عمق واژن چقدر است؟

1391/12/10

الیس عزیز
دوست دارم بدانم که عمق متوسط واژن یک زن چقدر است. آمارهایی خوانده ام که می گویند یک واژن به طور متوسط عمقی معادل 7.5 تا 10 سانتیمتر دارد. این به نظر من با توجه به سایز متوسط آلت مردانه ، خیلی کم است . آیا این به این معناست که آلت در حین دخول مکررا به داخل رحم فرو می رود؟ روشن است که این اتفاق رخ نمی دهد، پس برای من یک سوال پیش می آید: آیا در هنگام دخول آلت به واژن ، اندازه عمق آن بیشتر می شود تا بتواند همه آلت را در خود جا دهد؟

vagina-farsi.jpg

دوست عزیز

جواب سوال شما مثبت است عزیزم. همانطور که واژن می تواند آنقدر عریض شود که یک نوزاد را در هنگام زایمان طبیعی از میان خود عبور دهد،قابلیت این را هم دارد که افزایش در عمق داشته باشد تا بتواند تمامی طول یک آلت نرمال را در خود بپذیرد. همانطور که خودتان گفتید عمق واژن یک زن از دهانه آن تا دهانه رحم در زمانیکه تحریک جنسی نشده باشد، 7.5 تا 10 سانتیمتر است. در بعضی زنان این اندازه 13 تا 18 سانتیمتر است. هنگام تحریک جنسی، خون در منطقه واژن جریان می یابد و هیجانات جنسی باعث می شود که در بخش دو سوم بالای واژن افزایش طول ایجاد شود (رحم و دهانه آن در اثر تورم در این ناحیه به عقب رانده می شوند). همچنین در این حالت واژن روان کننده ترشح می کند تا لیز و روان شود و حرکت در آن به سادگی امکان پذیر شود.

خیلی ها تصور می کنند که واژن مثل یک کانال همیشه باز است. تصور اشتباه است. درست این است که این کانال را مثل یک بادکنک باد نشده در نظر بگیرید که دیواره های ارتجاعی آن به نرمی در تماس با یکدیگر می باشند. وقتی آلت، انگشت، تامپون و یا یک اسباب بازی جنسی را در آن فرو می کنیم دیواره ها به اندازه لازم باز شده و آن را در بر می گیرند.

گاهی در حین دخول ، آلت یا هر وسیله دیگری که در واژن فرو رفته است ، به دهانه رحم برخورد می کنند، این می تواند به این معنی باشد که زن به اندازه لازم و کافی ازنظر روانی برانگیخته نشده است.
وقتی که زن به قدر کافی تحریک شده باشد، گردن و دهانه رحم به سمت بالا جا به جا می شوند و راه را باز می کنند. در بعضی موارد هم دلیل این تماس می تواند طولانی تر بودن آلت نسبت به معمول باشد و یا اینکه ضربه ها خیلی محکم و عمیق تر زده می شوند. این تماس دردناک است و بهتر است که در این صورت با پارتنرتان راجع به آن صحبت کنید تا پوزیشن و سرعت و نحوه حرکت مناسب را انتخاب کنید.

13825 👀
4 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2019-06-17 10:11:40 +0430 +0430

وای مرسی خیلی خوبی تو

0 ❤️

2019-06-17 10:50:03 +0430 +0430
نقل از: Baaran98 وای مرسی خیلی خوبی تو

والا منم تاپیک سکسولوژی‌میزنم ولی هیچ بازخوردی نداره

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «