خودکیرخوری

1399/02/21

خودکیرخوری (Autofellatio)

from Wikipedia
the free encyclopedia

خودکیرخوری (Autofellatio) به تحریک دهانی کیر یک فرد توسط خودش گفته می‌شود که یک نوع خودارضایی در نظر گرفته شده است. تنها عده‌ی معدودی از مردان از نظر فیزیکی قابلیت انجام این کار را دارند.


تاریخچه
———
‘David Lorton’ که یک باستان‌شناس است می‌گوید مدارک و نوشته‌های باستانی‌ای وجود دارد که نشان می‌دهد در مصر باستان هم در بین خدایان و هم پیروان آنان (که مراسمات مذهبی خاصی را اجرا می‌کنند) این عمل جنسی انجام می‌شده است. در صفحات ۲۰ تا ۲۴ پاپیروس Bremner-Rhind که بخشی از کتاب “سرنگونی آپوفیس” است یک شعر نوشته شده که در آن درمورد این که خدای خورشید (Ra) چطور خدای Shu و الهه‌ی Tefnut را از طریق خوردن آلت خودش و تف کردن منی‌اش روی زمین خلق کرد توضیح می‌دهد. در نوشته‌های باستانی مصر این عمل معمولاً توسط خدای Atum انجام می‌شود و جالب این که اکثر نوشته‌ها به خوردن آلت یا تف کردن منی روی زمین به صورت جداگانه اشاره می‌کنند و هیچ اشاره‌ای به انجام همزمان این دو وجود ندارد.


‘Michel Foucault’ باور دارد که با استناد به نوشته‌های باستانی Artemidorus عمل «قرار دادن آلت فرد در دهان خودش» یکی از سه روش برای “ایجاد رابطه با خود شخص” است. Artemidorus باور داشت تعبیر رویاهایی که چنین عمل غیرعادی در آن اتفاق می‌افتند مرگ فرزند، مرگ معشوقه یا فقر شدید بوده است.


جنبه‌های فیزیکی
———
مردان کمی هستند که هم انعطاف‌پذیری کافی و هم طول آلت تناسلی مناسبی داشته باشند که بتوانند بدون آسیب دیدن به جلو خم شوند. با این حال می‌توان در پوزیشن‌هایی که جاذبه به کمک‌ می‌آید انعطلف‌پذیری بیشتری داشت. انجام ورزش‌هایی مانند ژیمناستیک، contortion یا یوگا هم خیلی می‌تواند مفید باشد.

بررسی‌های بیولوژیست‌های آمریکایی ‘Craig Bartle’ و ‘Alfred Charles Kinsey’ نشان می‌دهد کمتر از ۱٪ مردان می‌توانند کیر خودشان را ساک بزنند و از این تعداد معدود هم فقط افرادی کمی هستند که می‌توانند این کار را به نحو کامل انجام دهند و به انزال برسند. در گذشته خودکیرخوری از دیدگاه علوم رفتاری یک نوع مشکل درنظر گرفته می‌شد در صورتی که امروزه فقط یک نوع عمل جنسی در نظر گرفته می‌شود.


اشارات در فرهنگ
———
خودکیرخوری جایگاه خیلی خاصی در پورنوگرافی دارد. با این که تعداد کمی فیلم پورن در این زمینه ساخته شده ولی بعضی از پورن استارها هستند که مهارت خاصی در انجام این کار دارند، یکی از مطرح‌ترین آنها ‘Ron Jeremy’ بود که بیشتر در دهه‌ی 1970 فعالیت داشت.

بازیگرهای دیگری مثل Scott O’Hara, Cole Youngblood, Steve Holmes ,Ricky Martinez هم خودکیرخوری را در بعضی از فیلم‌هایشان انجام داده‌اند.

در رمان “The Hand-Reared Boy” نوشته‌ی Brian W. Aldiss او داستان گروهی از پسرها را در یک دبیرستان شبانه‌روزی روایت می‌کند. در بخشی از کتاب او خودکیرخوری یکی از پسرها که کیر بزرگی دارد را توصیف می‌کند.
کمدین ‘Bill Hicks’ در یکی از جوک‌هایش در این باره می‌گوید: «زن از همسرش پرسید آیا اینکار را امتحان کردی؟ و او هم گفت آره، تقریباً کمرم شکست!»

‘Kevin smith’ هم در دیالوگی در فیلم (Clerks (1970 می‌گوید: «گردنش را موقع خوردن کیرش شکست».

‘Larry David’ در فیلم (Sour Grapes (1998 به طور مکرر به خودکیرخوری اشاره می‌کند و حتی تابلویی از بازیگر اصلی فیلم که در حال خوردن کیرش است در بعضی از صحنه‌ها وجود دارد.

در فصل 26 سریال کمدی Snl هم ‘Will Ferrell’ نقش مردی را بازی می‌کند که به کلاس یوگا می‌رود تا بتواند کیر خودش را ساک بزند، این شخصیت برای سه فصل در Snl حضور داشت.

در فیلم “Scary Movie 2” پروفسور ‘هارتمن’ بعد از این که پیشنهاد Theo برای ساک زدن کیرش و وسوسه کردن او با هدف گرفتن کلیدهایش را رد کرد، شروع کرد به خوردن کیر خودش! البته در آخر او با تلفن بیهوشش کرد و کلیدهایش را دزدید.

یکی دیگر از این فیلم ها (Shortbus (2006 است که در آن Paul Dawson در حالی که کیر خودش را ساک می‌زند از خودش فیلم می‌گیرد، این صحنه مثل دیگر صحنه‌های سکسی این فیلم واقعی بود و خود بازیگرها آن را انجام می‌دادند.


در سال 1993 ‘Kiki Smith’ مجسمه‌ی مردی که در حال خوردن کیر خودش است را با اسم “مادر/فرزند” در گالری اش به نمایش درآورد.

شاید این نوع عمل جنسی نوعی توهین به مردانگی افراد در نظر گرفته شود به این منظور که خود مرد آنقدر مغرور است که خودش این کار را انجام می‌دهد یا آنقدر بی‌لیاقت و ناتوان است که نمی‌تواند کس دیگری این کار را برایش انجام دهد. اگر یادتان باشد ‘Anthony Scaramucci’ که مدیر ارتباطات سابق کاخ سفید “دونالد ترامپ” بود به این موضوع اشاره کرده بود و در یکی از مصاحبه‌هایش گفته بود «من ‘Steve Bannon’ نیستم و سعی نمی‌کنم کیر خودمو ساک بزنم!»


منبع:

en.wikipedia.org/wiki/Autofellatio

36649 👀
1 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «