داستان سکسی ٧ زن پس از جدایی

1398/02/29

٧ زن داستان سکسی که بعد از جدایی داشتند را در میان می‌گذارند

«یکی از آنها شامل سکس در قطار است...»

by GIGI ENGLE Dec 5, 2018

آیا شما هم بعد از این که رابطه‌ی‌تان به هم می‌خورد ناگهان میل جنسی‌تان از کنترل خارج می‌شود یا فقط من اینطوری‌ام؟

جمله‌ای هست که می‌گوید:

«اگر می‌خواهی کسی را فراموش کنی برو زیر یک کس جدید.»
نمی‌گویم که این کار ایده‌ی خوبی‌ست ولی حداقل حس خوبی می‌دهد. می‌توانید به حرف زنانی که در این جستار آورده شده توجه نمائید.

١) با کسی که ١٠ سال از خودم جوان‌تر بود سکس داشتم
بهترین تجربه‌ی سکس من بعد از جدایی زمانی بود که بعد از طلاقم در سن ٣٣‌سالگی با یک پسر ٢٣ساله سکس داشتم. هر فانتزی‌ای که می‌خواستم تجربه کنم را با او انجام دادم. او سکسی و بانمک بود و دقیقاً همان چیزی بود که نیاز داشتم تا به خودم یادآوری کنم که من فقط یک همسر و مادر نیستم و خودم هم خواسته‌هایی دارم.
لیزا ٣٣‌ساله

٢) تا یک ساعت داشت کصم را می‌خورد
دوست پسر دوران دانشگاهم با من بهم زد چون به قول خودش آماده‌ی مسئولیت و تعهد نبود، با این که او اول آمد سراغ من و بعد از سومین قرارمان من را به مادرش معرفی کرد! بعد از این که با هم بهم زدیم و به محض این که از در خارج شدم یکی از پسرهایی که از قبل می‌شناختم بهم پیام داد و کمتر از یک ساعت بعدش با هم سکس داشتیم و تا یک ساعت داشت کصم را می‌خورد، بر عکس دوست پسرم که اصلاً از این کار خوشش نمی‌آمد… عوضی!
جالب این که صبح روز بعدش دوست پسرم به آپارتمانم آمد و التماس می‌کرد تا برگردیم پیش هم، البته من هم ردش کردم رفت!
نینا ٢۴ساله

٣) با همکار جدیدم سکس داشتم
بعد از این که به یک شهر جدید برای یک شروع تازه مهاجرت کردم با سرپرست کار جدیدم که چند هفته‌ای بود با هم لاس می‌زدیم سر قرار رفتم و بعد از غذا هنوز سوار ماشین نشده بودیم که شروع کردیم به بوسیدن یکدیگر. پدرم توی آپارتمانم بود چون برای اسباب‌کشی آماده بود کمکم پس مجبور شدم یواشکی او را بیارمش توی اتاقم و هنوز نرسیده به تخت شروع کردم به ساک زدن کیرش، این سکس بهم کمک کرد تا بفهمم دوست پسر قبلیم چقدر در سکس افتضاح بوده و همین موضوع بهم کمک کرد تا راحت‌تر فراموشش کنم.
کِلی ٣٨ساله

۴) توی قطار مسیر خانه‌ام سکس داشتم
من با کسی که در دبیرستان عاشقش بودم درست چند روز بعد از طلاقم سکس داشتم. من و او داشتیم با یک قطار به شهری که هر دو در آن بزرگ شده بودیم برمی‌گشتیم و درنهایت در کوپه‌ی قطار Amtrak باهم سکس داشتیم، راستش را بخواهید این سکس باعث شد تا یکم فتیش قطار پیدا کنم!
استفانی ٣٩ساله

۵) به معنای واقعی کلمه کل شب را سکس داشتیم
بعد از این که از یک رابطه‌ی مخرب بیرون آمدم یکی از همکارانم را به شام دعوت کردم چون همیشه با هم شوخی می‌کردیم و با هم لاس می‌زدیم. بعد از چند لیوان شراب بهش گفتم که مجردم و درنهایت هم سر از رختخوابش درآوردم و تا طلوع آفتاب با هم سکس داشتیم. هیچوقت حس رهایی‌ای که بعد از این سکس داشتم و تصویر چشمانش را موقعی که کصم را می‌خورد و نگاهم می‌کرد را فراموش نخواهم کرد.
استر ٢٩ساله

۶) همه چیز در سالن سینما اتفاق افتاد
وقتی ۴۵سالم بود با یک پسر خوشتیپ ٢٩ساله سکس داشتم. برای اولین قرارمان به سینما رفتیم و داخل سالن من را به ارگاسم رساند! قبل از این که از هم جدا بشیم چندین بار با هم بیرون رفتیم. ولی هنوز هم با هم دوست هستیم.
پرویدنس ۵١ساله

٧) بهترین سکس زندگی‌ام را داشتم
بعد از این که از یک رابطه‌ی طولانی مدت بیرون آمدم خیلی مطمئن نبودم که قرار است چه کار کنم و خیلی هم حس و حال سکس نداشتم. اما بعد از مدتی با یکی از پسرهایی که از قبل می‌شناختم تماس گرفتم و قرار سکس گذاشتم. من بهترین سکس زندگی‌ام را با او تجربه کردم، او پیشنهاد داد چند وقت یک بار این کار را انجام دهیم ولی قبول نکردم چون فقط همان یک سکس کافی بود تا بفهمم کسی هم برای من پیدا خواهد شد.
جولی ٢٨ساله

[همچنین میتوانید تجربیات حشرانگیز خودت پس از جدایی از روابط بلن‌مدت را نیز با شهوانیون در اینجا به اشتراک بذارید.]


منبع:

menshealth.com/sex-women/a25412956/rebound-hookup-stories

8 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2019-05-19 13:35:04 +0430 +0430
نقل از: hoottboyy. منم بعد جدایی از اولین دوست دخترم با یه زن 15سال از خودم بزرگتر سکس داشتم که هیچ وقت یادم نمی ره تقریبا ده ساعت سکس کردیم فقط برای آب و غذا خوردن از رخت خواب بیرون اومدیم (dash) یکی از لذت بخش ترین تجربه هایی بود که داشتم.

حاجی فاک ماشینو اگه ۱۰ ساعت روشن کنی موتور می‌سوزونه

1 ❤️

2019-05-20 01:01:19 +0430 +0430

تاپیک جذاب و جالبی بود

0 ❤️

2019-05-20 13:51:06 +0430 +0430

چرا اون موقع که ما بخاطر جدایی سراغ سیگار و شبگردی میرفتیم کسی نبود ازین تایپیکا بزاره
تا مدتها به همه زنان دنیا حس بدی داشتم…

0 ❤️



تاپیک‌های داغ





‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «