راه حل ساده برای کنترل زودانزالی

1398/02/16

زودانزالی مشکلی است که نزدیک به نصف مردان جهان از آن رنج می برند. دلیل خیلی ساده طبیعی هم دارد. ما انسانها یکی از طعمه‌های آسان برای شکار شدن در طبیعت بودیم بخصوص موقع تولیدمثل، برای همین برنامه ریزی شدیم که کارمان سریع و ضربتی صورت بگیرد. با وجود آنکه هزاران سال از آن دوران گذشته است اما متاسفانه بسیاری از مردان قادر به حذف برنامه قدیمی نیستند.

به عبارتی دیگر مردان دوست دارند رابطه جنسی را در دوی صدمتر تمام کنند ولی زنان عاشق دو ماراتن هستند. مردان هیجانزده و عجول هستند. هدف شان تمام شدن است. نفر مقابل هر چه برای شان تازگی و جذابت بیشتر داشته باشد امکان زودانزالی شان نیز بیشتر است.

برای همین یک راه حل ساده و اساسی این است که از شریک جنسی تان بخواهید اجازه دهند شما سریع مسیر دو صدمترتان را بدوید و بعد به فاصله حدود ده دقیقه، البته به شرطی که بتوانید! دوباره به دویدن ماراتن وی ملحق شوید.

برای عملی ساختن قول تان برای دور دوم دویدن و یا حتی دورهای بیشتر، استراحت قبل از سکس، غذای سبک ولی مقوی، اجتناب از شیرینی، سیگار و مشروب و زدودن نگرانی ها، می تواند سهم مهمی داشته باشد.

با این کار بزرگترین سد یعنی حس نگرانی و گناه را دور می زنید. دو حسی که با خود تشویش و شرم می آورد. این احساسات فقط علائم ظاهری ندارند. آنها همراه خود همه سیستم تنفس و جریان خون و حتی وضعیت رگ های بدن را هم تغییر می دهند. هورمون های ناخواسته ایی در این حالت ها در بدن ترشح می شود.

بعد از انزال اول و پس از دقایقی، سعی کنید آرام و بدون هیچ عجله، با نوازش بدن و بوسه طرف مقابل شروع کنید. برای اکثر زنان، رابطه جنسی یعنی عشقبازی … برای آنها کل ماجرا زیبا و تحریک کننده است. حرف زدن و تعریف از زیبایی زنی که در برابر شما است و نشان دادن تمایل جنسی تان به او، بسیار تحریک کننده است.

زنان با ناز و بوسه و حتی ماساژ و لمسِ نقاط حساس بدن شان، به اوج می آیند. اغلب زنان می توانند فقط با تماس دست بر روی واژن شان به ارگاسم برسند.

البته همه اینها بر می گردد به فرصت گفتگو، اعتماد و احترامی که بین شما ایجاد می شود. با هم قبل یا حین آمیزش و حتما بعد از آن حرف بزنید. به هم بگوئید کدام قسمت ماجرا را بیشتر دوست دارید.

خلاصه اینکه رابطه زناشویی فقط آن نوعی نیست که به طور عمومی به صورت یک توقع یا تربیت یا سنت به ما مردان منتقل شده است. برای ما سکس یعنی دخول ولی برای آنها سکس یعنی عشقبازی، در هم تنیدن، صمیمت، ابراز احساس، خلوت و داشتن لحظات لطیف که در طی آن در مرکز توجه و مهربانی و لمس باشند.

مرد روز

937 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «