سرد کننده های جنسی کدامند؟

1393/12/24

درود به شما دوستاي عزيزم
در اين تاپيك به بيست نمونه از رايج ترين شكايت هايي كه مردها از زن ها در راستاي روابط جنسي دارن مي پردازيم كه شامل سردكننده هاي جنسي هستن كه به كيفيت معاشقه ها تاثير منفي داره.بعضي نمونه ها رو همراه راه حل شون گذاشتم.اميدوارم اين نكات به بهبود روابط تون كمك كنه.اگه تجربه يا نظري در اين موارد دارين خوشحال ميشم بخونم.

سرد كننده ي شماره ي 1:زن هايي كه به گونه ي رفتار مي كنند كه گويي از معاشقه و روابط جنسي خوششان نمي آيد.
راه حل: آن بخش غريزي و جنسي از وجود خويشتن را به همسرتان ابراز كنيد. اجازه دهيد از روابط جنسي با همسرتان لذت ببريد.به شوهرتان بگوييد و نشان دهيد كه او را مي خواهيد وطالبش هستين.

سرد كننده شماره ي :2 زن هايي كه هيچ وقت شروع كننده نيستند. چنان چه به ندرت شروع كننده هستيد، باعث خواهيد شد مردتان احساس كند، اين تنها اوست كه ريسك مي كند نزديك شدن و ابراز كردن نياز جنسي و احتمال جواب نشنيدن و تحقير شدن، واقعاً يك ريسك محسوب مي شود.
راه حل : به دنبال مرد زندگيتان برويد و نشان دهيد كه او را مي خواهيد.ممكن است گاهي اوقات شما را پس بزند، اما از اين كه شما شروع كننده بوديد، خوشحال خواهد شد و براي او خواستني تر خواهيد شد.

سرد كننده ي شماره ي 3:زن هايي كه نسبت به بدن مردها شناخت كافي ندارن هنگامي كه بي احساس يا به دور از هر گونه اعتمادبه نفس به او دست مي زنيد، باعث مي شويد احساس كند آلتش را دوست نداريد.بنابراين خودش را هم دوست نداريد. مردها به واسطه ي اين كه آلت جنسي شان پنهان نبوده و كاملاً عيان است، احساس آسيب پذيري زيادي دارند. مردها براي آلت و نرينگي جنسي خود هويت قائلند.آن ها هرگونه رفتار شما را با آن به منزله ي رفتار با خودشان تعبير مي كنند.
راه حل1 :اطلاعات جنسي خود را بالا ببريد. چنان چه مي خواهيد خوشبخت تر باشيد، بدن شوهرتان را بشناسيد و بپرسيد:دوست دارد چگونه نوازشش كنيد، او را ببوسيد و يا… همچنين بپرسيد، كدام يك از رفتارها و كنش هاي شما را نمي پسندد.شوهرتان از اين توجه هاي شما خوشحال شده و در عين حال خودباوري و اعتماد به نفس شما نيز افزايش خواهد يافت.چرا كه مي دانيد مي توانيد شوهرتان را خوشحال و راضي نگه داريد.2با تمام بدن شوهرتان معاشقه كنيد. همان گونه كه دوست داريد او نيز به تمام بدن شما عشق بورزد. به خاطر داشته باشيد، نعوظ به تنهايي به اين معنا نيست كه همسرتان تحريك شده و آماده ي اجراي عمل جنسي باشد. بياموزيد معاشقه كنيد و به تمامي بدنش توجه كامل مبذول داريد.اين حالت به شما نيز وقت كافي مي دهد تا تحريك شويد.

سرد كننده ي شماره :4زن هايي كه بار مسئوليت رسيدن به اوج لذت جنسي را تماماً به عهده ي شوهرشان مي گذراند
راه حل: خودتان را دوست داشته باشيد و به شوهرتان بگوييد چه مي خواهيد و به چه احتياج داريد. به خاطر داشته باشيد او مسئول رساندن شما به اوج لذت جنسي نيست. گرچه مي تواند،شريكي مهربان باشد كه به شما در رسيدن به اوج لذت جنسي كمك كند. راجع به اين موضوع در خارج از رختخواب صحبت كنيد. مي توانيد هر يك از خواسته هاي خود وهمچنين مواردي كه نمي پسنديد را به يكديگر بگوييد. چنان چه مي توانيد خود را به اوج لذت جنسي برسانيد، اما با شوهرتان ارضاء نمي شويد، پس روش هاي خاص خودتان كه روي شما تأثير گذار هستند را حتماً به شوهرتان بگوييد. مطمئن باشيد شوهرتان از اين كه اين اطلاعات مربوطه را در اختيارش مي گذاريد، نه تنها ناراحت نخواهد شد، بلكه به طرزي گفتاري و كلامي نيز تحريك خواهد شد.

سرد كننده ي شماره ي 5: زن هايي كه در رختخواب مثل پليس و دستوري رفتار مي كنن
راه حل: راجع به خواسته هاي جنسي خود با همسرتان صحبت كنيد، آن هم در خارج از رختخواب.هنگامي كه وقت معاشقه فرا مي رسد، به او اعتماد كنيد. از اطلاعاتي كه در اختيارش قرار داده ايد، استفاده خواهد كرد و اين فرصت را بدهيد تا بدنتان را بشناسد و بياموزد آن گونه كه شما دوست داريد، عشق بورزد. چنان چه شوهرتان به احساسات شما بي تفاوت است، شايد مجبور باشيد كه تفاهم خود را بار ديگر ارزيابي كنيد تا در يابيد، آيا براي يكديگر مناسب هستيد يا نه.

سرد كننده ي شماره ي 6: زن هايي كه در رختخواب مثل يك جسد سرد و بي حركت بوده و پاسخ گو نيستند.
راه حل: جفت طلبي و ابراز تمايلات جنسي به هنگام معاشقه با شوهرتان را حق مشروع و طبيعي خود بدانيد. تمرين كنيد و به همسرتان بگوييد كه چقدر از كارهايي كه مي كند، لذت مي بريد.به او بگوييد كه چه شيوه اي را بيشتر دوست داريد و چقدر برايتان زيبا، جذاب و خواستني است، و به او بگوييد چرا. تمايل نشان دادن به عشقبازي با همسرتان راه ديگري است براي صميميت و نزديكي بيشتر به او. به اين طريق يگانگي و پيوند ميان شما مستحكم تر مي گردد. در عين حال مراقب باشيد كه مرتكب سرد كننده ي شماره ي 7 نشويد!

سرد كننده شماره ي 7: زن هايي كه در رختخواب زياد حرف مي زنند
راه حل: چنان چه فكر مي كنيد كه بيش از حد حرف مي زنيد، اين راه حل را امتحان كنيد دفعه بعد كه شروع به حرف زدن كرديد، به صحبت هاي خودتان توجه كنيد و ببينيد كه واقعاً داريد زياد حرف مي زني؟ به گفته هايتان تعمق نماييد و دقت كنيد، ببينيد احساس دروني تان چيست؟ چنان چه ديدي بيش از حد حرف مي زنيد بيشتر به معاشقه و احساسات خوشايند آن تمركز كنيد و در همين حال نفس بكشد. سعي كنيد احساساتي كه مدام از آنها حرف مي زنيد را بيشتر دريابيد، تا اين كه توصيف كنيد.

سرد كننده ي شماره 8: زن هايي كه زياد مراقب بهداشت، سلامت و زيبايي خود نيستند مواردي نظير:موهاي زهار بلند -پاهاي پشمالو -دهان بدبو –سبيل -بوي عرق -لباس هاي نامرتب -رژيم غذايي ناسالم- موهاي بيش از حد آرايش شده -فرج هاي بدبو -پيه شكم -پوست هاي بد و ترك خورده- صورت هاي پوشيده از خروارها كرم پودر و لوازم آرايش- ناخن هاي شكسته و پوسته پوسته شده در اين جا بايد يادآوري كنيم كه يكي ازمهم ترين شكايات، بوي بد و زننده ي واژن بود.
راه حل: 1 از خود بپرسيد اگر مرد بوديد، به زني نظير خود جذب مي شديد؟ بدانيد هيچ زني به لحاظ زيبايي، اندام و هيكل متناسب، زيبا و ايده آل نيست. اما كاملا امكان پذير است كه تماس ها و بوهاي دلپذير و خوشايندتري خلق كنيد. چرا كه عمل جنسي تنها با همين موارد سروكار دارد. شما مي توانيد از لوسيون هاي مختلف مخصوص پوست هاي خشك استفاده كنيد. استعمال عطرهاي خوشبو و آرايش موهايتان را هم فراموش نكنيد. -2 به تغذيه و سلامت خود نيز رسيدگي نماييد.چنان چه تنقلات زيادي مي خوريد، بدانيد كه تناسب اندامتان را از دست خواهيد داد.به علاوه بوي بد دهان و بدن مي تواند نشانه هايي از رژيم غذايي نادرست باشند. به خودتان قول بدهيد كه رژيم غذايي جديد و سالم تري را رعايت خواهيد كرد. به بوي بدن خود نيز توجه كنيد 3 ورزش سبب مي شود تا خوش هيكل شده و از تناسب اندام بهتري برخوردار باشيد.مطالعات چنين نشان داده است، زن هايي كه به طور مرتب ورزش مي كنند احساسات و تمايلات جنسي بيشتري دارند و ازمعاشقه نيز لذت مي برند.ممكن است هرگز به ورزش به عنوان يك محرك جنسي نگاه نكرده بوديد، اما اين موضوع واقعيت دارد. سعي كنيد، برخي فعاليت هاي جسماني را در برنامه ي روزمره ي زندگي خود بگنجانيد.فعاليت هايي نظير قدم زدن، به سالن هاي ورزشي رفتن، دوچرخه سواري، يا انجام برخي از حركات و نرمش ها هنگامي كه در خانه تنها هستيد. -4 بو و طعم واژن خود را مرتب چك كنيد.اين توصيه اي است بسيار عملي كه به شما در آگاهي از وضعيت جسماني خود كمك مي كند.مطمئناً شما نيز از اين حقيقت كه بو و طعم ترشحات شما در روزهاي مختلف طول دوره ي ماهيانه تغيير مي كند، آگاهي داريد.چنان چه از لحاظ جنسي فعال هستيد، به شما توصيه مي كنم ترشحات خود را هر روز چك كنيد.چنان چه عكس العمل شما در مقابل اين پيشنهاد اين بود كه آه، اين خيلي احمقانه است پس به اين سؤال پاسخ دهيد: چرا مي بايست از شوهرتان انتظار داشته باشيد از وضعيتي لذت ببرد كه براي خودتان مشمئز كننده است؟ چنان چه بو و طعم خودتان براي خودتان خوشايند نيست، احتمالاً براي شوهرتان نيز ناخوشايند خواهد بود!بياييد به جاي آن كه مسامحه كاري كنيد، از شرايط بدني خود، از قبل مطلع باشيد. چنان چه احساس مي كنيد بو و طعم طبيعي نداريد، مي توانيد با محلول آب و سركه خود را شستشو دهيد، (از مصرف دوش هاي واژن عطر دار خودداري كنيد، چرا كه حاوي مقادير زيادي مواد شيميايي تحريك كننده مي باشند.)

سردكننده ي شماره ي 9: زن هايي كه خود نيز از ظاهر و قيافه و سر و وضع خودشان خوششان نمي آيد، مرتباً خود را پايين مي آورند و تحقير مي كنند
راه حل: 1 بياموزيد بدن خود را دوست داشته باشيد و زيبايي هاي زنانه ي آن را تحسين كنيد.از بيست مورد از زيبايي هاي خود ليستي تهيه نماييد.در آينه خود را نگاه كنيد و اندام زيباي خود را ببينيد.از شوهرتان بپرسيد چه چيز يا چه قسمت هايي از صورت، بدن و اندام شما را زيبا مي داند و مي پسندد و سپس گفته هايش را باور كنيد. اين موارد را نيز به ليست خود بيافزاييد 2مقابل همسرتان خود را پايين نياوريد و به هيچ وجه خود را تحقير نكنيد

سرد كننده ي شماره ي 10: زن هايي كه دوست ندارند معاشقه دهاني دريافت كنند
راه حل: 1 درباره ي اطلاعات ارائه شده ، با مرد زندگيتان به صحبت و گفتگو بنشينيد.ترس ها، نگراني ها و تجارب تلخ گذشته تان را با او در ميان بگذاريد، تا دلايل پرهيز وعدم تمايلتان را درك كند. صرف صحبت درباره ي احساساتتان به شما كمك مي كند احساس امنيت بيشتري بكنيد 2. از همسرتان بخواهيد به شما توضيح دهد، چرا از اين نوع ارتباط جنسي لذت مي برد. ممكن است، گوش دادن به احساسات همسرتان در اين باره به شما كمك كند، دليل تمايلش را درك كنيد و كمتر آن را به چشم يك فعل جنسي بد و كثيف نگاه كنيد و در عوض آن را شيوه اي از عشق ورزيدن ببينيد

سرد كننده ي شماره ي 11: زن هايي كه لباس زير كهنه و زشت مي پوشند
راه حل: لباس زيرهاي رنگ و رو رفته، پاره و كهنه تان را همين الان دور بريزيد. چندلباس زير نو و زيبا براي خودتان بخريد. لزوماً نمي بايست لباس زيرهاي آن چناني و بنددار و بي كي نيمانند را بپوشيد. لباس زيرهاي كتاني و شيك و خوش دوخت بسياري امروز در بازار موجود است. به علاوه چنان چه همسرتان نيز لباس زيرهاي كهنه و زشت مي پوشد كه شما رانسبت به او سرد مي كند، او را وادار كنيد لباس زيرهاي كهنه اش را دور بياندازد.

سرد كننده ي شماره ي:12.زن هايي كه بيش از حد نسبت به قيافه و ظاهر خود حساس هستند
راه حل:1 نظر نامزد يا همسرتان را در رابطه با آرايش، لباس و مد بپرسيد. لزوماً نمي بايست خود را با علائق شخصي او منطبق كنيد، اما بسياري از زن ها هرگز در اين باره با همسرشان صحبت نمي كنند.صحبت در اين باره باعث مي شود هر دوي شما موارد جديدي بياموزيد كه به نفع رابطه تان باشد 2 سعي كنيد زيبايي را از درون خود بجوييد.صرف نظر از اين كه چقدر تلاش مي كنيد تا زيباتر به نظر آييد، همواره اين را به خاطر داشته باشيد كه زيبايي از درون شما نور افشاني مي كند. هنگامي كه از درون احساس خوبي نسبت به خود داريد، خوب از خودتان مواظبت مي كنيد و عزت نفس زنانه تان را محترم مي شماريد و اين زيبايي حتماً از بيرون نيز خود را نشان خواهد داد

سرد كننده شماره :13زن هايي كه بيش از حد جدي هستند
سرد كننده ي شماره ي 14: زن هايي كه بيش از حد وابسته به مردها مي باشند
سرد كننده ي شماره ي 15: زن هاي احمق و سطحي.
سرد كننده ي شماره ي 16: زن هايي كه فقط به وضع مالي و اقتصادي مرد اهميت مي دهند.
سرد كننده ي شماره ي 17: زن هايي كه با استفاده از بدن و جنسيت خود مردها را بازي مي دهند.
سرد كننده ي شماره ي 18: زن هايي كه مدام از نامزد يا همسر قبلي خود صحبت مي كنند.
سرد كننده شماره ي 19: زن هايي كه به لحاظ جنسي خود انگيخته نيستند.
سردكننده ي شماره ي0 2: زن هايي كه به هنگام بوسيدن، زياد از زبان خود استفاده مي كنند
. اميدوارم به همان اندازه كه من از نوشتن اين تاپيك لذت بردم، شما نيز از خواندن آن لذت ببريدتوصيه ام به شما اينه كه از شريك جنسيتون بخواهيد، به اين ليست نگاهي ياندازد و نظر خود را اعلام كند. سپس ليستي جداگانه از سرد كننده هاي شخصي ترتيب دهيد و آن را به شريك تان نشان بدهيد. مطمئناً از ترتيب دادن اين ليست، لذت خواهيد برد و همسرتان نيز موارد زيادي را درباره ي شما خواهد آموخت؛ همان گونه كه شما نيز راجع به مردان موارد زيادي آموختيد.

12358 👀
6 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2015-03-15 17:36:10 +0330 +0330

ممنونم از تاپيک مفيدتون
توي پيگيريهام ثبتش کردم تا سر فرصت و با حوصله مطالعه‌اش کنم

0 ❤️

2015-03-15 17:40:08 +0330 +0330

[quote=ترومن]ممنونم از تاپيک مفيدتون
توي پيگيريهام ثبتش کردم تا سر فرصت و با حوصله مطالعه‌اش کنم[/quote]
ممنون ترومن عزیز
ببخشید طولانی شد امیدوارم مفید واقع بشه

1 ❤️

2015-03-28 15:49:14 +0430 +0430

ممنون از مطلب جالبی که گذاشتید.

1 ❤️

2015-03-29 04:57:53 +0430 +0430

[quote=dr_behnam_irr]ممنون از مطلب جالبی که گذاشتید.[/quote]
خواهش میکنم

1 ❤️

2015-03-29 05:16:52 +0430 +0430

[quote=khanom hana]
سرد كننده ي شماره 8: زن هايي كه زياد مراقب بهداشت، سلامت و زيبايي خود نيستند مواردي نظير:موهاي زهار بلند -پاهاي پشمالو -دهان بدبو –سبيل -بوي عرق -لباس هاي نامرتب -رژيم غذايي ناسالم- موهاي بيش از حد آرايش شده -فرج هاي بدبو -پيه شكم -پوست هاي بد و ترك خورده- صورت هاي پوشيده از خروارها كرم پودر و لوازم آرايش- ناخن هاي شكسته و پوسته پوسته شده در اين جا بايد يادآوري كنيم كه يكي ازمهم ترين شكايات، بوي بد و زننده ي واژن بود.
[/quote]

این حرفاتو واقعا باید طلا بگیرن عزیزم! preved من که هرچی میکشم از همین میکشم :|

راستی معادل مردها رو هم بنویس اگه امکان داره
مرسی

1 ❤️

2015-03-29 05:53:05 +0430 +0430

[quote=k@hroba][quote=khanom hana]
سرد كننده ي شماره 8: زن هايي كه زياد مراقب بهداشت، سلامت و زيبايي خود نيستند مواردي نظير:موهاي زهار بلند -پاهاي پشمالو -دهان بدبو –سبيل -بوي عرق -لباس هاي نامرتب -رژيم غذايي ناسالم- موهاي بيش از حد آرايش شده -فرج هاي بدبو -پيه شكم -پوست هاي بد و ترك خورده- صورت هاي پوشيده از خروارها كرم پودر و لوازم آرايش- ناخن هاي شكسته و پوسته پوسته شده در اين جا بايد يادآوري كنيم كه يكي ازمهم ترين شكايات، بوي بد و زننده ي واژن بود.
[/quote]

این حرفاتو واقعا باید طلا بگیرن عزیزم! preved من که هرچی میکشم از همین میکشم :|

راستی معادل مردها رو هم بنویس اگه امکان داره
مرسی[/quote]
مرسی عزیزم
اره این گزینه خیلی مهمه
چشم سعی میکنم

1 ❤️

2015-03-29 06:13:19 +0430 +0430

به نظر شما زنا باید چیکار کنن تا کس و کونشون بوی خوشی بده همیشه؟
(blush)

0 ❤️

2015-03-29 08:27:12 +0430 +0430

[quote=GH7]به نظر شما زنا باید چیکار کنن تا کس و کونشون بوی خوشی بده همیشه؟
(blush)[/quote]
باید از کرم های بدن و لوسیون های بعد از استحمام استفاده کنن
مارک داوو هم بسیار خوشبو هم نرم کنندست

1 ❤️

2015-03-29 08:50:15 +0430 +0430

مردان زير براي خانمها سرد كننده هستند :
1- مردهايي كه با بدن زنها آشنا نيستند.
2- مردهايي كه بيش از حد با پستان های زن خودشان خشن رفتار می کنند. ( بهترین فردی که میتوان در نحوه مالش پستان به شما مشاوره بدهد خانم خودتان است، سعی کنید از او بپرسید که چه جوری دوست دارد مالششان بدهید )
3- مردهايي كه به هنگام سكس كثيف كاري ميكنند. ( قابل توجه كسانيكه در اثر فيلمهاي پرنو گرافي تمايل دارند منيشان را بروي بدن زن خالي كنند، شكلات به بدن زنان بمالند و ادرارشان را روي سينه هاي زنان خالي كنند و …… هزار جور كثافت كاري ديگه )
4- مردهايي كه بيش از حد خشونت اعمال ميكنند.
5- مردهايي كه از بهداشت شخصي پاييني برخوردارند. ( قابل توجه كسانيكه دهانشان هميشه بوي بد ميدهد، ناخنهايشان بلند و زيرشان پر از چرك است، بدنشان بوي عرق متئفن ميدهد، دستهايشان پينه هاي زبر و خشن دارد، پاها و جورابهاي بد بو و كثيف دارند، ريش هاي پشمالو و آنکادرنشده دارند و … )
6- مردهايي كه بيش از حد به ظاهر، قيافه و سرو و وضع زن اهميت ميدهند. ( قابل توجه كسانيكه به اندام زنانشان خيلي توجه ميكنند و خود وجود زنانشان را فراموش ميكنند )
7- مردهايي كه زن ها را بر اساس ارگاسم ( رسيدن به اوج لذت جنسي ) او طبقه بندي ميكنند. ( قابل توجه كسانيكه مدام از همسرشان ميپرسند “ارضاء شدي ؟” و بجاي اينكه به عشق ورزي در رابطه رو بياورد، اشتباها به ارگاسم بدني زن توجه ميكنند و ارگاسم جسمي زن را براي خود موفقيت ميدانند و به آن ميبالند ! )
8- مردهايي كه زن را مجبور به معاشقه ي … ميكنند. ( قابل توجه كسانيكه خودخواهانه همسرشان را وادار ميكنند و اجبار را بر رابطه شان حاكم ميكنند ! )
9- مردهايي كه زياده از حد نگران عملكرد و توان جنسي خود هستند. ( قابل توجه كسانيكه مدام در اين خيال اند كه زود انزالي دارم، آلتم كوچيكه، نميتونم بيشتر از 10 دقيقه سكس كنم و … )
10- مردهايي كه با تلويزيون روشن عشق ورزي ميكنند ! ( قابل توجه كساني كه دوست دارند مثل بازيگران فيلمهاي پرونوگرافي با همسرشان رفتار كنند و به جاي سكس كردن با خانمشان در ذهنشان با هنرپيشه فيلم سوپر سكس ميكنند ! )
11- مردهايي كه هروقت مست يا نئشه هستند نياز جنسي پيدا ميكنند و حتما بايد در اين اوقات سكس كنند.
12- مردهايي كه بلافاصله پس از اتمام سكس و اطفاء شهوت به لحاظ احساسي و عاطفي از زن دور ميشوند.
13- مردهايي كه وقت كافي صرف تحريك كردن زن شان و پيشنوازش نميكنند و بلافاصله سراغ عمل دخول ميروند.
14- مردهايي كه عادات شخصي زشت و چندش آور دارند. ( دست كردن در بيني، گرفتن ناخنها روي زمين، آروغ كندن، باد در كردن، عطر تند زدن و ……. از جمله عادات چندش آور براي زنان ميباشند ! )
15- مردهايي كه دوست ندارند به همسر خودشان معاشقه … بدهند. ( قابل توجه كسانيكه گفتن كلمه دوستت دارم را براي مردان عار ميدونن و مردي را به سختي و بي احساسي ميدونند )
16- مردهايي كه اشتغال ذهني وسواس گونه و بيش از حدي به بدن خود دارند ( قابل توجه پروش اندام كاران عزیز ).
17- مردهايي كه با ديگران خوش رفتار نيستند. ( قابل توجه كسانيكه مدام تويه كوچه و خيابون و در حال رانندگي به اين و اون فحش ميدن و به مردم احترام نميگذارند )
18- مردهايي كه زنشان را دوست ندارند و نسبت به او هيچ احساسي ندارند.

جمع بندي و نتيجه گيري :

همان طور كه ميبينيد اين 18 مرد با اعمالشان باعث ميشوند تا زنانشان نسبت به رابطه با آنها سرد شوند و شور و شوق جنسي شان را از دست بدهند، پس همين جا به همتون توصيه ميكنم كه اگر جزو اين 18 دسته مرد هستيد حتما تجديد نطري كلي در نحوه عادات و رفتارهايتان بكنيد زيرا ادامه اين وضعيت موجب سرمزاجي جنسي خانمتان ميشود و بر همگان پوشيده نيست كه اگر اين فرمول در رابطه تان حاكم شود نتايجي خوشي در زندگي تان برجاي نميگزارد .
سرد مزاجي = خيانت جنسي يا خيانت احساسي يا خيانت فكري + دعوا + غرغر كردن + ايجاد سوالات مبهم ( چرا دير ميايي ؟ ، تا الان كجا بودي ؟ و … ) + طلاق + بي ميلي نسبت به زندگي مشترك + ………. + خطرات بسيار جدي براي آينده مشتركتان
مردان عزيز، لطفا يك بار ديگر سرد كنندهايي كه برايتان ذكر كردم بخوانيد و تا حد امكان سعي كنيد تا عاداتتان را طوري تنظيم كنيد كه منجر به سرد كردن رابطه تان نشود چون در اين صورت فرمول بالا در زندگيتان اجرا خواهد شد و لذت و خوشي از زندگيتان رخت خواهد بست .

2 ❤️

2015-03-29 08:52:16 +0430 +0430

[quote=k@hroba]
گزاشتم گلم
امیدوارم مفید واقع شه (smile)

1 ❤️

2015-03-29 19:59:04 +0430 +0430

[quote=khanom hana]اپدیت 94/1/9
مردان زير براي خانمها سرد كننده هستند :
[/quote]
مرسي ازت حنا خانوم
اين آپديت جديد خيلي براي من مفيد بود.
در حدي که توي هاردم ذخيره‌اش کردم تا بعدها هم بهش مراجعه کنم ok لــــــــــايک good .

0 ❤️

2015-03-30 03:23:13 +0430 +0430

[quote=ترومن][quote=khanom hana]اپدیت 94/1/9
مردان زير براي خانمها سرد كننده هستند :
[/quote]
مرسي ازت حنا خانوم
اين آپديت جديد خيلي براي من مفيد بود.
در حدي که توي هاردم ذخيره‌اش کردم تا بعدها هم بهش مراجعه کنم ok لــــــــــايک good .[/quote]
قربونت عزیزم give_rose
تو که خودت پرفکتی نیازی به این چیزا نداری ?

0 ❤️

2015-03-30 09:11:33 +0430 +0430

[quote=khanom hana][quote=ترومن][quote=khanom hana]اپدیت 94/1/9
مردان زير براي خانمها سرد كننده هستند :
[/quote]
مرسي ازت حنا خانوم
اين آپديت جديد خيلي براي من مفيد بود.
در حدي که توي هاردم ذخيره‌اش کردم تا بعدها هم بهش مراجعه کنم ok لــــــــــايک good .[/quote]
قربونت عزیزم give_rose
تو که خودت پرفکتی نیازی به این چیزا نداری ? .[/quote]
s

0 ❤️

2015-03-30 19:03:57 +0430 +0430

مرسی عزیزم کارت حرف نداره،‌ بوس kiss2

اینارو همشو ما رعایت میکنیم البته yes3 فقط عده معدودی از مردان غیور این سرزمین هستن که درک درستی ندارن که اونم به لطف سکسولوژیست های ماهری مث شما درست میشه اگه فعالیت مفیدتونو همچنان ادامه بدید و ما رو آشنا کنین. بازم بوس kiss2

به نظرم اون قسمتهای داخل پرانتزو خودت اضافه کردی! ? با احساسات دخترونه هم نوشتی؛ توصیه‌های تاکیید آمیز جالبی هم کردی ولی بعضی جاهارو از دستت در رفته که با اجازت من به شیوه خودم اضافه میکنم باشد که تاثیر گذارد:

[quote=khanom hana]
4- مردهايي كه بيش از حد خشونت اعمال ميكنند. (قابل توجه اون مردای لاشی که از هول حلیم حمله ور میشن و از فیلمای سوپر الگو میگیرن، محکم درکونی میزنن، سر زن نگون بختو موقع ساک‌زدن عین دسته آتاری عقب و جلو میکنن و کارای دیگه، آقا اینا همش فانتزی سادیسمی کیریه، جدی نگیرید! نکنین این کارای تخمی رو! یکی هم فردا پس فردا دختر خودتونو اینجوری میگاد!!)

12- مردهايي كه بلافاصله پس از اتمام سكس و اطفاء شهوت به لحاظ احساسي و عاطفي از زن دور ميشوند. (قابل توجه اون گوساله‌هایی که بعد سکس پشتشونو به زنه میکنن و تا صبح فرت و فرت گوز ول میدن!! )

13- مردهايي كه وقت كافي صرف تحريك كردن زن شان و پيشنوازش نميكنند و بلافاصله سراغ عمل دخول ميروند. (قابل توجه اون کسمغزایی که فقط به سوراخ فکر میکنن که بکنن توش تانکرشونو خالی کنن و خلاص!)

18- مردهايي كه زنشان را دوست ندارند و نسبت به او هيچ احساسي ندارند. (قابل توجه سردمزاجان!‌ یکی تو یه تاپیک همینجا حرفای قشنگی نوشته بود حالا من خلاصه‌شو میگم: زنتو نکنی دیگری خواهد کرد!‌ختم کلام )
[/quote]

البته ببخشید من با سبک بیان خودم نوشتم …فکر کنم لحنم زیاد علمی و پژوهشگرانه نبود! scratch_one-s_head

0 ❤️

2015-04-01 22:26:11 +0430 +0430

هیچی سرد کننده تر از اینکه یکی به کس میگه کوس نیست

1 ❤️

2015-04-03 07:57:48 +0430 +0430

[quote=k@hroba]مرسی عزیزم کارت حرف نداره،‌ بوس kiss2

اینارو همشو ما رعایت میکنیم البته yes3 فقط عده معدودی از مردان غیور این سرزمین هستن که درک درستی ندارن که اونم به لطف سکسولوژیست های ماهری مث شما درست میشه اگه فعالیت مفیدتونو همچنان ادامه بدید و ما رو آشنا کنین. بازم بوس kiss2

به نظرم اون قسمتهای داخل پرانتزو خودت اضافه کردی! ? با احساسات دخترونه هم نوشتی؛ توصیه‌های تاکیید آمیز جالبی هم کردی ولی بعضی جاهارو از دستت در رفته که با اجازت من به شیوه خودم اضافه میکنم باشد که تاثیر گذارد:

[quote=khanom hana]
4- مردهايي كه بيش از حد خشونت اعمال ميكنند. (قابل توجه اون مردای لاشی که از هول حلیم حمله ور میشن و از فیلمای سوپر الگو میگیرن، محکم درکونی میزنن، سر زن نگون بختو موقع ساک‌زدن عین دسته آتاری عقب و جلو میکنن و کارای دیگه، آقا اینا همش فانتزی سادیسمی کیریه، جدی نگیرید! نکنین این کارای تخمی رو! یکی هم فردا پس فردا دختر خودتونو اینجوری میگاد!!)

12- مردهايي كه بلافاصله پس از اتمام سكس و اطفاء شهوت به لحاظ احساسي و عاطفي از زن دور ميشوند. (قابل توجه اون گوساله‌هایی که بعد سکس پشتشونو به زنه میکنن و تا صبح فرت و فرت گوز ول میدن!! )

13- مردهايي كه وقت كافي صرف تحريك كردن زن شان و پيشنوازش نميكنند و بلافاصله سراغ عمل دخول ميروند. (قابل توجه اون کسمغزایی که فقط به سوراخ فکر میکنن که بکنن توش تانکرشونو خالی کنن و خلاص!)

18- مردهايي كه زنشان را دوست ندارند و نسبت به او هيچ احساسي ندارند. (قابل توجه سردمزاجان!‌ یکی تو یه تاپیک همینجا حرفای قشنگی نوشته بود حالا من خلاصه‌شو میگم: زنتو نکنی دیگری خواهد کرد!‌ختم کلام )
[/quote]

البته ببخشید من با سبک بیان خودم نوشتم …فکر کنم لحنم زیاد علمی و پژوهشگرانه نبود! scratch_one-s_head[/quote]
مرسی کهربای عزیزم
خیلی خوب نوشته بودی give_rose

1 ❤️

2015-04-03 07:59:03 +0430 +0430

[quote=alireza p123]تاپیک های پرمحتوایی مینویسیدخیلی ممنون ازاطلاعاتی که دراختیارمون گذاشتید. give_rose[/quote]
مرسی گلم بابت نظرت

1 ❤️

2015-04-03 09:50:49 +0430 +0430

khanom hana عزیز عالی بود 20 (smile)
مخصوصا مواردی که درباره مردان سرد کننده خانومها ذکر کردید کاملا موافقم yes3

1 ❤️

2015-04-03 11:17:54 +0430 +0430

[quote=AAKT]khanom hana عزیز عالی بود 20 (smile)
مخصوصا مواردی که درباره مردان سرد کننده خانومها ذکر کردید کاملا موافقم yes3[/quote]
مرسی بابت لطفتون امیدوارم مفید بوده باشه give_rose

2 ❤️

2015-04-03 16:46:59 +0430 +0430

[quote=khanom hana]سرد کننده های جنسی کدامند؟[/quote]
سرد کننده های جنسی

0 ❤️

2015-04-03 17:26:49 +0430 +0430

خوب بود. ادامه بدید
ممنون که یه چیزی هم از کاربران شهوانی یادگرفتم

0 ❤️

2015-04-04 06:26:05 +0430 +0430

[quote=SHAAPOUR][quote=khanom hana]سرد کننده های جنسی کدامند؟[/quote]
سرد کننده های جنسی[/quote]
مرسی
من از کتاب خانوم باربارا دی آنجلیس رازهایی درباره ی مردان که هر زنی باید بداند استفاده کردم

3 ❤️

2015-04-04 06:30:21 +0430 +0430

[quote=best4u82]خوب بود. ادامه بدید
ممنون که یه چیزی هم از کاربران شهوانی یادگرفتم[/quote]
خواهش میکنم yes3

3 ❤️

2015-04-04 06:35:01 +0430 +0430

عالي و بسيار مفيد بود
مانا باشي

1 ❤️

2015-04-04 12:04:12 +0430 +0430

[quote=تینا کوسو-بجنوردی]عالي و بسيار مفيد بود
مانا باشي[/quote]
مرسی گلم لطف داری give_rose

1 ❤️

2015-04-06 16:37:38 +0430 +0430

این تاپیک هم خیلی خوب بود. ممنون.

0 ❤️

2015-04-06 20:27:31 +0430 +0430

[quote=lovelover2014]این تاپیک هم خیلی خوب بود. ممنون.[/quote]
مرسی ازنظرت

1 ❤️

2015-05-02 09:47:11 +0430 +0430

salam khanome hana
mishe mano rahnamayi koni
?
man 25 salameo hesabi to feshare jensiam
mishe begin man age haftei 2 ta 3 bar jaq bezanam , zarar dare ya na ?
age are,jaash chikar konam ???
mer30

0 ❤️

2015-05-02 10:00:13 +0430 +0430

خیلی ممنون از مطالب آموزنده و مفیدی که گذاشتین
give_rose

0 ❤️

2015-05-02 10:36:29 +0430 +0430

[quote=mikhammidi20]salam khanome hana
mishe mano rahnamayi koni
?
man 25 salameo hesabi to feshare jensiam
mishe begin man age haftei 2 ta 3 bar jaq bezanam , zarar dare ya na ?
age are,jaash chikar konam ???
mer30[/quote]
سلام
ضرر که هم داره هم نداره
هنوز به نتیجه قطع نرسیدن که ایا خودارضایی صددرصد غلطه یا نه
چون یه جور سکس بی پارتنره دیگه

1 ❤️

2015-05-02 10:36:52 +0430 +0430

[quote=rose_hashari]خیلی ممنون از مطالب آموزنده و مفیدی که گذاشتین
give_rose[/quote]
خواهش میکنم عزیزم give_rose

1 ❤️










‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «