شهوانیه دیگه...!

1398/07/25



حتما شما هم این عبارت یا مشابهش رو اینجا زیاد شنیدین! طرف میاد فحاشی میکنه, تهمت میزنه, بیخودی پرخاش میکنه, بی ربط صحبت میکنه…و وقتی بهش میگی که عزیز دل برادر! چرا آخه اینجوری رفتار میکنی؟ مشکلت واقعا چیه؟

بلافاصله میشنوی که:

شهوانیه دیگه…! فرهنگستان زبان که نیومدی داشم!

و اما نکته ای که میخواستم با شما عزیزان در میان بذارم:

راستش رو بخواین اکثر ماها اینجا جمع شدیم چون به مسائل سکسی علاقمند هستیم و این سایت فضایی رو فراهم کرده که آدمها با سلائق مختلف سکسی بتونن دور هم جمع بشن و آزادانه راجع به مسائل مورد علاقشون صحبت کنن. مسلما همه هم آزاد هستند که علائق خودشون رو در این زمینه دنبال کنن! استریت, گی, لزبین, کاکولد, سکس با محارم, گروهی… همه محترم هستند (که البته موضوع کودکان استثنا هست).

اما علاقه به مسائل جنسی مترادف نیست با بی ادبی و بی شعوری! شما میتونین خیلی میل جنسی بالایی داشته باشین اما در عین حال فرد باشخصیتی باشین و بی دلیل به این و اون توهین نکنین, تهمت نزنین, پرخاش نکنین, پرت و پلا نگین…

ما نباید علاقه به این جور مسائل رو معادل بگیریم با “عوضی” بودن! جوری که رفتارهای غلط ما باعث مسموم شدن فضا بشه و خیلی از کاربرا یا سایت رو ترک کنن یا خیلی کم در اون فعالیت کنن.

این در نهایت به ضرر همگی ماست!

از وقتی که گذاشتین و از توجهتون متشکرم!

بخش تکمیلی, در کامنتهای #1 و #2 و #3

4975 👀
1 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2019-10-17 09:25:18 +0330 +0330

دوست گرامی! بی دلیل فحاشی کردن و حرفهای کاف دار زدن واقعا نشانه مردی و مردانگی و شجاعت شما نیست! اگر هم نشانه چیزی باشه, نشانه یک جور بزدلی توام با بیشعوری هست! شما در پشت یک آیدی قایم شدی که میتونی هر لحظه هم عوضش کنی! و به شخص دیگه ای فحاشی میکنی که نه واقعا میشناسیش نه به تو دسترسی داره نه میدونه کی هستی...و اون هم حداکثر کاری که میکنه اینه که فحاشی شما رو با فحاشی پاسخ بده!

کمی به این فکر کنین! غیر از اینکه آدم مشکل روحی داشته باشه و بخواد عقده گشایی کنه, دلیلی برای یه همچین کاری اینجا هست؟

شما خیلی واقعا احساس گردن کلفتی میکنی؟ خیلی فکر میکنی که همه رو حریفی؟ بفرما دنیای واقعی! فحاشی کن! دعوا کن! کتک کاری کن! نشون بده که "خیلی مردی"!!!

ضمنا, برادر من! باور کن که الکی حرف کاف دار زدن باعث کلفت شدن چیز آدم یا افزایش مردانگیش نمیشه! شما یه عمر حرف کاف دار زدی! واقعا تغییری ملاحظه کردی؟!

حمله های شخصی و تهمت زدن!

وقتی که مطلبی در یک فوروم نوشته میشه, از کاربران انتظار میره که "اگه" به موضوع علاقمند هستد راجع به "خود موضوع" اظهار نظر کنن!

خیلی دیده میشه که طرف سوال میکنه که فلانی "اصلا چرا این تاپیک رو زدی؟" یا "چرا فلان تاپیک رو نزدی؟" برادر من! طرف "دوست داشته" راجع به فلان موضوع بنویسه! یا "دوست نداشته" راجع به بهمان موضوع بنویسه! همین! این دیگه واقعا یه تصمیم شخصی هست و به کس دیگه ای ربطی نداره! شما اگه به اون تاپیک علاقمند هستی, خوب برو نظرت رو اعم از موافق یا مخالف ابراز کن...اگر هم علاقمند نیستی برو سراغ یه تاپیک دیگه...

تنها استثنا در این مورد وقتی هست که "به خود اون شخص" در اون تاپیک توهینی شده باشه یا قوانین سایت در اون تاپیک به نوعی نقض شده باشن, که در اون صورت میتونه به ادمین اعتراض کنه و تاپیک بلافاصله حذف میشه...

موضوع دیگه ای که در اینجا زیاد دیده میشه اینه که بجای صحبت راجع به "خود موضوع" دوستان شروع میکنن به صحبت راجع به "نویسنده موضوع"! یعنی بجای بحث راجع به درستی یا غلطی اون مطلب, بحث تبدیل میشه به حمله شخصی به فرد گوینده! و انواع و اقسام نسبتها و تهمت ها...

خودتون قضاوت کنین! واقعا این کار چه فایده ای میتونه داشته باشه؟ شما چه شناختی واقعا از شخصیت فرد پشت اون کاربری دارین که حالا میخواین راجع بهش قضاوت هم بکنین؟ این حمله قراره چه مشکلی رو حل کنه؟ غیر از اینکه افراد کمتری مطلب بنویسن و اظهار نظر کنن یا مطالب کاملا بی بو و خاصیتی بنویسن...

نتیجه: یه سایت سوت و کور و بی مطلب!

با تچکر!

10 ❤️

2019-10-17 09:25:35 +0330 +0330

بی ربط صحبت کردن و دنبال دعوا گشتن!

همه ما شاهد بودیم که طرف تاپیکی میزنه و همه دارن راجع به موضوع تاپیک صحبت میکنن که یکدفعه سر و کله چند تا کاربر پیدا میشه که شروع میکنن به مخالفت الکی و گیر دادن و دعوا با صاحب تاپیک و بقیه!

واقعا فکر میکنین که اون آدمی که یه همچین کاری میکنه چه هدفی میتونه داشته باشه؟ شما اگر به موضوعی علاقمند نیستی, خوب در اون بحث شرکت نکن! اگر علاقمندی, حالا اعم از اینکه موافق یا مخالف هستی, در بحث شرکت کن و عقیده خودت رو بگو! اینکه میای حرفهایی که هیچ ربطی به موضوع ندارن رو مطرح میکنی و با بقیه دعوا میکنی واقعا چه فایده ای داره؟

من همینجا میگم که چرا بعضی از کاربرا این کارها رو میکنن: "برای دیده شدن"!!! طرف یا از خودش هنری نداره و حرفی برای گفتن نداره یا اگه حرفی هم برای گفتن داره, بلد نیست درست بیانش کنه. بنابراین میاد توی یک بحثی که تعداد زیادی دارن اون رو دنبال میکنن خودش رو قاطی میکنه و شروع میکنه به مخالفت الکی و فحاشی کردن تا بقیه هم به اون جواب بدن و او "دیده بشه"!

حالا خودتون قضاوت کنین. یک همچین رفتاری واقعا قابل احترامه؟

طلبکار بودن!

یه رفتار عجیب دیگه ای که زیاد دیده میشه اینه که خیلی از کاربرا از نویسنده های تاپیک ها طلبکارن! که فلانی چرا بهتر ننوشتی؟ چرا زیاد مینویسی؟ چرا کم مینویسی؟ چرا دیر به دیر مینویسی؟ چرا تاپیک زیاد داری؟ چرا راجع به x مینویسی؟ چرا راجع به y نمینویسی؟...

خدمت این دوستان عارضم که افرادی که در اینجا مینویسن عمدتا برای "دل خودشون" مطالبی مینویسن! شما برای استفاده از این سایت آبونمان پرداخت نمیکنین! نویسنده های سایت هم بابت نوشتن مطلب پولی دریافت نمیکنن! پس شما "واقعا" از اونها طلبکار نیستین! طرف فکرش رو جمع کرده و وقت و انرژی گذاشته و حالا مطلبی خوب, بد یا متوسط نوشته. شما اگه علاقمند هستی, میتونی بخونی. اگر هم نیستی, خوب کسی تفنگ روی شقیقت نذاشته که اگه این مطلب رو نخونی...

اینکه من بیام یک نقد سازنده بکنم و مثلا بگم فلان بخش از فلان مطلب شما این رو کم داشت رو مسلما اکثر نویسنده های سایت ازش استقبال میکنن. اما اگر بیام و بگم "بابا این مزخرفات چیه که مینویسی؟" یا "حاژی ساقیتو عوض کن!"... خوب معلومه که واقعا دردی رو از کسی دوا نمیکنه...

نکته آخر اینکه اون دوستانی که خیلی از کیفیت مطالب نوشته شده ناراضی هستن, برای اینکه نشون بدن که این عدم رضایت واقعی هست و صرفا جنبه غر زدن و شعار الکی دادن نداره, آستین ها رو بالا بزنن و خودشون مطلب بنویسن! و سعی کنن مطالب خیلی بهتری هم بنویسن که همه ما استفاده کنیم!

همیشه ایراد گرفتن از کار دیگران خیلی راحت تر از انجام همون کاره! خلاصه بیرون گود نَشینیم و مرتب بگیم لِنگش کن!

9 ❤️

2019-10-17 09:26:53 +0330 +0330

اسپم کردن تاپیک!

این یکی رو دیگه مطمئن هستم که همگی بخوبی باهاش آشنا هستیم. هر مطلبی که پر بازدید میشه سر و کله دوستان پیدا میشه! یکی میخواد نفر سوم بشه یکی مدرک فوق تخصص ماساژ از تایلند داره! یکی خدمات سکس چت خودش رو تبلیغ میکنه...

نوع دیگه ای از اسپم که شاید به واضحی موارد فوق نباشه, بمباران کردن تاپیک با تعداد زیادی کامنت هست! بعضی کاربرا متاسفانه متوجه نیستن که این یک فضای عمومی هست که قراره "همه" بتونن ازش استفاده کنن و اگه شما مرتب زیر یه تاپیکی پست بزاری در واقع داری حق بقیه رو ضایع میکنی.

عکس آلت در امضا!

ببینین رفقا! میدونم اینجا یه سایت سکسی هست و قرار نیست اینجا ما دعای کمیل بخونیم! اما لطفا به چند نکته توجه کنین:

-آدم معمولا چیزی رو تبلیغ میکنه و ارزشمند قلمداد میکنه که خیلی بوفور یافت نشه! شما نمیبینی که کسی آب لوله کشی رو تبلیغ کنه! چون در دسترس همه هست و چیز خاصی نیست. اما خوب یه ماشین مرسدس بنز رو هم تبلیغ میکنن هم ممکنه به داشتنش مباهات کنن. آلت مردانه چیزی هست که نزدیک به 4 میلیارد نفر در دنیا اون رو دارن! پس نه چیز کمیابی هست نه صرف داشتنش مایه مباهات هست!

-اگر هدف از گذاشتن این تصاویر جذب خانمهاست, باید خدمتتون بگم که متاسفانه اثر عکس داره. اکثر خانمها شریک جنسیشون رو بر اساس سایز و شکل آلتش انتخاب "نمیکنن". اونها اول فاکتورهای خیلی مهمتری رو چک میکنن و "اگه" اون فاکتورها رضایت بخش بود, اونوقت ممکنه که علاقمند باشن که فرم و سایز طرف رو هم بدونن. پس نشون دادن آلت راه درستی برای "شروع" رابطه با جنس مخالف نیست.

-مرتب اینجا میبینیم که همه غر میزنن که چرا دختری نیست و چرا اونایی که میگن دختر هستن فیک هستن...خوب دوست من! شما یه نگاهی بنداز به این رفتارهای ما! شما فکر میکنی چند درصد از خانمها دوست دارن که یه صفحه تاپیک رو باز کنن که مثلا راجع به "انواع ارگاسم در خانم ها" بخونن و صفحه پر باشه از عکس آلت!

خوب که چی؟ یه اکانت دیگه میسازم دوباره میام!!!

طرف رفتاری کاملا احمقانه داره! به بقیه فحاشی میکنه! بیخودی دعوا میکنه! حرفهای نامربوط میزنه....وقتی بهش میگی دوست محترم این رفتار درستی نیست! میگه "خوب مثلا میخوای چیکارم کنی؟ میری به ادمین جووونت میگی اکانتمو ببنده؟ خب بدبخخخخختتتت کار ایکی ثانیست! میرم یه اکانت دیگه میسازم دوباره میام دهنتو...!" وقتی شما با این حجم از "اصرار به حماقت" مواجه هستین واقعا چکار میتونین بکنین؟ 😁

7 ❤️

2019-10-17 09:31:32 +0330 +0330
نقل از: Adminkhar اخ گل گفتی ،یکی این فحاشی ها یکی عکس التشون رو اعصابه

عکس آلت توی امضا, از ورژن بعدی سایت حذف میشه اما برای فحاشی کاری نمیشه کرد جز اینکه به دوستان یادآوری کنیم که این کار نهایتا به ضرر “خودشون” هست!

1 ❤️

2019-10-17 09:33:44 +0330 +0330
نقل از: jefri.641641 داشتن شور زیاد و شعور کم نتیجه ش میشه این مدل رفتار!

موافقم! اما خوب این بچه ها “اگه بخوان” میتونن بهتر رفتار کنن! باید متوجه بشن که با ادامه این رفتار یه سایت سوت و کور و بدون کاربر میمونه که اصلا دیگه مطلب جدیدی نداره که بخوان براش بیان اینجا!

1 ❤️

2019-10-17 09:35:15 +0330 +0330
نقل از: GENTLE_BOY.1990 يني اگه يه حرف درست و حسابي تو كل زندگيت زده باشي همينه ;-)

ممنون جنتل جان! 😁

1 ❤️

2019-10-17 09:37:26 +0330 +0330
نقل از: عموگوتچی
نقل از: axm432 رزرو

حاجی تو یه پست میتونی هرچقدر که دلت بخاد مطلب بنویسی صندلی نیست که ۳تا کنارهم رزو میکنی (erection)

عمو گوتچی کامنت ها محدودیت تعداد کاراکتر داره…علاوه بر این مطالبی که تو ذهنم هست چند تا چیز مجزا هستند که خواستم اینجوری جداشون کنم. وسط کامنت ها بنویسم پخش و پلا میشه…

1 ❤️

2019-10-17 09:40:13 +0330 +0330
نقل از: GENTLE_BOY.1990
نقل از: axm432
نقل از: GENTLE_BOY.1990 يني اگه يه حرف درست و حسابي تو كل زندگيت زده باشي همينه ;-)

ممنون جنتل جان! 😁

فدايي داري آرش خان مزاح بود

چاکس!

1 ❤️

2019-10-17 10:07:09 +0330 +0330
نقل از: feeler یه تعریف از انجمن برا ملت بگذارین بالای سایت . از قول منم بنویسین : بی جنبه خر است

یا بهتر اینکه “لطفا اگر بی جنبه هستید وارد نشوید!” 😁

1 ❤️

2019-10-17 11:23:42 +0330 +0330
نقل از: SexyMind تاپیک خوبیه ولی برای کسایی که فحاشی نمیکنن:) یعنی اونایی که شعور و فرهنگش رو دارن میان میگن "احسنت حرف دل مارو زدی" و اونایی هم که تو دسته ای هستن که فحاشی میکنن، میبینن و یه فحش تو دلشون میدن و میگذرن... مشکل ازونجا شروع شد که به ما گفتن سکس چیزه کثیفیه و شهوت بدبختمون میکنه و اینا... هیچکس نیومد بگه هر کدوم به جاش خوبه و فقط به کنترل نیاز داره :)

ممنون از کامنتتون دوست من. متوجه هستم...هدف اصلی من انتقال این پیام به اون دوستان هست:

اهل سکس باش! اما مودب و با شعور هم باش!

تامام! 😁

2 ❤️

2019-10-17 11:41:10 +0330 +0330
نقل از: نویسنده خجالتی من خودم از اين قسم گرفتاري ها زياد داشتم. يك سري ميان مرتب تابيك من ايراد مي گيرن چرا به مجريان داخلي گير نميدم. چرا فقط خارجي ها. بنابراين به نظر اونها من مثلا مامور رژ‍يم هستم. والله نمي دونم مگر اراده من بايد دست ديگران باشه؟ مگر ديگران بايد براي من تلكيف معين كنن. گاهي ميان عكساي بسيار زشتي از مسئولين حكومت فعلي رو داخل تاژيك ميزارن و خراب كاري ميكنن. يك كم انديشه و فكر به كسي ضرر نميزنه.

موافقم! یکی از عجیبترین رفتارها اینجا همینه!

این سوال که: "فلانی چرا تو فلان تاپیک رو زدی؟" یا "پس چرا بهمان تاپیک رو نزدی؟"

جواب کوتاهش اینه که چون دلم خواسته! یا چون دلم نمیخواد!

اگه طرف دوست داره, بیاد بخونه و نظر بده. دوست نداره, بره پی کارش! اینجا که دیگه "شورای نگهبان" یا "مجمع تشخیص مصلحت" تاپیک! لازم نداریم...

مگر اینکه "به خود اون شخص" در اون تاپیک توهینی شده باشه یا قوانین سایت در اون تاپیک به نوعی نقض شده باشن که در اون صورت میتونه به ادمین اعتراض کنه و تاپیک بلافاصله حذف میشه...

1 ❤️

2019-10-17 12:18:22 +0330 +0330
نقل از: حیرتزده از کوزه همان تراورد که در اوست

چطوری رییس؟

والا من میخوام که دوستان متوجه بشن که این رفتارها به ضرر "خودشون" هست! نویسنده ها دیگه چیزی نمینویسن یا کلا میذارن میرن! دیگه سایتی نمیمونه...

1 ❤️

2019-10-17 12:31:40 +0330 +0330
نقل از: .Salma.
نقل از: حیرتزده از کوزه همان تراورد که در اوست

درود آقا سام بعد از مدت ها آفتابی شدین 🌹 :)

خواهر سلما! چاق سلامتی نَعَم! اغتشاش لا!

1 ❤️

2019-10-17 12:47:00 +0330 +0330
نقل از: feeler چراغها همه خاموش

جلسه رسمیه؟ پشت درای بسته

خوب دوست عزیز, شما هم نظر و پیشنهادی دارین بگین…

1 ❤️

2019-10-17 13:17:43 +0330 +0330
نقل از: TheBitchKing حرفایی که زدین کامله نه نیازی به تکمیلشون هست و نه میشه باهاشون مخالفت کرد. منم اومدم حاضریم رو بزنم و برم.

ولی یه سوال، >وافعا مهمه؟

ممنون از حضورت دوست من.

راستش این محلی هست برای تفریح و تفنن همه ما. اگه جو اون خراب بشه و نویسنده های خوب برن, ما این محل تفریحمون رو از دست میدیم. بنابراین بهتره که جلوی این مشکل رو خودمون تا دیر نشده بگیریم…

1 ❤️

2019-10-17 13:57:04 +0330 +0330

منتقل شد

2 ❤️

2019-10-17 14:45:11 +0330 +0330
نقل از: Phoenix.4 داداش شما هم تاپیکای مورد علاقه و مطابق سلیقه ی خودتو بزن 🌹 بیخیال این و اون 🌹 هر کی هم چیزی گفت همونجا جوابشو بده یا بلاکش کن. مثال من، مثل همه... شاید تاپیکای مورد علاقه و مطابق سلیقت از یکی دو تا در روز تجاوز نکنه و زیاد هم وقتتو نگیره و نیازی به تایپ چندانی نداشته باشه...!

دوست عزیز, من هم واقعا همین کار رو میکنم...اما این رو هم باید به شما بگم که وقتی شما "مدام" با این نوع رفتارها مواجه بشی و مرتب ببینی که افراد فحاشی میکنن, تهمت میزنن, حمله های شخصی میکنن, دنبال دعوا میگردن, طلبکار هستن...اونوقت کم کم بی انگیزه میشی و ول میکنی...

این مطالبی که من اینجا نوشتم "صرفا" حرفهای شخص من نیست! من این موضوعات رو از نویسنده های دیگه سایت هم شنیدم...

خلاصه اگه میخوایم بتونیم از این سایت استفاده کنیم نباید کاری کنیم که نویسنده ها ول کنن و برن...

این واقعا به مصلحت "همه" کاربراست.

2 ❤️

2019-10-17 14:49:13 +0330 +0330
نقل از: eyval123412341234 :-) متاسفانه وقتی یه چیزی عمومیه در فرهنگ ایرانی، فرهنگی برای استفاده توش وجود نداره... حالا هر چیزی و هر جایی که هست میریم توش میترکیم و میایم بیرون! :(

ممنون شادی جان. حرف جالبی زدی. وقتی چیزی عمومی هست همه میخوایم ازش “استفاده” کنیم اما هیچکدوم نمیخوایم ازش “نگهداری” کنیم.

این یکجور رفتار غیر مسئولانست که نتیجش هم این میشه که چیزهای عمومی بدترین وضعیت رو پیدا میکنن!

راهی به نظرت میرسه برای بهبود اوضاع؟

2 ❤️

2019-10-17 14:56:01 +0330 +0330
نقل از: Clay0098 دوست خوبم تاپیک خوبیه البته اگه اون فحاش ها بخوننش ‌که اصلا تو این فازا نیستن خدا شاهده گاهی زیر داستان ها من به جای نویسنده خجالت میکشم و شرم میکنم. همین دیشب زیر یه داستان که یه خانم نگارشش کرده بود بدترین حرفا رو دیدم من خودم تو نقد جنبه مثبت رو میگیرم ولی ایراد هم میگیرم و اشکالی نیست اما آخه بی معرفت فحش به یه زن؟ بله باید با تو سایت با نمک بود و سکسی رفتار کرد اما واقعا فحش دادن چه منطقی رو دنبال میکنه؟ قطعا هیچی توی تاپیک ها هم که به قدری شرایط وخیمه که خیلی از کاربران خجالتی مشارکت نمیکنن اما یه نکته: وقتی جاهای علنی این همه توهیت هست وای به حال خصوصی.

تنها راهش هم فکر کنم بلاک کردن این افراد باشه.
اگه این حرفو بزنم قطعا یه عده میگفن مغلطه کردی اما
تو انجمن ها و گروه های عرب وقتی میری کمتر از ایران چشمت به این رفتار هاز چیپ میخوره و همینم میشه که خانما بیشتر فعال هستند و جو صمیمی تره
خلاصه بخش داستان ها به لطف ادمین داره بهتر میشه ولی بخش تاپیک نه از قبل هم بدتر شده

بازم لطف کردی از تاپیک خوبت

ممنون دوست عزیز.

خیلی از کاربرا بخاطر همین رفتارها اصلا تاپیک نمیزنن یا زیر تاپیک ها مطلبی نمینویسن چون میترسن که بهشون حمله بشه و فحاشی بشه…خصوصا خانمها! اگر دوستان میخوان که همه فعال باشن و در بحث ها شرکت کنن باید سعی کنن که متمدنانه رفتار کنن. واقعا راه دیگه ای نیست…

1 ❤️

2019-10-17 15:02:12 +0330 +0330
نقل از: .Salma. مخالفم ! (dash)

نمیدونم چرا ولی باید اعلام مخالفت میکردم ! 👿


آقا یه فکری هم به حال خوندن تاپیک ها کنیم جای دور نمیره ! 😲

تاپیک رو کامل بخونین بعد بیایین فحش بدید و یا اظهار نظر کنید !

دوتا تاپیکامو به فنا دادن برادران شهوانی ! 👿

این آخریش دیگه نوبر بود ! ما تاپیک زدیم برای تشکر از دوست عزیزی اما تاپیک جنگ قومیتی شد ! (dash)

کامل بخونین لطفا تاپیک رو بعد بیایین مخالفت کنید ! (clap)

این هم نکته خوبی بود مرسی.

خیلی از کاربرا واقعا بدون “مطالعه کامل” مطلب و “فهم کامل” مطلب, شروع میکنن به اظهار نظر! این هم یکی از دلایل سو تفاهم ها و گرفتاریهای بعدی هست.

دوستان لطفا دقت رو فدای سرعت نکنین!

1 ❤️

2019-10-17 15:23:15 +0330 +0330
نقل از: eyval123412341234
نقل از: axm432
نقل از: eyval123412341234 :-) متاسفانه وقتی یه چیزی عمومیه در فرهنگ ایرانی، فرهنگی برای استفاده توش وجود نداره... حالا هر چیزی و هر جایی که هست میریم توش میترکیم و میایم بیرون! :(

ممنون شادی جان. حرف جالبی زدی. وقتی چیزی عمومی هست همه میخوایم ازش “استفاده” کنیم اما هیچکدوم نمیخوایم ازش “نگهداری” کنیم.

این یکجور رفتار غیر مسئولانست که نتیجش هم این میشه که چیزهای عمومی بدترین وضعیت رو پیدا میکنن!

راهی به نظرت میرسه برای بهبود اوضاع؟

ما پول دادیم فیلتر شکن خریدیم سایت موظفه همه ی نیازهای ما رو برطرف کنه مث نوکرمون! مگه بده همچین رویه ای؟ الان ۵۰۰۰ ساله ما داریم همینجوری از همه چی استفاده میکنیم و همه هم راضی ان! فقط یه شما ناراضی هستی انگار که شمام دست نشانده ی انگلیسی! 😁 من میگم توبه کن!

آورین شادی! شادم کردی! 😁

2 ❤️

2019-10-17 16:37:14 +0330 +0330
نقل از: Shahbod98 موافقم موفق باشی

ممنون!

1 ❤️

2019-10-17 18:14:03 +0330 +0330
نقل از: fool22 نکات خوبی رو یاد آوری کردید. در مورد اینکه الواتی و بیشعوری یه عده ناراحت کننده است و کاربرهایی رو که حرفی برای گفتن دارند آزرده می کنه شکی نیست. اما به نظرم این طبیعیه و اگه اینجا میخوایم فعالیت کنیم باید در نظر داشته باشیم که

۱. شهوانی مجمع نخبگان نیست. شهوانی مثل یه ترمیناله که هر کس کیر راست میشه یا کسش خیس میش رو میشه اینجا پیدا کرد به خصوص جوانان جویای سولاخ!

۲. کسانی که میان اینجا معمولا از نظر هرمونی در سطح بالا هستن فلذا اعصاب مصاب ندارن. بنابراین انتظار زیادی برای بحث های عالمانه و با حوصله نمیشه داشت.

۳. برای فعالیت در شهوانی باید آدم پوست کلفت باشه. درست مثل یه ترمینال آدم نازک نارنجی توی این ترمینال دوام نمیاره.

۴. نیمه پر لیوان اینکه شمای فرهیخته اینجا میتونی پیامت رو به مخاطبی برسونی که شاید هرگز جای دیگه پیداش نکنی چون از نظر فرهنگی یا دانش فنی یا هر چی در سطحی نیست که به فروم های تخصصی یا سایت های فرهنگی-سیاسی و … سر بزنه یا توی شبکه های اجتماعی دیگه باهاش مواجه بشی.

ممنون از کامنتتون دوست من

میدونی من متوجه این نکات هستم. حرف من این بود که داشتن میل جنسی زیاد منافاتی با مودب بودن نداره! شما میتونی باشخصیت باشی و دنبال سکس هم باشی.

ما نباید فکر کنیم که چون اینجا یک سایت سکسی هست پس میتونیم مثل اراذل و اوباش رفتار کنیم!

من این تاپیک رو "صرفا" برای خودم نزدم. این درد دل خیلی از نویسنده های اینجاست...

یک توصیه برادرانه است به همه کاربرا که آقا جان! برای مصالح "هممون" بهتره که رفتار بهتری داشته باشیم.

2 ❤️

2019-10-17 18:54:35 +0330 +0330
نقل از: Mohamad9147 یه متاهل باشخصیت بیاد که راجب خلوت با زنهامون حرف بزنیم

داداش جان فکر نمیکنی که این تاپیک جای خوبی برای این حرف نیست؟ 😁

1 ❤️

2019-10-17 19:27:28 +0330 +0330
نقل از: TheBitchKing
نقل از: Mohamad9147 یه متاهل باشخصیت بیاد که راجب خلوت با زنهامون حرف بزنیم

اینا! اینم نمونش (dash)

دوستمون احساس کرده که چون تاپیک جزو تاپیکهای داغ هست فرصت خوبی هست برای تبلیغات! اگه موضوع تاپیک رو کمی مطالعه میکرد, احتمالا نظرش عوض میشد… 😁

1 ❤️

2019-10-17 19:38:51 +0330 +0330
نقل از: zojbarter متاسفانه این صحبتها خطاب به ۱سری الافه که اصلا وقت نمیذارن برای خوندن این مطالب که تقریبا همشونم درسته و‌ مشکلات روحی اونها یاداوری شده.

میفهمم…اما میدونین ما راهی نداریم جز اینکه با همین آدمهایی که هستیم زندگی کنیم…اینجا محل تفریح و تفنن “همه” ماست و من دارم سعی میکنم به هممون یادآوری کنم که اگه اینجوری پیش بره دیگه کسی نیست که چیزی بنویسه و اینجا میشه بیابون برهوت…

1 ❤️

2019-10-17 20:17:36 +0330 +0330
نقل از: Blow_Boy مرسی آقا حرف دل منو زدی.....به جرات میگم 90 درصد هنوز سکس بلد نیستیم. هنوز درخواست سکس دادن و حرف عاشقانه سکسی زدن رو بلد نیستیم و سکس رو با بد دهنی و بی ادبی و کثافت کاری اشتباه گرفتیم. شاید تقصیری هم نداریم فرهنگ عمومی همینطوری هست فعلا.

ممنون دوست من.

دیگه کسی از مریخ قرار نیست بیاد به ما یاد بده…خودمون باید بفهمیم که یه جای کارمون اشکال داره و کاری براش بکنیم…

2 ❤️

2019-10-18 04:01:12 +0330 +0330
نقل از: Mahi_iiii خوب صحبت کردن یک هنره. افرادی هستن که دایره واژگان محدودی دارن در نتیجه فحاشی میکنن، هر جا حرف کم میارن به جاده خاکی میزنن..... شعور و رفتار اجتماعی هم فاکتور بسیار مهمیه ! بعضیا رفتار عمومی رو نیاموختن و بلد نیستن! واسه همین با فحاشی و توهین کردن به دیگران خودشونو تخلیه میکنن

موافقم! اما خوب اگه همین دوستان متوجه بشن که رفتارشون هم باعث میشه که دیگران دید خوبی راجع بهشون نداشته باشن و هم اینکه کاربرای خوب سایت, برای پرهیز از فحاشی ها…, دیگه مطلب چندانی ننویسن…شاید سعی کنن روششون رو تغییر بدن.

1 ❤️

2019-10-18 04:46:54 +0330 +0330
نقل از: mofo56 تو این شهوانی باس از من یاد بگیرید رفتار را،اصن بیست که چه عرض کنم،نمره ش دویسته 😁 ما خعلی وخته مرزهای انسانیت و شخصیت را درنوردیده به موجود نورانی ای تبدیل گشته ایم!خو مگه من چیم از احمدی نژاد کمتره که دور سر اون هاله نور باشه(آخ قربون هاله برم،اسم زن همساده مطلقه مه ،یَک کسیه لامصب) دور سر من نباشه.از نظر قیافه و هیکل و قد و بالا و تیپ و سوات که شونصد برابر اون مرتیکه ایم که 😁

من هر روزی این هاله جون رو میبینم به فکر خیانت به پریسا جون میفتم آخه اون پسر کوچولوش گناه داره نیاز به بابا داره،ولی بعدش با خودم میگم استفراغ الله…اهه فارسیم خوب نی اشتب کردم…استغفر الله 😁

موفوی ناقلا! اومدی اینجا کمک یا اومدی از “هاله” تعریف کنی؟ 😁 🙄

1 ❤️

2019-10-18 05:58:12 +0330 +0330
نقل از: @shab سلام ممنونم از تاپیک مفیدتون. علاوه بر سکس فرهنگ سکس و حتی فرهنگ شهوانی بودن رو هم باید داشته باشیم. کلا جنبه در هر زمینه ای خوبه جای تعریف نیست ولی میگم که دوستانی که فکر میکنن اینجا نمیشه مودب بود کمی فکر کنن خیلیها گرایش من یعنی کاکولد بودن و سکس با محارم رو نمیپسندن و خیلیها هم در شخصی و هم تاپیکهای عمومی توهین میکنن اما تا به حال یک فحش در این سایت از من خارج نشده منظورم اینه که میتوان در عین پرداختن به علایق خود محترمانه برخورد کرد

ممنون از کامنتتون دوست من.

موافقم. گرایشات جنسی افراد مسئله ای هست شخصی و ما حق قضاوت در مورد افراد و توهین به اونها رو نداریم. مطلب اصلی اینجا اینه که من نوعی میتونم خیلی آدم اهل سکسی باشم اما در عین حال متشخص هم باشم! اینها اصلا با هم منافاتی ندارن…

سعی کنیم فضا رو سالمتر کنیم تا بچه های بیشتری فعالیت کنن و سایت دچار رکود نشه.

1 ❤️

2019-10-18 06:41:14 +0330 +0330
نقل از: mofo56
نقل از: axm432
نقل از: mofo56 تو این شهوانی باس از من یاد بگیرید رفتار را،اصن بیست که چه عرض کنم،نمره ش دویسته 😁 ما خعلی وخته مرزهای انسانیت و شخصیت را درنوردیده به موجود نورانی ای تبدیل گشته ایم!خو مگه من چیم از احمدی نژاد کمتره که دور سر اون هاله نور باشه(آخ قربون هاله برم،اسم زن همساده مطلقه مه ،یَک کسیه لامصب) دور سر من نباشه.از نظر قیافه و هیکل و قد و بالا و تیپ و سوات که شونصد برابر اون مرتیکه ایم که 😁

من هر روزی این هاله جون رو میبینم به فکر خیانت به پریسا جون میفتم آخه اون پسر کوچولوش گناه داره نیاز به بابا داره،ولی بعدش با خودم میگم استفراغ الله…اهه فارسیم خوب نی اشتب کردم…استغفر الله 😁

موفوی ناقلا! اومدی اینجا کمک یا اومدی از “هاله” تعریف کنی؟ 😁 🙄

والا تنها من نیستم که،تمام مردای آپارتمان قربون صدقه ش میرن 😁
شما هم ببینی خوشت میاد ازش 😁 یه مدتی با ما بد بود،ولی یه مدتیه با ما بسی خوب شده(یحتمل از یه جایی فهمیده که این خانوم جان بنده همینجوری با ما زندگی مینماید و زن عقدی ما نیس) 😁

ای موفوی ناقلا! همینجا اعلام کردی که خلاصه “ما هم هستیم!” 😁

معلومه این خانم “هاله” خیلی “باحاله”! ;)

1 ❤️










‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «