درباره تالارهای موضوعی

1390/07/20

کاربران گرامی

برای تشویق کاربران خلاق و پرمایه، شهوانی می کوشد بیش از پیش از کاربران VIP حمایت کند که با ایجاد و اداره ی تالارهای موضوعی به غنای محتوای شهوانی کمک می کنند . یک تالار موضوعی تالاری است که برای همگان قابل استفاده است پست های آن کهنه نمی شود (بر خلاف تالارهای گپ های دوستانه، خوش و بش های روزمره، جشن تولد و …)

مدیر یک تالار موضوعی می تواند از بقیه انتظار داشته باشد که چارچوب تعیین شده موضوع تالار را رعایت کنند و از حاشیه سازی و هرزنگاری در تالارش بپرهیزند. در صورت تخلف کاربران، مدیر تالار می تواند بدون پرداختن به حاشیه با ذکر شماره پست ها در پیام خصوصی از ادمین سایت درخواست کند که پست های اسپم حذف شوند. بسته به اینکه وقت برای نظافت تالارها داشته باشیم این درخواست ها بررسی و در صورت موجه بودن اجرا خواهند شد.

کاربرانی که چارچوب تالارهای موضوعی را رعایت نکنند اسپمر محسوب می شوند. یک کاربر اسپمر نمی تواند انتظار VIP شدن داشته باشد و اصرار در هرزنگاری می تواند به بلوکه شدن او منجر شود.

839 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2011-10-11 14:52:00 +0330 +0330

[quote=feri151]یه جورائی خوشحالم که هر روز چهارچوبها شناخته تر و به قولی جامع و مانع میشند .
یه جورائی یاد کتاب جرج اورول میفتم قلعه حیوانات
روز اول اونا هفت فرمان روی دیوار نوشته بودن و در آخر کتاب:
فقط یه فرمان باقی مونده بود:
همه با هم برابرند ولی بعضی برابرترند.
ادمین عزیز کاربرایی که میان و به سلاح توهین و بطور اخص حمله های کورکورانه و بی هدف و منطق فعالیت میکنن خواه و ناخواه طی یه مدت کوتاه از طرف سایر کاربران اسپم میشن این منطق یه زندگیه اجتماعی در هر جاست. جو گزارش دهی و اعمال نظر قطعی از سوی ادمین اینجا رو به چهارچوبهای دنیای واقعی خیلی نزدیک میکنه و از طراوت اینجا کم میکنه.
با این حال قصد تعیین تکلیف برای شما نبود ابراز عقیده بود در تالاری که امکان نظر دادن در اون وجود داشت. که به قولی صلاح مملکت خویش خسروان دانند.[/quote]

قوانین شهوانی برای اجرا شدن نوشته شده اند. در این قوانین ذکر شده که توهین به سایرین ممنوع است و اسپم کردن ممنوع است. همه کاربران موقع ثبت نام این قوانین را پذیرفته اند.

شهوانی هیچ علاقه ای به پلیس بازی و سانسورچی گری ندارد (وقت این کارها را هم نداریم) . ایده آل شهوانی این است که همه بتوانند در چارچوب قوانین سایت از حداکثر آزادی برخوردار باشند و در جایگاه برابر از یک محیط آزاد و باطراوت لذت ببرند طوری که حضور ادمین در سایت اصلا احساس نشود.

با این حال، متاسفانه همه باملاحظه نیستند و قوانین سایت هم اجازه نمی دهد که به بهانه حفظ «طراوت» اجازه دهیم که سایت جولانگاه کاربرانی باشد که خود را موظف به رعایت قوانین کاربری و مراعات تقسیم بندی های انجمن نمی دانند و تاپیک های موضوعی را تبدیل به زباله دان عقده گشایی یا پست های دلبخواهی و بیربط می کنند.

حتی در آزادترین جوامع دنیا (چه حقیقی و چه مجازی) میزانی از نظارت برای حفظ نظم و احترام جامعه ضروری است. پس به نظرم این رویه که از ابتدا در قوانین سایت هم دیده شده منافاتی با ارزش های بنیادی آزادی بیان و انصاف ندارد.

0 ❤️

2011-10-12 08:42:00 +0330 +0330

در واقع مطلب بالا یک قانون جدید نیست بلکه تشریح رویه شهوانی است در اجرای قانون ممنوعیت اسپم که در قوانین کاربری ذکر شده.

توضیح اسپم در بخش پرسش و پاسخ سایت هم آمده است:

اسپم چیست؟

پست هایی که مخالف قوانین کاربری شهوانی باشند اسپم (هرزنامه) محسوب می شوند. این پست ها توسط فیلتر اسپم سایت به طور اتوماتیک یا توسط ادمین به طور دستی حذف می شوند. موارد اسپم:

  • ارسال پست های ناقض حریم خصوصی مردم (عکس، شماره تلفن و …)
  • ارسال پست های تبلغ تجاری
  • ارسال چندباره یک پست (هر پستی)
  • پست در جای نامناسب (مثلا آگهی دوستیابی در تالاری غیر از دوستیابی یا مسخرگی وسط یک بحث جدی)
0 ❤️

2011-10-12 12:38:27 +0330 +0330

چرا جديدا قانون جديد اضافه ميكنيد

0 ❤️

2011-10-12 13:33:09 +0330 +0330

[quote=admin]
مدیر یک تالار موضوعی می تواند از بقیه انتظار داشته باشد که چارچوب تعیین شده موضوع تالار را رعایت کنند و از حاشیه سازی و هرزنگاری در تالارش بپرهیزند.[/quote]
تنها تایپیک های که تقریبا به هیچ چارچوبی احتیاجی ندارند تایپیک های قسمت کافه هستند و تنها تایپیک هایی که طرف میاد تو پست اولش 10 خط قانون مینویسه که اینجا تایپیک منه و اگه میخواین اینجا پست بدین باید قوانین تالار منو رعایت کنید و از این مزخرفات بابا خوبه شما ادمین نشدین وگرنه خونه همه تو شیشه بود =))
اونوقت همین کاربرای به اصطلاح زرنگ که تعدادشونم یکی و دو تا نیست کمین کردن تا ادمین سایت یک حرفی بر خلاف قوانین شهوانی که خودش اونا رو وضع کرده بزنه تا مچشو بگیرن =))
اما دریغ از ذره ای تفکر؛ چرا که حتی زحمت مراجعه به تایپیک قواعد شهوانی و درک مطالبش رو هم به خودشون نمیدن؛ اونوقت میخوان با استفاده از همون قوانین مچ خوده ادمین رو بگیرن =))
‏ ‏

0 ❤️

2011-10-12 13:54:45 +0330 +0330

یه جورائی خوشحالم که هر روز چهارچوبها شناخته تر و به قولی جامع و مانع میشند .
یه جورائی یاد کتاب جرج اورول میفتم قلعه حیوانات
روز اول اونا هفت فرمان روی دیوار نوشته بودن و در آخر کتاب:
فقط یه فرمان باقی مونده بود:
همه با هم برابرند ولی بعضی برابرترند.
ادمین عزیز کاربرایی که میان و به سلاح توهین و بطور اخص حمله های کورکورانه و بی هدف و منطق فعالیت میکنن خواه و ناخواه طی یه مدت کوتاه از طرف سایر کاربران اسپم میشن این منطق یه زندگیه اجتماعی در هر جاست. جو گزارش دهی و اعمال نظر قطعی از سوی ادمین اینجا رو به چهارچوبهای دنیای واقعی خیلی نزدیک میکنه و از طراوت اینجا کم میکنه.
با این حال قصد تعیین تکلیف برای شما نبود ابراز عقیده بود در تالاری که امکان نظر دادن در اون وجود داشت. که به قولی صلاح مملکت خویش خسروان دانند.

0 ❤️

2011-10-26 21:16:07 +0330 +0330

این بسیار کار بجا و شایسته ایست! اما بشرطی که به آن جامه ی عمل پوشانده شود که امیدواریم این امر حادث شده و اتفاق بیفتد!!
جناب ادمین؛
حتمأ به خاطر دارید که این مهم، درخواستی بود که من چندی پیش از شما خواستار شدم و جواب اینگونه شنیدم که مدیران سایت اوقات فراغت آنچنانی ندارند که در مسائل و امورات تاپیکهای تفریح و سرگرمی وقت صرف کنند! در صورتیکه بیش از نود درصد تاپیکهای بنا شده از سوی من موضوعیست و بقول خودم تا شهوانی شهوانیست بجای خواهد ماند و آیندگان هم از وجودش سود خواهند برد. اما نکته اینجاست که چون امکان حضور و آنلاین بودن شما در طول 24 نیست، که شرط عقل هم اینه و شعور هم به این حکم میده؛ به عقیده ی من ( عقیده ی من! ) ترتیبی اتخاذ کنید و مدیر یا مدیرانی از میان کاربران VIP‏ ( که مشخصأ و مطمئنأ من نیستم ) انتخاب کرده تا امکانات ادمینی در باب حذف پستهای اسپم یا عقده گشایی و هزلگویی در تاپیکهای اینچنینی را داشته باشند! این اختیار عمل میتواند تایم شیرینگ بوده و به این صورت که در غیاب شما مدیر انجمن این اختیار را داشته و در حضور شما این اختیار از ایشان سلب شود! مهمترین حسن در اینکار این است که پست اسپم بلافاصله حذف خواهد شد و از تنشهای احتمالی؛ خواه نه از سوی کاربری که بهش توهین شده بلکه کاربرانی که در مقوله ی دوستی پا به عرصه ی فحاشی گری گذاشته و فضا رو متعفن تر میکند جلوگیری شود! ( که امروز نمونه ای از این را شاهد بودیم!!! ) امید آنکه شهوانی بیش از پیش پربارتر بوده و به مسیر تکاملی خود ادامه دهد.

موفق باشید

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «