سکس چقدر باید طول بکشد

1398/07/05

سکس چقدر باید طول بکشد؟
پاسخ را اینجا بیابید؛ این موضوع می‌تواند به شکل و حالت کیر مربوط باشد

سکس باید مثل دوی سرعت باشد یا دوی ماراتن؟ پاسخ این پرسش می‌تواند به شکل کیر مربوط شود

by Zahra Mulroy May 30, 2018

ما انسان‌ها دائماً درمورد سکس حرف می‌زنیم و هنگامی هم که ساکت هستیم پرسش‌هایی درمورد سکس، ذهنمان را مشغول می‌کند، پرسش‌هایی مانند: «***سکس چقدر باید طول بکشد؟***»

اگر Sting یا Puff Daddy باشید از نظر شما سکس حداقل باید یک آخر هفته طول بکشد! ولی اگر یک نوجوان بی‌تجربه هستید، اگر سکس‌تان به اندازه‌ی یک آهنگ Ariana Grande هم طول بکشد شانس آورده‌اید.

خوشبختانه علم دوباره به کمک ما آمده تا بفهمیم سکس‌مان چقدر باید طول بکشد.


منظور از آغاز و پایان سکس چیست؟

دکتر ‘برندن’ (Dr. Brendan Zietsch) استاد دانشگاه کویین می‌گوید: «پاسخ این پرسش به کیر مردان مربوط می‌شود!»

به زبان ساده؛ سکس از دخول آغاز و با انزال مردان به پایان میرسد.
دکتر برندن ۵۰۰ زوج را مورد بررسی قرار داد تا مدت زمان متوسط یک سکس نرمال را پیدا کند. از شرکت کنندگان خواسته شد تا با کمک یک تایمر زمان بین دخول تا انزال را اندازه بگیرند.



شاید خیلی‌ها معتقد باشند سکس در شرایط آزمایشی باعث استرس زوج می‌شود و مدت زمان بدست آمده نشان دهنده‌ی یک سکس نرمال و طبیعی نیست ولی باید یادمان باشد که علم هم مثل هر چیز دیگری بی‌نقص نیست و این روش بهترین گزینه برای محاسبه‌ی زمان متوسط سکس است.

ولی سکس که فقط دخول و انزال نیست

قطعاً همینطور است ولی این دو تنها معیاری هستند که می‌توان آنها را اندازه‌گیری کرد.

دکتر برندن می‌گوید: «اگر شما مانند من یک پژوهشگر نباشید قطعاً بعضی اوقات بعد از سکس به دیواره‌ی تخت تکیه داده‌اید و از خود پرسیده‌اید یک سکس معمولی چقدر باید طول بکشد، ولی به عنوان یک دانشمند من این پرسش را به صورت دیگری از خودم می‌پرسم؛ انزال ناشی از دخول چقدر طول می‌کشد؟»



او ادامه می‌دهد: «می‌دانم که سکس فقط شامل گذاشتن دخول و انزال شدن نیست ولی نمی‌توان سایر اجزای سکس مثل بوسیدن، نوازش کردن و… را به صورت علمی تعریف کرد. پس برای سادگی و دقیق بودن کارمان تنها می‌توانیم روی زمان دخول تا انزال تمرکز کنیم.»

بالاخره سکس چقدر باید طول بکشد؟

نتایج بدست آمده نشان می‌دهد سکس به طور متوسط چیزی حدود 5.4 دقیقه به طول می‌انجامد.



همچنین مشخص شد که برخلاف باور عمومی، مردان مسن‌تر زمان انزال‌شان از مردان جوان طولانی‌تر نبود. همچنین استفاده از کاندوم یا ختنه بودن یا نبودن تاثیری روی عملکرد مردان نداشت.

یکی از نتایج جالب بدست آمده این بود که زوج‌های مسن‌تر سکس کوتاه‌تری داشتند که برخلاف باورهای پیشین محققان بود.

چرا بعضی از مردان سکس طولانی‌تری دارند و دیرتر به انزال می‌رسند؟

دکتر برندن معتقد است شکل کیر روی مدت زمان سکس تاثیر دارد.

در پژوهشی که در سال 2003 با استفاده از کیر و کص مصنوعی به همراه اسپرم مصنوعی انجام شد مشخص شد که شیار اطراف سر کیر این قابلیت را دارد تا اسپرم را از کص خارج کند.
این قابلیت نوعی روش اولیه بوده است که کمک می‌کرده تا مردان پیش از انزال، اسپرم مردان دیگر را از کص خارج کنند تا اطمینان حاصل کنند که اول اسپرم‌های آنها به تخمک‌ها می‌رسند.

مردانی که اضافه‌وزن دارند سکس طولانی‌تری داشتند

پژوهشی که در دانشگاه ترکیه انجام شده است نشان می‌دهد مردانی که اضافه‌وزن دارند دیرتر به انزال می‌رسند.

این پژوهش با عنوان “نگاهی بر زمان انزال: رابطه‌ی معکوس مدت زمان انزال با وزن افراد” منتشر شد. این پژوهش رابطه‌ی بین اضافه‌وزن و مدت زمان انزال را بررسی می‌کند.

طبق این تحقیق مردانی که چربی بیشتری در ناحیه‌ی شکم داشتند و شاخص توده‌ی بدنی بالاتری داشتند به طور متوسط برای انزال به 7.3 دقیقه نیاز داشتند.


منبع:

mirror.co.uk/life/sex-relationships/how-long-should-sex-last-7693252

12776 👀
1 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «