روش های درست انال سکس، سکس از عقب یا همون کون کردن

1396/08/29

دانستنی‌ها در مورد انال سکس یا همان سکس از کون


سلام دوستان عزیز. من تجربه زیادی در مورد اِنال سکس یا همون کردن کون خانومهای عزیز دارم، در این زمینه خیلی مطالعه کردم حتی با بعضی از خامومهای کارگر جنسی که خیلی با لذت کون می دن صحبت کردم، و خواستم تجربیات خودم رو در اختیار شما بگذارم. همینطور که گفتم تجربه من در مورد کردن کون خانوم‌هاست و در مورد سکس با مردها اطلاعاتی ندارم البته فکر نکنم فرق زیادی بین کون خانومها و آقایون باشه.
خدمتتون عرض کنم برای اینکه بتونید سکس خوبی از پشت داشته باشید این کارها رو انجام بدید:

۱. اول پارتنرتون رو راضی کنید چون بدون رضایت اون کردن کونش نه درسته و نه انسانی و مهتر اینکه عشقتون بدون رضایت خیلی اذیت میشه و از رابطه با شما و خود شما متنفر و بیزار می‌شه علاوه بر اینکه اگر در کشورهای غربی، مخصوصا اسکاندینوای باشین و طرف از شما شکایت کنه به جرم تجاوز پدرتون رو در میارن و با تخم آویزونتون می‌کنن.



۲. طرفتون رو رو از لحاظ ذهنی آماده کنین و بهش اطمینان بدین که کون دادن خطری براش نداره و هیچ آسیبی نمی‌بینه و دچار هیچ بیماریی نمی شه و حتی این رابطه باعث بهتر شدن رابطه احساسی و جنسیتون می‌شه.
بهتره قبل از کردن کونش یه حال اساسی از کس بهش بدین که از لحاظ روحی و جسمی ریلکس بشه. البته بهتره که بعد از ارضا شدنش، دوباره باهاش ور برید که تحریک بشه، چون تجربه من نشون میده که وقتی زن شهوتی باشه خیلی راحتتر کون می‌ده و کمتر دردش می گیره و بیشتر لذت می‌بره.




۳. بهتره زن چند ساعت قبل از سکس غذای سنگین نخورده باشه و قبل از سکس دستشویی رفته و خودشو خالی کنه. و بعدش داخل راست رودشو یا کولن( همون کون مورد نظر) بوسیله آب ولرم چندین بار بشوره. البته الان وسایل مخصوصی هست که مثل پمپ آب مایع شستشوی مخصوص رو داخل کون می‌کنه و کاملا کون رو تمیز می کنه و این مایع شستشوی مخصوص روده رو هم ضد عفونی می‌کنه و استفاده کم از اون نمی تونه عوارضی داشته باشه. ( اگر دیده باشین توی فیلم های سوپر زبون تو سوراخ کون هم می کنن و یا مرده کیرش رو از کون زنه در میاره تا ته می کنه تو حلق خانومه مسلما اگه کون خوب شسته و ضد عفونی نشده باشه، همه پورن استارها هزار جور درد و مرض می گیرن). همچنین یه وسیله دیلدو مانند که به شیلنگ دستشویی وصل میشه برای شستشوی کون و من فکر کنم وسایل و مواد شسشوی اِنال سکس تو ایران هم پیدا بشته. البته اگر نبود می تونید اینکارو بکنید: اول بوسیله شیلنگ توالت که آب گرم رو با فشار کم باز کرده و در کون گذاشته تا آب گرم (البته نه داغ) وارد روده بشه و کمی صبر کرده و آب را خالی می کنید این کار را چند بار انجام داده تا آب کاملا تمیز از کون بیرون بیاد. با این کار تا حدود زیادی روده تمیز می شه ولی اگر بخواهیم خیلی تمیز و ضد عفونی کارو انجام بدیم می تونیم یک ظرف با دو لیتر آب گرم و حدود یک قاشق چایخوری نمک و جوش شیرین با کمی صابون مایع، در آب گرم حل کنیم و بوسیله یک سرنگ بزرگ مثلا بیست سی‌سی (که از دارو خانه ها در ایران می‌شه خرید) چند بار وارد مقعد حضرت علیله نموده و بعد از اندکی تامل خالی کرده که اینکار باعث پاکیزگی بیشتر کون عشقتون خواهد شد و اگر شما هم مثل من هستید که به استفاده از کاندوم زیاد علاقه ندارید، با خیال راحتتری می‌تونید از کون کردن لذت ببرید، و خطری، شما و عشقتون رو تهدید نکنه.


۴. در این مرحله یک کار خیلی خوب انجام بدید. مخصوصا اگر دفعه های اولی هست که عشقتون می خواد کون بده بهتره برای اینکه دردش نگیره، ازمقدار کمی اسپری بی حسی مثل اسپری لیدوکایین استفاده کنید البته فقط چند پاف به بیرون سوراخ کونش اسپری کنید، چرا که اسپری های بی حسی معمولی که تو ایران پیدا میشه معمولا الکل داره و اگر داخل کون بزنید باعث سوزش و ناراحتی میشه. حالا بعضی ها می گن که اسپری بی حسی عوراض داره و از این حرفا ولی شما هر روز که که نمی خواهید ازش استفاده کنید. استفاده کم از بی حسی هیچ عوارضی نداره مگر اینکه طرف به اون حساسیت داشته باشه که نباید از اون نوع بی حسی استفاده کنه. بعد از زدن بی حسی حدود پنج تا پانزده دقیقه (بستگی به بدن خانوم داره حتی امکان داره بیشتر هم طول بکشه) صبر کنید تا اثر کنه و با لمس سوراخ، خانوم متوجه بی حس شدن کونش میشه.


۵. در مدت اثر بی حسی بهتره شما با بوسیدن و نوازش کردن و گفتن جملات عاشقانه، عشقتون رو آرام و درعین حال تحریک کنید و بهش اطمینان بدید که مشکلی پیش نمیاد. پس از اثر کردن بی حسی، ابتدا با انگشت مقداری ژل روان کننده( لوبریکانت) روی سوراخ کون بمالید و آرام سوراخ رو ماساژ بدید و کم‌کم انگشتتون رو وارد کنید و با حرکت آرام رفت و برگشت و دورانی سوراخ کون را آرام آرام باز می‌کنیم.( حتما قبل از این کار ناخون هاتون رو با دقت بگیرید) پس از اینکه کون کمی جا باز کرد این کارو با دو انگشت انجام بدید و عمیق تر انگشتتون رو فرو کنید.


۶.نکته بسیار مهم اینکه در تمام مدت انال سکس باید با پارتنرتون در ارتباط باشید و هر موقع که درد پیش از حدی احساس کرد عملیاتو آرومتر انجام بدید یا برای مدتی متوقف کنید و پس از ریلکس شدن طرفتون دوباره شروع کنید. یک سری دیلدوی مخصوص باز کردن کون هست (کیر مصنوعی) بنام انال پلوگ که خیلی کمک می کنه بخاطر شکل مخصوصشون براحتی کون رو در حد لازم باز می کنه ولی اگه تو ایران تهییه اش مشکل باشه مجبورید به همون انگشت اکتفا کنید. عضله کون یا همون اسفنکر اگر کم کم بهش فشار بیاد قابلیت ارتجایی زیادی داره و می‌تونه خیلی راحت باز بشه ولی خیلی جالبه که بعد از چند ساعت کاملا به حالت اولش بر می گرده و بر خلاف اون چیزی که خیلی ها می گن که کون دادن باعث گشادی کون و عدم کنترل مدفوع میشه، تجربه من نشون داده بعد از ده سال که پاتنرمو از کون کردم بازم بعد از چند روز، تنگ می شه و باید قبل از کردن باز و آماده بشه البته خوب خیلی سریعتر باز میشه و مثل روزای اون زمان نمی‌بره.
البته اگر کون با خشونت و بدون آماده سازی کرده بشه خطر پارگی اسفنکر هست که بعضی وقتها خونی هم دیده نمی شه و پارگی داخلی هست که اگر تکرار بشه باعث گشادی همیشگی و مشکلات زیادی برای فرد مفعول می تونه بشه.


۷.بعد از فرو کردن دو انگشت، کم کم سه انگشت رو داخل می کنیم و آروم داخل و خارج می کنیم تا کون جا باز کنه و درد ایجاد نشه، البته تجربه من نشون می‌ده اون اسپری بی حسی خیلی موثره و باعث جلوگیری از ایجاد درد می شه. اگر درد زیاد در اسفنکر ایجاد بشه، اسفنکر در مقابل باز شدن و ورود جسم خارجی مقاومت می کنه و بشدت منقبض میشه و اگر در این حالت به‌زور چیزی رو وارد کون کنیم درد بیسیار شدیدی ایجاد می شه و خطر پارگی اسفنکر ودر در مواردی مخصوصا در افراد کم سن خونریزی مقعد وجود داره. علت اینکه خیلی از خانومها از کون دادن وحشت دارند اینکه، یه مرد ناشی و هیچ چیز ندون، به خیال اینکه کون اولش درد داره و بعدش فوری جا باز می کنه بدون لغزنده کننده مناسب کون زن زبون بسته میکنن و باعث می شن که زن از کون دادن متنفر بشه ولی اگر روشی که من خدممتون گفتم رو مخصوصا در دفعه های اول با صبر و حوصله انجام بدید علاوه بر اینکه خانوم درد نمی‌کشه و اذیت نمی شه، بلکه لذت هم می‌ بره و بعد از چند بار خودش با لذت پیشنهاد کون دادن به شما رو میده نه اینکه شما بخواهید دایم بهش التماس کنید آخرش هم بهتون کون نده. حالا بگذریم.












۸. بعد از استفاده از سه انگشت یا انال پلاگ و باز شدن سوراخ کون (البته بستگی به قطر کیر شما داره شاید لازم باشه به اندازه چهار یا حتی پنج انگشت جا باز کنه) خانوم رو در پوزیشن مناسب قرار بدید که برای شروع بهتره به شکم بخوابه ولی زیر شکمش یکی یا دوتا بالش قرار بدید که کونش به لازم مقدار قمبل بشه، حالا در این حالت مقداری ژل به کیرتون و سوراخ کون خانوم بمالید و به عشقتون بگید که با دستاش کمی قمبلاشو از هم باز کنه، حالا آرام سر کیر مبارک رو تو سوارخ محبوب بگذارین و کم کم داخل کنید البته به خانوم بگید که نفس عمیق و آروم بکشه و هر وقت احساس درد زیاد کرد به شما بگه و لازم نیست تحمل کنه و دم نزنه. حالا کیرتون رو کم‌کم فرو کرده و در بیارید و در هر مرحله کمی عمیقتر فرو کنید تا اونجایی که طرف درد زیاد احساس نکنه( البته خدمتتون بگم که درد کم مخصوصا برای دفعه های اول طبیعی هست شما اگر به لقاء کس هم رسیده باشید میدونید کس دادن هم برای خانومها اولش درد داره البته معمولا درد قابل تحمل و درد کم برای بعضی از خانومها تحریک کننده هم هست) حالا کم کم تلمبه بزنید. اگر کیرتون خیلی دراز هست مثلا بیشتر هیجده سانت بهتره تمام کیرتون رو فرو نکنید البته اگر خانوم خیلی دردش نگیره مشکلی نیست. در حین انال سکس بهتره پارتنرتون رو تحریک کنید مثلا ممه ها و چوچوله‌شو بمالید یا یا اگر می‌تونید ازش لب بگیرید یا انگشت تو کسش بکنید و حرف‌های عاشقانه بهش بزنید، تجربه من نشون میده وقتی زن تحریک شده باشه و حشری باشه خیلی راحت و بدون درد کون می ده و دفعه بعد برای کون دادن تمایل بیشتری داره. دفعه های اول بهتره از پوزیشن های عجیب و غریب و فضایی برای کون کردن استفاده نکنید و نهایتا از پوزیشن خوابیده و یا چهار دست و پا(داگی استایل) استفاده کنید تا خانوم کمتر اذیت بشه. به تلمبه زدن ادامه بدید تا ارضاء بشید البته اگه خیلی وسواس دارید (بعد از اون همه شستشو) می تونید از کاندوم استفاده کنید ولی اگر شما و پاتنرتون مطمئن هستید که سالمید و بیماری مقاربتی ندارید اجباری برای استفاده به کاندوم نیست. من خودم دوست دارم بدون کاندوم سکس کنم و آبمو تو کون عشقم خالی کنم و بعد از ده سال نه واسه خودم نه پارتنرم هیچ مشکلی پیش نیومده چون هر دو تامون کاملا سالم هستیم. دفعه های اول بهتره زودتر ارضاء بشید و اسپری بی حسی رو حاج آقاتون خالی نکنید و یا قرص وایاگرا نخورد تا عشقتون دفعه های اول اذیت نشه و از کاری که براتون کرده پشیمون نشه. ولی بعد از چند بار که کون عشقتون عادت کرد و استرس و ترسش ریخت می تونید زمان سکس رو بیشتر کنید و پوزیشن های مختلف رو امتحان کنید. البته همیشه به خاطر داشته باشید که ظرفیت های گایشی کون به اندازه کس نیست و باید با احتیاط بیشتری ازش استفاده کنید.



دراینجا سعی می‌کنم به بعضی از سوالها و تفکرات نادرستی که در مورد انال سکس وجود داره پاسخ بدم:

۱.بعضی از دوستان می‌پرسند که ریختن آب‌کیر داخل کون مشکلی نداره؟ اگر عملیات شستشو خوب انجام شده باشه هیچ مشکلی پیش نمیاد و البته من خودم دیدم در بعضی پوزیشن ها مثل حالتی که زن روی کیر مرد نشته و بخاطر باز شدن زیاد کون، بعد از ارضا و بیرون کشیدن کیر بیشتر آب‌کیر بیرون می ریزه و بقیه اش هم در دستشویی بیرون میاد و اگر کون خوب تمیز باشه حتی ماندن آب‌کیر هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کنه و بعد مدتی جذب روده زن می‌شه که تحقیقات علمی نشون می‌ده که هورمونها و مواد موجود در آب‌کیر مرد برای بدن زن مفید هست.


۲. خیلی ها مخصوصا ایرانی‌ها و حتی افراد متخصص درمورد انال سکس تفکرات احمقانه و ابلهانه ای دارند که آدم رو به تعجب وا می داره، مثلا خیلی ها می‌نویسند که انال سکس باعث ایجاد ایدز می‌شه که خیلی احمقانه است. اگر دو نفر که ویروس ایدز در بدنشان نیست شب و روز کون هم بگذارند ایدز نمی گیرند چون باید ویروس در بدن یکی وجود داشته باشه تا به دیگری منتقل بشه و همینطور اینکه می‌گن که راست روده برای سکس طراحی نشده در گذشته انسان این نوع رابطه وجود نداشته که هر دوتاش غلط هست، تحقیقات باستان شناسی و تاریخی نشان می ده که انال سکس از بدو پیدایش انسان بین زن و مرد و مردهای همجنس خواه وجود داشته و یا اینکه کون اندام جنسی نیست که کاملا غلط هست، درسته که راست روده مثل واژن عضو تولید مثل نیست ولی وجود تعداد زیاد پایانه ها یا حسگرهای لذت جنسی در اطراف و داخل مقعد نشان می‌ده که این عضو فقط وسیله دفع نیست بلکه عضو جنسی هم هست. ما اگر بخواهیم بخاطر اینکه چون عضوی وسیله تولید مثل نیست، برای لذت جنسی ازش استفاده نکنیم، پس از لب و دهان و پستان ها هم نباید برای لذت جنسی استفاده کنیم و حتی کلیتوریس (چوچوله)
هم دخالتی در تولید مثل نداره پس آیا نباید ازش استفاده کنیم. در ضمن اینکه اکثریت زنها از لمس باسن و معقد‌شون توسط پارتنر‌شون در حین سکس لذت می‌برن همانطور که از لمس پستان‌ها و لباشون لذت می‌برن نشون می‌ده که کون عضو جنسی هست. بنظر من در دنیای امروز زن و مردی که همدیگرو دوست دارند از هر طریقی که می‌تونند باید به هم لذت بدهند و چیزی برای هم کم نگذارند.


۳. خیلی از افراد با سواد و متخصص و همچنین بی‌سواد و بی تخصص در زمینه پزشکی مخصوصا ایرانی ها به دلیل دید غیر علمی و سنتی که بر اساس تفکرات دینی و خرافی که هیچ پایه اساس علمیی ندارند، می‌نویسند و می‌‌گویند که انال سکس باعث بسیاری از بیماریها و آسیب‌ها مخصوصا در فرد مفعول می‌شود در صورتی که تحقیقات علمی و تجربه افراد هر روز بیشتر نشان می‌دهد که اگر انال سکس با روش درست و رعایت کامل بهداشت انجام بشود هیچ گونه مشکل و عارضه‌ای چه در کوتاه مدت و چه در بلند مدت ایجاد نخواهند کرد. تجربه مردان همجنس‌گرا و زنان کارگر جنسی و پرن‌استارها که سالهای طولانی و به دفعات متعدد رابطه مقعدی صحیح داشته‌اند و هیچ مشکل و عارضه‌ای پیدا نکرده‌اند صحت این ادعا بیشتر به اثبات می رساند، البته که اگر زنی یا مردی با شخصی که بیماری مقاربتی مثل ایدز دارد بدون کاندوم رابطه جنسی مقعدی برقرار کند، مبتلا به بیماری می‌شود هر چند اگر زن از واژن هم با مرد بیمار سکس کند احتمال بیماری وجود دارد هرچند با درصد کمتر.

دوستان از اینکه مطلب به درازا کشید پوزش می‌خواهم، امیدوارم بتوانید از مطالب بالا به نحو احسنت استفاده کنید. اگر سوالی داشتید در خدمت هستم. با تشکر :)

دوستان عزیر و گرامی، بعد از مطرح شدن سوالات شما عزیزان، در حد توان جواب سوال‌های شما رو بزودی به تاپیک اضافه می‌کنم. با سپاس

ـــــــــــ

48077 👀
8 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2017-11-20 03:34:38 +0330 +0330

حالا من زن ندارم بکنمش چی???

0 ❤️

2017-11-20 05:13:27 +0330 +0330

من عاشق کون دادنم . ابم میخورم
جوووووون چه لذتی داره

2 ❤️

2018-05-06 05:46:21 +0430 +0430

دمت گرم تا آخرش خوندم خيلي عالي بود
من ١٥ ساله ازدواج كردم و نتونستم خوب با عشقم از عقب سكس كنم بعضي وقتا خوب باز ميشه و بعضي وقتا انگشتم توش نميره
داغون ميشم از اين حال
خيلي انال رو دوست دارم ولي حيف كه هنوز نتونستم به خواسته ام برسم
عيالم برخلاف من اصلا دوست نداره بهمين خاطر بدجوري اعصابم خرابه

1 ❤️

2018-05-08 05:02:23 +0430 +0430

عالیه مرسی ادامه بده

1 ❤️

2018-05-08 07:35:01 +0430 +0430

بسیار مفید بود خیلی ممنون

0 ❤️

2018-06-24 06:41:58 +0430 +0430

ازشعرای قدیم مثل ایرج میرزاگفتن
کیررابهرکون گردومدورساختن
گربهرکوس میساختن تبرمیساختن

0 ❤️

2018-06-24 11:28:36 +0430 +0430
نقل از: sara_barbie_ahwaz عااااالي بود مرسي من خيلي پارتنرم دوس داره از عقب سكس كنيم اما يه بار ك امتحان كرديم انقد دردم گرفت ك داشتم ميمردم قبلش با شلنگ خودمو تميز كردم ولي باز يخوره كثيف كاري شد واسه همين ديگه بيخيال شدم ? ولي پارتنرم همچنان ي ساله داره اصرار ميكنه و من دلم براش ميسوزه

بدت نیاد ولی با همه کس نمیشه آنال سکس داشت. به نظرم برای پارتنرت راجبش توضیح بده و اگر میدونی که مقدور نیست بی خیالش شو، چون سلامت خود آدم مهم تر از هر چیزه و ممکنه در اثر سکس از پشت نادرست در دراز مدت آسیب های زیادی به فرد وارد بشه.

0 ❤️

2018-06-24 12:25:16 +0430 +0430
نقل از: sara_barbie_ahwaz
نقل از: X_Emo
نقل از: sara_barbie_ahwaz عااااالي بود مرسي من خيلي پارتنرم دوس داره از عقب سكس كنيم اما يه بار ك امتحان كرديم انقد دردم گرفت ك داشتم ميمردم قبلش با شلنگ خودمو تميز كردم ولي باز يخوره كثيف كاري شد واسه همين ديگه بيخيال شدم ? ولي پارتنرم همچنان ي ساله داره اصرار ميكنه و من دلم براش ميسوزه

بدت نیاد ولی با همه کس نمیشه آنال سکس داشت. به نظرم برای پارتنرت راجبش توضیح بده و اگر میدونی که مقدور نیست بی خیالش شو، چون سلامت خود آدم مهم تر از هر چیزه و ممکنه در اثر سکس از پشت نادرست در دراز مدت آسیب های زیادی به فرد وارد بشه.

همه كس نيست دو ساله باهميم (blush)

منظور منم مدت آشنایی نبود، منظورم آگاهی واسه پیش نوازی های قبل از آنال سکس بود، البته امیدوارم منظورم رو بد متوجه نشده باشی،
اگر واقعا علاقه داری که نیازش رو تامین کنی می تونی از همین مطلب کلی کمک بگیری،
امیدوارم لحظات خوشی رو با هم تجربه کنید ? ? (wanking) :-*

0 ❤️

2018-06-24 14:28:35 +0430 +0430

مطالبتونو خوندم عالي بود دمت گرم

0 ❤️

2018-06-24 14:55:46 +0430 +0430

احسنت کاملا عالی بود چند تا نکته خیلی خوب گفتی یکی اینکه ناخن ها رو قبل از عملیات فینگرینگ یا به عبارتی همون گشاد کردن کون با یک انگشت و سپس 2 انگشت و … بگیرید من باید بگم برای واژن هم شما باید ناخن هارو بگیرید مخصوصا خانوم هایی که تازه میخوان سکس از جلو یا عقب رو تجربه کنن حتما به عملیات فینگرینگ نیاز دارن پس در هر صورت آقایون محترم باید ناخن هاشون رو بگیرن تجربه ثابت کرده ناخن شما حتی یه ذره خیلی کم بلند باشه داخل واژن یا معقد کنید و کوچکترین خراشی به داخل وارد کنه سوزش شدید میگیره و عملا سکس رو برای شما زهر میکنه. دوما استفاده از اسپری سر کننده رو توصیه نمیکنم چون حس و از بین میبره البته به جز دفعه اول و در آخر توضیه میکنم دفعات اول حتما از ژل لوبریکانت پایه آبی استفاده کنید بعد از مدتی که چند بار سکس کنید دیگه نیاز چندانی نخواهید داشت .

1 ❤️

2018-06-24 21:44:32 +0430 +0430
نقل از: K.Gay1 من عاشق کون دادنم . ابم میخورم جوووووون چه لذتی داره

اهل کجایی!؟

0 ❤️

2018-06-24 21:47:52 +0430 +0430
نقل از: ک ی ر کلفت بعد از 2_3 بار که بدی کونت عادت کنه دیگه فقط- کیر میخوای بره تو کونت هر دفعه هم کلفت تر

اگه شیرازی یا به شیراز نزدیکی بگو بیام بندازم تو قابلمت،،،،عاشق کون کردنم چه دختر چه پسر خوبم هزینه میکنم مکان و ماشین و خلاصه همه چیزم ردیفه

0 ❤️

2018-07-21 14:39:40 +0430 +0430
نقل از: ک ی ر کلفت بعد از 2_3 بار که بدی کونت عادت کنه دیگه فقط- کیر میخوای بره تو کونت هر دفعه هم کلفت تر

خصوصی بهم پیام بده

0 ❤️

2018-07-21 21:04:06 +0430 +0430

عالی ،واقعا اموزنده و جالب بود …

0 ❤️

2018-07-22 15:11:38 +0430 +0430

عالی و درست

0 ❤️

2018-07-22 22:23:37 +0430 +0430

سلام
ممنون از مطالب تون

0 ❤️

2018-07-23 08:12:59 +0430 +0430

ممنون دوست عزیز…برای من و همسرم خیلی مفید بود…عاشق سکس مقعدی هستیم

0 ❤️

2018-07-23 11:53:00 +0430 +0430

بسیار عالی بود.

0 ❤️

2018-07-23 12:31:02 +0430 +0430

حس فوق العاده ای داره وقتی سرش میره تو

1 ❤️

2018-07-23 13:40:32 +0430 +0430

لایک برا مطلبتون
اما دوست عزیز اگر مرد بلد نباشه و مویرگ های اسفنگتر مقعد آسیب ببینه احتمال انتقال عفونتی مثل ایدز به زن هست.

0 ❤️

2019-05-17 08:43:23 +0430 +0430

ببخشید یک سوال داشتم .

من وقتی انال سکس انجام میدم درد و لذت رو با هم دارم ولی وقتی آب میریزن داخلش هر چی میرم دسشویی چیزی داخلش نیست و این نارحتم میکنه که ممکنه مشکلی پیش بیاد

0 ❤️

2019-05-17 14:28:16 +0430 +0430

دوستان برای مرتبه های اول از شیاف استفاده کنین . هم محیط رو لیز میکنه هم بی حس . خیلی عالیه فقط روده ها خالی و شسته باشه و شیاف ۲ ساعت قبل استعمال شده باشه

0 ❤️

2019-05-17 15:05:05 +0430 +0430
نقل از: ++parsa++ دوستان برای مرتبه های اول از شیاف استفاده کنین . هم محیط رو لیز میکنه هم بی حس . خیلی عالیه فقط روده ها خالی و شسته باشه و شیاف ۲ ساعت قبل استعمال شده باشه

اسم شیاف چیه/ چیکار میکنه؟

0 ❤️

2019-05-17 18:54:22 +0430 +0430

انال سکس واقعا درد داره.لذتی توش ندیدم واقعا…مردها فقط فکر خودشونن

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «