ده تا از متداول ترین فیتیش های جنسی

1396/01/30



اگه بخواهیم فیتیش جنسی رو تعریف کنیم، میتونیم بگیم که فیتیش، نیاز فرد به یک وسیله، بخشی از بدن یا برخی مواد هستش که فرد با استفاده از اونا میتونه به اوج برانگیختگی جنسی دست پیدا کنه. از نظر فنی، برخی از موارد جزو نامتعارف یا سلیقه ای دسته بندی میشن و زیر مجموعه فیتیش به حساب نمیان، ولی این روزها حتی این موارد هم تو هاله ای از ابهام قرار دارن. اگه بخواهیم ساده بگیم، لیست پیش رو، شامل محبوب ترین فیتیش هایی هستش که اغلب افراد با یکی از اونا تحریک میشن و لذت جنسی بیشتری میبرن ولی لزوما برای یک ارگاسم جنسی لازم و واجب نیستن. اما برای یک فیتیشیست واقعی، سکس همراه با این موارد سبب رضایت جنسی و رسیدن به مراتب عالی تر از ارگاسم میشه.
در واقع هر چیزی میتونه یه فیتیش به حساب بیاد، و این امر به علایق افراد و ترجیحاتشون بستگی داره. این سوال پیش میاد که چه چیزی سبب شروع فیتیش میشه؟ این مسئله برای توضیح دادن واقعا پیچیده هستش ولی دکتر بارنبی بارات (Barnaby Barratt) درمانگر جنسی و رئیس انجمن تحقیقات جنسی آمریکا میگه : “کارشناسان معتقدن تجربه خود ارضایی در زمان کودکی حتی چیزی که در حال حاضر فراموش شده باشه میتونه باعث ایجاد فیتیش به یک شی یا یک صحنه بشه”

**آیا فیتیش داشتن مضرر هستش؟
**اکثر کارشناسان معتقدن تا زمانی که شما خودتون یا فرد دیگه رو تو خطر نندازین یا قانون رو نشکنین، انجام آن فیتیش برای آزاد کردن آن حس درونی در شما هیچ ضرری نداره. ولی اگه فردی برای رسیدن به ارگاسم حتما باید اون فیتیش رو داشته باشه تا ارضا بشه، این کار عملی نیست. فیتیش بسته به نوع خود میتونه یک مانع بزرگ در برقرار کردن صمیمت جنسی بین افراد باشه. جامعه معمولا فیتیش را به عنوان یک ننگ تلقی میکند ولی در زندگی امروز بایستی به خواسته های شخصی افراد احترام گذاشته بشه. اکثر مردم از اینکه فیتیش های خود رو بیان کنن خجالت میکشن یا اینکه این فیتیش ها رو فقط در محافل خصوصی خودشون بیان میکنن. بیایین نگاهی بندازیم به بیشترین و متداول ترین فیتیش های جنسی حال حاضر:





**10- کودکان بزرگسال
**کودکان بزرگسال افرادی هستن که از اینکه دوباره بچه بشن، لذت میبرن. اونا از اینکه کمی یا کامل به گذشته برگردن لذت میبرن، اونها همچنین دوست دارن پوشک بپوشن ،ازدست بزرگترا غذابخورن ، شیشه شیر یا پستونک بمکن، لباسای بچه گونه بپوشن ، به جای اینکه راه برن چهاردست و پا راه برن وبه زبون بچه ها صحبت کنن. شخصا به خوی بچه گونه علاقه مندن وبیشتر از جنبه های بزرگ کردن لذت میبرن. اونا تو جستجوی توجه هستن یا توی زندگی روزمره شون مسئولیت های زیادی دارن که میخوان از اونا فرار کنن.




**9- سکس گروهی و ضربدری
**سکس ضربدری به تعهد افراد برمیگرده، معمولا زوج های متاهل با زوج های دیگه یا افراد مجرد با رضایت کامل طرفین وارد رابطه جنسی میشن. تحقیقات نشون میده بالای 75 درصد از موارد پیشنهاد سکس ضربدری یا امتحان کردن سکس گروهی معمولا توسط اقایون داده میشه. این رابطه خاص، در روابط بین زن و شوهر چالش های بسیاری رو ایجاد میکنه مثلا حسادت، عزت نفس پایین، ومسئله هایی مربوط به اعتماد رو به همراه داره. بعضی زوج ها معتقدن که سکس ضربدری یا گروهی خلاف موارد بالا رو براشون به ارمغان آورده مثلا باعث شده تا اعتماد خانومشون بیشتر بشه و اینکه باعث شده مردا جنبه های وجودی بیشتری رو تو زناشون ببینن؛ و همچنین اعتمادشون رو به همدیگه بیشتر کرده. همه اینا به زوج ها و دلایلشون برای انجام این کار بستگی داره.



**8- ورزش های آبی
**بخشی از عرصه فعالیت های سکسی که از اون تحت عنوان “ورزش های آبی” نام برده میشه، ادرار دوستی هستش. این فیتیش بسیار متداول تر از چیزی هستش که فکرشم بکنین. این فیتیش عبارت است از تحریک شدن بوسیله دیدن ادرار یا لمس کردن یا حتی بوییدن اون. حتی میتونه شامل حمام کردن در ادرار هم بشه. متداول ترین انواع ادرار دوستی عبارت است از: خیس کردن خود یا مشاهده خیس کردن یه نفر دیگه در حالی که کاملا لباس پوشیدن، نگاه کردن به شاشیدن افراد در دستشویی یا حمام که از آن تحت عنوان “دوش طلایی” یاد میشود، تمایل به شاشیدن در ملا عام یا تماشای شاشیدن افراد. چه چیزی باعث این نوع فیتیش میشود؟ هیچ کس نمیدونه که چه چیزی باعث این نوع علاقه میشه و بایستی تحقیقات بیشتری در این مورد صورت بگیره. اما افرادی که دارای این نوع فیتیش هستن ابراز میکنن که در هنگام ادرار در ملا عام احساس آزادی به اونا دست میده یا به کودکی شون برمیگردن که وقتی خودشونو خیس میکردن یا دیگری خودش رو خیس میکرد مورد محبت قرار میگرفت. البته گاهی میتونه ریشه در المانهایی مثل کنترل یا تحقیر هم داشته باشه بخصوص زمانی که فرد به شاشیدن بر روی افراد دیگر علاقه مند باشد.



**7- پوشیدن لباس های جنس مخالف
**افرادی که به این نوع از فیتیش علاقه مند هستن، از اینکه لباس های جنسیت متضاد با خود رو بپوشن لذت میبرن. درسته که این نوع فیتیش بسیار شایع هستش ولی بیشتر دربین مردان همجنس گرا یا افراد علاقه مند به جنسیت مخالف بیشتر دیده میشود. دلایل مختلفی برای این نوع فیتیش وجود داره؛ ممکنه فرد حس جنسیتی که با اون متولد شده رو نداشته باشه، یا مثلا شخص وقتی چیزی رو که براش منع شده میپوشه تحریک میشه. یا از جنبه هایی از جنس مخالف خوششون میاد که جامعه برا اونا منع کرده. البته پوشیدن لباس های جنس مخالف در 10 – 15 سال گذشته جا افتاده تر شده و حتی برخی از شرکت ها لباس های ویژه این گونه افراد رو طراحی، بازاریابی و عرضه میکنن. حتی این نوع فیتیش جای خودش رو تو فیلم و سریال های تلویزیونی هم باز کرده که میتوان به موارد زیر اشاره کرد: داغ، اسپری مو، آغوش دوستان و غیره.



**6- فتیش پا
**فوتیش پا بطور باور نکردنی شایع هستش. این نوع فیتیش در بین اندام ها واسباب های غیری جنسی شایعترین فیتیش به حساب میاد. زیگموند فروید معتقده که دلیل علاقه مردم به این نوع فیتیش از اونجا نشات میگیره که پا شباهت زیادی به کیر مردان داره. مهم نیست چرا مردم به این نوع فیتیش علاقه دارن، علاقه وافر به پا یا فیتیش پا در 90 درصد مردان دیده میشه. این نوع فیتیش میتونه فقط مربوط به پا باشه یا انگشتان یا کفش یا جوراب یا جوراب های ساقه بلند زنانه رو هم شامل بشه. شاید مربوط به نوع سیم کشی هستش که از مغز به اندام های لذت ما کشیده شدن. حتی افرادی که این نوع فیتیش رو ندارن هم از اینکه انگشتای پاهاشون مکیده بشه لذت میبرن.




**5- در کونی زدن (اسپنک)
**چرا مردم دوست دارن که با دست به کفل هاشون ضربه بخوره؟ این بیشتر مربوط به حسی هستش که افراد نسبت به درد دارن. منطقه ای از باسن که مجاور پشت پا هستش منطقه تحریک کننده احساسات جنسی به حساب میاد، که اگه بطور مداوم و با فشار مناسب لمس بشه میتونه باعث تحریک جنسی بشه. این نوع ضربه باسن که یادآور دوران کودکی هستش ریشه عمیقی در جنبه های شخصیتی افراد داره و میتونه با تشویق یا تنبیه یا تحقیر افراد مرتبط باشه که در اغلب افراد موجب تحریک جنسی میشه. همچنین این حرکت میتونه بخشی از سکس های ارباب و برده باشه که ارباب برده رو به این روش تنبیه میکنه. هرچی که هست ما از ضربه به باسن هامون تحریک میشیم به همین خاطر هستش که این نوع فیتیش بسیار متداول هستش و رتبه 5 لیست مارو به خودش اختصاص میده.




**4- چشم چرانی و جلوه گری
**به گفته محققان موسسه کارولینا، از هر سه نفر یک نفر از تماشا کردن سکس لذت میبره و یا دوست داره خودش رو در معرض نمایش عموم قرار بده. مطالعات نشان میده که مردان از نگاه کردن به سکس بیشتر از زنان لذت میبرن چرا که در این تحقیق 12 درصد مردان و 4 درصد زنان از نگاه کردن به فعالیت های جنسی تحریک میشن. از طرفی با توجه به اینکه 80 درصد مشتریان صنعت پورن رو مردان تشکیل میدن میتونه گواهی به این ادعا باشه. البته تمایل به لخت شدن یا بدن نمایی قضیه اش فرق میکنه. چند نفر از ما تا حالا در بعضی جاها لباس هایی پوشیدیم که بدن نما بودن یا بخشی از بدن خودمون رو تو ساحل، باشگاه یا هر جای دیگه ای به کس دیگه ای نشون دادیم؟ علاقه به خود نمایی در همه ما وجود داره، ولی سکس در ملا عام غیر قانونی هستش، به همین خاطر در جوامع امروزی ما این حس رو با چیز هایی مثل ساحل لختان حمایت کردیم. یا مثلا کلوب های فیتیش یا حتی فستیوال هایی مثل ماردی گرس(Mardi Gras) که زنان تشویق میشن تا برای سینه ریز های بزرگ و کوچک سینه های خودشون رو نشون بدن.



**3- لاستیک / لاتکس / چرم
**این فیتیش مربوط به کسانی هستش که وقتی خودشون یا شریک جنسی شون لباس هایی از جنس لاستیک، لاتکس یا چرم میپوشن تحریک میشن. از لباس های تنگ همیشه به عنوان لباس های سکسی یاد میشه البته برای بعضی افراد بوی لاستیک، لاتکس یا چرم به خودی خود براشون شهوت انگیز هستش. این لباس ها میتونه تنوع زیادی از یک کت شلوار چرم تا یه ماسک گاز لاستیکی داشته باشه.



**2- نقش بازی کردن های سکسی
**در بازی های جنسی دو یا چند نفر نقش های مختلفی از یک سناریو رو بر عهده میگیرن که این خودش نوعی فیتیش به حساب میاد و میتونه هر نوع فانتزی سکسی رو شامل بشه. گاهی حتی این نوع فیتیش به یکی از آرزوهای افراد تبدیل میشه. زوج ها این بازی های سکسی رو در محلی از پیش تعیین شده با لباس های مشخص و با استفاده از روش های مختلفی انجام میدن. در این نوع فیتیش فرد میتونه یکی از نقش ها رو بر عهده بگیره یا تماشاچی باشه. تکنولوژی باعث شده که افراد بتونن در فضای مجازی و اینترنت یعنی جایی که افراد مجرد یا زوج های بسیاری حضور دارن به نقش بازی کردن های سکسی بپردازن. درسته دقیقا مثل دنیای واقعی نمیشه ولی باعث میشه تا افراد با گرایش های فانتزی بتونن در پرده ای از گمنامی تا حدودی احساسات خودشون رو ارضا کنن.



**1- ارباب و برده
**ارباب و برده شاید آشنا ترین فیتیشی هستش که اغلب مردم اون رو تحت عنوان مجموعه BDSM میشناسن که مخفف اسارت (bondage)، ارباب و برده(domination and submission)، سادیسم(sadism)، مازوخیسم(masochism) میباشد. در تعریف ارباب و برده اومده:“مجموعه ای از رفتارها، آداب و رسومی و دستوراتی است که توسط یک شخص به شخص دیگر داده میشود”. در این فرایند معمولا اعمال زور بین طرفین که انسان های بالغی هستن دیده میشه. این نوع فیتیش میتونه لحظه ای، موقت، یا در یک بازه زمانی مشخص صورت بگیره. در این سکس، برده هر آنچه را که ارباب، در داخل مرز های از پیش تعیین شده از او میخواد انجام میده.
دبی هربینیک (Debby Herbenick) مربی بهداشت جنسی در موسسه کینسی و نویسنده کتاب “سکس آسان کرد” میگه:“BDSM یک چتر بزرگ برای طیف گسترده ای از فعالیت ها هستش که از دستبند فازی که میتونین اون رو از یک فروشگاه وسایل سکسی زنونه تهیه کنین تا ایجاد سیاه چاله های سکسی رو شامل میشه.” بسیار جالبه که بدونین که در بیست سال گذشته و پس از انتشار رمان پنجاه سایه خاکستری این نوع فیتیش بسیار همگانی شده است. بسیاری از شما خیلی بیشتر از چیزی که فکرش رو بکنین پتانسیل این نوع فیتیش رو دارین و به همین خاطر هستش که در لیست ما رتبه نخست رو به خودش اختصاص داده. دفعه بعد که تو فروشگاه تو صف پرداخت وایسادین نگاهی به اطرافتون بندازین. هیچ کس نمیدونه که چند نفر از افراد اطراف شما علاقه به فیتیش دارن و اصلا به چه نوع فیتیشی علاقه مندن.

منبع

4493 👀
3 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2017-04-20 16:26:27 +0430 +0430

ممنونم
من چنتاشو دارم
تازه یه فتیش داریم بو کردن
اونم خیلی خوبه

0 ❤️

2017-04-20 18:41:54 +0430 +0430

بسیار درست و شایع هست …بله … باید در همه ی این فتیش ها عقلانی و دقیق تصمیم گیری بشه وگرنه روح انسان آسیب جدی خواهد دید

0 ❤️

2017-04-21 14:50:43 +0430 +0430
نقل از: chimann باسپاس از شما ،

میشه منبعی که اینا رو از روش نوشتین ، بگید لطفا ؟؟

ممنون. لینک منبع در پایین متن ذکر شده.

0 ❤️

2017-12-17 14:08:36 +0330 +0330

من عاشق پای مردام
کف پاهایی که چند ساعت تو کفش بوده رو بلیسم
جورابا رو بخورم
اووووم

0 ❤️



‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «