صندوق پیشنهادات و انتقادات شهوانیون!

1390/07/26

درود به همه.
دوستان‎ ‎عزیز و کاربران گرامی، هدف از ایجاد این تاپیک اینه که تمامی کاربران سایت شهوانی پیشنهادات و یا احیانأ انتقاداتی که در جهت پیشبرد و پیشرفت هرچه بهتر و تمامتر سایت و انجمن های اون دارن رو بیان کنن و امید آنکه مدیر و مدیران مسئول سایت هم به این تاپیک و نظراتی که کاربرانش ارائه میدن برای بهبود در روند رو به رشد شهوانی عنایتی داشته باشن و گوشه چشمی نشون بدن!
کاربران محترم هم لطفأ توجه کنن که اینجا محیطی جدی ولی دوستانه بین کاربر و ادمین قلمداد میشه؛ پس از پیش کشیدن مسائل هزل و هرز حقیقتأ و جدأ خوداری کنین تا مسیر این تالار به بیراهه نره، لطفأ! ادمین سایت هم مسلمأ و مطمئنأ از پیشنهادات کارساز و انتقادات بجا جهت ارتقاء کیفی شهوانی استقبال میکنه. امیدواریم!
پس دوستان لطف کنن و با ادبیاتی که در خور این تاپیک هست مسائل رو مطرح کنن و موضوعات رو پیش بکشن، لطفأ!
:)
و در آخر کلام رو به مدیر سایت:
ادمین، منو حذف بکنی ایرادی نیست؛ این حق رو داری اما این تاپیک رو بذار بمونه؛ مطمئنأ راهکار خوبی برای اهداف شماست!
ممنون
:)

924 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2011-10-18 01:27:56 +0330 +0330

از ادمين ميخوام قبل از قفل كردن حساب كاربرى فرد به اون يك اخطار خشك و خالى بده و بين دختر و پسر فرق نذاره

0 ❤️

2011-10-18 02:05:40 +0330 +0330

تالار 90 یه تالار مناسب برای حل و فصل بعضی از مسائل نبود و الان هم قفل شده.
قوانینی در اون وجود نداشت یه جای آزاد بود ولی یه جای آزاد خیلی چیزها رو پیش بینی نکرده بود در تالار 90 امکان فحش از همه نوعش وجود داشت و امکان ورود همه نوع کاربر.
پیشنهاد ایجاد یه تالار به اسم دوئل رو دارم که در اون فقط طرفین بحث حق نظر دادن داشته باشند و بقیه میتونند مشاهده کنند.
تالار دوئل باید قفل باشه و به هیچ عنوان غیر از طرفین بحث که در تالار جداگانه ای که اسمش دعوت به دوئله طرف مقابل رو با ذکر موضوع مورد نظر دعوت کرده باشند و طرف مقابل هم لبیک گفته باشه در اونصورته که تالار دوئل اجازه بحث در تالار دوئل رو به کاربرای درخواست دهنده میده.
اما همه اینها در صورتیه که ادمین عزیز این تالار با این مشخصات رو ایجاد کنه.
اینجوری نظم تالارهای دیگه هم حفظ میشه و بسیاری از بیراهه رفتنها به این تالار منتقل میشه.
طرفین دعوا حق تیکه و کنایه و رجز خونی هم دارند و لی در صحبتاشون حق فحش به خانواده و افشای اطلاعات بیرون کاربر طرف حساب خودشون رو نخواهند داشت.در غیر اینصورت کاربر مورد نظر حذف و عملا دوئل به پایام میرسه و حالا کاربر حذف شده با هر نام کاربری بیاد تالار به خودی خود اجازه ورود رو به اون نمیده.
ادمین جان همه اینها هم بسته به نظر شخص خودت داره و اینکه کار بسیاری از مسائل رو در جهت امنیت و موضوعیت تالارهای دیگه حل میکنه.
در مورد کاربری که دعوت به دوئل رو قبول نکرده ولی کماکان در جاهای دیگه جسته و گریخته شروع به بحث در این مورد و نیشو کنایه زدن میکنه : اونهم با شکایت کاربر اول به ادمین در این اساس و با قول ضمانت اجرائی ادمین در باب اخطار و در نهایت حذف قابل حله.

0 ❤️

2011-10-18 21:18:57 +0330 +0330

امروز دوتا پست در این تاپیک به چشمم خورد که الان موجود نیست! یکی رو حضور ذهن ندارم اما در خصوص دومی که از سوی کاربر بهاره ( بهمراه عددی ) ذخیره شد که دست بر قضا هم کامنت ابتدائی ایشون رو دیدم و هم وقتی که ویرایش شد! دوستان، یادمون باشه که اینجا فقط یه صندوقه! که میتونیم پیشنهاد و انتقادات مون از شهوانی ( حالا از هرکجای اون ) رو توش عنوان کنیم. احیانأ اینجا رو صندلی استیضاح و تاپیک پرسش و پاسخ فرض نکنید و با این سبک سوالات که: " چرا اینجا…شد؟! چرا اونجا…شد؟! چرا … کردی؟! چرا … نکردی؟! " و چراهای دیگر " سعی در به چالش کشیدن مخاطب نکنید! فقط پیشنهاد و انتقاد، که تازه اون رو هم نباید دل به لازم الاجرا بودنش ببندیم بلکه تنها میتونیم امیدوار به اجرای اون باشیم؛ تازه اگه کیس یا پکیج خوب و کارسازی باشه!
ممنون از توجه دوستان
:)

0 ❤️

2011-10-18 21:43:36 +0330 +0330

صمیمیت در روابط میتونه در ارتقای سطوح کیفیتی و کمیتی هر دولتی مثمر ثمر باشه! ادمین میتونه با شرکت در گفتگوهای انجمن هایی که در خور حضور مدیر یک سایت هست شرکت کنه! مطمئنأ تاپیکهایی که ارائه و بروز عقاید و باور رو طلب میکنه مد نظر نیست که اگه هم باشه طبق قوانین شهوانی بحساب میاد و فراتر از اون یه اصل حقوق مدنی و بشری بشمار میره!
;)

0 ❤️

2011-10-18 21:51:34 +0330 +0330

شهوانی از فیلترینگ اسپم بسیار بسیار ضعیف و ناکارآمدی برخورداره! لازمه که بهش توجه بشه!

0 ❤️

2011-10-18 22:00:24 +0330 +0330

برای ایجاد امنیت و ثبات آرامش نسبی در انجمن ها از گزند کاربریهای ( بقولی ) استشهادی و حتی جهت ساختار فضایی سالم و پاک در دایره ی نظرات داستانها نکاتی هست که اگه میل به شنیدن باشه عنوان کنم ور نه که وقت طلاست و قلندر پرکار!
;)

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «