از روزی که آقایی به خواستگاری همین خانم محترم بره و مثلا تحصیلاتش خیلی پایین تر از او باشه یا قدش خیلی کوتاه باشه یا طاس باشه! همین خانمی که شدیدا شعار برابری و قضاوت نکردن افراد رو میدادن آنچنان المشنگه ای بپا خواهد کرد که بیا و ببین! 😁

*سیمرغ بلورین بازیگر نقش جسد! بسیاری از خانمهای ایرانی (عمدتا به دلایل تربیتی) سکس رو یکجور گرفتاری و انجام وظیفه میدونن که دارن با اکراه بهش تن میدن! بنابراین مرتب باید نه و نو کنن و طاقچه بالا بذارن...و در نهایت هم وانمود کنن که "صرفا" بخاطر آقا به "این کار" تن دادن و در طی انجام فریضه مقدس! هم بدون ذره ای جنبش و تکاپو صرفا نظاره گر باشند که "کِی تموم میشه"! 😁

*"زنان ایرانی زیباترین زنان دنیا هستند!" این ادعای هشت ریشتری جمله قصاری هست که از بسیاری از خانمهای ایرانی میشنوید بدون اینکه به خود زحمتی برای تحقیق در مورد صحت آن داده باشند! نمیدونم این خواهران عزیزمون دختران سوئدی, اکراینی, روسی, ونزوئلایی, ایتالیایی, لبنانی ...رو قبل از بیان این جمله قصار درنظر گرفتن؟ و مهمتر اینکه, همه میدونیم که ایران یکی از بالاترین سرانه های مصرف لوازم آرایشی و عمل های زیبایی در جهان رو داره! اگر واقعا خانمهای ما انقدر زیبا هستند اونوقت...!

*چشم و هم چشمی! رقابت! و حسادت! -- فکر نمیکنم این آیتم احتیاج به توضیح بیشتری داشته باشه! متاسفانه ریشه اون برمیگرده به عزت نفس پایین در جامعه ما که در آقایون هم هست اما در خانمها شدیدتره.

*خرید! خرید! خرید! بعضی از خانمهای ایرانی مرد زندگیشون رو صرفا به صورت یک دستگاه خودپرداز میبینین که تنها وظیفش فراهم کردن پول کافی برای خریدهای اونهاست! آنها بعد از ازدواج صاحب برده ای شده اند که تمام هم و غمش باید تهیه پول کافی برای تحقق رویاها و آرزوهای سرکار خانم باشد! 😁

*امان از وقتی که شما از زیبایی, خانه داری, موفقیت شغلی...خانم دیگه ای جلوی اونها تعریف کنین! تبدیل میشین به بیشعورترین فرد روی کره خاکی! اما در عوض اونها اجازه دارن که مرتب شما رو با مردان دیگه مقایسه کنن و از اینکه خانمهای دیگه چه شوهران با عرضه و با لیاقتی دارن ابراز تاسف و ناراحتی کنن! 😁

*غیر منطقی بودن!

راه دوری نریم! من مخصوصا داستان خدمتکار خونه خودم رو اینجا مطرح کردم چون میدونستم که چه واکنشهایی رو به همراه خواهد داشت! ;)

اجازه بدین یک دور با هم داستان رو مرور کنیم! این خانم مطلقه بودن با دوتا بچه! حدودا 7-8 سالی از بنده بزرگتر بودن! متاسفانه از افسردگی شدید رنج میبردن (که البته بهشون در این زمینه کمکهایی شد), شدیدا چاق, زشت رو, سواد در حد سیکل و کند ذهن (منظور اینه که خیلی مطالب ساده رو چند بار باید به ایشون توضیح میدادی..) و شاید از همه مهمتر ایشون برای کار استخدام شده بودن نه چیز دیگه ای!

و دیدین که بعضی خانمها چه گاردی در برابر داستان گرفتن!

حالا بیاین مطلب رو معکوس کنیم: خانم دکتر جوانی آقای میانسالی رو برای پیشخدمتی در مطبش استخدام میکنه. این آقا سوادی در حد سیکل داره. چاق و کوتاه بی ریخت هست. آدم نسبتا کم هوشی هست... اما همین آقا از این خانم دکتر تقاضای ازدواج میکنه!

حالا نظر خانمهای محترم راجع به این آقا چی هست؟ 😁 ;)

*تحصیلات خانمها, چماقی بر سر مرد خانه که در عمل نقش تزئینی دارد! خیلی از خانمهای عزیز مدرک دانشگاهیشون رو خیلی زیبا به دیوار آویزان میکنند و هیچوقت استفاده عملی از اون نمیکنند! اما در موقع صحبت با همسرشون, مدام دم از تحصیلات و مدارج علمیشون میزنند!

9 ❤️

2019-10-21 14:23:28 +0330 +0330
نقل از: Ali63767 اولین شهید شهوانی خانما الان میان خدمتت میرسن

داداش دیگه فداکاری و ایثار و... 😁

0 ❤️

2019-10-21 14:30:37 +0330 +0330
نقل از: deba69 > یکجور اعتماد به نفس عجیبی در این زمینه در جامعه نسوان موج میزند. خدمتکار خانمی داشتم که خانمی بود با قد حدود 155 و وزن حوالی 100 کیلو! کمی لوچ و کند ذهن و کم سواد!...اما با همه اینها این خانم انقدر به خودش امیدوار بود که نه تنها **رفته بود توی کار بنده** بلکه شماره خونه رو به یکی از دوستانش هم داده بود که ایشون هم مستفیض بشه...!

ببخشید متوجه این قسمت نشدم . اگه منظورتون از رفته بود توی کار بنده !! این بوده که مثلا میخواسته مخ شما رو بزنه باید بگم روی چه حسابی خودتون انقدر اعتماد به نفس دارید که فکر میکنید از این خانم با قد حدود 155 و وزن حوالی 100 کیلو برتر هستید که مثلا اون حق نداشته به خودش اجازه بده اصلا خودش رو در حد شما ببینه که … ؟؟؟

برعکس شما این ویژگی اعتماد به نفس عجیب و کاذب و کندذهنی ( به این خاطر که بر اساس ظاهر آدمها قضاوت میکنید ) رو من الان در همین گفته های شما دارم میبینم که انگار خیلی زیادی خودتون رو دست بالا گرفتید ولی طرز فکر و طرز حرف زدنتون زیاد نشونه های خوبی از احوالات درونیتون نمیده :)

خانم عزیز! شما تمامی خصوصیات رو خوندین؟ لوچ! کم سواد! خدمتکار خانه! کند ذهن! شما فقط به قد و وزن توجه کردید؟ که البته اونها هم به اندازه خودشون مهم هستند! 😁

0 ❤️

2019-10-21 14:37:07 +0330 +0330
نقل از: deba69
نقل از: axm432
نقل از: deba69 > یکجور اعتماد به نفس عجیبی در این زمینه در جامعه نسوان موج میزند. خدمتکار خانمی داشتم که خانمی بود با قد حدود 155 و وزن حوالی 100 کیلو! کمی لوچ و کند ذهن و کم سواد!...اما با همه اینها این خانم انقدر به خودش امیدوار بود که نه تنها **رفته بود توی کار بنده** بلکه شماره خونه رو به یکی از دوستانش هم داده بود که ایشون هم مستفیض بشه...!

ببخشید متوجه این قسمت نشدم . اگه منظورتون از رفته بود توی کار بنده !! این بوده که مثلا میخواسته مخ شما رو بزنه باید بگم روی چه حسابی خودتون انقدر اعتماد به نفس دارید که فکر میکنید از این خانم با قد حدود 155 و وزن حوالی 100 کیلو برتر هستید که مثلا اون حق نداشته به خودش اجازه بده اصلا خودش رو در حد شما ببینه که … ؟؟؟

برعکس شما این ویژگی اعتماد به نفس عجیب و کاذب و کندذهنی ( به این خاطر که بر اساس ظاهر آدمها قضاوت میکنید ) رو من الان در همین گفته های شما دارم میبینم که انگار خیلی زیادی خودتون رو دست بالا گرفتید ولی طرز فکر و طرز حرف زدنتون زیاد نشونه های خوبی از احوالات درونیتون نمیده :)

خانم عزیز! شما تمامی خصوصیات رو خوندین؟ لوچ! کم سواد! خدمتکار خانه! کند ذهن! شما فقط به قد و وزن توجه کردید؟ که البته اونها هم مهم هستند! 😁

در هر حال این که برای تحقیر خانمی ظاهرش رو هم هدف میگیرید اصلا خلقیات جالبی نیست ! جدا از این بحث که زیبایی سلیقه ایه و کما اینکه یک زن 155 سانتی 100 کیلویی هم میتونه زیبا باشه باید بگم که در اصل افکار ادمها باید زیبا باشه .

حرفی نیست! شما از کجا میدونین که افکار ایشون زیبا بوده؟ میگم "کند ذهن" متوجه هستید؟ 😁

0 ❤️

2019-10-21 14:48:31 +0330 +0330
نقل از: miss_RainBow درست ترش شاید این باشه بگی بعضی از ادم ها متوجه این نیستن که باید دنبال یه ادمی هم سطح و هم تراز خودشون باشن...فارغ از جنسیت بعضیا خیلی واقع بینانه به خودشون و جایگاهشون نگاه نمیکنن تو این قضیه از هر دو جنسشو دیدم

ببینین دوست من, شکی نیست که در مردها هم هست. اما شما این رو در خانمهای ایرانی خیلی شدیدتر میبینین. کافیه در ازدواج ها نگاه کنین که چند تا از آقایون با خانمهایی از نظر تحصیلات پایین تر ازدواج میکنن و بالعکس...

0 ❤️

2019-10-21 15:52:18 +0330 +0330
نقل از: shahrzad_R چه انسان شریفی کاری به جنسیت اون فرد ندارم شما دارین بخاطر ویژگی ظاهری یه نفر تحقیرش میکنین لوچ بودن یه مشکل جسمیه شما دارین اون فرد پایین تر از خودتون میبینین فقط بخاطراینکه یه مشکل جسمی داره پس حتما همچین طرز فکری درمورد افراد نابینا یا نا شنوا دارین درحالی که تو قرن 21 این مشکلات پذیرفته شده ان شما نپذیرفتن عجیبه کم سواد یا بیسواد بودن چیزیه که شما به خودتون اجازه میدین بخاطرش یه انسان مسخره کنین؟ چیزی که مهمه عقل و شعوره نه سواد تو مملکته ما همه با سوادن ولی اوضاع رو نگاه بندازین کند ذهن بودن راستش بیشتر عجیبه اگه منظورتون افرادی با بیماری مثل سندرم داونن که شما بهشون میگین کند ذهن که هیچی اصلا جای حرف نمیزارین ولی اگه از لحاظ فهم و درک میگین شما نمیتونین قضاوت کنین این خانوم خدمتکار خونتون بوده مگه چقد صحبت کردین یا تبادل نظر کردین که فهمیدین کند ذهن هست یا نه بدترین چیز اینکه شما شغل خدمتکار بودن مسخره کردین همه باید پشت میز بشینن؟ یا خوب بود این خانوم بجای کار کردن دزدی یا هر کار اشتباه دیگه ای میکرد؟

خانم عزیز شما "کند ذهن" رو متوجه شدین؟

0 ❤️

2019-10-21 15:54:31 +0330 +0330
نقل از: .Salma. شـــــــــوخی جــالبی بود ! 👿

خواهر سلما اینا برای شما جوکه اما برای خیلی از آقایون خاطرست! 😁

0 ❤️

2019-10-21 16:13:28 +0330 +0330
نقل از: shahrzad_R
نقل از: عموگوتچی
نقل از: shahrzad_R چه انسان شریفی کاری به جنسیت اون فرد ندارم شما دارین بخاطر ویژگی ظاهری یه نفر تحقیرش میکنین لوچ بودن یه مشکل جسمیه شما دارین اون فرد پایین تر از خودتون میبینین فقط بخاطراینکه یه مشکل جسمی داره پس حتما همچین طرز فکری درمورد افراد نابینا یا نا شنوا دارین درحالی که تو قرن 21 این مشکلات پذیرفته شده ان شما نپذیرفتن عجیبه کم سواد یا بیسواد بودن چیزیه که شما به خودتون اجازه میدین بخاطرش یه انسان مسخره کنین؟ چیزی که مهمه عقل و شعوره نه سواد تو مملکته ما همه با سوادن ولی اوضاع رو نگاه بندازین کند ذهن بودن راستش بیشتر عجیبه اگه منظورتون افرادی با بیماری مثل سندرم داونن که شما بهشون میگین کند ذهن که هیچی اصلا جای حرف نمیزارین ولی اگه از لحاظ فهم و درک میگین شما نمیتونین قضاوت کنین این خانوم خدمتکار خونتون بوده مگه چقد صحبت کردین یا تبادل نظر کردین که فهمیدین کند ذهن هست یا نه بدترین چیز اینکه شما شغل خدمتکار بودن مسخره کردین همه باید پشت میز بشینن؟ یا خوب بود این خانوم بجای کار کردن دزدی یا هر کار اشتباه دیگه ای میکرد؟

کوث نگو لدفن! تو خودت حاضری با یه شخصی که سندروم داون داره ازدواج کنی؟ اگه جوابت مثبته یعنی توهم شلمغزی، اگه منفیه بهتره قاشقتو بشوری بذاری تو جیبت که جیبت بو نگیره

توهین کردن باعث جلب توجه نمیشه عزیزم و فقط شما رو احمق نشون میده هرچند میدونم نیستین و بهتون احترام میزارم منظور من درمورد ازدواج یا خانوما نبود اگه بهتر بخونی میبینی که نوشتم بدون توجه به جنسیت خودم با بعضی قیمتای تاپیک موافقم ولی بحثم درمورد احترام گذاشتن به یه انسانه شما اگه یه ادم بیمار ببینی واقعا مسخرش میکنی و بخاطر بیماریش تحقیرش میکنی؟

دوست عزیز شما باید متوجه باشین که این یک تاپیک عمومی هست و قرار نیست یک کاربر خاص اون رو اشغال کنه. در مورد صحبت شما اینجا اصلا مسئله "قضاوت" یا "تحقیر" نیست! مسئله یک برداشت منطقی از "تناسب" هست! یعنی اینکه من متوجه باشم که چه کسی برای رابطه با من مناسب هست و چه کسی نیست.

شما اگر متوجه عرایض بنده بشین خوشحال میشم. ما اینجا نیومدیم که شعار بدیم! و بگیم همه با هم برابر هستند! این صرفا یک حرف شعاری هست. شما هم اگر بخواین با کسی رابطه ای داشته باشین یکسری استانداردها برای خودتون دارین و صرفا تا حدودی حاضر به نرمش در موردشون هستین. اگر کسی "خیلی" با اون استانداردها فاصله داشته باشه اما هنوز به یک چنین رابطه ای اصرار داشته باشه اون از کم فهمی اون شخص هست...

0 ❤️

2019-10-21 16:15:40 +0330 +0330
نقل از: Neshane21 باشه بهش میگم 😎 اول تو تاپیک زدی بعضی از ، بعد اومدی نوشتی زن ایرانی!فلان و فلان.. بعد خدمتکار خونه اتو مثال زدی. خب الان شکایتت از امثال اون خانمه یا بطور کل زن ایرانی؟ ( بانوان ، کمانداران و منجنیق زن ها بجای خود😁 )

شما کلمه “بعضی” رو در سر در تاپیک ملاحظه فرمودید؟ ضمنا در بخش بولد شده هم توجه کردین که نوشته شده “یک بخش قابل توجهی”؟

با تچکر! 😁

1 ❤️

2019-10-21 16:18:00 +0330 +0330
نقل از: دلورس البته در کنار این موارد، ای کاش دلایل اینکه چرا اکثریت زنان شرقی (مخصوصا زنان ایرانی)، اینطوری هستند یا شدن را هم میگفتین.

چشم اونها رو هم خواهم گفت. البته به شرط زنده موندن! 😁

1 ❤️

2019-10-21 16:20:35 +0330 +0330
نقل از: asal35 البته تعریف‌ و انگیزه ی ازدواج در کشورهای صنعتی و در حال پیشرفت کامل متفاوته. در جوامع در حال رشد، ازدواج هنوز برای نیازهای اولیه و تامین ادامه ی زندگی اتفاق می افته. در جوامع پیشرفته که زنان برای تامین زندگی به مردان احتیاج ندارن، جز عشق و فرزندآوری ( یا تشکیل خانواده) هدف دیگه ای مطرح نیست. پرورش فرزندان بدون حضور یکی از والدین هم می تونه بصورت قابل قبولی ادامه پیدا کنه و عشق هم که بعد از یک مدت به حالت خنثی می رسه... سئوال اینه که آیا ازدواج به سبک غربی ( تعادل و برابری) جواب مسائل کشوری مثل ایران هست؟

دوست عزیز با کلیات حرف شما موافقم. اما الان خانمها اکثرا دارن تحصیل میکنند و میتونن کار هم بگیرن…جامعه ما از اون نظر چندان سنتی نیست! اما “افکارمون” هنوز شدیدا سنتی هست!

1 ❤️

2019-10-21 16:21:53 +0330 +0330
نقل از: عموگوتچی
نقل از: axm432
نقل از: deba69
نقل از: axm432
نقل از: deba69 > یکجور اعتماد به نفس عجیبی در این زمینه در جامعه نسوان موج میزند. خدمتکار خانمی داشتم که خانمی بود با قد حدود 155 و وزن حوالی 100 کیلو! کمی لوچ و کند ذهن و کم سواد!...اما با همه اینها این خانم انقدر به خودش امیدوار بود که نه تنها **رفته بود توی کار بنده** بلکه شماره خونه رو به یکی از دوستانش هم داده بود که ایشون هم مستفیض بشه...!

ببخشید متوجه این قسمت نشدم . اگه منظورتون از رفته بود توی کار بنده !! این بوده که مثلا میخواسته مخ شما رو بزنه باید بگم روی چه حسابی خودتون انقدر اعتماد به نفس دارید که فکر میکنید از این خانم با قد حدود 155 و وزن حوالی 100 کیلو برتر هستید که مثلا اون حق نداشته به خودش اجازه بده اصلا خودش رو در حد شما ببینه که … ؟؟؟

برعکس شما این ویژگی اعتماد به نفس عجیب و کاذب و کندذهنی ( به این خاطر که بر اساس ظاهر آدمها قضاوت میکنید ) رو من الان در همین گفته های شما دارم میبینم که انگار خیلی زیادی خودتون رو دست بالا گرفتید ولی طرز فکر و طرز حرف زدنتون زیاد نشونه های خوبی از احوالات درونیتون نمیده :)

خانم عزیز! شما تمامی خصوصیات رو خوندین؟ لوچ! کم سواد! خدمتکار خانه! کند ذهن! شما فقط به قد و وزن توجه کردید؟ که البته اونها هم مهم هستند! 😁

در هر حال این که برای تحقیر خانمی ظاهرش رو هم هدف میگیرید اصلا خلقیات جالبی نیست ! جدا از این بحث که زیبایی سلیقه ایه و کما اینکه یک زن 155 سانتی 100 کیلویی هم میتونه زیبا باشه باید بگم که در اصل افکار ادمها باید زیبا باشه .

حرفی نیست! شما از کجا میدونین که افکار ایشون زیبا بوده؟ میگم “کند ذهن” متوجه هستید؟ 😁

خانومها هرچقد بیشتر دهنشونو بازمیکنن وحرف میزنن بیشتر متوجه میشم چرا قدیمیا میگفتن اینا ناقص‌العقل اند! یه همچین شخصی رو بذاری در جایگاه قضاوت! 😎 👿

گوتچی جان! لا زن ستیزی پلیز!

0 ❤️

2019-10-21 16:24:00 +0330 +0330
نقل از: دلورس
نقل از: shahrzad_R
نقل از: axm432
نقل از: shahrzad_R چه انسان شریفی کاری به جنسیت اون فرد ندارم شما دارین بخاطر ویژگی ظاهری یه نفر تحقیرش میکنین لوچ بودن یه مشکل جسمیه شما دارین اون فرد پایین تر از خودتون میبینین فقط بخاطراینکه یه مشکل جسمی داره پس حتما همچین طرز فکری درمورد افراد نابینا یا نا شنوا دارین درحالی که تو قرن 21 این مشکلات پذیرفته شده ان شما نپذیرفتن عجیبه کم سواد یا بیسواد بودن چیزیه که شما به خودتون اجازه میدین بخاطرش یه انسان مسخره کنین؟ چیزی که مهمه عقل و شعوره نه سواد تو مملکته ما همه با سوادن ولی اوضاع رو نگاه بندازین کند ذهن بودن راستش بیشتر عجیبه اگه منظورتون افرادی با بیماری مثل سندرم داونن که شما بهشون میگین کند ذهن که هیچی اصلا جای حرف نمیزارین ولی اگه از لحاظ فهم و درک میگین شما نمیتونین قضاوت کنین این خانوم خدمتکار خونتون بوده مگه چقد صحبت کردین یا تبادل نظر کردین که فهمیدین کند ذهن هست یا نه بدترین چیز اینکه شما شغل خدمتکار بودن مسخره کردین همه باید پشت میز بشینن؟ یا خوب بود این خانوم بجای کار کردن دزدی یا هر کار اشتباه دیگه ای میکرد؟

خانم عزیز شما “کند ذهن” رو متوجه شدین؟

گفتم که اگه منظورتون کم توانی ذهنی باشه که واقعا خودتونو زیر سوال بردین
اما اگه منظورتون فهم اجتماعی و این چیزا باشه نشون میده که شما اون خانومو قضاوتش کردین و اینم کاملا اشتباهه
اگه قصد دیگه ای از این کلمه داشتین بگین

به نظر من ایشون کسی رو قضاوت نکردن. یک سری مطالب کلی در مورد فرهنگ و عقاید و اخلاق و تضاد های زنان ایرانی بیان کردن. که متاسفانه اکثریتش درسته.

البته امیدوارم مشابه همین متن رو هم برای آقایون بنویسن.

چه بخواهیم قبول کنیم و چه نخواهیم قبول کنیم، اکثریت فرمایشات ایشون درست است.

چشم از شما بانوان عزیز هم کمک میگیرم و در مورد آقایون هم مینویسم…

1 ❤️

2019-10-21 16:26:51 +0330 +0330
نقل از: Neshane21
نقل از: axm432
نقل از: Neshane21 باشه بهش میگم 😎 اول تو تاپیک زدی بعضی از ، بعد اومدی نوشتی زن ایرانی!فلان و فلان.. بعد خدمتکار خونه اتو مثال زدی. خب الان شکایتت از امثال اون خانمه یا بطور کل زن ایرانی؟ ( بانوان ، کمانداران و منجنیق زن ها بجای خود😁 )

شما کلمه “بعضی” رو در سر در تاپیک ملاحظه فرمودید؟ ضمنا در بخش بولد شده هم توجه کردین که نوشته شده “یک بخش قابل توجهی”؟

با تچکر! 😁

خب خیلی از آقایون هم توهم دارند.
ولی لزومی نمیبینم تاپیکتون خراب کنم. با خیال راحت شکایت کنید ، اینجا نگید میرید مغز خانم بنده خداتونو کار میگیرید. پس همینجا گله کنید دوستاتونم الان میان یکم دلتون خنک میشه 😁 🌹

نشانه خانم عزیز! من همه جور تاپیک راجع به مشکلات فرهنگی جامعه خودمون زدم…خانمها رو که فقط “نشانه” نگرفتم! 🌹

1 ❤️

2019-10-21 17:51:46 +0330 +0330
نقل از: jim_jefferies آرش عزیز... خسته نباشی ... بنظرم موضوع یکم یکجانبه پیش رفته.... من بین مردها هم زیاد افراد کوتوله با شکم قلمبه و چهره سمندون دیدم که باور دارند که مونیکابلوچی هم براشون به اندازه کافی خوب نیست... این توهم خود برتر بینی درد کلی و عمومی بین مردم این کشوره و بنظر من دلیلش فقط بیسوادی و نبود ارتباطات جامع و آزاد بین انسانهاست... اگر واقعا بی نقاب با هم روبرو بشیم میبینیم که هیچکدوم ضرورتا آش دهن سوزی نیستیم..... بیشترین چیزی که روی مخ منه این موضوعه که دختره با دماغ عمل شده و گونه کاشته و لب پروتزی و بدن لیپوماتی شده میاد و میگه من خدا منو اینجوری آفریده واخلاقم همینه که هست و تغییر نمیکنم!! یعنی همه اون چیزهایی که قاعدتا تغییر نمیشه داد رو سپرده دیگران براش تغییر بدن و اون چیزایی که باید خودش اندکی تلاش کنه رو به حال خودش رها کرده... چرا که در جامعه ما بصورت غیر مستقیم هدف از زندگی رو برامون ازدواج و جفتگیری مشخص کردند... به همین خاطر هم درک درستی از رابطه برابر و پایاپای نداریم... برای بسیاری از خانمها سکس کالا و سرمایه محسوب میشه و آقایون هم برای دست یابی به خواسته شون دست به انواع تقلب میزنن و هزارجور دروغ سرهم میکنند.. این موضوع بنظر من صرفا بخاطر اینه که افراد بجای اتکا بر زندگی خود و ایستادن روی پای خود دنبال شخصی برای آویزان شدن میگردند.. بنظر من این موضوع خیلی فراجنسیتی تره... البته قبول دارم که دختران ایران بخاطر سرکوب و محدودیتهای فراوان خانوادگی و اجتماعی رفتارهای عجیبتر بیشتر بروز میدهند... اما بازهم در بین آقایان چنان اسطوره هایی میبینیم که زبان از وصف آنها قاصر است..

موافقم…در این تاپیک موضوع خانمها هستند اما معنیش مسلما این نیست که آقایون ایرانی اشکالات زیادی ندارن…من در تاپیک های مختلف سعی کردم که مشکلات مختلف فرهنگیمون رو بولد کنم…این دفعه نوبت خانمها بوده.

3 ❤️

2019-10-21 18:22:43 +0330 +0330
نقل از: نادیام زیادی ی طرفه بود 👌 ;)

دوست من تاپیک عنوانش خانمها هستن! ذاتا یکطرفه هست! اگر میگفتم خصوصیات اخلاقی بد ما ایرانیها و بعد همش از خانمها بد میگفتم اونوقت حق با شما بود...یه تاپیک دیگه میزنم راجع به خلقیات آقایون و اونجا با کمک شما خانمها خصوصیات منفی مردان ایرانی رو بررسی میکنیم! 😁

3 ❤️

2019-10-21 18:24:07 +0330 +0330
نقل از: m.reza71123 واقعا متاسفم برای خودم که توی ایران زندگی میکنم .. ترامب بیا اون بمب اتمی لعنتی بنداز راحتمون کن (dash)

حالا شما چرا به این مرحله رسیدی دوست عزیز! باید سعی کنیم اصلاح کنیم حالا چه زن چه مرد! راهش که بمب نیست.

1 ❤️

2019-10-21 19:20:47 +0330 +0330
نقل از: نادیام
نقل از: axm432
نقل از: نادیام زیادی ی طرفه بود 👌 ;)

دوست من تاپیک عنوانش خانمها هستن! ذاتا یکطرفه هست! اگر میگفتم خصوصیات اخلاقی بد ما ایرانیها و بعد همش از خانمها بد میگفتم اونوقت حق با شما بود…یه تاپیک دیگه میزنم راجع به خلقیات آقایون و اونجا با کمک شما خانمها خصوصیات منفی مردان ایرانی رو بررسی میکنیم! 😁

من کسیو نقد نمیکنم فقط چون چندین بار تاپیکو ویرایش زدین نمیتونم حرفامو بزنم مخصوصا ا وقتی نوشتین منظورتون همه نیستش ;)

من از همون اول در تایتل نوشته بودم “بعضی”. اینکه خانمها بهش توجه نکردن دیگه واقعا تقصیر من نیست!

0 ❤️

2019-10-21 19:40:00 +0330 +0330
نقل از: KamiKrKlft اینهایی که گفتی کم بیش در مورد زن ها صدق می کنه ... اما یک نکته نه خیلی ریز اینکه این داستان ها مختص زن ایرانی نیست و این روحیات کم و بیش جهان شمول (نه شمبول 😁) هست ...

راستش رو بخوای من با خانمهایی از ملیت های دیگه هم سر و کار داشتم ...و چیزی که متوجه شدم اینه که بعضی از این خصوصیات واقعا مختص زن شرقی/ایرانی هست....

1 ❤️

2019-10-21 19:41:54 +0330 +0330
نقل از: 1122focker تمام نکات و مسائلی که نوشتی، عین واقعیت هست، واسه خانمهایی که مخالفن (که دست بر قضا همشون میگن من که اینجوری نیستم واقعا) باید گفت: حقیقت تلخه، به جای لجبازی، یکم تغییر،،، جای دوری نمیره،

فقط برادر اگه فردا لاگ این نکردم بدونین که کار خواهران شهوانی بوده سریعااا به پلیس خبر بدین! 😁

3 ❤️

2019-10-21 19:56:25 +0330 +0330
نقل از: مشتاقشما فردا پس فرداس که سایت شهوانی هک بشه و یه صفحه ای بالا بیاد که سربازان گمنام زن عضو گردان فاطی کوماندوای زینبیون طی یه عملیات پیچیده و چند لایه و چند وجهی و استفاده از شگردهای پیشرفته اطلاعاتی و ضد جاسوسی تونستن با زبون خوش این axm432 رو توی تور اطلاعاتی بندازن و با بستن نخ دور سر کیرش به ایران بکشوننش و دستگیرش کنن ...... اقا بخودت رحم نمیکنی به جامعه شهوانیون رحم کن اخه

آقا من که دیگه جزو امواتم! شما همه سرنخ هایی که بهتون ختم میشه رو هر چه سریعتر نابود کنین! 😁

1 ❤️

2019-10-21 20:03:06 +0330 +0330
نقل از: jim_jefferies
نقل از: مشتاقشما فردا پس فرداس که سایت شهوانی هک بشه و یه صفحه ای بالا بیاد که سربازان گمنام زن عضو گردان فاطی کوماندوای زینبیون طی یه عملیات پیچیده و چند لایه و چند وجهی و استفاده از شگردهای پیشرفته اطلاعاتی و ضد جاسوسی تونستن با زبون خوش این axm432 رو توی تور اطلاعاتی بندازن و با بستن نخ دور سر کیرش به ایران بکشوننش و دستگیرش کنن ...... اقا بخودت رحم نمیکنی به جامعه شهوانیون رحم کن اخه

😁 😁 😁 😁 🙄 🙄 🙄 🙄
تصورش هم خنده دار بود… فرداس که این آرش جون رو مدلی خفت کنن



من هم ظاهرا بد نیست بپیچم… ظاهرا من هم زیاد اوضاعم خوب نیست 😁

انگار بدتون هم نیومده ها! آدم دوستاش رو اینجور مواقع… 😁

1 ❤️

2019-10-21 20:14:44 +0330 +0330
نقل از: jim_jefferies
نقل از: axm432
نقل از: jim_jefferies
نقل از: مشتاقشما فردا پس فرداس که سایت شهوانی هک بشه و یه صفحه ای بالا بیاد که سربازان گمنام زن عضو گردان فاطی کوماندوای زینبیون طی یه عملیات پیچیده و چند لایه و چند وجهی و استفاده از شگردهای پیشرفته اطلاعاتی و ضد جاسوسی تونستن با زبون خوش این axm432 رو توی تور اطلاعاتی بندازن و با بستن نخ دور سر کیرش به ایران بکشوننش و دستگیرش کنن ...... اقا بخودت رحم نمیکنی به جامعه شهوانیون رحم کن اخه

😁 😁 😁 😁 🙄 🙄 🙄 🙄
تصورش هم خنده دار بود… فرداس که این آرش جون رو مدلی خفت کنن



من هم ظاهرا بد نیست بپیچم… ظاهرا من هم زیاد اوضاعم خوب نیست 😁

انگار بدتون هم نیومده ها! آدم دوستاش رو اینجور مواقع… 😁

وقتی میخوری زمین… دوست معمولی میاد کمکت و دستت رو میگیره و بلندت میکنه… دوست صمیمی هم میاد کمکت و دستت رو میگیره و بلندت میکنه… البته بعد از نیم ساعت ولوشدن رو زمین و خندیدن بهت 🙄

بخصوص اگه 3 بار هم اینو بفرسته!

1 ❤️

2019-10-21 20:28:52 +0330 +0330
نقل از: jim_jefferies
نقل از: axm432
نقل از: jim_jefferies
نقل از: مشتاقشما فردا پس فرداس که سایت شهوانی هک بشه و یه صفحه ای بالا بیاد که سربازان گمنام زن عضو گردان فاطی کوماندوای زینبیون طی یه عملیات پیچیده و چند لایه و چند وجهی و استفاده از شگردهای پیشرفته اطلاعاتی و ضد جاسوسی تونستن با زبون خوش این axm432 رو توی تور اطلاعاتی بندازن و با بستن نخ دور سر کیرش به ایران بکشوننش و دستگیرش کنن ...... اقا بخودت رحم نمیکنی به جامعه شهوانیون رحم کن اخه

😁 😁 😁 😁 🙄 🙄 🙄 🙄
تصورش هم خنده دار بود… فرداس که این آرش جون رو مدلی خفت کنن



من هم ظاهرا بد نیست بپیچم… ظاهرا من هم زیاد اوضاعم خوب نیست 😁

انگار بدتون هم نیومده ها! آدم دوستاش رو اینجور مواقع… 😁

وقتی میخوری زمین… دوست معمولی میاد کمکت و دستت رو میگیره و بلندت میکنه… دوست صمیمی هم میاد کمکت و دستت رو میگیره و بلندت میکنه… البته بعد از نیم ساعت ولوشدن رو زمین و خندیدن بهت 😁 😁 😁

برادر هدف شما از این کار چیست؟ 😎

1 ❤️

2019-10-21 20:33:14 +0330 +0330
نقل از: دکتر.گوندور تاپئک حق کامنت نداره

داداش این کامنت رو دوجور میشه برداشت کرد شفاف سازی بفرمایید! 😁

1 ❤️

2019-10-21 20:37:26 +0330 +0330
نقل از: مشتاقشما اقا وضعیت زرد یعنی احتمال حمله دشمن میره سکوت عجیبی بر جبهه نسوان حاکمه انگاری صبح فردا حمله سراسری رو با رمز بسم الله القاسم الجبارین شروع کنن ما که رفتیم .... 😲

داداش جان فردا لاگ این نکردم به اینترپل خبر بده! 😁

1 ❤️

2019-10-21 20:42:08 +0330 +0330
نقل از: دکتر.گوندور من و دختر خانمی برا ازدواج داشتیم باهم اشنا میشدیم.. هردو ما شاغل بیمارستانی بودییم..یه بار نظرمو راجبه مخارج خونه پرسید و منم گفتم مرد و زن ک هردو شاغلند هردو هم در مخارج سهیم هستند..اینجا خانوم بش برخورد و گفت من هزارتا خواسگار رد کردم که حتی بم گفتن تو باس بمونی خونه و من خودم فقط کار مکنم حالا تو میگی من باس پولمو بیارم برا تو؟اما خانوم فکرش ب اونجا نرسیده بود ک اون مردی ک مگه تو فقد باس بمونی خونه نگاه ابززاری داره ب ززن

من فک مکنم ۹۰ درصد خانما اییران همینجور فک مکنن…البته ازز نظر من زن موظف نیس کار کنه…اما خودم ترجییح مدم خانمم شاغل باشه نه برا پول بلکه چون شغل ششخصیت رو کاملتر میکنه…اما خانمیی ک میره کا مکنه حتما موظفه درامدشو با خانواده تقسیم کنه برا بهتر کردن زندگی بچه ها و خودش و مردش…همونجو ک در روز ساعات زیادی تو محییط کاره و ایین سااعات از بچخ و شوهرش دوره و نمتونه این وقتو با خانواده تقسسیم کنه

حرفیست منطقی! ببینین ما از نظر حضور خانمها در محیط کار خیلی وقت هست که از حالت سنتی خارج شدیم اما “تفکراتمون” متاسفانه هنوز سنتی هستند و هنوز به خرجی گرفتن…فکر میکنیم!

2 ❤️

2019-10-22 01:30:01 +0330 +0330
نقل از: هیچکاک
نقل از: shahrzad_R چه انسان شریفی کاری به جنسیت اون فرد ندارم شما دارین بخاطر ویژگی ظاهری یه نفر تحقیرش میکنین لوچ بودن یه مشکل جسمیه شما دارین اون فرد پایین تر از خودتون میبینین فقط بخاطراینکه یه مشکل جسمی داره پس حتما همچین طرز فکری درمورد افراد نابینا یا نا شنوا دارین درحالی که تو قرن 21 این مشکلات پذیرفته شده ان شما نپذیرفتن عجیبه کم سواد یا بیسواد بودن چیزیه که شما به خودتون اجازه میدین بخاطرش یه انسان مسخره کنین؟ چیزی که مهمه عقل و شعوره نه سواد تو مملکته ما همه با سوادن ولی اوضاع رو نگاه بندازین کند ذهن بودن راستش بیشتر عجیبه اگه منظورتون افرادی با بیماری مثل سندرم داونن که شما بهشون میگین کند ذهن که هیچی اصلا جای حرف نمیزارین ولی اگه از لحاظ فهم و درک میگین شما نمیتونین قضاوت کنین این خانوم خدمتکار خونتون بوده مگه چقد صحبت کردین یا تبادل نظر کردین که فهمیدین کند ذهن هست یا نه بدترین چیز اینکه شما شغل خدمتکار بودن مسخره کردین همه باید پشت میز بشینن؟ یا خوب بود این خانوم بجای کار کردن دزدی یا هر کار اشتباه دیگه ای میکرد؟

خواستم چیزی بگم که دیدگاه شمارو دیدم و به راستی حق مطلب رو ادا کردید
متشکرم??
در مورد کاربری که این تاپیک رو ایجاد کرده ذهنیت دیگه ای داشتم
اما خب خراب شد متاسفانه

دوست من, شما باید توجه کنید که فرق هست بین احترام گذاشتن به یک فرد و انتخاب او به عنوان پارتنر/شریک زندگی! شما ممکنه به همه آدمها احترام بذارین اما مسلما “همه” اونها رو به عنوان شریک زندگی انتخاب نمیکنین/ مناسب نمیدونین!

یک مثال: فرض کنید که شما میخواین شرکتی راه بندازین و دنبال شریک میگردین. فردی سراغ شما میاد که نه پولی داره نه تخصصی داره نه تحصیلاتی داره نه روابط اجتماعی خوبی داره نه حتی خوب میتونه فکر کنه! آیا شما با ایشون شریک میشین؟ آیا اینکه شما انتخاب میکنین که با ایشون شریک نشین شما رو تبدیل میکنه به یک کسی که “دیگران رو پایین تر از خودش میبینه”, “اونها رو قضاوت میکنه” …؟ یا صرفا شما متوجه شدین که این فرد “شریک مناسبی” برای شما نیست؟

آیا علت اینکه شما او رو به عنوان “شریک” انتخاب نکردین اینه که به او “احترام” نمیذارین ؟ سعی کنیم مسائل رو با هم مخلوط نکنیم.

نکته دیگه اینکه این موضوعی خیلی فرعی در یک بحث خیلی مهمتر هست. لطفا بپردازیم به اصل مطلب.

0 ❤️

2019-10-22 01:36:39 +0330 +0330
نقل از: مشتاقشما اقا وضعیت زرد یعنی احتمال حمله دشمن میره سکوت عجیبی بر جبهه نسوان حاکمه انگاری صبح فردا حمله سراسری رو با رمز بسم الله القاسم الجبارین شروع کنن ما که رفتیم .... 😲

فردا صبح توپخانه خواهران آتش پر حجم خودش را بر جبهه خودی خواهد بارید! برادرا خوبی/بدی دیدین حلال کنین! 😁

0 ❤️

2019-10-22 04:14:14 +0330 +0330

برادران و خواهران عزیز! من یک شب دیگه زنده موندم! میتونیم تاپیک رو ادامه بدیم! 😁

0 ❤️

2019-10-22 06:57:03 +0330 +0330
نقل از: نادیام
نقل از: axm432
نقل از: نادیام زیادی ی طرفه بود 👌 ;)

دوست من تاپیک عنوانش خانمها هستن! ذاتا یکطرفه هست! اگر میگفتم خصوصیات اخلاقی بد ما ایرانیها و بعد همش از خانمها بد میگفتم اونوقت حق با شما بود…یه تاپیک دیگه میزنم راجع به خلقیات آقایون و اونجا با کمک شما خانمها خصوصیات منفی مردان ایرانی رو بررسی میکنیم! 😁

من کسیو نقد نمیکنم فقط چون چندین بار تاپیکو ویرایش زدین نمیتونم حرفامو بزنم مخصوصا ا وقتی نوشتین منظورتون همه نیستش ;)

تاپیک مربوط به آقایون هم تاسیس شد! بازدید بفرمایی! 😁

0 ❤️










‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «