درد و دل کوچکی با شما...

1395/02/31

درد و دل کوچکی با شما…
سلام دوستان خوب شهوانی؛
امیدوارم خوب و سلامت باشید…
غرض از ساخت این تاپیک این بود که یه سری حرفا رو دلم سنگینی کرده بود و میخواستم یکم باهاتون چند کلامی صحبت کنم و نظرتونو بدونم!!
من نمیدونم چند نفروتن منو میشناسید، باهام در ارتباط بودین و هستین؟
ولی قطعا تعدادتون کم نیست چه آقایون چه خانوما!!
پروفایل قبلیم با اسم مستعار سمیرا بود که کلا مسیجشو بستم و خیلی وقته واردش نشدم!
اینو ساختم چون ایمیل اون تخریب شد به کل خخخ
بگذریم ازینا، ازتون سوالی داشتم…
تا حالا از من بی احترامی و بدی دیدین؟
به کدومتون شده بی دلیل حرف بدی بزنم؟؟
خیلیاتون شده پیام هایی دادین که خجالت کشیدم از خوندنش اما دیدین با خونسردی جوابتونو دادم!
خیلیاتون الان گاهی باهام درد و دل میکنین مسائل و مشکلاتتونو میگین چون میدونین همیشه گوش شنوا واسه حرفاتون دارم قضاوتتون نکردم و نمیکنم!!
بعله شده کسی حرف رک ی ک زده و بلاک کردم!!
ولی تا اونجایی که تونستم به کسی بی احترامی نکردم!!
به درخواست های نا معقول جواب منفی میدم!!!
هدفم از اومدن به این سایت فقط جنبه سرگرمی داره عزیزان من!!
باور کنین از نظر جـ ـن س ی از طرف همسرم کاملا تامین میشم اینجا هم توی پروفایلم همه چیزو زدم و توضیح دادم…
حالا از تمام این اضافه گویی ها که بگذریم میخواستم بدونم آیا این درسته که وقتی من به آقایی جواب منفی میدم در مورد درخواست نا معقولش و وقتی ادامه میدن به حرفای نا مربوط و بلاکشون میکنم!!! این درسته که بره آی دی تلگرام منو ش م ا رم و و آیدی همین شهوانی رو بین یک مشت از دوستان هم سطح خودش پخش کنه و بگه این خانوم ج… پـ ـو ل ی هستن؟؟؟
واقعا بغضم گرفت من این همه با همتون خوب بودم بی احترامی نکردم اصن مثه بچه خوب سرمو انداختم پایین به کار کسی کاری نداشتم
بعدش کلا کمم میام اینجا یهو اومدم تلگراممو باز کردم میبینم 120 تا پیام اومده همه در همین مضامین سلام و عشقم چند و چوند و این داستانا!!!
یه عالمه بلاک کردم و بعدش اومدم شهوانی دیدم سیل فـ ـح ش های رک ی که که بهم سرازیر شده!!!
نمیدونم واقعا… بعد میان تاپیک میزنین اینجا دختر نیست باشه هم اعتماد نمیکنن!!!
خب با همین کاراتون فراری میدین!!!
من اینجا اومدم با اجازه همسرم بود چون جفتمون دانشجوییم و شاغل سرگرمی خاصی نداریم یه مدت فکرای فانتزی به سرمون زد که به کل بیخیال شدیم و سـ ــکـ ـسای خودمونو تنوع بیشتر دادیم!!
کلا هدف اومدنم به اینجا ارتباط اجتماعی با آدماییه که خودشوونن!!! اینجا کسی درمورد تمایلاتش دروغ نمیگه!!! ولی درمورد جـ ـن س یت و شخصیتشون چرا :)
ببخشید طولانی بود …
ولی واقعا ببینم اینجوری پیش میره بیخیال اینجا میشم واقعا دلمو بدجوری رنجوندین!!
اون آقایی که باعث بانی این قضایاست اگر داری این تاپیک رو میخونی بدون هیچوقت نمیبخشمت!! آهم پشتته!!! :(
امیدوارم تاپیکم با موفقیت پست بشه و ازتون خواهشانه تمانا میکنم احترام برای خودتو و حرفاتون قائل باشید…

3867 👀
7 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2016-05-20 13:47:25 +0430 +0430
نقل از: taha89 من که نمیشناسم شمارو ولی با این حرکت آقایون مخالفم و متنفرم این سایت برای ایجاد ارتباط بین کسایی هست که رضایت دارن از هم اگر یکی راضی نیست اصرار بی فایده هست و اون کاری که گفتند ایشون نامردی در حق ایشون و از همه بدتر كوچيك کردن شخصیت خودشونه

رضایت طرفین مهمه

ممنونم آقا طاها از حمایتتون…

0 ❤️

2016-05-20 13:51:59 +0430 +0430
نقل از: مجید3075 سلام من شمل رو نمیشناسم یعنی قدیمی نیستم بشناسم اصلا اینجا نمیتونم بفهمم کی زن هستش یا نه ولی حرفهایی که زدی حرف حساب و منطقی بود نباید این کار رو میکردش امیدوارم اونی که این کارو کرده بخونه و پشیمون بشه و تکرار نکنه

ممنونم آقا مجید
بله متاسفانه اینجا نمیشه به راحتی تشخیص داد کی زنه کی مرده کی پسره کی دختره کی ترنسه کی شیمیل کی گی کی لزبین!!!
اینجا و هر شبکه مجازی ای حتی فیسبوکش هم نمیشه متوجه شد افراد راست میگن یا دروغ قربوونش برم انقدر هم علم پیشرفت کرده که با یه تغییر صدا با اپلیکیشن خیلی ها گول میخورن طرفشون زن هست!!
واسه همین با هزار بدبختی یه آی دی تلگرام ساختم که کسی نتونه به راحتی شناساییم کنه و البته بتونم اول یکم با طرفم صحبت کنم قطعا خیلی آقایون که خدشونو خانوم جا میزنن همن اول سوتی های خنده داری میدن معمولا هم میگم یا وب بدیم اونم در حد 5 ثانیه نه بیشتر که سو استفاده از هم نکنیم که مطمئن بشیم هر دو زنیم و گاهی میگم عکس از سینه با یه نوشته درخاستی که توی هیج جای نت پیدا نشه!!!
وقتی خودم میفرستم اول طرفم اگر زن باشه راغب میشه که بفرسته و بهم اطمینان میکنن!
الان با 5-6 تا خانوم از همین سایت آشنا شدم و رابطه دوستی خوبی داریم لی خب قطعا همشون به رابطه جنسی و لز ختم نمیشن!
ببخشید خیلی حرف زدم بازم ممنونم از حمایت و محبتتون

1 ❤️

2016-05-20 13:52:26 +0430 +0430

من حال نداشتم بخونم کسی هست خلاصشو بگه؟ ✋

0 ❤️

2016-05-20 13:53:52 +0430 +0430
نقل از: فرزین2

سلام من این گفته های شمارا تائید میکنم و خودم یکبار گول خوردم و بیکنفر که از اینجا معرفی شده بود تماس گرفتم و فهمیدم اون خانه دار هست و از روی دشمنی باهاش این کار را کردن و برای این افراد متاسفم و یا کسانیکه اگر یک سوژه ایده ال آونها نیست حرفهای بد میزنن که من در تاپیکهای خودم شاهد بودم ولی مطمئن باشید خانم که همه افراد اینجا اینطور نیستن

ممنونم آقا فرزین
بله قطعا به وضوح دیدم همه اینجا اینطوری نیستن و حتی شده الان دو تا از آقایون این سایت دوست خانوادگی ما شدن یعنی با همسرم بیشتر در رابطت تا با من خخخ
ولی بازم انسان های خوبی هم پیدا میشن مثل شما دوستان خوبی که پیام های محبت آمیز نوشتید زیر این تاپیک ممنونم

0 ❤️

2016-05-20 13:55:31 +0430 +0430
نقل از: onlyhanii

خدا لعنتش کنه اون بی پدرو

وایییییی لزبینی .دیوونم کردی ?

ممنون عزیزممم جیگرتوو :-*

0 ❤️

2016-05-20 13:56:45 +0430 +0430
نقل از: Amire537 من حال نداشتم بخونم کسی هست خلاصشو بگه؟ ✋

خلاصش اینه که انسان باشیم بهم بدی نکنیم!!!

0 ❤️

2016-05-20 14:38:25 +0430 +0430

ناناز جون خب اومدی شهوانی دیگه!لونه گرگهای(بیشترشون هنوز بچه گرگن!) حشری و گرسنه ?
خب معلومه که برای پاره کردنت نقشه میکشن آبجی ?
خانوم جون تو اینجا باید یوخده پوست کلفت باشی و این چیزا رو به لُپ چپ ناناز خوشگلت(ندیدیمش که ما ولی همینجور ندید میگیم که خوشگله!) دایورت کنی ?
اون کسی هم که شما رو بعنوان جنده پولی معرفی کرده خیلی ازگل بازی درآورده.در ثانی اینجا هیشکی خودش نی بغیر از چند تا استثنا که یکیش چاکر جنابعالیه ?
خدایی ما چشمون دنبال زن و دختر ملت نی چون خودمون یه جی اف قلمبه داریم که دیگه رمقی برامون نمیزاره که به بقیه بانوان محترم سرویس بدهیم ?

1 ❤️

2016-05-20 18:50:37 +0430 +0430
نقل از: اورشلیم سلام واقعا ناراحت شدم دوستی و گفتگو زوری نمیشه امیدوارم کسانی که برای شما بار فکری ایجاد کردن با خواندن این مطلب از رفتار بیشرمانه شان خجالت بکشند و سایت را ترک کنند

چی بگم والا امیدوارم همینی که میگید بشه و هدفمم ازین پست این بود کسایی که پیام دادن شاید یکم وجدانشون بیدار بشه!!! ممننم از حمایت لطفتون

0 ❤️

2016-05-20 19:03:36 +0430 +0430
نقل از: mofo56 ناناز جون خب اومدی شهوانی دیگه!لونه گرگهای(بیشترشون هنوز بچه گرگن!) حشری و گرسنه ? خب معلومه که برای پاره کردنت نقشه میکشن آبجی ? خانوم جون تو اینجا باید یوخده پوست کلفت باشی و این چیزا رو به لُپ چپ ناناز خوشگلت(ندیدیمش که ما ولی همینجور ندید میگیم که خوشگله!) دایورت کنی ? اون کسی هم که شما رو بعنوان جنده پولی معرفی کرده خیلی ازگل بازی درآورده.در ثانی اینجا هیشکی خودش نی بغیر از چند تا استثنا که یکیش چاکر جنابعالیه ? خدایی ما چشمون دنبال زن و دختر ملت نی چون خودمون یه جی اف قلمبه داریم که دیگه رمقی برامون نمیزاره که به بقیه بانوان محترم سرویس بدهیم ?

اول از همه یه تشکر و صد آفرین به شما که اولین کسی هستی که فهمیدی اسم کاربری بنده از کجا امده ?
دوم ازینکه حالا به جزییات خشگلی و غیر خوشگلیشم کاری نداریم که علف باید به دهن بزی خوش بیاد که آقای بزی پسندیده و سندشو زده به نام خودش 🙄 ?
سم اینکه موفو جان از قدیم پست ها و تاپیک هات دنبال کردم و یکی شما و یکی اسکلت حشری و چند تا دیگه از دوستای قدیمی خوبمون واقعا جزو معدود کسایی هستین که دیدم تو این سایت بدون اینکه هدفتون پیدا کردن کسی باشه تاپیکای خوب و پست های لذت بخشی رو گذاشتین همینجا هم ازت یه تشکر ویژه میکنم بابت آهنگ و موزیک ویدیو های خوبت بخصوص تو زمینه راک و متال /m
در مورد پوست کلفت بودنم آره قبل ازدواجم که این سایت زیاد میمدم پست کلفت شده بودم اما خب انموقع منم شیطنت میکردم تو سایت ولی وقتی اینجا یه دونه تاپیک هم توی این یکی دو سال نزاشتم و کلا مثه شبح اومدم و رفتم نامردی بود این قضیه!!!
ته کثافت کاریه مثه همون حرومزاده هایی که فیلم عکس دخترارو پخش میکنن تو نت!!
جای شکرش باقیه من حاسم به این موجودات کریح هست خخخ
راستی ما به لپ چپمون دایرکت نمیکنیم!!
من دقیقا به اون تخمکی که هر ماه بدون لقاح یافتن میره تو چاه توالت دایورتشون میکنم :)))))
آريالا مرسی از کامنتت کلی انرژی گرفتم و ممنونم از حمایتت
موفق باشی با دوست دختر تپل جان اینبار تو کار بودی یه بوس هم از لپش کن از طرف من یه بوس لزبیاننه ? ?

0 ❤️

2016-05-20 19:34:31 +0430 +0430

من نمیشناسمتون ولی از اینکه به نیکی ازم نام بردید ممنون.

بسی موجب خرسندیه که مطالب ما از اینجا برا چن نفر تو زندگی خودشون لذت‌بخش واقع میشه. بنازم عصر رسانه‌ رو!

درمورد مضمون تاپیک نیز باس بگم این گوهکاریا دیگه اینجا عادی شده، بدتر از اینام تو شهوانی شاهد بودیم. این یارو تازه مرام گذاشته! موردیو یادمه طرف از سر کونسوزیش شماره بابای دختره رو توی سایت پخش کرده بود با ذکر نام و نشانی دقیق که بعله ایشون دخترشو میفروشه، باهاش تماس بگیرید هماهنگ کنید که بهتون وخ بده کِی ترتیب دخترشو بدید!

با موفو کاملن موافقم که اینجا باس پوس‌کلف بود. هر کسخل خشتک‌پریشی تو این محیط یاف میشه و کارایی ازشون سر میزنه که آدم میبینه سر کیرش اسفناج سبز میشه... آخرین مورد از این کونده‌بازیا که دیدمم شامل حال خودم شد تو تاپیک پستونای مرغوب وطنی

2 ❤️

2016-05-20 19:52:56 +0430 +0430

اساسا کسی که چنین اقدام دیوثانه ای انجام میدهد، مشخصا کس کشی بیش نیس. شما که وارد چنین محیطی میشی، با وضعی که ایران داره، باید کاملا خودتو واسه چنین آدمایی آماده کرده باشی. اصلا خودشو ناراحت نکن :) بوس بوس
و من الله التوفیق ?

1 ❤️

2016-05-21 14:42:14 +0430 +0430
نقل از: nanaz.joon
نقل از: mofo56 ناناز جون خب اومدی شهوانی دیگه!لونه گرگهای(بیشترشون هنوز بچه گرگن!) حشری و گرسنه ? خب معلومه که برای پاره کردنت نقشه میکشن آبجی ? خانوم جون تو اینجا باید یوخده پوست کلفت باشی و این چیزا رو به لُپ چپ ناناز خوشگلت(ندیدیمش که ما ولی همینجور ندید میگیم که خوشگله!) دایورت کنی ? اون کسی هم که شما رو بعنوان جنده پولی معرفی کرده خیلی ازگل بازی درآورده.در ثانی اینجا هیشکی خودش نی بغیر از چند تا استثنا که یکیش چاکر جنابعالیه ? خدایی ما چشمون دنبال زن و دختر ملت نی چون خودمون یه جی اف قلمبه داریم که دیگه رمقی برامون نمیزاره که به بقیه بانوان محترم سرویس بدهیم ?

اول از همه یه تشکر و صد آفرین به شما که اولین کسی هستی که فهمیدی اسم کاربری بنده از کجا امده ?
دوم ازینکه حالا به جزییات خشگلی و غیر خوشگلیشم کاری نداریم که علف باید به دهن بزی خوش بیاد که آقای بزی پسندیده و سندشو زده به نام خودش 🙄 ?
سم اینکه موفو جان از قدیم پست ها و تاپیک هات دنبال کردم و یکی شما و یکی اسکلت حشری و چند تا دیگه از دوستای قدیمی خوبمون واقعا جزو معدود کسایی هستین که دیدم تو این سایت بدون اینکه هدفتون پیدا کردن کسی باشه تاپیکای خوب و پست های لذت بخشی رو گذاشتین همینجا هم ازت یه تشکر ویژه میکنم بابت آهنگ و موزیک ویدیو های خوبت بخصوص تو زمینه راک و متال /m
در مورد پوست کلفت بودنم آره قبل ازدواجم که این سایت زیاد میمدم پست کلفت شده بودم اما خب انموقع منم شیطنت میکردم تو سایت ولی وقتی اینجا یه دونه تاپیک هم توی این یکی دو سال نزاشتم و کلا مثه شبح اومدم و رفتم نامردی بود این قضیه!!!
ته کثافت کاریه مثه همون حرومزاده هایی که فیلم عکس دخترارو پخش میکنن تو نت!!
جای شکرش باقیه من حاسم به این موجودات کریح هست خخخ
راستی ما به لپ چپمون دایرکت نمیکنیم!!
من دقیقا به اون تخمکی که هر ماه بدون لقاح یافتن میره تو چاه توالت دایورتشون میکنم :)))))
آريالا مرسی از کامنتت کلی انرژی گرفتم و ممنونم از حمایتت
موفق باشی با دوست دختر تپل جان اینبار تو کار بودی یه بوس هم از لپش کن از طرف من یه بوس لزبیاننه ? ?

والا اینجور که بنظر میاد نانازت باس خوشگل باشه!نوش جون آقای شوهر.در ضمن مگه ملکه که سند واسش بزنن.ناناز شما خانوما مال هیچ مردی نیس مال خودتونه،لطف میکنید و از رو عشق به مردتون اجازه میدین کلید توش بندازه و خلاصه حسابی چرخ بزنه تو اون محوطه ?
میگم لز مز دوست داری یه دفعه با پریسا(همون قلمبه هه که طفلکی یه سال و 7-8 ماهه ما رو داره تحمل میکنه!) یه 3some بریم مزه میده ها(آقای شوهرم یجوری بپیچون دیگه) ?
ما سن منمون یوخده زیاده ولی قیافه و تیپمون عین خارجکیاس ?
شوخی کردیم !آقای شوهر یه موقع اینا رو بخونه با گوشکوب،چکش و…خلاصه هر آلت قتاله ای که تو خونه داشته باشین میفته دنبال ما ?
یادش بخیر یه دوست دخمل خوشگل داشتیم چند سال پیش(اون موقع جوونتر بودیم شکارای مرغوبتری تو داممون میفتاد) یه دوست خوشگل داشت که ما تو یه پارتی اولین بار دیدیمش و دلمان به تاپ تاپ افتاد و آب از لب و لوچه مون سرازیر گشت و در شورتمان اوضاع ناجور شد) وقتی فهمیدیم که طرف یه شوهر کرده و طلاق گرفته(از این لقمه لذیذتر میشه مگه!) خلاصه از اونجا که ما آدم چشم و دل پاکی هستیم!!!برای اینکه به وصال طرف برسیم به خانوم جان گفتیم که این دوستت خیلی خانوم نازنینیه دعوتش کن باهم یه مسافرتی بریم شمال!(حالا خوبه صریحاً بهش نگفتیم میخوایم دوستتو بکنیم) که یهو طرف دوزاریش افتاد و حسادت زنانه ش گل کرد و خلاصه قشقرق بپا کرد!(البته اگه طرف زشت بود خیلی واکنش شدیدی نشون نمیداد،ولی مشکل اینجا بود که طرف از همه نظر بهتر بود چه صورت و چه هیکل ?).البته این سلیطه بازی و قشقرق زن جماعت معمولاً بعد از خرید یه کادو فروکش میکنه ?

1 ❤️

2016-05-21 16:13:22 +0430 +0430

darkt miknm… baazia vaqean ashqaln… injam ke ziyadn az injoor caseha… vli b nazare mn nabayad inja donbale doos begardi -_-

1 ❤️

2016-05-21 16:21:34 +0430 +0430

من به شخصه معتقدم ما هنوز فرهنگ استفاده درست از شبکه هوی اجتماعی رو نداریم و همش میخوایم سو استفاده کنیم … اینجا برای خیلی مسايل مهمتر میتونه استفاده بشه خیلی چیز هایی که تو جومعه ما به چشم بد نگاه میکنن رو میشه اینجا مطرح کرد متاسفم برای کسانی که با آبروی یکی دیگه بازی میکنن شما هم کار خوبی کردی که این مطلب رو عنوان کردی حواس همه باید جمع باشه

1 ❤️

2016-05-26 19:38:35 +0430 +0430
نقل از: اسکلت حشری

من نمیشناسمتون ولی از اینکه به نیکی ازم نام بردید ممنون.

بسی موجب خرسندیه که مطالب ما از اینجا برا چن نفر تو زندگی خودشون لذت‌بخش واقع میشه. بنازم عصر رسانه‌ رو!

درمورد مضمون تاپیک نیز باس بگم این گوهکاریا دیگه اینجا عادی شده، بدتر از اینام تو شهوانی شاهد بودیم. این یارو تازه مرام گذاشته! موردیو یادمه طرف از سر کونسوزیش شماره بابای دختره رو توی سایت پخش کرده بود با ذکر نام و نشانی دقیق که بعله ایشون دخترشو میفروشه، باهاش تماس بگیرید هماهنگ کنید که بهتون وخ بده کِی ترتیب دخترشو بدید!

با موفو کاملن موافقم که اینجا باس پوس‌کلف بود. هر کسخل خشتک‌پریشی تو این محیط یاف میشه و کارایی ازشون سر میزنه که آدم میبینه سر کیرش اسفناج سبز میشه... آخرین مورد از این کونده‌بازیا که دیدمم شامل حال خودم شد تو تاپیک پستونای مرغوب وطنی

میدونم هیچکدومتون منو نمیشناسید همونطور که گفتم کلا مثل روح میومدم و میرفتم سرم تو لاک خودم بود خخخ ولی پست های شما موفو جان رو دو سالی میشه دنبال میکنم شایدم بیشتر دقیق نمیدونم :)))
وقتی ازتون بدی ای ندیدم قطعا همیشه به نیکی یاد میشید حتی توی همچین سایتی :)
باهاتون موافقم اینجا دیگه این چیزا عادی شده جالب اینجاست بعد این تاپیک هنوزم عده ای دارن پیام میدن که نقش بازی نکن ما که میدونیم شوهرتم این کارست خخخخ!!!
یعنی ته خندست حرکتاشون!!!
یه مشت مغزای پوکی که انقدر صنایع دستی درست کردن کلا چیزی از سللای خاکستریشون نمونده!!!
واسه دخترا و زنایی مثل من که متسفانه یا خوشبختانه شهوت بالا داریم یا اخلاق و رفتارامن پسرونست این محیط هم خوبه هم بد!!!
خیلی زیاده خوبی و بدی هاش طولانیه بخوام بگم!
خلاصه لپ مطلب اینکه کلی ممنونم از حمایتتون و دل گرمی ای که بهم میدین درسته هم نمیشناسیم و ندیدیم ولی واقعا دمتون گرم که انسانید در کنار خیلی چیزای این سایت هنوز ذات خوبتونو از دست ندادید!!!
قدر خودتونو بدونید
و البته ازونجایی که حدس میزنم هم شما و هم موفو جان متالهد باشید قطعا این ذات خوبتون هم به همین خاطره اوصولا متالهدا همشن خش ذاتن :)

0 ❤️

2016-05-26 19:39:47 +0430 +0430
نقل از: اسکلت حشری

من نمیشناسمتون ولی از اینکه به نیکی ازم نام بردید ممنون.

بسی موجب خرسندیه که مطالب ما از اینجا برا چن نفر تو زندگی خودشون لذت‌بخش واقع میشه. بنازم عصر رسانه‌ رو!

درمورد مضمون تاپیک نیز باس بگم این گوهکاریا دیگه اینجا عادی شده، بدتر از اینام تو شهوانی شاهد بودیم. این یارو تازه مرام گذاشته! موردیو یادمه طرف از سر کونسوزیش شماره بابای دختره رو توی سایت پخش کرده بود با ذکر نام و نشانی دقیق که بعله ایشون دخترشو میفروشه، باهاش تماس بگیرید هماهنگ کنید که بهتون وخ بده کِی ترتیب دخترشو بدید!

با موفو کاملن موافقم که اینجا باس پوس‌کلف بود. هر کسخل خشتک‌پریشی تو این محیط یاف میشه و کارایی ازشون سر میزنه که آدم میبینه سر کیرش اسفناج سبز میشه... آخرین مورد از این کونده‌بازیا که دیدمم شامل حال خودم شد تو تاپیک پستونای مرغوب وطنی

راستی در مورد تاپیک پستونای مرغوب وطنی نمیدونم چی شده ولی دیدمش خیلی عاااالی بود من که خودم زنم بازم لذت میبرم هیچی پستون زن ایرانی نمیشه این خارجیا همش یونولیت و اسفنج میچپونن تو سینشون خخخخخخخ همون پروتزو میگم :)))))

0 ❤️

2016-05-26 19:43:31 +0430 +0430
نقل از: Spiritual_boy اساسا کسی که چنین اقدام دیوثانه ای انجام میدهد، مشخصا کس کشی بیش نیس. شما که وارد چنین محیطی میشی، با وضعی که ایران داره، باید کاملا خودتو واسه چنین آدمایی آماده کرده باشی. اصلا خودشو ناراحت نکن :) بوس بوس و من الله التوفیق ?

مرسی از حمایت و دل گرمیتون
کلا اون شخص و اشخاص به همان تخمکی که هر ماهه بدون لقاح به چاه توالت می افتد دایورت گشتید ?
بازم ممنونم

1 ❤️

2016-05-26 19:48:13 +0430 +0430
نقل از: mofo56
نقل از: nanaz.joon
نقل از: mofo56 ناناز جون خب اومدی شهوانی دیگه!لونه گرگهای(بیشترشون هنوز بچه گرگن!) حشری و گرسنه ? خب معلومه که برای پاره کردنت نقشه میکشن آبجی ? خانوم جون تو اینجا باید یوخده پوست کلفت باشی و این چیزا رو به لُپ چپ ناناز خوشگلت(ندیدیمش که ما ولی همینجور ندید میگیم که خوشگله!) دایورت کنی ? اون کسی هم که شما رو بعنوان جنده پولی معرفی کرده خیلی ازگل بازی درآورده.در ثانی اینجا هیشکی خودش نی بغیر از چند تا استثنا که یکیش چاکر جنابعالیه ? خدایی ما چشمون دنبال زن و دختر ملت نی چون خودمون یه جی اف قلمبه داریم که دیگه رمقی برامون نمیزاره که به بقیه بانوان محترم سرویس بدهیم ?

اول از همه یه تشکر و صد آفرین به شما که اولین کسی هستی که فهمیدی اسم کاربری بنده از کجا امده ?
دوم ازینکه حالا به جزییات خشگلی و غیر خوشگلیشم کاری نداریم که علف باید به دهن بزی خوش بیاد که آقای بزی پسندیده و سندشو زده به نام خودش 🙄 ?
سم اینکه موفو جان از قدیم پست ها و تاپیک هات دنبال کردم و یکی شما و یکی اسکلت حشری و چند تا دیگه از دوستای قدیمی خوبمون واقعا جزو معدود کسایی هستین که دیدم تو این سایت بدون اینکه هدفتون پیدا کردن کسی باشه تاپیکای خوب و پست های لذت بخشی رو گذاشتین همینجا هم ازت یه تشکر ویژه میکنم بابت آهنگ و موزیک ویدیو های خوبت بخصوص تو زمینه راک و متال /m
در مورد پوست کلفت بودنم آره قبل ازدواجم که این سایت زیاد میمدم پست کلفت شده بودم اما خب انموقع منم شیطنت میکردم تو سایت ولی وقتی اینجا یه دونه تاپیک هم توی این یکی دو سال نزاشتم و کلا مثه شبح اومدم و رفتم نامردی بود این قضیه!!!
ته کثافت کاریه مثه همون حرومزاده هایی که فیلم عکس دخترارو پخش میکنن تو نت!!
جای شکرش باقیه من حاسم به این موجودات کریح هست خخخ
راستی ما به لپ چپمون دایرکت نمیکنیم!!
من دقیقا به اون تخمکی که هر ماه بدون لقاح یافتن میره تو چاه توالت دایورتشون میکنم :)))))
آريالا مرسی از کامنتت کلی انرژی گرفتم و ممنونم از حمایتت
موفق باشی با دوست دختر تپل جان اینبار تو کار بودی یه بوس هم از لپش کن از طرف من یه بوس لزبیاننه ? ?

والا اینجور که بنظر میاد نانازت باس خوشگل باشه!نوش جون آقای شوهر.در ضمن مگه ملکه که سند واسش بزنن.ناناز شما خانوما مال هیچ مردی نیس مال خودتونه،لطف میکنید و از رو عشق به مردتون اجازه میدین کلید توش بندازه و خلاصه حسابی چرخ بزنه تو اون محوطه ?
میگم لز مز دوست داری یه دفعه با پریسا(همون قلمبه هه که طفلکی یه سال و 7-8 ماهه ما رو داره تحمل میکنه!) یه 3some بریم مزه میده ها(آقای شوهرم یجوری بپیچون دیگه) ?
ما سن منمون یوخده زیاده ولی قیافه و تیپمون عین خارجکیاس ?
شوخی کردیم !آقای شوهر یه موقع اینا رو بخونه با گوشکوب،چکش و…خلاصه هر آلت قتاله ای که تو خونه داشته باشین میفته دنبال ما ?
یادش بخیر یه دوست دخمل خوشگل داشتیم چند سال پیش(اون موقع جوونتر بودیم شکارای مرغوبتری تو داممون میفتاد) یه دوست خوشگل داشت که ما تو یه پارتی اولین بار دیدیمش و دلمان به تاپ تاپ افتاد و آب از لب و لوچه مون سرازیر گشت و در شورتمان اوضاع ناجور شد) وقتی فهمیدیم که طرف یه شوهر کرده و طلاق گرفته(از این لقمه لذیذتر میشه مگه!) خلاصه از اونجا که ما آدم چشم و دل پاکی هستیم!!!برای اینکه به وصال طرف برسیم به خانوم جان گفتیم که این دوستت خیلی خانوم نازنینیه دعوتش کن باهم یه مسافرتی بریم شمال!(حالا خوبه صریحاً بهش نگفتیم میخوایم دوستتو بکنیم) که یهو طرف دوزاریش افتاد و حسادت زنانه ش گل کرد و خلاصه قشقرق بپا کرد!(البته اگه طرف زشت بود خیلی واکنش شدیدی نشون نمیداد،ولی مشکل اینجا بود که طرف از همه نظر بهتر بود چه صورت و چه هیکل ?).البته این سلیطه بازی و قشقرق زن جماعت معمولاً بعد از خرید یه کادو فروکش میکنه ?

واااایییی یعنی دقیقا داشتم بقل شوهرم میخوندم از خنده غش کردم خوشبختانه که خواب بود وگرنه قشرقی بپا میشد و این داستانا که با کاد حل بشو نیست البته منم قشقرق بپا کنم برعکس بقیه خانوما با کادو خر نمیشم با یه سکس اساسی از جانب آقای شوهر شاید ببخشمش 🙄
آقا بر اساس سن و سالی که گفتی و اسم دوست دختر و اینا به نظرم زیاد جلو نروو چن یه دوست سن بالا شهتی به اسم پریسا داشتم بچه اکباتان یهو دیدی آشنا درومدیم واییلا و بیا جمعش کن اینو :)))))
یه زمان پایه تیری سام ضربدری و این داستانا بودیم هم من هم همسرم ولی دیگه سن که میره بالا و عقد نامه رو امضا میکنی اوصولا ده سالم پیرتر میشه آدم خخخ
البته فقط تو این مملکته!!
ولی در کل بخاطر درس و کار و تلاش اونور رفتن و اپلای هایی که کردیم کلا از اینجر فازا بیرون اومدیم و گذاشتیم واسه 4 - 5 سال دیگه خخخخ
عمری بود یه برنامه میچینیم ? (preved)

0 ❤️

2016-05-26 19:50:54 +0430 +0430
نقل از: غریبه..یزدی بسه دیگه چقد حرف میزنین بگردین پیداش کنین پدرسگو بگایینش

خخخخ جالب بود مرسییی
من میشناسمش خودم و میدونم بیست مرتبه خونده هم تاپیکو هم کامنتای دوستان رو!!!
مثه موش قایم شده چون از جانب یه دوستی بهشم پیغام رسوندم (البته اگه به دستش رسیده باشه) که پا رو دمم نزاره با بد آدمی طرف شده یه بار دیگه همچین غلطایی بکنه بد بلایی سرش میارم اونم نه الکی تهدید اونقدر از طرف قانون و دادگاه آشنا دارم که با یه اشاره کاری کنم ممنوع الهویت بشه حتی :)))
همینو دوباره اینجا هم بخونه به قدر کافی انقدر میترسه که تا سالیان سال آلتش واسه هیچ جنس مونثی بلند نشه :)

0 ❤️

2016-05-26 19:51:55 +0430 +0430
نقل از: Teenager18 متاسفم. وحشی میشن به همه اسیب میزنن .

مرسی از حمایتتون

0 ❤️

2016-05-26 19:58:17 +0430 +0430
نقل از: hosna_khanoom darkt miknm.. baazia vaqean ashqaln.. injam ke ziyadn az injoor caseha.. vli b nazare mn nabayad inja donbale doos begardi -_-

مرسی عزیزم از حمایت دلگرمیت ?
والا چی بگم قبلا اینجا چند تا دوست خیلی خوب پیدا کردم البته دوتاشن ازدواج کردن گاهی در تماسیم ولی دیگه قرار حضوری و دید و بازدیدی نیست! چند نفر دیگه هم سناشون یا از من بیشتره یا کمتر!
یا عقاید متفاوته یا مذهبی اند یا خیلی دیگه ولنگ و بازند یا راه ها خیلی دوره!
در کل والا تو محیط کار یا دانشگاه نمیشه دستی های عمیق و احساسی با هم جنس خودمون ایجاد کنیم!
همه تا یکم بهشون نزدیک بشی گارد میگیرن انگار پسری خخخ
یه دوست دانشگاهی دارم الان 6 ماهه باهم صمیمی هستیم یه بار باهاش شوخی لفظی کردم در حد اینکه با حالت شوخی و مسخره بازی گفتم جوون بخورمت اصن یهو یه حالتی گرفت انگار من پسرم میخام واقعا بخورمش یا بهش تجاوز کنم خخخ این دوستان مجازی هم که دیگه بدتر یا خیلی گارد میگیرن آدم نمیتنه د کلام راحت صحبت کنه یا دیگه انقدر اصرار میکنن که پاشو همین فردا بیا باهم لز کنیم آدم زده میشه!!!
نمیدونم متوجه منظورم میشید یا نه!
اگر راهکاری سراغ داری عزیزم بهم بگو چون والا از بچگیم همش با پسرا بزرگ شدم و حتی وسم رابطه با همجنسم گاهی جذابتر هم میشه چون از بچگی تجربه خاله باطی و عروسک بازی دخترونه رو اصلا نداشتم و همیشه یا فوتبال بازی میکردم با پسرا یا تفنگ بازی و بزرگترم شدیم پلیستیشن اونم رزیدنت ایول و فیفا و مورتال کومبد خخخ
ممنون میشم راهنماییم کنی چجری بتنم به یه دختر همسن و سال خودم نزدیک بشم!
مرسی گلم

0 ❤️

2016-05-26 20:01:29 +0430 +0430
نقل از: super.hot من به شخصه معتقدم ما هنوز فرهنگ استفاده درست از شبکه هوی اجتماعی رو نداریم و همش میخوایم سو استفاده کنیم ... اینجا برای خیلی مسايل مهمتر میتونه استفاده بشه خیلی چیز هایی که تو جومعه ما به چشم بد نگاه میکنن رو میشه اینجا مطرح کرد متاسفم برای کسانی که با آبروی یکی دیگه بازی میکنن شما هم کار خوبی کردی که این مطلب رو عنوان کردی حواس همه باید جمع باشه

مرسی جناب از حمایت و دلگرمیتون
اقعا با حرفتون موافقم منم هدفم ان اوایل از اومدن به این سایت همین بود که اینجا بتونیم راحت یه جمعی بشیم و صحبت کنیم مشکلات جنسی اجتماعمون رو بتونیم باهم به صورت مجازی تا حدودی حل کنیم واقعا میشد اما به طر کلی ما ایرانی ها تا ده قرن دیگه هم همینطوری باقی میمونیم البته اگر تا 10 قرن دیگه ایرانی باقی بمونه یعنی بزارن بمونه :(
کوفق باشید دوست عزیز
بازم ممنونم

0 ❤️

2016-05-26 20:01:36 +0430 +0430
نقل از: super.hot من به شخصه معتقدم ما هنوز فرهنگ استفاده درست از شبکه هوی اجتماعی رو نداریم و همش میخوایم سو استفاده کنیم ... اینجا برای خیلی مسايل مهمتر میتونه استفاده بشه خیلی چیز هایی که تو جومعه ما به چشم بد نگاه میکنن رو میشه اینجا مطرح کرد متاسفم برای کسانی که با آبروی یکی دیگه بازی میکنن شما هم کار خوبی کردی که این مطلب رو عنوان کردی حواس همه باید جمع باشه

مرسی جناب از حمایت و دلگرمیتون
اقعا با حرفتون موافقم منم هدفم ان اوایل از اومدن به این سایت همین بود که اینجا بتونیم راحت یه جمعی بشیم و صحبت کنیم مشکلات جنسی اجتماعمون رو بتونیم باهم به صورت مجازی تا حدودی حل کنیم واقعا میشد اما به طر کلی ما ایرانی ها تا ده قرن دیگه هم همینطوری باقی میمونیم البته اگر تا 10 قرن دیگه ایرانی باقی بمونه یعنی بزارن بمونه :(
موفق باشید دوست عزیز
بازم ممنونم

0 ❤️

2016-05-26 20:04:57 +0430 +0430
نقل از: 20reza666 چندتا کس لیس دیدیم مثلا خوب حرفیدن تا جلوه توجه کنن کونی ها ?

جناب هدفم از ایجاد این تاپیک جذب چند تا به قول شما کوس لیس نبوده!!!
فقط میخواستم یکم آرامش روحی پیدا کنم دوم اینکه چشم خیلی از تازه وارد های سایت رو باز کنم سوم اینکه بفهمونم به خیلیا انی که فکر میکنن نیستم!!!
اینکه خیلی از دوستان محبت کردن و برام کامنتای خوب و مثبت نوشتن واقعا محبت و لطفشونو میرسونه!!!
منم میتونستم مثه خیلی از خانوما یا دختر نما های سایت هزار جر عکس سکسی از خدم یا اینترنتی اصن بزارم و مطالب سکسی بنویسم و یه عالمه کوس لیس و مغز ملجوقی دور خودم جمع کنم!!!
اما ذاتم این نیست فقط میخواستم یه درد و دل کوچیک کنم!!
افکار شما هم قابل احترامند فقط خواستم روشنتون کنم که کمی اشتباه فکر میکنید!
ببخشید اگر تند حرف زدم…
موفق باشید

0 ❤️

2016-05-26 20:12:30 +0430 +0430

خانم دقیقا درکتون میکنم.
من ساکن لندن هستم و راستش بخاطر وضعیت روانی که در ایران واسم پیش اومد نمیتونم جمع رو تحمل کنم…
تنها کارم این بود که از سرکار بیام پیپ بکشمو به گذشته فکر کنم…
از اونجایی که تنها زندگی میکنم دیگه واقعا داشتم میپوسیدم…
بعد خیلی اتفاقی یه توی سرچ از گوگل این سایتو پیدا کردم.
اومدم و برای اولین بار حس کردم تو جمعی هستم که یک سری درکم میکنن…داستان های نویسنده های خوب سایتو میخوندم…برای اولین بار روانم در طی هفت سال داشت آروم میگرفت…تا اینکه یبار یه غلطی کردم توی یکی از تاپیکا نظر گذاشتم…
از اون موقع سیل فحشا شروع شد…یه بار هم با ایول به ترکی صحبت کردم پیام هایی اومد از این قبیل که لاس میزنی و غیره غیره…

اینو بگم که ما ایرانیا فقط ادعای آزادی و مردونگیو کوفت و مرضو داریم…به هیچکس رحممون نمیاد درو میکنیم میریم جلو!هرچه باداباد…

1 ❤️

2016-05-26 20:34:44 +0430 +0430
نقل از: problemsolver خانم دقیقا درکتون میکنم. من ساکن لندن هستم و راستش بخاطر وضعیت روانی که در ایران واسم پیش اومد نمیتونم جمع رو تحمل کنم... تنها کارم این بود که از سرکار بیام پیپ بکشمو به گذشته فکر کنم... از اونجایی که تنها زندگی میکنم دیگه واقعا داشتم میپوسیدم... بعد خیلی اتفاقی یه توی سرچ از گوگل این سایتو پیدا کردم. اومدم و برای اولین بار حس کردم تو جمعی هستم که یک سری درکم میکنن...داستان های نویسنده های خوب سایتو میخوندم...برای اولین بار روانم در طی هفت سال داشت آروم میگرفت...تا اینکه یبار یه غلطی کردم توی یکی از تاپیکا نظر گذاشتم... از اون موقع سیل فحشا شروع شد....یه بار هم با ایول به ترکی صحبت کردم پیام هایی اومد از این قبیل که لاس میزنی و غیره غیره...

اینو بگم که ما ایرانیا فقط ادعای آزادی و مردونگیو کوفت و مرضو داریم…به هیچکس رحممون نمیاد درو میکنیم میریم جلو!هرچه باداباد…

ممنونم از حمایت و دلگرمیتون
بعله متاسفانه برای منم همین شد این بار اول نیست قبل اینم با پرفایل قبلیم خیلی حرفا شنیدم!!!
منم دقیقا مقعی که با این سایت آشنا شدم چند سال پیش بود دقیق یادم نیست فقط یادمه خیلی داغون بودم برخلاف سنم که زیاد نیست زندگی تلخ و دردناکی رو تجربه کردم اونم برای یه دختری مثل من که با رحیه حساس به دنیا اومده (متولد اسفندم ) و کاملا مثل پسرا بزرگ شدم و الان مشکلم اینجاست نمیتنم د کلام راحت و آزاد با هم جنس خودم حرف بزنم!!!
این خودش به نظرم درد کمی نیست!!!
خیلیا بعد دو کلام حرف باهام فک میکنن مردم!!! یه خانمی تو همین سایت بد با دیدن حتی وبی که از ودم دادم باورش نمیشد زنم باهاش تلفنی به مدت سه ماه حرف میزدم گاهی وب میدادیم جالب اینجا بود میگفت گاهی شک میکنم به زن بودنت!!! وقتی اولین بار همو دیدیم بیرون و استخر بارش نمیشد من همنی ام که سه ماه باهاش حرف میزده و کم کم حتی عاشقم شده بود!! در آخر میگفت کاش مرد بودی باهات ازدواج میکردم!!!
سرتونو درد نمیارم منم این سایت اومدم برای یکم سرگرمی و داشتن آزادی بیان!!!
شما اونورید یکم وضعتون از ماها بهتره!!!
ماها تو این سن و سال داریم اینجا خورد میشیم له میشیم!!!
روز به روز جوونای هم سن و سال خودمو میبینم که دارن هزارتایی خدکشی میکنن و صداش هیچ جا در نمیاد!!!
حتی توی این سایتم به خودم اجازه نمیدم کوچکترین حرف سیاسی یا مذهبی بزنم از ترس خیلی چیزا!!!
سال هاست خفه شدیم!!!
من و همسرمم در تلاش مهاجرتیم!!
تا چند سال پیش آرزوی کودکیم ر پا برجا گذاشته بدم که حتما حتما به آلمان مهاجرت کنم و حتی اونجا پیر بشم و همونجا دفنم کنن!!!
ولی الان دیگه مجبوریم بگیم هرجا از ایران بهتر بود میریم!!!
هرجا که بتونیم در واقع!!!
با اینکه تا سطح b1 آلمانی رو خوندم اما الان گر موقعیت استرالیا برای شغل و حرفه ای که دارم اوکی بشه میرم!!!
در مورد ایول جان گفتید فکر میکردم آقا هستن البته یه داستان 3 یا 5 قسمتی نوشتن داستان تجاوز گروهی بود اگر اشتباه نکنم که درمورد حقیقی بودنش اطلاعی ندارم اما نیسنده بسیار زبر دستی هستند و قابل ستایش!
خودتونو برای بی فرهنگی و نادانی آدم های بد ذات ناراحت نکنید!
زندگی هیچوقت دگمه پاس یا استاپ نداره و جریان داره!
منم هدفم از ساخت این تاپیک یکم درد و دل و بیشتر حرف زدن با دوستای قدیمی و جدید سایت بود!
خیلی ببخشید اگر طولانی حرف زدم
بازم ممنونم از توجه و حمایتتون
موفق باشید

0 ❤️

2016-05-26 22:29:58 +0430 +0430

متاسفم

1 ❤️

2016-05-28 10:46:03 +0430 +0430

سلام.من هم اصلا شمارو نمیشناسم .رایتش از اینجا هم اصلا خوشم نمیاد .اما یه خواهش دوستانه .تو رو خدا بچسب به زندگیت بخدا هیچ کسی جز مردت به دردت نمیخوره …گاهی اینقدر فشار روحی بخاطر نامردی ها تحمل میکنم که از همه دنیا خسته میشم .برات از خدا بهترین هارو میخوام

0 ❤️

2016-05-28 10:57:18 +0430 +0430

احترام احترام میاره.اگر دیدی احترام گذاشتی و بی احترامی دیدی بذار به پای سفاهت طرفت.موفق باشی.

0 ❤️

2016-05-28 11:02:35 +0430 +0430

age be man ham kos bedi hemayatet mikonam

harf moft nazan inja miaei baiad kos o kon ro dar tabaghe ekhlas bezary!

0 ❤️

2016-05-29 08:17:51 +0430 +0430

واقعن درکت میکنم :((((
بیا بشینیم خونه ی ما بیشتر راجبش حرف بزنیم ؛ بعد لباساتو بپوشو برو :دی

0 ❤️










‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «