شانس در خونه تون رو زده، نمیخواین باز کنین؟

1400/02/05

دوست عزیز، با هر گرایش و عقیده ای که هستی و به هر نیتی که این تاپیک رو باز کردی ازت خواهش میکنم ۵ دقیقه وقت بذار و این متن رو تا آخر بخون. ۵ دقیقه برای موضوعی که سرنوشت خودت و اطرافیانت و جان هزاران و شاید میلیونها نفر انسان به اون بستگی داره زمان زیادی نیست.

چند هفته دیگه یکی از سرنوشت ساز ترین روزهای تاریخ ایران و مردمش هست، روزی که شما بدون ریسک جانی و … با کم هزینه ترین و کم خطر ترین کار ممکن میتونین سرنوشت خودتون و نسلهای آینده رو تعیین کنین. روز ۲۸ خرداد روز انتخابات ریاست جمهوری هست و علت اینکه گفتم از مهمترین روزهاست اینه که این انتخابات با تمام موارد قبلی متفاوته و اگه ذره ای به کشورت، مردمت، … در کل هر چیزی غیر از حکومت فاسد جمهوری اسلامی اهمیت میدی بهترین، موثرترین و شرافتمندانه ترین کاری که میتونی بکنی اینه که هیچ کاری نکنی و تو خونه بمونی و مطمئن باشی که هیچ بنی بشری بابت اینکه از خونه بیرون نیومدی نمیتونه بهت گیر بده، مخصوصا تو این وضعیت کرونا.
اومدن به خیابون و شعار دادن علیه این رژیم وحشی و خونخوار کار خیلی خطرناکی هست و حق میدم بترسی، من خودمم میترسم. چون این حکومت ثابت کرده نه رحم و مروت داره و نه به قانون اهمیت میده (حتی به اون قانون اساسی نیم بند و مسخره خودشون) و نه به اخلاقیاتی پایبنده، ولی توخونه موندن دیگه ایمن ترین کار دنیاست.
بنابراین با تمام این اوصاف اگه به هر دلیل ممکن (تاکید میکنم به هر دلیل) رفتی و تو انتخابات شرکت کردی بدان که بعد از اون تاریخ در تمام ظلمها، جنایتها و خونهای ریخته شده چه در ایران و چه در سوریه و یمن و … که جمهوری اسلامی باعثش هست شمام شریک جرمش هستی، چون با رایی که دادی علاوه بر تایید تمام جنایات گذشته باعث شدی برای انجام جنایاتش در آینده سرپا بمونه.


اونایی که تصمیم قطعی دارن برای رای ندادن که تکلیفشون مشخصه و بعدها حداقل وجدانشون راحته ولی اونایی که نظرشون به رای دادن هست یا دودل هستن بدونن اگه صلح طلب هستی، اگه وطن پرست هستی، اگه دیندار هستی، اگه بیکار هستی، اگه اهل هنر هستی، اگه اهل موسیقی هستی، … حتی اگه فکر و ذکرت فقط درگیر لای پاهات هست با اطمینان میگم رای ندادن به نفع خودت هست.
کسانی که با آگاهی کامل از جنایات حکومت ازشون طرفداری میکنن و میدونن نونی که میخورن خمیرش عوض آب با خون مردم درست شده که به نظر من فاحشه های مغزی هستن (فاحشه جسمی آدم خیلی قابل احترامیه ولی اینا به هیچ عنوان) تکلیفشون مشخصه ولی غیر از اینها هر کس با هر فکر و عقیده و گرایش فکری و جنسی و … هست پست بذاره و بگه تا بهش ثابت کنم رای ندادن به نفعشه.


حکومت تو هر دوره ای با انواع و اقسام حیله ها مثل جنگ زرگری اصلاح طلب و اصولگرا، بازی بین بد و بدتر، … مردم رو گول زده کشیده پای صندوق و مطمئن باش این سری هم به هر حیله ای دست خواهد زد که بکشدت پای صندوق ولی اینبار هم اگه گول خوردی دیگه از خودت و عقلت نا امید شو.
مردم در آخرین انتخابات که مال مجلس بود نشون دادن که دیگه دارن به بیداری عمومی میرسند و بنا به اعتراف بعضی مسئولین مشارکت بین ۱۰ تا ۱۵ درصد بود و به خاطر همین این سری نظام ترفندهای جدیدی به کار خواهد برد.
فعلا که انتخابات شوراها رو با ریاست جمهوری همزمان کردن که حوزه ها شلوغ بشن ولی باز هم منتظر ترفندهای جدید باشین.
مثل اعلام واکسیناسیون پای صندوق و یارانه میلیونی و وعده لغو قرارداد ترکمنچین توسط کاندیداها و اعطای صلاحیت به کاندیدای زن و …
حیله و مکر آخوندی یه چیز دیگه هست که باید مواظب بود.


برای اینکه این پست خیلی طولانی نشه تو چندتا پست بعدی دلائلم برای این خواسته، اثرات مثبت رای ندادن،تبعات احتمالی رای ندادن رو خدمتتون عرض میکنم.

از عزیزانی که در این قضیه با من هم فکر و هم نظر هستن هم خواهش میکنم تا زمان انتخابات در این مورد فعالیتشون رو برای آگاهسازی بیشتر بکنن و اگه احساس میکنن مطالب این تاپیک میتونه مفید واقع بشه سعی کنن تاپیک رو بالا نگه دارن، حتی به قول مقام عظمی اگه از من هم خوششون نمیاد.


نسخه PDF تاپیک
https://www.mediafire.com/file/km522iixyw2jk8z/شانس+در+خونه+تون+رو+زده_(0).pdf/file
با تشکر از دوست عزیزم “اسکلت حشری” که زحمتش رو کشیده

برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2021-04-25 22:03:05 +0430 +0430

دلائلی که برای این خواسته دارم:

این حکومت در طول ۴۲ سالی که اختیار ایران رو در دست داره به طرق مختلف ثابت کرده که نخواسته و یا اگرم خواسته، نتونسته مردم رو به رفاه و آسایش برسونه و این قضیه ای نیست که بشه کتمانش کرد. چون هم خودشون به این قضیه اعتراف دارن و هم چیزیه که خودمون تو جامعه با تمام وجود میبینیم و حسش میکنیم.
اینجا اصلا بحث اصلاح طلب و اصولگرا نیست، چون هر دو حزب در اصل سرهای متفاوت یک افعی هستن و مشکل کلیت نظام هست.


به جرات میتونم بگم ما ثروتمند ترین مردم دنیا هستیم که شبها گشنه میخوابیم.
ما نه تنها ذاتا ملت فقیری نیستیم بلکه تو یکی از ثروتمندترین کشورهای دنیا زندگی میکنیم.
منابع طبیعی و ویژگیهایی که ایران داره و باعث ثروتمند بودنش میشه (فقط اونایی که به ذهن من رسیدن):
دومین ذخایر گاز دنیا
سومین ذخایر نفت دنیا
٪۷۰ تنوع کانیهای دنیا
٪۵ (یک بیستم) کل ذخائر معدنی دنیا، از جمله مس و طلا و اورانیوم و منگنز و آهن و …
(ارزش طلا و مس رو همه میدونن ولی ما معادنی داریم که از طلا هم با ارزش تر هست، مثلا سنگی در ایران وجود داره به اسم فلورین که این سنگ قیمت جهانی فرآوری شده اش گرمی ۲۰ دلار هست و بزرگترین معادن دنیا هم در ایران هست شاید بشه گفت ذخیره ایران به تنهایی برابر با کل دنیاست ولی ما عوض فرآوری و صادرات، روزانه حداقل ۱۰۰ تریلی از این جواهر رو به عنوان کمک ذوب میریزیم تو کوره های ذوب و میسوزونیم. حالا ۱۰۰ تریلی رو ضرب در ۲۰ تن کنین، بعد تن رو تبدیل به گرم بکنین و اونم ضرب در ۲۰ دلار بکنین ببینین به خاطر بی لیاقتی، بیسوادی و عدم دلسوزی مسئولین در روز چند میلیارد دلار رو فقط تو کوره های ذوب میریزیم و این فقط یکی از موارد حیف و میل ما هست و مورد مثل این زیاده.
بهترین پسته دنیا
بهترین فرش دنیا
بهترین زعفران دنیا
بهترین خاویار دنیا
تنوع آب و هوایی بالا برای گردشگری و انواع محصولات کشاورزی
مثلا در منطقه جیرفت استان کرمان، هم منطقه گرمسیری وجود داره هم سردسیری، و شما میتونین روی برف طبیعی اسکی کنین در حالی که در فاصله ۳۰ کیلومتری باید با پیراهن آستین کوتاه بگردین و شاید باور کردنی نباشه ولی در همون منطقه باغهایی دیدم که هم درخت خرما و پرتقال (گرمسیری) داشتند و هم درخت سیب و گلابی (سردسیری) که همه هم محصول میدادن. این صحنه رو هیچ جای دنیا نمیتونین ببینین.
.
حالا همچین کشوری با این سرمایه های عظیم که هر کدومشون میتونه مردم یه کشور رو به خوشبختی برسونه وقتی پاسپورتش میشه جزو ۵ پاسپورت بی ارزش دنیا و پولش جزو ۵ پول بی ارزش دنیا و بنا به ادعای خود آقایان ۷۰ تا ۸۰ درصد مردمش میرن زیر خط فقر، چه دلیل دیگه ای غیر از بی لیاقتی، فساد سیستماتیک و اهمیت ندادن به مردم میتونه داشته باشه؟


حکام ما بارها به وضوح ثابت کردن که نه ایران رو کشور خودشون میدونن و نه افراد عادی جامعه رو مردم خودشون میدونن.
ما فقط زمان انتخابات و راهپیمایی برای اونا میشیم آحاد ملت و به محض اینکه خرشون از پل گذشت براشون میشیم خس و خاشاک و اراذل و اوباش.
از نظر حکومت کشور ایران براشون فقط حکم قلکی رو داره که میتونه خرج ایدئولوژی مسخره و متحجر ایجاد هلال شیعی و خرج زندگی اشرافی خودشون در ایران و نکبت زاده هاشون در بلاد کفر رو تامین کنه و ما هم براشون فقط گوشتِ دم توپ و یه عدد تو آمارشون هستیم و گرفتاری و مرگ و میرمون براشون سر سوزنی اهمیت نداره، حتی بسیجیهای طرفدار خودشون.
اگه غیر از این باشه چطور امکان داره رهبر یه کشور که دانشگاه که سهله، حتی درس حوزه علمیه رو هم نتونسته تموم کنه بعد از اینکه خودش و خانواده اش واکسن آمریکایی رو زدن بیاد در نقش یه متخصص ظاهر بشه و واردات واکسن رو قدغن کنه. ینی این آدم نمیبینه که اسراییل با استفاده از همون واکسنی که ایشون ردش کرده تمام پروتکلهای بهداشتی رو برداشت و مدارسش هم شروع به کار کردن ولی ما تازه وارد پیک چهارم کرونا شدیم و میشنویم احتمالا پیک پنجم رو هم تجربه کنیم و آمار کشته هامون داره میرسه به ۵۰۰ نفر در روز که تازه خودشونم گفتن عددی که اعلام میشه رو ضرب در ۳ بکنین ولی حتی اگه همون ۵۰۰ نفر رو هم در نظر بگیریم میدونی یعنی چی؟ یعنی هر روز ۵۰۰ خانواده عزیزترین کسانشون رو از دست میدن و داغدار میشن.
یعنی رهبر مملکت از اینها خبر نداره؟ اگه اینقدر از اوضاع دنیا و کشور خودش بی اطلاع هست که لیاقت رهبری نداره و اگه خبردار هست و کاری نمیکنه پس جنایتکار هست و مردم براش اهمیتی ندارن.
وقتی کرونا بین ولایی و غیر ولایی تفاوتی قائل نمیشه پس جان و زندگی بسیجیها و طرفداران خودش هم براش بی اهمیته.

وقتی ابله ترین فرد کشور شده وزیر بهداشت که برای اعلام کشته های کرونا مثا آمار گوسفند از لفظ تلف شدن استفاده میکنه و عوض ناراحت بودن بابت خانواده هایی که داغدار میشن نگرانیش فقط ناراحت نشدن رهبر هست چه معنی میتونه داشته باشه غیر از اینکه زندگی ما براشون کم اهمیت ترین موضوع دنیاست؟


وقتی متهمان اسید پاشی اصفهان که از اطرافیان امام جمعه بودن چند ساله کسی پیگیرشونم نیست و دستگیر نشدن ولی چند ساعت بعد از پخش کلیپ سیلی زدن به یه آخوند متهمان رو دستگیر میکنند چه معنی میده؟ غیر از اینه که خودشون رو نژاد برتر میدونن و ما رو گوسفند؟ اسید پاشی به صورت چنتا دختر بیگناه و نابود کردن زندگیشون جرم بزرگتری هست یا ساختن کلیپ سیلی زدن به آخوندی که آخوند واقعی هم نیست و فقط لباس آخوندی پوشیده؟


کرونا اگه برای تمام حکومتها گرفتاری و هزینه بود به طور استثنا برای حکومت ما کلا نعمت و برکت بود.
چون تنها حکومت دنیا بود که با سوء استفاده از کرونا و گذاشتن جریمه تردد و … حسابی برای خودشون کاسبی کردن. اگه واقعا هدفشون مهار کردن پاندمی هست چرا هیاتها رو تعطیل نمیکنن؟ چرا در حرم مشهد هر شب ۲۰ هزار نفر رو افطار میدن؟ چرا …؟ ولی میان برای تردد شبانه جریمه میذارن. احتمال انتقال ویروس تو هیات عزاداری بیشتره یا ساعت ۲ شب و خلوتی شهر که داخل ماشین شخصی خودت میخوای جایی بری؟
اصلا برای چی بخوان کرونا رو مهار کنن؟ غیر از کرونا با چه چیز دیگه ای میتونستن اعتراضات خیابانیِ سریالی که از ۹۸ شروع شده بود رو کنترل کنند و نه تنها هزینه ای نکنن بلکه ازش درآمد هم داشته باشن؟
آخوند به جای اینکه برای نجات جان مردم هزینه خرید واکسن نکنه با روسیه و کوبا که واکسنهاشون فاز نهایی تست انسانی رو انجام نداده بود و تاییدیه بهداشت جهانی رو نداشت توافق کرد و در ازای چیزی که ازشون گرفت (اینم بعدا گندش در میاد) پاکبانهای بدبخت شهرداری رو به عنوان موش آزمایشگاهی گذاشت در اختیارشون که اگه مردن هم چون بی کس و کار هستن کسی نمیاد مدعی بشه و پیگیر خونشون باشه.
ظاهرا هم هفته پیش چنتاشون مردن.
با شناختی که از آخوند داری به نظرت اگه واکسنی که به پاکبانها تزریق میکنن واکسن مطمئنی مثل فایزر بود اول میبردن طلبه های حوزه علمیه رو واکسینه میکردن یا پاکبانها رو؟
اگه حتی یه لحظه فکر کرده باشی که انتخاب پاکبانها از رو خیرخواهی بوده بهت تبریک میگم، چون با اختلاف زیاد احمق ترین آدم کره زمین هستی.
.
در نهایت چندتا حکومت یا بهتره بگم کدوم حکومت رو در دنیا سراغ داری که به خاطر مصالح سیاسی خودش درست در شدیدترین لحظات جنگ به جای لغو تمام پروازهاش، هواپیمای مسافربری خودش رو با ۲۹۵ مسافر پیر و جوان و کودک به طور عمدی و برنامه ریزی شده بلافاصله بعد از هواپیمای جنگی F14 درست از همون باند پرواز بلند کنه و صاف بفرسته وسط درگیری که دشمن هم به اشتباه هواپیما رو بزنه تا بهانه ای باشه برای خمینی و برای خوردن جام زهر و قبول کردن قطعنامه.
مصاحبه حسین دهباشی (مستند ساز) با تیمسار رستمی (خلبان) درباره همون واقعه:
https://up.shahvani.com/u/vikwxlehsb.mp4
2mb
کدوم حکومت رو در دنیا سراغ داری با یه تصمیم احمقانه برای اینکه طرفداران احمق تر از خودش رو راضی نگه داره که یه موقع به اقتدار پوشالیش شک نکنن به اسم انتقام سخت ۴ تا ترقه بندازه داخل یه پایگاه خالی آمریکایی و بعدش هم برای مقصر جلوه دادن آمریکا (داستانش طولانیه) بیاد هواپیمای مسافربری خودش رو با دوتا موشک بزنه و قضیه رو هم ۳ روز از مردم خودش مخفی کنه و بعد از اینکه تمام دنیا فهمیدن که خودشون زدن مجبور به اعتراف بشن و با وقاحت تمام هم بگن اگه خودمون نمیگفتیم کسی نمیفهمید و اون حرامزاده ای که مسئول مستقیم این جنایت هست و حتی به این قضیه هم اعتراف هم میکنه عوض بازداشت و محاکمه به خاطر قتل عام ۱۷۶ انسان بیگناه، برعکس تبدیل بشه به اسوه صداقت و راستگویی؟
بیانیه دولت اوکراین در مورد از قبل برنامه ریزی شده بودن شلیک به هواپیما:


اونایی که خدمت سربازی رفتن میدونن، چنانچه تو میدان تیر یه دونه پوکه خالی گلوله گم بشه کل پادگان رو بیدار نگه میدارن تا پوکه پیدا بشه، بعد چجوری میشه ۲ تا موشک ۹ متری از آمار کم بشه و هیشکی دنبالش نگرده؟
این اتفاق تو هر کشور دیگه ای حتی اگه به صورت غیر عمدی هم اتفاق می افتاد حداقل ۲۰ نفر استعفا میدادن و ۱۰ نفر بازداشت میشدن و … ولی اینجا اوجب واجبات حفظ نظام هست و به قول خمینی دجال در این راه حتی کشتن امام زمان هم جایز هست، شما دیگه حساب کار خودت رو بکن.
گفتنی خیلی زیاده ولی میدونم حوصله کاربر شهوانی هم محدود هست و خلاصه مطلب اینکه به هزار و یک دلیل این حکومت شایستگی اداره کشور رو نداره.


عکس فقط یکی از کشته شدگان پرواز اوکراین

2021-04-25 22:03:16 +0430 +0430

اثرات مثبت رای ندادن:

بعضیا میگن رای ما هیچ تاثیری در انتخاب نداره بنابراین رای هم ندیم نفر خودشون انتخاب میشه پس بهتره بریم رای بدیم.
قسمت اول این نظریه کاملا درست هست ولی قسمت دوم غلطه.
از روز اول این حکومت، انتخابات فقط یه شو و نمایش بوده برای نشان دادن محبوبیت و مقبولیت حکومت از طرف مردم برای کشورها و دولتهایی خارجی.
برای مثال تو اولین انتخابات (رفراندوم) جمهوری اسلامی در ۱۲ فروردین ۵۸ که اعلام کردن با ۲۳ میلیون رای مثبت جمهوری اسلامی تصویب شد که همه شنیدیم ولی بهتره به این اعداد دقت کنین:
در اون زمان طبق آمار اداره ثبت احوال کل جمعیت ایران ۳۶ میلیون نفر بود و محدودیت سنی برای رای دادن داشتن حداقل ۱۸ سال بود که اومدن برای داشتن آرای بیشتر محدودیت رو آوردن روی ۱۵ سال و باز طبق آمار ثبت احوال حدود ۵۰ درصد جمعیت ایران زیر ۱۵ سال بودن.
یعنی اگه کل واجدین شرایط کشور اعم از موافق و مخالف و شهری و روستایی و اره و اوره و شمسی کورِه ، همه گی بدون حتی یه نفر غایب هم میومدن رای میدادن باید تعداد آراء میشد ۱۸ میلیون نه ۲۳ میلیون نفر.

حالا چرا با اینکه رای من و شما هیچ تاثیری در انتخابات نداره حکومت اینقد اصرار میکنه که حتما بریم رای بدیم؟ دقت کرده باشین همیشه قبل از انتخابات همه مسئولین مهربون میشن، گشت ارشاد دیگه گیر نمیده، به خاطر بدهی آب و برق کسی رو قطع نمیکنن، رهبر اهل شوخی و خنده میشه و میاد و تو تلویزیون به التماس می افته و میگه حتی اگه از من هم خوشتون نمیاد اشکال نداره ولی بیاین رای بدین و …
لینک یوتیوب:
https://m.youtube.com/watch?v=71xheL7RVMM
غیر از انتخابات تو چه مسئله دیگه ای دیدین آدم مغرور و عقده ای مثل خامنه ای التماس مردم رو بکنه؟ از همین حرکتش میتونی اهمیت حضور یا عدم حضورت رو پای صندوق متوجه بشی.
دلیلش فقط و فقط اینه که در سیاست بین الملللی یه قانون نانوشته ولی خیلی مهمی وجود داره، اونم اینه که وقتی درصد مشارکت در انتخابات در کشورهایی که در اونها شبهه عدم مقبولیت مردمی وجود داره خیلی پایین باشه اون حکومت مشروعیت خودش رو بین حکومتهای دیگه ازدست میده و نتیجه اش هم میشه اینکه اولا هیچ کشوری جرات و رغبتی از خودش نشون نمیده که با یه حکومتی که در بین مردم خودش مشروعیتی نداره همکاری مهمی داشته باشه یا قرارداد طولانی مدت ببنده، … و دوما چون میدونن این حکومت هر لحظه احتمال سقوطش هست برای اینکه بتونن با حکومت آینده روابط خوبی داشته باشن شروع میکنن به حمایت از اپوزیسیون و براندازان و مخالفان داخلی و خارجی.
تو این ویدئوی کوتاه میتونین نحوه سوء استفاده حکومت از حضور شما در انتخابات رو از زبان ظریف بشنوین:
https://up.shahvani.com/u/sycovoxhvm.mp4
2mb
به خاطر همینم هست که اینا میخوان فقط بری پای صندوق، تو برگه رای هم هرچی نوشتی مهم نیست. حتی به رهبر هم فحش بنویسی بازم ازت راضین.

در جمهوری اسلامی هیچوقت نه رای مردم در انتخاب رییس جمهور تاثیر داشته و نه با وجود رهبر و دولت در سایه، رییس جمهور در اداره کشور نقش و تاثیر خاصی داشته و به قول خاتمی در ایران رییس جمهور فقط حکم تدارکاتچی رو داره و بس.
هر دوره هم یه عده منتظرن که یه رییس جمهور بیاد و خوشبختشون کنه ولی این فقط یه خوش خیالی هست که با نظارت استصوابی شورای نگهبان کسی صلاحیت بگیره که مخالف نظر رهبر جرات حرف زدن داشته باشه.
اینم ویدئوی اهمیت حضورت از زبان خود رهبر:
https://up.shahvani.com/u/kuggodydiv.mp4
4mb


2021-04-25 22:03:29 +0430 +0430

تبعات منفی رای ندادن

با اطمینان میگم رای ندادن شما کوچکترین تبعاتی براتون نداره و اگه احیانا بهت گفتن جایی استخدام بشی شناسنامه ات مهر انتخابات نداشته باشه قبول نمیکنن و …‌. گلواژه تلاوت کردن
اولا تا حالا نه دیدیم و نه شنیدیم که کسی رو به این دلیل استخدام نکرده باشن و دوما خود من تا سال ۸۸ که به اینا باور داشتم چند سالی کار دولتی انجام دادم که تماما هم ارگانها و سازمانهای حساسی بودن و هیچوقت هم همچین چیزی ازم نخواستن.
این رای ندادن شما فقط برای رژیم طبعات داره که حکومت با رندی اونو وصل میکنه به مردم تا با ایجاد ترس و وحشت به هدف خودش برسه
برای مثال:
جنگ داخلی، تجزیه ایران، سوریه ای شدن
به دلابل متعدد و خیلی روشنی ایران هیچوقت سوریه نمیشه
اولا سوریه کنونی یه کشوریه که قدمتش به ۱۰۰ سال هم نمیرسه و بعد از جنگ جهانی اول با وصله پینه کردن چند قطعه زمین شده کشور و مشخصه که یکی از این دوکها پاره بشه کلِش از هم میپاشه.
ولی ایران یه کشور چند هزار ساله هست که همیشه بوده و اگه در مقاطعی قسمتهایی از اون توسط دشمن اشغال شده بعد از مدت کوتاهی دوباره توسط ایرانیان وطن پرستی آزاد شده و به مام میهن برگشته.

دوما ازدواجهای پرتعداد بین اقوام مختلف مانع بزرگی برای تجزیه هست.
مثلا الان ما خودمون تو فامیل عروس یا داماد لر، کرد، گیلکی، مشهدی داریم و فردا من میتونم رو اونا اسلحه بکشم یا اونا رو من؟

سوما مسئله مهاجرتهای شغلی هم هست.
دور و اطراف خودتون رو بین همکار و همسایه نگاه کنین متوجه میشین که چندتا خانواده از استانهای دیگه هستن.

چهارما که میشه گفت مهمترین دلیل هم هست اینه که دلیل اینکه سوریه به این حال و روز افتاد فقط و فقط حکومت ایران بود.
اگه دخالت ایران نبود اسد همون ماه اول که معترضین تا پشت کاخ ریاست جمهوری رسیده بودن سقوط میکرد و تمام. ولی از اونجایی که تمام بدبختیها و گرفتاریها و فقر و … که تو کشور ما هست و تمام این کشت و کشتارهای خاورمیانه تنها دلیلش توهم فانتزی یه روضه خون دوزاری هست که بر حسب اتفاق تو یه کشور ثروتمند به قدرت رسیده و میخواد برای خودش هلال شیعی درست کنه که خیر سرش بیخ گوش اسراییل باشه، طوری که انگار دو کشور هم مرز هستن که خوشبختانه بعد از مرگ قاسم سلیمانی هرچی رشته بودن داده پنبه میشه.
این هلال از ایران شروع میشه و بعد از گذشتن از عراق میرسه به سوریه و لبنان که مرز مشترک با اسراییل دارن و اگه اسد از حکومت ساقط میشد ارتباط دو راس هلال باهم قطع میشد و همونطور که فرمانده توپخانه سپاه گفت سال ۲۰۱۱ و دو سال قبل از اینکه اصلا داعش به وجود اومده باشه خامنه ای بهشون میگه برید سوریه و هرطوری شده اسد رو حفظ کنید که این واژه حفظ کنید نتیجه اش میشه ۵۰۰ هزار زن و بچه کشته شده و ۱۲ میلیون آواره.

پنجما مگه ما مردم ایران چه پدرکشتگی با همدیگه داریم که بخوایم به جون همدیگه بیفتیم؟
همه ما یه دشمن مشترک داریم که تو تنها چیزی که عدالت و مساوات رو بین اقوام ایرانی رعایت کرده ظلم و فقر بوده و اگه این دشمن از بین بره دیگه چه مشکل اساسی میمونه که نتونیم حلش کنیم؟
یعنی در بین این اقوام هیچ کدوم از بزرگان در این حد شعور ندارن که بدونن وقتی باهم باشیم هم میتونیم کشورمون رو راحتتر و زودتر بازسازی کنیم و هم اینکه قویتر هستیم و هرچی قویتر باشیم خطر کشورهای همسایه هم برامون کمتره؟

ششما این قضیه پان و تجزیه قبلا هم تو این کشور بوده و چیز جدیدی نیست و یه نگاه به تاریخ معاصر بکنین نمونه هاش رو میبینین.
برای مثال فرقه دموکرات آذربایجان و جعفر پیشه وری در سال ۱۳۲۰
از پانهای امروزی خیلی پرتعداد تر، با سوادتر، مجهزتر و کاملا مسلح بودن و علنا حمایت ابرقدرتی مثل اتحاد جماهیر شوروی رو هم داشتن و حتی برای خودشون دولت و وزارتخونه و … هم تشکیل دادن و یک سال هم حکومت کردن ولی وقتی قشون دولت مرکزی به سمت آذربایجان راه افتاد و مردم وطن پرست آذربایجان که از حرکت قشون خبر دار شدن قبل از رسیدن ارتش تمام تجزیه طلبها رو تار و مار کردن و یه عده رو زندانی کردن، یه عده رو از تیرهای برق آویزون کردن و سران فرقه هم فرار کردن شوروی و چون اربابشون با حکومت ایران توافقی سر نفت خزر کرده بود اینا دیگه براش مهره سوخته بودن و تو باکو با یه تصادف ساختگی پرونده شو برا همیشه بستن.
از این قضیه یه جمله تاریخی هم به جا مونده که میشه گفت سرنوشت همه تجزیه طلبهاست. وقتی نماینده استالین به پیشه وری که میخواسته در برابر مردم مقاومت بکنه میخواد از دستور استالین سرپیچی کنه با تحکم بهش میگه سنی گتیرن سنه دییر گت. یعنی اونی که تو رو نشونده اینجا الانم بهت میگه پاشو.

هفتما و در نهایت بر فرض محال که محال نیست فرض کنیم فرضیه شما درست در بیاد و قسمتهایی از ایران تجزیه بشه.
خوب بشه
الان مثلا تو رفاه و زندگی لاکچری داریم غلط میزنیم که میترسین از بین بره؟
همین الانش که قراره خزر رو روسها میخورن و چابهار رو هندیها و نفت و معادنتم چینیها و جان پاکبانهای مظلوم رو هم به کوبا فروختن و دو روز دیگه هم که چیزی برای فروش نمونده باشه برای بقای خودشون جلو چشمت ناموستو میفروشن به عربها (هرچند که الانم قم و مشهد شده پاتایا برا عربها).
تجزیه هم بشه آدم وقتی ببینه دارایی ایران رو خود ایرانیِ ستم کشیده میخوره حداقل دیگه ماتحتش نمبسوزه، چون صد شرف داره به خورد چینی و روس.
.
مورد دیگه ای که حکومت شایع میکنه اینه که در صورت عوض شدن رژیم انقلابیون میگیرن و میکشن و … و سراغ دارم کسانی که مخالف رژیم هستن ولی از این قضیه میترسن
هیچ وقت همچین اتفاقی نخواهد افتاد
البته نمیشه منکر شد که تو همچین تغییر تحولاتی قطعا به عده ای ظلم خواهد شد، تعدادی از مقصرین رنگ عوض کرده و قاطی براندازها خواهند شد، … که این مسائل طبیعی هست و هیچ تغییری بدون تاوان نیست که اون تاوان رو ما الان داریم میدیم
ما تو این کشور در ماه به اندازه یه انقلاب اعدامی و تصادفی ماشین بی کیفیت و … داریم
به نظرتون تاوان این تغییر بیشتر از آبان ۹۸ میخواد بشه؟
ولی اینکه براندازان مثل ۵۷ بخوان وحشی بازی دربیارن محال ممکنه.
تو ۵۷ قدرت افتاده بود دست آخوندهایی که از بچه گی با عقده و نفرت از افراد عادی جامعه بزرگ شده بودن و اسلحه هم افتاده بود دست لات و لوتهای هر محله که جمع شده بودن و کمیته تشکیل داده بودن ولی براندازان الان کوچکترین مشکلی با افراد جامعه ندارن و تنها مشکلشون با حکومتیهاست.
البته ناگفته نماند اون سپاهی که دستش به خون مردم آغشته شده یا اون قاضی که سفارشی برای نوید افکاری ها حکم اعدام صادر کرده بایدم بترسه، چون هیچ ظلمی بدون تاوان نمیمونه ولی من که پدرم نظامی بوده و اتفاقا درجه بالایی هم داشته کوجکترین ترسی ندارم، چون میدونم ظلمی به کسی نکرده.
بعدشم کسانی که روش و ظلم حکومتی رو محکوم میکنن و برای سرنگونیش قیام کردن اصلا چجوری امکان داره خودشونم بیان همون وحشی بازیها رو در بیارن؟

آدم اگه رو شنیده هاش ذره ای فکر و دو دوتا بکنه خیلی از مسائل برا خودش هم ابهام نمیشه.
.
مورد دیگه هم اینه که میگن از این حکومت بره اپوزیسیون لس آنجلسی و رضا پهلوی و … میخوان بیان و تو حکومت بعدی باشن و …
اولا که تا حالا نشنیدیم کسی همچین ادعایی بکنه و اگه همچین چیزی هست احتمالا فقط تو مخیله اون افراد هست و متاسفانه ما مثل سایبری ها نیستیم که نوشته کتاب رو نتونیم بخونیم ولی از این اینجا ذهن طرف رو تو لس آنجاس بخونیم.
بر فرض که همچین فکری هم تو سر اون آدمها باشه، چه اشکالی داره؟
اگه ایرانی هستن و برای آبادی ایران واقعا کاری از دستشون برمیاد و میتونن تو یه انتخابات آزاد و عادلانه رای مردم رو به دست بیارن چرا باید محدودشون کرد؟
ینی از جنتی و احمد خاتمی و علم الهدی هم چپل چلاقتر هستن؟
.
تنها خطری که وجود داره و عمال حکومت در دنیای واقعی و سایبریها تو نت هیچوقت در موردش حرف نمیزنن خطر خود جمهوری اسلامیه.
مطئنا آخوندی که از موتور گازی رکس پیاده شده و بنز ضد گلوله سوار شده به راحتی اون بنز رو ول نخواهد کرد و تا جایی که امکان داشته باشه خواهند کشت که اونم چیز خیلی غیر عادی نیست. الان تو این حکومت کدوممون از فردای خودمون خیالمون راحته و نگران از دست دادن کدوم آسایش و رفاه هستیم که از مردن هم بترسیم.
من به شخصه هیچوقت از مردن نترسیدم و تنها چیزی که ازش میترسم مفت و الکی مردن هست.

مواردی که به ذهن من رسید همینا بودن، کسی اگه مورد دیگه ای به ذهنش میرسه بگه لطفا.

در نهایت برای تمام بسیجی و سایبری و ارزشی و ولایی و ذوب شده ولایت و ... هم آرزوی ذره ای شرف، غیرت و ارق ملی میکنم.



2021-04-25 22:03:41 +0430 +0430

نامه‌ مجدد سرگشاده‌ پروفسور رحمان‌زاده به خامنه‌ای

رهبر شده‌اید که دارایی کشور و مردم ایران را رشوه بدهید تا قهرمان تروریست‌های جهان باشید.
پروفسور رحیم رحمان‌زاده متولد شبستر آذربایجان شرقی، پایه‌گذار جراحی مدرن ارتوپدی و تروماتیک ارتوپدی در سطح بین‌الملل در برلین آلمان به خامنه‌ای نامه‌ای نوشته و از او خواست از ایران برود.
شما خوب می‌دانید که چی بر سر ایران و ایرانی آورده‌اید، از همین روست که بیت در بیت ساخته و در لایه‌ی ششم بیت نشسته‌اید تا دست و صدای کسی به شما نرسد.
راستی، تفاوت شما با داعش کجاست؟
کاش به این فکر کنید که آیا اسلام دست شما را بسته یا همین اسلام دست شما را چنین باز گذارده؟
بترسید از این مردم و این تاریخ و این فرهنگ و این سرزمین بزرگ، آقای خامنه‌ای !
علم فلسفه، رابطه‌ی شهریار و شهروند را تبیین می‌کند و افلاطون می‌گوید:
شهریاران به علم هندسه نیز باید استوار باشند.
شما به چه علمی استوار هستید؟
در کدام امر خطیر مملکت‌داری سررشته دارید؟
چی بلدید که بتوانید با آن یک کشور قدیمیِ با فرهنگ و ثروتمندِ چهار فصل را آباد کنید؟
از همین عدم دانش و لیاقت است که اکثر مدیران حکومت شما دزد و دروغ‌گو و جلاد و زورگیر از آب در آمده‌اند.
بیش از صد میلیارد دلار در حساب‌های مختلف شما ذخیره شده، اما کارگران و معلمان به نان شب‌شان محتاج‌اند.
چه کسانی این رقم‌های میلیاردی را در حساب‌های شما ذخیره کرده‌اند؟
دزد آزاد، کارگر زندانی، حاصل رهبری شماست.
فردا اگر از این دنیا بروید چی با خودتان می‌برید؟
جز کفن و دروغ و ظاهرسازی و مردم‌کشی و ایران‌ستیزی و بدنامی چی دارید که با خودتان ببرید؟
وزیر خارجه‌ی شما می‌گوید:
برای دورزدن تحریم‌ها ۳۵ میلیارد دلار رشوه داده‌ایم، اما نمی‌دانیم این پول‌ها کجاست.
آن‌وقت در خراسان دست یک تهیدست را به جرم دزدیدن گوسفند قطع می‌کنید که بگویید رهبر مسلمین جهانید؟
این چه حکومتی است که ثروت کشور و ملت را در رشاء و ارتشاء فرو می‌برد و در مقابل، یک انسانِ فقیر شده را معلول و حقیر می‌کند؟
آیا این افتخار دارد که غرور و شخصیت مردم را نابود کنید؟
بی‌تفاوت ماندن نسبت به میلیون‌ها معتاد افتخار‌آمیز است؟
ارعاب و تهدید و سرکوب روزنامه‌نگاران شما را سربلند می‌کند؟
راستی، آیا به آنچه می‌گویید اعتقاد دارید؟
آیا اصلاً به وجود بهشت و دوزخ قائلید؟
اگر هستید بگویید شما به کجا می‌روید؟
من رحیم رحمان‌زاده، فرزند شبستر و آذربایجان و ایران، هشتاد و شش سال را گذرانده‌ام، تمام عمر به مردم خدمت کرده ام، در دانشگاه‌ها درس داده‌ام، ریاست بیمارستان‌های مهم آلمان را داشته‌ام.
در طول جنگ هشت‌ساله که روزانه ده‌ها مجروح را به رایگان جراحی و معالجه می‌کردم، مدام در فکر بودم این جوان‌ها جان‌شان را به دست گرفته‌اند تا یک کف دست خاک ایران به باد نرود، اما امروز سپاهیان شما خاک مملکت را به توبره کشیده‌اند و به امیرنشین‌های خلیج فارس می‌فروشند، شما خود را ایرانی می‌دانید؟
امروز که این نامه را به عنوان یک اتمام حجت برای شما می‌نویسم، می‌دانم این نامه همچون تیری است که آرش بر چله‌ی جانش نهاد، پیکر خویش را پاره‌پاره کرد تا مرزهای ایران‌زمین و مرزهای انسانیت تعیین شود.
اطمینان دارم در داخل و خارج از کشور در جمع آگاهان اقتصاد و صنعت و فرهنگ و امور نظامی و سیاسی، افراد وطن‌پرستِ واقف به این فجایع، می‌توانند با خِرَد جمعی کشور را اداره کنند.
شما مالک کشور بزرگ ایران نیستید و حق ندارید سرزمین ما را در اختیار بیگانگان بگذارید.
شما میزبان تاریخ هم نیستید، به عنوان یکی از میهمانان، اگر می‌خواهید ورشکستگی خود را توسط نزول‌خواران چینی بخیه بزنید، کشور بزرگ ایران را وجه‌المعامله نکنید، از خودتان مایه بگذارید.
تا در لجن‌زار اختلاس و دروغ و مردم‌کشی و ایران‌ستیزی و وطن‌فروشی غرق نشده‌اید، خودتان را نجات دهید.
کاش نامه‌ی حکیمانه‌ی سعیدی سیرجانی بزرگوار را سرمه‌ی چشم می‌کردید و او را در زندان با شیاف پتاسیم به دیار باقی نمی‌فرستادید.
کاش، ای کاش حرف مرا گوش کنید! پیش از آن‌که آستانه‌ی تحمل مردم بریده شود و در یک شورش یا انقلاب شما را محاصره کنند و از شما و یاران‌تان مثل بقیه‌ی دیکتاتورها انتقام بگیرند، از مملکت بروید.
در بلاروس یا سوریه یا ونزوئلا و یا هر جای دیگری که سرمایه‌گذاری کرده‌اید، مجاور شوید و بیش از این ننگ و بدنامی تاریخ را بر سر خودتان آوار نکنید.
همین امروز برخیزید و راه بیفتید، در جایی دنج آخر عمرتان را سپری کنید و ایران ورشکسته و ویران‌شده را برای مردمش به یادگار بگذارید.
جوانان و میهن‌پرستان ما، این سرزمین را باز دوباره خواهند ساخت، اگر چه با استخوان خویش.

با احترام به مناسبت سال نو به حمایت مردم ایران سرفراز
رحیم رحمان‌زاده برلین
24 مارچ 2021
.
.
پیام یک ریزشی: جمهوری اسلامی باید سرنگون شود!

اگر انقلاب بود، کردیم.
اگر رفراندوم بود، شرکت کردیم.
اگر جنگ بود، رفتیم.
اگر شهید بود، تقدیم کردیم.
اگر جانباز و آزاده بود، تحویل گرفتیم.
اگر انتخابات بود، هزار و یک بار شرکت کردیم.
اگر مساجد و حسینه‌ها بود، خالی نگذاشتیم.
اگرمناسبات بود، ملت همیشه در صحنه بودیم.
اگرتحریم بود، تحمل کردیم. اگر قرار بود ما بمانیم و فرزندان شما در اروپا و آمریکا خوش بگذرانند، ماندیم و آنها رفتند و در مقابل، شما هم جواب ما را دادید.
جواب شما اختلاس، فساد، نابودی کشور، فحشا، دروغ، فقر و بی ارزشی ملت و پاسپورت و پول ایران بود.
پس دیگر نه در انتخابات، ملت همیشه درصحنه میشویم و نه روز بعد از انتخابات آشوبگر، ضد انقلاب، فتنه گر و خس و خــــاشاک خواهیم بود.
صبر خـــــــدا هم چهل سال است، ما که بنده خــــــدا هستیم چهل و دو سال صبر کردیم. پس ما امتحان پس دادیم و شما هم امتحان پس دادید، ما قبول شدیم و شما رفــــوزه
تجـــربه را آزمودن خطاست
آدم از یک سوراخ یک بار گزیده میشود. ما ملت ایران ۴۲ سال است که داریم گزیده میشویم و دیگه نه تحمل درد داریم نه جای زخم
در هیچ کجای دنیا، در هیچ دینی و در هیچ مذهبی در خــــانه خود نشستن جرم و گناه نیست.
و اینکه، ما نه آشوبگریم نه مخرب بیت‌المال و نه خس و خاشاکیم و نه رأی خواهیم داد. فقط در خانه خود خواهیم ماند.

و شمــــا هموطن، روز انتخابات درخانه بمان
.
.
جمهوری اسلامی الگوی مشخصی برای سه پدیده است: دزد سالاری کودن سالاری یا حکومت احمقها و پَست سالاری

یعنی بی لیاقت ترین و پست ترین قشر جامعه در رأس حکومت باشند
باید اعتراف کرد که این پدیده یعنی جمع شدن احمق ها و دزدها و پَست فطرت ها در ساختار یک حکومت در تاریخ بشر بی‌سابقه است!
در کشوری سرشار از منابع طبیعی و دارای موقعیت ژئو پلیتیک بسیار مهم، فقط در طول ۴۲ سال با حکومت این دزدان و احمق ها و جنایتکاران به جایی رسیده‌ایم که بیش از ۸۰٪ مردم آن زیر خط فقر هستند و بی‌ارزشترین پول و بی‌اعتبارترین پاسپورت جهان را داراست !
و اما در همین اوضاع و احوال:
یک وزیر کودن این رژیم اعلام میکند مردم پس از ساعتها ایستادن در صف مرغ، ابراز خوشحالی کرده اند!!
وزیر چاپلوس و کثیف بهداشت در حالی‌که بدترین کارنامه واکسیناسیون کرونا را در دنیا دارد، میگوید برای همه دنیا واکسن تولید می‌کنیم ( هر چند کلّ پروژهٔ کرونا و روند واکسیناسیون در جهان زیر سؤال است )
آخوندی بیسواد می‌گوید آمریکا برود فکری به حال دلار خودش بکند که هر روز گرانتر میشود!
امام جمعه‌ای می‌گوید زن من شبیه اُلاغ است و فقط خودم سوارش میشوم و زن بی حجاب مثل اتوبوس است !!
یک دروغگوی پاچه لیس می‌گوید علی گدا در هنگام تولد گفت یا علی!
دیگری با چفیه و تسبیح چند هزار میلیارد تومان می دزدد و سپس با هماهنگی مسؤولین دلسوز می‌رود کانادا و در کازینو خوش گذرانی میکند!
ابله‌هایی همچون محسن رضایی و حسن عباسی می‌خواهند با اسیر گرفتن هزاران سرباز آمریکایی در جنگی احتمالی بابت هر اسیر، میلیاردها دلار بگیرند و مشکلات اقتصادی کشور را حل کنند!
یک سردار کودن از در قابلمه به‌عنوان دستگاه ویروس یاب رونمایی میکند !
در‌حالی‌که رهبر ابله خود واکسن فایزر آمریکایی استفاده می‌کند، برای ۸۰میلیون ایرانی - با وقاحت تمام- می‌گوید: به مسؤولین گفته‌ام خرید واکسن از آمریکا و انگلیس ممنوع … ویروس کذائی … دعای صحیفه … اجنّه و…
امام در ماهشان می‌گوید اقتصاد مال خر است!
روشنفکرشان که قانون اساسی می‌نویسد، می‌شود ساده‌دلی چون مهدی بازرگان!
دلقکی مثل مموتی برای ۸ سال می‌شود رئیس‌جمهور و ۷۰۰ میلیارد دلار پول را گم می‌کند و به مردم می‌گوید خس و خاشاک!!
رئیس جمهور بعدی که در کارنامه اش سابقه فرزندکشی دارد نیز می‌گوید به همهٔ وعده های اقتصادی‌اش عمل کرده؛ در حالی‌که دلار ۸ برابر شده و عملاً اقتصاد نابود شده است!!
نمایندهٔ بیسواد مجلس هنوز نمی داند ایران کجای آسیا هست!
خیابان‌ها را هم به نام تروریستهای آدم کشی مثل نواب صفوی ، فتحی شقاقی ، خالد اسلامبولی و غیره نامگذاری میکنند.
برای یک خلافکار و دزد پورن استار آمریکایی حجله می‌بندند و در همان زمان هواپیمای مسافربری را با موشک می‌زنند و انکار میکنند!
و هزاران مثال دیگر.
و اما عدّه‌ای همچنان معتقدند اینها بد هستند ولی اصل دین خوب است و منتظرند تا امام زمان‌شان ظهور کند و اوضاع را درست کند که البته این حجم از ساده لوحی نیز در تاریخ بشر کم‌سابقه است!

به یزدان که گر ما خرد داشتیم
کجا این سرانجام بد داشتیم

نویسنده: بی نام


2021-04-25 22:03:51 +0430 +0430

خلاصه نظر امام در مورد انتخابات:
میزان رای ملت است ولی اگه برخلاف میل ما رای بدین گردنتون رو میشکنیم
https://www.mediafire.com/file/cx99kh2xcpow24p/rcljwfgyov.mp4/file

صحبتهای روباه بنفش در مورد اهمیت انتخابات
https://www.mediafire.com/file/d93q0sz3xx6cbom/VID_20210525_045035.mp4/file

میزان ارزش رای مردم از زبان مصباح یزدی تئوریسین انقلاب
https://www.mediafire.com/file/h4fdzhq276vlxfa/VID_20210525_045827_۰۰۲.mp4/file

صحبتهای جنتی در سال ۸۴ وقتی میخواستند از همین احمدی نژاد رد صلاحیت شده امامزاده بسازند
https://www.mediafire.com/file/h9xk8mkk8clr631/VID_20210608_124151.mp4/file

اعتقاد ابراهیم رییسی در مورد عقل نداشتن مردم
https://www.mediafire.com/file/c3y0sg3fp33sih5/رئیس+عدلیه.mp4/file
در ضمن اون کلمه پُرپَکانی که میگه منظورش همون پروپاگاندا هست

درخواست مادربزرگ ۸۵ ساله اصفهانی که به قول خودش دوره رضا شاه رو هم دیده از مردم ایران
https://www.mediafire.com/file/ugp1wfqnk3zjd9u/VID_20210424_021028.mp4/file

انتخابات با بیان طنز از پرویز صیاد (صمد آقا)
https://www.mediafire.com/file/alc6qw1tkdkxxnp/VID_20210403_031222.MP4/file

تصور مشاور رهبر از میزان حماقت مردم
https://www.mediafire.com/file/0wn7kooorm78mgl/VID_20210419_204646.mp4/file

رای از شما، عشق و حال از ما
https://www.mediafire.com/file/6w3vkb1iqz9uelw/VID_20210430_221929.mp4/file

مصاحبه هایی در مورد انتخابات ۱۴۰۰ که هیچوقت پخش نخواهند شد
https://www.mediafire.com/file/47sh0u8rkt6nkho/VID_20210602_181123.mp4/file

بازی با احساسات مردم با سوء استفاده از اسم قاسم سلیمانی
https://www.mediafire.com/file/lufk12fp6y11gsn/VID_20210608_132119.mp4/file

انتخابات دو هفته پیش ریاست جمهوری سوریه که مسئولیت نظارت بر سلامت انتخابات با ایران بود.
مسئولین صندوق خودشون رایها رو مینویسن و میدن که مردم بندازن تو صندوق
https://www.mediafire.com/file/a76ixament1je19/VID_20210529_003857.mp4/file

اشکالی نداره ببرید بچه تون رو بفروشید پولش رو بیارید بدید به من تا همون داستان تکراری سالهای گذشته رو بدون کم و کاست براتون تعریف کنم
https://www.mediafire.com/file/jbo48th4aftdmp1/VID_20210427_225652.mp4/file

فیلم لو رفته از حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۴۰۰
https://www.mediafire.com/file/3eyds55m31geijm/VID_20210419_205316.mp4/file

این جناب هم با ۶ کلاس سواد رییس قوه قضائیه هستن، قراره رییس جمهور بشن و بعد از شتافتن رهبر فعلی به دیار باقی قراره رهبر و فصل الخطاب این کشور ۸۰ میلیونی بشن.
سوال اینجاست که این ۴۰۰ میلیون نفری که هم نگران پروستات رهبر بودن و هم شماره موبایل رهبر رو داشتن کیا بوون؟
چند نفر از شماها به عنوان یه ایرانی شماره موبایل رهبر رو دارین؟
.https://www.mediafire.com/file/k75kbum4vnpe72w/VID_20210608_123730.MP4/file
این ویدیو هم نیاز به توضیح نداره و خودش گویا هست
https://www.mediafire.com/file/p42kf5yvk2bm16g/VID_20210608_125404.mp4/file
ابراهیم رییسی کیست؟
https://www.mediafire.com/file/7hd4opxi7xl7v58/VID_20210525_050617.mp4/file

این صدای ابراهیم رئیسی در سال ۱۳۶۷ است که از اعدام ۲۰۰ نفر می‌گوید…
صدایی که می‌خواهد آیت‌الله منتظری را برای اعدام ۲۰۰ نفر راضی بکند، صدای ابراهیم رئیسی است.
https://www.mediafire.com/file/ryldjk14t8lca7c/VID_20210424_175956.mp4/file

جناب آقای کاندیدای ریاست جمهوری که با نمره ریاضی ۳.۲۵ و … سه ترم مشروط شده و با پارتی و زور مدرک گرفته و ادعای تشکیل دولت علمی رو داره نمیدونه که اوج پاندمی رو پیک میگن نه پِیک (peyk)
https://www.mediafire.com/file/bm8hfrx0ltg3tgz/VID_20210608_125725.mp4/file

ایشون رییس بانک مرکزی کشور بودن و قصد دارن با مدرک جعلی مشکل اقتصادی کشور رو حل کنن
https://www.mediafire.com/file/9nt1wb1h3sx2873/VID_20210608_132101.mp4/file
در مورد مهرعلیزاده هم که از بین ۱ تا ۷ عدد ۸ رو انتخاب کرد “تینکه بناما” سخنگوی دانشگاه تیلبرگ گفت مهرعلیزاده چند سالی به عنوان دانشجو در رشته اقتصاد در دانشگاه ثبت نام کرده بود، اما پایان‌نامه خود را به اتمام نرساند و هیچ‌گونه عنوانی از دانشگاه ما دریافت نکرده است.

یه سخنرانی دیدم از جغجغه نظام (حسن عباسی) که میگفت چرا ما هم نباید مثل امارات باشیم که اصلا انتخابات برگزار نمیکنند.
در حالت کلی باید بهش گفت ابله جان، شما اول رفاه مردم امارات رو برای ایرانیان تامین کنین بعدش تا ۲۰۰ سال هم انتخابات برگزار نکردین فدای سرتون.
یه مقایسه کوچیک بین رهبر ما و رهبر اونا
https://www.mediafire.com/file/hjdv50cjzbqnh5i/video_2021-02-11_22-40-39.mp4/file

https://www.mediafire.com/file/vqja1dr7chgusb9/156926252_2813614225519303_1924731364470161300_n.mp4/file

نحوه تولید رای توسط عرازشه
https://www.mediafire.com/file/d19ci631jye3hup/حوزه+انتخاباتی.mp4/file

آبروریزی زمانی که قرار بوده فقط صدای گزارشگر پخش بشه ولی اشتباهی صدا با تصویر پخش میشه
https://www.mediafire.com/file/w6cibvxiqlalga6/VID_20210521_214339.mp4/file

نحوه تامین هزینه تبلیغات توسط کاندیداها
https://www.mediafire.com/file/4msarh5ms7zz5g7/VID_20210608_122720.MP4/file

ریخت و پاشهای حسن خمینی در مرقد عمام راحل از زبان یک روحانی
https://www.mediafire.com/file/b5kckcpvz8kxzdg/VID-20200306-WA0050.mp4/file

مقایسه انتخابات ایران، سوریه، کره شمالی
https://www.mediafire.com/file/onr6dskto14og14/VID_20210608_125752.MP4/file

جواب یک هموطن به خامنه ای که گفت هر کسی رای نده کافره و جسارت مردم در ابراز نظرات
https://www.mediafire.com/file/fpmpipt6e8nk8m2/VID_20210608_132139.mp4/file

حکومت بی صلاحیتها
https://www.mediafire.com/file/g5kjdk2jmvzhzsm/VID_20210608_124018.mp4/file

دو کلیپ طنز از شرایط الانِ انتخابات در ایران
https://www.mediafire.com/file/34ks6zhkhw5i5px/VID_20210608_123010.mp4/file

https://www.mediafire.com/file/gi99c65lex8rxgb/VID_20210608_123748.mp4/file



2021-04-25 22:29:21 +0430 +0430

به قول یه بابایی «انتخاب نکردن هم خودش یه جور انتخابه و گاه سخ‌‌ترین انتخاب!» که اینجا البته آنچانم سخ نی به قول خودت روز رأی‌گیری نشیمنگاه رو بنهی خانه و رأی ندی سختیش در چیست؟ این که خوراک ما شیرازیاس به قول خودمون: چرا عاقل کند کاری؟ خخخ
به راستی اعتراض دیگه از این ساده‌تر و کم‌دردسرتر و کم‌هزینه‌تر؟ واضحه که از بین بد و بدترها هیش کودوم رو نباید انتخاب کرد. فلذا #رأی_بی_رأی #نه_به_جمهوری_اسلامی #کیر_تو_انتخابات


2021-04-25 22:38:58 +0430 +0430



2021-04-25 22:40:15 +0430 +0430

↩ Arrow11
صد در صد موافقم،بله نباید رای داد،چهل و دو سال رای دادن و بی نتیجه بوده،فقط اوضاع مردم روز به روز بدتر شده،دیگه تحملی برای بدتر شدنش نمونده،واقعا هر کسی بخواد رای بده،به هر کسی که باشه فرقی نمیکنه،باید در عقلش شک کرد،والسلام


2021-04-25 22:40:55 +0430 +0430



2021-04-25 22:42:13 +0430 +0430



2021-04-25 22:44:03 +0430 +0430



2021-04-25 22:45:06 +0430 +0430



2021-04-25 22:48:45 +0430 +0430

↩ Arrow11
لطفا لینک مستقیم یوتیوب بدید بتونیم متن رو کپی پیست بفرسیم کسی:/

7 ❤️

2021-04-25 22:53:22 +0430 +0430

↩ داریوشم
اصلا مگه خود خمینی نگفت : میزان رای ملت است ؟!
خب پس طبق این گفته مردم حق دارن به این رژیم رای ندن !
به قول خود فقها و علما قیاس مع الفارق بود ! 😂

9 ❤️

2021-04-25 22:54:57 +0430 +0430

↩ Mester.Finch

برای کشور خودمون کاری نکنیم
کاری نکردن اصلا سخت نیست.
اگر هزار و یک دلیل و استدلال برای پوچ بودن انتخابات و ساختگی بودن آمارهای حکومت از انتخابات دارید باز هم نباید مردم خودشون رو شریک جرم آخوند کنند

مهم نیست به این جلاد رای میدهید یا آن جلاد. تنها مسئله مهم برای حکومت وجود تماشاگران در استادیوم نبرد گلادیاتورهاست. گلادیوترهایی که همین تماشاگران را بعد از انتصابتشان زنده زنده خواهند خورد.

اگر شاهد کشتارهای ۹۶ و ۹۸ بوده‌اید؛
اگر برای مرغ و برنج و روغن ساعت‌ها در صف مانده‌اید؛
اگر از بازی‌تکراری اصولگرا و اصلاح‌طلب خسته شده‌اید؛
اگر هنوز خود را ایرانی می‌دانید؛
لطفا یک روز و فقط یک روز طوری نفس بکشید که جلادتان دوست ندارد


متنت عالی بود
مرسی 🙏 🌹

5 ❤️

2021-04-25 22:57:14 +0430 +0430

↩ اسکلت حشری

به قول یه بابایی «انتخاب نکردن هم خودش یه جور انتخابه و گاه سخ‌‌ترین انتخاب!» که اینجا البته آنچانم سخ نی به قول خودت روز رأی‌گیری نشیمنگاه رو بنهی تو خونه و رأی ندی سختیش در چیست؟ این که خوراک ما شیرازیاس به قول خودمون: چرا عاقل کند کاری؟ خخخ
به راستی اعتراض دیگه از این ساده‌تر و کم‌دردسرتر و کم‌هزینه‌تر؟ واضحه که از بین بد و بدترها هیش کودوم رو نباید انتخاب کرد

اتفاقا برا ماها بهترین فرصته
میدونی که منم تو فراخی ماتحت کم از شیرازیا ندارم 😁 👍 🌹

9 ❤️

2021-04-25 23:00:02 +0430 +0430

↩ داریوشم

صد در صد موافقم،بله نباید رای داد،چهل و دو سال رای دادن و بی نتیجه بوده،فقط اوضاع مردم روز به روز بدتر شده،دیگه تحملی برای بدتر شدنش نمونده،واقعا هر کسی بخواد رای بده،به هر کسی که باشه فرقی نمیکنه،باید در عقلش شک کرد،والسلام

ما یه عده رو تو کشور داریم که کلا کارشون گول خوردنه
یا تو انتخابات
یا تو سپرده گذاری
یا تو بورس
یا …
این سری دیگه اونام بهونه ای برا گول خوردن ندارن

5 ❤️

2021-04-25 23:01:56 +0430 +0430

↩ Itried

لطفا لینک مستقیم یوتیوب بدید بتونیم متن رو کپی پیست بفرسیم کسی:/

شرمنده دوست عزیز
دقیقا متوجه نشدم لینک چی رو میخواین

3 ❤️

2021-04-25 23:06:18 +0430 +0430

↩ Arrow11

Arrow11: اتفاقا برا ماها بهترین فرصته
میدونی که منم تو فراخی ماتحت کم از شیرازیا ندارم 😁 👍 🌹
اصن کفم برید دیدم با وجود اون فرّاخی + کُندتایپی اینهمه وخ گذاشتی تایپ کردی! خخخ
هنو کامل نخوندم، چن تا از حرفای سران نظام رو خودمم ذخیره دارم که به زبون بی‌زبونی اعتراف کردن ملت رأی ندن اینا رو هوان. میخونم اگه نذاشته باشیشون اونا رم میذارم داخل تاپیک.

7 ❤️

2021-04-25 23:07:30 +0430 +0430

↩ ایکاروس

اصلا مگه خود خمینی نگفت : میزان رای ملت است ؟!
خب پس طبق این گفته مردم حق دارن به این رژیم رای ندن !
به قول خود فقها و علما قیاس مع الفارق بود

زر ناشتا زدن از خصوصیات بارز عمام راحل بود
تو یکی از سخنرانیهاشم خطاب به شاه گفته آقا اصلا شما آدم خوب و … ولی الان مردم نمیخوانت
حالا که یادآوری کردی ما هم دقیقا همون حرف عمام رو میزنیم و میگیم آقا اصلا شما آدم خوب، صالح، درستکار، … مردم الان نمیخوانت. لطفا دیگه بکش بیرون 😁

6 ❤️

2021-04-25 23:10:36 +0430 +0430

↩ Arrow11
دقیقا ! قابل توجه خمینیسم ها و مقلد های آن امام راحل !!!
یکجا هم توی سخنرانی هاشون فرمودن : لکن آدم باشید دیگه !
اینم قابل توجه اونایی که می خواستن رای بدن !

5 ❤️

2021-04-25 23:12:49 +0430 +0430

↩ اسکلت حشری

اصن کفم برید دیدم با وجود اون فرّاخی + کُندتایپی اینهمه وخ گذاشتی تایپ کردی! خخخ
هنو کامل نخوندم، چن تا از حرفای سران نظام رو خودمم ذخیره دارم که به زبون بی‌زبونی اعتراف کردن ملت رأی ندن اینا رو هوان. میخونم اگه نذاشته باشیشون اونا رم میذارم داخل تاپیک

میدونی چند روزه دارم تایپ میکنم؟ 😀
همه اینا رو دو سه خط دو سه خط وسط کار و … نوشتم. این ۴۲ سال به کنار ولی انتقام این چند روز و تاوان زحمت این تایپ رو از جمهوری اسلامی میگیرم 😁

8 ❤️

2021-04-25 23:17:17 +0430 +0430

↩ Arrow11
اون لینکای ویدیو اولش شهوانی دات کام داره

3 ❤️

2021-04-25 23:21:15 +0430 +0430

↩ ایکاروس

دقیقا ! قابل توجه خمینیسم ها و مقلد های آن امام راحل !!!
یکجا هم توی سخنرانی هاشون فرمودن : لکن آدم باشید دیگه !
اینم قابل توجه اونایی که می خواستن رای بدن !

آقا بیا یافتمش 😁
https://up.shahvani.com/u/xdcmwrkeva.mp4
4mb

4 ❤️

2021-04-25 23:24:15 +0430 +0430

↩ Itried

اون لینکای ویدیو اولش شهوانی دات کام داره

شرمنده اونا رو از یوتیوب دانلود نکردم
در اصل از یوتیوب بلد نیستم دانلود کنم
هر چی گذاشتم تو آرشیو خودم داشتم
فقط یه دونش از یوتیوب هست که اونم لینکشو گذاشتم
ببخشید

3 ❤️

2021-04-25 23:25:56 +0430 +0430

↩ Arrow11
ممنون من کلا حذف کردم اونجاهارو بعد متن رو فرستادم
مهم نیس حالا خودم دان میکنم و میفرستم واسشون

3 ❤️

2021-04-25 23:28:51 +0430 +0430

↩ Itried

ممنون من کلا حذف کردم اونجاهارو بعد متن رو فرستادم
مهم نیس حالا خودم دان میکنم و میفرستم واسشون

ببخشید نتونستم کمکی بکنم 🙏 👍

2 ❤️

2021-04-25 23:34:13 +0430 +0430

همه اینجور فکر نمیکنن و درک و شعور ندارن ، من آخرین بار سال ۸۸ رای دادم ،رای قبلی هم از روی جوونی و خامی بود ، سال ۸۸ بود ک فهمیدم سیاست کثیف و جهانی و ما هم فقط داریم له میشیم ، رای ندادم و هرگز رای نمیدم حتی اگر جبرئیل بیاد بشه کاندید

3 ❤️

2021-04-25 23:34:40 +0430 +0430

تاپیک خیلی خوبی بود👌

کاش مردم گوش کنن و نرن پای صندوق… بعضیارو به شخصه دیدم گفتم آقاجان شمایی که میدونین اینجوریه پس چرا میرین رای میدین؟؟ میگن بالاخره جز رای دادن چاره دیگه ای نیس!(انگار چاقو گذاشتن رو گردنش که بره رای بده!!)

5 ❤️

2021-04-25 23:38:35 +0430 +0430

↩ Arrow11
یه چیزی بگم ، انگار ثروتمند بودن یه کشور با فقر مردمش نسبت مستقیم داره؛ مثلا این کشورای آفریقایی که زمینشون پر الماسه جزو بدبخت ترین کشورا هستن ولی کشوری مث ژاپن که عملا هیچ منابعی نداره الان جزو بهترین کشورای دنیاس…

اسید پاشیا و دختره رو دیدم اعصابم خراب شد…

1 ❤️










‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «