ریشــه علاقه به ممـــه

1396/01/12
عرض شود که بین تموم اعضا و جوارح بدن زنونه؛ **پستون**، **سینه**، **ممه**، ... یا هر کسشری که خودتون اسمشو میذارید، بی‌شک همواره از توجهی ویژه برخوردار بوده، چه بسا تا الان فت و فراوون سوژه‌های جوک و خنده نیز ازش استخراج بگشته، جوری که امروز یه بچه سه چار ساله هم تبلت بگیره دسش بره تو دنیای مجازی دیگه تقریبن میفمه این دو تا برجسگی فقط مخصوص شیرخوردن نیس! حال‌اینکه چرا این ارگان شیردهی تا این حد برا ما مردا جذاب واقع شده بسی جای شگفتی‌ دارد...

بنگریم به برخی یافته‌ها:


عشق مردان به پستان زنان ⊙⊙


(برگرفته از marde-rooz.com)

همیشه با لحنی نه چندان خوشایند شنیده‌ایم که: «وقتی که پستان زنان در معرض دید مردان قرار می‌گیرد هیچکدام‌شان قدرت روی برگرداندن ندارند.» ولی واقعاً به دور از خوب و بد این ماجرا، چرا مردان افسونِ کیسه‌های چربی که روی سینه زنان آویزان است می‌شوند؟

چرا بدون استثنا در هر آمیزشی، مردان بخش مهمی از توجه‌شان را صرف پستان‌ها می‌کنند؟ چرا در هر فرهنگ و زبان از سیاره‌ی ما، لغات بسیاری برای توضیح و تفسیر و تجسم پستان وجود دارد. از سینه و لیمو و انار گرفته تا توپ و توت و کبوتر و ممه و…

این تمنا برای نه تنها دیدن بلکه لمس و نوازش و حتی مکیدن چرا در تکامل جنسی مرد برنامه ریزی شده است؟ آیا به خاطر لطافت و زیبای و نرمی پستان است یا یادآوری مطبوع از دوران عشق اولیه به پستان مادر است که احساس زندگی و ادامه حیات ما را با خاطره شیرین و گرم و سیرکننده شیرِ مادر ربط می‌داد؟ شاید هم اولین احساسات دوست‌داشتنی مرد شدن در دوران بلوغ که ناخودآگاه توجه ما را سینه‌ی دختران و زنان سوق داده بود.

شاید هم یادگیری غریزی آن هم پس از چندین تجربه، به ما آموخت باید به پستان‌ها با دقت بیشتر چشم بدوزیم تا با دیدن برجسته شدن نوک پستان‌ها، آنها را به منزله علامتی بدانیم از تمنای متقابل زنان و این احساس بی‌نظیر که ما نیز خواستنی هستیم.

این اواخر سعی شده از نشانه و شواهد علمی نیز استفاده شود. صحبت از این است که:

ما تنها پستانداری هستیم که به سینه‌ها علاقه‌ی جنسی پیدا کردیم چون توانسته‌ایم بر روی دوپا بایستیم و با این تحول، پستان‌ها در معرض دید قرار گرفتند. در ادامه، همین مستقیم ایستادنِ ما در طی خوابیدن و آمیزش نیز به ما فرصت داد از شیوه قدیمی جفت‌گیری که سایر پستانداران به کار می‌برند گاهی فاصله بگیریم و از روبرو و بر روی هم خوابیدن را تجربه کنیم. شیوه‌ای که پستان‌ها را در معرض توجه و لمس قرار داده است.

صحبت از هورمونی می‌شود که مکیدن پستان در حین شیر دادن به نوزاد در مغز زنان ترشح می‌شود به اسم “اکسیتوسین” که به محبت و وابستگی مادر به نوزاد می‌افزاید و حیله‌ای است تکاملی برای روحیه دادن به زنان تا قادر باشند سال‌های طولانی زندگی‌شان را صرف فرزندان‌شان کنند.

البته در ادامه همین مسیرِ هورمون شناسی، دکتر ”Larry Young“، عصب‌شناس دانشگاه آمریکایی امروی، به یک تحلیل فراگیرتر رسیده است. او عنوان می‌کند که توجه و جذابیت آشکار پستان‌ها برای مردان، سرچشمه‌اش همان “اکسیتوسین” معروف است. او می‌گوید مردان و میلیاردها اسپرم داشتن‌شان، به آنها دلیلی نمی‌داد که اهل انتخاب باشند. مردان به طور غریزی در دوران باستانی بدشان نمی‌آمد که به هر اندازه که می‌توانند به تولید مثل بیشتر نائل شوند که یکی از شرط‌های اصلی حیات و بقا است.

مردان در طول تحول جنسی‌شان به این نکته پی‌بردند که برای ترغیب زنان به تصمیم دشوار و پر هزینه حامله شدن، بهتر است هورمون‌های محبت به نوزاد در دوره شیرخوارگی را در زنان فعال سازند. در قدم اول، با زُل زدن به سینه زنان و در فرصت‌های پیش آمده با لمس و سایر اعمال تحریک کننده، خود را برای زنان خواستنی سازند تا مقدمات جفت‌گیری فراهم شود. در حین آمیزش نیز با مکیدن پستان زنان و رهایی دوباره هورمون محبت، زمینه‌های دلبستگی بیشتر را فراهم آورند.


منابع:
**why men love breasts** [www.livescience.com/23500-why-men-love-breasts.html](http://www.livescience.com/23500-why-men-love-breasts.html) Young elaborates on his theory of breast love, and other neurological aspects of human sexuality, in a new book, [The Chemistry Between Us](http://www.amazon.ca/The-Chemistry-Between-Us-Attraction/dp/1591846617) Current Hardcover, 2012), co-authored by Brian Alexander)
9 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2017-04-01 18:22:36 +0430 +0430

ایول داش اسی خوشم میاد لنگش نمی کنی ?

1 ❤️

2017-04-01 19:23:09 +0430 +0430

واای ممه آخ ممه هر چی ازش بگم کمه…جاانم ممه عمرررم ممه عشقم ممه …هر چی ازش بگم کمه…دمت گرم اسی جاان شبی هه داغ دل و دول ما رو تازه کردی…همیشه برقرار باشی ? (wanking) (erection)

1 ❤️

2017-04-01 19:25:48 +0430 +0430



منظور ایشون یه چیزی تو ↑این مایه‌هاس!

0 ❤️

2017-04-01 20:24:10 +0430 +0430
آق جوکر: ای بابا تو تا رابطه من رو خراب نکنی دست بردار نیستی ها، عقیم شدیم رفت ?


دیگه خودت سر این مطلبو وا کردی:
میخوای حالا از باقی جاهاشونم عکسای کالبدشکافانه بذارم یکم اطلاعات علمیمون بالا بره یا بخصوص سیستم عملکرد دسگا تناسلیشون و پریود و ساختار خونابه‌های رحمی و همچین ساختار بافت داخل واژن یا... چرا اصن انقد بریم اون پائین مائینا؟ از همون بالا شورو میکنیم آناتومی لب‌های به ظاهر سکسی و ایضن تشریح انوا و اقسام میکروبا و باکتریای داخل لب و دهن و جرم و روسوبات دندونا و همینطو جک و جونورای میکروسکوپی زیر و روی زبون و.... یحتمل بعدش دیگه دلت نمیشه حتا از هیچ دختری لب بگیری دیگه... (preved)

0 ❤️

2017-04-01 21:14:11 +0430 +0430
نقل از: chimann
نقل از: اسکلت حشری
آق جوکر: ای بابا تو تا رابطه من رو خراب نکنی دست بردار نیستی ها، عقیم شدیم رفت ?


دیگه خودت سر این مطلبو وا کردی:
میخوای حالا از باقی جاهاشونم عکسای کالبدشکافانه بذارم یکم اطلاعات علمیمون بالا بره یا بخصوص سیستم عملکرد دسگا تناسلیشون و پریود و ساختار خونابه‌های رحمی و همچین ساختار بافت داخل واژن یا... چرا اصن انقد بریم اون پائین مائینا؟ از همون بالا شورو میکنیم آناتومی لب‌های به ظاهر سکسی و ایضن تشریح انوا و اقسام میکروبا و باکتریای داخل لب و دهن و جرم و روسوبات دندونا و همینطو جک و جونورای میکروسکوپی زیر و روی زبون و.... یحتمل بعدش دیگه دلت نمیشه حتا از هیچ دختری لب بگیری دیگه... (preved)

ﺗﻌﺪﺍﺩ ﻣﯿﮑﺮﻭﺑﻬﺎﯼ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺩﺭ ﺩﻫﺎﻥ ﻫﺮ ﻓﺮﺩ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﺖ ﻋﺎﺩﯼ ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﮐﻞ ﺟﻤﻌﯿﺖ ﺍﻧﺴﺎﻧﻬﺎﻱ ﺭﻭﯼ ﮐﺮﻩ ﺯﻣﯿﻦ هستش . ﺍﻟﺒﺘﻪ ﺍﮔﺮ ﻣﺴﻮﺍﮎ ﻧﺰﻧﯿﺪ ﺍﯾﻦ ﺗﻌﺪﺍﺩ ﺑﺶ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﻬﺎ ﻧﯿﺰ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ . ﺩﺍﻧﺸﻤﻨﺪﺍﻥ ﺍﻧﻮﺍﻉ ﻣﯿﮑﺮﻭﺏ ﻫﺎﯼ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺩﺭ ﺩﻫﺎﻥ ﺭﺍ ﺣﺪﻭﺩ ﺑﯿﺶ ﺍﺯ 700 ﮔﻮﻧﻪ ﯼ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﻧﺪ . و در رابطه باتوصیه زیاد لب گرفتن، بیشتر به خاطر یکسان شدن میکروب های دهان طرفین هستش و نکته جالب توجه این جاس که دهان حیوانات خانگی مث سگ و گربه هم به تعداد دهان انسان میکروب داره اما نوعشون تا حدودی متفاوت هستش

عکس باکتری ها و میکروب های در حال رشدشم داشتم ولی اپلود نمی شه :(


ممنون بابت رسوندن اطلاعات ?
0 ❤️

2017-04-01 22:21:11 +0430 +0430

اقا ممه نون بابت این تایپیک ? خدایا منو غرق همین چربی و گوشت و رگ کن ? واسه شما ممه اسمش ممس ممه وسه واسه من شهر نیس ممه واسه من بخش نیس استان نیس کشور نیس ممه خودش یه دنیاس ? البته هر چی چرب تر بهتر ? چون من چربیدوس دارم ? واسه همینه مجنون رو وقتی بردن بستنش به کعبه این شعرو خوند

از عمر من انچه هست بر جای پستون و به عمر لیلی افزای ?

4 ❤️

2017-04-01 22:37:33 +0430 +0430
نقل از: jack.sparr0w اقا ممه نون بابت این تایپیک ? خدایا منو غرق همین چربی و گوشت و رگ کن ? واسه شما ممه اسمش ممس ممه وسه واسه من شهر نیس ممه واسه من بخش نیس استان نیس کشور نیس ممه خودش یه دنیاس ? البته هر چی چرب تر بهتر ? چون من چربیدوس دارم ? واسه همینه مجنون رو وقتی بردن بستنش به کعبه این شعرو خوند

از عمر من انچه هست بر جای پستون و به عمر لیلی افزای ?


کاملن درست و به‌جا! در توصیف پهناور بونِ دنیای ممه؛ همین بس که شاعر در هنگام رؤیت آن درحالی که بسی گوزپیچ بگشته بود، میفرماید: «اگه این ممه‌س، چرا این همه‌س؟»

1 ❤️

2017-04-01 22:41:43 +0430 +0430
نقل از: sisi-nazi خخخخخخخخخ

آآآآآی نامرد ممه خوار و ممه لیس ?

0 ❤️

2017-04-01 23:51:22 +0430 +0430

من دخترم و عاشق ممه
مخصوصا ممه گرد
ديونه م ميكنه
تا صبح بخورم سير نميشم

1 ❤️

2017-05-30 12:18:10 +0430 +0430
نقل از: amiramin89 پیرو حرفای قبلیم در تاپیک پای زنا این جام اومدم نظر بدم ? پر حرفی مو ببخش ?

در مورد راز جذابیت بیش از حد ممه تئوری های مختلفی هست که همه شو فکر کنم گفتی . این که چی میشه عضوی از بدن که سوراخ نداره و قابل فرو کردن نیست !! جذابیتی در حد اون دو تا سوراخ معروف پشت و جلوی بدن زنا داره ?

حالا حرفای خودم :

اولا مردای عاشق اعضای قلمبه و گرد و سفید هستن . میتونیم از این نظر باسن رو هم با ممه مقایسه کنیم . هر دو گرد و نرم و قلمبه هستن و فقط نگاه کردن بهشون چه زیر لباس چه لخت باعث میشه پسرا تحریک بشن و چه بسا که افراد زود انزال به مرحله ی کام شات ( !! ) نائل بشن .

دوما ممه یه برتری ای نسبت به باسن داره و اونم اینه که مشکلات بهداشتی باسن از قبیل بوی بد ، موی زاید و خطر بیماری های مختلف باکتریایی و عفونی رو خیلی کمتر داره .

سوما ممه همون طور که در اون تاپیک گفتم در شکل ظاهری یه تناقض جذاب حساب میشه . شونه ها و گردن و شکم و زیر سینه معمولا صاف و تخت هستند ولی وسطشون ممه به شکل انحنای دو رنگ خودنمایی میکنه ( رنگ خودش روشنه و هاله و نوکش تیره تر ) و مردا هم عاشق تناقض !! همین عشق به تناقض باعث میشه که معمولا ما از دیدن لباس های سکسی و بدن نما و نازک بیشتر از برهنگی کامل تحریک بشیم . همین باعث میشه که دامن کوتاه بیشتر از لخت شدن کامل منجر به تلفات بشه !!

چهارما ما پسرا عادت یا علاقه مون اینه که وسط سکس یه جایی رو بمالیم و بگیریم . که این نقطه بستگی به سلیقه ی ما و پوزیشن مورد استفاده داره . ولی معمولا یا پهلو رو میگیریم یا ممه ها رو یا لپ های باسن رو . و اگه این نقاط گوشتالو و اصطلاحا خوش دست و تو دست بیفت باشن ، لذت ما بیشتر میشه .

کلا فیزیولوژی و ساختار زن و مرد با هم متفاوته . زنا مردی رو دوس دارن که اندام های بدنش نه چاق باشه نه لاغر . و در صورت امکان عضلانی باشه یا حداقل شل و نرم نباشه . به خصوص بالا تنه. زنا دوس دارن بازوها و سینه ها و شونه های مرد پهن و سفت و ورزشکاری باشه . از اون طرف مردا دوس دارن بدن زنا نرم باشه . البته نرم بودن با شل بودن و آویزون بودن یکی نیست . منظورم اینه که مردا معمولا خوششون نمیاد بدن زن عضله ای و سفت و تیکه تیکه باشه . سینه هم نماد نرمی و لطافت و انحناس .

اگه دقت کرده باشی دخترا وقتی کنار مرد مورد علاقه شون نشستن یا دراز کشیدن ، ترجیح میدن سرشونو روی سینه یا بازو یا شونه های مرد بذارن و سفتی شو حس کنن . در حالی که پسرا ترجیح میدن سرشونو رو رون ها یا ممه های زن بذارن و از نرمیش لذت ببرن .


با تموم فرمایشات حشرکاوانه‌ی شما موافقم به غیر از اون قسمت برتری ممه با باسن و من باب یه نکته ریز که یحتمل واس خاطر جلوه‌های عروسکی پورنوگرافی از نظرها دور مونده عرض شود که برخلاف چیزی که تصورش میره، ممه یا همون پستان بانوان هم از موی زائد بی‌بهره نیس. بشخصه یادمه یه بار با دختری رو کار رفتم که به لطفش کیری‌ترین سکس عمرمو تجربه کردم، اوشون یادش رفته بود موهای کنار نوک ممه‌شو اصطلاح کنه!
1 ❤️

2017-05-30 23:47:46 +0430 +0430

? ? (erection) (wanking) (wanking)

0 ❤️

2024-03-30 15:17:02 +0330 +0330

ممه خوشمزه هست

1 ❤️

2024-03-30 16:10:21 +0330 +0330

↩ eli less
شما همجنس گرایی فرق میکنه

1 ❤️

2024-04-01 17:31:08 +0330 +0330

↩ رادا007
دمت گرم جواب کامنت هفت سال پیش را میدی

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «