زدودن پشمهای تناسلی

1397/01/31

راهکار مناسب برا پشم‌زدایی اندام جنسی

☆ بدیهی‌ست که درصورت شناخ و امتاحان راههای بهتر و کم‌دردسرتر (چه برا مرد♂ چه زن♀)، میتوانید تجربیات خود را به اشتراک گذارید تا دیگران نیز اسفاده ببرند…
به هر روی اصلاح موهای این نخطه از بدن، برا خیلیا سخ بوده و هس. تردیدی نی که آموزش در این زمینه میتواند مفید واقع شود…

1717 👀
2 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2018-04-19 20:39:57 +0430 +0430

چگونه موهای زائد را با استفاده از کرم، تیغ، ویا به صورت دائمی با لیزر و الکترولیز از بین ببریم.

موهای زائد به دسته‌ای موها گفته میشود که در نواحی جنسی بزرگسالانِ به بلوغ کامل رسیده، رشد میکند. در اکثر موقع این موها در بین پاها، لای شکاف باسن و یا واژن و اطراف دستگاه تناسلی رشد میکنند. همچنین این موها روی ناحیه‌ی شرمگاهی (زیر شکم و بالای آلت تناسلی) و به‌خصوص روی محدوده استخوان شرمگاه رشد میکنند.

موی زائد در انسان‌ها در طی دوره بلوغ رشد میکند. گفته میشود که این موها حاصل افزایش تولید متوالی استروژن و اندروژن در خانمها و آقایون هست. موهای زائد به عنوان یکی از عوامل خصوصیت جنسی دوم در انسان‌ها شناخته میشه.

از بین بردن موی اعضای خصوصی
از بین بردن موهای زائد به 'اپیلاسیون' یا 'دپیلاسیون' هم شناخته میشود. این کار یک عمل عمدی برای از بین بردن موهای زائد روی مناطق جنسی‌ست. علاوه بر نواحی جنسی، مردم بشتر تمایل دارن موهای زائد سایر نقاط دیگه مثل ابرو، زیر بغل، روی دست‌ها و یا روی پاهاشون رو هم از بین ببرن.
این عمل اکثراً به وسیله‌‌ی دپیلاسیون انجام میشود که در این روش این موها با قیچی یا تیغ از بین میروند. از بین بردن موهای زائد در خانم‌ها با اپیلاسیون هم انجام میشود که در اپیسلاسیون موها کاملا برداشته میشوند (حتی موهای زیر پوستی و قسمت ریشه‌ی مو).
در گذشته‌ی نه چندان دور از بین بردن موهای زائد به معنی جراحت و زخم‌های متعدد بود. بهترین روش از بین بردن این موها روشی‌ست که ایمنی شما رو تضمین کنه که اکثراً شامل روش‌هایی مثل کرم موبر و وکس کردن بدن میشه.
اما امروزه اکثراً مردان و زنان موهای زائد خودشون رو میتراشند که به علت فراوانی بیشتر محصولات اصلاح از محصولات از بین برنده است. در این مورد تولیدکنندگان واقعی باید به دنبال راهی برای کاهش زخم‌های ناشی از تراشیدن این موها باشن.

از بین بردن موهای آلت خانم‌ها
به گفته‌ی سایت youngwomenhealth.org انتخاب این که این موها رو از بین ببریم یا نه شخصی‌ست در حالی که بعضی از خانم‌ها اقدام به اصلاح اون‌ها میکنن بعضی هم دوست دارن که اون‌ها رو همینطوری باقی بگذارند.
به علاوه که هر کسی این اختیار رو داره که چجوری و به چه مدلی این موها رو اصلاح کنه. بعضی از دخترها موهای زائدشون رو میتراشن و بعضی هم در عوض به سالن های پیرایشی میرن تا نواحی بکینیشون رو وکس کنن پس اولویت‌های شخصی، این عمل همه‌گیر رو شکل میده.

چگونگی از بین بردن موهای زائد در زنان
به گفته‌ی سایت ویکی‌پدیا محصولات زیادی برای از بین بردن موهای زائد وجود داره، در حالی که بعضی از مردم بیشتر به سمت وکس‌های موبَر میرن، بعضی تمایل دارند از کرم یا لیزر استفاده کنند که در ذیل به تعدادی از این روش‌ها اشاره میشود:

١ـ وکس کردن
وکس مایعی گرم است که روی سطحی که مو روئیده و رشد کرده، قرار میگیرد. بعد از این‌که وکس روی پوست قرار گرفت، پوششی پارچه‌ای برای جلوگیری از خشک شدن سریع آن بر روی آن قرار میگیرد. بعد از چند ثانیه وکس خشک شده و به پارچه میچسبد و وقتی به این ترتیب از روی پوست کنده میشود موهای زائد رو نیز همراه خود جدا میکند.
اگرچه که این روش کمی دردناک است ولی موها رو از ریشه جدا میکند. از بین بردن کامل مو تضمین میکند که موها مدت بیشتری طول بکشد تا رشد کنند. هرچند مواظب باشین که مقدار زیاد وکس روی پوست میتواند باعث سوختن پوست بشود.

٢ـ الکترولیز – روش دائمی خلاص شدن از موهای زائد
برعکس بقیه‌ی روش‌های از بین بردن موهای زائد، این روش به طور دائمی موها را از بین میبرد. اگر دنبال این هستین که چطور میشود در خونه به طور دائم از شر موهای زائد خلاص شد، الکترولیز جواب سوال شماست و همچنین این جواب خیلیای دیگه‌ست که به دنبال از بین بردن موهای زائد بدون تراشیدنشون هستن.

٣ـ کرم‌های موبر
اگه شما اولین باره که به از بین بردن موهای زائد فکر میکنید، این روشِ کم‌درد میتونه بهتون کمک کنه. بر اساس وبسایت سلامت زنان؛ youngwomenshealth.org، کرم‌های موبر متفاوتی وجود داره که روی افراد مختلف، تاثیرات متفاوتی میذاره. در این زمینه، خواندن برچسب روی محصول میتونه به شما در انتخاب بهترین محصول کمک کنه.

٤ـ تراشیدن موهای زائد
تراشیدن، یک روش خانگی و ساده برای از بین بردن موهای زائد است. چجوری برای اولین بار این موها رو بتراشیم؟ ما قرار نیست وارد جزئیات بشیم چون اونقدرها هم کار ساده‌ای نیست.
اگرچه راهی آسان برای حذف موهای زائد است اما فراموش نکنید موها ظرف چند روز دوباره رشد میکنند. علاوه براین منطقه تراشیده شده ممکنه بوسیله تیغ، به سادگی تحریک بشه.
در مقاله از بین بردن موهای بیکینی از gillettevenus.com، ذکر شده که اگه شما برای بار اول میخواین این موهارو بتراشید، بهتره از قیچی، تیغ و ژل استفاده کنید.

٥ـ از بین بردن موهای زائد با لیزر
این هم روشی دیگر برای از بین بردن موهای زائد بدون تراشیدن است. افرادی که لیزر میکنند در حقیقت از پرتوهای قوی نوری استفاده میکنند که ریشه‌های مو را نابود میکند و میسوزاند. هنگامی که ریشه مو بمیرد، مو می‌افتد. هرچند ممکنه نتیجه‌ای که انتظار داریم در همه یکسان نباشه چون پوست افراد منحصر به فرده. در بعضی موارد، پوست شما ممکن است بوسیله پرتو تحریک شود. در بعضی موارد دیگر، پرتو ممکنه به چشم شما آسیب بزنه اگر از محافظ استفاده نکرده باشید. با این حال, این روش تضمین میکنه که موهای زائد از بین میرن.

چگونگی از بین بردن موهای زائد در مردان
برای مردان، از بین بردن موهای زائد، کاملا به یک چالش تبدیل شده. به‌خاطر غرور، خیلی از مردها نمیتونن ببینن که کسی موهای زائد اونا رو با موم، کرم، وکس و لیزر از بین میبره. بیشتر مردان ترجیح میدن که موهای زائدشون دست نخورده باقی بمونه با این حال، مواردی درباره از بین بردن موهای زائد شرمگاهی در مردان هست که باید بدونید.
بهترین راه برای از بین بردن موهای شرمگاهی، بستگی به روشی داره که انتخاب میکنید. بر اساس تحقیق کامل hairfreelife.com بر روی از بین بردن موهای زائد مردان، اکثر مردان ترجیح میدهند به جای اپیلاسیون یا لیزر از تیغ استفاده کنند. چون هر کسی میتونه موهای خودشو با تیغ اصلاح کنه. با این حال هنگام اصلاح کردن باید از تحریک شدن جلوگیری کرد.

اگه شما نمیدونید که چطور بدون تحریک کردن پوست، اونو اصلاح کنید بهتره به مواردی که در زیر گردآوردی شده توجه کنید:

  • اگه اولین باره که میخواید اصلاح کنید، بهتره به مسیر رشد موهاتون توجه شود و اصلاح در جهتی که موها رشد کرده انجام گیرد.
  • همیشه از یک تیغ تیـــز استفاده شود تا احتمال تحریک کم بشود.
  • همیشه برچسب روی کرم‌هارو بخونید تا از کرمی استفاده کنید که پوست شما رو کمتر تحریک کنه.
  • از تیغ مناسبی استفاده شود که باعث آسیب و سوزش پوست شما نمیشود.
  • همیشه بعد از اصلاح از افترشیو aftershave استفاده شود تا تاثیرات تحریک و سوزش رو تسکین بده.
  • از لمس کردن و مالیدن ناحیه اصلاح شده اجتناب شود.

✖ خطرات
از بین بردن موهای زائد به سادگی قدم زدن در پارک نیست. وقتی شما این موها رو با روش‌هایی مثل استفاده از کرم، وکس، ژل یا... از بین میبرید، یک سری مشکلات اجتناب‌ناپذیر است. برخی از رایج‌ترین این خطرات که با از بین بردن موهای زائد پیش میاد عبارت اند از:
• احتمال داره قسمتی از پوستتون رو ببرید
• ممکنه محل قرمز بشه مخصوصا اگه از لیزر استفاده کنید
• ممکنه بریدگی ناشی از تیغ رو تجربه کنید
• ممکنه دچار خارش بیش از حد پوست بشید
• ممکنه دچار بروز جوش و برجستگی پوستی بشید
• کرم ها و موم‌ها ممکنه پوست شما رو بسوزونند
• ممکنه دچار فولیکولیت یا عفونی شدن ریشه مو بشید


✒️منبع:
helpfulguides.com/hair/hair-removal/how-remove-pubic-hairs-shaving-creams-permanently-laser-electrolysis

2 ❤️

2018-04-20 20:19:57 +0430 +0430

یادش بخیر اولین باری که زدم و سالار بیدار شد

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «