دوش مقعدی برای قبل از سکس مقعد

1397/10/10

شستشوی مقعدی یا دوش مقعدی (انگلیسی: Rectal douching) عملی است که برای شستن و پاکسازی انتهای روده از مدفوع و آماده‌کردن آن برای انجام رابطه جنسی مقعدی انجام می‌گیرد. هم به انجام این کار و هم به ابزار مورد استفاده از آن دوش مقعدی می‌گویند. اکثر افرادی که از این دوش برای شستشوی انتهای روده استفاده می‌کنند، مردان همجنسگرا هستند. به همین دلیل مطالعاتی دربارهٔ شیوهٔ دوش گرفتن مقعد و عوارض آن بر روی مردان همجنسگرا انجام شده است.

عمل شستشوی انتهای روده بسیار آسان است و توسط وارد کردن آب به درون روده از طریق مقعد و خارج کردن آن انجام می‌شود. ابزار این کار، شلنگی است که به یک شیر آب در حمام یا دستشویی وصل است. در نوک شلنگ قطعه‌ای قرار دارد که گِرد است و مقعد را زخم نمی‌کند و به سادگی وارد مقعد می‌شود. انتهای شلنگ را وارد مقعد کرده و آب را کمی باز می‌کنند. انتهای روده که پر از آب شد، شیر آب را می‌بندند و آب کثیف شده را با عمل مشابه مدفوع کردن، خارج می‌کنند. به این صورت انتهای روده کاملاً از مدفوع پاک شده و مقعد برای انجام رابطه جنسی آماده است.

نوعی دوش مقعد هم وجود دارد که برای مسافرت مناسب است. دوش مقعد مسافرتی شامل یک حباب پلاستیکی نرم یا لاستیکی و یک شلنگ بسیار کوتاه است. برای استفاده از آن، حباب را پر از آب می‌کنند. سپس نوک آن شلنگ را وارد مقعد کرده، حباب را فشار می‌دهند و آب را به درون روده هدایت می‌کنند.

دیدین تو فیلما مرده زبونشو تا معدش میکنه تو کون زنه به خاطر اینه

2449 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2018-12-31 13:07:14 +0330 +0330

من همیشه قبل سکس اینکارو میکنم ولی جالبه بدونید که هنوز سوراخی ندادم
درد داشتم نتونستم تحمل کنم
هنوزم هنوزه دنبال کیر قلمیم از تهران

1 ❤️

2018-12-31 13:32:02 +0330 +0330

من همیشه دارم اینکار رو میکنم میخواستم بدونم عوارض هم داره

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «