در زندگی حرف هایی هست که سر در مقابل ابتذال گفتن فرود نمی اورند.(از کتاب هبوط در کویر)

1393/01/15

چند روزه قبل تویه تایپک دینی هم گفتم مساله من از اومدن به شهوانی با فیس بوک و توییتر فرق داره.اینجا پس تمام این حرف ها در حقیقت دنبال یک جور جولان گاه برا مستر هایده درونیم میگردم…
جایی که راحت بشه در باره سکس و پورن بدون سانسور حرف زد و البته شنید؛حرف های اجتمایی فرهنگی سیاسی و حتی مذهبی…
هیچ وقت قصد تایپک زدن نداشتم و اصلا برای خودم انقدی بار نمی دیدم که بخوام برا بقیه دانش رنده کنم…
اما یه چیزی تو سایت هست که ازارم میده و دقیقا این تنها نقطه تاریک این گروهه.(بحث دینی…
چرا ؟!
چون متاسفانه میبینم که خیلیا که مثل خود من با این سیستم و با این حکو.مت مشکل دارند؛ از وضعیت اقتصاد و فرهنگ و سیاست مملکت ناراضی هستند؛از اینکه با کوچک ترین انتقادی حتی به نتیجه یک انتخابات کذایی میان و انگ و برچسب جاسوسی وطن فروشی ضدیت با خدا به جوونایی میزنن که با عشق و افتخار فراوان من رضا هم یک جز کوچیک ماجرام…
میبینم دنبال اینن هرچیزه ساده و زمینی رو ماورایی و لاهوتی جلوه بده و انتقاد و مخالفت با یک ادم رو که اسمشم نمی برم مثل مخالفت با خود خدا جلوه میدن عصبانی ام…

اما این یه روی سکه است روی دیگه این ماجرا دوستانی هستند که تو سایت فعالند و از اون طرف پشت بوم افتادند و بر عکس این حکومت که میخواد در و دیوار رو مقدس جلوه بده اینا برای هیچ چیز ارزش قایل نیستند…
تایپک میزنند و به (محمد و (فاطمه توهین میکنند بدتر از همه به این کار و به توهین به مقدسات بقیه افتخارم میکنند !!
۳۵ سال وچند ماهی میشه که دارم روی این کره خاکی زندگی میکنم با هر قوم و قبیله ای نشسته ام و از هر ایین و مسلکی خوندم از عارف و چله نشین و درویش بگیر تا سکولار و لاییک یا حتی اتییست و اگوستیک …
این چند سال اخر بیشتر از اشو؛ کیریشنا مورتی ؛ وین دایر و دکتر سروش خوندم .یه چیزو تا انجای زندگیم خوب فهمیدم کسی که به (محمد و (فاطمه احترام نذاره به ( موسی و ( عیسی و ( زرتشت هم نخواهد گذاشت…
کسی که با لگد کوب کردن و انگ جنسی زدن به یک امام لذت میبره برای ( بودا و ( دالایی لاما و (کنفوسیییوس و ( مادر ترزا و ( مارتین لوتر کینگ هم ارزش و احترامی قاییل نیست و در کل هیچ چیز معنوی و مقدسی حتی سوای وذهب در زندگیش نیست.
مولانا میگه (باده عام از برون باده عارف از درون/بوی دهان بیان کند تو به دهان بیان مکن
من از بیان این حرفا کمی شرمگینم و امیدوارم صحبتم بوی منم منم نده که تهه تهش (من نه منم … و این تایپک بیشتر یه درد و دله و واگویه .
به دوستانی که هیچ چیز مقدس و ماورایی تو زندگیشون نیست و از لجن مال کردن ارزش های دیگران لذت میبرند میگم : به کجا رسیدیت و چه نفع و حظی بردیت که پیروان ( عیسی ( محمد ( موسی و ( زرتشت نبردند؟ بدون فحاشی و پرخاش بگید شاید ماهم دست از این سبک فکر و رفتار برداشتیم!

1792 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2014-04-04 03:57:02 +0430 +0430

اینجا بحث های جالبی داریم …
اکثرأ تندرو هستند…
وقتی پست ها ی مباحث رو میخونی میفهمی هیچ کدوم از طرفین بار علمی زیادی نداره و هر دوطرف یا شروع کردن به حرفهای بی سر و ته زدن یا شروع کردن به کپی پیست از سایر سایت ها که در نهایت به فحاشی و توهین کشیده میشه!
بحث کردن فرهنگ داره ! آداب داره !
و اینجا زیاد نیستن کسایی که فرهنگ صحیح بحث کردن رو بلد باشن !
پس شرکت کردن در چنین بحث هایی نتیجه ای نداره !

0 ❤️

2014-04-04 04:30:02 +0430 +0430

آتی خانوم مرسی که اومدی
ترجیحا بحثای این شکلیو تو گروپای خصوصی دنبال میکنم ، اما دیگه نگفته ها داشت آزارم میداد…

0 ❤️

2014-04-04 05:03:37 +0430 +0430

اول اینو بگم که نام کربریت جزو سه کا اکتر مورد علاقه من تو سینما هست.
دوما ازت ممنون که جانا سخن از زبان ما میگویی.
ولی متاسفانه نرود میخ آهنین در سنگ
اینجا یه عادت شده اینجور بحث ها که کاریشونم نمیشه کرد.
پیشنهاد میکنم ندیده بگیری. چون دیدن و خوندن اینجور بحث ها که در واقع باید گفت جدل ها جز ناراحتی از بی سوادی و بی فرهنگی بعضی از هم وطنانمون حاصل دیگه ای نداره.
موفق و شاد کام باشی

0 ❤️

2014-04-04 06:10:37 +0430 +0430

درووود ‏ali black‏
خودمم با این استیو استیفلر و امریکن پای خیلی کیف میکنم و بعضی قسمتاشو 3،4 بار دیدم و هر دفعه کلی خندیدم.
قصه تایپکم اینطوری شد که دیشب رفتم یه تایپک که عنوانش مقایسه ایران و فرنگستون بود اما محتواش بدو بیرا… یه نظر دادیم شروع کردن به توهین که تو برو به مسجدت برس ساندیس خور و ازین حرفا ! از دیشب تاحالا هرچی فکر میکنم که به جز مجلس ختمای دوست و فامیل کی مسجد رفتم دیدم قد یه عمر و سالهاست که البته باعث افتخار و مایه مباهات نیست اما متأسفانه حقیقت داره.
در مورد ساندیس خوری ام خدا رو شکر میکنم که هیچ سر پرونده ام به این قماش نمیخوره و منم قد بقیه ملت ازینا بیزارم.

0 ❤️

2014-04-04 06:46:36 +0430 +0430

من به عنوان یکی از کسانی که تاپیک دینی داره این اجازه رو به خودم دادم که تو تاپیکتون پست بذارم.
با اینکه تا حالا برخورد مستقیمیی با هم نداشتیم ولی همیشه به عنوان کاربری تحصیل کرده و با شخصیت برام قابل احترام بودین که با دیدن این تاپیکتون بهم ثابت شد که حدسم اشتباه نبوده.
کاری به کاربرهای دیگه ندارم و تمام صحبتی که میکنم در دفاع از خودمه.
یه زمانی اصلا فکرشو نمیکردم بخوام تو سایتی تاپیکی بزنم ولی اتفاق افتاد و با یه ذره دقت میشه فهمید که اولین تاپیکم رو دو سال و خورده ای بعد از عضویتم زدم و به عقیده خودم اگه بتونم حتی 4_3 نفر رو متوجه این بکنم که شاخ و برگ دادن به ادیان به خاطر منفعت طلبی یه عده مفتخوره و بهتره به جای اسیر شدن تو اسلامیت هدفشون انسانیت باشه تا مورد پسند خالق و بندگانش باشن دین خودم رو ادا کردم.
در مقابل اینها خودم مخالف 100% توهین و فحاشیم و تو تاپیک خودم هم نهایت سعیم این بوده که بدون اهانت بصورت مستند و با ذکر منابع مورد تایید دین اسلام رو که تاثیر مستقیم تو زندگیم داره نقد کنم.
فقط در مورد احترام نذاشتن به افرادی مانند مادر ترزا، لوترکینگ، … هم عرض کنم اگه احیانا منظورتون به من هم بوده باشه نهایت بی انصافیه، چون هر کسی که در راه تعالی واقعی انسان قدمی برداشته باشه همیشه برای من قابل احترامه.

دستم بوی گل میداد، مرا به جرم چیدن گل محکوم کردن …
اما کسی فکر نکرد شاید گلی کاشته باشم.

چگوارا
ببخشید اگه مطلبم طولانی شد

0 ❤️

2014-04-04 07:35:14 +0430 +0430

سلام ‏bahram_hot20
خوش اومدی و به قول کردها "بنی چأو
دیشب پش بند کامنت من یکی فلکه وا کرد و شروع کرد فحاشی … چیزی نگفتم چو طرف اسم نبرد و ناراحات شدم که بنظرم هرکس دیگه ی بود بش بر می خورد .
درهر حال خوشحال شدم سرزدی و انقدام که گفتی یا ممکنه از حرفام بر بیا چز فهم نیستم و اینو دلی و خیلی صادقانه میگم.

0 ❤️

2014-04-04 09:23:43 +0430 +0430

ای خدا از دهنت بشنوه!

0 ❤️

2014-04-04 23:12:35 +0430 +0430

سلام آتشک
تشکر از توجه ات

0 ❤️

2014-04-05 00:12:58 +0430 +0430

یکی از فامیلای نزدیکم عضو سایته و خیلی ام فعال پر طرفدار .که البته فکر نکنم کاربریمو بشناسه و منم کنترلش نمیکنم و بیشتر تصادفی با نوشته هاش برخورد میکنم.
‏6،‏7‎ سال قبل پش بند هم چندتا بد اورد و تو دو سه تا حادثه چندتا از عزیزانشو که عزیز منم بودن از دست داد اما اون هم نسبت نزدیکتری داشت و هم وابستگی عاطفیش خیلی بیشتر بود خلاصه اش اینکه بعد اون "سالهای وبایی دیگه شمشیرشو واسه اعتقادت قبلی و خود خودا از رو بست و شروع کرد به بد و بیرا گویی …
خود منم خیلی سال قبل یکی از عزیزانمو از دست دادم و تا سالها پیدا و پنهان، خوداگاه و ناخوداگاه از چشم خدا میدیدم .
تو "پدر خوانده1 " براندو یا همون ویتو کورلئونه یه جمله رو به دشمناش و معمولا قبل کشتنشون میگفت : که مسأله شخصی نیست و کاره !
حالا تجربه زندگی شخصیم اینو میگه که شاید بد نباشه به جا تو هین به"سنت کلاوس و سنت پطروس، "گاندی و بودا یا " محمد و علی بگردیم ببینیم نکنه پشت این نقدای غیر منصفانه و تهمتا یه "مسأله شخصی و یه رنجش پنهان داریم
امروز و اینجای زندگیم اینجور فکر میکنم و باورم اینه

0 ❤️

2014-04-05 01:43:11 +0430 +0430

سلام دوست عزیز خسته نباشی.
با بعضی از حرفهات موافقم و با بعضی مخالف.
من خودم کلا با توهین و بی احترامی و فحاشی مخالفم و توی هر تاپیکی هم که پست گذاشتم تمام سعی خودم رو کردم که به کسی توهین و یا بی احترامی نشه. چه تاپیکهای خودم و چه تاپیکهای دیگران و حتی توی تاپیکی که ببینم کسی بهم احترام نمیزاره نظر نمیدم. مثل همین تاپیک(واجب است بر هر مسلمانی که این تایپیک را بالا بیاورد) که وقتی با صاحب تاپیک بحث میکردم ایشون فقط حرف خودش رو میزد و حتی به خودش زحمت نمیداد در مورد نوشته های من تحقیق کنه و هر چیزی که توی فکرش بود رو درست میدونست. منم ازش معذرت خواهی کردم و دیگه توی تاپیکش پست نزاشتم.
اما مقدسات…؟
به نظر من مقدسات ساخته ذهن بشره و ما چیزی به عنوان مقدس نداریم!
علی و محمد و عیسی و موسی و حسن و حسین و… شاید آدمهای خوبی بوده باشند ولی مقدس نبودن و انسانها در طول زمان این تقدس رو به اونها القا کردن.
من هر حرفی که زدم چه در نقد دین و چه در نقد شخصیت های مقدس !!! با سند و مدرک گفتم و از خودم حرفی نزدم و فقط در مورد خدا نظر خودم رو گفتم . و این هم مربوط میشه به برداشت هر کسی از خدا که چطور خدا رو توی ذهنش پرورش میده و باهاش زندگی میکنه.
توی تاپیکهایی هم که تا حالا ایجاد کردم هر نقدی که انجام دادم با سند و مدرک بوده.
http://shahvani.com/content/خرافه-های-خنده-دار-و-عجیب-اسلام-به-نقل-از-منابع-معتبر-اسلامی-و-شیعه
این یکی از تاپیکهای منه میتونی بخونی و نظرت رو بگی.

0 ❤️

2014-04-05 05:41:10 +0430 +0430

سلام پسر ایران خوش اومدی
اول اینکه با امضات کاملا موافقم
دوم اینکه بنظرم تهش مهم نیست آدم چه طرز فکری داشته باشه، مهم اینه اهل فکر باشه و دیدگاه داشته باشه.
سوم حرفات بوی کتاب "انسان و سمبولهایش از “ک.گ.یونگ رو می داد که نویسنده اش بدون اینکه معنویت رو زیر سؤال ببره دریچه ذهن رو برای رد شدن از خرافات ادیان و بقول خودش” کهن الگو ها باز میکنه
نمادها یا کهن الگو های که فراوان در دین"عیسی "موسی"محمد و حتی "زرتشت دیده میشه ، مثل نشان فر وهر که در مصر یه نماد مذهبی بود و به بابل رفت و کمی تغیر کرد و از اونجا به پارسه اومد و شد یه سمبل مذهبی در حالی که نه اصالت زرتشتی داره و نه آریایی !
دین یه آدم لازم نیست یه دین رسمی و لوگو دار و "ثبت شرکتها !! شده باشه . نقل به اون پیج قشنگ فیس بوک "دین من انسانیت است.
خود انسان بودن بزرگترین و والاترین شیوه دینداریه و دینداری بدون انسانیت یه جور فاجعه اس و میشه خارکسگی شرعی .

0 ❤️

2024-02-21 00:56:28 +0330 +0330

همه رفتن

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «